No i nareszcie powróciła promocja w stylu BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska).
Zatem w prosty sposób obecni klienci (bez wykluczeń) załapać się mogą na bonus 20 zł. Warunki do spełnienia są bardzo proste. Pula nagród w promocji jest jednak limitowana, więc warto się pospieszyć.
Dla kogo promocja? Udział wziąć może klient posiadający konto osobiste PLN w Santander Bank Polska oraz dostęp do bankowości internetowej lub mobilnej.
[Aktualizacja w dn. 23.11.: na stronie promocji bank opublikował komunikat: "Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”. Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję".]
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji i zgarnąć bonus 20 zł, w okresie promocji (najpóźniej do 6.12.2018 r.):
Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz bonus w wysokości 20 zł, który bank wypłaci na Twe konto najpóźniej do 21.12.2018 r. Trzeba mieć jednak na uwadze, że na bonus załapią się wyłącznie najszybsi - trafi on do 2 500 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki.
Zgodnie z regulaminem do promocji każdy uczestnik zgłosić może się tylko raz. Tak samo uzyskać można tylko jedną nagrodę - warunkiem otrzymania bonusu jest posiadanie konta w Santander Banku na dzień jego wypłaty przez bank.
Podpowiedź dotycząca zadania w konkursie. Jakie produkty dostępne są w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile? Sprawdzić to można po zalogowaniu - a w bankowości internetowej znaleźć można m.in. takie produkty jak:
Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Karolinie.
Przydatne dokumenty:
Dla kogo promocja? Udział wziąć może klient posiadający konto osobiste PLN w Santander Bank Polska oraz dostęp do bankowości internetowej lub mobilnej.
💡 Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w Santander Banku, sprawdź jak je założyć i sporo zyskać. Do wzięcia jest: voucher Pyszne.pl do 100 zł + bonusy pieniężne na sumę 200 zł za wpływy + 2,7% dla oszczędzających + (dla studentów) bonus 100 zł (gdy z otwarciem konta się pospieszysz, to może udać Ci się zwiększyć zyski i załapać też na bonus 20 zł w niniejszej promocji).
[Aktualizacja w dn. 23.11.: na stronie promocji bank opublikował komunikat: "Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”. Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję".]
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji i zgarnąć bonus 20 zł, w okresie promocji (najpóźniej do 6.12.2018 r.):
- zarejestruj się na stronie promocji, udzielając odpowiedzi na konkursowe zadanie: Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile;
- zaloguj się do Santander internet lub Santander mobile (a więc bankowości internetowej lub mobilnej Santander Banku).
Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz bonus w wysokości 20 zł, który bank wypłaci na Twe konto najpóźniej do 21.12.2018 r. Trzeba mieć jednak na uwadze, że na bonus załapią się wyłącznie najszybsi - trafi on do 2 500 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki.
Zgodnie z regulaminem do promocji każdy uczestnik zgłosić może się tylko raz. Tak samo uzyskać można tylko jedną nagrodę - warunkiem otrzymania bonusu jest posiadanie konta w Santander Banku na dzień jego wypłaty przez bank.
Podpowiedź dotycząca zadania w konkursie. Jakie produkty dostępne są w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile? Sprawdzić to można po zalogowaniu - a w bankowości internetowej znaleźć można m.in. takie produkty jak:
- Kredyt gotówkowy NA KLIK,
- Kredyt gotówkowy na spłatę innych zobowiązań - konsolidacja,
- Karta kredytowa NA KLIK,
- Kredyt w rachunku płatniczym (Limit kredytowy w koncie osobistym) NA KLIK,
- Ubezpieczenie domu i mieszkania,
- Konto Firmowe Godne Polecenia.
Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Karolinie.
Przydatne dokumenty:
A już miałem zamykać konto z powodu braku promocji po bonusach za wynagrodzenie...
OdpowiedzUsuńMyślę że właśnie dlatego to zrobili by zatrzymać klientów. Wcześniej nie było warto.
Usuńczasami wystarczy po prostu nie zmuszać klientów do ciągłego pisania reklamacji
UsuńPoszło. W odpowiedzi wymieniłem nawet 6 produktów :D
OdpowiedzUsuńBank kazał 3. Hm, może wypłacą ci 40 zł?? ;)
UsuńBank kazał 3. Hm, może w ogóle nie uznają odpowiedzi. W końcu 3 <> 6 :D
UsuńA jak już logowałem się wcześniej do bankowości na komputerze i korzystałem z aplikacji to mnie to wyklucza?
OdpowiedzUsuńA jest takie wykluczenie?? Nie ma :)
UsuńA co szkodzi zrobić to jeszcze raz? ;)
UsuńDzięki!! Zrobione.
OdpowiedzUsuńPo spełnieniu warunków do otrzymania nagrody, niestety nie dostaniecie informacji od banku czy załapaliscie się na nagrodę czy nie. Jak dostaniecie przelew na 20 zł do 21.12.2018 to tak jak nie to.... Nie. Kiepsko, że nie ma info.
OdpowiedzUsuńNo ale nic nie inwestujesz w udział w tej promocji. Poza minutą na wysłanie formularza i zalogowaniem.
UsuńBank nie informuje czy załapałem się na promocję czy nie. Uważam, że to troszku słabo.
OdpowiedzUsuńDzięki za info warunki spełnione 20.11.2018 g.11:53 zobaczymy czy się załapiemy bo zrobiłem na 2 rachunkach swoim i żony.
