700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

7.02.2019

150 zł do zgarnięcia za darmowe konto w Nest Banku

Wystartowała niezwykle długo już niewidziana promocja konta osobistego w Nest Banku.

Bonus 150 zł za konto w Nest BankuDo zgarnięcia czekają bonusy o łącznej wartości nawet 150 zł. Konto - jako jedno z nielicznych oferowanych przez banki w Polsce - jest bez warunków darmowe, a dodatkową zachętą do skorzystania z promocji - dla oszczędzających - będzie lokata powitalna ze stawką 4%.

[Uwaga: promocja została zakończona (na stronie pozostał jeszcze przycisk "złóż wniosek", ale widniejący nad nim komunikat informuje o zakończeniu promocji). Jeśli nie udało Ci się załapać na promocję Nest Banku, sprawdź obecnie popularne promocje:


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba, która nie posiada oraz w ciągu 24 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o konto w promocji, nie posiadała konta osobistego w Nest Banku (a także nie złożyła wniosku o taki rachunek, który teraz byłby jeszcze przez bank rozpatrywany).

Nagroda. W promocji do zgarnięcia czekają gwarantowane bonusy pieniężne o łącznej wartości do 150 zł (dokładnie są to 3 bonusy po 25 zł za płatności kartą oraz jeden bonus 75 zł za wpływ i płatności kartą), które bank wypłaci na konto osobiste. Środki te będzie więc można wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.

Limit wniosków w promocji. Z udziałem w promocji nie warto zwlekać, bo pula wniosków objętych promocją została ograniczona do 1 000 sztuk. Gdy ta pula się wyczerpie, możliwość składania kolejnych wniosków ma być wyłączona.

Zasady promocji. By skorzystać z promocji:
  • najpóźniej do 28.02.2019 r. (aczkolwiek pamiętaj, że promocja może zakończyć się wcześniej) na stronie promocji złóż wniosek o Nest Konto (wraz z wydawaną do niego kartą, bo ta przyda się do spełnienia warunków promocji);
  • do 15.03.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem; 
  • w okresie promocji (najpóźniej do 31.05.2019 r.): 
    • w trzech miesiącach kalendarzowych wykonaj po co najmniej 5 płatności kartą (na dowolne kwoty) i/lub
    • przynajmniej w jednym miesiącu zapewnij wpływ wynagrodzenia w wysokości 1 000 zł oraz w dowolnym jednym miesiącu kalendarzowym wykonaj min. 5 płatności kartą;

Za spełnienie warunku 5 płatności kartą przysługuje bonus 25 zł. Otrzymać go możesz maksymalnie 3 razy (za każdy z trzech miesięcy, w których spełnisz warunki), więc razem do wzięcia z tego tytułu czeka 75 zł. Z kolei za zapewnienie wpływu wynagrodzenia (oraz płatności kartą) do wzięcia jest kolejny, już jednorazowy bonus w wysokości 75 zł. Razem więc zyskać możesz 150 zł. Wypłata bonusów ma być realizowana do 20. dnia roboczego następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki jego uzyskania.

Do płatności kartą nie zaliczą się wypłaty gotówki (w tym cash back), płatności za gry hazardowe oraz transakcje odwołane lub anulowane.

Jeśli zaś chodzi o wpływ wynagrodzenia, to bank definiuje to w następujący sposób:
"suma wpływów na Rachunek ROR realizowanych na rzecz jego posiadacza z tytułu: 
(i) wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę stosunków mianowania/powołania, kontraktów menedżerskich/wojskowych/marynarskich; umów zlecenia/o dzieło dokonanego bezpośrednio na Rachunek ROR przez pracodawcę / zleceniodawcę lub 
(ii) renty lub emerytury i świadczenia przedemerytalnego dokonanego bezpośrednio na Rachunek ROR przez organ wypłacający świadczenie lub 
(iii) stypendium dokonanego bezpośrednio na Rachunek ROR przez uczelnię wyższą lub inny organ wypłacający świadczenie lub 
(iv) świadczenia z programu Rodzina 500 plus lub innego świadczenia rodzinnego dokonanego bezpośrednio na Rachunek ROR przez organ wypłacający świadczenie"

Warto też mieć na uwadze, że bank zastrzega sobie możliwość poproszenia klienta o udokumentowanie wysokości wynagrodzenia (będzie to należało zrobić w ciągu 7 dni).

Nest Konto - prześwietlenie oferty 


Główne cechy konta otwieranego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków do spełnienia); 
  • 0 zł za krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej; 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty wydawanej do konta (bez warunków do spełnienia); 
  • 0 zł za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce. 

