700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

19.08.2019

Aż 350 zł w bonach do sklepów Biedronka za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas

Wystartowała nowa promocja z kontem w BNP Paribas w roli głównej.

Bony do sklepów Biedronka za konto osobiste w BNP Paribas
Do zgarnięcia czekają bony o łącznej wartości aż 350 zł do wykorzystania podczas zakupów w dowolnych sklepach Biedronka. Warunki do spełnienia w tej promocji są banalnie proste, a w dodatku obowiązuje krótki okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w tym banku.

[Promocja zakończona w dn. 4.09.2019 r. Sprawdź inne aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]

Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku.

Z promocji wykluczeni są także współposiadacze kont w tych bankach. Umowa z BGŻ Optima na szczęście nie przeszkadza w udziale w niniejszej promocji.

Nagroda. Dzięki akcji "Powrót do szkoły" uzyskać możesz bony o łącznej wartości 350 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka. Tego typu bony wydawane są w formie elektronicznej, w postaci kodu, który kasjerowi należy podać przy opłacaniu zakupów. Są wielokrotnego użytku, aż do wyczerpania środków na nim dostępnych. Mają ważność do 31.05.2020 r.

Limit rejestracji w promocji. Organizator przygotował się na udział 2 500 uczestników. Zatem akcja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje zostaną zablokowane. Kto więc zdąży się zarejestrować, ten ma pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).

Zasady promocji. By zgarnąć gwarantowane nagrody w promocji "Powrót do szkoły":
  • zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tej strony);

    [Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu "zwykłej" przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie];
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 15.09.2019 r. złóż wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (o tym którą najlepiej wybrać, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • do 20.09.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej; 
  • we wrześniu wykonaj 3 płatności kartą na dowolne kwoty.

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz pierwszy bon o wartości 150 zł. Ale to jeszcze nie wszystko. By uzyskać także drugi bon (już o wartości 200 zł) poza uprzednim spełnieniem warunków dla uzyskania pierwszego bonu:
  • w październiku 2019 r.:
    • zapewnij wpływ(y) na łączną kwotę min. 1 000 zł,
    • wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł (nie muszą to być płatności w sklepach Biedronka - można płacić w innych sklepach, aptekach, drogeriach czy na stacjach paliw) oraz 
    • wykonaj 2 przelewy z konta za pośrednictwem bankowości internetowej (Pl@net lub GOonline) albo aplikacji mobilnej GOmobile (z wyłączeniem systemów płatności internetowych takich jak PayU, Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK itp.; w praktyce najprościej będzie wykonać przelewy np. na własne konto w innym banku).

I to już wszystko. Powiadomienie o przyznaniu nagród  otrzymasz do 21.10. (o bonie o wartości 150 zł) i do 20.11.2019 r. (o bonie o wartości 200 zł). A bony otrzymasz SMSem do końca danego miesiąca, a więc odpowiednio do 31.10 i 30.11.2019 r. Do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.

Ważne wskazówki


Spełniając warunki w niniejszej promocji, miej na uwadze poniższe wytyczne.

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą (w tym także za pomocą Apple Pay lub Google Pay), to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy): - 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

▶️ Wpływy na konto (te na sumę 1 000 zł) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Możesz więc np. wykonać przelew z własnego konta w innym banku. Co istotne, to też fakt, że wpływ oznacza pojawienie się w historii konta - nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas (możesz je więc w każdej chwili wydać, przelać albo wypłacić).

▶️ Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).


Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?


Poniżej znajdziesz opis głównych cech konta zakładanego w niniejszej promocji. Szczególną uwagę warto zwrócić na fakt, iż bank daje możliwość wyboru jednej z pośród trzech kart wydawanych do konta (choć od razu dodam, że z punktu widzenia bankobiorcy, a więc osoby niechcącej ponosić zbędnych kosztów, to najlepszym wyborem będzie Karta otwarta na Dzisiaj):
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • BNP Paribas daje do wyboru jedną z trzech poniższych kart do konta:
    • Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash; 
    • Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.; 
    • Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego  ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży.

Jeśli nie należysz do osób, które cenią dodatki w postaci ubezpieczeń, jak i darmowe wypłaty z bankomatów nie są dla Ciebie priorytetem, a chcesz jak najtaniej (czytaj: za darmo) korzystać z konta, wybierz Kartę Otwartą na Dzisiaj. W tym przypadku jedna płatność kartą miesięcznie wystarczy, by mieć konto i kartę za darmo!

Złożenie wniosków o konto objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa od banku. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy już kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej.


Przydatne dokumenty:

231 komentarzy:

  1. Czy ten wpływ to musi być wynagrodzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Może to być przelew z własnego konta w innym banku.

      Usuń
  2. Jakieś zgody są wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nie wymaga zaznaczania jakichkolwiek zgód we wniosku o konto. Wymagane są jedynie oświadczenia na stronie rejestracji do promocji (ale bez tego nie da się dalej przejść).

      Usuń
  3. Mam kartę kredytową BNP Paribas. Mogę wziąć udział w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod to pytanie też mam kartę

      Usuń
    2. Wygląda na to, że karta kredytowa nie wyklucza udziału w tej promocji, ponieważ mój wniosek przeszedł bez problemu.

