Citibank odpalił nową promocję konta osobistego.
Tym razem za jego otwarcie w gwarantowanych bonusach uzyskać można nawet 150 zł. A warunki do spełnienia są proste, bo w odróżnieniu od poprzednich promocji, tym razem nie trzeba wiele płacić kartą (miesięcznie wystarczy jedna transakcja na dowolną kwotę!).
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba, która nie posiada i co najmniej od 1.01.2017 r. nie posiadała konta osobistego, ani rachunku oszczędnościowego w Citibanku. Wykluczenie obejmuje również współposiadaczy i pełnomocników do ww. produktów w tym banku.
Posiadanie innych produktów Citibanku nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w akcji i zgarnięcia 150 zł za konto.
Posiadanie innych produktów Citibanku nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w akcji i zgarnięcia 150 zł za konto.
Nagroda. Wypłata premii w tej promocji została podzielona na 5 transz po 30 zł każda. Citibank wypłacać je będzie na konto, więc będzie można z nimi zrobić co się zechce (wydać, przelać lub wypłacić).
Zasady promocji. By skorzystać z propozycji Citibanku i zgarnąć nawet 150 zł:
- wyślij formularz zgłoszeniowy (promocja dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem ww. strony; na tej stronie bank bardziej wyeksponował informacje o promocji dotyczącej wymiany walut - to propozycja dodatkowa, nieobowiązkowa, piszę o niej niżej; jak przewiniesz nieco stronę, znajdziesz też informacje o premii do 150 zł);
- gdy oddzwoni konsultant banku zawnioskuj o konto Citi Priority wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
- najpóźniej do 31.12.2018 r. zawrzyj z bankiem umowę o konto i wyraź przy tym zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu informowania o usługach banku i jego partnerów w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta oraz na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej (np. w bankowości internetowej, w aplikacji, SMSem lub mailem) oraz telefoniczne prezentowanie informacji handlowych;
- przez 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym otwarto konto (w każdym z tych miesięcy):
- otrzymuj na konto wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości min. 2 000 zł (bank nie stawia szczególnych warunków co do źródła pochodzenia takiego wpływu - zastrzeżono jedynie, że nie może on pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych, więc może być prościej niż się wydaje; dodam też, że wpływ oznacza choćby chwilowe pojawienie się kwoty w historii konta - nie ma potrzeby jej utrzymywania, więc środki każdej chwili można wydać, przelać lub wypłacić) oraz
- wykonaj co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta (mogą to być transakcje w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie).
Za każdy miesiąc, w którym spełnisz powyższe warunki (wpływ i 1 płatność kartą) otrzymasz bonus w wysokości 30 zł - wpłynie on na konto do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków. Takie bonusy można otrzymywać przez 5 kolejnych miesięcy, więc łącznie zgarnąć da się 150 zł. Do momentu wypłaty gratyfikacji nie zamykaj konta, ani nie składaj wypowiedzenia umowy.
(Opcjonalna) Premia walutowa - uczestnicy promocji mogą też załapać się (ale to już nie jest obowiązkowe) na preferencyjne warunki wymiany walut. Nie jest to kwintesencją bankobrania, więc zainteresowanych odsyłam do regulaminu. W skrócie jednak: chodzi o to, że bank wypłaci premię w wysokości odpowiadającej pobranej marży przy przewalutowaniu, jeśli zlecisz przelew w walucie obcej.
Osoby, które wezmą udział w powyższej promocji, jednocześnie zostaną też objęte preferencyjnymi warunkami prowadzenia konta. A są to gwarantowane aż do końca 2020 r.:
Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Karolinie.
Przydatne dokumenty:
(Opcjonalna) Premia walutowa - uczestnicy promocji mogą też załapać się (ale to już nie jest obowiązkowe) na preferencyjne warunki wymiany walut. Nie jest to kwintesencją bankobrania, więc zainteresowanych odsyłam do regulaminu. W skrócie jednak: chodzi o to, że bank wypłaci premię w wysokości odpowiadającej pobranej marży przy przewalutowaniu, jeśli zlecisz przelew w walucie obcej.
Konto internetowe Citi Priority - prześwietlenie promocyjnej oferty
Osoby, które wezmą udział w powyższej promocji, jednocześnie zostaną też objęte preferencyjnymi warunkami prowadzenia konta. A są to gwarantowane aż do końca 2020 r.:
- 0 zł za prowadzenie konta;
- 0 zł za kartę wydawaną do konta;
- 0 zł za 3 pierwsze przelewy natychmiastowe Express Elixir w danym miesiącu kalendarzowym.
Poza powyższym bank - na podstawie cennika - nie pobiera opłat za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej. Darmowe są również wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce.
Standardowe pozostają opłaty za dostęp do CitiPhone (6 zł miesięcznie, ale ta usługa nie jest obowiązkowa), zlecenia przelewów składane w placówce banku czy na infolinii oraz wypłaty gotówki w oddziale (ale z tego korzystać nie trzeba).
Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Karolinie.
Przydatne dokumenty:
Przejdzie przelew "wynagrodzenia" z konta żony?
OdpowiedzUsuńW poprzednich promocjach przechodziło nawet "wynagrodzenie" od siebie. Nie ma żadnej definicji. Przelew nie może być tylko z konta w Citi.
UsuńPotwierdzam. Całą promocję w której brałem udział wystarczały przelewy "wynagrodzenia". Teraz widzę że warunki są takie same. Zatem skorzystać moja babcia która karty kredytowej już by nie dostała.
