BGŻ BNP Paribas w tym roku odpalił najprawdopodobniej najwięcej promocji spośród wszystkich banków, więc dziś czas na omówienie finalizacji kolejnych dwóch akcji.
A to czas, w którym należy zareagować na mail otrzymany od organizatora i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty bonusów. Dotyczy to uczestników sierpniowej promocji "Nagrody za aktywność" oraz wrześniowej akcji "Korzystaj i zyskaj".
Na początek krótkie przypomnienia dotyczące akcji już zakończonych.
W promocji "Nagrody za aktywność" (do 200 zł na start; szczegółowy opis znajdziesz tutaj), by zdobyć pierwsze 2 bonusy, należało:
Za spełnienie powyższych warunków przysługują 2 bonusy (75 i 50 zł). O tym organizator promocji miał powiadomić mailowo najpóźniej do 16.11.2018 r. W wiadomości tej znajdują się też dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji, gdzie teraz (najpóźniej do 27.11.2018 r.) należy podać numer rachunku Konta Maksymalnego założonego w promocji, na który zostaną wypłacone gratyfikacje (ma to nastąpić najpóźniej do 30.11.2018 r.).
Przypomnę, że uczestnicy tej promocji mają do zgarnięcia jeszcze jeden bonus w wysokości 75 zł, a w towarzyszącej promocji "Premia za aktywność" czekają też bonusy na sumę do 150 zł za płatności wykonywane kartą wydaną do konta.
Z kolei w promocji "Korzystaj i zyskaj" (z bonusami na sumę 300 zł; szczegółowo opisanej tutaj) trzeba było:
Kto powyższe wytyczne zrealizował, ten do 16.11.2018 r. powinien otrzymać maila od organizatora, powiadamiającego o przyznaniu dwóch pierwszych bonusów (50 + 100 zł) i zawierającego dane do logowania na stronie promocji. Tamże, najpóźniej do 27.11., należy podać numer rachunku konta założonego w promocji, na który bonusy mają być wypłacone do 30.11.2018 r.
Udział w tej promocji nie kończy się jednak wyłącznie na tych dwóch bonusach, bo do wzięcia jest jeszcze 150 zł (za spełnienie warunków promocji w listopadzie i grudniu).
Jako że w wiadomości tej znajduje się nie tylko powiadomienie o przyznaniu bonusów, ale i kod do logowania na stronie promocji, to otrzymanie tej wiadomości jest niezbędne. Jeśli nie znajdujesz jej w głównym folderze swej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeżeli jednak i tam nie ma wyczekiwanego maila, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.
Proces reklamacyjny w obydwu promocjach wygląda podobnie (za wyjątkiem maila, na który należy słać zgłoszenia):
A to czas, w którym należy zareagować na mail otrzymany od organizatora i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty bonusów. Dotyczy to uczestników sierpniowej promocji "Nagrody za aktywność" oraz wrześniowej akcji "Korzystaj i zyskaj".
💡 Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w BGŻ BNP Paribas, sprawdź nową promocję, w której do zgarnięcia są bonusy pieniężne na sumę 150 zł za darmowe Konto Optymalne.
Na początek krótkie przypomnienia dotyczące akcji już zakończonych.
W promocji "Nagrody za aktywność" (do 200 zł na start; szczegółowy opis znajdziesz tutaj), by zdobyć pierwsze 2 bonusy, należało:
- najpóźniej do 31.08.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Maksymalne wraz z wydawaną do niego kartą, dostępem do bankowości internetowej oraz wyrazić wymagane zgody;
- do 17.09. zawrzeć umowę z bankiem;
- we wrześniu 2018 r. aktywować aplikację GOmobile oraz wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł.
Za spełnienie powyższych warunków przysługują 2 bonusy (75 i 50 zł). O tym organizator promocji miał powiadomić mailowo najpóźniej do 16.11.2018 r. W wiadomości tej znajdują się też dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji, gdzie teraz (najpóźniej do 27.11.2018 r.) należy podać numer rachunku Konta Maksymalnego założonego w promocji, na który zostaną wypłacone gratyfikacje (ma to nastąpić najpóźniej do 30.11.2018 r.).
Przypomnę, że uczestnicy tej promocji mają do zgarnięcia jeszcze jeden bonus w wysokości 75 zł, a w towarzyszącej promocji "Premia za aktywność" czekają też bonusy na sumę do 150 zł za płatności wykonywane kartą wydaną do konta.
Z kolei w promocji "Korzystaj i zyskaj" (z bonusami na sumę 300 zł; szczegółowo opisanej tutaj) trzeba było:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 30.09.2018 r. złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej;
- do 15.10.2018 r. zawrzeć umowę z bankiem;
- w październiku 2018 r. aktywować aplikację GOmobile oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł w punktach handlowo-usługowych i zapewnić wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł.
Kto powyższe wytyczne zrealizował, ten do 16.11.2018 r. powinien otrzymać maila od organizatora, powiadamiającego o przyznaniu dwóch pierwszych bonusów (50 + 100 zł) i zawierającego dane do logowania na stronie promocji. Tamże, najpóźniej do 27.11., należy podać numer rachunku konta założonego w promocji, na który bonusy mają być wypłacone do 30.11.2018 r.
Udział w tej promocji nie kończy się jednak wyłącznie na tych dwóch bonusach, bo do wzięcia jest jeszcze 150 zł (za spełnienie warunków promocji w listopadzie i grudniu).
Co zrobić, gdy brakuje maila?
Jako że w wiadomości tej znajduje się nie tylko powiadomienie o przyznaniu bonusów, ale i kod do logowania na stronie promocji, to otrzymanie tej wiadomości jest niezbędne. Jeśli nie znajdujesz jej w głównym folderze swej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeżeli jednak i tam nie ma wyczekiwanego maila, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.
Proces reklamacyjny w obydwu promocjach wygląda podobnie (za wyjątkiem maila, na który należy słać zgłoszenia):
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Nagrody za aktywność") kontakt@nagrodyzaaktywnosc.pl lub (w promocji "Korzystaj i zyskaj") kontakt@korzystajizyskaj.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
Na czym zarabiać obecnie?
Jeśli spodobało Ci się zarabianie na bankach, tak jak w jednej z promocji BGŻ BNP Paribas, tak i możesz zyskać z inną okazją do bankobrania. Obecnie do najpopularniejszych należą:
- bonus 200 zł na start za konto w Banku Millennium - to propozycja z bardzo prostymi warunkami do spełnienia i z wyjątkowo wysokim bonusem pieniężnym na start (jeszcze do niedawna bank ten płacił mniej); a oszczędzających zainteresować może dodatkowo konto oszczędnościowe ze stawką 2,7% do 200 000 zł;
- kumulacja promocji w Santander Banku: voucher Pyszne.pl do 100 zł + bonusy pieniężne do 200 zł za wpływy + 2,7% dla oszczędzających + (bonus 100 zł dla studentów)
Zrobione :)
OdpowiedzUsuńCzekamy na pieniążki
Pieniążki już na koncie.
OdpowiedzUsuńCzy dostanę przelew jeśli spóźniłem się z wysłaniem nr konta??
OdpowiedzUsuń