Kto ma konto w Santander Banku, ten może załapać się na niniejszą okazję do bankobrania.
To promocja, w której wydawać nic nie trzeba, bo wystarczy wykazanie się prostą aktywnością w aplikacji mobilnej (może to być nawet przelew). Trzeba jednak mieć na uwadze, że pula nagród jest limitowana, więc nie każdy może się na bon Allegro załapać.
Dla kogo promocja z bonem Allegro? Udział wziąć może osoba, która ma konto osobiste (w PLN) w Santander Banku, posiadająca przy tym dostęp do bankowości internetowej oraz porozumienie o Elektroniczny Kanał Kontaktu (po zalogowaniu do bankowości internetowej, sprawdź: Ustawienia => Forma otrzymywania korespondencji). Poza tym - zgodnie z regulaminem - uczestnik promocji:
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji i zgarnąć nagrodę:
Zatem nie pozostaje nic innego, jak 31.03. nie zasypiać przed północą i od razu po jej wybiciu będzie trzeba działać 😉
Nagroda ma być przesłana mailem najpóźniej do 15.05.2019 r., na adres podany w formularzu zgłoszeniowym. Każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę.
Przydatne dokumenty:
💡 Osobom, które jeszcze nie posiadają konta w Santander Banku, przypomnę, że można obecnie zyskać na jego założeniu. Sprawdź jak zarobić nawet 280 zł z Kontem Jakie Chcę.
Dla kogo promocja z bonem Allegro? Udział wziąć może osoba, która ma konto osobiste (w PLN) w Santander Banku, posiadająca przy tym dostęp do bankowości internetowej oraz porozumienie o Elektroniczny Kanał Kontaktu (po zalogowaniu do bankowości internetowej, sprawdź: Ustawienia => Forma otrzymywania korespondencji). Poza tym - zgodnie z regulaminem - uczestnik promocji:
"nie może posiadać wyrażonego sprzeciwu na przetwarzanie danych marketingowych w Banku, musi posiadać wyrażoną zgodę na kontakt telefoniczny w celach marketingowych oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną."
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji i zgarnąć nagrodę:
- najpóźniej do 31.03.2019 r. zarejestruj się na stronie promocji oraz
- (po ww. rejestracji) w marcu i kwietniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) za pomocą aplikacji Santander mobile wykonaj co najmniej jedną z poniższych transakcji:
- Przelew na rachunek obcy,
- Przelew na telefon,
- Wypłata BLIK,
- Zakupy mobilne,
- Przelew mobilny,
- Doładowanie GSM,
- Płatność BLIK.
Limit nagród. Bony Allegro o wartości 20 zł każdy ma otrzymać 1 500 osób. Zgodnie z regulaminem:
"decydujący będzie moment zalogowania do usług aplikacji Santander mobile w kwietniu"
Zatem nie pozostaje nic innego, jak 31.03. nie zasypiać przed północą i od razu po jej wybiciu będzie trzeba działać 😉
Nagroda ma być przesłana mailem najpóźniej do 15.05.2019 r., na adres podany w formularzu zgłoszeniowym. Każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę.
Przydatne dokumenty:
no to zrobione. I ustawiony budzik na 1. kwietnia.
OdpowiedzUsuńCiekawe ile minut (sekund) po północy będzie potrzeba by pula się wyczerpała?
OdpowiedzUsuńObciążenie serwera pewne.
UsuńA jak zrobią przerwę techniczną w nocy z 31.03 na 1.04 np. do godz. 3???
OdpowiedzUsuńja już kolejny raz nie chce się z nimi użerać, nigdy nie dostałam nagrody za takie ich promocje :(
OdpowiedzUsuńNie przesadzajmy. Zawsze wszystko było na cacy. Poza ostatnią promocją z 20 zł
UsuńZero inwestycji, kilka minut poświęconych a nuż wpadnie 20 zł. Nie rozumiem w czym problem.
UsuńJa też dziękuję już za taką promocję. Wykiwali na 20 zł to i teraz wykiwają. Nie wierzę im i tyle w temacie.
UsuńDokładnie będzie powtorka z rozrywki że wyczerpała się pula. Mam ich gdzieś
UsuńWysiłek wkładany w promocję jest akurat śmieszny więc szkoda nie spróbować.
UsuńNo ale im więcej osób fochniętych, to większe szanse dla innych ;)
UsuńCzasem zastanawiam się czy te negatywne komentarze nie są taktyką co poniektórych osób żeby zniechęcać konkurencję.
