Dla uczestników tych okazji do bankobrania nadszedł ostatni, ale bardzo ważny etap promocji.
Organizator rozesłał bowiem maile powiadamiające o przyznaniu premii, a to oznacza konieczność zareagowania na tę wiadomość i uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii za konto osobiste w Alior Banku oraz w mBanku.
Kto te warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać wspomnianą już wiadomość od organizatora. Teraz - w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania maila - niezbędne jest to, by zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii (podać trzeba numer rachunku konta założonego w promocji, bo to właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata 100 zł w ciągu 14 dni roboczych, licząc od wiadomości powiadamiającej o premii).
Tę okazję do bankobrania prześwietliłem we wpisie "Zgarnij premie do 300 zł z eKontem w mBanku". Jak sugeruje tytuł, zgarnąć można było do 300 zł (z czego 150 zł było premią na start, a drugą połowę w bonusach za aktywność wypłaca bank). Poniżej skupiam się na części wypłacanej jednorazowo. By zdobyć 150 zł trzeba było:
By mieć pewność, że wiadomość do Ciebie nie dotarła, sprawdź jeszcze takie foldery swej skrzynki mailowej, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeżeli jednak i tam maila nie znajdziesz, możesz zalogować się na stronie promocji i - jeśli taka możliwość będzie - uzupełnić dane. W sytuacji, gdy jednak i tu pojawiają się komplikacje, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda tak:
Jeżeli spodobał Ci się sposób zarabiania z kontami w powyższych promocjach, sprawdź poniższe okazje do bankobrania:
Zawsze gdy nadchodzi tak ważny moment, na blogu Bankobranie przypominam o dopełnieniu tego obowiązku. Pierwotnie wpis ten miał dotyczyć wyłącznie finalizacji promocji z kontem Alior Banku... ale niespodziewanie - z ponad miesięcznym wyprzedzeniem - pojawiły się także już maile dla uczestników promocji z kontem mBanku w roli głównej. Zatem przypominam również o uzupełnieniu danych w tej akcji.
Warunki promocji szczegółowo omawiałem we wpisie "Gwarantowana premia 100 zł na start za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku + moneyback + nawet 3% na koncie oszczędnościowym", ale dziś przypomnę to co najważniejsze. A należało:
Premia 100 zł za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku
Warunki promocji szczegółowo omawiałem we wpisie "Gwarantowana premia 100 zł na start za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku + moneyback + nawet 3% na koncie oszczędnościowym", ale dziś przypomnę to co najważniejsze. A należało:
- w okresie od 1.08. do 30.09.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji i tamże złożyć wniosek o konto w Alior Banku wraz z wydawaną do niego kartą oraz wyrazić wymaganą zgodę;
- w ciągu 30 dni od złożenia wniosku zawrzeć umowę z bankiem;
- w ciągu 60 dni od otwarcia konta zapewnić wpływ na konto na łączną sumę min. 1 000 zł oraz wykonać co najmniej 3 płatności kartą lub BLIKiem.
Kto te warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać wspomnianą już wiadomość od organizatora. Teraz - w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania maila - niezbędne jest to, by zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii (podać trzeba numer rachunku konta założonego w promocji, bo to właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata 100 zł w ciągu 14 dni roboczych, licząc od wiadomości powiadamiającej o premii).
Brak maila. Co robić?
W tego typu akcjach, gdy maile przez organizatora wysyłane są masowo, część wiadomości trafia do spamu. Jeśli i Ty ciągle wyczekujesz wiadomości, to sprawdź właśnie takie zakładki w swej skrzynce mailowej, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeśli i tam maila nie będzie, możesz zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane. Jeśli taka możliwość będzie, to wielce prawdopodobnym jest to, że jedynym problemem okazało się dostarczenie maila. Jeżeli jednak i tu pojawiają się komplikacje, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Promocji czyli do 14.02.2019 r.
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania w powyższy sposób. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą elektroniczną, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację"
Premia 150 zł na start za eKonto w mBanku
Tę okazję do bankobrania prześwietliłem we wpisie "Zgarnij premie do 300 zł z eKontem w mBanku". Jak sugeruje tytuł, zgarnąć można było do 300 zł (z czego 150 zł było premią na start, a drugą połowę w bonusach za aktywność wypłaca bank). Poniżej skupiam się na części wypłacanej jednorazowo. By zdobyć 150 zł trzeba było:
- w okresie od 11.09. do 21.10.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto w mBanku wraz z wydawaną do niego kartą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
- w ciągu miesiąca od złożenia wniosku zawrzeć z bankiem umowę;
- w miesiącu otwarcia konta lub w miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu otwarcia konta wykonać min. 5 transakcji (mogły to być płatności kartą i/lub przelewy wychodzące do innego banku).
Kto te warunki spełnił, ten do 28.02.2019 r. mógł spodziewać się maila powiadamiającego o przyznaniu premii, ale... organizator się pospieszył i maile rozesłał już teraz. Zatem nie pozostaje nic innego jak zareagować na tę wiadomość i zalogować się na stronie promocji, by uzupełnić dane do wypłaty premii (podać należy numer rachunku konta założonego w promocji). Nagroda ma być wypłacona w ciągu 14 dni roboczych od dnia przesłania wiadomości powiadamiającej o premii.
