Wystartowała nowa promocja konta osobistego (w nowej promocyjnej odsłonie) w Citibanku.
Dotąd rachunek ten uchodził za taki, który opłaca się założyć przede wszystkim posiadaczom karty kredytowej (wtedy bowiem można było łatwiej uniknąć opłaty za prowadzenie konta). W nowej wersji konto jest darmowe nawet dla tych, którzy karty kredytowej nie mają. A do wzięcia dzięki zwrotom jest nawet 150 zł.
Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć może osoba, która nie posiada i co najmniej od 1.01.2017 r. nie posiadała jakiegokolwiek produktu w Citibanku. Wykluczenie obejmuje również współposiadaczy i pełnomocników do kont i rachunków oszczędnościowych w tym banku.
Nagroda. Do zdobycia są zwroty za płatności kartą wydaną do konta. 5-procentowy moneyback wypłacany jest na konto i możesz nim dysponować w dowolny sposób (wydać, wypłacić lub przelać).
Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Do 150 zł zwrotu za zakupy z nowym kontem internetowym - Citi Priority" i uzyskać tytułowe gratyfikacje:
Choć rachunek Citi Priority na blogu prześwietlałem już wielokrotnie, to w nowej wersji opisuję go pierwszy raz. A dzięki aktualnie dostępnej promocji "Citi Priority - konto internetowe" jego główne cechy to:
Dotąd rachunek ten uchodził za taki, który opłaca się założyć przede wszystkim posiadaczom karty kredytowej (wtedy bowiem można było łatwiej uniknąć opłaty za prowadzenie konta). W nowej wersji konto jest darmowe nawet dla tych, którzy karty kredytowej nie mają. A do wzięcia dzięki zwrotom jest nawet 150 zł.
Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć może osoba, która nie posiada i co najmniej od 1.01.2017 r. nie posiadała jakiegokolwiek produktu w Citibanku. Wykluczenie obejmuje również współposiadaczy i pełnomocników do kont i rachunków oszczędnościowych w tym banku.
Nagroda. Do zdobycia są zwroty za płatności kartą wydaną do konta. 5-procentowy moneyback wypłacany jest na konto i możesz nim dysponować w dowolny sposób (wydać, wypłacić lub przelać).
Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Do 150 zł zwrotu za zakupy z nowym kontem internetowym - Citi Priority" i uzyskać tytułowe gratyfikacje:
- wyślij formularz zgłoszeniowy (promocja dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem w/w strony) i gdy oddzwoni konsultant banku zawnioskuj o konto Citi Priority wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
- do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym założysz konto Citi Priority:
- zapewnij wpływ "wynagrodzenia" w wysokości min. 1 500 zł (cudzysłów w przypadku wynagrodzenia nie jest przypadkowy; jedyny wymóg jaki stawia bank to to, by przelew nie pochodził z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych) oraz
- zaloguj się do bankowości internetowej Citibanku za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie;
- od miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta, przez 6 kolejnych miesięcy, wykonuj miesięcznie co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta (mogą to być transakcje w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie).
I za te płatności kartą otrzymywać będziesz 5-procentowy zwrot, który bank wypłacać będzie do końca miesiąca następującego po miesiącu wykonania płatności. Przy czym za pierwszy miesiąc uzyskać możesz maksymalnie 50 zł, a w pięciu kolejnych miesiącach nie więcej niż 20 zł. To dać może więc łącznie nawet 150 zł.
By zgarnąć maksymalny zwrot w pierwszym miesiącu, wydać kartą należy 1 000 zł. W kolejnych pięciu miesiącach wystarczą płatności do 400 zł. Wymogi nie są więc wyśrubowane. Ale jeśli nie masz takich wydatków (lub masz, ale w innych promocjach), sprawdź eBook zawierający pomysły, wskazówki i inspiracje, jak wydawać więcej, nie obciążając dodatkowo budżetu domowego. eBook to jeden z prezentów, który przesyłam osobom zapisującym się na newsletter.
By zgarnąć maksymalny zwrot w pierwszym miesiącu, wydać kartą należy 1 000 zł. W kolejnych pięciu miesiącach wystarczą płatności do 400 zł. Wymogi nie są więc wyśrubowane. Ale jeśli nie masz takich wydatków (lub masz, ale w innych promocjach), sprawdź eBook zawierający pomysły, wskazówki i inspiracje, jak wydawać więcej, nie obciążając dodatkowo budżetu domowego. eBook to jeden z prezentów, który przesyłam osobom zapisującym się na newsletter.
Do momentu wypłaty zwrotu nie zamykaj konta, ani nie składaj wypowiedzenia umowy.
Promocja ma być dostępna do 31.12.2018 r., ale bank przewidział ograniczoną pulę 3 000 uczestników. Bazując na doświadczeniu z poprzednich promocji konta Citibanku, gdy taka pula się wyczerpuje, bank wyłącza przyjmowanie nowych wniosków.
