700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

22.08.2018

Uczestniku promocji "Zyskowne Konto" (w BGŻ BNP Paribas) z bonami do sklepów Biedronka, Decathlon lub H&M i premiami: czas uzupełnić dane!

Nadszedł moment finalizacji kolejnej z promocji konta osobistego w BGŻ BNP Paribas.

Finalizacja promocji "Zyskowne Konto" w BGŻ BNP Paribas
Tym razem to akcja, w której do wzięcia były premie pieniężne (do 150 zł) oraz bony na zakupy (3 razy po 50 zł) do wykorzystania w sklepach Biedronka, Decathlon lub H&M.

💡 Osobom, które konta w BGŻ BNP Paribas nie posiadają, przypomnę, że w kumulacji promocji zyskać można do 350 zł za jego otwarcie >>

Oferta "Zyskowne Konto" pojawiła się w połowie czerwca i - choć miała być dostępna do 8.07. to - zakończyła się przed czasem w związku z wyczerpaniem puli wniosków objętych promocją.

Zasady i terminy promocji szczegółowo omówiłem we wpisie: Nawet 300 zł za konto w BGŻ BNP Paribas w promocji "Zyskowne Konto". Osoby, które spełniły stawiane warunki, do 21.08. powinny otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. I na tę wiadomość należy zareagować, bo do 27.08.2018 r. wymagane jest zalogowanie na stronie promocji (w mailu znajdziesz kod do logowania) i podanie numeru rachunku Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas założonego w akcji. Wyplata pierwszej premii (50 zł) powinna nastąpić do 31.08.2018 r. A przypomnę, że w tej akcji to nie wszystko, bo jeszcze są bony na zakupy oraz druga premia pieniężna w wysokości 100 zł.
💡  Nawet jeśli jesteś już klientem BGŻ BNP Paribas i posiadasz konto, to skorzystać możesz też z promocji karty kredytowej, za którą do wzięcia czeka karta paliwowa doładowana kwotą 200 zł >>

Jeśli na swej skrzynce odbiorczej nie znajdujesz maila, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeśli wiadomości nie ma także tam, a wszystkie warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to pozostaje złożenie reklamacji. Zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@zyskownekonto.pl 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


11 komentarzy:

  1. Ktoś już może bon dostał?

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim celu podawać znowu te same dane? Co za 'bank' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na razie w Pn dotarl mail, że do 25.08. otrzymam SMS z kartą podarunkową do Decathlonu. I czekam bo już mam zaplanowane zakupy 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    jeśli przegapiłam maila i numer kona dodałam dziś to czy wszystko już przepadło?
    (Dało się zalogować i dodać nr konta, żadnego smsa nie dostałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po terminie. No ale napisz reklamację.

      Usuń
    2. Wczoraj dostałam sms bon nr 2 do biedronki na 50zł

      Usuń
    3. Podpisuje się pod pytaniem. Również uzupełniłem dane niedawno bo nigdy nie widziałem takiego dziwnego wymogu w żadnym banku... Jesta szansa jeszcze czy 50zł przepadło?

      Usuń
    4. Napisz reklamację.

      Usuń
    5. Otrzymałem dziś odpowiedź że jutro będą wysyłać zaległe nagrody :3

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...