700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

5.06.2019

Odbierz 100 zł za otwarcie konta w PKO BP (i po 100 zł za polecenia). Wystartował program "Polecam PKO"

Wystartowała - bardzo długo już wyczekiwana - promocja konta w PKO BP, dzięki której w prosty sposób zgarnąć można gwarantowany bonus 100 zł za otwarcie konta.

Takie okazyjne promocje bankowe, dzięki którym można zarobić na otwarciu konta w największym banku w Polsce, to rzadkość (co warto więc wykorzystać). W porównaniu z poprzednią odsłoną programu poleceń w tym banku, pozytywną zmianą jest powrót bonusu w wysokości 100 zł (udostępniając podobne promocje bankowe za otwarcie konta bank płacił tylko połowę tej kwoty). Warto też podkreślić, że udział w promocji na szczęście brać mogą obecni posiadacze Konta Inteligo!

[Promocja zakończona. Sprawdź czy obecnie dostępne są promocje PKO BP.]

Program "Polecam PKO"


Dla kogo promocja bankowa? By założyć konto z polecenia i zyskać za to 100 zł, trzeba być "nowym klientem", którym dla banku jest:
"osoba fizyczna, także ta prowadząca działalność gospodarczą lub będąca wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Produkt lub usługę PKO Banku Polskiego z podanym Kodem polecenia nie posiada już produktu lub usługi, określonych w Zasadach Edycji Programu, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o taki produkt lub usługę złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani nie posiadała takiego produktu lub usługi w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu"

W skrócie: jeśli nie masz konta w PKO BP od co najmniej 3 lat i w ostatnim czasie o takie konto nie wnioskowałeś/-aś, to możesz brać udział w promocji.

Nagrody. Za otwarcie konta w PKO BP do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna w wysokości 100 zł, którą bank wypłaci na Twe konto (środki te będzie więc można przeznaczyć na dowolny cel - wydać, przelać lub wypłacić). Po 100 zł bank płaci też za każde skuteczne polecenie konta innej osobie. Na najaktywniejszych w polecaniu czekają jeszcze nagrody dodatkowe (od 250 do 3 000 zł).

Jak uzyskać 100 zł za otwarcie konta w PKO BP?


Zasady promocji. By wziąć udział w promocji i zgarnąć 100 zł za otwarcie konta:
  • na stronie promocji (w "Strefie Nowego Klienta") złóż wniosek o konto w PKO BP, podając w nim kod polecenia od obecnego klienta banku - jeśli takiej osoby nie znasz, to wiarygodny kod uzyskasz za pomocą formularza dostępnego na końcu niniejszego wpisu;
  • we wniosku wyraź zgody na przekazywanie materiałów marketingowych (w tym informacji handlowych) przez PKO Bank Polski za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących; 
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj: 
    • płatności kartą na sumę min. 200 zł w punktach handlowo-usługowych oraz 
    • co najmniej jedną płatność przy użyciu aplikacji IKO (z kodem BLIK) o łącznej wartości min. 40 zł.

I to tyle. Za spełnienie tych prostych warunków na Twe konto wpłynie 100 zł.

Udział w promocji wziąć można najpóźniej do 31.08.2019 r., przy czym o uczestnictwie decyduje aktywacja konta (czyli w praktyce podpisanie umowy) do tego czasu. Z wnioskiem o konto nie warto więc zwlekać do ostatniej chwili, gdyż umowę o konto w promocji zawrzeć można wyłącznie za pośrednictwem kuriera (trzeba mu więc dać czas na dotarcie najpóźniej do 30.08., bo to ostatni dzień roboczy).

Program "Polecam PKO" - ważne wskazówki


Uczestnicząc w programie "Polecam PKO" i spełniając warunki promocji, pamiętaj o poniższym:

▶️ Gdzie wykonać płatności? Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać wyłącznie w punktach handlowo-usługowych - mogą to być dowolne sklepy (spożywcze, odzieżowe, monopolowe i inne), stacje paliw, apteki, drogerie, przychodnie, kina, lokale gastronomiczne itd. Do promocji nie zaliczą się płatności kartą wykonane w Internecie.

Jeśli chodzi o płatności IKO (a więc z wykorzystaniem kodu BLIK), to płacić można zarówno w dowolnych punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie (np. na Allegro).

▶️ Płatności IKO. Transakcje przy użyciu aplikacji IKO oznaczają płatności z wykorzystaniem kodu BLIK, który wygenerujesz właśnie w aplikacji mobilnej PKO BP (a bank nazywa ją IKO). Nie jest więc wymagane posiadanie telefonu z modułem umożliwiającym płatności zbliżeniowe, bo wystarczy nawet niezbyt zaawansowany telefon z systemem Android lub iOS, który pozwoli ściągnąć aplikację mobilną banku (w niej generowane są kody BLIK). Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z tego systemu płatności mobilnych, koniecznie zajrzyj do poradnikowego wpisu, w którym udostępniam także film z prostą instrukcją wykonywania takich płatności: BLIK - płatności telefonem. Zalety i wady jakie ma Polski Standard Płatności. A jeśli nie kojarzysz punktów handlowo-usługowych umożliwiających płacenie kodami BLIK, zobacz gdzie płacić BLIKiem?

▶️ Wypłata nagród. Program poleceń "Polecam PKO" podzielony został na trzy etapy: od 5. do 30.06., od 1. do 31.07. oraz od 1. do 31.08.2019 r. Mają one znaczenie wyłącznie dla wyliczania terminu wypłaty premii. Bowiem w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 25 dni wypłaca premię. Okresy te są więc dość długie, ale w praktyce (czego dowodzą poprzednie edycje podobnej promocji w PKO BP) premie wypłacane są znacznie szybciej (zwłaszcza dla tych, którzy wezmą udział już w I etapie).