Prościej już być nie może 😉 Dodatkową zachętą do skorzystania z oferty Nest Banku jest też propozycja dla oszczędzających. To powitalna lokata dla osób otwierających konto. Oczywiście to opcja już tylko dla chętnych, bo regulamin promocji z premią do 150 zł nie wymaga otwierania lokaty. Na Nest Lokacie Witaj z oprocentowaniem 4% w skali roku można ulokować do 10 000 zł. Okres zdeponowania środków można wybrać samodzielnie: 3 miesiące (4% dostaniesz bez dodatkowych warunków) lub 6 miesięcy (po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto - więcej na ten temat pisałem tutaj). Lokatę można założyć w bankowości internetowej w ciągu 30 dni od otwarcia konta.

Konto w Nest Banku można założyć na jeden z poniższych sposobów:
  • podczas wideorozmowy z konsultantem banku;
  • przelewem weryfikacyjnym z konta, które posiadasz w innym banku (ale tylko z niektórych banków - są to: Alior Bank, Eurobank, ING Bank Śląski, mBank, Pekao, PBS Bank, Santander Bank, T-Mobile Usługi Bankowe) - w tym przypadku ważne by dane przy przelewie idealnie zgadzały się z tymi, które podasz we wniosku o konto; 
  • za pośrednictwem kuriera - wybierając tę opcję już we wniosku możesz podać adres miejsca podpisania umowy inny niż zamieszkania czy korespondencyjny (możesz więc wskazać np. miejsce swej pracy); 
  • w placówce Nest Banku (można ją wybrać we wniosku wskazując województwo, a później konkretną lokalizację) - przy tej opcji pamiętaj, by doradca w placówce koniecznie kontynuował wniosek złożony online (bo tylko taki liczy się w promocji) i nie przyjmował kolejnego.

Wszystkie opcje dodatkowe we wniosku (jak konto oszczędnościowe, konto walutowe, limit w koncie czy przeniesienie konta z innego banku) są dobrowolne - regulamin promocji nie wymaga ich zaznaczania.

Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach.
Przydatne dokumenty:

140 komentarzy:

  1. No i na to czekałem od ponad roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak nie będę miał wpływu wynagrodzenia to dostanę 3 x 25 zł czy nic??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To rozdzielnie działające bonusy.

      Usuń
    2. Można zdobyć do 3 razy po 25 zł i na tym poprzestać. Wynagrodzenie ma wpływ jedynie na bonus 75 zł.

      Usuń
    3. Złotówa, czyli wystarczy jak wynagrodzenie wpłynie w jednym miesiącu i w tym samym miesiącu zrobię 5 płatności to za tenże miesiąc będzie 75 zł, zgadza się?

      Usuń
    4. Wpływ wynagrodzenia i płatności mogą być w dowolnym miesiącu kalendarzowym, więc i mogą być w tym samym ;)

      Usuń
  3. eee...za mała kasa żeby się bawić w przelew wynagrodzenia.Gdyby to był po prostu wpływ tak jak w większości promocji. No chyba że znacie jakiś sposób na ominięcie tego

    OdpowiedzUsuń
  4. A już myślałam że skorzystam a tu wymagane wynagrodzenie. Pasuje bo nie będę co chwila zmieniać konta w pracy bo już po 2 zmianach mają tego dość. Z drugiej strony co za głupota z tym wpływem co w nim tak istotnego dla banku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z punktu widzenia banku są 2 zalety:
      (I) taki klient (teoretycznie) zostanie na dłużej (bo nie będzie chciał znów zmieniać danych do przelewu u pracodawcy)
      (II) łatwiej będzie zaproponować/udzielić kredyt jak już są wpływy na konto.

      Usuń
    2. No dokładnie, nie mogą sformułować tego jako normalny, jakikolwiek wpływ w takiej kwocie?

      Usuń
    3. Nie ma co narzekać jak jest okazja na tak proste 150 zł. Ja tam nie mam oporów do zmieniania nr konta do wynagrodzenia.

      Usuń
    4. Więcej danych do profilowania, więc drożej mogą to sprzedać.

      Usuń
    5. @Anonimowy 7 lutego 2019 14:21, sprzedaż danych przez banki to jeden z największych mitów, gdyż to banki są jednymi z tych, które same potrafią najlepiej zarabiać, bazując na swojej podstawowej działalności (a więc np. udzielając kredytów). Bez konieczności sprzedaży danych osobowych, która z jednej strony jest utrudniona (w czasach RODO), a z drugiej dla banku niosąca zbyt małe zyski względem ryzyka (chociażby utraty reputacji). Dziś nasze dane mają "wszyscy" (urzędy, przychodnie, sprzedawcy w sklepach, parafia, ubezpieczyciele, telekomy i wielu innych), ale akurat banki należą do tych najbardziej kontrolowanych.