Brak maila. Co robić?
By mieć pewność, że wiadomość do Ciebie nie dotarła, sprawdź jeszcze takie foldery swej skrzynki mailowej, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". Jeżeli jednak i tam maila nie znajdziesz, możesz zalogować się na stronie promocji i - jeśli taka możliwość będzie - uzupełnić dane. W sytuacji, gdy jednak i tu pojawiają się komplikacje, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda tak:
"Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Promocji, czyli do dnia 14.03.2019 r.
Reklamacje należy składać pocztą elektroniczną z adresu e-mail Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą na adres podany przez Uczestnika Promocji składającego reklamację"
Na czym zarabiać obecnie?
Jeżeli spodobał Ci się sposób zarabiania z kontami w powyższych promocjach, sprawdź poniższe okazje do bankobrania:
- 200 zł za konto w Banku Millennium - to już ostatnie chwile, by załapać się na tę okazję, gdzie warunki do spełnienia są banalnie proste (bo w praktyce pokrywają się z tymi, które zwalniają z opłat za konto i kartę), a i premia do zgarnięcia jest najwyższą jaką dotąd ten bank wypłacał na start i ta edycja jest powtórzeniem dotychczasowych promocji, które cieszyły się rekordowym zainteresowaniem;
- 100 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao - to dość unikatowa okazja, bo promocje tego banku są dość rzadkie (na tyle, że ja dotąd nigdy nie posiadałem jakiegokolwiek produktu w Banku Pekao i właśnie dopiero teraz założyłem konto);
- jedna z promocji karty kredytowej w Citibanku, w której zgarnąć możesz nagrodę gwarantowaną (do wyboru): telefon Xiaomi Redmi 6a lub 400 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka;
- (to opcja da tych, którzy nie wzięli udziału w wyżej opisywanej promocji z eKontem) 140 zł za konto w mBanku - w tej promocji wreszcie został skrócony okres wykluczenia dla byłych klientów. Warunki do spełnienia są bardzo proste.
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Bonnier wysyłał te wiadomości już wczoraj po południu!
OdpowiedzUsuńCzy też macie problem że po zalogowaniu nie wyskakuje pole do wypełnienia danych?
OdpowiedzUsuńteż tak miałam trzeba zmienić hasło
UsuńSolidna firma skoro z takim wyprzedzeniem wysłali maila a nie czekali do ostatniej chwili.
OdpowiedzUsuńDostałem maila, zalogowałem się ale nie mogę uzupełnić danych. Nie ma możliwości.
OdpowiedzUsuńSpróbuj w trybie incognito (karta prywatna) lub po wyczyszczeniu cookies w przeglądarce. Pamiętam z którejś z promocji w przeszłości, że takie coś pomagało i po zalogowaniu szło wtedy dane uzupełnić. No a jeśli to nie pomoże to pozostaje kontakt z organizatorem (namiary podaję we wpisie).
UsuńZłotówa, ja też mam z tym problem w obu promocjach. Będziesz się z nimi kontaktował w tej sprawie?
UsuńMr. Złotówa, dzięki! Pola do uzupełnienia danych pojawiły się dopiero po otworzeniu strony w trybie incognito.
UsuńA czy ktoś miał problem, że w ogóle nie można się zalogować? (W promocji nie widać mojego adresu e-mail, mimo że maila od organizatora i od banku otrzymałam...). Póki co zgłoszone na infolinii, ale może ktoś coś podpowie?
OdpowiedzUsuńU mnie logowanie bez problemu w obydwu promocjach.
UsuńCzy mbank oferuje coś na zatrzymanie klienta?
OdpowiedzUsuńJak zamykałem ROR kilka miesięcy temu to nic mi nie zaproponowano.
UsuńA jak u Was brzmiał mail? U mnie przyszło coś takiego: "Witaj,
OdpowiedzUsuńdziękujemy za udział w promocji "Zgarnij Premię z Kontem Jakże Osobistym Alior Banku - 2 edycja", organizowanej przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o.
Przypominamy, że aby otrzymać gwarantowaną premię musisz spełnić następujący warunek: (i tu warunki, które już spełniłem)". Brak jednak linku a po logowaniu nie mam gdzie uzupełnić danych. :/ Pomóżcie! Dzięki!
To najwyraźniej oznacza, że się nie zakwalifikowałeś :)
UsuńTak wyglądała wiadomość, która ja otrzymałem:
Usuń"Witaj,
dziękujemy za udział w promocji "Zgarnij Premię z Kontem Jakże Osobistym Alior Banku", organizowanej przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o..
Zakwalifikowałeś się do wypłaty gwarantowanej premii.
Prosimy przejść pod wskazany url, aby podać dane do przelewu:
https://aliorbankkjo.zgarnijpremie.pl/panel/"
jest szansa że jeszcze e-mail przyjdzie ?
OdpowiedzUsuńZ tego co mi wiadomo to już wszystkie maile zostały wysłane. Napisz do organizatora (maile w poście). Z uzyskaniem ponownego maila nie powinno być problemu.
UsuńJuz przelewy są
OdpowiedzUsuń