▶️ Promocja PKO BP, a Konto Inteligo. Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO BP, ale jego posiadanie na szczęście nie wyklucza z udziału w promocji "Polecam PKO". Możesz więc teraz zgarnąć 100 zł za założenie konta w PKO BP. Jeśli jednak chcesz je polecać w ramach programu "Polecam PKO", to niezbędne jest już posiadanie konta właśnie w PKO BP.

▶️ Jeśli posiadasz (lub dopiero założysz) konto w PKO BP, to możesz zarabiać na jego polecaniu. Niezbędna jest do tego rejestracja na stronie polecam.pkobp.pl (podać tam należy m.in. numer telefonu komórkowego, który będzie zgody z tym, który masz zarejestrowany w banku - podany przy umowie o konto). Zaakceptuj też regulamin i wyraź zgodę na przekazywanie materiałów marketingowych przez bank. Premię 100 zł otrzymasz za każdą skuteczną rekomendację (a więc taką, gdy polecona osoba założy konto w PKO BP z Twoim kodem polecenia, a także spełni swe warunki uzyskania premii 100 zł za otwarcie konta.

W promocji "Polecam PKO" przewidziano też dodatkowe nagrody dla osób z największą liczbą skutecznych poleceń. Wysokość nagrody dodatkowej uzależniona jest od liczby poleceń. Wyniesie ona 250 zł (w przypadku skutecznego polecenia od 5 do 10 kont), 500 zł (za 11-20 kont), 1 000 zł (za 21-30 kont), 1 500 zł (za 31-40 kont), 2 000 zł (za 41-50 kont) oraz 3 000 zł (za co najmniej 51 kont).

Ile kosztuje konto w PKO BP? 


Spośród kont osobistych dostępnych w PKO BP najlepszym wyborem będzie Konto dla Młodych (dla osób w wieku 18-26 lat) albo Konto za Zero (dla wszystkich pozostałych, pełnoletnich osób).

Konto za Zero - główne cechy tego rachunku to:
  • 0 zł za otwarcie konta; 
  • 0 zł za prowadzenie konta, gdy wydana jest do niego karta płatnicza (jeśli konto jest bez karty, to opłata wynosi 8 zł); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej; 
  • 0/8 zł - opłata za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności kartą i/lub BLIKiem na sumę min. 300 zł; okres rozliczeniowy liczony jest miesiącami, ale nie kalendarzowymi, a od daty otwarcia konta; 
  • 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach sieci PKO BP.

Względnie pod uwagę można wziąć jeszcze Konto za Zero Rodzina 500 zł. To konto dla osób, zapewniających wpływy świadczenia z programu Rodzina 500+, dzięki którym rachunek jest prowadzony za 0 zł, a opłata miesięczna za kartę wydawaną do konta wynieść może 1,90 zł, ale można jej też uniknąć w przypadku wykonania płatności kartą lub BLIKiem na sumę min. 200 zł w miesięcznym okresie rozliczeniowym.

Z kolei Konto dla Młodych (które, jak wspomniałem, założyć mogą tylko osoby pełnoletnie, które nie ukończyły 26. roku życia) charakteryzuje się następująco:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta;
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej;
  • 0/5 zł - opłata miesięczna za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli wykonasz w miesięcznym okresie rozliczeniowym min. 4 płatności kartą i/lub BLIKiem na dowolne kwoty (miesięczny okres rozliczeniowy karty nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale rozpoczyna się od otwarcia konta);
  • 0 zł za wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce.

Już podczas składania wniosku o konto w ramach promocji "Polecam PKO", na potrzeby kuriera (bo to jedyna opcja zawarcia umowy) wskazać możesz inny adres niż adres zamieszkania czy korespondencyjny (może to więc być np. miejsce pracy albo uczelnia). Kurier przyjedzie w ciągu kilku kolejnych dni (jeszcze uprzednio kontaktując się telefonicznie celem ustalenia czasu wizyty). Wraz z umową kurier przywiezie Ci już także kartę do konta.

Kod polecenia do PKO BP


Jeśli chcesz zyskać gwarantowany bonus 100 zł za otwarcie konta osobistego w PKO BP, koniecznie pamiętaj o kodzie polecenia. Wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz dzięki poniższemu formularzowi (maksymalnie w ciągu 24 godzin otrzymasz w odpowiedzi mail wraz z kodem polecenia):
[Aktualizacja: formularz usunięty w związku z zakończeniem promocji. Sprawdź tutaj czy obecnie jest dostępna kolejna edycja programu poleceń (jeśli tak, to tam też znajdziesz formularz zgłoszeniowy o kod polecenia do PKO BP.]


Przydatne dokumenty:

268 komentarzy:

  1. A co jeśli w ostatnim roku posiadałem konto Inteligo? Łapię się na promocję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecać nie możesz. Ale założyć konto możesz.

      Usuń
    2. Wróć! Każdy posiadacz konta w PKO BP może być polecającym po uprzedniej rejestracji w programie "Polecam PKO" - Inteligo nie ma tu nic do rzeczy.

      Usuń
    3. Czyli niedawni posiadacze Inteligo mogą być polecani, uczestniczyć w promocji oraz polecać innych czy nie jak sugeruje BaS w powyższym wpisie z 5 czerwca 2019, 12:05?

      Usuń
    4. Złotówa, czy obecni posiadacze konta Inteligo mogą brać pełny udział w tej promce wraz z uczestnictwem w programie poleceń?

      Moje konto Inteligo jest wciąż w 30-dniowym okresie wypowiedzenia, a na dodatek odpisali mi, że: "Ostateczne rozliczenie środków zgromadzonych na rachunku następuje nie później niż do 7 dnia roboczego po upływie okresu wypowiedzenia" - co to może oznaczać?