      PS. No i warto zwrócić uwagę, że regulamin promocji nie wymaga wyrażania jakichkolwiek zgód, więc te marketingowe są dobrowolne ;)

      Usuń
    6. Pamiętajcie że wypłatę wynagrodzenia można dzielić i pracodawca ma obowiązek (jeśli pracownik tak chce) robić przelew na 2 różne konta. Pracownik decyduje w jakich częściach.

      Usuń
  5. No i w końcu też dobra zmiana że nie wykluczają dożywotnio byłych klientów jak kiedyś robili ale (tylko) 2 lata wstecz. Choć ja się nie łapię bo zamknąłem rok i 9 mies. temu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jest z tym wynagrodzeniem? To jawna dyskryminacja niezatrudnionych na umowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Złotówa, niestety w ich w nowej bankowości nie ma możliwości złożenia dyspozycji zamknięcia konta czyli wciąż obowiązują te 4 sposoby, które wymieniłeś w wątku o sposobach zamykania kont, tak? Tzn.:

    - placówka banku
    - list (adres: Nest Bank SA ul. Domaniewska 39 A, 02-672 Warszawa)
    - infolinia (801 800 188 lub (22) 438 41 41)
    - mail (kontakt@nestbank.pl) - wysłać należy skan wypełnionego i własnoręcznie podpisanego formularza wypowiedzenia

    Czy dla konta otwieranego przelewem zadziała każda powyższa metoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W starej bankowości też nie było zamykania konta online. Jak konto założyłeś przelewem to na pewno można zamknąć na infolinii co przerabiałem.

      Usuń
  8. Czy jezeli mam zamkniete konto ale nie wypowiedziana umowe ramowa z bankiem to Moge wziasc udzial w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi jedynie o nieposiadaniu konta. Aczkolwiek w tej sytuacji pewnie lepiej będzie konto założyć na jeden ze sposobów innych, niż przelew weryfikacyjny (bo w przeszłości - i mam tu na myśli też inne banki - opcja otwierania konta przelewem, gdy ktoś już klientem wcześniej był, okazywała się utrudniona).

      Usuń
  9. Czy trzeba wypełniać jakies papiery o przeniesienie wynagrodzenia? Gdyby tak robic przelew np na kilka tys np 3-4 ze to niby wyplata. Moze by przeszlo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nie wymaga składania takiej dyspozycji przeniesienia wynagrodzenia za pośrednictwem banku, więc można to zrobić we własnym zakresie ;)

      Co do robienia przelewów np. z własnego konta w innym banku, to obawiam się, że może to nie przejść. Wystarczy spojrzeć na wytyczne (jeśli bank będzie to szczegółowo weryfikował - a daje sobie prawo do tego - to na 99,9% nie przejdzie). Choć wtedy i tak ciągle 75 zł będzie (z tytułu 3 bonusów za płatności kartą).

      Usuń
    2. Dokladnie, 75zl chociaz wpadnie. Zaryzykuje, co tam, nic nie strace. Dzięki.

      Usuń
    3. Z tego co widze to rowniez wchodzi w gre np. umowa o dzielo. Czyli jak napisze w tytule przelewu od kolegi '1200 zl WYnagrodzenie za .... Umowa nr 1/2/2019" to chyba nie maja sie do czego przyczepic nawet w trakcie weryfikacji?

      Usuń
    4. Robisz przelew z konta żony, matki czy kochanki pod tytułem wynagrodzenie. Tego samego dnia odsyłasz i masz warunki spełnione.

      Usuń
    5. Takie 'wynagrodzenie' przestało wystarczać nawet w Handlowym chociaż w ichnim regulaminie nie ma kategorycznego wymogu wpływu z konta firmowego :)

      Usuń
  10. Złotówa, powyżej piszesz o 3-ech miesiącach kalendarzowych, w których należy wykonać po co najmniej 5 płatności kartą. Czy w przypadku założenia konta w lutym jest sens robienia 5 płatności również w lutym czy lepiej zaczekać z tym do marca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatności można wykonać w okresie promocji (najpóźniej do 31.05.2019 r.), więc w mej ocenie jeśli ktoś zacznie to robić wcześniej (już w lutym) to i wcześniej będzie otrzymywał bonusy (po 25 zł). Ale i tak dostanie max. 3 takie bonusy.

