700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

7.03.2019

Promocja dla klientów Santander Banku: bon Allegro o wartości 20 zł za 2 transakcje w aplikacji mobilnej

Kto ma konto w Santander Banku, ten może załapać się na niniejszą okazję do bankobrania.


Promocja dla klientów Santander Banku: bon Allegro o wartości 20 zł za 2 transakcje w aplikacji mobilnejTo promocja, w której wydawać nic nie trzeba, bo wystarczy wykazanie się prostą aktywnością w aplikacji mobilnej (może to być nawet przelew). Trzeba jednak mieć na uwadze, że pula nagród jest limitowana, więc nie każdy może się na bon Allegro załapać.

💡 Osobom, które jeszcze nie posiadają konta w Santander Banku, przypomnę, że można obecnie zyskać na jego założeniu. Sprawdź jak zarobić nawet 280 zł z Kontem Jakie Chcę.

Dla kogo promocja z bonem Allegro? Udział wziąć może osoba, która ma konto osobiste (w PLN) w Santander Banku, posiadająca przy tym dostęp do bankowości internetowej oraz porozumienie o Elektroniczny Kanał Kontaktu (po zalogowaniu do bankowości internetowej, sprawdź: Ustawienia => Forma otrzymywania korespondencji). Poza tym - zgodnie z regulaminem - uczestnik promocji:
"nie może posiadać wyrażonego sprzeciwu na przetwarzanie danych marketingowych w Banku, musi posiadać wyrażoną zgodę na kontakt telefoniczny w celach marketingowych oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną."

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji i zgarnąć nagrodę:
  • (po ww. rejestracji) w marcu i kwietniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) za pomocą aplikacji Santander mobile wykonaj co najmniej jedną z poniższych transakcji:
    • Przelew na rachunek obcy, 
    • Przelew na telefon,
    • Wypłata BLIK,
    • Zakupy mobilne,
    • Przelew mobilny,
    • Doładowanie GSM,
    • Płatność BLIK. 

Limit nagród. Bony Allegro o wartości 20 zł każdy ma otrzymać 1 500 osób. Zgodnie z regulaminem:
"decydujący będzie moment zalogowania do usług aplikacji Santander mobile w kwietniu"

Zatem nie pozostaje nic innego, jak 31.03. nie zasypiać przed północą i od razu po jej wybiciu będzie trzeba działać 😉

Nagroda ma być przesłana mailem najpóźniej do 15.05.2019 r., na adres podany w formularzu zgłoszeniowym. Każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę.

Przydatne dokumenty:

85 komentarzy:

  1. no to zrobione. I ustawiony budzik na 1. kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ile minut (sekund) po północy będzie potrzeba by pula się wyczerpała?

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak zrobią przerwę techniczną w nocy z 31.03 na 1.04 np. do godz. 3???

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już kolejny raz nie chce się z nimi użerać, nigdy nie dostałam nagrody za takie ich promocje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy. Zawsze wszystko było na cacy. Poza ostatnią promocją z 20 zł

      Usuń
    2. Zero inwestycji, kilka minut poświęconych a nuż wpadnie 20 zł. Nie rozumiem w czym problem.

      Usuń
    3. Ja też dziękuję już za taką promocję. Wykiwali na 20 zł to i teraz wykiwają. Nie wierzę im i tyle w temacie.

      Usuń
    4. Dokładnie będzie powtorka z rozrywki że wyczerpała się pula. Mam ich gdzieś

      Usuń
    5. Wysiłek wkładany w promocję jest akurat śmieszny więc szkoda nie spróbować.

      Usuń
    6. No ale im więcej osób fochniętych, to większe szanse dla innych ;)

      Usuń
    7. Czasem zastanawiam się czy te negatywne komentarze nie są taktyką co poniektórych osób żeby zniechęcać konkurencję.

      Usuń
  5. Czy poprzez Przelew na rachunek obcy mogę rozumieć przelew na własne konto w innym banku?