UsuńWitam,
Usuńale czy na pewno?, zobaczcie:
.. "9. Każdy Uczestnik, który spełni warunki wskazane w pkt 4 niniejszego Regulaminu, oraz przez 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych
następujących po miesiącu, w którym otwarto Konto:
a) będzie otrzymywał w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości
minimum 2000 PLN miesięcznie (słownie: dwa tysiące złotych), z zastrzeżeniem pkt 10 poniżej, i teraz pkt 10:
"10. Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"
ok "Bank" to bank millenium, pytanie co z zapisem klientów indywidualnych., czy to czasem nie wyklucza powyższego że można zrobić przelew z innego banku z rachunku indywidualnego?
Ale skąd wziąłeś ten Bank, że to Millenium?!
UsuńW 1. punkcie regulaminu masz objaśnienie kto jest organizatorem promocji i wytłuszczone słowo Bank. Bank = Citibank.
Przepraszam literówka oczywiście chodzi o Citi :)
UsuńWedług mnie z kont indywidualnych nie może być przelew wynagrodzenia wg.punktu 10, więc tylko z kont firmowych.
Usuń"Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"
UsuńBank = CITIBANK bo jest zapisany wielką literą.
Proszę więc o potwierdzenie, czy mogę przelać minimum 2 tys z konta żony, np. z eurobanku czy millenium wpisując w tytule "wynagrodzenie" czy nie przejdzie ?
UsuńMożesz i to nawet ze swego konta w drugim banku.
UsuńCzy pod względem prawnym wszystko będzie ok, gdy sam sobie zrobie przelew z tytułem "wynagrodzenie"? Żadnen urząd się do tego nie przyczepi?
UsuńJaki 'urząd' miałby wgląd do Twojego konta? A wgląd byłby konieczny w celu sprawdzenia od kogo pochodzą przelewy przychodzące na Twoje konto.
UsuńCzy posiadanie karty kredytowej jest wymagane by za konto nic nie płacić? Kojarzę, że taki warunek był.
OdpowiedzUsuńWobec uczestników powyższej promocji bank nie stawia takiego wymogu. Zwolnienie z opłat za konto gwarantuje regulamin promocji.
Usuńjakie jest sposob zawarcia umowy? przelew moze byc czy tylko kurier?
UsuńKurier albo umowa do zatwierdzenia online.
UsuńUmowa on-line? Skąd ta wiadomość i co to jest umowa on-line?
UsuńJaka znowu umowa do zatwierdzenia online?
UsuńW bankowości jak już ktoś ma dostęp bo np ma kartę kred. Wtedy jest udostępniana umowa do akceptacji.
UsuńMr. Złotówa - ile gwiazdek w ratingu? Warto?
OdpowiedzUsuńDałbym 3,5 gwiazdki ;) No ale połówek nie ma, więc wychodzi 4. Z jednej strony mamy już wydłużający się okres wykluczenia dla byłych klientów (ciągle liczony od początku 2017 r.), ale tym razem wykluczeni są wyłącznie posiadacze kont osobistych i rachunków oszczędnościowych w Citibanku (w poprzedniej edycji eliminowało posiadanie jakiegokolwiek produktu Citi, więc to zmiana na plus).
UsuńWarunki do spełnienia są tym razem o wiele prostsze (nie ma moneybacku, który wymagał wykonywania płatności na większe sumy). W pamięci ciągle są jednak świetne promocje konta Citi Priority sprzed roku. Premie niestety zdecydowanie zmalały, ale dla równowagi na lepsze zmieniono warunki konta (konkretnie dla uczestników tej promocji), bo już nie ma wymogu utrzymywania salda czy posiadania produktu kredytowego (co dla niektórych było przeszkodą do wzięcia udziału w tamtych edycjach promocji).
No to super, tylko brać :)
OdpowiedzUsuńCZy porównując poprzednie pormocje na konto 150 zł to dużo czy jedna z najnizszych kwot za konto ?
OdpowiedzUsuńwg mnie mało, ale i tak biorę dla mojej drugiej połowy. Ja mam otwarte konto, za które ostatecznie zgarnę 600 zł, za wcale nie wygórowane warunki :)
UsuńJeśli chciałbym skorzystać i z promocji konta i tej z kartą kredytową to jaka kolejność złożenia wniosków jest najlepsza? Czy ma jakieś znaczenie?
OdpowiedzUsuńBez znaczenia.
UsuńW temacie cennika....co z wypłatą z bankomatów? Wszystko free?
OdpowiedzUsuńWszystkie za free.
UsuńCiekawe czy darmowe są również wpłaty we wszystkich wpłatomatach w Polsce?
UsuńWpłacałem jedynie w Euronrcie i tu darmowe.
UsuńA jest jakiś limit do otwarcia kont? Który kurier wozi umowy?
OdpowiedzUsuńIch własna firma.
UsuńNie ma limitu wniosków objętych promocją. Jeśli chodzi o kuriera to jest to firma Viva.
UsuńHa! Zakładam. :) Już od dłuższego czasu czekam na jakąś promocje z której nie będę wykluczona i tadam :)
OdpowiedzUsuńW jaki sposób można zamknąć u nich konto?
OdpowiedzUsuńSposobów jest kilka (m.in. przez bankowość internetową). O sposobach zamykania kont w poszczególnych bankach (w tym w Citibanku) piszę tutaj.
UsuńTroche nie na temat- Mr Złotówa- czy dalej istnieje możliwość zamykania konta internetowo w Eurobanku?