OdpowiedzUsuńja w odpowiedzi nie dopisałem "Na klik". uznają taką odpowiedź?
OdpowiedzUsuńna luzie.
UsuńPewbie że tak !
Usuńa mi sie pokasowały hasła na kompie i nie wiem jakie mam hasło do bzwbk:( musze jak pajac jechac do oddziału.
OdpowiedzUsuńKiedyś można było odblokować dostęp na infolinii.
UsuńNo i elegancko. Wraca stary poczciwy BZ WBK :D
OdpowiedzUsuńTylko gdyby ta pula nie była ograniczona.
UsuńMoim zdanie Złotówa się pomylił, ponieważ warnikiem jest: "Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile". W zakładce oferta banku trzeba jeszcze wejść w usługi i tam są te właściwe.
OdpowiedzUsuńZwróć uwagę, że w zadaniu "Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile" chodzi o wymienienie produktów, a nie usług. A sformułowanie "w usługach" odnosi się do Santander internet i Santander mobile (zresztą w regulaminie promocji używane jest pojęcie, jak "Usługa bankowości elektronicznej (Santander internet/mobile)").
UsuńZatem za produkty uznać można wymieniony kredyt gotówkowy, kartę kredytową czy ubezpieczenie itd. W zakładce "usługi" bank proponuje właśnie usługi takie jak: "Automatyczne oszczędzanie", "Pakiet wypłat w bankomatach w Polsce do karty Dopasowanej w PLN", "Zwroty za rachunki", "Zwroty za zakupy" (a więc nie produkty; aczkolwiek niewykluczone, że i takie odpowiedzi bank - miejmy nadzieję - uzna).
Fakt. W zakładce "Oferta banku" są też podzakładki, o których nie ma mowy w regulaminie więc można założyć że można wymienić wszystkie. W regulaminie nie ma definicji słowa "Produkt".
UsuńPoszło. Przyznam się, że poszedłem po najmniejszej lini oporu i porostu skopiowałem i wkleiłem to co Mr. Złotówa wymienił. Jeśli dostanę kasę to będzie moja najwieksza w życiu stawka w przeliczeniu na czas pracy. 20 zł/20 sekund. :). Nie chce mi sie liczyć ile to wychodzi na 1/h.
OdpowiedzUsuńPodobnie zrobilam ! Dzieki złotówa ! Tak trzymaj !
UsuńProste. Wychodzi 1 zł/sek. więc wyszłoby 3600 zł/h ;)
Usuńprzy założeniu ż eposiadasz 180 kont
UsuńMyślę że są i tacy bankobiorcy co mają aż tak liczne rodziny wkręcone w temat ;)
Usuńno to wysłane dla trzech posiadaczy :) 13:40, 13:42, 13:44 ciekawe czy ktoś się załapie
OdpowiedzUsuńZanosi się na bardzo proste 4 x 20 zł (bo 4 konta w rodzinie).
OdpowiedzUsuńMała pula, ale próbujemy - zobaczymy później czy się udało :)
OdpowiedzUsuńNo to warunki spełniłem i ja przed chwilą. Zobaczymy czy się załapię.
OdpowiedzUsuńPoszło przed północą, ale nie mam wielkich nadziei. Nie raz promocje z o wiele większą pulą i trudniejszymi warunkami rozchodziły się z godzinę-dwie, a ja "spóźniłem" się o dobre kilkanaście godzin.
OdpowiedzUsuńA ja dopiero dziś. No ale miejmy nadzieję że będę chociaż nr 2500
UsuńJakie są prawidłowe odpowiedzi?
OdpowiedzUsuńPrzeczytaj jeszcze raz artykuł. A później możesz sprawdzić empirycznie. Zaloguj się do bankowości i sobie skopiuj nazwy produktów.
UsuńI po promocji :
OdpowiedzUsuń"Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”.
Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję."
Zgadza się. Niestety koniec. Ale miło że poinformowali.
OdpowiedzUsuńAle to chyba znaczy, że jednak się załapałem hehe ;)
UsuńNo na to wychodzi że skoro informują o wyczerpaniu puli to ci co zdążyli to się załapią :)
Usuńempik też poinformował dzień po fakcie
UsuńNo i co? Dostaliście nagrodę ?
OdpowiedzUsuńNie
OdpowiedzUsuńJa też nie
OdpowiedzUsuńPrzecież do 21 grudnia mają czas
UsuńNie wyobrażam sobie wigilii bez tych 20 zeta!
UsuńDo 21 grudnia mają czas by wypłacić kasę. Jak przelewy pójdą 21, to dojdą akurat w wigilię i oby doszły, bo jak nie to dopiero 27 grudnia ;)
OdpowiedzUsuńPrzelew robią wewnętrzny więc jak puszczą 21-go to i 21-go będzie.
UsuńTeoretycznie masz rację. A w praktyce, jeśli promocję organizuje zewnętrzna firma, to przelewy mogą pójść z jej zewnętrznych kont. Bywało już tak nie raz. Ale nawet jeśli, to 24 te pieniądze powinny jednak być.
UsuńJa tez czekam na 20 zeta z Handlowego za płatności kartą w październiku, ale chyba nie dostanę tej kasy na Wigilię :)
Usuń5Dake65, to w promocjach za otwarcie konta. Promocje dla obecnych klientów BZ WBK zawsze obsługiwał sam i samodzielnie wypłacał bonusy. Ja liczę na to że później niż 21-go nie będzie.