    OdpowiedzUsuń
  6. w którym punkcie regulaminu jest napisane o konieczności logowania się o północy?
    nie udało mi się tego odnależc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "decydujący będzie moment zalogowania do usług aplikacji Santander mobile w kwietniu"

      Nie musisz po północy. Ale później to już możesz nie być grono p-wszych 1500 osób.

      Usuń
    2. Teoretycznie ten zapis jest taki że skoro chodzi o logowanie w kwietniu to przelew na telefon czy coś tam innego można zrealizować nawet później.

      Usuń
  7. ciekawe czy znowu zrobią wała jak ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sprawdzić czy posiadam kanał EKK i umowę Santander online?
    Kiedyś było WBK a potem się przechrzcili na Santander

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaloguj się do banku, wejdź w ustawienia, forma otrzymywania korespondencji

      Usuń
  9. Mnie też ostatnio zrobili w konia...argumentowali, że pula nagród się wyczerpała (zareagowałem zaraz po pojawieniu sie wpisu na Bankobraniu)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku było to samo, dlatego drugi raz nie dam się nabierać, za mglistą szansę na 20zł nie mam zamiaru instalować ich śmieci w telefonie.
      Jedno konto już u nich ostatnio zamknąłem w promocji Credit Agricole.
      Jeśli chcą zdobyć klientów to muszą się wysilić, a nie robić jakieś konkursy, kto pierwszy ten lepszy, a reszta niech się.... (nie będę się wyrażał).

      Usuń
    2. z tego co się orientuje bankobranie nie było pierwsze z informacją, tylko portal z promocjami na p, gdzie też jest duże grono odbiorców, a i info z promką wypłeneło też kilka dni po rozpoczęcia (wg dat w regulaminie)

      Usuń
  10. Widać że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem, który nie odpuszcza. Chcą wykończyć swój dział reklamacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zlikwidowałem tam konto po ostatniej wtopie z promocją na 20zł. Ale i tak bym już nie próbował. Instalować ich śmieci na smartfonie, zgadzać się na marketing telefoniczny, by potem usłyszeć że pula się wyczerpała, mimo zrobienia transakcji 1.04.2019 o godzinie 00:00:01 sekund. Szanujmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamknąłem relację z bankiem po ostatniej podobnej promocji. Teraz co najwyżej czekam na promocję dla nowych klientów.

      Usuń
    2. @5Dale658
      "Szanujmy się."
      Łapka w górę.

      Usuń
  12. to jest przemyślana strategia znowu przyszedł mi od SRANTANDERA mail że w jakimś konkursie na "najlepszych startują" i potrzebują podbić statystyki i jeszcze żeby na nich zagłosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przyszło , ale według mnie jest to najbardziej niewiarygodny bank. A te ich konkursy są śmiechu warte.

      Usuń
    2. Też dostałem i od razu kosz. Jak oni tak i ja

      Usuń
  13. W każdej promocji z limitem liczby uczestników organizator powinien na bieżąco informować o wyczerpaniu się tego limitu. Jeżeli tego nie robi, to mamy do czynienia raczej z loterią, niż z "uczciwą" promocją. Z promocją ma to też mało wspólnego z punktu widzenia skuteczności - tych, którzy poczują się oszukani, może być znacznie więcej od tych, którzy załapali się na nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nikt nie będzie o niczym informować. Wyleczyłem się z "loterii" w Santanderze. Brak szacunku do klienta. Nagroda uznaniowa. Zawsze mogą napisać, że pula się wyczerpała,choćby nawet się nie wyczerpała, tak jak ostatnio. Kpina!!!
    Widać,że nie wyciągają żadnych wniosków z antypromocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałem udział w 8 promocjach jako stały klient BZ WBK. W 7 dostałem bonusy więc tak źle nie jest 😉

      Usuń
    2. @Anonimowy9 marca 2019 15:32 \
      BZ WBK to mimo najszczerszych chęci - z mojej strony - nie Santander. Niestety.
      Poczytaj o planach tego banku w Polsce i o karach jakie mają do zapłacenia za aferę kartelową.

      Usuń
  15. Czyli normalny przelew z aplikacji bzwbk na telefon się liczy jako ten przelew mobilny?

