Nadszedł czas finalizacji dwóch promocji Konta Optymalnego.
A to oznacza moment, w którym uczestnicy tychże akcji muszą zareagować na otrzymanego maila i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty pierwszej transzy gratyfikacji.
Zasady i szczegółowy przebieg obydwu promocji opisywałem już na blogu, ale dziś przypomnę, to co najważniejsze.
W zeszłorocznej (dostępnej w grudniu 2018 r.) promocji "Konto na zakupy" należało:
Z kolei w styczniowej akcji "Zimowy bonus" trzeba było:
Kto powyższe warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać wiadomość od organizatora (najpóźniej do 19.03. w promocji "Konto na zakupy" i do 15.03. w promocji "Zimowy bonus"), powiadamiającą o przyznaniu pierwszego z bonusów (w akcji "Konto na zakupy" wynosi on 50 zł, a w promocji "Zimowy bonus" 100 zł).
W wiadomości tej znaleźć można też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji ("Konto na zakupy" lub "Zimowy bonus"), gdzie trzeba podać numer rachunku konta założonego w promocji. Trzeba się z tym wyrobić najpóźniej do: 25.03. (w promocji "Konto na zakupy") lub 26.03. (w promocji "Zimowy bonus"). W obydwu przypadkach wypłata bonusów ma nastąpić najpóźniej do 31.03.2019 r. (choć oczywiście to tylko pierwsze bonusy w tych okazjach do bankobrania - o warunkach i terminach uzyskania pozostałych piszę w prześwietleniach promocji).
Brak maila? Co robić? W tego typu promocjach czasami zdarzają się sytuacje, że wiadomości od organizatora nie docierają. Przynajmniej pozornie, więc uprzednio warto jeszcze przeszukać skrzynkę mailową i zajrzeć do takich zakładek, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Jeśli jednak wyczekiwanego maila nigdzie nie ma, a warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji do organizatora.
Zgodnie z regulaminami ("Konto na zakupy" oraz "Zimowy bonus") proces reklamacyjny wygląda następująco:
Jeśli spodobał Ci się udział w takiej promocji, jak jedna z powyższych, sprawdź inne aktualnie dostępne promocje, w których można zarobić łatwo i sporo:
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Zasady i szczegółowy przebieg obydwu promocji opisywałem już na blogu, ale dziś przypomnę, to co najważniejsze.
W zeszłorocznej (dostępnej w grudniu 2018 r.) promocji "Konto na zakupy" należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i za jej pośrednictwem złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej, by w dalszej kolejności - najpóźniej do 15.01.2019 r. - zawrzeć umowę z bankiem;
- do 31.01.2019 r. wykonać 3 płatności kartą w sklepach spożywczych oraz aktywować aplikację GOmobile
Z kolei w styczniowej akcji "Zimowy bonus" trzeba było:
- zarejestrować się na stronie promocji i za jej pośrednictwem złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej, by w dalszej kolejności - najpóźniej do 15.02.2019 r. - zawrzeć umowę z bankiem;
- do 28.02. aktywować aplikację GOmobile;
- w lutym 2019 r. wykonać co najmniej 1 przelew z konta za pomocą bankowości internetowej Pl@net lub aplikacji GOmobile oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł.
Kto powyższe warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać wiadomość od organizatora (najpóźniej do 19.03. w promocji "Konto na zakupy" i do 15.03. w promocji "Zimowy bonus"), powiadamiającą o przyznaniu pierwszego z bonusów (w akcji "Konto na zakupy" wynosi on 50 zł, a w promocji "Zimowy bonus" 100 zł).
W wiadomości tej znaleźć można też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji ("Konto na zakupy" lub "Zimowy bonus"), gdzie trzeba podać numer rachunku konta założonego w promocji. Trzeba się z tym wyrobić najpóźniej do: 25.03. (w promocji "Konto na zakupy") lub 26.03. (w promocji "Zimowy bonus"). W obydwu przypadkach wypłata bonusów ma nastąpić najpóźniej do 31.03.2019 r. (choć oczywiście to tylko pierwsze bonusy w tych okazjach do bankobrania - o warunkach i terminach uzyskania pozostałych piszę w prześwietleniach promocji).