UsuńCo to znaczy 'zawsze'? Ja dostawałem premie z ich promocji np. od Agory.
UsuńDlatego tak jak mówiłem, maksymalnie w wigilię tą kasę powinniśmy dostać. Swoją drogą fajny będzie taki prezent akurat na same święta ;)
UsuńING organizuje swoje promocje samodzielnie, a jakie są tego skutki?
UsuńA dostaliście na maila potwierdzenie udziału w promocji ? Wysłałem z 2 rachunków ale tylko na 1 mail przyszło potwierdzenie.
OdpowiedzUsuńDostałem na wp. Na interii brak. Ale mam screen shoty jakby co ;)
UsuńDokładnie na wp przyszło a na interie nie doszedł mail.
UsuńWniosek nasuwa się sam: nie należy używać poczty Interia w promocjach tego banku :)
UsuńNa interii do spamu lecą mi np. vouchery od Priceless Specials i wszystkie powiadomienia z Facebooka. Większość już przenoszę do Gmaila.
UsuńJa mam pocztę na interii i normalnie mi mail doszedł. Nawet mam włączony ich filtr spamowy i mimo tego wszystko jest ok.
UsuńDziś wpadł bonus 20 zł u żony. U mnie brak choć wypełniłem formularz pierwszy. Ktoś jeszcze nie dostał?
OdpowiedzUsuńNie ma. Ale jeszcze mają czas do jutra.
UsuńTeż nie dostałem
UsuńNa jednym koncie jest, na dwóch nie ma.
UsuńBrak
Usuńna trzech kontach nie mam na żadnym :(
OdpowiedzUsuńdalej bez zmian, premii nie ma :( jak tym razem nie dostanę to zamykamy trzy konta, bo o znaczy że bank sobie robi jaja...bo to nie pierwszy raz kiedy nie dostajemy
UsuńTeraz sprawdzałem i też nie ma
OdpowiedzUsuńA czy ci którzy dostali premie, mogą napisać o której się rejestrowali i którego dnia?
OdpowiedzUsuńo to samo chciałam prosić. Ale nie każdy może pamięta, ja sobie pozwoliłam zapisać tutaj i mam dowód ;)
Usuń21-go do południa.
Usuńpytanie jest kiedy się rejestrowali do promocji, no chyba dziś się nie rejestrowałeś
Usuńja 20.11 około godziny 10-11. Na chwilę obecną nadal nic nie wpłynęło.
UsuńU mnie ciągle jeszcze brak.
OdpowiedzUsuńNo brak. I teraz zastanawiam się że może odpowiedzi źle podałam?
OdpowiedzUsuńMoże im właśnie tyle czasu zajmuje sprawdzanie tych odpowiedzi?? Bo skoro pojedyncze osoby dostają ale większość w sumie nadal czeka to coś może być na rzeczy
UsuńDo końca dnia mają czas.
OdpowiedzUsuńU mnie na dwóch osób w rodzinie na żadnym koncie nie ma.
OdpowiedzUsuńKtoś dostał dzisiaj?
OdpowiedzUsuńCięgle nie ma. 3 konta nadzoruję.
OdpowiedzUsuńU mnie na 1 koncie jest ale na 3 ciągle brak
UsuńNie ma. Oj coś czuję że trzeba się przygotować na reklamację.
OdpowiedzUsuńJa już mam reklamację gotową. Czekam na północ by wysłać.
UsuńJuż po godz. 17, a kasy nie ma. Wygląda na to, że zrobili nas na szaro :(
OdpowiedzUsuńZrobili na szaro setki osób. Myślę, że niesmak u wielu pozostanie na długo. I pomyśleć, że to wszystko z powodu ledwo 30 tys. zł, czyli sumy mniejszej niż za wyemitowanie jednej reklamy w TV.
UsuńCzytałem komentarz w którym osoba pisała, że otrzymała odp. na reklamacje z banku - brak premii podyktowany jest wyczerpaniem puli nagród. Teraz pytanie? Dlaczego robią z ludzi idiotów>?. 23 listopada poinformowali na stronie promocji, że pula nagród się wyczerpała a a teraz odpisują bzdury...ktoś kto rejestrował się 20 czy 21 listopada i promocja była aktywna dostaje taka durną odpowiedz to jest skandal.
OdpowiedzUsuńJaki bank, takie odpowiedzi :)
UsuńDokładnie tak mam że zarejestrowałem się 20 listopada ok 12 i nie ma nagrody, napiszę reklamację jak odrzucą to zamknę konto bo już skończyło się 300 zł za wynagrodzenie więc nic mnie nie trzyma.
UsuńŁukasz, trochę to mało wiarygodne. Może coś jakiś konsultant odpowiedział/odpisał ale po p-wsze dziwne że tak szybko, a po drugie jak można było składać reklamację skoro regulaminowo jeszcze jest czas na rozstrzygnięcie?
UsuńLudzie są jacyś narwani. O 20 zł składają reklamację jeszcze przed czasem. Czas na wypłatę jest do dzisiaj. Jeśli kasy nie będzie (co jest wielce prawdopodobne) to prawo do składania reklamacji będziemy mieli dopiero od północy.
Usuń@Anonimowy 21 grudnia 2018 18:26
UsuńSantander (BZ WBK) nigdy nie wypłacał nagród w promocjach w godzinach wieczornych, tylko zawsze w godzinach pracy centrali. Jeśli więc nie wypłacili do godz. 18, to tego dnia już nie wypłacą. A im wcześniej złożysz reklamację, tym wcześniej dostaniesz odpowiedź.