      Usuń
    5. Możesz założyć konto z polecenia w PKO BP.

      Ale żeby polecać, to trzeba mieć konto w PKO BP (Konto Inteligo nie uprawnia do poleceń w programie "Polecam PKO").

      Usuń
  2. Czy mając u nich Konto Przekorzystne mogę przystąpić do tej promki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PKO BP (ze skarbonką w logo), a Pekao S.A. (z żubrem) to 2 różne banki.

      Usuń
    2. Konto Przekorzystne jest w banku PEKAO SA...

      Usuń
  3. Jak mam konto w Inteligo to mogę brać udział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy BLIK to to samo co IKO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IKO to aplikacja. Może tam korzystać z różnych opcji (np. z płacenia zbliżeniowo). A chodzi o płatności Blikiem.

      Usuń
  5. Czy można otworzyć to konto przelewem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej możliwości. Wnioski mogą być złożone tylko na stronie promocji, a wtedy w grę wchodzi wyłącznie kurier.

      Usuń
  6. A co się dzieje jak teraz założę Konto Dla Młodych, bo się jeszcze łapię, ale w sierpniu przekroczę wiek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy za zamknięcie konta w PKO jest jakaś opłata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej opłaty (była kiedyś - za zamknięcie konta w jakimś okresie bezpośrednio po otwarciu konta, ale w przypadku kont osobistych już kilka lat temu ją wycofano).

      Usuń
  8. Dziękuję za szybko przesłany kod.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Ja dziękuję za skorzystanie z kodu :)

      Usuń
  9. no chociaż, tyle że się załapie 3 lata i 20 dni nie mam konta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I cyk, kolejna 100 w kieszeni bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ucieszyło. Sporo ostatnio promocji w bankach do których wracam :)

      Usuń
  11. za 3 lata się załapię hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadam pytanie, które chodzi po głowie wielu czytającym: czy po miesiącu można kartę zamknąć i mieć spokój z wymogiem 300 zł wydatków / 8 zł opłaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Konta dla Młodych taki scenariusz jest możliwy. Jeśli zaś chodzi o Konto za Zero to zwolnienie z opłaty za konto zależy od posiadania karty. Trzeba ją posiadać, by nic nie płacić za konto. Ale wtedy, by nic nie płacić za kartę, trzeba wykonać transakcje (przy czym nie ma żadnych ograniczeń i wykluczeń co do tego gdzie i za co się płaci).

      Usuń
    2. Czyli R wchodzi w gre?

      Usuń
    3. Wchodzi. Wszystko wchodzi w grę :)

      Usuń
    4. Czyli promocja konta Inteligo była o wiele lepsza, bo kartę można było zastrzec zaraz po wykonaniu warunków promocji i później spokojnie czekać na premię - zonk!

      Usuń
    5. Czyli na potrzeby promocji trzeba wydać ponad 200 zł Kartą w punktach stacjonarnych.
      Potem w następnych miesiącach żeby uniknąć opłaty 8zł można płacić Kartą na ponad 300 zł również w internecie?

      Usuń
    6. Wymóg wydania 200 zł w punktach stacjonarnych jest tylko na potrzeby promocji. Inne płatności można wykonywać w dowolnych miejscach (także w Internecie).

      Usuń
  13. Mają jakiś błąd na stronie bo jak chce się wybrać konto "za zero" to wskakuje wniosek "dla młodych" a jak chce się wybrać "dla rodziny 500+" to wyskakuje brak strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, przed chwilą zgłosiłem to do banku.

      Usuń
    2. Już działa. Wniosek przed chwilą złożony.

      Usuń
  14. Jednorazowy koszt wydania karty to 14,90zł??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za standardowy wizerunek karty nie ma opłaty za jej wydanie. Opłata za wydanie karty w wysokości 14,90 zł jest pobierana tylko w przypadku kart z indywidualnym wizerunkiem (np. z herbem klubu Ekstraklasy). Ale to dobrowolny wybór. Można zamówić kartę bez opłaty.

      Usuń
    2. Darmowe są chyba 3 karty. Taka podstawowa, czerwona, podstawiona jako domyślna. I jeszcze są karty z motywami patriotycznymi. Z Piłsudskim i ze "100" są za darmo.

      Usuń
  15. Jak wyglada proces załozenia konta? Wniosek telefon kurier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to właśnie wygląda.

      Usuń
    2. Mr. Złotówa, czy na pewno dzwonią? Ja po przejściu przez wniosek na końcu widzę taką informację:
      "DZIĘKUJEMY ZA ZŁOŻENIE WNIOSKU O KONTO W PKO BANKU POLSKIM
      CO DALEJ?
      Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość ze szczegółowymi informacjami - sprawdź swoją skrzynkę pocztową e-mail
      Już w ciągu 2-3 dni roboczych przyjedzie do Ciebie kurier z umową do
      podpisu"
      Nie ma ani słowa o kontakcie telefonicznym ze strony banku.

      Usuń
    3. Może być, że nie dzwonią. W zeszłym roku procedura jeszcze tak wyglądała, ale najprawdopodobniej mogło się coś zmienić. Żona złożyła właśnie wniosek - też te komunikaty widzieliśmy. Wygląda więc na to, ze proces uproszczono. Czekamy zatem na kuriera.

      Usuń
    4. Mr. Złotówa, i jak to w końcu wygląda, dzwonili z banku?

      Usuń
    5. U mnie nie dzwonili, a 2 dni po złożeniu wniosku przyszedł mail od PKO z numerem przesyłki.

      Usuń
    6. Przyszedł mail informujący już o nadaniu przesyłki, więc faktycznie tego kontaktu ze strony banku już nie ma. A więc proces jest krótki: wniosek online => wizyta kuriera.