UsuńTak (zgodnie z podlinkowanym wyżej poradnikiem dotyczącym zamykania kont - w tym konkretnym przypadku przed chwilą sprawdziłem aktualność).
UsuńNie, żebym się czepiał ale w przypadku EuroBanku- w przedstawionym w Poradniku schemacie zamykania (Konto---Szczególy konta--- nie ma zakładki ZAMKNIJ KONTO; sa tylko trzy zakładki:Historia konta, Manager finansowy, Powrót)
UsuńNiedawno zamykałem - działa i to bardzo dobrze, włącznie z cofnięciem zgód i podaniem konta do przelania resztówek. Po przyjęciu dyspozycji po kliku minutach przychodzi potwierdzenie na podany e-mail z datą zamknięcia konta.
Usuń@Anonimowy 17 października 2018 19:47
UsuńPodgląd tutaj
PS. Do dalszej dyskusji na temat zamykania kont zapraszam pod dedykowanym wpisem. Powyższy dotyczy promocji Citibanku.
Czy ten przelew 2000 zł. musi być jednorazowy i z jednego konta?
OdpowiedzUsuńW regulaminie warunek brzmi dokładnie tak: "Uczestnik (...) będzie otrzymywał w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 PLN miesięcznie".
UsuńWychodzi więc na to, że musi to być jednorazowo min. 2 000 zł (bo brakuje sformułowania w stylu "na łączną kwotę", "na sumę" lub coś podobnego).
Ok. Dziękuję bardzo za odpowiedź.
UsuńMożesz dopytać jak to wygląda? Żeby nie było niemiłej niespodzianki...?
UsuńAle czy tu jest o co dopytywać? Sprawa jest jasna. Musi być przelew 2000 zł za jednym razem.
UsuńCzy można promocję połączyć z poleceniem konta i przytulić dodatkowo parę groszy ?
OdpowiedzUsuńPodobno tak: https://bankobranie.blogspot.com/2018/10/program-polecen-citibanku-vi-edycja.html
UsuńKtoś napisał że umowę wozi Viva. Ktoś ma jakieś doświadczenie z tą firmą? W jakich godzinach dostarczają umowę?
OdpowiedzUsuńDzwonią z samego rana i umawiają się na dogodną porę i miejsce dostarczenia. To ichnia firma, która działa na rynku kurierskim.
UsuńViva działa solidnie. Kurierzy tej firmy byli u mnie (u mej rodziny już 7 razy). Umawiali się nawet jak przyjechali z voucherem.
UsuńViva działa solidnie. Kurierzy tej firmy byli u mnie (u mej rodziny już 7 razy). Umawiali się nawet jak przyjechali z voucherem Ikea.
UsuńJa też jestem zainteresowana powyższą sprawą - Czy można jednocześnie skorzystać z polecenia konta?
OdpowiedzUsuńWszystko wskazuje na to, że tak. Już prześwietlam - wpis będzie wkrótce.
UsuńI jest. Opisuję tutaj (aczkolwiek uprzedzam, że do jednego z warunków mam spore wątpliwości, których dotąd - w prawie 5-letniej historii bloga - nie miałem aż tak dużych przy żadnej innej prześwietlanej promocji).
UsuńZłotówa, errata: niestety wszystko wskazuje na to, że nie :)
UsuńTa jedna płatność miesięcznie musi być na jakąś minimalną kwotę? Czy wystarczy zakup bułki?
OdpowiedzUsuńDowolną.
UsuńTo poproszę gumę kulkę :)
UsuńWitam
OdpowiedzUsuńChciałam założyć to konto i Pani z banku dzwoniąc przekazała mi że wpływ 2 tysięcy nie może pochodzić od osoby prywatnej tylko od przedsiębiorcy że tak jest zgodnie z regulaminem.
Czy to prawda?
Poproś ją o wskazanie konkretnego zapisu z regulaminu.
UsuńAle uprzedzę co się stanie: nie znajdzie go! Bo go nie ma.
Jeśli ci mówią że coś jest tak i tak w regulaminie zawsze poproś o wskazanie konkretnego punktu
UsuńPani z (dez)infolinii banku niestety źle ci przekazała.
UsuńOddzwonił do kogoś konsultant?
OdpowiedzUsuńMają na to 5 dni roboczych. Do mnie oddzwonil po 2 dniach
Usuńdo mnie dzwonili 2 razy ale za kazdym razem po nawiazaniu połączenia magiiczne "COŚ" rozłaczyło połaczenie
UsuńMiałem dokładnie tak samo. Zadzwonili raz, ale momentalnie po odebraniu, przerwano połączenie. Próbowałem dwukrotnie oddzwonić na ten numer, ale nikt nie odbierał, tylko muzyka przez około 10 minut. Żałosny bank.
UsuńHandlowcy tak mają, co w moim przypadku zaskutkowało wrzuceniem tego numeru do blokowanych. Następnie wysłałem pytanie poprzez ich formularz kontaktowy o potwierdzenie, że to nie jest jakiś żart. Odpisali, że to nie był żart i następny telefon był już z innego numeru od kogoś bardziej kumatego na linii.
UsuńPracowałem kiedyś na infolinii. To system dzwoni do klientów i łączy z nimi a potem czeka na wolnego konsultanta żeby go wrzucić mu na słuchawki. A czasem rozłącza. Słowem koszmar. System stosuje wiele banków bo rzekomo efektywniejszy.
UsuńKarta do konta nie jest od razu dostarczana? Własnie podpisałam umowę i karty nie ma... Do kiedy mają czas żeby ją dosłać?