Konto Internetowe Citi Priority - prześwietlenie
Choć rachunek Citi Priority na blogu prześwietlałem już wielokrotnie, to w nowej wersji opisuję go pierwszy raz. A dzięki aktualnie dostępnej promocji "Citi Priority - konto internetowe" jego główne cechy to:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej;
- 0 zł za kartę wydawaną do konta;
- 0/7 zł za wypłatę z dowolnych bankomatów w Polsce - opłata nie będzie pobierana, jeśli wyrazisz zgody na przetwarzanie danych w celach informowania o usługach banku i jego partnerów oraz na przesyłanie informacji handlowych, za pomocą komunikacji elektronicznej oraz telefonicznie.
Standardowe pozostają opłaty za dostęp do CitiPhone (6 zł miesięcznie, ale ta usługa nie jest obowiązkowa i można ją wyłączyć), zlecenia przelewów składane w placówce banku czy na infolinii oraz wypłaty gotówki w oddziale (ale z tego korzystać nie trzeba).
Przydatne dokumenty:
Przydatne dokumenty:
Hmmm, niby ładnie wygląda, a jak będzie w praktyce to zobaczymy.
OdpowiedzUsuńU mnie konto założone w poprzedniej promocji i zwroty były terminowo, niestety wczoraj pobrali mi za konto 30zł mimo spełnienia warunków bezpłatności. Reklamacja poszła - zobaczymy jak do tego podejdą.
A zrobiłeś choć jedną transakcję kartą kredytową = spełniłeś warunek "posiadania produktu kredytowego"? Do tego wpływ min. 5.000?
UsuńNie trzeba robić transakcji kartą, wystarczy ją mieć i wpływ 5k na ror
UsuńW powyższej promocji ze zwrotami do 150 zł nie trzeba :)
UsuńA w tych promocjach co było 700 zł kontem citi do darmowego rachunku trzeba zrobić płatność kartą ? Bo ja w sierpniu czekam już tylko na premię z tej promocji i nie muszę robić płatności dla premii na wrzesień. A czy do darmowego rachunku poza 5k przelewu i kk trzeba zrobić 1 płatność kartą ?
UsuńBrałem udział właśnie w promocji z 700zł. Teraz mam wątpliwości czy nie będą próbowali wykręcić się od wypłaty końcowych 150zł premii w sierpniu.
UsuńJedyna różnica w porównaniu do poprzednich miesięcy to to że 5k wpłynęło na rachunek (zaraz przelałem gdzie indziej), a nie przeleżało przez noc. Ale o takim wymogu w tej promocji nie było nigdzie mowy
@Anonimowy 3 sierpnia 2018 17:23, płacenie kartą wymagane było zawsze dla potrzeb promocji. Sama karta jest darmowa i nie wymaga transakcji, a z opłat za konto (założone w poprzednich promocjach, bo w powyższej zasady są już inne - jest ono darmowe) zwalnia wpływ i posiadanie karty kredytowej (transakcje nie są wymagane) albo utrzymanie salda.
Usuń@Anonimowy 3 sierpnia 2018 22:55, akurat Citibank jest chyba jednym z ostatnich banków, które chciałyby się wykręcać ;) Zależy jakie były warunki w Twej promocji (było ich wiele, więc trudno mi zgadnąć), ale gdy w opisie tamtej promocji jest mowa o wpływie, to nie ma konieczności utrzymywania tych środków. W różnych promocjach Citibanku pojawiało się jednak jeszcze pojęcie np. "saldo dzienne" - wtedy faktycznie środki trzeba było przenocować (ale z tego co kojarzę to wymóg ten raczej pojawiał się w początkowej fazie promocji, a później - w kolejnych miesiącach - już same wpływy miały wystarczać).
Dziś w odpowiedzi na reklamację zwrócili 30zł i przeprosili za zaistniałą sytuację. :) Na dodatek wypłacili też wszystkie pozostałe w promocji premie.
UsuńZatem pełna kultura.
Wygląda że konto można już zamykać, choć przyzwyczaiłem się do niego, ale skoro nie ma już większych korzyści...
Ja złożyłem u nich reklamacje gdy moja wina była ewidentna. Niedopatrzyłem , że musiałem zrezygnować z citiphone, więc naliczali opłatę, mimo tego oddali pieniądze 😀
UsuńCzyli teraz jak ktoś ma kartę kredytową to nie może?
OdpowiedzUsuńNiestety tak to wygląda w tej promocji. Kto ma kartę kredytową, ten konta w promocji nie założy.
UsuńA w odwrotną stronę? Najpierw konto, później karta? Czy tak może być?
UsuńJak najbardziej. Z promocji kart kredytowych Citibanku wyklucza jedynie posiadanie karty kredytowej. Konto czy inne produkty nie są wtedy przeszkodą :)
UsuńCzy można to konto polecać?
OdpowiedzUsuńWychodzi na to, że nie. Przystąpienie do promocji Citi Priority - konto internetowe możliwe jest bowiem tylko przez konkretną stronę (a polecenie odbywa się przez inną).
UsuńZ CitiPhone trzeba samemu zrezygnować, żeby nie płacić, czy wystarczy nie korzystać i wtedy nie zapłacimy?