Może jeszcze wypłacą w poniedziałek - Wigilia bez tych 20 zeta byłaby dość smutna :)
OdpowiedzUsuńSkoro na stronie promocji mają taki komunikat:
OdpowiedzUsuń"Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”.
Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję."
to ja uważam że kto zdążył się zarejestrować ten nagrodę musi dostać. Później już to uniemożliwili. A teraz po prostu mają poślizg. Już nie pierwszy zresztą.
U mnie nie ma 20zł, jak skończy mi się promocja w BGŻ z zapłatą za przelewy w Gomobile, to zamykam wszystkie 6 kont KGP w Santanderze.
OdpowiedzUsuńPusto na dwóch kontach, wypełniany formularz 20.11 o 11
OdpowiedzUsuńSkoro tylko pojedyncze osoby się pochwaliły bonusem a masowo ludzie nie dostali to też sprawa jest masowa a nie żadne wyczerpanie puli. I jeśli w poniedziałek nie wypłacą co jest realne bo mało kto pracuje w wigilię a jeśli pracuje to do g. 14/15 no to będą mieli spektakularną obsuwę.
OdpowiedzUsuńWszyscy mają pusto. Mam i ja. Pusto.
OdpowiedzUsuńLudzie uspokójcie się, jeśli przelewy idą z zewnętrznych kont, to pieniądze wysłane dzisiaj dostaniecie 24 GRUDNIA W WIGLIĘ, bo w weekendy przelewy nie chodzą. Więc jak do wieczora do 24 nie dostaniecie, to wtedy składajcie reklamacje. Dziś to bezcelowe.
OdpowiedzUsuńZ jakich znowu "zewnętrznych kont"? Promocję organizował Santander, a nie żadna zewnętrzna firma.
UsuńPS. A jeśli chodzi o przelewy międzybankowe, to 24.12 nie ma trzeciej sesji elixir, więc po co ktoś miałby czekać do wieczora, skoro ostatnie przelewy przychodzące powinny być zaksięgowane ok. godz. 15:30?
A dlaczego ci "Ludzie" mają się uspokoić? I ile mają tak trwać w stanie spokoju? Czy tylko na wieki wieków i amen? A potem już mogą wyrazić swoje zaniepokojenie czy jeszcze mają poczekać?
UsuńSkoro niektórzy otrzymali przelewy już 20. a inni nie otrzymali ich nawet 21. to o czym starasz się tu tak "głośno" zakomunikować? Pracujesz dla tego banku który robi z swoich klientów - delikatnie to ujmując - idiotów?
O 20 zeta takie larum? Ile wy macie lat, 18 i zbieracie kieszonkowe? Błagam. A dla banku nie pracuję, ani tego ani innego. Reklamacja poszła, dla samej zasady, zobaczymy co odpowiedzą (jeśli w ogóle odpowiedzą).
UsuńOtóż to, chodzi o zasadę... sam sobie odpowiedziałeś na własne pytanie o co całe larum :) Zamiast wypłacić wszystkim, którzy zdążyli się zarejestrować to odstawiają jakieś szopki. Jaka strata dla banku? 20 tys. zł za wypłatę 20 zł dla kolejnych 1000 osób? Pieniądze bez znaczenia dla instytucji finansowej, za to dobry PR.
UsuńZastanawiam się po co oni w ogóle jeszcze oferują jakieś premie za cokolwiek. Santander raczej nie musi się już troszczyć o reklamę - to potentat na skalę światową!
Usuńu mnie też nie ma na żadnym. Ale to u nich norma. Kiedyś w jakiejś takiej promocji też z dwóch kont nie dostaliśmy nic choć można powiedzieć jednocześnie wszystko tak samo było zrobione, a oni tłumaczyli się, że nagrody się nie należą, bo na jednym koncie nie zostały spełnione warunki (na drugim było zrobione identyko to samo i były spełnione), a na drugim nie załapałam się do pierwszych 2 tys nagrodzonych.
OdpowiedzUsuńU mnie też nic na 3 różnych kontach.
OdpowiedzUsuńA to ile kont można było mieć jednocześnie?
UsuńKonto możesz mieć do woli ale w promocji można było zdobyć tylko 1 x 20 zł. Pewnie chodzi o konta 3 osób w rodzinie.
UsuńRównież nie dostałem premii. Udział wziąłem natychmiast po pojawieniu się promocji, więc nie wierzę, że cała pula rozeszła się w kilkanaście sekund. Po świętach zamknę konto i wycofam wszelkie zgody. Każdy kto nie dostał premii powinien zamknąć u nich konto. Dla zasady.
OdpowiedzUsuńReklamacja poszła, ja wziałem udziałem tego samego dnia. Potwierdzenie dostałe o 11:00 więc nie wierzę że tak szybko by się rozeszło. Czekam już na rozpatrzenie innej reklamacji za płacenie rachunku za prąd, telefony gdzie niby zwrot miał być większe %. Już się pochylają nad nią 2 tygodnie....
OdpowiedzUsuńJaką kategorię wybrać przy składaniu reklamacji w Santander online? Brak tam kategorii o promocjach.
