700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

15.04.2019

PRZYPOMNIENIE: to już ostatnie chwile by załapać się na bonus 100 zł za Konto Inteligo!

Wielkimi krokami zbliża się już koniec promocji "Mam Inteligo".


I to koniec o tyle specyficzny, że nie liczy się czas złożenia wniosku, ale zawarcia umowy! Z tym trzeba się wyrobić w określonych ramach czasowych. A że umowę można zawrzeć wyłącznie za pośrednictwem kuriera, to trzeba mu dać czas na przybycie. Okazji tej lepiej nie przegapić, bo od ostatniej do obecnej edycji bank kazał czekać ponad rok!

Promocje bankowe już nas trochę przyzwyczaiły do tego, że do ostatniego momentu ich dostępności wystarczy tylko złożenie wniosku, a zawarcie umowy może nastąpić później. Bywają jednak wyjątki. Tak jest właśnie w promocji Inteligo i do końca promocji (30.04.) nie wystarczy złożenie wniosku, ale konto musi już zostać otwarte (co w praktyce równa się z dniem zawarcia umowy). I to jest bardzo ważne, bo w przypadku tego banku umowę o konto zawrzeć można wyłącznie za pośrednictwem kuriera. Trzeba mu więc dać czas na dotarcie. Wspomniane otwarcie konta zazwyczaj odbywa się w ciągu kilku-kilkunastu minut od wyjścia kuriera.

W sieci możesz spotkać się z różnymi interpretacjami i zapewne jeszcze 30.04. natkniesz się na zachęty skorzystania z kodu polecenia. Ale regulamin promocji jest bezwzględny:
 "Nagrody będą przyznawane w przypadku dokonania skutecznego polecenia (...)
2) Nowym Klientom, którzy spełnią warunki, o których mowa w § 3. ust. 1".

A ten przywołany paragraf i ustęp brzmi:
"1. Program polega na skutecznym poleceniu (...), przez co należy rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta: 
1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta, rozumiane jako złożenie wniosku o Nowe konto (...) z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu oraz zawarcie umowy o Nowe konto, w trakcie trwania danej Edycji Programu"

Zatem jeśli nie chcesz przegapić okazji na udział w tak długo wyczekiwanej promocji (15. edycja pojawiła się po ponad rocznej przerwie!), to jest to czas najwyższy, by skorzystać.

Przypomnę, że warunki w tej promocji są bardzo proste. By zgarnąć gwarantowany bonus 100 zł na start:
  • złóż wniosek o Konto Inteligo wraz z wydawaną do niego kartą, wyrażając zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez PKO Bank Polski oraz podając w nim "kod promocyjny" (czyli kod polecenia) od obecnego klienta banku - jeśli takiej osoby nie znasz, to wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz za pomocą formularza dostępnego na końcu niniejszego wpisu; 
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych (to już może nastąpić po 30.04.) od otwarcia konta wykonaj: 
    • płatności kartą na sumę min. 200 zł w punktach handlowo-usługowych oraz 
    • co najmniej jedną płatność przy użyciu aplikacji IKO (z kodem BLIK) o łącznej wartości min. 40 zł.

I to tyle. Za spełnienie tych prostych warunków bank wypłaci Ci 100 zł. 

O tym. kto może wziąć udział w promocji, kiedy nastąpi wypłata premii, na co warto zwrócić uwagę spełniając warunki, a także o zasadach prowadzenia Konta Inteligo przeczytasz we wpisie prześwietlającym promocję "Odbierz 100 zł za otwarcie Konta Inteligo i po 100 zł za polecenia. Wystartowała 15. edycja promocji "Mam Inteligo"".

W związku z dużym zainteresowaniem promocją, opublikowałem też wpis pt. "FAQ. Mam Inteligo - promocja z premiami po 100 zł za otwarcie konta i polecenia. Odpowiedzi na 14 najczęściej zadawanych pytań".

Jeśli chcesz uzyskać kod polecenia (inaczej zwany kodem promocyjnym, a w praktyce będący numerem telefonu osoby polecającej, zarejestrowanej w programie poleceń), skorzystaj z poniższego formularza. Podanie kodu we wniosku jest niezbędne do zdobycia premii 100 zł za otwarcie konta.

10 komentarzy:

  1. Witam. Czy jeśli zainstalowałam aplikację na swoim telefonie i zrobiłam płatności blikiem to mogę odinstalować aplikację i zainstalować ponownie aby przez konto mamy moc zaplacic blik? Czy to musi być na innym telefonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być na tym samym.

      Usuń
    2. Dokładnie. Może być na tym samym smartku, jednak gdy numer tel. na tym smartku będzie inny od numeru skojarzonego z kontem do kodów autoryzacyjnych SMS, to będą dzwonić z centrali w celu aktywacji apki.

      Usuń
  2. Czy dalej za każde polecenie płacą 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W trakcie promocji regulaminu zmienić przecież nie mogą.

      Usuń
  3. 3 letnia karencja dla byłych klientów ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Blik musi być minimum na 40zl jednorazowo czy może być kilka na ta sumę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna, ale może być wiele płatności. Ważne by łącznie wydać BLIKiem min. 40 zł.

      Usuń
  5. W jaki sposób rozwiązać umowę ?

    OdpowiedzUsuń