      Usuń
  11. Oj nie. Moja pensja jest uwięziona w innym banku. Wiec o 75 zl nie będę zakładać konta. Poczekam na większe promocje. Zwłaszcza że jeszcze 2 promocjne konta za ogon trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a przelew z konta swojego ale firmowego przejdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym próbował. Mnie w BZ WBK i ING przeszło więc może tu też da radę. Ja niestety się nie łapię :(

      Usuń
  13. Jak uruchomić tą lokatę powitalną ze stawką 4% ... ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładasz ja pp prostu nawet w aplikacji mobilnej. Na 3 miesiące bez żadnych warunków natomiast to na 6 miesięcy musisz wpaść Ci wynagrodzenie

      Usuń
    2. A po co w mobilnej? Czy nie można normalnie?

      Usuń
    3. Z opisu Złotówy powyżej: "Nest Lokatę Witaj można założyć w bankowości internetowej w ciągu 30 dni od otwarcia konta" i bankowość mobilna nie jest tu potrzebna.

      Usuń
    4. Wg strony banku to lokatę można założyć tylko w bankowości internetowej lub w oddziale. A o aplikacji to nawet nie ma mowy.

      Usuń
  14. No to wniosek poszedł. 150 zł piechotą nie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. No i po promocji. Klikam w link i otrzymuję komunikat: Szukana oferta jest nieaktualna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "PROMOCJA ZAKOŃCZONA: Nest Konto z bonusem na start"

      Usuń
  16. Czy w bankowości internetowej widzicie kartę, która ma przyjść pocztą? U mnie jest pusto, mimo, że we wniosku wnioskowałem u kartę. To normalna sytuacja i karta pojawi się w systemie później? Konto założone dziś przelewem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się pojawiła po kilku godzinach dopiero

      Usuń
    2. Z tego co kojarzę jeśli chodzi o ten bank (ale też i inne) to karta pojawia się dopiero wtedy, gdy jest wysłana (czasem to nie tylko kilka godzin, ale dzień lub dłużej, gdy weekend).

      Usuń
    3. W nowej bankowości numer karty pojawia się natychmiast po otwarciu konta. Wygląda na to, że numer jest generowany automatycznie i zapewne jednocześnie przekazywany do produkcji w Gemalto, Tczew.

      Usuń
    4. Nie tak natychmiast. U mnie był po kilku godzinach, a na 2 koncie nie ma jeszcze wcale (weekend).

      Usuń
    5. Moja karta była wyprodukowana przez AustriaCard :)

      Usuń
  17. Czy jeśli miałam konto w Nest Banku niecałe 2 lata temu (bez paru dni ale właśnie nie jestem pewna, bo wtedy nie brałam udziału w takich promocjach i nie zapisywałam dat) i wypełniłam wniosek przez link z promocją to powinnam dostać jakoś informację, że nie mogę wziąć udziału w promocji czy dowiem się jak spełnię wszystkie warunki i nie dostanę wypłaty premii? Pomijając oczywiście kontakt z infolinią (na którą nie mogę się dodzwonić). Bo dostałam teraz info, że konto zostało założone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bank założy ci konto nawet gdybyś zamknęła miesiąc temu. Datę zamknięcia konta musisz wiedzieć/sprawdzić samodzielnie.

      Usuń
  18. Wypłata bonusów ma być realizowana do 20. dnia roboczego następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki jego uzyskania - znaczit do końca 4. tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w razie święta +1 dzień 😉

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien wystarczyć sam wpływ. Bank (zgodnie z regulaminem) może zwrócić się z prośbą o udokumentowanie dochodu, ale to pewnie (miejmy nadzieję) będzie miało miejsce tylko w jakiś określonych (nazwijmy to podejrzanych) przypadkach.

      Usuń
  20. Jak będzie wpływać 1000 zł z programu 500 plus to wystarczy że będzie przelew z mopsu na konto czy trzeba jeszcze jakieś papiery załatwiać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Promocja już się zakończyła

    OdpowiedzUsuń
  22. żenujący bank, wypełniłem wniosek w dniu publikacji, wysłałem przelew i cisza, infolinia zaje.. że się dodzwonić nie idzie, sami z siebie nie dali żadnego kontaktu, normalnie chyba moje dane wysłałem w próżnie, żałosny bank, nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile mi wiadomo, to w tej promocji nie ma programu poleceń :)