OdpowiedzUsuńKiedyś to było włączane i klient musiał wyłączyć. Ale z tego co kojarzę to już od jakiegoś czasu jest jak być powinno, czyli konsultant w rozmowie informuje o opłacie i pyta czy usługę włączyć.
UsuńMam w Citi konto Citi Priority z kartą, której w ogóle nie używam oraz dodatkowo kartę kredytową Citi Simplicity. Tej ostatniej używam bardzo subtelnie, bo w innych bankach mam limity do wyrobienia.
OdpowiedzUsuńOd lipca dostaję na konto Citi Priority jakieś zwroty a dokładniej "Zwrot za zakupy z kontem Citi Proriti".
Wy też tak macie?
Przypominam, że karty do konta Citi Prioriti nie używam.
Zwroty nie są duże , ale są...
Może składałeś wypowiedzenie i włączyli ci jakąś promocję wtedy? Bo tak robią.
UsuńNic z tych rzeczy. Wypowiedzenia nie składałem. Wpadło znienacka w licu i w sierpniu również. Żadne to wielkie pieniądze, kilkanaście PLN, ale są. Głupio mi dzwonić do banku i pytać, za co ten bonus ;)
UsuńDotąd Citi raczej nie łączył płacenia KK z moneybackiem na RORze. No ale skoro dają to bierz 😉
Usuńa dlaczego w tabeli Opłat i Prowizji nie ma żadnej wzmianki o koncie internetowym City Priority ?? są tylko zapisy dla standardowego konta, że kosztuje 30 zł miesięcznie lub że trzeba mieć kartę kredyową i wpływ 5000 tys zł lub określone saldo
OdpowiedzUsuńTabela zawiera warunki standardowe. Promocyjne są w oparciu o regulamin promocji "Citi Priority – konto internetowe", który bierze górę na tabelą opłat i prowizji w zakresie stawek tam ustalonych.
UsuńJaka jest forma otwarcia takiego konta ?? Kurier??
OdpowiedzUsuńKurier.
UsuńKto wozi umowy?
UsuńViva, ich własna firma.
UsuńTylko 150? To lepiej 400 do Biedronki
OdpowiedzUsuńNie ma promocji konta Citi z bonami do Biedronki. Jest promocja karty kredytowej - opisuję tutaj (do wzięcia są bony do Biedronki o wartości 500 zł; promocja dostępna jest już tylko do 14.08). A 400 zł (ale w nagrodach pieniężnych) można zdobyć w promocji karty Citi, którą opisuję tutaj.
UsuńPisząc "wynagrodzenie" mamy na myśli pieniążki wpłacone na konto przez pracodawcę, czy może to być przelew z innego konta indywidualnego poza Citibankiem?
OdpowiedzUsuńTo drugie.
UsuńSprawdzone w poprzednich promocjach. Działa.
Usuń"zaloguj się do bankowości internetowej Citibanku za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie"
OdpowiedzUsuńMam jedynie normalny telefon komórkowy i ciekawa jestem czy zalogowanie poprzez komputer wystarczy. W jaki sposób bank może rozróżnić te metody?
Możesz pożyczyć od kogoś na chwilę smartfona lub zalogować się z PC na stronie mobilnej banku, ale to 2 to nie na 100%...
UsuńDzięki za odpowiedź. Używam internetu na kartę, więc chyba nie powinno być problemu ... gdzie można znaleźć tą stronę mobilną?
UsuńWygląda na to, że Citi bank nie ma mobilnej strony, tzn. adres jest taki sam jak loguje się z PC i ze smartfona.
UsuńCiekawe dlaczego więc wymagają, żeby zalogować się do bankowości internetowej za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie?
UsuńPo to, żeby ściągać ich apkę :)
UsuńAle tu właśnie chodzi o zalogowanie się poprzez przeglądarkę internetową (typu Chrome, Opera itp.) na urządzeniu mobilnym. Nie ma potrzeby ściągania aplikacji.
UsuńWygląda więc na to, że z jakichś powodów nie chcą nowych klientów używających tradycyjnych telefonów :)
UsuńCzy na poczcie można wpłacić pieniądze na dowolnie wybrany przez siebie numer rachunku bankowego płacąc wyłącznie kartą debetową lub BLIKiem? Tzn. cała suma (wysokość wpłaty + opłata za wpłatę) zostanie pobrana z konta powiązanego z kartą debetową/BLIKIem?
OdpowiedzUsuńMożna na dowolny. Wypełniasz blankiet przelewu na kwotę X zł, a płacisz kartą X + 3,40 zł i tyle zejdzie z konta.
UsuńStała opłata jest do 600 zł. Powyżej naliczana procentowo.
UsuńZadzwonili juz do kogoś z banku?
OdpowiedzUsuńDo mnie dzisiaj popołudniu.
UsuńNastępnego dnia po wysłaniu zgłoszenia.
UsuńCzy do tego moneybacku zalicza się doładowanie Revoluta?
OdpowiedzUsuńPrzeczytaj jeszcze raz wpis i regulamin. Jak znajdziesz wykluczenia to będzie oznaczało że nie przejdzie.