UsuńCzy poprzez Przelew na rachunek obcy mogę rozumieć przelew na własne konto w innym banku?
OdpowiedzUsuńTak.
Usuńw którym punkcie regulaminu jest napisane o konieczności logowania się o północy?
OdpowiedzUsuńnie udało mi się tego odnależc.
"decydujący będzie moment zalogowania do usług aplikacji Santander mobile w kwietniu"
UsuńNie musisz po północy. Ale później to już możesz nie być grono p-wszych 1500 osób.
Teoretycznie ten zapis jest taki że skoro chodzi o logowanie w kwietniu to przelew na telefon czy coś tam innego można zrealizować nawet później.
Usuńciekawe czy znowu zrobią wała jak ostatnio
OdpowiedzUsuńU mnie 4 konta i 4 bony są :)
UsuńJak sprawdzić czy posiadam kanał EKK i umowę Santander online?
OdpowiedzUsuńKiedyś było WBK a potem się przechrzcili na Santander
Zaloguj się do banku, wejdź w ustawienia, forma otrzymywania korespondencji
UsuńMnie też ostatnio zrobili w konia...argumentowali, że pula nagród się wyczerpała (zareagowałem zaraz po pojawieniu sie wpisu na Bankobraniu)...
OdpowiedzUsuńW moim przypadku było to samo, dlatego drugi raz nie dam się nabierać, za mglistą szansę na 20zł nie mam zamiaru instalować ich śmieci w telefonie.
UsuńJedno konto już u nich ostatnio zamknąłem w promocji Credit Agricole.
Jeśli chcą zdobyć klientów to muszą się wysilić, a nie robić jakieś konkursy, kto pierwszy ten lepszy, a reszta niech się.... (nie będę się wyrażał).
z tego co się orientuje bankobranie nie było pierwsze z informacją, tylko portal z promocjami na p, gdzie też jest duże grono odbiorców, a i info z promką wypłeneło też kilka dni po rozpoczęcia (wg dat w regulaminie)
UsuńWidać że mamy do czynienia z twardym zawodnikiem, który nie odpuszcza. Chcą wykończyć swój dział reklamacji ;)
OdpowiedzUsuńZlikwidowałem tam konto po ostatniej wtopie z promocją na 20zł. Ale i tak bym już nie próbował. Instalować ich śmieci na smartfonie, zgadzać się na marketing telefoniczny, by potem usłyszeć że pula się wyczerpała, mimo zrobienia transakcji 1.04.2019 o godzinie 00:00:01 sekund. Szanujmy się.
OdpowiedzUsuńTeż zamknąłem relację z bankiem po ostatniej podobnej promocji. Teraz co najwyżej czekam na promocję dla nowych klientów.
Usuń@5Dale658
Usuń"Szanujmy się."
Łapka w górę.
to jest przemyślana strategia znowu przyszedł mi od SRANTANDERA mail że w jakimś konkursie na "najlepszych startują" i potrzebują podbić statystyki i jeszcze żeby na nich zagłosować
OdpowiedzUsuńMnie też przyszło , ale według mnie jest to najbardziej niewiarygodny bank. A te ich konkursy są śmiechu warte.
UsuńTeż dostałem i od razu kosz. Jak oni tak i ja
UsuńW każdej promocji z limitem liczby uczestników organizator powinien na bieżąco informować o wyczerpaniu się tego limitu. Jeżeli tego nie robi, to mamy do czynienia raczej z loterią, niż z "uczciwą" promocją. Z promocją ma to też mało wspólnego z punktu widzenia skuteczności - tych, którzy poczują się oszukani, może być znacznie więcej od tych, którzy załapali się na nagrodę.
OdpowiedzUsuńNikt nie będzie o niczym informować. Wyleczyłem się z "loterii" w Santanderze. Brak szacunku do klienta. Nagroda uznaniowa. Zawsze mogą napisać, że pula się wyczerpała,choćby nawet się nie wyczerpała, tak jak ostatnio. Kpina!!!
OdpowiedzUsuńWidać,że nie wyciągają żadnych wniosków z antypromocji.
Brałem udział w 8 promocjach jako stały klient BZ WBK. W 7 dostałem bonusy więc tak źle nie jest 😉
Usuń@Anonimowy9 marca 2019 15:32 \
UsuńBZ WBK to mimo najszczerszych chęci - z mojej strony - nie Santander. Niestety.
