700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

1.07.2019

Bony do Biedronki o wartości 150 zł za Konto Jakie Chcę w Santander Banku + premia pieniężna 80 zł + inne bonusy

Santander Bank odpalił nową promocję, w której w prosty sposób zgarnąć można aż 150 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka.

Bony 150 zł do Biedronki za konto osobiste w Santander Banku
Ale to nie wszystko, bo towarzyszące promocje bankowe dają jeszcze więcej. To m.in. bonusy pieniężne po 80 i 150 zł oraz zwroty za płatności z konta. Maksymalnie można "wycisnąć" nawet 680 zł! I to wszystko z bardzo dobrym kontem, dającym przelewy natychmiastowe za darmo.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Santander Banku.]

W praktyce w Santander Banku kumulują się aż 4 różne promocje bankowe, w których do wzięcia są:
  • bony do Biedronki o wartości 150 zł (za otwarcie konta i spełnienie prostych warunków)
  • premia pieniężna 80 zł (za wpisanie we wniosku kodu polecenia)
  • premia pieniężna 150 zł (za zapewnienie wpływów na konto) oraz
  • zwroty do 300 zł rocznie (za opłacanie rachunków za media z Konta Jakie Chcę).

Do Ciebie należy wybór, z ilu promocji chcesz skorzystać. Możesz skupić się wyłącznie na tej pierwszej (z bonami do Biedronki). Warto też skorzystać z kolejnej, bo warunki też są proste do ogarnięcia. Kolejne promocje są już skierowane do tych, którzy będą wykazywać się nieco większą aktywnością. Ale po kolei.

Promocja "Mam Konto Jakie Chcę z premią" (z bonami do Biedronki)


Dla kogo promocja z bonami do Biedronki? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która co najmniej od 1.07.2018 r. nie posiadała konta osobistego w Santander Banku (wcześniej BZ WBK). Posiadanie innych produktów (np. karty kredytowej, konta firmowego czy konta oszczędnościowego w Santander Banku) na szczęście nie wyklucza z promocji.

W promocji udziału brać nie mogą również osoby, które w okresie trwania promocji wzięły udział w akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta Jakiej Chcę organizowanej przez zewnętrzny podmiot współpracujący z Santander Bankiem.

Nagrody. W tej promocji do wzięcia są 2 gwarantowane nagrody w postaci bonów do wykorzystania w sklepach Biedronka. Będą one miały wartość 50 oraz 100 zł, więc razem uzyskać można aż 150 zł do wydania podczas zakupów. Realizacja bonów ma być możliwa do 31.07.2020 r.

Zasady promocji "Mam Konto Jakie Chcę z premią"


By wziąć udział w akcji i zgarnąć gwarantowane nagrody:
  • do 31.08.2019 r. na stronie promocji złóż wniosek o Konto Jakie Chcę wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej;
  • we wniosku podaj numer telefonu komórkowego oraz adres mailowy oraz wyraź zgody na:
    • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych;
    • kontakt drogą elektroniczną oraz na kontakt telefoniczny w celu marketingowym oraz
    • na elektroniczny kanał kontaktu (EKK) - to zgoda na przekazywanie informacji kierowanych do klienta i wymianę korespondencji w serwisie elektronicznym - można ją wyrazić w bankowości internetowej (Ustawienia => Forma otrzymywania korespondencji);
  • we wniosku podaj kod polecenia - możesz skorzystać z mego kodu: 1000279022 - to może zapewnić Ci dodatkową premię 80 zł (o szczegółach piszę nieco niżej);
  • najpóźniej do 15.09.2019 r.:
    • zawrzyj z bankiem umowę (o konto z kartą i dostępem do bankowości) oraz
    • otrzymaj SMS lub e-mail z banku o aktywacji konta.

Za spełnienie powyższych warunków należał Ci się będzie pierwszy z bonów o wartości 50 zł. By uzyskać drugi bon (o wartości 100 zł):
  • w ciągu 30 dni od aktywacji konta:
    • zapewnij wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł (może być to np. przelew z Twego konta w innym banku; liczy się pojawienie środków w historii konta - można je wydać, przelać lub wypłacić w dowolnym momencie) oraz 
    • wykonaj co najmniej 5 płatności kartą w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie (mogą to być transakcje na dowolne, nawet bardzo drobne kwoty).

Przekazanie nagród. Bony bank (bo w tej promocji nie ma pośredników) przekaże mailem (na adres podany podczas zakładania konta) najpóźniej do 31.10.2019 r.

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Bony 150 zł do Biedronki za konto w Santander Banku

Omawiając warunki promocji z bonami do Biedronki, warto zwrócić uwagę na zapis:
"Uczestnikowi, który w Okresie trwania Promocji skorzysta z uprawnienia do odstąpienia od umowy o Kartę debetową (...) w terminie i na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa przysługuje wyłącznie prawo do uzyskania Nagrody I [tj. bonu 50 zł do Biedronki - przyp. Mr. Złotówa], pod warunkiem utrzymania Konta w Okresie trwania Promocji"

Pamiętaj jednak, że "odstąpienie od umowy" to pojęcie obowiązujące wyłącznie w okresie 14 dni od otwarcia konta. Później mowa już o wypowiedzeniu umowy. Regulamin wymaga jedynie, by do dnia otrzymania nagród posiadać konto założone w promocji.