      Usuń
  23. Dziwne to ich rozwiązanie na promocję... Złożyłam wniosek 7.02, gdy nie było żadnej informacji, że promocja została zakończona ani żadnego błędu na stronie. Dodzwoniłam się w końcu na infolinię dopytać czy konto zostało założone i obejmuje mnie promocja i okazało się, że nie - bo pula wyczerpała się 7.02 o 16 (z minutami) a moje konto zostało otwarte po 20 - nie liczy się więc moment złożenia wniosku tylko otwarcia konta przez bank, na co klient nie ma przecież żadnego wpływu... Zakładając, że w puli było 1000 wniosków po np. 1200 złożonych powinien już być komunikat, że promocja się skończyła a nie dopiero gdy bank ZAŁOŻY 1000 kont (co może trochę potrwać i być realizowane np. tylko w godzinach 8-16, więc przesunie się na kolejny dzień roboczy). W efekcie - mam konto bez promocji, które teraz muszę zamknąć i będę pewnie wyłączona z kolejnych promocji na najbliższy rok albo 2 ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to raczej konsultant wprowadził cię w błąd. W regulaminie zapisano "Pula wniosków, które mogą zostać złożone przez Stronę Promocyjną wynosi 1.000 sztuk". Chodzi o złożone wnioski. A nie o kolejność zawarcia umowy. Konsultantom nie ufaj.

      Usuń
    2. Prawda jest taka, że faktycznie nie liczył się dzień ani godzina złożenia wniosku. Liczyła się kolejność otwarcia konta. Pierwszeństwo miały wnioski o otwarcie potwierdzone przelewem z innego banku.
      Swoisty wyścig z czasem. Ruletka.

      Dla mnie MEGA ZONK to oddzielne dane do logowania aby pobrać wyciągi z konta. Zabieram bonus i zamykam konto.

      Usuń
    3. Natychmiast po zakończeniu puli na stronie promocji był następujący komunikat: "PROMOCJA ZAKOŃCZONA: Nest Konto z bonusem na start"

      Usuń
    4. Pula promocyjnych wniosków wyczerpała się 8.02 z tego co jest nam wszystkim wiadome, a nie 7.02.

      Usuń
    5. Przy puli 1K nagród do 150 zeta każda Nest jest skłonny wydać na to aż PLN 150K - to dość dużo jak na tak mały bank!

      Usuń
    6. Fakt, w regulaminie kilkakrotnie jest mowa o "złożonych wnioskach" a nie "założonych kontach", a ja zakładałam je przelewem (więc w miarę szybko to poszło) i składałam wniosek ponad 12 godzin przed pojawieniem się komunikatu na stronie o wyczerpanej puli, więc powinnam normalnie otrzymać bonusy i pewnie pisałabym reklamację gdyby nie fakt, że z innych względów byłam jednak wyłączona z promocji. Tak czy siak - jeśli bank weźmie pod uwagę jednak kolejność założonych kont, to będą mieli spory bałagan do ogarnięcia i dużo reklamacji (i niezadowolonych klientów), a konsultanci nieznający tak podstawowych zasad produktów i promocji jakie oferują to kpina, ale niestety powszechna ;(

      Usuń
    7. Liczne reklamacje zapewne mocno ich przetestują. Nawet bez tego kontakt przez bankowość to porażka - po prostu zero odpowiedzi tak jak w Alior.

      W czasach FM Bank nigdy nie czekałem na odpowiedź dłużej niż 1 dzień!

      Usuń
    8. Wygląda więc na to, że mi się pofarciło - 7 lut 2019, 15:22, przysłali mi e-mail: "Wzorce dokumentów do wniosku" ... Dzień dobry, w załączeniu przesyłamy umowę oraz regulacje bankowe dotyczące warunków prowadzenia rachunków w Nest Banku.

      Otwierałem przelewem. Jednak to dziwne, żeby nie respektować własnego regulaminu!

      Usuń
  24. Uwaga! Nest ma obecnie inny numer banku: 2530 0008. Jeszcze 2 lata temu, z okazji promocji z bonem 80 zł do Decathlon, nadawali inny, tzn. 1870 1045. O co tu może chodzić?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bank może zwrócić się do klienta o udokumentowanie wynagrodzenia. Klient zobowiązany jest do dostarczenia w terminie 7 dni od wezwania Banku, na wskazany przez Bank adres e-mail, skanu dokumentu potwierdzającego wysokość otrzymywanego wynagrodzenia, wyłącznie celem weryfikacji, czy kwota ta odpowiada kwocie Wpływu
    Wynagrodzenia oraz czy warunek Promocji określony w ww. punkcie został spełniony, lub płatności miesięcznej zaliczki podatku dochodowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bank może zwrócić się do klienta o co zechce, a klient ma prawo się do tego nie zastosować :)

      Usuń
  26. Ciekawe przez jaki okres po założeniu KO Nest Oszczędności obowiązują podwyższone odsetki w wysokości 2,25%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś coś wie?