      Usuń
  16. Czy osoba, która polecała ze swojego konta Inteligo może również polecać z założonego konta PKO BP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba polecająca musi mieć konto w PKO BP (ale nie Inteligo). Po otwarciu konta w PKO BP (nawet teraz) można też stać się polecającym (po uprzedniej rejestracji w programie "Polecam PKO" - szczegóły w opisie).

      Usuń
  17. Czy posiadanie kont oszczędnościowych wyklucza z udziału w promocji.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko konta osobiste wykluczają

      Usuń
    2. A oni mają jakieś KO - szok!

      Usuń
  18. Aa po spełnieniu warunków za otwarcie konta do kiedy wypłata nagrody. Bo są podane daty za polecenia a za otwarcie nie widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę o tym we fragmencie zatytułowanym "▶️ Wypłata nagród". To terminy wypłat premii zarówno za otwarcie konta z polecenia, jak i za polecenie.

      Usuń
  19. Do kiedy można składać wnioski bo nie widzę daty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja dostępna jest do końca sierpnia (to te daty etapów), przy czym do tego czasu należy nie tylko złożyć wniosek, ale już aktywować konto (co w praktyce oznacza, że umowę podpisać należy do 30.08., bo to ostatni dzień roboczy).

      Usuń
  20. 1. Od kiedy liczy się 30 dni na wykonanie transakcji?
    2. W jaki sposób otrzymuje się kartę? Kurier przywozi czy przyjdzie listem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Od aktywacji konta
      2. Przywozi kurier

      Usuń
  21. Aplikacja IKO to ta sama co do Inteligo? Jak można się do niej zalogować jak mam konto Inteligo? Nie da się chyba mieć 2 takich samych aplikacji na 1 telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz odinstalować aplikację, pobrać ponownie i powiązać ją z kontem w PKO BP.

      Usuń
    2. Dzięki za objaśnienie.

      Usuń
    3. I tu zaczyna się problem. Nic nie da odinstalowanie aplikacji bo bo instalując i łącząc z kontem pkobp trzeba wysłać SMS akualuzujacego który jest ostatnim krokiem łączącym konto z aplikacją i te SMS nie przechodzą bo numer tel jest powiązany z kontem Inteligo. Ja to konto Inteligo zamknąłem w maju a i tak łączenie konta pko z aplikacją nie przechodzi. Dzwoniłem i zgłaszałem maja tym się zająć. Abez aplikacji nie będzie bonusu bo 40 zł blikiem trzeba zapłacić. Podsumowując wydaje mi się że obecni klienci Inteligo nie złapią się na bonus bo nie jak mi powiedzieli nie da się mieć obu kont na aplikacji

      Usuń
    4. To zapewne jakieś nieporozumienie, gdyż w ostatniej promce Inteligo na jednym smartku jechałam najpierw ja, potem żona i na koniec teściowie.

      PS. Poleganie na infolinii to niemal zawsze ftopka!

      Usuń
    5. Potwierdzam. Jednie jeśli numer telefonu do autoryzacji SMS podany podczas składania wniosku jest inny niż numer smartka, na którym jest instalowana apka, to po kilku minutach dzwoni ichni 'konsultant' w celu potwierdzenia czegoś tam.

      Reasumując: instalację apki dla różnych osób można robić skolka ugodna!

      Usuń
    6. @Anonimowy 11 czerwca 2019 18:08
      Ja jeszcze nawet konta Inteligo nie zamknąłem, a już mam na tym samym numerze telefonu aktywowane IKO do konta PKO. Wygląda na to, że przed zamknięciem konta Inteligo nie dezaktywowałeś IKO do tego konta. Ale to nie powinien być wielki problem, bo teraz możesz IKO do konta PKO aktywować na innym numerze telefonu, niekoniecznie tym zgłoszonym w banku, zrobisz wymaganą płatność BLIK i dezaktywujesz IKO. W ostateczności będzie Cię to kosztować 5 zł, bo za tyle kupisz najtańszy starter z SIM na kartę (z pakietem internetu, który wystarczy na pobranie IKO i zrobienie płatności).

      Usuń
    7. Też na tym samym telefonie (z tym samym numerem) korzystaliśmy z aplikacji (żona i ja po sobie). Choć w banku mieliśmy podane różne numery. W celu weryfikacji był kontakt telefoniczny ze strony banku.

      Usuń
    8. Jak ktoś miał/ma konto Inteligo i na ten sam nr będzie chciał IKO ale w PKO to po odinstalowaniu aplikacji trzeba jeszcze dostęp do niej usunąć w bankowości Inteligo.

      Usuń
    9. Nic nie trzeba odinstalowywać. Mam aktywne konto Inteligo z IKO.
      Trzeba w aplikacji w ustawieniach na samym dole kliknąć wyrejestruj aplikację i aktywować jako klient PKO BP.

      Usuń
  22. W którym miejscu jest pole na wpisanie kodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na etapie "Informacje dodatkowe"

      Usuń
    2. We wniosku o Konto za Zero na (czwartym) etapie - "Informacje dodatkowe" (podgląd tutaj).

      Usuń
  23. Czy można wziąć udział w promocji, otwierając konto Aurum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. W grę wchodzą tylko 4 konta: Konto dla Młodych, Konto za Zero, Konto za Zero Rodzina 500+ lub Konto bez Granic.

      Usuń
  24. Czy osoby zarejestrowanie w programie poleceń jako polecający w poprzednich edycjach muszą się rejestrować ponownie? bo nie pamiętam hasła ani nawet maila na jaki rejestrowałem konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem się zarejestrować ale krzyczy mi, że mail i telefon już są zarejestrowane.

      Usuń
  25. Czegoś tu nie pojmuję. Jeśli założę konto w PKO BP i mam konto w Inteligo to nie mogę polecać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mógł polecać. Nie mógłbyś, mając samo Konto Inteligo.