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło że chociaż mailowo potwierdzają rejestrację.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobione!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Warunek spełniony. 00:00:39 Ciekawe czy dla banku nie za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłem szybszy o kila sekund od Ciebie, ale dla Santandera to penie już się nie załapiemy :)

      Usuń
    2. Wygląda na to, że napięcie rośnie ... stawka jest wysoka :)

      Usuń
  19. Transakcja wykonana o godz. 0:02. Ciekawe, czy znów się nie załapię jak ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  20. Zalogowałam się o równej północy i dla pewności jeszcze raz o 00:01, od razu też wykonałam transakcję. Jeśli teraz nie otrzymam nagrody, to już będzie szczyt...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo podejście. Wystawieni na próbę...

      Usuń
  21. Ciekawe, czy informacje o ewentualnym "załapaniu się" na nagrodę będą rozsyłane wczesniej, czy dopiero ok 15.05?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest na stronie banku informacja, że w związku ze zmianą czasu ich serwery zapisały transakcję jako z 1 kwietnia dopiero od godziny 1:00 w nocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dobra. Prima aprilis. Zlituj się tu nad nami :)

      Usuń
    2. może i tak ale przy okazji sobie około 0:30 zapłaciłem kartą Credit Agricole żeby już odhaczyć i zaksięgowane jako 31.03

      Usuń
  23. Ale zalogowaliscie się na konto po północy? Bo jak jeszcze w marcu i czekaliscie np na zrobienie przelewu do kwietnia to nie przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby dlaczego?

      Usuń
    2. Kolejna nieprzespana noc? Pewnie, ale czego się nie robi dla takiej kasy :)

      Usuń
  24. Jest bon!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyszedł mail:
    Dziękujemy za udział w promocji

    „Korzystaj z aplikacji Santander mobile
    i zgarnij 20 zł na Allegro”

    Gratulujemy wygranej!

    Przesyłamy kod rabatowy o wartości 20 zł
    do wykorzystania na Allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziś dostałam kod promocyjny na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o informację z jakiego adresu mailowego otrzymaliście Pańswto kod promocyjny.

      Usuń
    2. newsletter@santander.pl

      Usuń
    3. Dziękuję za informację, ja jeszcze nie otrzymałam :/

      Usuń
    4. Ja również otrzymałem taką wiadomość, z tymże trafiła ona do folderu SPAM.

      Usuń
    5. Tak, była w spam. Dzięki !:)

      Usuń
    6. Ja wysłałem przelew o 5 rano. Mail przyszedł. Był w spam i nie dało się go znaleźć przez "szukaj" w Gmail. Ręcznie musiałem znaleźć mail z 9 maja o tytule: Promocja- Korzystaj z aplikacji Santander mobile i zgarnij 20 zł na Allegro

      Usuń
  27. Właśnie dotarł mail z kodem na 20 PLN na Allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też dostałam bon na allegro

    OdpowiedzUsuń
  29. Również niechcący załapałem się na ten bon. To teraz czas na zakupy na Allegro ze Smartem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziwna sprawa, bo z chłopakiem spełniliśmy warunki w tej samej sekundzie i ja dostałam bon, a chłopak nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sprawdzi spam. Ja tam miałem maila

      Usuń
    2. Niestety, w spamie nic nie ma, pozostaje reklamacja.

      Usuń
  31. No to się w końcu zrehabilitowali za poprzednią "słynną" promocję z bonusem

    OdpowiedzUsuń
  32. 35 sekund po północy spełniłem warunki i nie ma bonu. Zamykam konto jeszcze zdążę otworzyć w obecnej promocji 100 plus 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 10 maja 2019 08:58
      Nie wiem co rozumiesz przez spełnienie warunków. W każdym razie należało (po wcześniejszym zarejestrowaniu się na stronie promocji) tuż po północy w dniu 01.04.2019 zalogować się w aplikacji Santander mobile, a następnie w miesiącach marzec i kwiecień wykonać wymagane działania.