OdpowiedzUsuńNie wierzę że coś to pomoże, ale nich się tłumaczą, skoro ja spełniłem warunki. :(
Ja wybrałem ścieżkę: Poczta => Napisz wiadomość => Reklamacja => Zgłaszam nową reklamację => Konta => Obsługa konta
UsuńBo to chyba najbardziej sensowna opcja (no ale to nie jest raczej najistotniejsze, bo tak czy siak reklamacja musi być rozpatrzona). A nadziei na pozytywne rozpatrzenie bym nie tracił (zresztą liczba komentarzy o braku bonusu względem zgłoszeń o jego otrzymaniu raczej wskazuje na ogólny problem i pewnie w najbliższym czasie bonusy będą - miejmy nadzieję, że w poniedziałek, bo jeśli nie, a po świętach, to opóźnienie byłoby baaardzo duże).
Jakąkolwiek, ja wybrałem "Konta" i jakąś przypadkową podkategorię.
Usuńzapytamy autora blogu ?? dostałes premie ???
OdpowiedzUsuńAni u żony, ani u mnie bonusu nie ma. Liczę na obsuwę we wypłacie, bo wierzyć mi się nie chce by wyczerpała się pula (warunki spełniliśmy tuż po publikacji wpisu na blogu). Reklamacje wysłane.
UsuńWyczerpanie puli nie może być powodem, bo w momencie wyczerpaniu puli uniemożliwili rejestrację kolejnym chętnym.
UsuńMam taki sam problem. Jak złożyć reklamacje? Mój wniosek zostal przyjęty 20 listopada. Warunki spelnilem i nic nie ms.
OdpowiedzUsuńW bankowości, po zalogowaniu wg ścieżki (sugestia): Poczta => Napisz wiadomość => Reklamacja => Zgłaszam nową reklamację => Konta => Obsługa konta
UsuńJa właśnie tak wysłałem reklamację, wybierając tą samą kategorię. Mam nadzieję, że kasa jednak będzie. Co prawda dla mnie te 20 zł to nie koniec świata, no ale zawsze na ulicy się tego nie znajduje.
Usuńno to i ja piszę reklamację, nie ma na co czekać, zasypmy ich nimi :)
OdpowiedzUsuńWczoraj wysłałam reklamację. Dziś dostałam sms z potwierdzeniem przyjęcia
OdpowiedzUsuńReklamacja poszła a dla nich to i tak antyreklama
OdpowiedzUsuńCzy po przejęciu BZ WBK przez Santandera nadal jedyną opcją wypowiedzenia umowy jest wizyta w oddziale, czy można to wreszcie załatwić jak na XXI wiek przystało, czyli elektronicznie lub chociaż listownie? Nie ukrywam, że konto mam tam tylko dlatego, że po prostu nie chciało mi się iść go likwidować, a nie korzystam już od bardzo dawna.
OdpowiedzUsuńNie wiem czy po wprowadzeniu nowych przepisów od 20 XII 2018r.Czy w ogóle w jakimkolwiek banku można teraz skład wypowiedzenie elektronicznie.
OdpowiedzUsuńMożna w bankowości via wideorozmowa oraz na infolinii
UsuńW sobote złożyłem reklamację i do tej pory brak odzewu (załapałem się 7-8 godzin przed napisaniem że jest po promocji )!
OdpowiedzUsuńJa też składałam w sb i w niedziele z rana były sms o przyjęciu zgłoszenia na trzech kontach
OdpowiedzUsuńI ciągle brak.
OdpowiedzUsuńNie powiem bo też dzisiaj sprawdzałem konto ale już przestałem się łudzic, że cokolwiek jeszcze wpłynie. Zastanawiam się tylko czy pisać reklamację czy olać te ich dwie dychy i ten bank.
UsuńNajpierw napisać reklamację, której pewnie nie uwzględnią, a potem ich olać zamykając konto. Ja tak właśnie zrobię wraz z rodziną
UsuńJa z doświadczenia wiem że ten bank potrafi mieć niemałą obsuwę natomiast jak mial wypłacić to wypłacał (czasem dopiero po reklamacji). Ja bym czekał. No i dla swoich klientów Santander(Stary bz) bardzo dużo dawał dla swoich klientów kasy za spełnienie drobnych rzeczy. Brakuje mi tego w innych bankach aby starać się o klienta którego już ma a nie ten który już ucieka
UsuńCzy tutaj idzie jedynie o 20 zeta czy może o coś więcej?
UsuńNa dzień dzisiejszy idzie o20zl ale w ciągu roku w promocjach potrafiło się zebrać nie raz w granicach 100 zł. Biorąc udział we wszystkich promocjach. Teraz też jest konto jakie chce i tam też może być zwracany1% za rachunki domowe. Zawsze te 5-10 zł można zebrać w ciągu miesiąca. W danej chwili nie przypominam sobie lepszego banku pod tym względem..
UsuńMnie Millennium dopłaca 5% za czynsz, wodę, prąd i gaz!
UsuńAnonimowy28 grudnia 2018 14:35 chodzi o zasady.
Usuń@Anonimowy 28 grudnia 2018 20:43
UsuńA co to za promocja?
Powiedz jaka to promocja bo też bym użył 5%
UsuńU mnie też brak premii, mimo że wysłałam zgłoszenie tego samego dnia, co pojawił się wpis na blogu. Konta jeszcze nie usunę, bo czekam na premie za wynagrodzenie, ale wysyłam reklamację...
OdpowiedzUsuńWysłanie reklamacji to 30 sekund jak ktoś szybko pisze, więc można wysłać dla samego faktu. Jak zasypiemy ich reklamacjami to może coś się ruszy.
