700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

17.06.2019

Zyskaj rekordową premię nawet 300 zł za konto w Banku Millennium w bardzo łatwej promocji! [PROMOCJA PRZEDŁUŻONA]

Promocja konta osobistego w Banku Millennium pojawia się w nowej, nieco zmodyfikowanej odsłonie.

Premia do 300 zł za konto osobiste w Banku Millennium
Do zgarnięcia czeka gwarantowany bonus pieniężny 200 zł na start za spełnienie prostych warunków. Ale tym razem to nie wszystko, bo dodatkowo zyskać mogą osoby, które korzystają ze świadczeń w ramach programu Rodzina 500+. Na nich czeka jeszcze dodatkowa premia 100 zł. Łącznie można więc zyskać nawet 300 zł!

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualne promocje w Banku Millennium.]

Dla kogo promocja? Na początek to, co w tej promocji jest najtrudniejsze, a więc wyjaśnienie, kto może wziąć udział w akcji i zgarnąć 200 lub 300 zł. Bo dalej omawiane warunki promocji są już o wiele prostsze.

Uczestnikiem promocji "300 zł z plusem" może być osoba pełnoletnia, która na dzień 17.06.2019 r. nie posiadała jakiegokolwiek produktu w Banku Millennium, nie jest stroną jakiejkolwiek umowy z tym bankiem, ani współposiadaczem rachunku, pełnomocnikiem, przedstawicielem ustawowym, opiekunem lub kuratorem posiadacza rachunku w Millennium. Wykluczenie obejmuje też użytkowników innych produktów, jak karta pre-paid, dodatkowa karta kredytowa, poręczycieli kredytów lub posiadaczy jednostek Millennium TFI.

Udziału nie mogą brać również żaden były klient banku, który uczestniczył w którejkolwiek "akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360° lub Konta 360° Student organizowanej przez Bank lub inny podmiot, w ramach której otworzył Konto 360° lub Konto 360° Student" (jeśli było Ci dane posiadać inne konto lub nawet Konto 360° lub Konto 360° Student, ale bez promocji, to teraz możesz skorzystać z niniejszej propozycji). Poza tym wykluczenie obejmuje też osoby zarejestrowane jako wnioskodawcy o jakikolwiek produkt w Millennium, których wniosek jest obecnie procesowany.

Nagrody. W promocji zyskać możesz dwie premie (w wysokości 200 i 100 zł), które bank wypłaci na Twe konto - środki te będzie można więc zagospodarować według własnego uznania (wypłacić, przelać lub wydać).

Limit wniosków. Udział w promocji wziąć może pierwsze 15 000 otwartych kont. Liczba to całkiem duża, choć i premia kusząca, dlatego z udziałem w akcji nie warto zwlekać. Jeżeli jednak pula by się wyczerpała, to bank poinformuje o tym fakcie na stronie promocji. Tym samym więc, kto weźmie udział w promocji, ten może mieć pewność uzyskania premii (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).

Premia 200 zł za konto w Banku Millennium


Zasady promocji. By zgarnąć 200 zł na start:
  • do 26.07.2019 r. 31.07.2019 r. [promocja została przedłużona] złóż wniosek o konto osobiste wraz z wydawaną do niego kartą (udział w promocji zapewniają wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem ww. strony), wyrażając przy tym zgody na przetwarzanie danych przez bank w celach przekazywania informacji handlowych banku i firm powiązanych oraz współpracujących z bankiem, w tym przez środki porozumiewania się na odległość;
  • do 31.07.2019 r. [po przedłużeniu promocji] 5.08.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem 
  • najpóźniej do 31.10.2019 r. aktywuj aplikację mobilną Banku Millennium (dostępną na urządzenia z systemem Android lub iOS; na potrzeby promocji wystarczy aktywacja, czyli w praktyce pierwsze zalogowanie do aplikacji - nie ma potrzeby wykonywania jakichkolwiek transakcji czy płatności telefonem); 
  • w sierpniu, wrześniu i październiku 2019 r. (w każdym z tych trzech miesięcy): 
    • zapewnij wpływy na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł oraz 
    • wykonaj co najmniej 1 płatność kartą wydaną do konta lub BLIKiem (na dowolną kwotę).

I to wszystko! Premia 200 zł zostanie wypłacona do 30.11.2019 r. na Twe konto w Banku Millennium założone w promocji. Do momentu wpływu nagrody nie zamykaj konta, ani nie wypowiadaj umowy oraz nie odwołuj zgód.

W graficznym uproszczeniu terminarz i przebieg promocji z uwzględnieniem zdobycia premii 200 zł wygląda następująco:
Jak zdobyć premię 200 zł za otwarcie konta w Banku Millennium?

Premia dodatkowa: 100 zł za Konto 360° Junior


By uzyskać premię dodatkową w wysokości 100 zł, spełnione muszą zostać poniższe warunki:
  • najpóźniej do 31.08.2019 r. za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Millennium: 
    • otwórz Konto 360° Junior (dostępne dla osób niepełnoletnich - już od pierwszego dnia życia, aż do 18-stki) oraz 
    • złóż wniosek o świadczenie "Rodzina 500+"
  • do 31.10.2019 r.
    • na Konto 360° lub 360° Student (a więc na konto rodzica) musi wpłynąć przynajmniej jedno świadczenie z programu "Rodzina 500+" oraz 
    • zasil też Konto 360° Junior kwotą min. 100 zł;
  • jeśli posiadaczem Konta 360° Junior jest osoba powyżej 13. roku życia (wg stanu na dzień złożenia wniosku o to konto), to do 31.10.2019 r. wykonać należy jeszcze co najmniej 1 płatność kartą wydaną do konta lub BLIKiem.