      Ja muszę przyznać się szczerze, że zaspałem tego 1 kwietnia i kiedy się obudziłem było już dobrze po północy. Zalogowałem się a potem trochę świadomie zapomniałem o tej całej ich promocji, a to dlatego, że poprzednio Santander Bank w podobnej promocji mimo spełnienia uczciwie wszystkich wymaganych warunków mnie oszukał na te obiecane 20 zł.
      Tym razem jednak otrzymałem od nich ten kod na 20 zł. Nie zmienia to jednak mojego przekonania - a wręcz je potwierdza - że te ich promocje to jeden wielki przekręt.

      Usuń
    2. Więc widzę, że ta promocja to znowu wielkie oszustwo, mój chłopak zalogował się niecałą minutę po północy i bonu nie ma (ja w tej samej chwili i bon dostałam, oczywiście resztę warunków spełniliśmy), a tu pojawiają się informacje, że ktoś dostaje bon po zalogowaniu się dużo później niż my i dostaje nagrodę. ;)

      Usuń
    3. Może mail jest w spamie lub gdzieś? Niech sprawdzi. A jak nie ma to niech pisze reklamację.

      Usuń
    4. Wszystkie warunki spełnione zgodnie z regulaminem, logowanie kilka sekund po północy i spełnienie warunków, a ktoś grubo po północy i dostaje bon. Wielkie wałki w tym banku. Zamykam konto nawet reklamacji nie piszę. Ostatnio miałam to już zrobić, ale się powstrzymałam, mój mąż zamknął po reklamacji. Teraz zamykam ja i córka. Po czym otworzymy zgarniemy 150 zł i zamykamy zaraz po promocji która teraz jest. A dodam że ten bank traktowałam jako główny bank od 10 lat. Ale czas pożegnać się z bankiem w którym robi takie promocje i rozdaje nagrody komu chce. Powinna być lista zwycięzców i czasami spełnienia warunków.

      Usuń
    5. Minuta po pólnocy a bonu brak-leci reklamacja.

      Usuń
    6. Wcześniej pisałem że nie dostałem, a jednak 15 maja przyszedł mail z bonem. Choć konto od 10 lat to jednak i tak zamknę i otworzę dla obecnej promocji i 150 zł zgarnę.

      Usuń
    7. Nie no... nie ma to jak prawie na ostatnią chwilę przy okazji przeglądania poczty natrafić na otrzymany w maju bon o którym się już zapomniało. :)
      W każdym razie zakupy zrobione i 20 zł nie przepadło.

      Usuń
  33. Bon przyszedł wczoraj. Drugi przelew robiłem jakieś półtorej godziny po północy - jeśli komuś przyda się ta informacja.

    OdpowiedzUsuń
  34. 3 konta, 3 przelewy kilka minut po północy, 3 bony wczoraj dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  35. Otrzymałem właśnie maila z bonem. Ja zrealizowalem rowno o 0:00:03 logowanie w kwietniu i przelew

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zaspałem i o godzinie 6 spelnilem wymagania byłem pewny że nie dostanę..A najlepsze że wszystkie wymagane zgody marketingowe i tym podobne dałem pod koniec kwietnia. Stwierdziłem że jak będą sprawdzać to nie wtedy gdy się zrobilo inne rzeczy tylko w czasie gdy będą przyznawac nagrody czy na ten dzień są wymagane zgody. Opłaciło się..

    OdpowiedzUsuń
  37. Uuu gdyby nie wasza dyskusja to bym bonu że spamu nie odgrzebala.dzieki jest

    OdpowiedzUsuń
  38. ok. 5 sekund po 0:00 1 kwietnia zalogowałem sie i zrobiłem przelew. Nagrody nie dostałem. Reklamacje złożyłem. Odpowiedź na reklamację: Ustaliłam, że w momencie spełnienia przez Pana warunków pula została wyczerpana, dlatego nie mogliśmy przekazać Panu Nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz im odwołanie skoro inni tu piszą że dostali nawet za późniejsze logowanie.

      Usuń
  39. ja też zrobiłem ok minuta może 2 po północy i lipa - reklamacja i że pula wyczerpana - haha ściema i tyle

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...