Premia pieniężna 80 zł za otwarcie konta z polecenia


Oprócz bonów do Biedronki, z tym samym kontem zakładanym w Santander Banku zgarnąć możesz też kolejny gwarantowany bonus. To 80 zł za otwarcie konta z polecenia.

Okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Santander Banku (wcześniej BZ WBK) jest jednak nieco dłuższy niż w promocji z bonami do Biedronki, gdyż bank liczy go od 1.05.2018 r.

By uzyskać premię 80 zł:
  • we wniosku o Konto Jakie Chcę (objętym już promocją z bonami do Biedronki) wpisz kod polecenia od obecnego posiadacza konta osobistego w Santander Banku - jeśli takiej osoby nie znasz, możesz podać mój sprawdzony kod: 1000279022
  • nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych banku;
  • najpóźniej do końca miesiąca następującego po otwarciu konta spełnij 2 poniższe warunki: 
    • zaloguj się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej Santander oraz 
    • wykonaj płatności kartą wydaną do konta lub mobilną kartą w telefonie albo za pomocą BLIKa na sumę min. 300 zł (ale jeśli udział w promocji weźmiesz pod koniec jej dostępności, to pamiętaj, że te warunki spełnić trzeba maksymalnie do 31.10.2019 r.) - do tej sumy wliczy się już 5 transakcji wykonanych na potrzeby promocji z bonami do Biedronki.

Premię pieniężną w wysokości 80 zł za otwarcie konta z polecenia otrzymasz do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia powyższych warunków.

Premia 150 zł za zapewnienie wpływów na konto [III edycja dostępna do 31.07.2019 r.]


Jako że od 1.08.2019 r. pojawiła się kolejna, IV edycja promocji (o której piszę poniżej), to opis III edycji (dostępnej do 31.07.2019 r.) przeniosłem tutaj.

Premia do 150 zł za zapewnienie wpływów na konto [IV edycja dostępna od 1.08.2019 r.]


Zakładając konto w promocji z bonami do Biedronki (jak i jednocześnie z bonusem 80 zł za użycie kodu polecenia), możesz też wziąć udział w promocji z premią do 150 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia (lub innych świadczeń) na konto. Poniżej opisane warunki dotyczą wniosków złożonych od 1.08.2019 r.

Tutaj okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Santanderze jest nieco inny niż w dwóch wcześniej opisanych promocjach, bo konta w Santander Banku (wcześniej BZ WBK) nie można posiadać co najmniej od 1.04.2018 r.

Dzięki promocji zdobyć możesz 50, 100 lub 150 zł. Wysokość premii zależy od liczby miesięcy, w których zapewnisz wpływ wynagrodzenia na konto w Santander Banku. Najniższą nagrodę otrzymasz, jeśli wynagrodzenie wpłynie tylko raz. Bank wypłaci Ci 100 zł, jeśli wpływy wynagrodzenia nastąpią w dwóch miesiącach, a 150 zł otrzymasz za wpływy odnotowane w trzech (lub więcej) miesiącach.

By wziąć udział w promocji i zdobyć do 150 zł:
  • złóż dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia na konto w Santander Banku (można to zrobić za pośrednictwem infolinii lub poprzez bankowość internetową - wg ścieżki: Twoje Sprawy => Przenieś do nas wynagrodzenie); w odróżnieniu od poprzedniej edycji tym razem nie musi to nastąpić w miesiącu podpisania umowy o konto (pamiętać jednak trzeba, że do promocji przystąpić można najpóźniej do 31.10.2019 r.; no i czym później złożysz dyspozycję, tym mniej czasu będzie na spełnienie warunków promocji; wpływy wynagrodzenia odnotowane przed złożeniem dyspozycji nie będą uwzględniane na potrzeby promocji); 
  • do 31.01.2020 r. zapewniaj wpływy wynagrodzenia na konto w Santander Banku (przypomnę, że wysokość premii zależy od liczby miesięcy, w których takie wpływy zapewnisz). 

Spełniając warunki promocji, pamiętaj, że zgodnie z regulaminem:
"Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.
Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia"

Wypłata nagrody (50, 100 lub 150 zł) przewidziana jest w lutym 2020 r. (do momentu wpływu premii nie zamykaj konta).

Przebieg tej promocji bank zobrazował za pomocą tabeli umieszczonej w regulaminie:

Zwroty za płatności z Konta Jakie Chcę


Gratyfikacji za otwarcie konta w Santander Banku już wymieniłem dużo, ale jest jeszcze jedna okazja do bankobrania. To zawroty 1% wartości rachunków i faktur za media (gaz, prąd, telefon, telewizja i Internet) opłacanych z Konta Jakie Chcę (zwykłym przelewem, zleceniem stałym lub za pomocą polecenia zapłaty).

