700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

20.05.2019

Promocja dla obecnych klientów Citibanku: bonus 20 zł za zalogowanie do bankowości na smartfonie

Powraca promocja, w której Citibank premiuje zaproszonych klientów.

Bonus 20 zł za zalogowanie do aplikacji mobilnej Citibanku
Za spełnienie banalnie prostego warunku, jakim jest jedno zalogowanie do bankowości za pomocą aplikacji w telefonie, wpadnie bonus 20 zł. Promocja startuje jutro (tj. 21.05.2019 r.) o godz. 14:00.

Z jednej strony trzeba więc uważać, by nie zaliczyć falstartu (bo logowanie przed wspomnianą datą i godziną wykluczy z udziału w promocji), ale z drugiej strony będzie trzeba się pospieszyć, gdyż pula nagród została ograniczona do 1 000 sztuk (po 20 zł każda). A trafią one do tych, którzy jako pierwsi spełnią warunki akcji "20 zł za bankowanie na Smartphonie".

Dla kogo promocja? Udział w promocji mogą wziąć osoby pełnoletnie, które w okresie promocji (od 21.05. od godz. 14:00 do 11.06.2019 r.) będą posiadaczem konta osobistego lub głównej karty kredytowej w Citibanku, otwartych przed 19.05.2019 r. W przypadku kont wspólnych udział wziąć może tylko pierwszy współposiadacz.
💡 Jeżeli jeszcze nie jest Ci dane korzystać z produktów Citibanku, sprawdź jak uzyskać 400 zł do wydania na Allegro za przetestowanie darmowej karty Citi Simplicity albo 4% dla oszczędności (do 10 000 zł) dla zakładających konto osobiste Citi Priority.

Niezbędnym do wzięcia udziału w promocji z bonusem 20 zł jest także otrzymanie od banku SMS-a i wiadomości email dotyczącej promocji "20 zł za bankowanie na Smartphonie".

No a gdyby tych wymogów było jeszcze mało, to uczestnik promocji w okresie 90 dni poprzedzających dzień rozpoczęcia promocji nie mógł zalogować się do bankowości mobilnej Citi Mobile.

Zasady promocji. Jeśli spełnisz powyższe warunki, to aby uzyskać bonus 20 zł:
  • w okresie od 21.05. od godz. 14:00 do 11.06.2019 r. co najmniej jeden raz zaloguj się do serwisu bankowości mobilnej Citi Mobile za pomocą aplikacji mobilnej w telefonie (dostępna jest ona na urządzenia z systemem Android oraz iOS).

Bonus 20 zł trafi na Twe konto osobiste lub (jeśli nie posiadasz konta w Citibanku) na rachunek karty kredytowej w ciągu 15 dni roboczych po zakończeniu promocji, o ile znajdziesz się w gronie 1 000 osób, które jako pierwsze spełnią warunki promocji. Każdy z uczestników zdobyć może tylko jeden bonus.

Na koniec przypomnę, że dla obecnych klientów Citibanku dostępna jest też inna promocja (już bez zaproszeń): uzyskać można 2 bilety do Multikina za 2 zbliżeniowe płatności telefonem z Google Pay.

Za podrzucenie informacji o promocji z bonusem 20 zł dziękuję Czytelnikowi Marcinowi.


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

43 komentarze:

  1. Nic niestety nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja startuje jutro (tj. 21.05.2019 r.) o godz. 14:00.

      Usuń
    2. Promocja startuje 21.05.2019 o godz. 14:00

      Usuń
  2. niestety zaliczyłem falstart, dostałem maila rano z zaproszeniem, zainstalowałem sobie apkę i się zalogowałem :( w samym mailu z zaproszeniem nie bylo tej informacji zeby się nie logować, a nie chciało mi się czytać regulaminu który był w załączniku. No trudno za to w santanderze zgarnąłem 20zł więc jestem powiedzmy na zero ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też żadnego zaproszenia nie przysłali, czuję że mogą przysłać jak już 1000szt nagród się rozejdzie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie przyszedł SMS dzisiaj z kilk minut temu.

      Usuń
  4. Czy są jakieś koszty na przez aktywowanie jakiś dodatkowych usł;ug które mogą wsytepować w apce mobilnej a wymagabe są do zalogowania się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież tylko zalogować się wymagają. Nic więcej robić/włączać nie musisz.