I to tyle. Wypłata premii dodatkowej nastąpi do 30.11.2019 r. na konto osobiste osoby dorosłej (a więc posiadacza Konta 360° lub 360° Student). Do tego czasu nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o Konto 360° Junior.

Skrupulatnie dopowiem jeszcze, że "Otrzymanie Premii dodatkowej [100 zł - przyp. Mr. Złotówa] nie jest uzależnione od spełnienia warunków uzyskania Premii [200 zł - przyp. Mr. Złotówa]". Jeśli więc z jakiejś przyczyny zapomniałoby Ci się spełnić warunki promocji dla swego konta osobistego, to szansa na uzyskanie 100 zł za konto dla dziecka nadal pozostanie. To dobre rozwiązanie, bo bywają promocje bankowe, gdy uzyskanie kolejnych bonusów jest od siebie zależne.

Druga dobra wieść, to zapis:
"W przypadku opóźnień w oficjalnym harmonogramie wypłat świadczeń w ramach programu „Rodzina 500+”, Bank może podjąć decyzję o wydłużeniu okresu na spełnienie warunku [wpływu świadczenia - przyp. Mr. Złotówa], o czym poinformuje na stronie Promocji"

Ot, zatem gdyby np. Ministerstwo z czymś nawaliło, to bank pójdzie klientom na rękę.

Ważne wskazówki


By ułatwić skorzystanie z promocji podsunę jeszcze dwie wskazówki, które dotyczą spełniania warunków zarówno dla uzyskania premii 200 zł, jak i dodatkowej premii 100 zł.

▶️ Najprostszym sposobem na spełnienie warunku wpływów na konto będzie przelew z własnego konta w innym banku (nie zaliczą się przelewy pomiędzy własnymi rachunkami w Millennium, ani wpłaty gotówki - np. w kasie banku lub we wpłatomacie). Wpływ oznacza pojawienie się środków w historii konta - nie ma potrzeby ich utrzymywania (w każdej chwili możesz je więc wydać, przelać lub wypłacić). 

▶️ W przypadku płatności kartą lub BLIKiem, mogą to być transakcje na dowolną, nawet bardzo drobną kwotę (będące płatnością za towary lub usługi w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie; można więc płacić za wszystko i wszędzie z jednym wyjątkiem - bank nie zaliczy transakcji związanych z uczestnictwem w grach hazardowych).

2,7% na koncie oszczędnościowym 


Oprócz promocji z gwarantowanymi premiami do 300 zł, dodatkową zachętą dla oszczędzających może być oferta konta oszczędnościowego Profit. Bank Millennium daje na nim oprocentowanie w wysokości 2,7% w skali roku dla kwoty do 100 000 zł i gwarantuje utrzymanie takich warunków przez okres 100 dni od pierwszej wpłaty "nowych środków" na konto oszczędnościowe (a czas na tę wpłatę bank daje do 7.09.). Choć okres promocyjnego oprocentowania jest ograniczony, to w praktyce można korzystać z kolejnych edycji promocji (jedna po drugiej), co opisuję tutaj. Konto oszczędnościowe Profit w Banku Millennium otworzysz wraz z kontem osobistym.

Konto w Millennium - prześwietlenie szczegółów 


W promocji, dla uzyskania premii 200 zł (i opcjonalnie premii dodatkowej w wysokości 100 zł), założyć można Konto 360º lub 360º Student. Drugie z kont dostępne jest jednak tylko dla osób w wieku 18-26 lat (i wiek właśnie jest kluczowym kryterium przy zakładaniu konta; nazwa może sugerować co innego, ale właściciel konta nie musi być studentem).

Konto 360º prowadzone jest za 0 zł, jeśli co miesiąc spełnisz łącznie 2 warunki: wykonasz 1 płatność (na dowolną kwotę) kartą wydaną do konta lub BLIKiem oraz zapewnisz wpływ min. 1 000 zł (może to być nawet przelew z Twego konta w innym banku). W praktyce więc warunki pokrywają się z wymogami promocji z premią. Spełnienie powyższych warunków jednocześnie zwolni z opłaty za kartę wydaną do konta oraz za wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce (bez względu na to do jakiego banku czy instytucji należą te urządzenia). Jeśli dodać, że krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej są darmowe, to wychodzi, że wszystko co najważniejsze jest przy tym koncie za 0 zł.

Jeśli zaś chodzi o Konto 360° Student, to... jest jeszcze prościej. Konto, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów (a także krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej) będziesz mieć za 0 zł, jeśli w miesiącu wykonasz jedną płatność (na dowolną kwotę) kartą wydaną do konta lub BLIKiem (aczkolwiek jeśli wybierzesz to konto, pamiętaj, że w okresie od sierpnia do października trzeba zapewnić wpływy na potrzeby promocji).