      Usuń
  26. Czy 300 zł potrzebne do zwolnienia z opłaty za kartę można zrobić przy pomocy aplikacji R?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy w ramach wydania 300 zł, aby konto było darmowe można wykorzystać Revolut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą. Tylko te 200 zł w 30 dni trzeba wydać w punktach stacjonarnych. Do tych internetowe się nie zaliczą.

      Usuń
  28. Czy 200 zł jednorazowo czy sumarycznie na 200 zł te płatności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być wiele transakcji. Łącznie trzeba wydać min 200

      Usuń
  29. We wniosku jest zapytanie, czy jestem Klientem Banku PKO BP? Skoro mam Inteligo, wpisuję, że jestem. Czy to nie powoduje wyłączenia z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaznaczyłem że nie jestem klientem choć mam konto w Inteligo. To działa jako odrębny bank skoro można zakładać konto w promocji mimo że ma się w Inteligo. No ale że zaznaczyłeś TAK to też nie ma podstaw by to przeszkodziło w udziale bo przecież warunki spełniasz a nie ma znaczenia co tam oznaczyłeś.

      Usuń
  30. W którym momencie podaje się kod polecenia? Wypełniałem wniosek o Konto dla Młodych i do końca wniosku nie było żadnego pola do podania kodu polecenia. W mailu otrzymanym po wniosku też nie ma o tym mowy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek o Konto za Zero przechodziłem - pole do podania kodu jest. Sytuację z brakiem opcji we wniosku o Konto dla Młodych przed chwilą zgłosiłem do banku.

      Usuń
    2. Co jeśli już wniosek złożyłem i takowego pola nie było? Wniosek nie załapie się na promocję? Prosiłbym o informacje jeśli bank się odezwie w tej sprawie.

      Usuń
    3. Mam info, że już błąd naprawiony.

      Co do kwestii zakwalifikowania do promocji, to sugerowałbym złożyć reklamację z podaniem w niej kodu polecenia i wyrażeniem chęci otwarcia konta z polecenia, co jednak nie było możliwe wskutek błędu po stronie banku (a klient przecież nie musiał wiedzieć na którym etapie ten kod się podaje).

      Alternatywnym rozwiązaniem jest anulowanie tego wniosku (być może jest to możliwe np. na infolinii) i złożenie nowego już z kodem polecenia. Teoretycznie powinno to przejść, bo jeśli chodzi o wykluczenia, to zapis jest taki, że udziału nie może brać osoba, dla której "nie jest rozpatrywany (...) wniosek o taki produkt lub usługę złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu" (a tu wniosek nie był złożony przed rozpoczęciem edycji, ale w trakcie jej trwania).

      Nie chcę być wyrocznią w tej sprawie, więc nie potrafię powiedzieć, który ze sposobów będzie prostszy do zrealizowania.

      Usuń
    4. Właśnie składam wniosek o Konto za Zero i na etapie "Informacje dodatkowe" nie ma pola, w którym można by wpisać kod polecenia. Rozumiem, że błąd ze strony banku nadal istnieje.

      Usuń
    5. Ja składałem wniosek przed chwilą. Kod wpisany.

      Usuń
  31. Czy oni rozdają te premie za otwarcie konta czy za płatności 200+40 zł, bo już nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam osobę która ma konto w PKO BP, chce wziąć jej kod polecenia i spełnić warunki - czy ta osoba musi coś robić żeby otrzymać 100zł czy wystarczy że poda mi kod polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy mogę polecić konto nie posiadając jeszcze podpisanej umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Polecić możesz dopiero po założeniu konta i zarejestrowaniu się w programie poleceń.

      Usuń
  34. A jeśli byłam współposiadaczem konta z mamą ale rachunek już został zamknięty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współposiadacz to to samo co posiadacz.

      Usuń
    2. A co z pełnomocnikami?

      Usuń
    3. Pełnomocnik to nie właściciel, więc może brać udział.

      Usuń
  35. Mam 2 pytania:
    1. Czy przy składaniu wypowiedzenia umowy o konto w oddziale kartę zamykają od razu, czy można jej jeszcze używać przez okres wypowiedzenia? Pytam o to, bo jeśli kartę zamykają od razu, to nie dałoby się uniknąć opłaty za konto w okresie wypowiedzenia (warunkiem zwalniającym z tej opłaty jest wszak posiadanie karty).
    2. Czy opłata za konto i opłata za kartę pobierane są za tak samo liczone okresy miesięczne, tzn. liczone od dnia aktywacji konta? Czy może opłata za konto naliczana jest za miesiące kalendarzowe?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy składaniu wypowiedzenia w Pekao kartą jest niszczona, a to też bank państwowy :)

      Usuń
    2. Odpowiedź na pytanie 2: opłata za konto pobierana jest na koniec miesiąca kalendarzowego, a opłata za kartę pobierana jest 7-ego dnia po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego liczonego od dnia aktywacji.

      Usuń
  36. A dlaczego we wniosku wymuszają wyrażenie wszystkich zgód marketingowych? Gdy zaznacza się tylko te wymagane w Polecam PKO, to nie można przejść dalej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież są wymagane w regulaminie.

      Usuń
    2. W regulaminie wymagane jest tylko "wyrażenie zgody na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących". A we wniosku wymuszane są dwie dodatkowe zgody marketingowe.

      Usuń
    3. Nie ma obowiązku uczestniczenia w tej ofercie :)

      Usuń
    4. Anonimowy 7 czerwca 2019 19:02
      Skoro regulamin nie wymaga tych zgód, to nie powinny być wymuszane we wniosku.
      PS. Naprawdę myślisz, że Twój komentarz wniósł coś sensownego do tego wątku?