Miesięcznie możesz uzyskiwać w ten sposób do 25 zł (choć wyciśnięcie maksimum jest ciężko osiągalne, bo za media trzeba by płacić ponadprzeciętnie; aczkolwiek pewnie i jest to w zasięgu niektórych - np. tych, którzy ogrzewają dom na gaz lub prąd i mają z tego tytułu wysokie opłaty).

Rocznie w ramach zwrotów uzyskać można do 300 zł. By otrzymywać zwroty, niezbędne jest zgłoszenie do banku rachunków/faktur, za które będziesz dokonywać płatności - tak by bank wiedział, za przelewy na jaki rachunek naliczać zwrot (można to zrobić w placówkach banku lub elektroniczne w bankowości internetowej).

Ile kosztuje Konto Jakie Chcę w Santander Banku?


Na koniec czas prześwietlić główne cechy konta otwieranego w promocji:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN i za przelewy natychmiastowe (!) zlecane w bankowości internetowej oraz mobilnej; 
  • 0 zł za wydanie karty i 15 zł za jej wznowienie (gdy bank przesyła nowy plastik po 4 latach - czyli po upływie okresu ważności karty; w przypadku osób do 26. roku życia opłata nie jest pobierana);
  • opłata miesięczna za Kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard - do wyboru jeden z poniższych wariantów: 
    • 0/5 zł - opłata nie jest pobierana w przypadku wykonania min. 5 płatności na dowolne kwoty lub 
    • 3 zł bez warunków (tę opłatę bank ustawia jako domyślną, jednak za miesiąc, w którym otwierasz konto nie będzie ona pobrana - wtedy możesz zmienić na wariant powyższy, a więc z opcją uniknięcia opłaty po 5 płatnościach, który będzie obowiązywać od kolejnego miesiąca; od 1.08 2019 r. zmiana wysokości opłaty miesięcznej za obsługę karty następuje od pierwszego dnia miesiąca, w którym złożono dyspozycję); 
  • 0 zł za wypłaty kartą z bankomatów Santander Banku; w przypadku osób do 26. roku życia wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce są darmowe. 

Do promocji z bonami do Biedronki (i jednocześnie do udziału w pozostałych promocjach) kwalifikują wyłącznie wnioski o konto złożone na stronie promocji. Opcją zawarcia umowy jest wtedy przelew weryfikacyjny, wideo rozmowa z doradcą banku lub wizyta kuriera - już we wniosku o konto możesz wskazać inny adres do dostarczenia umowy (nie musi być to adres zamieszkania, ani korespondencyjny, więc możesz podać adres miejsca pracy albo Twego urlopowego pobytu).


Przydatne dokumenty:

149 komentarzy:

  1. Nie ma żadnego maila od organizatora i terminu uzupełnienia danych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Organizatorem promocji jest sam bank i to on prześle nagrodę mailem (nie ma więc potrzeby pamiętania o obowiązku uzupełniania danych do wypłaty/wydania nagrody).

      Usuń
  2. Jeśli jestem pełnomocnikiem do konta mamy (jeszcze z czasów BZ WBK) to ma to znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnomocnictwo to inna relacja niż posiadanie konta. Zatem możesz brać udział w promocji.

      Usuń
  3. Mam taką sytuację. W piątek dostałem 160zł, 80 za polecenie i 80 za otworzenie z polecenia... ale siostra której konto poleciłem i która spełniła warunki w maju nie dostała swoich 80.
    Ktoś miał taki przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio, pod innymi wpisami pojawiło się parę komentarzy Czytelników, by dyskutować o promocjach pod właściwymi edycjami. Do tego też gorąco zachęcam.

      Jeśli zaś chodzi o poruszoną kwestię, to podobne przypadki - jeśliby były - generalnie nie mają znaczenia ;) Jeżeli warunki są spełnione i minął czas wypłaty premii, to niezbędne jest złożenie reklamacji w indywidualnej sprawie (najszybciej i najwygodniej będzie to zrobić za pośrednictwem wiadomości w bankowości internetowej).

      Usuń
  4. Bony trzeba zrealizować jednorazowo czy można dzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dzielić. Można też połączyć.

      Usuń
  5. Płatności można tylko kartą? W poprzedniej edycji tej promocji chyba można było też blikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji "Mam Konto Jakie Chcę z premią" nawet nic nie wspomina o BLIKu. Płatności muszą być wykonane kartą.

      Usuń
  6. jeżeli mam konto brokerskie w Santander (przeniesienie z Deutsche), to można skorzystać z oferty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczyć może tylko posiadanie "rachunku płatniczego osobistego o charakterze oszczędnościowo-rozliczeniowym". Rachunek brokerski czy maklerski takim na szczęście nie jest.

      Usuń
    2. Niestety, do konta brokerskiego jest zakładane konto osobiste i to konto też przeszło z Deutsche Bank do Santander.
      Jest wykluczenie z promocji

      Usuń
  7. Czy karta jest obowiązkowa? Bo w regulaminie jest napisane, że można ją wyrobić opcjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapis o opcjonalności dotyczy właściwie tylko tego, że wtedy można zdobyć bon 50 zł. By otrzymać także bon 100 zł, wyrobienie karty jest konieczne.