UsuńUwaga! Otrzymałem informację od konsultanta podczas składania wniosku o konto, że "wynagrodzenie" oznacza wpływ na konto z tytułu wynagrodzenia od pracodawcy, a nie przelew środków własnych z innego rachunku indywidualnego w innym banku.
OdpowiedzUsuńKonsultanci na dezinfoliniach zawsze mówią takie rzeczy jak widzą słowo wynagrodzenie. A teraz niech ci przytoczy z regulaminu jakąkolwiek definicję tego wynagrodzenia. Zobaczymy jak sobie poradzi.
UsuńTo już pewnie z 10-ta promocja Citka i zawsze przechodziło "wynagrodzenie". Po co więc temat drążyć?
UsuńMam pytanie w temacie wymogu 1-razowgo zalogowania się do bankowości internetowej Citibanku za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie: czy to musi być z tego samego numeru jaki podaję w swoich danych we wniosku?
OdpowiedzUsuńNie ma znaczenia jaka karta SIM jest w smartfonie, może być smartfon bez karty SIM, połączony z netem przez WiFi, byleby było logowanie na smartfonie przez przeglądarkę.
UsuńRozumiem, czyli w przypadku smartka z kartą SIM można zalogować się na to konto z numeru innego niż numer tel. kontaktowego, tak?
UsuńNr tel nie ma żadnego znaczenia. Logujesz się do bankowości na przeglądarce jak na każdym innym urządzeniu, komputerze czy laptopie. Nie ważne czy ma jakiś nr tel czy nie ma.
UsuńDzięki bardzo!
UsuńW jaki sposób zamyka się u nich konto? Można przez bankowość czy tylko oddział?
OdpowiedzUsuńMożna w bankowości lub na infolinii.
UsuńOd rana użytkownicy kart płatniczych wydanych przez Handlowy nie mogą nimi płacić - awaria banku!
OdpowiedzUsuńZłotówa, podany link do ichniej TOiP-y mylnie kieruje do tabeli ogólnej nie uwzględniającej warunków tej promocji.
OdpowiedzUsuńNp. opłata miesięczna za prowadzenie konta to:
"0 PLN, gdy w danym
miesiącu średnie saldo
na wszystkich rachunkach
min. 30 000 PLN
LUB
wpływy na Konto Osobiste
min. 5 000 PLN ORAZ Klient
posiada aktywowaną główną
Kartę Kredytową Citibank lub
ma zawartą umowę o kredyt
oferowany przez Bank
konsumentom;
30 PLN w pozostałych
przypadkach"
Zgadza się. Linkuję do TOiP bo wyszczególnia ona wszystkie opłaty, ale warunki dot. zwolnień z opłat znaleźć można w regulaminie "Citi Priority – konto internetowe". Ma on w tym przypadku nadrzędne znaczenie dla TOiP (a więc np. zwalnia z opłaty za prowadzenie konta, o której mowa w TOiP).
UsuńCzy za wpłatę gotówki z użyciem karty płatniczej we wpłatomatach np. €net jest opłata i ile wynosi?
UsuńNikt?
UsuńNaprawdę nikt się nie orientuje? Nie wierzę :)
UsuńTOIP pkt. 7.3. i 7.4. czyli 0 zł
UsuńJeśli za 'prowadzenie' konta chcą 30 zeta, to za wpłaty gotówki nie będą? To dość oczywiste ... może na infolinii ktoś coś wie :)
Usuń@Anonimowy, 13 września 2018, 19:21
UsuńCzy to ta sama TOiP, w której widnieje 30 zł za prowadzenie konta czy jakaś inna?
A znasz inną, bo ja nie :)
UsuńDostał już ktoś pierwszy zwrot 50zł?
OdpowiedzUsuńDrogi Kliencie,
UsuńGratulujemy! Jesteś w gronie 1 500 osób, które otrzymają 20 zł za bankowanie na swoim smartfonie.
Pozdrawiamy,
Citi Handlowy
-----
Co jest najzabawniejsze, że ja nawet nie mam smartka :)
No ale do bankowości się logowałeś? Na czym?
UsuńNa tablecie w MediaMarkt :)
UsuńRegulamin, p. 12. - Premia za dany miesiąc kalendarzowy będzie wypłacana przez Bank na Konto Uczestnika nie później niż do ostatniego dnia miesiąca
Usuńkalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki jej otrzymania.
Czy wpływ "wynagrodzenia" w wysokości min. 1500 zł do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu założenia musi się powtarzać co miesiąc czy wystarczy spełnić go tylko raz?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńWystarczy raz (do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym założysz konto Citi Priority).
UsuńZłożyłam reklamację, ponieważ nie otrzymałam dwóch proemii po 20 zł. Odpowiedź banku:Pragnę poinformować, że z przyczyn leżących po stronie banku nie została wypłacona premia za październik 2018 r. Kwota 20 PLN zostanie zaksięgowana na Pani rachunku w ciągu dwóch dni roboczych. I jeszcze to: W związku z brakiem wpływu wynagrodzenia w listopadzie 2018 r. wypłata premii jest nienależna.
UsuńJak się odwołać od tej informacji? Będę wdzięczna za podpowiedź
Przecież w tej promocji wpływ wynagrodzenia nie jest nawet wymagany :)
UsuńByć może tutaj chodzi o jakąś inną promocję?