      Usuń
  5. Na jesieni też dawali 20 zeta za zalogowanie się do konta ze smartka. Zrobiłem to zanim wysłali mi SMS, a i tak wypłacili bonus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i świetnie... mail jest, ale SMSa nie przysłali :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też brak było SMS-a i wiadomości email....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam się logować dopiero po SMS-ie lub mailu? Czy od razu po godz. 14:00?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy przyjdzie mail lub SMS to jest bez znaczenia. Logowanie ma być po 14-tej.

      Usuń
  9. Dostałam smsa „Citi Handlowy: Zaloguj sie do appki Citi Mobile od 14.00 i zgarnij 20zl - wygrywa pierwszych 1000 osob. Sprawdz szczegoly w mailu od nas. http://citi.me/mobile”

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. W Google Play lub Apple Store. Zależy jaki masz telefon. Jak sobie wygooglasz "Citi aplikacja" to będziesz miał odnośnik ze strony banku do sklepu z aplikacjami.

      Usuń
  11. w regulaminie jest że nie można się zalogować przed dniem promocji a więc 21 maja już można

    OdpowiedzUsuń
  12. No i nie da się nawet zalogować. Kółeczko cały czas się kręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałem. Nie szło na Androidzie. Dopiero na iPhonie się udało.

      Usuń
  13. Też macie problem z zalogowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Udało się dopiero o 14:06. Za 15 dni okaże się czy wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak szybko. Promocja kończy się 11. czerwca i dopiero wtedy trzeba dodać 15 dni. I to roboczych! Czyli może przyjść nawet 3. lipca

      Usuń
    2. Szkoda że nie tak jak w promocji z biletami do kina. Przesyłają w 7 dni od wykonania płatności.

      Usuń
  15. Po 8 minutach krecenia się kółeczka się udało/ apka tragiczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi zaskoczyło po 10 min.

    OdpowiedzUsuń
  17. Były problemy z logowaniem, mi udało się dopiero o 14:10

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dostałem smsa o 11, o 14 problem z logowaniem - koloczko. Udalo sie o 14.12 ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałem ani smsa ani maila, ale się zalogowałem - a nuż się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy się uda. Ostatnio jak się logowałam 36 minut po czasie to byłam 1510. Teraz o 14:10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz która byłaś?

      Usuń
    2. Z odpowiedzi na reklamację.

      Usuń
  21. U mnie też problem z logowaniem, pewnie system o 14 im przeciążyło ;)

    Logowanie bez maila lub sms-a chyba bez sensu, bo w regulaminie napisali jasno:
    P.5 pp c) w Okresie Obowiązywania oferty otrzymali wiadomość SMS i wiadomość e-mail dotyczącą Oferty otrzymanej od Banku,

    No chyba że jeszcze dojdzie, więc logujący się bez tego zostaną uznani, inaczej bank może się wypiąć. U mnie na maila i sms dotarły wiadomości, u Mamy nie. Tak się zastanawiam czy mogą wiedzieć że ona nie ma smartfona tylko zwykłą komórkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedzą wiedzą że potem dałbyś jej swojego byle tylko premie zaliczyć

      Usuń
  22. Ja dostałem informację o biletach do kina za rozłożenie na raty płatności z karty kredytowej przez aplikację mobilną. Ktoś coś wie o tej ofercie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama prowizja za uruchomienie takiej spłaty w ratach wynieść może nawet 20%. Łatwo policzyć że wartość biletów nawet nie pokryje prowizji. Nie mówiąc już o odsetkach.

      Usuń
  23. Czy aplikację muszę dalej utrzymywać czy mogę już odinstalować?

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostał już Ktoś 20 zł za zalogowanie?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wczoraj wpadło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, faktycznie jest! Dzięki za przypomnienie

      Usuń
    2. A mnie wczoraj Handlowcy wreszcie zamknęli konto. Oczywiście dopiero po reklamacji - nigdy więcej!

      Usuń
    3. U mnie 18 czerwca też 20zł wpłynęło. :) Jak miło, teraz chyba już czas zamknąć konto z kartą. Chociaż może znowu wymyślą coś na łatwy zarobek? ;)

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...