      Usuń
  37. A jeżeli mam konto w PKO BP łącznie ze współposiadaczem to też mogę polecać jako jeden ze współposiadaczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz link do regulaminu programu poleceń:
      https://polecam.pkobp.pl/media_files/9946fec0-bc0c-49a8-962c-c49201413f11.pdf

      Usuń
  38. Dziękuję za kod polecenia. Konto złożone.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja także dziękuję za kod polecenia. Wniosek złożony, Bank odpowiedział po paru minutach, aplikacja IKO uruchomiona.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcę polecić osobę, ale będzie problem z płatnością blikiem. Bo ta osoba nie ma smartfona. Czy mozna jakoś to obejść / zapłacić blikiem z innego numeru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, IKO może być na telefonie z innym nr tel.

      Usuń
  41. Czy w promocji zaliczy się płatność kartą na poczcie? Jeśli ktoś to przetestował w poprzednich edycjach programu poleceń PKO albo Inteligo, to będę wdzięczny za informację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczta ma MCC 4829 czyli... internetowe przekazy pieniężne. I może być zonk. Więc raczej nikt zdroworozsądkowy w takiej promocji raczej nie ryzykuje by truć się potem z reklamacjami.

      Usuń
    2. Ale regulamin nie wskazuje żadnych wykluczonych MCC. Mówi tylko o wyłączeniu "transakcji wykonywanych przez Internet". Trudno uznać, że płatność na poczcie jest taką transakcją, skoro wykonywana jest z fizycznym użyciem karty (a nawet PIN-u).

      Usuń
    3. @W_W, 9 czerwca 2019, 21:08 - Przecież nie ma wykluczenia MCC4829.

      Usuń
    4. Wysłałem do PKO zapytanie w tej sprawie i dostałem odpowiedź, że transakcje kartą w placówkach Poczty Polskiej zostaną zaliczone.

      Usuń
    5. Ufff, kamień z serca :)

      Usuń
  42. Czy wypowiedzebie umowy zawsze jest osobiście w punkcie?

    OdpowiedzUsuń
  43. Czyli dla zwolnienia z miesięcznej opłaty za kartę w ogóle można nie płacić kartą, tylko wystarczy wydać 300 zł BLIKiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo smartkiem z modułem NFC za co przytulisz 1% zwrotu.

      Usuń
    2. Zwrotu? W PKO BP? A to niby jakim cudem?

      Usuń
    3. Chyba chodziło o Aliora ;)

      Usuń
  44. Czy konto pko Biznes wyklucza z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  45. Złożyłem wniosek ze strony podałem kod polecający, to było 2 dni temu. Dziś zadzwonili powiedzieli że wniosek odrzucony bo niezgodne dane. Ponad 3 lata temu miałem tam konto i dane są identyczne nic się nie zmieniło prócz adresu emeil. Pani powiedziała że mogę podejść do oddziału i tam otworzyć konto, ale chyba dobrze rozumiem że już nie będzie 100 zł za otwarcie i ktoś polecający też nie dostanie 100 zł. Co zrobić w takim wypadku odpuścić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba w oddziale możesz same dane zaktualizować, a potem o konto zawnioskować jeszcze raz przez stronę Polecam PKO?

      Usuń
    2. Zrobiłem tak, byłem w banku dane poprawione. Tak jak mówiłem tylko adres emeil się nie zgadzał. Po czym złożyłem wniosek ponownie. Po paru godzinach znów telefon z banku że dane niezgodne i wniosek odrzucony. Nie byli w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. Wiedząc że miałem taki problem wcześniej 3 razy sprawdzałem czy aby nie ma literówki. A jednak znów się nie powiodło. Kazali iść do placówki a w placówce nawet nie widzieli poprzedniego wniosku.

      Usuń
    3. @Anonimowy 13 czerwca 2019 16:53
      "Kazali iść do placówki a w placówce nawet nie widzieli poprzedniego wniosku."
      U mnie - tyle że w "żubrze" a to 2 różne banki - też nie widzieli wniosku. Może tak jak w moim przypadku trzeba podać promocję w której był składany wniosek?

      Usuń
    4. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się że że jest rozbieżność danych ale kazali ponownie iść do banku. Konsultant umówił mnie do konkretnego bankowca i napisał mu na co zwrócić uwagę. Udałem się do banku i okazało się że w nazwisku rodowym jest literówka, to znaczy w banku był błąd który poprawiono. Wróciłem do domu złożyłem wniosek po raz 3 i już przeszło wszystko.

      Usuń
  46. Dziś był kurier. Od razu z kartą. Umowa podpisana. Po wysłanym wniosku nie było już żadnego telefonu z banku, a tylko kurier zadzwonił umówić się na godzinę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Podpisałem umowę. Kurier zostawił papiery, kartę. Zalogowałem się ale karty nie da się aktywować. Tak samo z IKO. Ktoś wie co może być przyczyną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa już nieaktualna. Po prostu się pospieszyłem. Jeszcze nie dostałem SMS-a o aktywacji umowy. Po SMS-ie już wszystko poszło.

      Usuń
  48. Czy po spełnieniu warunków tj. po płatnościach kartą na ponad 200zł i Blikiem na ponda 40zł,ale przed wypłatą premii można zastrzec lub zamknąć
    kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzach wyżej jest już odpowiedź na podobne pytanie o rezygnację z karty :)

      Usuń
    2. @Anonimowy, 13 czerwca 2019, 11:39

      W temacie karty w Alior zastrzec lub zamknąć to spora różnica.

      Usuń
  49. Złotówa, orientujesz się czy płatności kartowe poza granicami Polski są wliczane do obrotu 300 zł na m-c koniecznego do zwolnienia z opłaty za kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny, aczkolwiek czy to się opłaca? (Prowizja za przewalutowanie wynosi 3,5%, więc wydając 300 zł wyjdzie więcej niż opłata za kartę).