OdpowiedzUsuńJak zasypiecie ich reklamacjami to raczej wszystko stanie w miejscu - nie idźcie tą drogą :)
UsuńJeśli jesteś pracownikiem tego banku, to mógłbyś z łaski swojej ruszyć cztery litery i sprawdzić dlaczego bank robi klientów w inne cztery litery.
UsuńCzy ktos dostał jakąś informację od banku po złożeniu reklamacji?
OdpowiedzUsuńNa razie pewnie wszyscy reklamujący taką samą "Twoje zgłoszenie zostało przyjęte do rozpatrzenia. Numer zgloszenia...".
UsuńNie ma zmiłuj, zasady jakieś obowiązują dlatego też reklamowałem.
Ja dostałem dodatkowo sms'a z informacją, że rozpatrywanie reklamacji przedłuży się i proszą o cierpliwość.
UsuńNie dziwota, że rozpatrywanie tych reklamacji się przedłuży. Nie dość, że reklamowało aż tyle osób, to na dodatek tu jest gra o spore pieniądze :)
UsuńBez przesady z tymi sporymi pieniędzmi. (2500 x 20zł = 50 000zł) dla banku to żadne pieniądze, za 30 sekund reklamy w TV płacą więcej.
UsuńInna sprawa że trafiło na czas świąt i przełomu roku, więc pracować nie ma komu, ale tak czy inaczej na te 20zł już nie liczę.
Całe szczęście że to nie była promocja typu: "zrób zakupy naszą kartą lub blikiem za ??? a my wypłacimy ci nagrodę pula, nagród dla pierwszych iluś tam osób co spełnią warunki."
Dzien dobry, rozpatrzenie reklamacji zajmie nam jeszcze troche czasu. Odpowiedz przekazemy niezwlocznie po zakonczeniu analizy. Santander Bank Polska
OdpowiedzUsuńTaki dostałam SMS. Nie wiem co im tak długo zajmuje
też to przed chwilą dostałem
UsuńTeż taki SMS dziś dostałem. Tak czy owak muszą na tą reklamację odpowiedzieć, trzeba cierpliwie czekać. Gorzej, jak odpowiedzą że oni nic nie widzą o żadnych nagrodach ani konkursach. Co wtedy robić? Składać reklamację od reklamacji? Straszyć RPO, UOKiK-iem?
Usuńja też dostałam wczoraj takiego sms.
UsuńJak nie uwzględnią mojej reklamacji, to sobie odpuszczam ten bank, bo już raz piałam sobie z nimi i jak grochem o ścianę. Też nie wypłacili.
Jeśli nie wypłacą, to będę miał przynajmniej motywację do zamknięcia tam konta, ale będzie to też pewna porażka wizerunkowa. Kwestia tylko to rozdmuchać.
UsuńAnonimowy31 grudnia 2018 16:15, świąteczno-noworoczny okres urlopowy.
UsuńJa składałem rekl. 28 grudnia i też dopiero wczoraj otrzymałem takiego sms-a. Nieźle musiało ich zasypać tymi reklamacjami :) I dobrze im tak.
UsuńJa dostałem takiego samego smsa.
OdpowiedzUsuń...a ja cierpliwie czekam...nawarstwiło się i do tego te reklamacje...
OdpowiedzUsuńNo to SANTANDER po prostu się ośmieszył.
OdpowiedzUsuńNiepoważny bank to i niepoważna promocja.
Podobno z języka bengalskiego "Santander" znaczy "Dzieci" (tak podaje Google Translate). I to by się zgadzało. To dziecinny bank.
OdpowiedzUsuńBanku który dla 20 złotych w prymitywny sposób okrada swoich klientów nie można nazwać dojrzałym bankiem. A szkoda, bo za czasów jeszcze niedawnego BZ WBK (pomimo tego że już wtedy dawno należał do hiszpańskiej grupy Santander) było mimo wszystko inaczej.
Dziś rozmawiałem na chacie z konsultantem ... Nie udzieliła mi informacji kiedy wyczerpala się pula nagród, bank nie ma w regulaminie promocji zapisu, że musi udzielić informacji nt zakończenia promocji ... Porażka Santander, obawiam się że pseudopromocja za śmieszne pieniądze dla tak dużej instytucji może przynieść im efekt odwrotny od zamierzonego.... Reklamacja oczywiście się przedłuża. Pozdrowienia Tomasz P.
OdpowiedzUsuńDla mnie promocja zakończyła się wtedy jak na stronie opublikowali że już zgłoszeń nie przyjmują. I jak reklamacji nie uznają to będę się odwoływać właśnie w to uderzając.
UsuńA tymczasem ciągła cisza...
OdpowiedzUsuńCisza bo nie wiedzą jak ten temat teraz ugryźć .
UsuńSami sobie nawarzyli piwa...
dać kasiora uczciwie jak inaczej?
UsuńCisza będzie długo....ja w XII złożyłem 4 reklamacje. Jednej mijał 28 dzień i dostałem odpowiedź negatywną bo nie widzą żeby mnie zapraszali do promocji. W piśmie Pani informuje że mogę im podać kiedy mnie zapraszali . Oczywiśćie odpisałem i znowu termin 30 dniu leci :) oj można się bawić teraz....WIęc w tym przypadku mogą napisać połowie że nie należy się bonus i kto się odwoła a kto nie :) a termin znów zostanie wydłużony
Usuńi u mnie cisza, a szkoda, bo Agricole chcą zamykać konta ;) może się wyrobią w tym msc
OdpowiedzUsuńJa też będę likwidował. Do Agricole chyba pójdzie jako pierwszy BGŻ BNP Paribas, potem poleci Santander za to olewanie i matactwa. Trzeba się ewakuować póki nie wywiną gorszego numeru.