Poczytaj o planach tego banku w Polsce i o karach jakie mają do zapłacenia za aferę kartelową.
Czyli normalny przelew z aplikacji bzwbk na telefon się liczy jako ten przelew mobilny?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńMiło że chociaż mailowo potwierdzają rejestrację.
OdpowiedzUsuńZrobione!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńWarunek spełniony. 00:00:39 Ciekawe czy dla banku nie za późno.
OdpowiedzUsuńJa byłem szybszy o kila sekund od Ciebie, ale dla Santandera to penie już się nie załapiemy :)
UsuńWygląda na to, że napięcie rośnie ... stawka jest wysoka :)
UsuńTransakcja wykonana o godz. 0:02. Ciekawe, czy znów się nie załapię jak ostatnio
OdpowiedzUsuńZalogowałam się o równej północy i dla pewności jeszcze raz o 00:01, od razu też wykonałam transakcję. Jeśli teraz nie otrzymam nagrody, to już będzie szczyt...;)
OdpowiedzUsuńMam takie samo podejście. Wystawieni na próbę...
UsuńCiekawe, czy informacje o ewentualnym "załapaniu się" na nagrodę będą rozsyłane wczesniej, czy dopiero ok 15.05?
OdpowiedzUsuńPewnie dopiero na ostatni moment.
UsuńJest na stronie banku informacja, że w związku ze zmianą czasu ich serwery zapisały transakcję jako z 1 kwietnia dopiero od godziny 1:00 w nocy
OdpowiedzUsuńDobra, dobra. Prima aprilis. Zlituj się tu nad nami :)
Usuńmoże i tak ale przy okazji sobie około 0:30 zapłaciłem kartą Credit Agricole żeby już odhaczyć i zaksięgowane jako 31.03
UsuńAle zalogowaliscie się na konto po północy? Bo jak jeszcze w marcu i czekaliscie np na zrobienie przelewu do kwietnia to nie przejdzie.
OdpowiedzUsuńA niby dlaczego?
UsuńKolejna nieprzespana noc? Pewnie, ale czego się nie robi dla takiej kasy :)
UsuńJest bon!!!!
OdpowiedzUsuńPrzyszedł mail:
OdpowiedzUsuńDziękujemy za udział w promocji
„Korzystaj z aplikacji Santander mobile
i zgarnij 20 zł na Allegro”
Gratulujemy wygranej!
Przesyłamy kod rabatowy o wartości 20 zł
do wykorzystania na Allegro.pl
Dziś dostałam kod promocyjny na maila ;)
OdpowiedzUsuńProszę o informację z jakiego adresu mailowego otrzymaliście Pańswto kod promocyjny.
Usuńnewsletter@santander.pl
UsuńDziękuję za informację, ja jeszcze nie otrzymałam :/
UsuńJa również otrzymałem taką wiadomość, z tymże trafiła ona do folderu SPAM.
UsuńTak, była w spam. Dzięki !:)
UsuńJa wysłałem przelew o 5 rano. Mail przyszedł. Był w spam i nie dało się go znaleźć przez "szukaj" w Gmail. Ręcznie musiałem znaleźć mail z 9 maja o tytule: Promocja- Korzystaj z aplikacji Santander mobile i zgarnij 20 zł na Allegro
UsuńWłaśnie dotarł mail z kodem na 20 PLN na Allegro:)
OdpowiedzUsuńJa też dostałam bon na allegro
OdpowiedzUsuńRównież niechcący załapałem się na ten bon. To teraz czas na zakupy na Allegro ze Smartem.
OdpowiedzUsuńDziwna sprawa, bo z chłopakiem spełniliśmy warunki w tej samej sekundzie i ja dostałam bon, a chłopak nie...
OdpowiedzUsuńNiech sprawdzi spam. Ja tam miałem maila
UsuńNiestety, w spamie nic nie ma, pozostaje reklamacja.
UsuńNo to się w końcu zrehabilitowali za poprzednią "słynną" promocję z bonusem
OdpowiedzUsuń35 sekund po północy spełniłem warunki i nie ma bonu. Zamykam konto jeszcze zdążę otworzyć w obecnej promocji 100 plus 50 zł.