      Usuń
    2. "obowiązuje od dnia otwarcia rachunku płatniczego Nest Oszczędności do końca miesiąca kalendarzowego, w którym otwarto rachunek płatniczy oraz przez następne 2 pełne miesiące kalendarzowe"

      Usuń
    3. Ale chcesz korzystać z 2,25% gdy w innych bankach śmiało możesz mieć 2,7%, 3% albo i nawet 3,5%?? Ma to sens?

      Usuń
    4. @W_W, 13 lutego 2019, 23:02

      Rozumiem, że to cytat ... z regulaminu? Mógłbyś podać źródło?

      Usuń
    5. Tabela oprocentowania, str. 1, rozdział 2.

      Usuń
    6. Dzięki bardzo! Być może znasz również odpowiedź na takie pytanie: czy 4-proc. lokata "Witaj" jest na dokładnie 3 m-ce czy może na 92 dni albo coś podobnego?

      Zadałem to pytanie w bankowości w sobotę ale wciąż brak odpowiedzi.

      Usuń
    7. W regulaminie, jak i w tabeli oprocentowania pada okres "3 miesiące" i z tego co kojarzę, gdy miałem tę lokatę, to były właśnie 3 okrągłe miesiące (a nie 92 dni). Czyli wychodziłoby, że korzystniej założyć lokatę po 28.02. ;)

      Usuń
    8. Wręcz odwrotnie. Jeśli oni liczą miesiące, a nie dni, to korzystniej to zrobić jeszcze w lutym - kasa jest związana przez mniejszą ilość dni, a odsetki płacą jak za 'normalny' m-c :)

      Usuń
    9. @Anonimowy, 14 lutego 2019, 22:44

      Dokładnie, zakładając w lutym na 3 miesiące kasa leży tylko 88 dni ... ale jak sprawdzić czy to rzeczywiście 3 miesiące, a nie 92 dni?

      Usuń
    10. Dzisiaj, po tygodniu oczekiwania, wreszcie dostałem odpowiedź z Nest. Ich 'doradca' odpowiedział, że lokata Witaj jest na 3 m-ce czyli na 90 dni - sam bym tego nie wymyślił :)

      Usuń
    11. Od kiedy 3 miesiące to 90 dni?

      Usuń
  27. Mi z kolei w banku wycięli niezły numer.Okazało się,że Pan w oddziale banku,który miał dokończyć proces zakładania konta odrzucił wniosek.Podobno się pomylił i zakiast zaakceptować to odrzucił.W międzyczasie zaczął pytać o wszystkie dane potrzebne do założenia konta.Jak zapytałam po co skoro wszystko jest we wniosku to wtedy dowiedziŁam się o pomyłce.Na infolinii jak zadzwonił to podobno powiedzieli,że jak wniosek odrzucony to już po ptakach.Napisałam reklamację.Ciekawe tylko czy rozpatrzą pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, mam dwa pytanka. Czy w lutym mogę spełniać warunki 5 transakcji aby otrzymać 25 złotych w marcu? Czy dopiero od następnego miesiąca po podpisaniu umowy? Oraz, czy wpływ wynagrodzenia i 5 transakcji aby otrzymać bonus 75 złotych, pokryje się z 5 transakcjami do bonusu 25 złotych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi o spełnianiu warunków w okresie promocji (od 7.02. do 31.05.2019 r.) i o bonusach za spełnienie tych warunków w miesiącach kalendarzowych. Zatem luty będzie już takim miesiącem kalendarzowym, który mieści się w okresie promocji ;)

      Transakcje towarzyszące bonusowi 75 zł za wynagrodzenie mogą pokrywać się z tymi na potrzeby bonusu (25 zł) za płatności. Nie ma przeciwwskazań.

      Usuń
  29. Ile czekaliście na kuriera? I z jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. InPost - już dwa wpisy w trackingu, że nieudana próba doręczenia dokumentów.
      W rzeczywistości kurier dzwoni do mnie i przekazuje, że nie przyjedzie z przesyłką, bo ma ważniejsze sprawy.
      Na pytanie kiedy nastąpi doręczenie - mówi, że ma 20 prób doręczenia - do połwy marca dojedzie ;)

      Usuń
    2. Wniosek składałem 8-go, kurier był 14-go.