Udział w promocji z gwarantowaną premią 200 zł umożliwia tylko wniosek o konto złożony na stronie promocji. We wniosku wybrać możesz jeden z dwóch poniższych sposobów zawarcia umowy:
  • za pośrednictwem kuriera (który na koszt banku przyjeżdża na wskazany przez Ciebie adres) lub 
  • w wybranej przez siebie placówce Banku Millennium - w tej sytuacji pamiętaj, by doradcy w banku zasygnalizować, iż wniosek został już złożony przez Internet i teraz zależy Ci wyłącznie na jego finalizacji (czyli podpisaniu umowy), by wziąć udział w promocji z premią/premiami; warto tego dopilnować, by pracownik banku nie przyjmował kolejnego wniosku (bo ten złożony w oddziale nie będzie uprawniał do premii).

Jeśli zaś zdecydujesz się także założyć Konto 360° Junior dla swego dziecka, to główne jego cechy wyglądają następująco:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0/4 zł - opłata miesięczna za kartę płatniczą wydawaną do rachunku nie jest pobierana w przypadku wykonania 1 płatności kartą na dowolną kwotę miesięcznie (pamiętaj jednak, że wyrabianie karty w praktyce nie jest wymagane - nawet jeśli dziecko ma 13 lub więcej lat, bo wtedy w na potrzeby promocji z premią dodatkową 100 zł trzeba wykonać płatność, ale może to być też płatność BLIKiem); 
  • wykonanie 1 płatności kartą zwalnia z opłat za wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce (w przypadku niespełnienia tego warunku, prowizja za wypłatę może wynieść do 5 zł - w zależności od bankomatu).

Pamiętaj, że Konto 360° Junior na potrzeby promocji założyć można wyłącznie za pośrednictwem bankowości internetowej (a więc zrobisz to dopiero po otwarciu swego konta 360° lub 360° Student). Konta dla dziecka nie otwieraj więc np. w placówce banku.

Przydatne dokumenty: 

121 komentarzy:

  1. 100 zł jest za każde dziecko na które będzie 500+?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji dopuszcza zdobycie tylko jednej premii dodatkowej (czyli tej za konto dla dziecka).

      Usuń
  2. 1) wpływ 1 tys. zł musi być od pracodawcy?
    2) jak długi trzeba utrzymywać ten 1 tys zł na koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Nie musi. Może to być nawet przelew z własnego konta posiadanego w innym banku.\
      2) Liczy się wpływ, a więc pojawienie się środków w historii konta. W każdej chwili (nawet tego samego dnia) można część lub całość wydać, przelać lub wypłacić.

      Usuń
    2. Złotówa, to nawet nie musi być przelew z własnego konta posiadanego w innym banku - to może być sumaryczny wpływ w postaci wpłat w ATM, wpłat w kasie banku czy przelewów od kogokolwiek na min. 1K w m-cu!

      Usuń
    3. Ciekawe czy może być przelew z konta indywidualnego innego klienta Millennium?

      Usuń
    4. Tak, warunek co-miesięcznego wpływu może być spełniony dowolnymi zasileniami dającymi sumę 1K z wyjątkiem przelewu z konta, którego jest się właścicielem lub współwłaścicielem.

      Millennium to wyjątkowo nierestrykcyjny bank w tej kwestii.

      Usuń
    5. Piszesz "z konta, którego jest się właścicielem lub współwłaścicielem". Oczywiście tylko w Millennium bo ze swojego konta którego jest się właścicielem w innym banku to przelew można zrobić i się liczy.

      Usuń
  3. Polecam bank. Założyłem pod koniec zeszłego roku, traktując jako konto i bank tylko na promocję. Zostałem z chęcią do dziś. Świetna apka, brak nachalnych marketerów dzwoniących jak w innych bankach i bardzo dobre konto oszczędnościowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udziału w tej promocji nie mogą brać byli klienci Millennium, którzy uczestniczyli w którejkolwiek ofercie Konta 360° - to nie jest zagrywka fair, gdyż w promocjach z przenoszeniem konta do CA brałem udział razem z rodziną aż 3 razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w Credit Agricole w obecnie dostępnej promocji też jest wykluczenie dla osób które kiedykolwiek przenosiły konto do CA (czytaj: brały udział w promocji).

      Usuń
  5. Później przy zamykaniu konta zatrzymują ofertą na 6-miesięczne zwroty za płatności (5% BLIK + 2% kartą) dające do 360 zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można 2 razy z tego skorzystać?

      Usuń
    2. Są jakieś wykluczenia?

      Usuń
    3. Nie ma wykluczeń

      Usuń
    4. A jak się dalej idzie w zaparte, że się nie chce to dorzucają jeszcze bezwzględnie darmowe konto na 5 miesięcy ;)

      Usuń
  6. Czyli jak mam 3-tygodniowe dziecko to już mogę założyć dla niego konto 360 Junior??

    OdpowiedzUsuń
  7. czy z dodatkowej promocji na 100 zł, może skorzystać osoba posiadająca już konto, zakładając konto dziecku i zapewniając wpływ 500+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, premię dodatkową (100 zł za Konto 360° Junior) uzyskać mogą wyłącznie uczestnicy promocji "300 zł z plusem", którzy spełnią warunek uczestnictwa w promocji (omawiam w części "Dla kogo promocja?").

