700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

9.10.2018

Uczestniku promocji "Konto Proste Zasady z Bonusem" (100 zł na start i program poleceń): czas uzupełnić dane!

Do osób biorących udział w promocji właśnie powinny dotrzeć maile od organizatora.

Finalizacja promocji konta w Getin Banku
A to oznacza ni mniej, ni więcej, a moment, w którym nadeszła finalizacja tej promocji. Teraz niezbędne jest uzupełnienie danych do wypłaty bonusu i premii w towarzyszącym promocji programie poleceń.

💡  Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w Getin Banku, sprawdź jak teraz uzyskać bonus 50 zł na start + do 3,5% na koncie oszczędnościowym.

Szczegółowe omówienie promocji już zakończonej i teraz zbliżającej się do finalizacji znajdziesz we wpisie "Odbierz bonus 100 zł za Konto Proste Zasady w Getin Banku, 2 bilety do kina i do 250 zł za polecenia". Pokrótce przypomnę jednak to co najważniejsze. A należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 2.07.2018 r. złożyć wniosek o Konto Proste zasady wraz z wydawaną do niego kartą oraz wyrazić wymagane zgody;
  • do 17.07. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w lipcu i sierpniu (w każdym z tych dwóch miesięcy): zapewnić wpływ na konto w wysokości min. 100 zł oraz wykonać co najmniej 5 płatności kartą i 1 BLIKiem na sumę min. 150 zł.

Kto spełnił powyższe warunki, ten teraz (najpóźniej do 8.10.2018 r.) powinien otrzymać maila informującego o przyznaniu bonusu. To też moment, w którym na tę wiadomość należy zareagować i w ciągu 7 dniu (od otrzymania maila) uzupełnić dane do wypłaty - podać należy numer rachunku konta założonego w promocji. Wypłata bonusu nastąpi do 22.10.2018 r. W tym też czasie powinny zostać wypłacone premie za polecenia, bo - przypomnę - promocji towarzyszył też program poleceń, w którym organizator za każdą skuteczną rekomendację płacił 50 zł, a łącznie do zgarnięcia czekało nawet 250 zł (łącznie za 5 poleceń).

Brak wiadomości - co robić?


Jeśli maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu i przypominającego o konieczności uzupełnienia danych nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, sprawdź jeszcze takie zakładki jak "spam", "oferty" lub "inne", gdyż zdarzają się sytuacje, że to właśnie tam "ukrywają się" tego typu wiadomości. Jeżeli jednak i tam maila brak, a wszystkie warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to niezbędne będzie wysłanie zgłoszenia do organizatora.

A zgodnie z regulaminem, proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi poprzez jego profil w Serwisie w zakładce "REKLAMACJE" [czyli na stronie promocji - przyp. Mr. Złotówa] lub listem poleconym na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków z dopiskiem "Akcja Bonus" w terminie do 05.11.2018 r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii dodatkowej. 
3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie"

A na czym zarabiać teraz?


Jeśli spodobał Ci się sposób zyskania dodatkowych pieniędzy, jak ten w promocji z kontem w  Getin Banku, to sprawdź też inne promocji, gdzie o zyski jest równie łatwo:

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


15 komentarzy:

  1. w przesłanym mailu jest informacja że dane do przelewu należy podać w odpowiedzi na wiadomość, nie ma mowy o żadnym logowaniu się na stronę promocji, choć regulamin w tej kwestii brzmi nieco inaczej

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie maila brak.chce złożyć reklamację i zatrzymała się przy polu "nr umowy". Na mojej umowie nie ma numeru żadnego, skąd go wziąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii podadzą ci nr umowy. W umowie nie ma (choć konsultant twierdził co innego)

      Usuń
    2. Getin nie udostępnia nr umowy ani nr wniosku każe podawać nr konta bankowego

      Usuń
  3. Czy ktoś już dostał odpowiedź z reklamacji? U mnie brak info...

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie reklamacja składana w niedzielę i też brak info..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji."

      Usuń
    2. a jednak szybciej, w niedzielę złożona i dziś odpowiedzieli na 2 reklamacje, na obu kontach pozytywnie rozpatrzona

      Usuń
    3. No to czekamy.

      Usuń
    4. A mogę wiedzieć co napisałeś/aś w tej reklamacji? Nie bardzo wiem jak się za to zabrać? Nr umowy podałeś?
      Dzięki za info ☺

      Usuń
    5. Napisałam krótko, że brałam udział, spełniłam warunki, a premii nie otrzymałam. Poprosiłam o weryfikację i wypłatę. Zamiast numeru umowy podałam numer rachunku

      Usuń
    6. Pewnie idzie o brak wyrażenia zgód marketowych :)

      Usuń
    7. Wszystkie zgody mam odznaczone na TAK.

      Usuń
  5. Ja nie mam nr umowy, konsultant tylko podał mi nr rachunku bankowego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś dostałam maila z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji. Kasa w końcu ma być.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...