700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

19.08.2018

Uczestniku promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas z bonem 200 zł do sklepów Rossmann: czas uzupełnić dane!

W promocji nadszedł czas dopełnienia formalności związanych z otrzymaniem pierwszej z dwóch kart podarunkowych.

Finalizacja promocji z kartami podarunkowymi do sklepów Rossmann za konto w BGŻ BNP Paribas
Uczestnicy promocji muszą teraz zareagować na otrzymany mail, by zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane adresowe do przesłania nagrody. Bo o ile większość bonów dystrybuowana jest w wersji elektronicznej, to karty podarunkowe do Rossmanna mają formę bardzo tradycyjną.

💡 Osobom, które konta w BGŻ BNP Paribas nie posiadają, przypomnę, że w kumulacji promocji zyskać można do 350 zł za jego otwarcie >>

Zasady promocji z kartami podarunkowymi do Rossmanna szczegółowo opisałem w poście "Zyskaj 200 zł do sklepów Rossmann za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. A należało:
  • w okresie od 26.03. do 15.04.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą; 
  • do 30.04.2018 r. zawrzeć umowę;
  • by otrzymać pierwszą z kart podarunkowych o wartości 100 zł, w maju, czerwcu i lipcu (w każdym z tych trzech miesięcy) zapewnić wpływ min. 1 000 zł, wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 200 zł oraz wykonać min. 1 przelew za pomocą aplikacji GO mobile.

Kto te warunki spełnił, teraz (najpóźniej do 17.08.) powinien otrzymać maila z linkiem i kodem do zalogowania na stronie promocji. I zalogować się tam należy do 23.08., by podać adres korespondencyjny, na który ma być przesłana karta podarunkowa. Przez organizatora ma być ona nadana listem poleconym najpóźniej do 31.08.2018 r.
💡 Przypomnę, że nawet będąc już klientem BGŻ BNP Paribas, załapać się możesz na promocję karty kredytowej z bonem 200 zł na paliwo >>

Jeśli na swej skrzynce mailowej nie widzisz maila w głównym folderze odbiorczym, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "oferty" lub "inne". Jeśli wiadomości tam nie ma, a wszystkie warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to pozostaje złożenie reklamacji. Zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@atrakcyjnekonto2.pl 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."

Na koniec przypomnę, że w promocji zdobyć można jeszcze jedną kartę podarunkową o wartości 100 zł. By ją otrzymać należy w sierpniu, wrześniu i październiku (w każdym z tych trzech miesięcy) również wykonać płatności na sumę min. 200 zł, zapewnić wpływ na konto kwoty min. 1 000 zł oraz wykonać co najmniej 1 przelew za pomocą aplikacji mobilnej. Powiadomienie o tej nagrodzie ma nastąpić do 14.11., a jej wysyłka do 30.11.2018 r.


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


3 komentarze:

  1. ktos juz otrzymal mlze bon po wypelnieniu maila? jak dluho to zazwyczaj trwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mr Złotówa? :-)

      Usuń
    2. Karty podarunkowe powinny być wysłane do 31.08.2018 r. Być może list ciągle "idzie"? Jak jeszcze przez kilka dni nie przyjdzie to sugerowałbym złożyć reklamację do organizatora.

      Usuń