      Usuń
  30. Jeśli mam własną działalność i konto firmowe w mbanku i przeleje te 1000 zł na konto w Nest Banku to czy taka transakcja będzie zaliczona?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dostałem umowę na maila dopiero w dniu dzisiejszym. Baaardzo długo trwał proces weryfikacji przez przelew. Czy zostałem objęty promocją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Działają wolno. Kurier po tygodniu. Minął prawie tydzień od kuriera a karty ciągle brak.

      Usuń
  32. Mogą być doładowania revolut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wykluczeń MCC brak to czemu nie?

      Usuń
  33. Wiecie czy liczy się data wykonania platnosci kartą czy zaksiegowania? Zawuwazylem ze dosc dlugo ksiegują sie platnosci w Nest Banku. Wykonywałem platnosci na przelomie lutego i marca i teraz ciezko mi stwierdzic na jaki miesiac to sie 'zaliczylo' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonania.

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa jak to rozwiążą. Z mojego wyciągu wynika, że zrobiłam tylko 3 transakcje kartą w lutym, bo 2 zostały zaksięgowane 1 marca... Poczekamy zobaczymy.

      Usuń
    3. Gdyby chodziło o opłaty za kartę/konto, etc. to zgodnie z decyzja UOKiK oraz zaleceniami KNF decyduje data wykonania operacji. Sporo banków płaciło ostatnio kary za stosowanie w przeszłości daty rozliczenia operacji.

      W temacie promocji: bank może robić co chce - taki klimat :)

      Usuń
  34. mam problem z ich kartą, po zmianie pinu nie idzie zapłacić kartą (przy pierwszej płatności wbijam pin), pojawia się komunikat o błędnym pinie, pin wprowadzam na pewno prawidłowy, zastrzegłem raz kartę, dostałem nową i sytuacja identyczna, konsultant mówi, że należy wykonać pierwszą transakcję w bankomacie np. sprawdzając saldo, ktoś miał taka sytuacje ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych terminalach karta Nest Banku przy p-wszym użyciu PIN-u zadziała dopiero przy 4. próbie.

      Usuń
    2. Konsultant dobrze mówi. Tak ma nie tylko Nest Bank ale przynajmniej kilka innych banków, że pierwszą operację należy wykonać w bankomacie.
      Nie polecam również więcej niż 2 nieudanych prób dokonania jakiejś operacji kartą z użyciem kodu PIN w tym samym czasie. Takie działanie może zakończyć się już za trzecim razem blokadą karty a potem w zależności od banku różnie to bywa.

      Usuń
    3. Ja p-wszą transakcję wykonywałem w terminalu ale PIN przeszedł dopiero za 4-tym razem. Przy 3 p-wszych próbach wyświetlał się komunikat BŁĘDNY PIN

      Usuń
    4. Jak karta po nadaniu PIN może 'zadziałać' dopiero przy 4. próbie? Wystarczy w jakimkolwiek (!) bankomacie jedynie wbić PIN po czym użyć do zakupów. Być może u nich jest jakiś problem tzw. 'systemem'?

      Usuń
  35. Chciałem się podzielić moją historią: jako że jestem obywatelem Litwy często się spotykam z szeregiem przeszkód przy zakładaniu różnych kont bankowych. Czasami to jest wręcz niemożliwe jak w tym przypadku. Mieszkam od dawna w Polsce, pracuję, płacę podatki i posiadam numer PESEL. Jako obywatel państwa członkowskiego UE nie jestem zmuszony do posiadania żadnych ,,kart pobytu". Tym nie mniej nie mogłem złożyć wniosek online w żadny sposób (nawet z podpisaniem wniosku w oddziale), chociaż spełniam wszystkie warunki promocji i regulaminu.
    Postanowiłem założyć konto i napisałem reklamację do banku. Po krótszej konwersacji z bankiem oraz organizatorem promocji dostałem wypłatę 150 zł na swoje konto. Obsługa klienta jest naprawdę świetna i myślę, że zostanę na dłużej z bankiem po prostu z tego faktu.
    Bankobranie pozwoliło mi bliżej poznać oblicza różnych banków i ich radzenie sobie z reklamacjami klientów. Moim subiektywnym zdaniem najlepiej sobie poradził Nest Bank a zdecydowanie gorzej BGŻ BNP Paribas :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sprawdzajcie historię płatności kartą debetową. Potrafią podwójnie księgować tą samą płatność. Dodatkowo brakuje informacji o blokadzie środków za płatność na Poczcie Polskiej , mimo użycia PIN przy transakcji. Oczywiście nie ma tej płatności w historii konta, a saldo jest pomniejszone o kwotę płatności.
    Potwornie długo (6-8 dni) księgują płatności zbliżeniowe kartą w terminalach POLCARD.
    Potrafią dopuścić do akceptacji płatności zbliżeniowej kartą debetową, mimo braku środków na koncie. Terminal przyjął transakcję, wydrukował potwierdzenie płatności.
    Jeżeli wypłacą premie za otwarcie konta, to natychmiast zamykam konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko prawda i niestety nie są oni w tej kwestii wyjątkiem - mBank notorycznie nie stosuje blokad za płatności kartowe i bardzo łatwo przez to wejść w debet na koncie.