OdpowiedzUsuńPrzysyłają osobno listem.
UsuńJa złożylem wniosek i do dzisiaj nikt do mnie zadzwonił. Mija już tydzień :(
OdpowiedzUsuńWyślij jeszcze raz. U mnie pomogło.
UsuńCzy Wam też zaznaczyli w "Formularzu Danych Klienta", że wnioskujecie o przesyłanie dodatkowych płatnych wyciągów w formie papierowej na adres korespondencyjny (40 zł)?
OdpowiedzUsuńPowinno być chyba 5 zł, 40 zł wziąłem ze złego cennika dla korporacji znalezionego na szybko przez Google.
UsuńNie. Wyłącz to i napisz reklamacje że nie chciałeś i jak pobiorą to mają zwrócić. Bo nie chciałeś
Usuńile czeka sie na aktywacje konta od wizyty kurwiera? bo njuż tydzień czekam
OdpowiedzUsuńJa miałem jakoś po tygodniu. Ogólnie długo, ale z KK też tak było.
UsuńCzy komuś jeszcze rzucił się w oczy poniższy zapis dotyczący konta City Priority:
OdpowiedzUsuń"
Aby nie płacić za prowadzenie rachunku płatniczego wystarczy spełnić jeden z dwóch warunków:
Utrzymuj średnie saldo środków w wysokości min. 30 000 zł (na koncie osobistym, oszczędnościowym, lokacie, inwestycjach lub ubezpieczeniach),
lub
zasilaj konto wynagrodzeniem lub sumą wpływów w wysokości min. 5 000 zł miesięcznie."
??
To standardowe warunki. Jednak osoby zakładające konto w ramach promocji z bonusami do 150 zł objęci są też promocyjnymi warunkami prowadzenia konta (do końca 2020 r.) - można je znaleźć na 5. stronie w regulaminie.
UsuńCzy w tej chwili dostaje się jakieś punkty powitalne za zarejestrowanie karty debetowej Citi w programie Mastercard Priceless Specials?
OdpowiedzUsuńTak - za kartę Handlowego 800, za kartę Getin 900, a za kartę Alior 1200!
UsuńCiekawe czy punkty Priceless Specials powiązane z kartami MC z różnych banków można łączyć/wymieniać?
UsuńNa infolinii MCPS powiedziano mi że nie.
UsuńNie dają już punktów powitalnych? Zresztą tego co mówią na infoliniach nie należy traktować poważnie :)
UsuńJak zerkam na promocję tych 800 ptk Citi to obowiązywała do 30.09. Więc wychodzi że już nic na start nie dają :( Natomiast Aliora potwierdzam - 1200 ptk na start bardzo szybko przyznane :) No i punkty rozdzielane osobno wg banku więc nie ma opcji łączenia (Mam Alior i TMUB i oba na różne loginy pomimo tego samego maila).
UsuńCzy ktoś zwrócił uwagę, ze w regulaminie napisano:
OdpowiedzUsuń"przetwarzanie przez Bank ich danych osobowych w celu informowania ich o usługach partnerów Banku w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta lub przestanie obowiązywać".
Rozumiem przetwarzanie moich danych gdy posiadam u nich konto, natomiast po rozwiązaniu umowy to już za dużo!!!
Chyba te czegoś nie doczytałam, to proszę oświećcie mnie.
Czy dla kuriera trzeba przygotować obustronną fotokopię dowodu?
OdpowiedzUsuńChyba pozostaje zaczekać na telefon kuriera i wtedy o to zapytać ...
UsuńTo byłoby niezgodne z przepisami RODO.
UsuńTrzeba przekazać ksero.
UsuńNazwa promocji brzmi:" Konto ze zwrotem 150 zł za zakupy". Czyli na jaką kwotę muszę dokonywać transakcji w miesiącu? Czy to jest moneyback? Proszę mnie oświecić :)
OdpowiedzUsuńZgodnie z regulaminem dostajesz kasę za spełnione warunki tam opisane. A że ktoś sobie to nazwał zwrotem to już jego wodze fantazji. Płatności mogą być na każdą dowolną kwotę.
UsuńPo jakim czasie od dostarczenia przez kuriera Viva umowy do Handlowego należy spodziewać się aktywacji konta?
OdpowiedzUsuńZ nimi w zasadzie nie ma żadnych reguł ... może być tydzień, może być i dwa :)
UsuńNiestety ale to prawda - żadnych reguł i ram czasowych.
UsuńJa czekałem niemal 2 tygodnie - mocno zacofana firma!
UsuńJa tydzień temu zleciłem zamknięcie konta City Priority z kartą do niego wydaną i po trzech dniach zadzwoniła konsultantka z pytaniem o powody rezygnacji. Jako że nadmieniłem o wygórowanych wpływach (5000zł - bo takie miałem), to w rozmowie zaproponowała mi właśnie skorzystanie z tej promocji.
OdpowiedzUsuńOczywiście zgodziłem się a wczoraj na pocztę w bankowości City otrzymałem potwierdzenie i regulamin promocji.
Zatem jeśli nie macie już korzyści z konta Priority to też próbujcie zamknąć może i wam zaproponują podobnie, zawsze to nie musicie czekać okresu karencji, a zarobek dość łatwy.
ps. Nadal mam u nich kartę kredytową i z niej jeszcze nie rezygnowałem.
Jak długo czekałeś na aktywację tego konta od momentu podpisania umowy?
