700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

23.04.2019

Uczestniku promocji Konta Jakże Osobistego w Alior Banku z premią 100 zł: czas uzupełnić dane!

Organizator rozesłał maile, więc to już czas finalizacji udziału w tej promocji.

Finalizacja promocji "Zgarnij premię 100 zł za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku"Na wiadomość powiadamiającą o przyznaniu premii trzeba zareagować i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii 100 zł. No a przy okazji dziś warto przypomnieć, że w tym banku można jeszcze zyskać dodatkowo nawet 1700 zł (w promocji konta dla przedsiębiorców).

Przebieg i warunki promocji szczegółowo prześwietliłem we wpisie "Zgarnij premię 100 zł za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku + moneyback + 3% dla oszczędności". Dziś przypomnę jednak to, co najważniejsze. By wziąć udział w promocji i zgarnąć gwarantowany bonus 100 zł na start, należało: 
  • w okresie od 30.11. do 31.12.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji, wyrazić wymaganą zgodę i złożyć wniosek o konto w Alior Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą; 
  • w ciągu 30 dni od złożenia wniosku zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w ciągu 60 dni od otwarcia konta zapewnić wpływ na konto na sumę min. 1 000 zł oraz wykonać 3 płatności kartą lub BLIKiem.

Kto te warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila z powiadomieniem o przyznaniu premii. Na tę wiadomość należy zareagować i w ciągu 5 dni roboczych zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku Konta Jakże Osobistego założonego w promocji. Na ten rachunek wpłynie premia 100 zł - ma to nastąpić w ciągu 14 dni roboczych od dnia wspomnianej wyżej wiadomości o przyznaniu premii (do tego momentu nie wypowiadaj umowy o konto, ani o kartę wydaną do konta).

Na końcu wpisu podpowiadam, co zrobić, jeśli mail o przyznaniu nagrody jednak do Ciebie nie dotarł, a poniżej przypominam o promocjach, które mogą być świetnym uzupełnieniem Twego zarabiania na bankach.
  • nawet jeśli było Ci dane skorzystać z powyższej promocji i jesteś już klientem Alior Banku, ale prowadzisz działalność gospodarczą, to możesz załapać się nawet na 1 700 zł za iKonto Biznes (okazja dostępna jest już tylko do 30.04.2019 r.);
  • 200 zł za konto osobiste w Banku Millennium - to niezwykle popularna promocja z ostatnich miesięcy, która cieszy się takim wzięciem ze względu na proste warunki, bardzo dobre konto i rekordowo wysoki bonus pieniężny na start, jaki jest do wzięcia za konto w tym banku;

Brak maila od organizatora promocji z informacją o przyznaniu bonusu za konto w Alior Banku? Co robić? 


Czasem zdarzają się sytuacje, gdy maile powiadamiające o przyznaniu premii nie trafiają do głównego folderu skrzynki odbiorczej, ale "ukrywają się" tam, gdzie wielu z nas pewnie zagląda rzadziej. Warto więc sprawdzić takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Ale jeśli i tam wyczekiwanej wiadomości nie będzie, a warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to koniecznym będzie wysłanie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcie Promocji oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Promocji czyli do 14.05.2019 r. 
(...) Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania w powyższy sposób. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą elektroniczną, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację."

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


6 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że na początku jest błąd przy dacie. 2019 z
    amiast 2018...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj wpadła stowka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy kotś otrzymał tego maila bez reklamacji?
    Niestety, konto było na żonę, mail nie przyszedł (ani do spamu, a wcześniej informacje na maila o zapisaniu do promocji dostała normalnie!), ja zapomniałem i teraz niby termin na reklamację minął. Jak to jest z ewentualną celowością nie wysłania maila by klient po prostu zapomniał, czy mogę się jakoś domagać dowodu na to, że mail od nich wyszedł? Jak to się ma do czasu regulaminowego na zgłoszenie reklamacji - dlaczego taka kwestia miałaby się przeterminować? - zakrawa to o celowe działanie! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w rodzinie maile doszły. 3 na 3. Odwołaj się.

      Usuń
    2. Otrzymałem stówkę, bez specjalnej spiny... uff.

      Usuń