      Usuń
  50. u mnie aktywacja IKO to droga przez mękę, dzwoni jeszcze konsultant po wysłaniu sms żeby potwierdzić i przypisać nr telefonu?? bo kiedyś tak było a teraz już mnie nerwica bierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzwoni jak aktywujesz na innym numerze niż podany w banku. A standardowo kod do aktywacji jest w iPKO lub dzwoni automat i podaje kod do autoryzacji.

      Usuń
  51. Próbując złożyć wniosek z linku na blogu, po wypełnieniu wszystkich kroków i próbie wysyłki wniosku, pojawia się komunikat, wysłanie wniosku tymczasowo niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj wysłałam bez problemu.

      Usuń
    2. Być może to chwilowa przerwa (najczęściej w weekendy bywają przerwy konserwacyjne). Jeśli kolejny wniosek by się nie powiódł, to sugerowałbym jeszcze tryb incognito (karta prywatna) w przeglądarce.

      Usuń
  52. Czy coś się zmieniło w kwestii aktywacji konta, tzn. czy teraz aktywacja nie następuje zaraz po wizycie kuriera? Kurier był u mnie dziś rano, przesyłka ma status dostarczona, a z PKO nie dostałem żadnego smsa ani maila z powiadomieniem o aktywacji konta. Gdyby znalazł się tu ktoś, kto dziś podpisał umowę, to będą wdzięczny za informację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie SMS przyszedł po 2-3 godzinach

      Usuń
    2. SMS-a dostałem 1,5 godziny po wyjściu kuriera.

      Usuń
  53. Czy jeśli mam upoważnienie do czyjegoś konta to jestem aktualnym klientem banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnomocnictwo masz na myśli? Możesz brać udział bo wyklucza tylko posiadanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, a pełnomocnictwo nie jest relacją właścicielską.

      Usuń
  54. Ile czasu czekaliście na kuriera po wysłaniu wniosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to trwa, bo muszą nie tylko wydrukować dokumenty, ale też wyprodukować kartę. Wysyłka następuje z reguły w drugim dniu roboczym po złożeniu wniosku - wtedy dostajesz e-mail z numerem przesyłki. Potem jeszcze dzień-dwa czekasz na kuriera.

      Usuń
    2. Czwartek wniosek, wtorek kurier z umową i kartą. W tym samym dniu konto aktywowane.

      Usuń
  55. Osobę, która przesłała zgłoszenie o kod na adres ry***89@gmail.com, proszę o ponowne wysłanie formularza. W mail musiała wkraść się literówka, gdyż przyszła zwrotka informująca o tym, że taki adres nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  56. Blikiem można w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Pytanko dla zorientowanych. Otworzyłem konto (dzięki za kod polecenia) ale we wniosku popełniłem błąd w swoim numerze telefonu (przedstawiłem dwie cyfry) skapnąłem się jak kurier nie mógł się do mnie dodzwonić. Byłem w oddziale zmienili mi od ręki numer na właściwy. I teraz pytanko jeśli komuś polecę konto i poda w, formularzu mój właściwy numer telefonu to premia za polecenie do mnie wpadnie czy też przez to że go zmienilem już nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kodem polecenia jest numer telefonu zarejestrowany w banku na dzień rejestracji w programie Polecam PKO, a zmiana możliwa jest tylko pomiędzy edycjami. Jeżeli zarejestrujesz się w programie już po zmianie numeru telefonu w banku, to nie ma problemu - kodem polecenia będzie ten nowy numer telefonu (bo to ten numer wpiszesz w formularzu rejestracyjnym).

      Usuń
  58. Można w internecie zawsze tak place np na aledrogo

    OdpowiedzUsuń
  59. A płatność iko, blik to musi być 40 zł jednorazowo czy może być 4 x 10 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suma płatności ma być co najmniej na 40 zeta.

      Usuń
  60. Kodem polecenia może być mój numer telefonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko może być, ale nawet jest :)

      Usuń
  61. wiadomo kiedy 100zl bedzie wyplacane? bo w zasadach nie mogę znalezc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z artykułu Złotówki:
      "▶️ Wypłata nagród. Program poleceń "Polecam PKO" podzielony został na trzy etapy: od 5. do 30.06., od 1. do 31.07. oraz od 1. do 31.08.2019 r. Mają one znaczenie wyłącznie dla wyliczania terminu wypłaty premii. Bowiem w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 25 dni wypłaca premię"

      Usuń
  62. Może ktoś też ma tak. Założyłem konto 15 czerwca, do tej pory nie dostałem karty. Złożyłem reklamację ale raczej nie zdąże zrobić warunki płatności kartą... Czy jest sens odwoływać się i prosić o przedłużenie tak abym miał szansę wypełnić warunki.. Oczywiście blikiem wszystko mogę zrobić.
    Czy ktoś ma jakiś pomysł?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież kurier już z umową przywozi kartę. Sprawdź

      Usuń
    2. W czym problem? Warunki promo to wykonanie płatności karta na min. 200 zł w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia konta.

      Usuń
    3. Ale jak mogłeś nie dostać karty, skoro kurier przywozi ją razem z umową (w tej samej dużej kopercie znajduje się umowa i mała koperta z kartą)?

      Usuń
    4. @Anonimowy 29 czerwca 2019 14:55
      i
      @Anonimowy 29 czerwca 2019 17:02

      Gdzie @Anonimowy 29 czerwca 2019 11:09 napisał że dostał już umowę?

      Usuń
    5. no bo widzicie w mojej dużej kopercie nie było małej z kartą....

      Usuń
    6. Jeśli dobrze pamiętam, mała koperta z kartą była w tej foliowej "kopercie" kurierskiej, a nie w kopercie z umową. Można więc ją było przeoczyć i wyrzucić razem z tą folią. Ale jeśli faktycznie karty nie było, należałoby chyba od razu zgłosić to w banku.