      Usuń
  8. Czy przelew z konta innej osoby może być traktowany jako wynagrodzenie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli zapłacę karta i zwrócę towar ale pieniądze dostanę w gotówce to bank mi zaliczy płatność kartą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo zaliczy jak będzie zwrot na kartę innego banku. Choć niektóre sklepy zwracają tylko na tę samą kartę i inaczej nie chcą :(

      Usuń
  10. Czy za przelew wynagrodzenia Bank rozumie również przelew pod tytułem wynagrodzenie do umowy zlecenie 07/2019

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Podobno akceptują również te z tytułem za zlecenie 06/2019 :)

      Usuń
  11. Czy jest możliwe skorzystanie z promocji "Premia 150 zł za zapewnienie wpływów na konto" przez osobę posiadającą działalność gospodarczą? Jeśli tak to w jaki sposób? Nie bardzo wiem co w takim przypadku oznaczała by dyspozycja przekazywania wynagrodzenia, skoro sam z firmowego konta przelewam na prywatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Credit Agricole i w mBanku przechodziły mi przelewy z DG i premie dostawałem. W Santanderze nie sprawdzałem ale jak nie masz innego wyjścia to niczym nie ryzykujesz.

      Usuń
  12. Witam,
    czy wykonanie łącznie 5 transakcji (na potrzeby promocji z bonami do Biedronki i otwarciem konta z polecenia) dotyczy również promocji za zapewnienie wpływów wynagrodzenia czy należy dodatkowo zrobić 5 płatności - czyli w sumie 10;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy z tym wynagrodzeniem to wystarczy wplyw z innego konta na ok 1000zl?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy wynagrodzenie to musi być przelew wypłaty czy może być przelew z innego banku jako wynagrodzenie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy bycie pełnomocnikiem rachunku innej osoby w santanderze wyklucza mnie z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnomocnik to nie posiadacz konta więc może brać udział śmiało.

      Usuń
  16. Jeśli chcę dostać premię 150zł za przeniesienie wynagrodzenia, to mój kierownik dostanie jakieś pismo?
    Chciałam przelać pieniądze sobie od kolegi. Więc powinno zaliczyć.
    WPISZ DANE ŚWIADCZENIODAWCY czyli dane mogę podać tego kolegi, czy muszę dane kierownika, albo nazwę i adres tej firmy tylko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bank wysyła list. Musisz podać dane firmy.

      Usuń
  17. A gdyby podać dane jakiejś przypadkowej firmy? Pieniądze prześle sobie z kogoś konta. Po prostu nie chcę nikogo z pracy w to mieszać. A wypłatę wole na moje stałe konto, bez zmieniania co jakiś czas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to list dojdzie do tej przypadkowej firmy ;) w bankowości podajesz nazwę pracodawcy,więc przypuszczam,że system bankowy to zapamięta i tylko takie przelewy uzna.

      Usuń
  18. Dopiero zaczynam "zabawę" z bankobraniem i nie wszystko rozumiem. Złożyłam wniosek ale co oznacza że najpóźniej do 15.09.2019 r.mam
    zawrzecz bankiem umowę (o konto z kartą i dostępem do bankowości)? Chodzi po prostu o podpisanie dokumentów dostarczonych przez kuriera?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy "płatności" revolutem liczą się w tych przypadkach do transakcji kartowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wykluczeń. Czyli odpowiedź prosta :)

      Usuń
  20. I jeszcze jedno. Czy bank pobiera opłaty za transakcje revolutem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jedynie Citi pobiera przy kartach kredytowych.

      Usuń
  21. Czy do otrzymania bonów wystarczy jeden wpływ i te 5 transakcji czy trzeba to powtarzać przez 3 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla uzyskania bonów to wymóg jednorazowy (do wykonania w ciągu 30 dni od aktywacji konta).

      Usuń
  22. Kiedy można zamknąc konto i czy mozna przez ineternet ? Jakies opłaty zwiazane z zamknieciem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po otrzymaniu premii/bonu możesz zamykać konto. Można przez internet. Nie ma opłat za zamknięcie konta.

      Usuń
  23. Próbowałam już kilka razy założyć tam konto i nic.
    Przez neta, za pomocą kamerki - odrzucone.
    Za pomocą kuriera - nie dostałam nigdy umowy.
    Czy ktos wie o co może chodzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujące zwłaszcza to, że kurier nie dotarł. Sugerowałbym kontakt z infolinią - może uda się coś wyjaśnić.

      Usuń
  24. a ta kwota 350 zł, to musi być w jednym miesiącu? czy jak teraz założyłam konto i np. w lipcu wydam 100 a w sierpniu 250, to bank mi to zaliczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 350 zł? Chyba chodziło o 300 zł do wydania na potrzeby premii 80 zł za otwarcie konta z polecenia. Warunek należy spełnić "najpóźniej do końca miesiąca następującego po otwarciu konta", więc przy tym sformułowaniu transakcje można sobie rozłożyć (na miesiąc otwarcia konta i na kolejny).