      Moim zadaniem znacznie większym problemem jest rażąca niekompetencja ekipy tam zatrudnionej i na dodatek odpowiedź nawet na trywialne pytanie zadane w bankowości to min. 7 dni roboczych!

      Na szczęście mnie zostało w Nest jeszcze 10 płatności (2 x 5) i wypadam :)

      Usuń
    2. Nie w każdym banku dostaniesz odpowiedź w 10-20 minut tak jak w Millennium. ale Nest to rzeczywiście porażka. Na pytanie o Lokatę Witaj czekałem tak długo, że niemal nie załapałem się na koniec tych 30 dni i musiałem do nich wreszcie zadzwonić.

      PS. mBank rozlicza płatności w 2 dni, świątek-piatek.

      Usuń
    3. Na szczęście już za 2,5 m-ca to wszystko będzie tylko złym wspomnieniem :)

      Usuń
  37. Czy dzisiaj mają być wypłaty premii za luty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj 20 dzień kalendarzowy a mają być do 20 dnia roboczego.

      Usuń
    2. Do 28 III mają czas.

      Usuń
    3. No to czekamy. Chociaż ja wszystkie 5 transakcji zrobiłem dopiero 28.02 i zaksięgowały się w marcu. Zobaczymy jak to zaliczą.

      Usuń
    4. No więc transakcje z 28.02. choć zaksięgowane 5.03. zostały zaliczone i dostałem bonus 25 zł.

      Usuń
  38. Jak ktoś dostanie 25zł to piszcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wpadła kasa! U mnie 100 zł bo już wynagrodzenie wpłynęło w lutym.

      Usuń
    2. Też jest 100 zł! Moje 'wynagrodzenie' również wpłynęło w lutym i o dziwo przeszło :)

      Usuń
  39. Wpadło 25 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I to rozumiem. Konto założone w lutym, warunki spełnione w lutym i już za luty nagrody. Teraz tylko jeszcze dwa miesiące po 5 płatności i kasa z lokaty 4% na 6 miesięcy z wpływami wynagrodzenia.
    Gdyby tylko poprawili te rozliczenia transakcji...

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie wpadło tylko 25, mimo że zrobiłem przelew wynagrodzenia z własnej działalności gospodarczej.

    OdpowiedzUsuń
  42. na drugim koncie też jest 100'ka

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy w kwietniu już ktoś dostał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OTO samo chciałem twz zapytać ... Bo u mnie cisza

      Usuń
    2. Nie, w kwietniu jeszcze nic nie wpłynęło.

      Usuń
  44. I dalej nic nie ma

    OdpowiedzUsuń
  45. Już jest za kwiecień.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzisiaj (25.04) wpłynęło 100 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu? Mnie tym razem wypłacili tylko 25 zeta :)

      Usuń
  47. Dzisiaj są wypłaty premii do konto z bonusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 100 zł (25 za płatności i 75 za wpływ wynagrodzenia). Jeszcze tylko 25 zł i pozostanie lokata.

      Usuń
  48. Mam też bonus i ja. No to teraz już tylko czekam na wypłatę za kwiecień.

    OdpowiedzUsuń
  49. Za kwiecień już ktoś może dostał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają czas do wtorku.

      Usuń
    2. Były święta 1-go i 3-go maja więc 20 dzień roboczy wypada w tym miesiącu dopiero w czwartek 30-go.

      Usuń
    3. O ile 2.05 nie potraktują jako dnia wolnego od pracy. Bo wtedy wypłacą 31.05

      Usuń
  50. Odpowiedzi
    1. Si señor! Niestety to była już ostatnia premia w tej promocji :)

      Usuń
    2. U mnie również jest

      Usuń
    3. Dziś wpadł ostatni bonus i dziś zakończyła mi się Nest Lokata Witaj. Piękna synchronizacja.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...