UsuńKtoś już dostał pierwsze 50zł?
OdpowiedzUsuńTe 5% zwroty będą wypłacane za tydzień - cierpliwości :)
UsuńJa wydałem kartą ponad 1000zł a otrzymałem 37zł zwrotu :/
UsuńCzyli wypłacili 3,7% zwrotu netto :)
UsuńCzy oni do naliczania zwrotu za dany m-c biorą pod uwagę:
Usuń- datę transakcji
- datę rozliczenia /zaksięgowania operacji
- czy obie daty jednocześnie, tzn. czy transakcja musi być wykonana oraz rozliczona w danym m-cu?
Wysłałem to pytanie kilka tygodni temu poprzez bankowość, ale żadnej odpowiedzi dotąd nie otrzymałem.
Właśnie mija kolejny miesiąc i dalej cisza ... czy aż tak trudno napisać kilka zdań w/s kryteriów transakcji? Tylko Alior jest gorszy - totalna porażka!
UsuńJa też dostałam 3,7% wysłałam reklamacje i po 26 dniach cisza, nawet nie wiem czy ktoś się zajmuje tą reklamacją. Dziadowski bank!
OdpowiedzUsuń28 dni czekałem na reklamacje ale uznana i dingi na koncie już są :D
UsuńSpójrz jedynie na metodę zakładania kont czy ich zamykania - zacofanie i tyle!
UsuńZ otwieraniem może zacofanie. Ale z zamykanie? Możesz na infolinii albo wiadomością w bankowości. Zatem tu raczej XXI w.
UsuńZamykanie kont w/g standardów 21. wieku to jest np. w Millennium, Getin czy Eurobank, a oni to mają taki sam 'system' jak w Alior :)
UsuńNa ich stronie nie jest nawet wyświetlana suma wydatków kartą za dany okres. Trzeba ściągać pliki np. jako Excel albo spisywać wydatki samemu na kawałku papieru ... Handlowy jest wyraźnie nastawiony na obsługę firm, a nie klientów indywidualnych.
UsuńA dostaliście 20zł za październik? U mnie nie ma.
OdpowiedzUsuńSpoko - mają czas do północy :)
Usuńpółnoc minęła i nie ma
UsuńU mnie i u żony to samo ... dziwne, bo za wrzesień wypłacili przed czasem.
UsuńU mnie to samo. To mój pierwszy kontakt z nimi i od razu zonk ... nie zamierzam się droczyć co miesiąc o jakieś 20 zeta, zwłaszcza że po banku należącego do Citigroup spodziewałem się lepszych standardów.
UsuńDzisiaj rano ja nawet nie dostałem przelewu w 1-ej sesji Elixir ... ciekawe czy mają jakieś zgrzyty w systemie?
UsuńWczoraj u mnie to samo. Być może u nich w poniedziałki nie ma pierwszej sesji Elixir :)
UsuńU mnie również brak zwrotu. Przedwczoraj wysłałem reklamację i do dziś nawet nie potwierdzili jej otrzymania. To wygląda na 'drugi' Alior :)
OdpowiedzUsuńCiekawe jak wygląda u nich zamykanie konta poprzez bankowość?
Dzisiaj w podzięce za zakupy kartą bezczele przysłali mi kod do bonu za 30 zł na zakupy w €-RTV/AGD, a 5% zwrotu za październik wciąż brak!
OdpowiedzUsuńU mnie również nie było zwrotu i pomimo wysłanej reklamacji jak dotąd brak nawet jej potwierdzenia!
OdpowiedzUsuńMimo tego wczoraj do mnie dzwonili z ofertą KK już na samym początku ostrzegając, że rozmowa jest nagrywana. Zanim ta ich 'konsultantka' przeszła do sprawy oznajmiłem, że nie wiem kim jest i będę musiał ją najpierw zweryfikować, po czym ona na chwilę zaniemówiła. Oczywiście na to nie przystała, więc ja zaproponowałem wysłanie jej propozycji na mój e-mail. Jak dotąd żadnej oferty nie wysłała.
Zastanawiam się czy już nie dać sobie z nimi spokoju i zamknąć tego konta, ale jaka jest pewność, że dyspozycji zamknięcia konta złożonej poprzez wiadomość w bankowości nie zignorują. Czy ktoś przerabiał wcześniej taką metodę zamknięcia?
Naprawdę nikt nie zamykał u nich konta tą metodą?
UsuńZamykałem, konto zamknięte. Jeszcze oprócz tego dzwoni konsultant. Chcieli mnie zatrzymać lokatą. Nie chciałem ale za to udało mi się wynegocjować zamknięcie konta bez okresu wypowiedzenia.
UsuńDziś ponownie do mnie dzwonili z ofertą KK Simplicity, a zwrotów za październikowe płatności kartą do konta Priority wciąż nie ma - uparci są :)
UsuńCzy ktoś dostał zwrot za płatności karta w październiku?
OdpowiedzUsuńDostał ktoś 20 zł za październik, albo jakąś odpowiedź z banku kiedy mają wypłacić?