      Usuń
  63. ok zamówiłem nową. Przyjdzie za tydzień, zdążę wyrobić te 200 zł..

    OdpowiedzUsuń
  64. Czy polecac mozna tylko czasie jednego okresu. Tzn. Jesli konto zaloze w lipcu to tylko w lipcu? Albo tylko w przeciagu 30 dni od założenia konta?

    OdpowiedzUsuń
  65. Czy płatnosc za bilety do zoo to również zalicza sie do platnosci w punktach handlowo uslugowych?

    OdpowiedzUsuń
  66. Czy do spełnienia warunków płatności Blik może być "przelew ma telefon Blik?" Zaliczy mi to?

    OdpowiedzUsuń
  67. Czy posiadanie konta firmowego w PKO wyklucza z promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy widoczne po zalogowaniu się na stronie programu informacje o liczbie poleceń są w ogóle aktualizowane? W połowie czerwca kilka osób założyło konto z moim kodem polecenia, a tam ciągle jest 0.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywanie tych danych bez ich aktualizowania jest bezsensowne. Nawet premie za polecenia już przelali na konto, a na stronie Polecam PKO nadal widzę, że z mojego polecenia skorzystało 0 osób. Mogliby sobie w ogóle odpuścić pokazywanie tych danych, bo nieaktualizowane tylko wprowadzają w błąd.

      Usuń
    2. Sprawdzanie stanu poleceń w sytuacji gdy już wypłacili Ci premię za polecenie przypomina sytuację sprawdzenia trafności prognozy pogody po upływie tygodnia czasu :)

      Usuń
    3. Anonimowy 11 lipca 2019 22:00
      A nie pomyślałeś, że kasa mogła wpłynąć tylko za część poleceń, a pozostałe są jeszcze nierozliczone i fajnie byłoby widzieć ich liczbę po zalogowaniu na stronie Polecam PKO?
      PS. A propos "tygodnia czasu" - czy może być tydzień czegoś innego niż czas? ;)

      Usuń
  69. Dziś wpłynęła stóweczka. Dzięki adminie za kod i miłej stóweczki ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! 100 zł jest także u mnie.

      Usuń
    2. A u mnie wpłynęły tylko premie za polecenia. Nie dostałem jeszcze premii za założenie konta, chociaż płatności zrobiłem wcześniej niż osoby polecone, które swoje premie za założenie konta już dostały. Czy to normalne, czy powinienem już pisać reklamację?

      Usuń
    3. Twój komentarz mnie oświecił! Ja w sumie nie wiem, za co była moja stówa i w dodatku zapomniałem o drugiej! haha
      Dostałem albo za założenie konta z polecenia admina, albo za polecenie konta mamie, która również wczoraj dostała kasę za założenie konta z mojego polecenia. Także dzięki za przypomnienie, że jeszcze stówa mi brakuje. A już chciałem zamykać konto... (sic!)

      Usuń
    4. Adam, dostałeś za polecenie. Nie dostałeś jeszcze za założenie konta. Też zakładałem z kodem Mr. Złotówy i za założenie jeszcze nie dostałem, chociaż dostałem już za polecenia.

      Usuń
    5. Mam to samo. Czy mamy zacząć się martwić?

      Usuń
    6. Mr. Złotówa, z tym Twoim kodem polecenia jest oczywiście wszystko OK?

      Usuń
    7. Jest. Numeru nie zmieniałem, działał w poprzednich odsłonach programu poleceń, został zarejestrowany też w tym. Wszystkie warunki spełnione.

      Usuń
    8. Ktoś już dostał za założenie kodu z polecenia Mr. Złotówy? Bo u mnie nadal nic ;/ Pisać reklamację czy czekać?

      Usuń
    9. No właśnie, Mr. Złotówa, coś Twoi poleceni są pomijani w kolejce do wypłaty premii. Oby po tych 50+25 regulaminowych dniach nie trzeba było składać reklamacji i czekać jeszcze 30 dni na jej rozpatrzenie.
      PS. A Ty dostałeś premie za polecenia z pierwszego etapu?

      Usuń
    10. Nie dostałem. Kolega, który skorzystał z mego polecenia dostał. Póki co nie mam podstawy do reklamacji (dziś mija zaledwie 1/5 z czasu przewidzianego na wypłatę; choć faktycznie we wcześniejszych edycjach programu poleceń PKO BP te wypłaty były realizowane szybciej).

      Usuń
    11. Niepokojące nie jest to, że wypłaty nie są realizowane szybko, tylko że premie dostały już osoby, które założyły konto i spełniły warunki później, a nie dostały jeszcze te, które założyły konto i spełniły warunki wcześniej. Logicznym byłoby, gdyby premie wypłacali w kolejności spełnienia warunków, a tak najwyraźniej nie jest i nie wiadomo co decyduje o tej kolejności. Pozostaje więc czekać na kolejną transzę wypłat.

      Usuń
  70. Odpowiedzi
    1. Do końca III etapu, czyli do 31.08.2019 r., ale liczy się data aktywacji konta, czyli w praktyce zawarcia umowy (a że jedyną opcją jest kurier, to z wnioskiem nie warto zwlekać do ostatniej chwili).

      Usuń
  71. Potwierdzam kasa na koncie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za info. Nie spodziewałem się tak szybko, Na konto nie zaglądam bo mam dla Młodych i zrezygnowałem z karty. Ale 100 zł faktycznie już jest! Elegancko :)

      Usuń
  72. Dostałem kasę za polecenia lecz za założenie konta jeszcze nie z kodu z bankbrania od złotówy czy z tym kodem jest wszystko okej ?

    OdpowiedzUsuń