700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

21.09.2018

Uczestniku promocji konta w EnveloBanku z premią 100 zł na start: czas uzupełnić dane!

Nadszedł moment finalizacji lipcowej promocji z EnveloKontem.

Osoby, które wzięły udział w akcji i spełniły proste warunki, teraz powinny otrzymać wiadomość powiadamiającą o przyznaniu premii. To oznacza, że niezbędne jest teraz uzupełnienie danych do wypłaty.

💡 Na początek, osobom które konta w EnveloBanku jeszcze nie posiadają, przypomnę, że w nowej edycji Money manii czeka do zgarnięcia 100 zł za jego otwarcie, a dodatkowo są jeszcze do wzięcia bonusy (do 120 zł) za wpływy wynagrodzenia oraz zwroty (do 200 zł) za e-zakupy.

Szczegółowe prześwietlenie warunków poprzedniej promocji przedstawiłem we wpisie "Gwarantowana premia 100 zł za konto w EnveloBanku + do 200 zł za polecenia + do 200 zł moneybacku". Dziś jednak przypomnę to, co najważniejsze. By zdobyć 100 zł należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto w EnveloBanku wraz z wydawaną do niego kartą;
  • najpóźniej do 21.08.2018 r. zawrzeć umowę z bankiem;
  • do 12.09.2018 r. wykonać co najmniej 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 100 zł.

Kto te proste warunki spełnił, teraz powinien otrzymać maila od organizatora promocji, który powiadamia w nim o przyznaniu premii i informuje o konieczności uzupełnienia danych do wypłaty nagrody. Najpóźniej do 28.09.2018 r. należy zalogować się na stronie promocji i podać m.in. numer rachunku EnveloKonta założonego w promocji - bo to właśnie tutaj wpłynie premia. Ma to się stać do 5.10.2018 r. W tym terminie mają też zostać wypłacone premie za polecenia (przypomnę, że za skuteczną rekomendację przewidziano bonus 50 zł, a dodatkowo można w ten sposób uzyskać do 200 zł).

Jeśli nie znajdujesz wyczekiwanej wiadomości w głównej skrzynce odbiorczej swej poczty elektronicznej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "oferty" lub "inne". Jeżeli jednak i tam nie ma maila od organizatora, to spróbuj się jeszcze zalogować na stronie promocji. Gdy uzupełnienie danych będzie możliwe, to jest wielce prawdopodobne, że pojawił się wyłącznie problem z dostarczeniem wiadomości. Jeśli jednak i danych nie da się wprowadzić, to niezbędna będzie reklamacja. A - zgodnie z regulaminem - proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją należy składać do Organizatora na adres email: envelokonto3@zpremia.pl
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany podczas zakładania Profilu Uczestnika. 
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer Wniosku Internetowego (podany w wiadomości email automatycznie wysłanej po wysłaniu Wniosku Internetowego) oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji"

Jeśli spodobał Ci się udział w powyższej promocji i chcesz zarobić w podobny sposób, sprawdź poniższe propozycje:
  • do 300 zł za eKonto w mBanku - w tej promocji uzyskasz 150 zł na start, a dodatkowo drugie 150 zł w postaci bonusów za płatności (ale tu ważna uwaga: nie trzeba wydawać wiele - ważna jest bowiem liczba transakcji; mogą to więc być nawet płatności na drobne sumy);


13 komentarzy:

  1. uzupełniłem te dane, jest tylko opcja zapisz dane, nie ma nic w stylu wyślij dalej, czy też tak macie i w ten sposób spełniony jest wymóg przekazania danych?
    jak loguje się to widzę po uzupełnieniu "witaj.... Twoje dane do przelewu... " i widać je poniżej, czy tak to powinno wyglądać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończy się tylko na takim pasku z danymi i tyle.

      Usuń
  2. To prawda, że konto w Envelo Banku można zamknąć za pomocą wiadomości E-mail? To znaczy napiszę wypowiedzenie ze swoimi danymi, wydrukuję, podpiszę się, zeskanuję i wyślę na maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Ale tylko wtedy jak masz wzór podpisu złożony w banku. Jeśli konto zakładałeś przelewem to wtedy nie da się w wyżej opisany sposób mailem.

      Usuń
  3. Jakby ktoś szukał maila to faktycznie mógł wpaść do spamu. Tak było u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś już dostał kasę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 100zł. A kiedy 50 za polecenie konta?

      Usuń
    2. Za polecenie też nie dostałem. Może jeszcze będzie. Do jutra mają czas.

      Usuń
  5. Też nie dostałam za polecenie. Ale mają czas do jutra :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też 100 jest ale za polecenie brak

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to samo, jest 100zł ale 50zł za polecenie brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadło 50zł za polecenie. Można zamknąć konto :)

      Usuń
  8. Ok przyszło właśnie 50pln za polecenie

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...