OdpowiedzUsuńNie. Na początku grudnia wysłałem reklamację ale do dziś nie potwierdzili jej otrzymania - lipa na maksa!
UsuńBrak 20zł i brak odpowiedzi
OdpowiedzUsuńCo zamierzacie zrobić jak nie będzie ani zwrotów, ani odpowiedzi?
OdpowiedzUsuńJeśli bank nie odpowie na reklamację po 30 dniach to reklamacja z automatu jest uznana. Zatem krótka piłka - piszesz zgłoszenie z DW UOKIK i po sprawie.
UsuńPisać skargę do UOKiK o brak 20 zł premii w promocji Handlowego?
UsuńRealia są takie, że jeśli nie wypłacą premii, to nie za wiele można im zrobić. W zasadzie pozostaje tylko zamknąć konto.
Usuń@Anonimowy 16 grudnia 2018 16:45, na jakiej podstawie?
UsuńW chwili obecnej nie ma podstaw do uwag dotyczących obsługi reklamacji, jeśli dotyczy ona braku zwrotu za transakcje w październiku. Powinny one być wypłacone do końca listopada. Najwcześniej reklamacja mogła być zatem złożona 1.12., a bank na odpowiedź ma czas do 30 dni. Sugerowałbym zaczekać, a dopiero później będzie czas na (ewentualne) podjęcie kolejnych działań. Choć nie wierzę, by była taka potrzeba, bo i nie kojarzę sytuacji, w której ktoś miałby premii/nagrody/zwroty od Citibanku nie dostać, gdy się należała.
PS. Niniejszy komentarz nie jest obroną Citibanku. Negatywnie oceniam brak zwrotu na czas.
@Mr. Złotówa, 16 grudnia 2018, 20:54
UsuńW chwili obecnej nie ma podstaw do uwag dotyczących obsługi reklamacji? Czy nie sądzisz, że reklamujący powinni otrzymać przynajmniej jakieś potwierdzenia wpłynięcia ich wniosków reklamacyjnych? Czy Handlowy to jest jakiś 'drugi' Alior?
PS. Ciekawe jak długo można obliczać 5% z wydatków kartą w październiku?
Zapewne robią to ręcznie tzn. z użyciem kalkulatora - żałosne!
UsuńTo mój pierwszy kontakt z tym bankiem i jestem mocno rozczarowany. Handlowy to najstarszy bank w Polsce i jeden z najstarszych w Europie, W czasach PRL miał monopol na obsługę handlu zagranicznego i wiele oddziałów w wielu krajach za granicą. Czyżby przejęcie ich przez Citigroup spowodowało obecny stan rzeczy?
OdpowiedzUsuńWypłacili dzisiaj, po reklamacji, 20 zł za październik.
OdpowiedzUsuńU mnie wciąż brak. Kiedy była złożona reklamacja?
Usuń01.12.
UsuńU mnie brak 20 i brak potwierdzenia przyjęcia reklamacji. Dno dna i metr mułu.
OdpowiedzUsuńDziś dostałam wiadomość, że spóźniona wypłata 5% zwrotu za październik nastąpi w ciągu 3 dni roboczych, czyli do piątku włącznie. Być może wypłacą ją razem ze zwrotem za listopad :)
OdpowiedzUsuńA ja taką samą odpowiedź dostałam dzisiaj.
UsuńCzy zwroty za listopad wypłacają do końca stycznia?
UsuńNa to wychodzi, bo w grudniu już chyba nie wypłacą.
UsuńNo i proszę - wczoraj dostałem zwrot za październik, a już dzisiaj wpadł kolejny czyli za listopad :)
OdpowiedzUsuńA ja niestety znowu nie mam. I znowu reklamacja. Dno dna.
OdpowiedzUsuńNa wypłatę zwrotu za listopad mają jeszcze czas do poniedziałku do godz. 23:59 - cierpliwości :)
UsuńZwrotu wciąż nie ma ... to kolejny miesiąc i apiat to samo - porażka!
UsuńPrzynajmniej nie trzeba pisać od nowa reklamacji - wystarczy tylko skopiować poprzednią, zmienić miesiąc, wysłać ponownie i odczekać znowu 30 dni :)
UsuńJa właśnie wysłałem dyspozycję zamknięcia konta z żądaniem uprzedniej wypłaty zaległych zwrotów. Nadmieniłem, ze w przypadku gdyby nie zastosowano się do mego żądania w będę zmuszony poinformować organy powołane do kontroli nieprawidłowości w funkcjonowaniu banków.
UsuńZłotówa, czy w tej promocji są jakieś wykluczenia MCC do 5-procentowych zwrotów za zakupy?
OdpowiedzUsuńPytam, gdyż podany powyżej link zamiast kierować do regulaminu tej promocji z 5-procentowym zwrotem kieruje błędnie do: Regulamin oferty „Zyskaj do 150 zł i premię walutową z kontem internetowym Citi Priority”.
Teraz już będzie wyświetlał się właściwy regulamin. Nie ma wykluczeń kodów MCC.