UsuńRejestracja i spełnienie warunków promocji 20.11.2018 w południe. Nie uznali reklamacji twierdząc, że pula nagród wyczerpała się już wcześniej. Informacja o wyczerpaniu puli pojawiła się na stronie promocji dopiero 23.11.2018. Santander = dno!
OdpowiedzUsuńPrzyszła odpowiedź na reklamacje: pula nagród wyczerpała się. Fajnie.
OdpowiedzUsuńA kiedy spełniłeś warunki? Ja jeszcze odpowiedzi nie mam.
UsuńMR .Złotówa , jak ugrysc ten temat tą reklamacje .warunki spełnione 20,11,2018 , koniec promocji 23,11,2018 .jak udowodnić bankowi coś co tylko oni mogą zweryfikować .
Usuńskarga do KNF ?? czy to ma sens .
wiemy że w niektórych bankasz masz " układy " .da się jakoś to racjonalnie wytłumaczyć dlaczego nikomy nie przyznali bonusu
Też dostałem odpowiedź sms-pula nagród wyczerpała się. Wnioskowałem o odpowiedź w skrzynce systemu transakcyjnego, przyszła sms-em. Później napiszę odwołanie, proponuję, by inni też to zrobili. co za forma i robienie ludzi w konia. System nie zadziałał, nie panują nad promocją, a ludzi odsyłają z kwitkiem.
UsuńDziady chyba wszystkim taką odpowiedź dają. Mnie odrzucili trzy reklamacje. Ewakuacja do credit, pies ich trącał.
UsuńAnonimowy8 stycznia 2019 15:04
Usuńa co im udowodnisz? Zgodnie z regulaminem o zakończeniu promocji przed czasem nawet nie musieli informować. Choć to zrobili. Ale słabo że po terminie.
U mnie i mojej mamy to samo. Sms o tej samej treści praktycznie w tej samej sekundzie doszedł na dwa telefony. Nie podali kiedy limit nagród się wyczerpał mimo że żądałem tego w reklamacji.
UsuńWarunki spełniałem 20 lis 2018, 11:55
Nie będę się już więcej kopał z koniem, po prostu nigdy więcej żadnej promocji z santander bez konkretnego zapisu w regulaminie, co gdzie i kiedy. A promocje typu kto pierwszy ten lepszy, niech sobie ....
20 listopada 11:30
UsuńDostałem taką samą odpowiedź, pomimo tego że wysłałem zgłoszenie przed moją mamą która otrzymała 20zł :|
OdpowiedzUsuńPamiętasz może godzinę wysłania swoją i mamy?
UsuńTa sama odpowiedź dostałem smsa 5 minut temu że pula wyczerpała sie
OdpowiedzUsuńJa wysłałam formularz 20.01 o 22 i też właśnie przyszła odpowiedź, że pula nagród się wyczerpała.
OdpowiedzUsuńNo to jeżeli nikt nie dostał to musieli nas oszukać bo to nie możliwe szczególnie osoby które tego samego dnia wzięli udział
OdpowiedzUsuńU mnie przed chwilą też przyszła odpowiedź na reklamację, że pula nagród się wyczerpała. Do promocji przystępowałem 20 listopada godzina 10:54. Ogólnie za takie robienie ludzi w wała, jak tylko lokaty mi się skończą zamykam konto i tyle.
OdpowiedzUsuńI ja otrzymałem odpowiedź o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. I przyznaję, że jestem tym bardzo zaskoczony. Udział w promocji wziąłem 20.11. o g. 10:51 (czyli 3 minuty po publikacji powyższego wpisu, a z tego co kojarzę to blog Bankobranie był pierwszym, który informował o promocji). Dla zasady odwołałem się.
OdpowiedzUsuńZłożyłem także odwołanie, uzasadniając, że Bank odpowiada za informację w sprawie zakończenia promocji lub wyczerpania puli nagród, a póki promocja jest aktywna, klient ma prawo sądzić, że kwalifikuje się do otrzymania premii.
UsuńPromocja bardzo dziwna.
Usuń1) Nic nie zarobili bo żadnych transakcji a niczego takiego nie trzeba było robić.
2) Reklama? Raczej antyreklama skoro wszyscy niezadowoleni i piszę o oszustwie, ściemie itd
3) Dla wielu osób to raczej powód do zamknięcia konta. Ja tak zrobię teraz.
Promocja za otwarcie dawno zakończona, MPS zaliczone. Można się już pożegnać ze zbędnym kontem.
UsuńRównież zamykam konto w związku z takim podejściem do klienta. Podobnie jak Złotówa wziąłem udział zaraz po publikacji tego artykułu. Pisanie że pula wyczerpana to kpina. Dorze że skończyła się 300 zł za wynagrodzenie, jeszcze dziś wysyłam wniosek o zmianę rachunku do wynagrodzenia i zaraz po pierwszym wpływie wynagrodzenia na nowy rachunek zamykam rachunki w tym banku.
UsuńJa też nie dostałem. Pytanie czy jest tutaj ktoś kto dostał to 20 zł. Do każdego przyszedł mail potwierdzający udział w promocji, więc fajnie byłoby gdyby ktoś kto dostał pieniądze napisał kiedy się zgłaszał.