      Usuń
  25. Czy liczą się płatności kartą przy zakupach np na allegro czy aliexpress, czy tylko fizycznie w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie był u mnie kurier i okazało się że miał przy sobie wydruki zdjęć mojego dowodu. W jakim celu bank daje takie coś kurierowi jak wszystkie dane są w umowie? Zaczynamy od zgrzytu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Powinno zaliczyć, jeśli przeleje się pieniądze od koleżanki bez wpisania w tytule "wynagrodzenie, zlecenie..." ?

    "przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.
    Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia"

    OdpowiedzUsuń
  28. Bony będzie można realizować wielokrotnie czy trzeba wszystko wydać za jednym razem?

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy po podpisaniu umowy i aktywacji konta, miał ktoś telefon aby zgłosić się do oddziału, bo muszą fizycznie zeskanować dowód, i uzupełnić kartę wzoru podpisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dotyczy to dawnych klientów Deutsche Banku.

      Usuń
  30. Powiedzcie mi, czy WY nie macie problemu z dodawaniem skanów dowodu osobistego i wysyłanie ich drogą elektroniczną. Ja mam jednak do tego obiekcje. Nie wiem czy to jest do końca bezpieczne. Wolałabym iść do oddziału banku i podpisać umowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo strona szyfrowana (https). No i wysyłam do banku a nie do jakiegoś Januszex sp. z o.o.

      Usuń
  31. Witam
    W tym tygodniu założyłem konto w promocji korzystając z polecenia. Czy mogę zarejestrować się w programie poleceń i polecać już innych, czy muszę najpierw spełnić warunki? Czy jeśli zarejestruje się w danej edycji to w kolejnej mogę być dalej osobą polecajacą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By polecać, wystarczy posiadać konto. Możesz więc zarejestrować się i polecać już teraz. Można też polecać w kolejnych edycjach (ale każda wymaga odrębnej rejestracji).

      Usuń
  32. Czy można zapłacić kartą w internecie na kwotę 300 zł i tej zostanie zaksięgowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być dowolne transakcje. Zatem i w internecie.

      Usuń
  33. Czy przejdzie taka opcja odnośnie przeniesienia wynagrodzenia że wpisałem w banku dane znajomej która mieszka gdzie indziej, ma inne imię nazwisko i będzie mi przelewać co miesiąc kwotę 1000zl jako wynagrodzenie. Jak myślicie, przejdzie to?

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. Posiadanie karty kredytowej Media Markt wydanej przez Santander jsk rozumiem nie wyklucza z promocji? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyklucza :) Zwłaszcza, że to karta wydawana przez Santander Consumer Bank, a nie Santander Bank Polska, o którego promocji mowa powyżej :) A to 2 odrębne banki. Ale nawet posiadanie karty kredytowej Santander Banku też by nie wykluczało z promocji Konta Jakie Chcę.

      Usuń
    2. Ok. Dzięki bardzo za info. Pozdrawiam.

      Usuń
  35. Czy któraś z tych promocji poza programem poleceń dotyczy też założenia konta dla młodych tego do 26 lat? Chodzi o osobę pełnoletnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie to wszystkie promocje (z bonami do Biedronki, z bonusem 80 zł za otwarcie konta z polecenia, zwroty za płatności i 150 zł za wpływ wynagrodzenia) dotyczą także osób do 26 lat. Bo każdy otwiera to samo Konto Jakie Chcę, ale różnica jest taka, że dla osób do 26 lat obowiązują nieco inne zasady (te co wymieniam).

      Usuń
  36. Cześć,mam pytanie dotyczące opłaty za kartę,za miesiąc otwarcia rachunku(podpisania umowy) pobrano mi prowizję-skladałam reklamację,ktorą rozpatrzyli pozytywnie.W lipcu zmieniłam ten wariant ,który jest z automatu (3 zł)na ten z 5 płatnościami kartą (bez opłat) a pomimo to pobrano mi za lipiec prowizję (oczywiście dotrzymałam warunku) Na infolinii pan rzekł,że to jest OK,bo gdy zmieniam ten wariant to obowiążuje to dopiero od następnego miesiąca.Czy on miał rację czy nie? Czy ktoś z Was tak miał? Patrzyłam w taryfie,ale nie znalazłam takiego zapisu (może jest ,ale ja go nie widzę) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Regulamin debetowych kart płatniczych dla klientów indywidualnych § 8
      Opcje opłaty miesięcznej za obsługę karty: Dopasowana Mastercard, Dopasowana Visa

      Ust 3. Z zastrzeżeniem ust. 4, zmiana wysokości opłaty miesięcznej za obsługę karty następuje od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono dyspozycje.

      Ust 4. Od 1.08 2019 r. zmiana wysokości opłaty miesięcznej za obsługę karty następuje od pierwszego dnia miesiąca, w którym złożono dyspozycję.