UsuńRegulamin tej promocji nic nie mówi o wykluczeniach kodów MCC i jedynie stwierdza w p.11 co następuje:
Usuń"Premia wyliczana jest z łącznej kwoty transakcji dokonanych kartą wydaną do Konta w danym miesiącu kalendarzowym, które spełniły następujące kryteria:
a) będą transakcjami bezgotówkowymi dokonanymi w punktach handlowo-usługowych (dokonane w punktach handlowo-usługowych lub przez Internet),
b) nie będą transakcjami zwróconymi.
Jednakże jak dotąd Handlowy konsekwentnie nie wypełnia postanowień regulaminu z p.12:
"Premia za dany miesiąc kalendarzowy będzie wypłacana przez Bank na Konto Uczestnika nie później niż do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki jej otrzymania" ... na dwoje babka wróżyła :)
@Mr. Złotówa, 29 grudnia 2018, 21:04
UsuńCzyli płatności rachunków, np. w Żabce, za za tzw. 'narzędzia' mające MCC4900 kwalifikują się do zwrotów?
Skoro nie ma wykluczenia to wnioski nasuwają się same. Ale więcej pisania na ten temat już spowodowało to że w nowej promocji są wykluczenia.
Usuń@Anonimowy, 30 grudnia 2018, 12:04
UsuńCzy chodzi o ofertę „Zyskaj do 150 zł i premię walutową z kontem internetowym Citi Priority”? W tej promocji wystarczy jedna płatność kartą na dowolną kwotę.
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić brak wykluczenia MCC4900 bazując na własnym doświadczeniu?
UsuńSęk w tym, że w tej promocji oni zdążyli wypłacić zwroty jedynie za wrzesień i październik, a to też dopiero po reklamacjach.
UsuńCzy naprawdę nikt nie może potwierdzić braku wykluczenia płatności o kodzie MCC4900 w tej promocji bazując na własnym doświadczeniu? Tej informacji nijak nie da się uzyskać od ich pracowników.
UsuńSprawdź sobie sam i się dowiesz. Kto mądry to ten wątek ignoruje i ci nie odpowiada. A przez takie dopytywanie tylko psujesz promocje na przyszłość. Zwłaszcza jeśli pytasz w banku.
UsuńPoza tym wszystko o co pytasz już zostało wyjaśnione. Przeczytaj sobie komentarze raz jeszcze i wysnuj wnioski z tego co już jest. A pytasz i dialog wygląda mniej więcej tak:
Usuń- czy sklep jest czynny w poniedziałki?
- jest czynny codziennie
- ale czy jest czynny w poniedziałki?
- nie ma wyjątków
- ale czy ktoś był w nim w poniedziałek?
@Anonimowy, 31 grudnia 2018, 11:29 ... przez takie dopytywanie tylko psujesz promocje na przyszłość. Zwłaszcza jeśli pytasz w banku
Usuń....
Zawsze mnie uczyli, że kto pyta, ten nie błądzi :)
Na odpowiedź na pytania wysłane poprzez bankowość u nich się czeka mocno ponad miesiąc jeśli w ogóle nawet raczą odpowiedzieć.
UsuńCo zamierzacie robić, gdy znowu nie będzie wypłaty za zwroty? Ponownie reklamować?
OdpowiedzUsuńDość proste - jeśli jutro ponownie nie będzie zwrotu zgodnie z regulaminem, to zamykam konto. Mam już szczerze dość tej maskarady z Handlowym!
UsuńZwrotu za listopad brak, a dzisiaj już żadnej sesji Elixir raczej nie będzie.
OdpowiedzUsuńŻałosna instytucja. Poziom zerowy od samego początku (zaznaczone płatne wyciągi papierowe mimo nie wydania takiej dyspozycji).
UsuńZłotówa, jak sądzisz: co jest powodem tego bałaganu? Zgodzisz się chyba, że to nie jest normalne, prawda?
OdpowiedzUsuńJest na to jakaś rada czy mamy tak pisać co miesiąc reklamacje do końca trwania promocji?
Co do zgody na postawioną tezę, odpowiedź ma jest oczywista ;)
UsuńPrzez lata bank ten słynął wręcz z nienagannego przeprowadzania promocji bankowych. Wszystko na czas (a często przed czasem). Tylko w jednej promocji zaliczyli poślizg (wtedy do zdobycia była nagroda rzeczowa i nawalił dostawca), ale klientów na bieżąco informowali o problemie i później jeszcze w ramach rekompensaty dorzucali bodajże pendrive'a o fajnej pojemności (mimo, że obsuwa nie wyszła tak duża) ;)
Trudno powiedzieć z czego wynika obecny stan rzeczy (tym bardziej, że to nie pierwsza promocja konta w Citibanku i nie pierwszy raz z procentowo naliczanym zwrotem).
Co do reklamacji... Miejmy nadzieję, że w banku w końcu opanują proces naliczania zwrotów (nie wiem czy to dzieje się "ręcznie" czy system jest źle skonfigurowany). Pamiętam, że kiedyś w BGŻ BNP Paribas, na samym początku, gdy wprowadzono Konto Optymalne to też było "pod górkę", ale po 1-2 miesiącach wszystko zaczęło działać.