UsuńZłotówa na Blogu o promocji informował 20 listopada, tymczasem w regulaminie jest zapis, że promocja obowiązuje od 16 listopada. Może pulę wyczerpali Ci, którzy wiedzieli o promocji w dniach 16-19 listopada, a potem jak poszło to w szerszy eter to już właściwie nagród nie było?
Regulamin promocji został stworzony 14 listopada przed 15:00, ale niestety nie wiem kiedy został umieszczony w Internecie.
Umie ktoś (o ile to możliwe) poszukać jak wyglądała strona Santander w dniach 16-19 listopada? Może gdzieś się to zaindeksowało?
Ale kto mógł wiedzieć? 2500 osób? Skąd by się tyle wzięło skoro nikt do 20.11 o promocji nie pisał.
UsuńO promocji ani nie było w newsletterze banku ani na jego blogu!
Śledzę wszystkie najpoczytniejsze blogi finansowe. Z tego co pamiętam Złotówa faktycznie był pierwszy. Warunki spełniłem o g. 11:05. Mam screen shota.
A Santander sobie twierdzi że guzik z pętelką. I jeszcze przedłuża czas rozpatrywania reklamacji w celu jej wyjaśnienia. Jakby ciężko było ustalić że pula wtedy była wyczerpana. Żenujące tłumaczenie.
Zresztą i odpowiedź na reklamację też jest kompromitująca. Dostałem smsem a żądałem odpowiedzi w bankowości.
Poszło odwołanie.
Niestety i ja dołączam do Was. Smsa u mnie i u żony 15:05, treść kopiuj - wklej. Pula nagród wyczerpana itp. Wniosek złożyłem o 11:00 więc tak jak twierdzi Pan Złotówka coś tu śmierdzi.Przypomniałem sobie dlaczego już kilka lat temu odszedł z tego banku jako podstawowy klient..właśnie dzięki takim ruchom:) wtedy naliczyli mi 7 zł opłaty
OdpowiedzUsuńto samo u mnie na 2 kontach
OdpowiedzUsuńwłaśnie samo się znalazło konto do przeniesienia do credit
taką im wiadomość skrobnąłem
OdpowiedzUsuńwłaśnie dostałem wiadomość sms'em o nie przyznaniu mi nagrody za wypełnienie ankiety
smsy' wysyłacie widzę z automatu bo małżonka otrzymała taki sam
ankietę wypełniliśmy z żoną wtedy kiedy ankieta była aktywna, na stronie nie było żadnego info o wyczerpanej puli nagród, jeśli tak dbacie o swoich klientów to ja i moja małżonka jesteśmy już Waszymi byłymi klientami
naciąganie ludzi na wypełnienie ankiet za nagrody których i tak nie zamierzacie zapłacić jest na bardzo niskim poziomie
Na konkurencyjnej stronie Pan Darek napisał, że złożył wniosek później niż ja i premię dostał ja, dostałem natomiast informację o wyczerpaniu puli. Czas się pożegnać z dziadami.
OdpowiedzUsuńi u mnie to samo na 3 kontach, wszystkie konta idą do Agricole, a dziadom napiszę co o nich myślę
OdpowiedzUsuńTo samo u mnie!!Pula wyczerpana!!!A to raczej nie możliwe-dwie,trzy godziny po ukazaniu się promocji.
OdpowiedzUsuńU mnie sytuacja dokładnie taka sama. Śmieszna, lakonoczna informacja. Odwołanie złożone do czego wszystkich zachęcam. Tomasz
OdpowiedzUsuńNie da się już złożyć odwołania. Wyskakuje komunikat "Przepraszamy, poczta jest czasowo niedostępna". Pozostaje zamknąć konto. Osobiście i tak z niego nie korzystałem, założyłem gdy była kiedyś promocja, w której można było zgarnąć 100 albo 150 zł za założenie, jeszcze w czasach BZ WBK. Nie chciało mi się jednak latać do oddziału, bo za czasów BZ WBK tylko osobiście można było zamknąć. Teraz będę miał bodziec, żeby to ostatecznie zrobić. Zwłaszcza, że konto zakładałem w BZ WBK, a nie w Santanderze, który chyba jednak ma bardziej gdzieś klientów niż miało WBK.
OdpowiedzUsuńSANTANDER ewidentnie jest przeciw klientowi nie uwzględniają oczywistych reklamacji zeszli na psy.
OdpowiedzUsuńI ja otrzymałem sms-a treści j.w..
OdpowiedzUsuńSantander po prostu się skompromitował. Jednym słowem PORAŻKA.
Ja im tam dzisiaj pojechałem po bandzie. Mogą sobie zabrać te 20 zł ale chodzi o pewną zasadę..będą mi pisać, że moje zgłoszenie z dn 20.11.12 z godzin dopołudniowych zostało zarejestrowane po przekroczeniu liczby 2500 poprawnych zgłoszeń, podczas gdy dn 23.11.12 zakończyli promocję informując na stronie, że pula nagród się wyczerpała i dopiero w tym momencie nie było możliwości rejestracji a tym samym ubiegania się o nagrodę. Oszustwo i manipulacja.
OdpowiedzUsuńjedno konto zamknięte (drugie zamknie Agricole)i zdziwiłam się bo zamknięte od ręki, bez miesięcznego wypowiedzenia.
OdpowiedzUsuńDziś gruchnęła wiadomość że Santander zwolni grupowo 1400 osób. To będzie potrzebny hajs na odprawy a nie na nagrody :(
OdpowiedzUsuń