Przed uczestnikami akcji promocyjnej EnveloKonta, czas na finalizację.
Na skrzynki mailowe uczestników, którzy spełnili warunki promocji, wpaść już powinny maile powiadamiające o przyznaniu premii. I na tę wiadomość należy teraz zareagować. A konkretnie to uzupełnić dane do wypłaty nagrody.
Warunki uczestnictwa w promocji szczegółowo omówiłem we wpisie "EnveloBank: konto z bonusem 50 zł na start i moneyback do 200 zł". Dziś jednak przypomnę co najważniejsze. A należało:
Kto te powyższe - dość proste - warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii.
Na tę wiadomość należy zareagować i najpóźniej do 14.09. zalogować się na stronie promocji celem uzupełnienia danych do wypłaty premii (podać należy numer rachunku EnveloKonta założonego w promocji). Premia ma zostać wypłacona do 21.09.2018 r. (i do tego momentu trzeba posiadać konto w EnveoBanku wraz z wydaną do niego kartą).
Jeśli wiadomości nie odnajdujesz w swej głównej skrzynce odbiorczej, sprawdź jeszcze takie foldery, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeśli jednak wiadomości i tam nie ma, to możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. W sytuacji, gdy tam możliwe jest uzupełnienie danych, to najprawdopodobniej wszystko jest w porządku (poza dostarczeniem wiadomości z powiadomieniem o premii). Jeżeli jednak danych podać nie możesz, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A - zgodnie z regulaminem - proces reklamacyjny wygląda następująco:
Co dalej z kontem w EnveloBanku? Przypomnę, że posiadacze tego rachunku korzystać mogą ze zwrotów za e-zakupy. Miesięcznie do zaoszczędzenia jest do 20 zł, a w rok uzyskać można w ten sposób nawet 200 zł. Więcej na ten temat piszę tutaj. A w niedawno odpalonej promocji można też załapać się na bonusy do 120 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia na konto.
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Na skrzynki mailowe uczestników, którzy spełnili warunki promocji, wpaść już powinny maile powiadamiające o przyznaniu premii. I na tę wiadomość należy teraz zareagować. A konkretnie to uzupełnić dane do wypłaty nagrody.
💡 Na początek, osobom które konta w EnveloBanku jeszcze nie posiadają, przypomnę, że w nowej edycji Money manii czeka do zgarnięcia 100 zł za jego otwarcie, a dodatkowe są jeszcze do wzięcia bonusy (do 120 zł) za wpływy wynagrodzenia oraz zwroty (do 200 zł) za e-zakupy.
Warunki uczestnictwa w promocji szczegółowo omówiłem we wpisie "EnveloBank: konto z bonusem 50 zł na start i moneyback do 200 zł". Dziś jednak przypomnę co najważniejsze. A należało:
- w okresie promocji zarejestrować się na stronie akcji i złożyć wniosek o EnveloKonto wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
- najpóźniej do 3.08. zawrzeć umowę z bankiem;
- do 24.08.2018 r. wykonać co najmniej 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 100 zł.
Kto te powyższe - dość proste - warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii.
Na tę wiadomość należy zareagować i najpóźniej do 14.09. zalogować się na stronie promocji celem uzupełnienia danych do wypłaty premii (podać należy numer rachunku EnveloKonta założonego w promocji). Premia ma zostać wypłacona do 21.09.2018 r. (i do tego momentu trzeba posiadać konto w EnveoBanku wraz z wydaną do niego kartą).
Jeśli wiadomości nie odnajdujesz w swej głównej skrzynce odbiorczej, sprawdź jeszcze takie foldery, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeśli jednak wiadomości i tam nie ma, to możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. W sytuacji, gdy tam możliwe jest uzupełnienie danych, to najprawdopodobniej wszystko jest w porządku (poza dostarczeniem wiadomości z powiadomieniem o premii). Jeżeli jednak danych podać nie możesz, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A - zgodnie z regulaminem - proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją należy składać do Organizatora na adres email: envelokonto2@zpremia.pl
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres e-mail wskazany podczas zakładania Profilu Uczestnika.
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer Wniosku Internetowego (podany w wiadomości email automatycznie wysłanej po wysłaniu Wniosku Internetowego) oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.
4. W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii, Premia zostanie przekazana na EnveloKonto w ciągu 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Profilu Uczestnika danych, o których mowa w §4 ust. 3 Regulaminu."
Co dalej z kontem w EnveloBanku? Przypomnę, że posiadacze tego rachunku korzystać mogą ze zwrotów za e-zakupy. Miesięcznie do zaoszczędzenia jest do 20 zł, a w rok uzyskać można w ten sposób nawet 200 zł. Więcej na ten temat piszę tutaj. A w niedawno odpalonej promocji można też załapać się na bonusy do 120 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia na konto.
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Może podaj tytuł tego maila, żeby było łatwiej znaleźć.
OdpowiedzUsuńEnveloKonto z Premią 50 zł - prośba o uzupełnienie
Usuń