Jeśli - a takie sygnały się pojawiały - reklamacja nie została rozpatrzona w ustawowo przewidzianym okresie (a bank nie poinformował o wydłużonym okresie jej rozpatrywania ze względu na konkretny powód) to... uznaje się ją jako rozpatrzoną pozytywnie zgodnie z roszczeniem klienta :) W takiej sytuacji polecam wysłać jeszcze jedną wiadomość, wskazując w niej iż w związku z brakiem rozpatrzenia reklamacji w przewidywanym okresie, oczekujesz niezwłocznej wypłaty należnego bonusu (zwrotu). Warto też dodać, że w przypadku niewywiązania się z tego zobowiązania, powiadomisz stosowne organy nadzoru. Banki mają to na uwadze, bo już nie jeden zapłacił niemałą karę narzuconą przez UOKiK.
Premii znowu brak, ale za to dostałem aż dwa SMS-y o lokacie 1,5% na 3 miesiące - czy to nie jest żałosne?
OdpowiedzUsuńTo samo u mnie - kolejny miesiąc, kolejna reklamacja. Tak zapewne będzie do końca, po czym natychmiast zamykam konto!
UsuńPoszła reklamacja. To już trzecia od początku tej promocji, więc tylko kopiuję i wklejam :)
UsuńCzy jest ktoś, kto dostał zwrot za grudzień?
OdpowiedzUsuńRaczej nikt :)
UsuńPo serii 3-ech mocno spóźnionych zwrotów, otrzymywanych jedynie po reklamacjach, wczoraj dostałem odpowiedź na reklamację w sprawie braku 4-tej premii za grudzień:
OdpowiedzUsuń"Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, że zgodnie z warunkami promocji nagroda zostaje wypłacona jeżeli nie później niż do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym otwarto Konto Osobiste typu Citi Priority na podstawie oferty „Citi Priority – konto internetowe”, otrzymają na Konto wpływ z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 1500 PLN.
W związku z brakiem ww. wpływu nagrody nie zostały wypłacone.
Z poważaniem,
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów"
----------
Tego jeszcze nie grali - ręce opadają na ich indolencję oraz tupet!
U mnie w odpowiedzi na reklamację podobny bełkot. Składam wymówienie!
UsuńŻona dostała w środę 20 zł premii za styczeń w promocji, w której nawet nie brała udziału, tzn. za "Konto Internetowe z premią walutową" - za grudzień premii brak!
OdpowiedzUsuńŻeby było zabawniej, to premia w tej promocji winna wynosić 30 zł - cyrk :)
U mnie po reklamacji taka odpowiedź również od starszej specjalistki:
Usuń"Szanowna Pani,
Dziękuję za kontakt z bankiem.
W nawiązaniu do otrzymanego zgłoszenia chciałabym poinformować, że z przyczyn leżących po stronie banku, nie została wypłacona premia w ramach oferty specjalnej „Do 150 zł zwrotu za zakupy z nowym kontem internetowym - Citi Priority” za grudzień 2018 r.
Jednocześnie chciałam poinformować, że w ciągu 3 dni roboczych na Pani rachunku zostanie zaksięgowana premia w wysokości 20,00 PLN za miesiąc grudzień 2018 r.
Przepraszam za zaistniałą sytuację.
Z poważaniem,
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów"
Ciekawe jak długo będą się tak ośmieszać?
UsuńWitamy w klubie :)
UsuńNo i właśnie zakończył się kolejny miesiąc, a ja będę musiała pisać kolejną reklamację, gdyż premii znowu brak - tym razem za luty!
UsuńU mnie podobnie ... nie miałam już siły pisać kolejnej reklamacji, więc złożyłam ją ustnie na infolinii (20 min. czekania!) - reklamacja rzekomo została przekazana do stosownego wydziału i teraz czekam na ostatni już zwrot.
UsuńZałożę się, że nie otrzymałaś nawet potwierdzenia złożenia tej reklamacji na infolinii. Ja to już wcześniej przerabiałem i dopiero moja późniejsza pisemna reklamacja została uwzględniona.
UsuńDokładnie. Brak potwierdzenia oraz jakiejkolwiek reakcji. Napisałam reklamację w bankowości 5 dni temu i czekam.
UsuńTa promocja to kompletna porażka!
Zamiast mocno spóźnionej premii za grudzień Handlowcy wysłali mi dwie oferty;
OdpowiedzUsuń- lokaty na 3 m-ce @ 1,5%
- pożyczki gotówkowej z RRSO 9,91%
Jak długo jeszcze będzie ta farsa trwać?
U mnie jeszcze miesiąc i wyprowadzka :)
UsuńCzy ktokolwiek dostał już zwrot za luty?
OdpowiedzUsuń"Szanowna Pani,
OdpowiedzUsuńUprzejmie informuję, że Pani reklamacja została uznana. Premia za luty w wysokości 20,00 PLN została zaksięgowana na Pani rachunku.
Bardzo przepraszam za wszelkie niedogodności.
Z poważaniem,
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów"
--------
To był już ostatni zwrot i zarazem 4. po reklamacji - nigdy więcej!