UsuńNie podpisuje się nowej umowy, konto pozostaje to samo, karta debetowa ta sama, bank w swoich ustawieniach tylko ustawia że jet konto w promocji i tzw. internetowe (to nadal jest konto City Priority).
OdpowiedzUsuńU mnie złożenie wypowiedzenia: 23 lis 2018,
telefon od pracownika banku : 27 lis 2018
potwierdzenie w wiadomościach City: 30 lis 2018
Treść wiadomości następująca:
" Dzień dobry,
Dziękujemy za pozostanie w gronie Klientów Citi Handlowy.
Chcielibyśmy potwierdzić przyznanie wyjątkowych warunków dotyczących prowadzenia rachunku płatniczego Citi Priority w ramach oferty dla naszych najbardziej lojalnych Klientów 'Premia walutowa oraz 150 zł zwrotu na nowe konto internetowe Citi Priority'.
Mamy nadzieję, że powyższe warunki są satysfakcjonujące i będziesz aktywnie korzystać z produktów Citi Handlowy.
Szczegółowe warunki oferty zawarte są w Regulaminie, z wyłączeniem punktu 4 i 5.a Regulaminu regulujących Warunki Oferty.
Regulamin:
(tutaj jest link do regulaminu)
Z poważaniem.
Zespół Citi Handlowy "
Potwierdza to moje zdanie że City jest nastawiony prokliencko.
Gdy otwierałeś swoje konto, jak długo czekałeś na aktywację tego konta od momentu podpisania umowy na dokumentach dostarczonych przez kuriera Viva?
UsuńSzczerze to nie pamiętam, zwłaszcza że najpierw brałem kartę kredytową. Potem o konto to już umowa w bankowości elektronicznej.
UsuńDzisiaj mija dokładnie 2 tygodnie od dostarczenia umowy przez kuriera Viva do Handlowego, a informacji o aktywacji konta wciąż brak ... czy to normalne?
Usuńja się załapałam :) choć nie jestem nowym klientem. Napisałam wypowiedzenie i zatrzymali mnie tą premią. Na to czekałam.
OdpowiedzUsuńBonus w wysokości 30 zł wpłynie na konto do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków - czy oni się nie pomylili? Wpływ 1K 'wynagrodzenia' oraz jedną płatność kartą będą sprawdzać aż miesiąc czasu?
OdpowiedzUsuńTo fakt, nie ma absolutnie jakiegokolwiek powodu, aby premia nie wpływała na koniec bieżącego m-ca.
UsuńPS. Lepiej chyba żeby ten wpływ był na 2K :)
Ja spełniłem warunki już 3. grudnia, a należne 30 zeta być może (!) wypłacą dopiero na koniec stycznia - paradne :)
UsuńDostał już ktoś te 30 zł za wpływ wynagrodzenia w listopadzie? Chyba trzeba będzie użerać się z kolejną instytucją.
OdpowiedzUsuńMają czas do końca grudnia.
UsuńTylko którego?
UsuńTa promocja jest już zakończona? W linku do regulaminu promocji podanym powyżej w p.2 widnieje coś innego:
OdpowiedzUsuń"Oferta obowiązuje od 21 grudnia 2018 r. do 5 marca 2019 r."
W miejsce dotychczas obowiązującej promocji, wejdzie nowa (z nieco zmienionymi warunkami). Teoretycznie powinna być ona dostępna od 21.12., ale strona promocji ciągle informuje o warunkami wcześniejszej edycji (z datą końcową wyznaczoną na 31.12.2018 r. i ze starymi warunkami). Kwestię już wyjaśniałem. Aktualizacja ma dopiero nastąpić, więc i dopiero wtedy pojawi się nowy wpis.
UsuńNawet link do wniosku jest wciąż aktywny ---> Sprawdź, dlaczego warto skorzystać z oferty „Konto internetowe Citi Priority z premią walutową i zwrotem 150 zł za zakupy” ... dziwne.
UsuńW tej nowej edycji jedyna zmiana to brak konieczności płacenia kartą ... ciekawe czy chociaż premie będą wypłacać?
UsuńI jest jeszcze jedna zmiana. Warunek uczestnictwa wyklucza posiadanie jakiegokolwiek produktu :(
UsuńZłotówa, czyli oni planują nową ofertę z bardzo zbliżonymi warunkami i premią mając jednocześnie tak ewidentne problemy z wypłatami premii w obecnych promocjach. Czy to nie jest dość dziwne?
UsuńNo i klapa 0,0zł wpływu za wpłatę wynagrodzenia w promocji 5x30 zł.
OdpowiedzUsuńNa dobry początek roku dla CITI dzisiaj poszła reklamacja.
UsuńU mnie też brak wpływu a przelew 2k zrealizowany i transakcja karta też. Widać ściema jakaś. Jak to rozwiązać teraz?
OdpowiedzUsuńMożna np. zamknąć konto :)
UsuńW jaki sposób można u nich zamknąć konto? Przez kuriera tak jak przy otwieraniu?
UsuńW bankowości piszesz wiadomość że chcesz zamknąć konto. Po kilku dniach oddzwaniają
UsuńRównież brak premii, pomimo wpływu 2000 i transakcji kartą. Zaczyna się szerzyć cwaniactwo w bankach. Santander, teraz Citi. Cóż stracą tylko banki.
OdpowiedzUsuńTo akurat nie ma absolutnie żadnego związku z jakimś cwaniactwem tylko z niesolidnością.