      Dla dyspozycji złożonych po ostatnim dniu roboczym Banku w bieżącym miesiącu, zmiana wysokości opłaty miesięcznej za obsługę karty nie nastąpi od pierwszego dnia miesiąca, w którym złożono dyspozycję, lecz od pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

      Usuń
    2. Jeśli konto zostało otwarte w lipcu, to za lipiec ta opłata jednak była niesłusznie pobrana (dobrze, że złożyłeś reklamację!). Gdyż w taryfie opłat i prowizji w Postanowieniach Ogólnych, w części "5.2. Debetowe karty płatnicze do rachunków płatniczych / inne instrumenty płatnicze i czynności z nimi związane" znaleźć można zapis:

      "Karty debetowe

      Pobierane są:
      (...)
      b) opłaty za kartę: – okresowo w cyklach miesięcznych – do 10- tego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie) następującego po miesiącu kalendarzowym, którego dotyczą, z zastrzeżeniem, że opłata nie jest pobierana za miesiąc, w którym została podpisana umowa".

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedzi, czytając nie zauważyłam tego ;) Pozdrawiam,Edyta

      Usuń
  37. Czy jeśli konto założyłam w poprzedniej edycji promocji a teraz chciałabym złożyć dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia to przysługuje mi premia do 150 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest na to za późno. W III edycji promocji z premią za przeniesienie wynagrodzenia (dostępnej do 31.07.2019 r.) warunek brzmiał: "w miesiącu, w którym podpisze umowę o konto osobiste prowadzone w złotówkach (...) złoży (...) dyspozycję przekazywania wynagrodzenia".

      A w obecnej IV edycji (dostępnej od 1.08.2019 r.), uczestnikiem może być osoba, która:

      "w okresie przystąpienia do promocji [tj. od 1.08. do 31.10.2019 r. - przyp. Mr. Złotówa] podpisała umowę o konto osobiste z kartą debetową oraz usługą Santander internet – Konto Jakie Chcę z płatniczą kartą Dopasowaną (...). W promocji bierze udział tylko pierwsze nowo otwarte konto osobiste uczestnika promocji" oraz

      "w okresie od 1 kwietnia 2018 r. do 31 lipca 2019 r. nie była posiadaczem ani współposiadaczem żadnego konta osobistego prowadzonego w złotówkach w banku organizatora".

      Usuń
  38. Czy te 5 transakcji mogą być płatnościami blikiem czy tylko karta debetową?

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy jeśli miałem konto w Deutsche Bank i zostałem przeniesiony do Santandera po fuzji, to mogę skorzystać z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej jesteś pełnoprawnym posiadaczem konta w Santander Banku, więc niestety udziału w promocji wziąć nie możesz.

      Usuń
  40. czy zapis

    nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych banku;

    tyczy się również polecającego?

    OdpowiedzUsuń
  41. Dostał już ktoś meila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie ani za polecenie.

      Usuń
    2. Za polecenie dostalem poczatkiem tamtego miesiaca

      Usuń
    3. Wasze komentarze zapewne odnoszą się do akcji z kontem w Santander Banku dostępnej od 8.05. do 30.06., a w której do 21.08. mają być przesłane maile powiadamiające o przyznaniu nagrody (o tamtej akcji pisałem tutaj).

      Powyższy wpis dotyczy kolejnej promocji (dostępnej od 1.07.).

      Usuń
  42. Czekamy chociaż to tylko kwestia czasu skoro warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za kod. Konto założone, czekam na kartę. Czy po spełnieniu warunków i zainkasowaniu bonusów konto można od razu zamykać? Tak wnioskuję po lekturze regulaminów, ale wole dopytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto należy posiadać do momentu otrzymania nagrody/nagród. Później można z nim zrobić co się chce.

      Usuń
    2. Co z kartą? Czy od razu po spełnieniu warunków można ją zamknąć, tak aby uniknąć opłat, czy musi być aktywna aż do otrzymania bonusów?

      Usuń
  44. Witam, jako wpływ wynagrodzenia liczy się przelew z rachunku osobistego innej osoby tytułem 'wynagrodzenie 08/2019'?

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzisiaj już wpadła mi pierwsza nagroda. Niespodziewałem się, że będzie tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
  46. Konto założone w lipcu,5 transakcji za ponad 300zl wykonane w lipcu czy 80 zł powinienem dostać na koniec sierpnia?

    OdpowiedzUsuń
  47. Konto założone w lipcu,5 transakcji na ponad 300zł wykonane w lipcu czy na koniec sierpnia dostane 80 zł?

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam, podałem Twój kod polecający, nie otrzymałem 80zł. Składałem reklamację, i otrzymałem odpowiedź, że nie otrzymam premii, gdyż kod polecający nie był podany (kłamią w żywe oczy). Czy możesz sprawdzić, czy otrzymałeś premię za mnie ? Napisałem maila kilka minut temu z adresu z......@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podawałem ten kod polecający ale czas mają do końca tego miesiąca chyba? napisz czy sprawa się wyjaśniła?

      Usuń
    2. @Anonimowy 25 września 2019 08:24, odpowiedziałem na maila.

      Usuń
  49. Czy ktoś dostał już bon na 100 zł ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja również nie otrzymalem premii 80zl za podanie kodu polecenia... Hmmm co jest grane ???

    OdpowiedzUsuń
  51. Do chwili obecnej brak bonu na 100zł.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja otrzymałem wszystkie bony i premię 80 zł.