      PS. Ale dla obecnych klientów Millennium w ostatnim czasie już kilka promocji konta dla dziecka. Bank rozdawał bilety do kina i bony do Empiku. Zachęcam do śledzenia bloga - jak coś się pojawi, to opublikuję info :)

      Usuń
    2. Dla osób posiadających już konto jest promocja: "100 zł z plusem" - praktycznie identyczna jak wymogi dla 300zł z plusem". Myślę że wkrótce Mr. Złotówa zapostuje

      Usuń
    3. A dla obecnych klientów konta 360 trwa promocja "100zł z plusem" - dosłownie kalka tych dodatkowych 100 zł za konto 360 Junior, także szczęśliwie bank nie zapomniał o aktualnych klientach.

      Usuń
    4. @Raflik, 18 czerwca 2019, 23:19

      Właśnie to zrobił dzisiaj :)

      Usuń
  8. Czy można tą promocję połączyć jakoś z promocją Lubię to polecam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można.

      Usuń
    2. Właśnie mam dylemat, założyłem konto 360, a potem poleciłem żonie, która też założyła konto 360 w programie "Lubię to polecam" z moim kodem. Ktoś z Was się orientuje, czy/na którą promocję żona się załapie?

      Usuń
    3. Jak poleciłeś żonę to założyła konto z polecenia a nie na stronie promocji z premią 200/300 zł. Będzie miała do wyboru vouchery 80 zł do Empiku lub Zalando lub 4 bilety do kina lub coś tam jeszcze co jest.

      Usuń
    4. Dzięki W-W, sprawa wygląda tak: teraz oboje z żoną mamy do wybrania nagrody z programu poleceń, ale nie bardzo mi się to widzi, bo zakładałem konto najpierw w promocji z 200zł + 100 (założyłem Junior + 500+). Teraz już sam nie wiem, dostanę te 200zł w pierwszej promocji czy mogę sobie jakoś "wybrać" promocję". Wolałbym te 200, no bo w sumie najpierw założyłem to konto, dopiero później poleciłem żonie. Miał ktoś podobną sytuację?

      Usuń
  9. Ktoś jeszcze miał przejścia z kurierami tnt? Umówiony nie przyjeżdża, nie dzwoni, a w linku do zamówienia "Odbiorcy nie ma w domu. Zostawiliśmy mu wiadomość i czekamy na kontakt z jego strony." jprdl już pomijam, że nie do domu miał przywieżć, ale w domu też go nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strome schody miałem z InPost oraz DHL, ale to na razie nie mój problem, gdyż nie ma już banku działającego w Polsce, w którym nie miałbym karencji na jakiś czas :)

      Usuń
    2. Z TNT mam same pozytywne wspomnienia, trochę gorzej z DHL, mówił, że przyjedzie przed południem (czyli dla mnie koło 11), a był o 9, jak spałem, nie zadał sobie trudu ze 3 razy zadzwonić dzwonkiem, żebym wstał, ani nie obszedł domu, gdzie było drugie wejście do rodziców. Za to o 7 rano, jak mam wyłączoną komórkę, wysłał mi smsa, że przyjedzie koło 9. Esa odczytałem po 10, a za drzwiami pod butem miałem awizo. :-)

      Usuń
  10. "Udziału nie mogą brać również żaden były klient banku"
    Ok, rozumiem, ale skąd bank ma nadal informację, że ktoś był kiedyś tam jego klientem?
    Czy bank nie powinien usuwać danych osobowych byłych klientów, zwłaszcza na ich żądanie? Mówi o tym RODO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest prawo bankowe obligujące do przechowywania danych przez określony czas. Chyba 5 lat. Zatem RODO nic w tym przypadku nie daje.

      Usuń
    2. @Anonimowy, 20 czerwca 2019, 10:54

      PESEL im wszystko powie :)

      Usuń
    3. Banki i po 10 latach mają w swoich systemach informacje o tym, że ktoś posiadał u nich konto. Pracownik banku (mBank za czasów gdy standardowo do konta były wydawane 2 karty i oprocentowanie było zupełnie) gdy ponownie zakładałem konto, po okresie nawet dłuższym niż 10 lat miał taką informację, chociaż nie był w stanie powiedzieć co to za konto było.
      A RODO to bajka dla niepotrafiących czytać ze zrozumieniem.

      Usuń
    4. Prawo bankowe nie stoi ponad RODO, ani nie może być z nim sprzeczne.
      Jeśli nie mam żadnych produktów w danym banku, tym bardziej zobowiązań, to na żądanie bank powinien usunąć moje dane osobowe.

      Usuń
    5. Gdyby RODO było taką złotą furtką do wszystkiego to wyroki w zawieszeniu już by straciły sens bo tak skazani przestępcy zgłosiliby sprzeciw przetwarzania danych i po sprawie.

      W bankach muszą jeszcze respektować prawo bankowe, ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i kilka innych więc dane muszą przechowywać przez określony czas.

      Usuń
    6. Mylisz pojęcia: Krajowy Rejestr Karny czy chociażby Biuro Informacji Kredytowej S.A. to instytucje mające pewne specyficzne misje do spełnienia.

      W jakim niby celu banki gromadzą dane o swoich BYŁYCH klientach?