UsuńReklamacja - 35 dni na odpowiedz przy dobrych chęciach powinni zareagować do końca tygodnia
OdpowiedzUsuńJeżeli Pani z banku zadzwoniła do mnie dopiero 28 grudnia a kurier nie przyjechał już do 31 grudnia 2018 to rozumiem, że nie ma sensu podpisywania umowy z kurierem teraz w nowym roku gdyż już nie załapię się na promocję?
OdpowiedzUsuńOferta obowiązuje od 21 grudnia 2018 r. do 5 marca 2019 r.
UsuńU mnie tez nie ma premii na koncie. Może chodzi o to ze przelew nie od pracodawcy a z własnego konta w innym banku? Zaczekam pare dni i jak nie wypłaca to zamykam konto i już do nich nie wracam...
OdpowiedzUsuńNigdzie w regulaminie nie ma zapisu o tym, że to musi być wpływ od pracodawcy. Nie może być przelew z innego konta w Citi, ale z innego banku owszem. Ważne, żeby w tytule przelewu było WYNAGRODZENIE.
UsuńJa też napisałem reklamację, wysłałem 01.01. Jak nie uwzględnią, powołam się na rozmowę z konsultantką, która zakładała mi rachunek w promocji i potwierdziła, że przelew może być z mojego konta w innym banku. Rozmowy są nagrywane.
Wynagrodzenie w tytule przelewu - to to o czym zapomniałem. 2 z 5 premii pewnie przepadło....
Usuń@ksywex, 2 stycznia 2019, 16:53 - "Rozmowy są nagrywane"
UsuńCiekawe jak długo są zachowane w 'systemie' :)
Nieważne jak długo, są zobowiązani je zachować oferując możliwość wnioskowania o konto za pośrednictwem telefonu. Póki co nadal czekam na rozstrzygnięcie.
Usuń@Anonimowy, 2 stycznia 2019, 19:53
UsuńTytuł przelewu nie ma tutaj absolutnie żadnego znaczenia - wystarczy, że jednorazowe zasilenia konta w wysokości min. 2K pochodzi z rachunku innego niż rachunek klienta indywidualnego w Handlowym!
Regulamin p.10: "Wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"
Niestety podczas rozmowy z konsultantka, powiedziala ze musi być wynagrodzenie i nie można ze swojego przelać. Mimo, ze wiem ze nie jest to sprecyzowane, Pani chyba nie byla zorientowana, albo poprostu nie mogla tego powiedzieć.. I przy tym byla bardzo nie uprzejma jak zaczelam docierać. Konto niestety nie założone
OdpowiedzUsuńPrzez zadawanie takich pytań ich 'konsultantom' jedynie psujecie innym warunki promocji na przyszłość!
UsuńZgodnie z regulaminem w p.9 uczestnik musi otrzymywać w danym miesiącu kalendarzowym przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości
Usuńminimum 2000 zł oraz zgodnie z tym samym regulaminem w p.10 w/w wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Handlowy dla klientów indywidualnych - bądź mądry i pisz wiersze :)
faktycznie rjakies cwaniactwo w bankach sie robi jak ktoś napisał wyżej
OdpowiedzUsuńjak był WBK to pierwsze 3 premie po 50 wpadły w santanderze reklamacje za 4,5 i 6 miesiąc
envelo brak 20 zł
citi brak 30 zł
premii brak, dodatkowo naliczyli sobie 30zł opłaty za konto. Reklamacja poszła, niech tylko oddadzą to się z nimi żegnam.
OdpowiedzUsuńTo już przestaje być zabawne!
UsuńCzyli zamiast przytulić 30 zł, to Ty wisisz im teraz 30 zł - znaczit zusammen to całe 60 zeta w plecy :)
Usuńu mnie od rozmowy z konsultantka 17 grudnia do dzis kurier nie dotarł. czekał ktoś tak długo?
OdpowiedzUsuńOdnośnie "wynagrodzenia" pani pytała mnie z jakiego tytułu będzie przelew, pytając czy wynagrodzenie, czy oszczędności i nic nie mówiła jak powiedziałam ze oszczędności.
Citi w mojej ocenie całkowicie stracił reputację przez tak nieudolnie przeprowadzoną promocję i cwaniactwo.
OdpowiedzUsuńJednym słowem niepoważny bank bo nie respektuje regulaminów przez siebie stworzonych. Wygląda mi na to , że jest to kolejny parabank.
No cóż dużo naobiecywał , ale nie dotrzymał słowa - dlatego też będę się trzymał zdala od niego.
Parabank? Citigroup to największy pod względem kapitalizacji rynkowej dostawca usług finansowych na świecie!
UsuńMasz na myśli Handlowy, tak?
Premii nie ma na koncie. Dyspozycja zamknięcia rachunku już złożona. Do nie zobaczenia Citi Handlowy :-) Poszukam sobie innego banku
OdpowiedzUsuńJa jeszcze poczekam te kilkanaście dni czy wzrócą pieniądze, a jak nie to również do widzenia. Specjalnie przez dwa miesiące wstrzymałem sie z zakładaniem konta dla członka rodziny, bo już na samym początku wyczułem, że mogą być jakieś chachmenty.
UsuńTo samo.tylko dodatkowo żądanie przelewu zaległych nagród z promocji na wskazane w wypowiedzeniu konto.
Usuńja sie zwróciłem z pytaniem jak sprawdzić date otwarcia konta czy otwarte w październiku czy w listopadzie, bo jak w październiku to premii brak a jak w listopadzie to wtedy no cóz
UsuńW którym miejscu w dyspozycji wypowiedzenia jest szansa podania tego konta do zwrotu pieniędzy z zamykanego konta?