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy ktoś kto otrzymał mail z nagrodami bonami do biedronki powie z jakiego adresu wysyłają info na maila? Bo ja do tej pory u siebie nie widzę bonów. 80zl z polecenia już dawno otrzymałam

    OdpowiedzUsuń
  54. Rozumiem, że bony do biedronki przychodzą na maila. Ktoś podpowie z jakiego adresu? Do tej pory nie otrzymałam żadnego bona, natomiast 80zl z polecenia tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. newsletter@santander.pl
      Z tego adresu dostałam bony:)

      Usuń
  55. Już znalazłam info o drugiej nagrodzie czyli bon 100 zł, a co jak nie mam informacji o nagrodzie 50zl bon do biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złóż reklamację. bonus@ebrokerpartner.pl

      Usuń
  56. Dostaliscie już bony? U mnie wciąż cisza..

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie brak. Napiszcie jak wpadną bony.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam. W tej promocji na bony Złotówa pisał że bony przekazuje sam bank bez pośredników więc do kogo pisać lub dzwonić odnośnie bonów bo jak do tej pory nic nie dostałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co na bony jeszcze jest czas (do 31.10. włącznie). Miejmy więc nadzieję, że reklamacje nie będą potrzebne, ale gdyby co, to o dostępnych sposobach składania reklamacji w poszczególnych bankach piszę tutaj.

      Usuń
    2. U mnie ani bonów, ani premii 80 zł. 🤷

      Usuń
  59. U mnie brak. Mają jeszcze 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  60. Mamy 31.10 a bonów dalej brak, czy ktoś dostał już bony do Biedronki, chociaż 1 bo ja jeszcze ani jednego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. Ani bonów ani 80 zł za kod polecenia 😟

      Usuń
  61. Dzisiaj o godzinie 10.00 wpadły oba bony 50 i 100 zł. Znalazłam przed chwilą dopiero po wpisaniu w lupkę wyszukiwania hasło santander:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy były wysłane emailem?

      Usuń
    2. Tak. Przyszly na email

      Usuń
    3. Z adresu newsletter@santander.pl

      Usuń
  62. Czy ktoś jeszcze dostał bony, bo u mnie nadal cisza a mamy 31.10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bonów i premii 80 zł brak. Reklamacja złożona 🙄

      Usuń
    2. Witam. Na jaki adres wysłałeś reklamację i co w niej zawarłeś?

      Usuń
  63. Organizatorem tej promocji był Rankomat Sp. z o.o. Sp.K. z siedzibą w Warszawie (01-141), ul. Wolska 88. Konieczny będzie kontakt z organizatorem w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą promocję organizuje bank. Od razu w drugim punkcie masz: "2. Organizatorem Promocji jest Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa,"

      Usuń
  64. 13:38:41 W regulaminie tej promocji jasno jest opisane, że organizatorem akcji promocyjnej „Konto Jakie Chcę z Bonusem” jest Rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. z siedzibą w Warszawie (01-141), ul. Wolska 88. Taką otrzymałem odpowiedz z banku od konsultanta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ta promocja. Konsultant się pomylił.

      Usuń
  65. Złożyłem reklamację na stronie banku i czekam na odpowiedż ale chyba ta promocja ich przerosła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na 2 osoby są 2 maile. Sprawdź spam.

      Usuń
  66. 80 zł otrzymałam 30.09. Bon na 100 zł przyszedł w terminie, bonu na 50 zł nie widzę nigdzie. Napiszę do nich.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja rowniez nie otrzymalem zadnego bonu, zlozylem reklamacje na stronie banku, narazie brak odpowiedzi. Prosze o informacje, jezeli komus z Was udalo sie pozytywnie zareklamowac brak bonow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobrze. Wpis powyżej z 3 listopada 23:33 jest mój. Brakowało mi bonu na 50 zł. Złożyłam reklamację w banku poprzez ich pocztę. Otrzymałam odpowiedź. Mają mnie w de.... Cytuję: " Nagroda została prawidłowo i zgodnie z Regulaminem przekazana na wskazany w formularzu adres mailowy. Sugerujemy ponowną weryfikację skrzynki odbiorczej wraz z folderem SPAM." Powtarzam na poczcie WP tego bonu nie ma w żadnym folderze. Napisałam im to. Wyraźnie podałam, że tylko jednego brakuje i proszę o dosłanie. To takie trudne? W programie pocztowym również go nie ma. Ciekawostka- bon na 100 zł udało mi się znaleźć wyłącznie dzięki temu, że ktoś wyżej wskazał z jakiego adresu został wysłany. To dziwne, ale jego zawartość się nie otwiera ( otworzyłam link z podanego w podglądzie adresu, tyle było widać ). Nie widać lokalizacji maila. Podejrzewałabym, że przechwycił go antywirus i trzyma w kwarantannie, ale czemu na poczcie WP, gdzie nie kasuję żadnych ściągniętych wiadomości, go wcale nie ma? To bardzo dziwne, a Santander podpadł mi na całego. Ostatnia ciekawostka- Santander umowę przysłał mi na aktualny adres korespondencyjny, a kartę do bankomatu na adres sprzed 20 lat. Mieli te dane, bo kiedyś miałam konto w WBK, zamknęłam je chyba w 2004. W reklamacji za używanie danych, których im ( aktualnie ) nie podawałam też mnie olali. Nie wiem, czy odzyskam te 50 zł, ale za takie traktowanie się zaraz bezpardonowo pożegnamy drogi Santanderze.