      Usuń
  11. Przestrzegam przed hurra-optymizmem w kwestii KO Profit - nikt nie gwarantuje, że oni będą utrzymywać podwyższone oprocentowanie na poziomie 2,7% w nieskończoność!

    Myślę, że sporo zależy od tego, co zaoferują w Idea na KO Idealnie Prostym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd wiadomo, że Idea gwarantuje na KO Idealnie Prostym 3,2% do końca czerwca.

      Usuń
  12. Złotówa, jakiś czas temu na Twoim blogu pojawiła się kwestia dziennego limitu przelewu zewnętrznego z Konta 360°.

    Zawsze myślałem, że ten limit to 50K, jednak ktoś zasugerował wówczas, że dotyczy to jedynie limitu dziennych dyspozycji przelewów.

    Oznaczałoby to, że jeśli np. dzisiaj oraz jutro złożę po jednej dyspozycji przelewu zewnętrznego na 50K każda z datą wykonania na pojutrze, to tego samego dnia z moje Konta 360° zostanie przelane 2 x 50K czyli razem 100K na konto w innym banku.

    Ciekaw jestem co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rozwiązanie też wchodzi w grę. Zgłaszało mi to już kilka osób (choć osobiście nie testowałem).

      Usuń
    2. Złotówa, to by oznaczało, że dzienny limit przelewu zewnętrznego po prostu nie istnieje, gdyż dyspozycje przelewu zewnętrznego na 50K każda - z datą wykonania na przyszłość - można by składać codziennie przez dowolnie wybraną ilość dni.

      Pytałem o to w jednym z oddziałów, ale odpowiedzi raczej nie można traktować zbyt na serio, bo pracownik miał nawet problem ze zrozumieniem o co pytam :)

      Usuń
    3. W pewien sposób istnieje. Bo np. dziś nie przelejesz więcej niż 50 tys. zł. Przelanie większej kwoty trzeba zaplanować z wyprzedzeniem.

      Usuń
    4. Złotówa, zakładając że konta trzeba będzie znowu 'czyścić' na 20. lipca czyli sobotę, oraz że mam zdeponowane na KO Profit 100K:
      - w środę składam dyspozycję przelewu zewnętrznego z ROR na 50K na piątek
      - powtarzam to w czwartek

      Ponadto któregoś z tych dni składam dyspozycję przelewu wewnętrznego z KO Profit na ROR na 100K i jako, że przelewy wewnętrzne są realizowane przed zewnętrznymi, najpierw z KO spływa 100K na ROR, a nastepnie z ROR spływa 2 x 50K zgodnie z wcześniejszymi dyspozycjami ze środy i czwartku.

      Kasa zaparkowana gdzieś indziej zbiera odsetki przez 3 dni (w moim przypadku np. Nest lub Idea) i w poniedziałek wraca do Millennium.

      Pomijając fakt, że ta pułapka to strzał w stopę bardzo solidnej instytucji finansowej jaką jest niewątpliwie Millennium, to jednak da się jakoś to obejść, prawda?

      Usuń
    5. Na dwoje babka wróżyła, ale jedno jest pewne: konta trzeba będzie znowu 'czyścić' na 20. lipca czyli znowu na sobotę - czy to działanie celowe?

      Usuń
    6. Poprzednie daty badania salda to:
      - 30. marca, sobota
      - 25. maja, sobota

      Usuń
    7. Czyli w/g powyższej recepty w przypadku posiadania 100K na KO Profit, najpóźniej już za tydzień w środę i w czwartek trzeba zlecić na piątek wychodzące przelewy zewnętrzne z ROR oraz również na piątek przelew wewnętrzny z KO Profit na ROR.

      Usuń
    8. Chętnie ten myk przetestuję, ale chyba brzmi to zbyt dobrze, żeby było prawdziwe :)

      Usuń
  13. Witam Mr. Złtówa! A jak to wygląda w przypadku weryfikacji klienta, mam przesyłać dane przez net czy też weryfikacja klienta odbywa się w wybranym oddziale i tam podpisuję umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnia się wniosek online na stronie promocji (bo tylko w taki sposób złożone wnioski kwalifikują do promocji), a zawarcie umowy można wybrać w placówce lub przez kuriera. Co kto woli.

      Usuń
    2. Mr. Złotówa - mam pytanie: A jak się ma sprawa dowodu osobistego (skan z wnioskiem on-line) czy potwierdzam osobiście swoją tożsamość dopiero przy odbiorze umowy w oddziale banku???

      Usuń
    3. We wniosku nie załącza się skanu. Dowód pokazuje się kurierowi lub weryfikacja jest w placówce (zależności od wybranej formy zawarcia umowy).

      Usuń
  14. Jak sprawdzić czy miałem tam konto 360 ?

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak się ma sprawa dowodu osobistego (skan z wnioskiem on-line) czy potwierdzam osobiście swoją tożsamość dopiero przy odbiorze umowy w oddziale banku???

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy wpłynie tą premia dopiero w listopadzie czy wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem w listopadzie. Wcześniej za bardzo nie ma jak, bo jeszcze w październiku należy spełnić warunki.

      Usuń
  17. Czy można również skorzystać z nagrody za polecenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Promocja z programem poleceń się nie łączy.