Usuń@Sławomir Majak, 6 stycznia 2019, 15:22
UsuńData otwarcia konta widnieje na samej górze pierwszej strony umowy dostarczonej przez kuriera.
nie ma chyba w tym banku podawania konta, gdzie mają zwrócić resztę, bo ostatnio wypowiadałam i napisali, że konto ma być wyzerowane prze zamknięciem
Usuń@Anonimowy6 stycznia 2019 19:05
Usuńto widziałem ale myślałem że to data sporządzenia dokumentu
"Do momentu wypłaty gratyfikacji nie zamykaj konta, ani nie składaj wypowiedzenia umowy."
Usuń@ciapex86, 7 stycznia 2019, 15:20
UsuńCytujesz regulamin, który jest łamany przez firmę, która go stworzyła - taki klimat :)
żeby ktoś nie był pozbawiony premii z tego powodu, z dobrego serca czynię :)
Usuńu mnie premii również brak
Czy ktoś wie ile obecnie wynosi wysokość odsetek ustawowych za zwłokę?
OdpowiedzUsuńkoło 12%
UsuńSkąd ta informacja?
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
Usuń7% dawno tam nie zagladałem i stąd te 12 powiedziałem
Usuńi jak, wpadła komuś premia z tej promocji? jeśli tak, to z jakiego konta przelew? pracodawcy czy własnego z takim tytułem?
OdpowiedzUsuńCzas dpowiedzi na reklamację to u nich circa 30 dni - cierpliwości :)
UsuńDostałem dziś 30zł
OdpowiedzUsuńpotwierdzam jest 30 zł , przewlew bez słowa "wynagrodzenie", niestety brak premii z programu poleceń czekamy na odp z reklamacji
OdpowiedzUsuńProgram poleceń i ta promocja się nie łączą.
UsuńDobrze że piszecie. No i nareszcie mam i ja. Nareszcie bo mnie to już wkurzało. Wcześniej w Citi przy promocji z kartą kredytową to wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku.
OdpowiedzUsuńJa nadal nie mam, reklamacja wysłana 01.01. A Wy kiedy wysyłaliście?
UsuńJa też reklamację przesłałem 01 stycznia , ale wczoraj dostałem 30 zeta.
UsuńJa również dostałem 30zł 11ego stycznia. Reklamacja złożona była dnia 01.01
OdpowiedzUsuńByć może dopiero zajęli się tematem i w moim przypadku wszystko rozstrzygnie się w nadchodzącym tygodniu.
UsuńA co w odpowiedzi na reklamację napisali? Czasami piszą o błędzie systemowym, innym razem o niespełnieniu/niedopełnieniu warunków promocji i uznaniu racji klienta z uwagi na "dotychczasową współpracę".
To fake news z premiami. Nie ma jeszcze wypłaty.
OdpowiedzUsuńCzy udaje wam się robić przelewy? Brak hasła SMS na tel:( a chce przelać z powrotem kaskę z Citi:)
OdpowiedzUsuńWitam,
OdpowiedzUsuńJa również nie otrzymałem premii 30 za 12.2018 ( złożyłem już reklamację) a dodatkowo dziś mnie obciążyli opłatą za prowadzenia konta 30 zł. Oczywiście wpływy 2 tys zł i 1 transakcja były ( w tytule przelewu było Wynagrodzenie...) miał ktoś tak? Z całego bankobrania i przejścia wszystkich promocji bankowych mam do czynienia 1 raz z takim czyms:(
Do wypłaty tych 30 zeta za grudzień mają czas do końca (!) stycznia.
UsuńOdpisali na moją reklamację, że dopiero 5 listopada otworzyli mi konto po otrzymaniu dokumentów zwrotnych od kuriera , więc 1 premia będzie w styczniu, no i okej tylko jak pytałem wcześniej kiedy mam otwarte konto to mi odpisał konsultant że 26.10 tak jak data wystawienia dokumentu.
OdpowiedzUsuńZgłoś im reklamację że już chcesz zwrot za listopad.
UsuńU mnie to samo. W serwisie internetowym pisze, że konto otwarte w październiku, a w reklamacji napisali, że w listopadzie po otrzymaniu przez bank podpisanej umowy.
UsuńJaki bank, tacy 'konsultanci' :)
Usuńwypłacili 2x30 pomimo tego że niby pierwszej reklamacji nie uznali i licznik miał bić od grudnia a nie od listopada
UsuńDostałem odpowiedź na reklamację, brak wskazania powodu dlaczego nie wypłacili kasy w terminie (za listopad) - 30zł już na koncie, w ten sam dzień co odpowiedź. Za grudzień nadal nie ma i pewnie skończy się na drugiej reklamacji.
OdpowiedzUsuńjeśli konto otworzyłem na przełomie październik listopad to pierwsza premia powinna wpaść w styczniu?
OdpowiedzUsuńPytam bo dalej nic nie ma a może powinny być już dwie premie?!
Pierwsza premia będzie jutro:)
Usuńskąd ta pewność? :)
UsuńWłaśnie wypłacili po 30 zeta za grudzień: "ZWROT ZA ZAKUPY Z KONTEM INTERNETOWY CITI PRIORITY" - nazwa premii lekko dziwna, ale kasa jest :)
UsuńJa też już mam dzisiaj.
UsuńJest zwrot za grudzień :)
OdpowiedzUsuńMam zwrot i ja. No to jest poprawa!
OdpowiedzUsuńU mnie też wpadły premię dzisiaj. Zaległa za listopad i za grudzień.