Brak maila? Co robić? W tego typu promocjach czasami zdarzają się sytuacje, że wiadomości od organizatora nie docierają. Przynajmniej pozornie, więc uprzednio warto jeszcze przeszukać skrzynkę mailową i zajrzeć do takich zakładek, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Jeśli jednak wyczekiwanego maila nigdzie nie ma, a warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji do organizatora.
Zgodnie z regulaminami ("Konto na zakupy" oraz "Zimowy bonus") proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
kontakt@zyskowniewkoncie.pl [w promocji "Konto na zakupy"; przyznam, że adres ten jest dla mnie zaskakujący, bo wiąże się z inną, wcześniejszą promocją "Zyskownie w koncie", ale tak właśnie to wygląda w regulaminie promocji "Konto na zakupy"; niewykluczone, że to błąd więc myślę, że w razie potrzeby można wysłać zgłoszenie zarówno na ten adres, jak i na domyślny: kontakt@kontonazakupy.pl - przyp. Mr. Złotówa]
lub
kontakt@zimowybonus.pl [w promocji "Zimowy bonus"].
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Na czym zarabiać obecnie?
Jeśli spodobał Ci się udział w takiej promocji, jak jedna z powyższych, sprawdź inne aktualnie dostępne promocje, w których można zarobić łatwo i sporo:
- 100 zł za otwarcie konta i po 100 zł za jego polecenia - to szansa na zyski w długo wyczekiwanej (bo od ponad roku niedostępnej) promocji "Mam Inteligo"; akcja cieszy się sporym wzięciem, bo i warunki do spełnienia są proste;
- 200 zł za konto w Banku Millennium - to już kolejna edycja promocji z ultra prostymi warunkami i aż tak wysoką premią na start (wcześniej bank ten w bonusach pieniężnych na start aż tyle nie dawał); dodatkową zachętą dla oszczędzających może tu być również konto oszczędnościowe (ze stawką 2,7% w skali roku);
- 250 zł w bonusach pieniężnych oraz bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka, a także do 250 zł w towarzyszącym programie poleceń - to najnowsza propozycja mBanku, który dodatkowo niedawno skrócił okres wykluczenia dla byłych klientów; jak na tyle różnych gratyfikacji, warunki do spełnienia w tej promocji są również całkiem łatwe;
- telefon Xiaomi Redmi 6a za przetestowanie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity - to kolejna świetna promocja Citibanku z nagrodą gwarantowaną.
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Właśnie się zalogowałam! I jeszcze chciałam podziękować za zmotywowanie, ja z peselem zaczynającym się od 57 na bankobraniu mam "zarobić" w sumie 1700zł! Większość już w portfelu. Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuńUwaga! Maila faktycznie znalazłem dopiero w spamie.
OdpowiedzUsuńDzięki za info,wszystko wysłane,czekam na kasę.
OdpowiedzUsuńnie mam emaila z promocji "konto na zakupy" co robić??
OdpowiedzUsuńMasz opisane w artykule Złotówy. Włącznie z mailem do reklamacji.
Usuńdobra, wszystko wyjaśnione, po kilku telefonach i emailach w których twierdzili, że tego promocyjnego wysłali tydzień temu przysłali go jeszcze raz :)
Usuńmacie już bonusa?
OdpowiedzUsuń1. jeszcze nie wszyscy musieli uzupełnić nr konta. Zobacz daty
Usuń2. do 31.03. mają czas. Zapewne w piątek puszczą.
Nagrody wypłacone 28.03, czyli przed terminem. Brawo Ad Astra, tak trzymać!
OdpowiedzUsuńDostaliście już maile z powiadomieniem o drugiej i trzeciej nagrodzie w promocji "Konto na zakupy"?
OdpowiedzUsuńDzisiaj przyszła wiadomość o trzeciej i czwartej nagrodzie.
UsuńWłaśnie przyszło info
Usuńmail z informacją o 3. i 4. nagrodzie przyszedł przed chwilą
OdpowiedzUsuńWłaśnie wypłacili drugą nagrodę w promocji "Zimowy bonus". A czy wypłacali już trzecią i czwartą nagrodę w promocji "Konto na zakupy"? Też powinny być wypłacone do końca maja.
OdpowiedzUsuńSą premie z obu promocji. Dzień przed terminem. Brawo Ad Astra!
Usuń