      Usuń
  18. Jesli żona brala udział w promocji konta 360 że 2 lata temu ale nie dostala premii bo brakowalo jednej zgody to czy moze wziac udział w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczony jest klient, który - zacytuję regulamin - "brał udział w akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360° lub Konta 360° Student organizowanej przez Bank [Millennium - przyp. Mr. Złotówa] lub inny podmiot w ramach, której otworzył Konto 360° lub Konto 360° Student".

      Raczej więc na udział w promocji i premię nie ma szans, bo wykluczenie nie ogranicza się do tych, co otrzymali kiedyś premię, ale obejmuje ogólnie uczestników takich promocji.

      Usuń
  19. Mam pociechę 3 latka, czy muszę wyrabiać kartę do konta Junior żeby się załapać na promocję za 100zl?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ktoś wie czy jeśli mamy dwoje wspólnych dzieci, to każde z nas może złożyć wniosek o 500+ na jedno i w ten sposób zgarnąć dwie stówki od Millenium? :) Czy musi być jeden wniosek na dwoje dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie można złożyć dwa wnioski na różnych kontach. MOPS odrzuci drugi wniosek. Pozostaje w jednym miesiącu zlecić wpływ na jedno konto, a w drugim na drugie konto. Regulamin mówi o złożeniu wniosku i wpływie 500+, więc jeżeli masz już przyznane 500+ w zeszłym roku, to wiadomo co zrobić.

      Usuń
    2. Jeden wniosek 500+ musi być na wszystkie dzieci. Nie może ojciec złożyć na jedno dziecko, a matka na drugie. Można złożyć wnioski, dzień po dniu (różne daty). W tym wypadku drugi wniosek zostanie rozpatrzony negatywnie przez MOPS, ale zaliczony do promocji przez bank.

      Usuń
    3. Oczywiście mówimy o rodzinie bez żadnych "niejasności" prawnych, czyli takiej, że matka i ojciec mają takie same prawa do dzieci.

      Usuń
  21. To teraz takie pytanie....
    Jestem klientem Millennium od około 8 lat. Nigdy nie brałem udziału w żadnej promocji przy otwarciu konta.
    Jak np. zamknę konto 10 lipca i dajmy na to w sierpniu ruszy nowa promocja np. 200 zł za otwarcie konta to czy się załapię na nagrodę?
    Bo nie ma żadnego okresu karencji roku, czy dwóch lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konta (ani niczego innego) nie można posiadać na dzień startu danej promocji (tak to dotąd było formułowane w regulaminach poprzednich edycji). Zatem ten scenariusz jest realny (pod warunkiem powtórki promocji i warunków uczestnictwa).

      Usuń
  22. ile razy Millenium dawał Wam ofertę moneyback na zatrzymanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie 2 razy

      Usuń
    2. Dwa razy. Może dadzą trzeci raz pod koniec roku.

      Usuń
  23. Czy we wniosku trzeba zaznaczać wszystkie zgody marketingowe? Bo w Regulaminie promocji jest to inaczej napisane niż na stronie promocji, a niepotrzebnych śmieci wolałbym uniknąć. Ma ktoś wiedzę na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczyć trzeba wszystkie zgody. Ale nie dzwonią, ani nie atakują spamem mailowym. Mam konto od ponad pół roku. Dzwonili do mnie tylko raz z ofertą lokaty jak wycofywałem większą kwotę.

      Usuń
    2. Dzięki!

      Usuń
  24. Byłem w banku i nie udało się zawrzeć umowy. Pracownik nie chciał w umowie wpisać prawdziwego adresu zamieszkania tylko ten z dowodu, który od lat jest nieaktualny. Dowodu zmienić na nowy nie mogę z powodu zmiany adresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idiota, tłumaczyłeś, że na nowych nie ma w ogóle i ten adres z dowodu nie ma jakiegokolwiek znaczenia?

      Usuń
  25. Jeśli otworzę konto w lipcu, to czy żeby uniknąć opłaty za konto i kartę, muszę już w lipcu przelać 1000 zł i zrobić jedną transakcję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipiec będziesz mieć darmowy. Dopiero od sierpnia musisz robić.

      Usuń
  26. Rozumiem że te ubezpieczenia przy koncie to są dobrowolne i nie musiałam ich włączać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrowolne. Choć jeden z tych pakietów jest rzekomo przez rok darmowy.

      Usuń
  27. UWAGA na to konto 360 junior. To moze byc połapka. W ramach konta dziecka mozna operowac tylko srodkami do limitu tzw. normalnego zarzadu tj ok 5 tys obecnie. Jak ktos na konto profit skuszony promocja przeleje wiecej srodkow zamrozi sobie gotowke na dluzszy okres. Zamkniecie konta lub przelew na wyzsza wyzsza kwote tylko przez sad. Aby jakikolwiek przelew zwrotny zrobic tez konieczna wizyta w oddziale ze skanem dowodu dziecka. Bez wyskakuje blad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą zakładałem Konto 360 Junior. Ostrzeżenie o limicie jest na samym początku wniosku: "Miesięczny limit transakcji z Konta 360 Junior wynosi 5014,94 zł"

      Usuń
    2. Żeby przelać na Profit nie trzeba przelewać na 360 Junior. Nawet nie trzeba tego konta posiadać.