OdpowiedzUsuńCo w przypadku gdy kartą zapłaciłem 31 stycznia a zaksięgowane będzie zapewne dopiero 1 lutego? Nie spełnię wymogów otrzymania nagrody?
OdpowiedzUsuńSpełniasz, ale prawdopodobnie konieczna będzie reklamacja
UsuńA u mnie brak wypłaty, a uzasadnienie takie: "wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych". W związku z tym, że w grudniu 2018 r. oraz styczniu 2019 r. ww. warunek nie został spełniony, premia w styczniu i lutym 2019 r. nie została wypłacona.
OdpowiedzUsuńZłotówa - poradź proszę jak ich potraktować? W regulaminie brak definicji pojęcia "Bank"
Wpłaty były z konta w Citybanku? Jeśli tak, to właśnie jest powód odmowy.
Usuń"jak ich potraktować?"
UsuńW związku z tym, że "Regulamin" mówi wyraźnie o wymaganych warunkach, nie masz moim zdaniem takiej możliwości żeby ich "potraktować". Możesz w tzw. "postępowaniu reklamacyjnym" próbować apelować do nich o to, by - o ile to tylko jest możliwe - potraktowali Ciebie w sposób ulgowy, przyznając jednocześnie się do tego, że to było Twoje i tylko Twoje przeoczenie (Mea culpa! Mea culpa! Mea maxima culpa!), i że od teraz już będziesz robił to w sposób zgodny z "Regulaminem" (postanowienie poprawy). W żadnym wypadku jednak to co napiszesz, nie może mieć charakteru roszczeniowego. To jest ewidentnie Twoja i tylko Twoja wielka wina! :)
Regulamin mówi:
"11. Niespełnienie przez Uczestnika warunku określonego w pkt 9 lit. a) i lit. b) w jednym z kolejnych miesięcy kalendarzowych w okresie, o którym mowa w pkt 9 powyżej, nie pozbawia Uczestnika prawa do otrzymania Nagrody pieniężnej w kolejnych miesiącach."
czyli pkt 9:
"a) będzie otrzymywał w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 PLN miesięcznie (słownie: dwa tysiące złotych), z zastrzeżeniem pkt 10 poniżej,
b) będzie dokonywał przy pomocy Karty Debetowej wydanej do Konta lub Nośnika Zbliżeniowego w danym miesiącu kalendarzowym przynajmniej 1 transakcji miesięcznie, która spełni następujące kryteria:
i. będzie to transakcja bezgotówkowa (tj. dokonana w punkcie handlowo usługowym lub przez Internet),
ii. nie będzie transakcją zwróconą,
10. Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych."
Póki co, przelewaj wymaganą kwotę z innego banku do Banku i zbieraj Nagrody.
"W regulaminie brak definicji pojęcia "Bank"
Tu również nie masz racji. Przeczytaj sobie choćby pkt 1. Nie wszystko musi być według Twoich zasad (tak samo dotyczy to określeń „Oferta”, „Uczestnicy”, „Przystąpienie”, „Konto”, „Nagroda pieniężna”, „Premia walutowa”). Poza tym określenie "Bank" pojawia się w "Regulaminie" tak często i to w przeróżnej "konfiguracji", że naprawdę trudno jest się nie zorientować o co chodzi o ile tylko czytało się "Regulamin".
Jeżeli jest coś w takim "Regulaminie" czego nie rozumiemy, to nie podpisujemy niczego zanim sobie tego nie wyjaśnimy w pełni. I nie ważne jak wielkie nagrody za tym stoją!
Sentencja "Wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych" oznacza:
Usuń- w przypadku wpływu od klienta indywidualnego musi on być spoza rachunku w Handlowym albo
- z jakiegokolwiek banku (również Handlowego!) w przypadku wpływu z konta firmowego.
Były to wpłaty spoza Citi
UsuńAle to były wpłaty spoza Citi :(
Usuń@Anonimowy, 6 lutego 2019, 16:56
UsuńA to dobre! W tym 'banku' nic nie zdziwi - taki klimat :)
Co za bank !
OdpowiedzUsuńPierwszą premie wypłacili po napisaniu przeze mnie reklamacji.
Drugą nie wypłacili bo twierdzą że się nie należy. A wykonane zostały te same czynności co wcześniej.
Dzisiaj poszło wypowiedzenie.
:-/
@Anonimowy 7 lutego 17:49. A co napisali w uzasadnieniu odrzucenia reklamacji?
UsuńSzanowna Pani,
UsuńUprzejmie informuję, że przystąpiła Pani do oferty „Konto internetowe Citi Priority z premią walutową i zwrotem 150 zł za zakupy”.
Zgodnie z Regulaminem Oferty warunkiem wypłaty nagrody jest otrzymywanie w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jednej wpłaty z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000,00 PLN miesięcznie.
Wyjaśniam, że w przypadku Pani konta ten warunek nie jest spełniany, stąd nagrody nie są wypłacane.
Z poważaniem,
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów
Citi Handlowy
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
PS. Wpłata została wykonana. I w poprzednim miesiącu reklamacje uznali a w tym nie. Śmieszne i żałosne.
Dostałem identyczną odpowiedź na moją reklamację w innej promocji, tzn. "Konto Internetowe ze zwrotem do 150 zł" - jedyna różnica to zamiast 2K było 1,5K. To wygląda na tą samą starszą specjalistkę od 'copy&paste' :)
Usuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2018/08/zyskaj-do-150-zl-za-citi-priority-konto-internetowe.html