Przypominam, że aż 3 różne promocje bankowe konta osobistego w BNP Paribas są właśnie na etapie finalizacji.
A to bardzo ważny moment, bo te promocje bankowe wymagają reakcji na przesłaną przez organizatora wiadomość i uzupełnienia danych niezbędnych do otrzymania nagrody (lub aktywacji karnetu w przypadku promocji z OK System).
Wszystkie te promocje bankowe, rzecz jasna, omawiałem już na blogu w poniższych wpisach:
Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze w każdej z poszczególnych okazji do bankobrania. A pod skrótowym opisaniem warunków, piszę o niezwykle ważnych terminach uzupełnienia danych, dacie wypłaty bonusu/otrzymania nagrody, a także o tym co robić, gdyby mail od organizatora z jakiejś przyczyny nie dotarł.
W przypadku tej akcji należało:
W tej promocji, by uzyskać pierwszy z zestawów klocków Lego (nr 70841), uczestnik powinien:
Uczestnicy tej okazji do bankobrania, by uzyskać pierwszy z karnetów OK System, musieli:
W poniższej tabeli przedstawiam kluczowe momenty do uzyskania nagrody:
Gdyby mail od organizatora do Ciebie nie dotarł (a jest on bardzo ważny, bo zawiera dane do logowania na stronie promocji ("Konto na karnawał" albo "Buduj z kontem"), gdzie trzeba uzupełnić dane niezbędne do otrzymania nagrody w promocji "Konto na karnawał" albo "Buduj z kontem" bądź instrukcję aktywacji karnetu OK System w promocji "Konto dla aktywnych"), to o procesie reklamacyjnym piszę na końcu niniejszego wpisu.
Nawet będąc klientem BNP Paribas, a więc posiadając konto osobiste założone w jednej z powyższych promocji, ciągle możesz zarobić z tym bankiem. Za wyrobienie kary kredytowej do wzięcia czeka aż 400 zł na zakupy w sklepach grupy Morele.net (to sklepy nie tylko z AGD, sprzętem RTV i elektronicznym, ale też z wielu innych branż).
Ale inne promocje bankowe też są ciekawe. I tak możesz załapać się na:
Wracając do wątku finalizacji udziału w promocjach, w sytuacji wyczekiwania na maila, sprawdź jeszcze takie zakładki w swej poczcie, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli jednak i tam nie ma wyczekiwanego przez Ciebie maila, a wszystkie warunki promocji zostały spełnione, niezbędnym będzie zgłoszenie tego do organizatora promocji. A zgodnie z regulaminem ("Konto na karnawał", "Buduj z kontem", "Konto dla aktywnych"), proces reklamacyjny wygląda tak:
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku: A to bardzo ważny moment, bo te promocje bankowe wymagają reakcji na przesłaną przez organizatora wiadomość i uzupełnienia danych niezbędnych do otrzymania nagrody (lub aktywacji karnetu w przypadku promocji z OK System).
Wszystkie te promocje bankowe, rzecz jasna, omawiałem już na blogu w poniższych wpisach:
Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze w każdej z poszczególnych okazji do bankobrania. A pod skrótowym opisaniem warunków, piszę o niezwykle ważnych terminach uzupełnienia danych, dacie wypłaty bonusu/otrzymania nagrody, a także o tym co robić, gdyby mail od organizatora z jakiejś przyczyny nie dotarł.
"Konto na karnawał" (bonusy do 200 zł)
W przypadku tej akcji należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 14.02.2019 r. zawnioskować o konto wraz z wydawaną do niego kartą, a do 28.02.2019 r. zawrzeć umowę z bankiem;
- do 31.03.2019 r. aktywować aplikację mobilną;
- w marcu i kwietniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) zapewnić wpływy na sumę 1 000 zł).
Za spełnienie powyższych warunków przewidziany jest pierwszy z bonusów (w wysokości 100 zł).
"Buduj z kontem" (3 zestawy klocków Lego):
W tej promocji, by uzyskać pierwszy z zestawów klocków Lego (nr 70841), uczestnik powinien:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 31.03.2019 r. zawnioskować o Konto Optymalne wraz z dostępem do bankowości i wydawaną do niego kartą;
- do 22.04. zawrzeć umowę z bankiem;
- do 30.04.2019 r.: aktywować aplikację mobilną, zrealizować co najmniej jeden przelew za pomocą tejże aplikacji i wykonać co najmniej 5 płatności kartą do konta (na łączną kwotę min. 300 zł).
"Konto dla aktywnych" (6 miesięcznych karnetów OK System)
Uczestnicy tej okazji do bankobrania, by uzyskać pierwszy z karnetów OK System, musieli:
- zarejestrować się na stronie promocji i do 15.03.2109 r. zawnioskować o Konto Optymalne wraz z kartą oraz dostępem do bankowości internetowej;
- do 29.03.2019 r. zawrzeć umowę z bankiem;
- w kwietniu: zapewnić wpływy min. 1 000 zł, wykonać płatności kartą na sumę 200 zł oraz zrealizować co najmniej 1 przelew w aplikacji GOmobile.
Ważne terminy
W poniższej tabeli przedstawiam kluczowe momenty do uzyskania nagrody:
Promocja
|
Ostateczny termin maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody
|
Konieczność uzupełnienia danych
|
Otrzymanie nagrody
|
„Konto na karnawał”
|
19.05.2019 r.
|
25.05.2019 r.
|
31.05.2019 r. – wypłata bonusu
|
„Buduj z kontem”
|
19.05.2019 r.
|
25.05.2019 r.
|
31.05.2019 r. – wysłanie zestawu przez organizatora
|
„Konto dla aktywnych”
|
20.05.2019 r.
|
do 28.05.2019 r. należy aktywować karnet
|
Karnet będzie aktywny od 1.06.2019 r.
|
Na czym zarobić obecnie?
Nawet będąc klientem BNP Paribas, a więc posiadając konto osobiste założone w jednej z powyższych promocji, ciągle możesz zarobić z tym bankiem. Za wyrobienie kary kredytowej do wzięcia czeka aż 400 zł na zakupy w sklepach grupy Morele.net (to sklepy nie tylko z AGD, sprzętem RTV i elektronicznym, ale też z wielu innych branż).
Ale inne promocje bankowe też są ciekawe. I tak możesz załapać się na:
- rekordową premię w wysokości 150 zł za konto w Alior Banku (w kolejnej, już 18. edycji Money manii).
Co robić, gdy nie dotarł mail od organizatora?
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul.Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Konto na karnawał") kontakt@kontonakarnawal.pl , (w promocji "Buduj z kontem") budujzkontem@bnpprofi.pl lub (w promocji "Konto dla aktywnych") kontakt@kontodlaaktywnych.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
W lipcu przy drugim bonusie będzie trzeba jeszcze raz uzupełnić dane?
OdpowiedzUsuńNie.
UsuńMam na myśli promocję "Konto na karnawał"
OdpowiedzUsuńNie ma potrzeby. Uzupełnia się tylko raz (przed pierwszym bonusem).
UsuńReklamowałem kilka dni temu brak maila o przyznaniu nagrody (Konto na Karnawał) - otrzymałem informację, że nie aktywowałem aplikacji (hahahha) - po telefonie od obsługi promocji dowiedziałem się, że mają bardzo dużą ilość takich reklamacji i żebym poprosił o ponowną weryfikację moich danych przez bank. Ps. Z aplikacji robię przelewy od lutego :D
OdpowiedzUsuńMiałem kiedyś to samo. Najpierw odpowiedź że się nie zalogowałem. Ale reklamację uznali.
Usuń