      Usuń
  28. Czy można nie mieć karty debetowej do spełnienia warunku darmowości konta 360 i robić jedną transakcję Blikiem? Nawet w banku nie są pewni, bo usłyszałem, że można blikiem ale trzeba mieć kartę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płacić możesz blikiem ale wyrobienie karty i tak jest wymagane. Zresztą co za problem z tą kartą skoro jak będziesz płacić blikiem to za kartę nic nie zapłacisz.

      Usuń
    2. Założyłem konto bez karty. Mógłbyś wskazać źródło informacji, że wyrobienie karty jest wymagane?

      Usuń
  29. Czy można nie mieć karty debetowej do spełnienia warunku darmowości konta 360 i robić jedną transakcję Blikiem? Nawet w banku nie są pewni, bo usłyszałem, że można blikiem ale trzeba mieć kartę

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie miałem zamiar założyć konto i podczas czytania regulaminu promocji(300 zł z plusem), odnośnik do którego znajduje się we wniosku, zauważyłem, że czas przewidziany na złożenie wniosku kończy się 31.07.2019, z kolei umowę należy podpisać do 5.08.2019. Sądzę, że warto było by zaktualizować wpis, gdyż zostało jeszcze kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę mi powiedzieć czy to 1000 zł musi być na konto osobiste 360 wpłacone z zewnątrz...Czy można je przelać z konta oszczędnościowego bo tam pomyłkowo zostało 1000 wpłacone... Czy trzeba te pieniądze wypłacić na zewnętrzne konto czyjeś.. i dopiero wtedy ta osoba musi przelać na konto 360... Jeśli jest na koncie oszczędnościowym powyżej 100 000 to jak ta reszta jest oprocentowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być wpływ wewnętrzny ale od innego klienta.

      Usuń
    2. Oprocentowanie dla nadwyżki ponad 100k to bodaj jakoś 1,4%

      Usuń
  32. jeżeli zapomniałem w sierpniu o wykonaniu przelewu i płatności kartą a zrobię to w kolejnych dwóch miesiącach, to premia i tak przepadnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, warunki promocji nie będą spełnione. Choć wiem, że w niektórych przypadkach (gdy ktoś np. zapomniał o aktywacji aplikacji na czas) to po aktywacji aplikacji już po terminie i reklamacji ostatecznie ta premia wpływała. No ale żadnej gwarancji na powtórkę już nie ma - wszystko zależy od indywidualnego rozpatrzenia takiego zgłoszenia.

      Usuń
  33. Witam, jeśli we wrześniu nie wpłaciłam nowych środków na konto oszczędnościowe, to straciłam możliwość ze skorzystania z wyższego oprocentowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie obowiązuje już kolejna (17.) edycja promocji oprocentowania na Koncie Oszczędnościowym Profit (opisuję tutaj), więc może na nią się załapiesz :)

      Usuń
  34. Witam. Mam pytanie. Transakcja kartą dokonana była 30.08. Data księgowania to jednak 02.09. Była to płatność zbliżeniowa kartą. Stąd ta rozbieżność Czy płatność ta zostanie uznana na poczet sierpnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się data wykonania a nie księgowania.

      Usuń
    2. W Banku Millennium liczy się data księgowania. Niestety w promocjach trzeba robić transakcję na co najmniej 5 dni przed końcem miesiąca.

      Usuń
    3. Niby na jakiej podstawie?

      Usuń
    4. W regulaminie promocji jest mowa o tym że uczestnik musi wykonać w każdym z trzech miesięcy transakcję wydaną kartą lub blikiem. Ten warunek jest spełniony. Płatność dokonana 30.08. Nie jest dookreślony termin księgowania.czy jestem 2 błędzie

      Usuń
    5. Zgadza się, w regulaminie nie ma mowy o dacie księgowania, a jedynie o wykonaniu płatności. I tego należy się trzymać. Bank powinien płatność uwzględnić (a jeśli stałoby się inaczej, to pozostanie złożenie reklamacji - Bank Millennium w tym względzie ma raczej dość pro klienckie podejście).

      Usuń
  35. Otrzymał już ktoś bonus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nadal czekam, moze ktos juz dostal?

      Usuń
    2. Też nic, czyżby czekali do ostatniego dnia? Oby nie było tak jak z PEKAO gdzie po terminie wypłacili.

      Usuń
    3. Nadal nic.....

      Usuń
  36. U mnie i u męża też nic.

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie premia na koncie

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie ciągle nic...

    OdpowiedzUsuń
  39. Już na koncie.... 😎

    OdpowiedzUsuń
  40. Potwierdzam premia jest na koncie

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie brak.. ktoś jeszcze też nie dostał?