      Usuń
    2. U mnie niestety też cisza. Mimo reklamacji nikt nawet nie raczył odpisać..

      Usuń
    3. Raczej nie minęło więcej niż 5 dni od reklamacji. Spokojnie. Odpowiedzą choć pewnie w maksymalnym możliwym czasie.

      Usuń
    4. Otrzymalem odpowiedz:
      Potwierdzam, że kwestionowane Nagrody zostały prawidłowo i zgodnie z
      Regulaminem przekazane na wskazany w formularzu adres mailowy w dn.
      31.10.2019r.
      Informujemy, że jeśli nasza odpowiedź jest niesatysfakcjonująca przysługuje Pani prawo
      do pisemnego odwołania się od niniejszej decyzji do Dyrektora Centrum Obsługi
      Reklamacji i Zapytań.

      Nie wyglada to dobrze, na pewno nie mam zadnej wiadomosci w mailu.

      Usuń
    5. Wypowiedziałam się wyżej- to mi brakuje bonu na 50 zł i w reklamacji dostałam kopa w d. Jutro wyślę odwołanie. Panie Złotówa, może przydałby się jakiś zbiorczy wątek dla podsumowania? Może da radę zrobić ankietę- co doszło, czego nie ma...i kolejną- na odpowiedzi na reklamacje. Na moje oko- kroi się afera. Może by nagłośnić temat i poprosić Santander o odpowiedź, dlaczego tak nieładnie odpowiadają na prośby o ponowne wysłanie maila/ wpłacenie zasłużonej nagrody. Tu się zaczyna zbierać tłumek. Iluś osobom nie mogą wmawiać, że te nie potrafią czytać. Zwłaszcza w folderze Spam. Nawet jeśli jakaś melepeta nie potrafi czytać, albo wyrzuciła mail do kosza, to ponowne wysłanie maila to zwykła grzeczność. To nie jest wielkie i kosztowne wyzwanie. Ale jeśli takich osób jest od groma i ich prośby Santander olewa sikiem prostym, to sprawa śmierdzi jak diabli. To jest zła wola i dramatyczna obsługa klienta.

      Usuń
  68. U mnie też z dwóch kont nie przyszły żadne bony. z reklamacji też napisali by szukać w spamie. Szukałem kilka razy i cały czas nic nie ma

    OdpowiedzUsuń
  69. Na 3 konta żadne bony nie przyszły, po prostu dają na przeczekanie aż ktoś się zniechęci i odpuści.Santander to jednak dno, zamykam konta i zapominam o ich istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  70. A co jesli wylecialy do kosza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kosze nie opróżniają się automatycznie. Każdy mail mam w 2 egzemplarzach, na poczcie i w programie pocztowym w folderze lokalnym na komputerze. Trzeba się naklikać i postarać, by cokolwiek usunąć ostatecznie. Poza tym, czy to naprawdę taki problem, by wysłać duplikat? Nową kartę do bankomatu można wysłać, a głupiego maila już nie? Po prostu się w du... poprzewracało, obsługa klienta to pojęcie Santanderowi nieznane i zrobiła się wiocha.

      Usuń
  71. Wpisy wyżej o brakującym bonie na 50 zł są moje. Wysłałam odwołanie. Otrzymałam odpowiedź. Ponownie upierają się, że wszystko prawidłowo wysłali, ale...przysłali oba vouchery ( jeden otrzymałam w terminie, tylko jednego brakowało ). Piszcie reklamacje i odwołujcie się do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja nie dostałam nic, ani premii za polecenie, ani bonów. Dwukrotnie reklamowałam. Olali. Zamknęłam konto.

    OdpowiedzUsuń
  73. Czy jeżeli zablokuję kartę w styczniu, to nie zostanie mi juz naliczona opłata za kartę? (nie wykonałem jeszcze żadnych transakcji) Z konta chcę jeszcze chwilę korzystać ale karta mi juz niepotrzebna i nie chce pamietac o robieniu transakcji aby uniknac opłaty.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również bonów nie dostałam do dziś, jedynie 80 zł za konto z polecenia. Zamykam to konto i już tam nie wrócę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy była wysłana reklamacja? Jak bank się do niej ustosunkował?

      Usuń
  75. Witam. Czy ktoś dostał już premię z przeniesienie dochodów na konto w Santander? Podobno w lutym miały być wypłacane a u mnie narazie cisza..

    OdpowiedzUsuń
  76. Dostal ktos pieniadze?

    OdpowiedzUsuń
  77. Pisałem z konsultantem banku i powiedział mi że mu się nie należy te 150zl gdyż w tytule nie miałem wpisane wynagrodzenie, renta z zus itp a miałem wpisane wpłata. Poza tym wszystko ok ale nic z tego nie będzie... W duszy mam ich bank, zamykam te konto

    OdpowiedzUsuń