OdpowiedzUsuń@Anonimowy 10 maja 2019 08:58
UsuńNie wiem co rozumiesz przez spełnienie warunków. W każdym razie należało (po wcześniejszym zarejestrowaniu się na stronie promocji) tuż po północy w dniu 01.04.2019 zalogować się w aplikacji Santander mobile, a następnie w miesiącach marzec i kwiecień wykonać wymagane działania.
Ja muszę przyznać się szczerze, że zaspałem tego 1 kwietnia i kiedy się obudziłem było już dobrze po północy. Zalogowałem się a potem trochę świadomie zapomniałem o tej całej ich promocji, a to dlatego, że poprzednio Santander Bank w podobnej promocji mimo spełnienia uczciwie wszystkich wymaganych warunków mnie oszukał na te obiecane 20 zł.
Tym razem jednak otrzymałem od nich ten kod na 20 zł. Nie zmienia to jednak mojego przekonania - a wręcz je potwierdza - że te ich promocje to jeden wielki przekręt.
Więc widzę, że ta promocja to znowu wielkie oszustwo, mój chłopak zalogował się niecałą minutę po północy i bonu nie ma (ja w tej samej chwili i bon dostałam, oczywiście resztę warunków spełniliśmy), a tu pojawiają się informacje, że ktoś dostaje bon po zalogowaniu się dużo później niż my i dostaje nagrodę. ;)
UsuńMoże mail jest w spamie lub gdzieś? Niech sprawdzi. A jak nie ma to niech pisze reklamację.
UsuńWszystkie warunki spełnione zgodnie z regulaminem, logowanie kilka sekund po północy i spełnienie warunków, a ktoś grubo po północy i dostaje bon. Wielkie wałki w tym banku. Zamykam konto nawet reklamacji nie piszę. Ostatnio miałam to już zrobić, ale się powstrzymałam, mój mąż zamknął po reklamacji. Teraz zamykam ja i córka. Po czym otworzymy zgarniemy 150 zł i zamykamy zaraz po promocji która teraz jest. A dodam że ten bank traktowałam jako główny bank od 10 lat. Ale czas pożegnać się z bankiem w którym robi takie promocje i rozdaje nagrody komu chce. Powinna być lista zwycięzców i czasami spełnienia warunków.
UsuńMinuta po pólnocy a bonu brak-leci reklamacja.
UsuńWcześniej pisałem że nie dostałem, a jednak 15 maja przyszedł mail z bonem. Choć konto od 10 lat to jednak i tak zamknę i otworzę dla obecnej promocji i 150 zł zgarnę.
UsuńNie no... nie ma to jak prawie na ostatnią chwilę przy okazji przeglądania poczty natrafić na otrzymany w maju bon o którym się już zapomniało. :)
UsuńW każdym razie zakupy zrobione i 20 zł nie przepadło.
Bon przyszedł wczoraj. Drugi przelew robiłem jakieś półtorej godziny po północy - jeśli komuś przyda się ta informacja.
OdpowiedzUsuń3 konta, 3 przelewy kilka minut po północy, 3 bony wczoraj dotarły.
OdpowiedzUsuńOtrzymałem właśnie maila z bonem. Ja zrealizowalem rowno o 0:00:03 logowanie w kwietniu i przelew
OdpowiedzUsuńJa zaspałem i o godzinie 6 spelnilem wymagania byłem pewny że nie dostanę..A najlepsze że wszystkie wymagane zgody marketingowe i tym podobne dałem pod koniec kwietnia. Stwierdziłem że jak będą sprawdzać to nie wtedy gdy się zrobilo inne rzeczy tylko w czasie gdy będą przyznawac nagrody czy na ten dzień są wymagane zgody. Opłaciło się..
OdpowiedzUsuńUuu gdyby nie wasza dyskusja to bym bonu że spamu nie odgrzebala.dzieki jest
OdpowiedzUsuńok. 5 sekund po 0:00 1 kwietnia zalogowałem sie i zrobiłem przelew. Nagrody nie dostałem. Reklamacje złożyłem. Odpowiedź na reklamację: Ustaliłam, że w momencie spełnienia przez Pana warunków pula została wyczerpana, dlatego nie mogliśmy przekazać Panu Nagrody.
OdpowiedzUsuńNapisz im odwołanie skoro inni tu piszą że dostali nawet za późniejsze logowanie.
Usuńja też zrobiłem ok minuta może 2 po północy i lipa - reklamacja i że pula wyczerpana - haha ściema i tyle
OdpowiedzUsuń