    OdpowiedzUsuń
  42. Drogi Złotówo, pomóż! Co mogę zrobić? Czy ktoś jeszcze był w podobnej sytuacji? Nie otrzymałam premii. Bank stoi na stanowisku, że nie otwarłam konta w promocji, co jest niemożliwe, bo wniosek składałam poprzez link w Bankobraniu i zgodnie z opisem, krok po kroku wszystko wykonywałam. Dodatkowo przy podpisywaniu umowy w oddziale upewniłam się, że zakładam konto w promocji. Na zgłoszoną reklamację dostałam takie odpowiedzi, najpierw na czacie, potem w wiadomości:
    Bank Millennium 2019-11-30 16:18
    1)Szanowna Pani Xxxxxxx,
    Przykro mi, z tego co widzę w systemie, nie wzięła Pani udziału w promocji „300 zł z plusem”. Głównym warunkiem wzięcia udziału w promocji było założenie Konta 360° przez specjalnie dedykowany ku temu link. Z tego co widzę, założyła Pani konto przez stronę główną Banku Millennium, a nie z użyciem promocyjnego linka.
    Mogę jednak polecić Pani promocję, dzięki której będzie mogła Pani z łatwością zyskać nagrody. Szczegóły opiszę poniżej.
    LUBIĘ TO POLECAM
    Program Lubię to polecam, to promocja w której za polecenie znajomym Konta 360° może Pani uzyskać atrakcyjne nagrody.
    Aby otrzymać nagrodę w programie Lubię to polecam, wystarczy:
    Dołączyć do programu w aplikacji mobilnej w zakładce Menu > Oferta dla ciebie > Lubię to polecam, lub w Millenecie w zakładce Oferta > Lubię to polecam.
    Gdy już zarejestruje się Pani do Programu, może Pani zachęcić znajomych do otwarcia konta w Banku Millennium z wykorzystaniem przekazanego przez Pani Kodu Polecenia.
    Wystarczy, że Pani znajomi wydadzą 360 zł w ciągu 30 dni od założenia konta, a i Pani i oni będziecie mogli odebrać swoje nagrody.
    Szczegóły oferty znajdzie Pani na stronie internetowej Banku.
    Mam nadzieję, że przekazane przeze mnie informacje okażą się pomocne i uda się Pani zyskać wiele atrakcyjnych nagród w naszym Banku.
    W przypadku pytań zachęcam do ponownego kontaktu.
    2)Szanowna Pani,
    Nie możemy rozpatrzyć zgłoszenia zgodnie z Pani oczekiwaniami, ponieważ nie jest Pani uczestnikiem promocji "300 zł z plusem".
    Rachunek "Konto 360" założyła Pani 05.08.2019 r. Nie złożyła Pani również wniosku o założenie konta przez stronę dedykowaną do promocji
    https://www.bankmillennium.pl/300-zl-z-plusem.
    Wyjaśnienia
    Jednym z warunków uczestnictwa w promocji "300 zł z plusem" jest:
    złożenie
    wniosku o Konto przez dedykowaną stronę do 26.07.2019 r.
    - zawarcie umowy o Konto do 31.07.2019 r.
    Podstawa prawna
    Regulamin promocji 300 zł z plusem
    W przypadku wątpliwości
    Może Pani odwołać się od naszej decyzji. Szczegóły przedstawiamy w informacji o trybie odwoławczym.
    Tryb odwoławczy
    Informujemy, że istnieje możliwość:
    a. Zgłoszenia odwołania od stanowiska Banku. Odwołanie można złożyć pisemnie lub ustnie w Placówce Banku, poprzez
    Millenet, telefonicznie pod nr 801 331 331 lub listownie na adres siedziby Banku.
    b. Skierowania sprawy do Arbitra Bankowego, który działa przy Związku Banków Polskich, w zakresie roszczeń
    określonych w Regulaminie Arbitrażu Konsumenckiego dostępnym na stronie internetowej Związku Banków Polskich (
    www.zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc ).
    c. Wystąpienia z wnioskiem do Rzecznika Finansowego ( www.rf.gov.pl ) o interwencje w sprawie lub z wnioskiem o
    rozpatrzenie sprawy na drodze postępowania pozasądowego.
    d. Wystąpienia z powództwem przeciwko Bankowi do sądu powszechnego. Sądem powszechnym miejscowo właściwym
    do rozpatrzenia sporu jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Banku lub właściwy ze względu na miejsce wykonania
    umowy.
    Bank odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
    prowadzonego przez inne podmioty uprawnione niż wskazane powyżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sytuacji sugerowałbym się odwołać wskazując jednak na to, że o woli i pełnej świadomości wzięcia udziału w promocji świadczy spełnienie wszystkich warunków (karencja, zawarcie umowy w określonym czasie, spełnienie wszystkich warunków - warto je wypunktować: płatności, wpływy itd.). I niezmiennie warto podkreślić, że wniosek został prawidłowo złożony (być może jest na dowód mail, który przyszedł po takim wniosku)?

      Jedyne co mi przychodzi do głowy (ale to tylko domysł), że pracownik placówki przyjął nowy wniosek (zamiast tego złożonego przez Internet). I wtedy byłby powód braku premii. No ale nie ma co odpuszczać i warto się odwołać.

      Życzę szybkiego i przede wszystkim pozytywnego wyjaśnienia sprawy.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Mr. Złotówo. Też pomyślałam o tym, że być może w oddziale przyjęto nowy wniosek. Ale z drugiej strony upewniałam się, czy to na pewno wniosek z promocji. Po prostu nie jest możliwe, bym złożyła wniosek inaczej niż przez stronę dedykowaną promocji. Niestety, nie dostałam maila potwierdzającego. Mam tylko screen, ale z niego nie wynika, czy to strona promocyjna, czy nie. Przesłałam odwołanie od stanowiska banku. Mam czekać do 15 dni. Oby było na co.

      Usuń
    3. Z przyjemnością donoszę, że premia została dziś wypłacona :) Dziękuję za podpowiedzi do reklamacji Mr. Złotówo :)

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...