      Usuń
    3. Czy posiadasz dostęp do karty kredytowej przez bankowość internetową Pl@net?

      Usuń
    4. Tak, mam dostęp do karty kredytowej przez Pl@net. Już przyszły dokumenty z tej promocji i dostałem inny login. Mam dwa różne dostępy do Pl@net. W jednym widać kartę kredytową, a w drugim konto. Wygląda na to, że trzeba mieć również dwa konta w programie lojalnościowym "Mambonus". To bez sensu, że punktów nie będzie można łączyć. Mam też zagwozdkę co do aplikacji w telefonie. Teraz wykorzystuję ją do karty kredytowej i nie widzę, żeby można było podpiąć konto. Chyba trzeba się przelogowywać.

      Usuń
    5. @Wollro, a czy czasem nie jest tak, że jeden z tych dostępów już dotyczy nowego systemu GOonline, który ma zastąpić Pl@net? Bo to zaskakujące. Sugerowałbym kontakt z infolinią lub poprzez bankowość celem wyjaśnienia tej sprawy i być może połączenia produktów pod jednym dostępem.

      Jeśli jednak chodzi o program MamBonus to w kontekście zbierania punktów dotyczy on wyłącznie kart kredytowych.

      Usuń
    6. @Mr.Złotówa, miałeś rację, drugi login pozwolił mi na zalogowanie się do GOonline (ale jak już pisałem, na ten sam login utworzyłem dostęp do Pl@net, zresztą w sms-ie z banku wyraźnie było napisane, że otrzymałem hasło startowe do systemu Pl@net, a nie do GOonline). Teraz konto i kartę kredytową obsługuję w jednym miejscu. Co do aplikacji na telefon, to wystarczyło usunąć PIN, co wymusiło reset ustawień i konieczność ponownego zalogowania do aplikacji. Logując się na nowe dane otrzymałem dostęp do konta i karty kredytowej w jednym miejscu.

      Usuń
  4. A czy jak mam raty na allegro z bnp to mnie wyklucza z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsultant dzisiaj odrzucił moj wniosek właśnie z tego powodu.

      Usuń
  5. A ja brałem udział w jednej z poprzednich promocji z maja br. „PROMOCJA OTWARTA NA DZISIAJ”. Niestety pomimo , że spełniłem wszystkie warunki do otrzymania nagrody 150 zł do Biedronki to do dzisiaj nie otrzymałem e-maila . A mieli czas do 17 sierpnia . Jak dla mnie jest to wyjątkowo niepoważny bank. Wysłałem reklamację .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lipcu dostałem na czas. Wszystko jak należy.

      Usuń
    2. Też założyłem konto w maju - bonusy miały być w gotówce, pierwszy mail miał być do dzisiaj i cisza.

      Usuń
    3. Ja dostałam maila 19/08 po południu

      Usuń
    4. Ja nie dostałem maila - złożyłem reklamację. Ciekawe jest to , że ta moja reklamacja ma numer bliski 50 tysięcy . Jak na osiem miesięcy tyle reklamacji to świadczy źle o banku.

      Usuń
  6. W jaki sposob przysylaja bony??

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli jak wypowiedzenie w Paribasie zlozylem w grudniu a przelew zwrotny dostałem 10 stycznia 2019 to jeżeli promocja będzie jeszcze dostępna to 10 września mógłbym składać znowu czy te dni jakoś inaczej się liczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu złożyłeś wypowiedzenie, a zamknięcie pewnie nastąpiło w styczniu, więc 9 miesięcy minie w październiku. W regulaminie zapis brzmi: "w okresie 9 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczem ani
      współposiadaczem rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego". Więc nie musi to być 9 miesięcy przed startem promocji, bo może być krócej. Ale musi upłynąć 9 miesięcy.

      Usuń
  8. Niestety, tuż przed podpisaniem umowy przysłanym kodem sms padła strona internetowa (błąd 404). Szukałem, kombinowałem, ale nic nie wymyśliłem. Muszę zadzwonić na infolinię jak będzie czynna. Miał ktoś podobne doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoniłem na infolinię promocji, gdzie niezbyt przekonująca Pani powiedziała,że w przypadku problemów z podpisaniem umowy przez internet mogę pójść do dowolnej placówki i założyć sobie konto, a później napisać maila z prośbą o dołączenie do tej promocji. Według tej Pani wiele osób tak robi. Ja nie skorzystałem. Zadzwoniłem na infolinię banku, gdzie kolejna miła Pani zapewniła mnie, w ciągu godziny, a najpóźniej jutro ktoś do mnie oddzwoni, ponieważ wniosek już został złożony i machina ruszyła. Nie miałem już siły pytać jak to się ma do maila informującego mnie o anulowaniu wniosku (nawet po tym mailu nie mogłem ponownie złożyć wniosku) . Z banku oczywiście nikt nie oddzwonił, ale po dwóch dniach ponownie spróbowałem złożyć wniosek i tym razem udało się. Czekam na kuriera.

      Usuń
  9. Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.

    Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.
    Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej:
    Czy jak założę konto przez stronę to promocja będzie mnie obowiązywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Musiałbyś zablokować dostęp do bankowości (ja tak zrobiłem w jednej edycji kilka miesięcy temu). Wtedy przeszedł wniosek przez stronę promocji i ponownie dostałem dostęp do bankowości. Nagrody wpadły.

      Usuń
  10. A czy promocja ta łączy się z programem poleceń? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BNP Paribas nie udostępnia programu poleceń (i wcześniej też go nie oferował).

      Usuń
  11. Dzięki akcji "Powrót do szkoły"- rozumiem, ze można zapłacić tak w dowolnej biedronce za dowolne zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba kupować artykułów szkolnych?

      Usuń
    2. Nie trzeba. Mogą być dowolne zakupy.

      Usuń
  12. Próbuję właśnie założyć konto po zarejestrowaniu się w promocji, ale od jakichś 30 min trwa weryfikacja tożsamości i nie dzieje się nic. Czy to tak długo powinno trwać? Czekać i nie zamykać strony tak jak proszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz masz AdBlocka? Ja miałem problem z otwarciem wniosku. Jak wyłączyłem Adblocka to wszystko zadziałało bez problemu.

      Usuń
  13. Można podpisać umowę w oddziale czy musi być kurier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umowę zawierasz smsem. Kurier przywozi kartę i potwierdza tożsamość. W oddziale nic zrobić się nie da.

      Usuń
  14. konto oszczędnościowe w bgż optima dyskwalifikuje do tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Umowa z BGŻ Optima na szczęście nie przeszkadza w udziale w niniejszej promocji."
      Czytajmy uważnie artykuły :)

      Usuń
  15. Wniosek złożony kilka minut temu. Szybko i sprawnie bez niespodzianek. Czekam na kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy rejestracji żądają zdjęcia(skanu) dowodu osobistego. Ostatnio czytałem, aby nigdy nikomu pod żadnym pozorem nie udostępniać dowodu osobistego (co najwyżej do wglądu), nawet bankom.
    Zakładałem już różne konta przez Internet i nie spotkałem się z tego rodzaju wymogiem.

    Ps. póki co weryfikacja tożsamości przedłuża się i kazali czekać na maila ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasem chyba tylko 2 banki nie wymagają skanu dowodu. Reszta banków chce. I nie ma innej opcji.

      Usuń
  17. Wczoraj dostalem sms-a ze dzisaj od 14 ma byc kurier DHL z przesyłka karty ale nie przyjechał ani nie dzwonił.

    Widze na stronie DHL, ze w statusie oczekujące mam odebrac koperte z punktu DHL Parcel. Jezeli tego nie zrobie to w ciągu 7 dni zostanie zwrocona do banku nadawcy, co teraz zrobić ?

    Reklamacji nie moge wysłac bo nie mam numeru zlecenia trnsportowego ktore musze wpisać tylko mam numer listu przewozowego. Jak to teraz załatwic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe działania (kłamstwa) w DHL.
      Zadzwoń do nich.

      Usuń
  18. Zamykałem konto w BNP Paribas, ale mogę nadal zalogować się do ich serwisu. Czy to oznacza, że nadal jestem stroną umowy ramowej i nie mogę wziąć udziału w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Musisz iść do oddziału by zamknąć dostęp. Później będziesz mógł złożyć wniosek w promocji.

      Usuń
  19. Czy po skorzystaniu z tej promocji mogę zamknąć konto?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy te 150 i 200 zł trzeba będzie wydawać za jednym razem czy można dzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz dwa bony, to można je rozdzielić. Ważne, żeby zakupy nie były za niższą kwotę niż 150 i 200 zł, ponieważ nie otrzymasz reszty.

      Usuń
    2. Można dzielić i wykorzystywać podczas różnych mniejszych zakupów.

      Usuń
  21. Podczas składania wniosku (formularz wypełniłam bez problemu) pojawia się problem na ostatnim kroku - weryfikacji. Jest informacja, że się nie powiodła i zapraszają do placówki. Kojarzę, że w wielu ich promocjach był taki problem (ale nigdy nie brałam w nich udziału, więc nie znam szczegółów). Czy faktycznie mogę załatwić resztę w placówce czy nie będzie się to już liczyło jako promocja? Czy może warto próbować parę razy złożyć ten wniosek przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, po jakim czasie dostałaś maila, że weryfikacja się nie powiodła? Miałam dzisiaj podobną sytuacje przy weryfikacji, ale nadal czekam na maila od nich...

      Usuń
  22. Już nigdy nie wezmę udziału w żadnej promocji BNP Paribas. Spełniłem wszystkie wymagane warunki promocji "Konto na karnawał", ale nie otrzymałem żadnego maila o wypłacie premii (foldery Spam i Kosz sprawdzane regularnie). Na reklamację od 3 tygodni zero odpowiedzi. Jutro idę zamknąć konto i zrobić dożywotnie pożegnanie z tym bankiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytaj regulamin. Na odpowiedź mają 30 dni.

      Usuń
  23. Zarejestrowałam się na stronie promocji,pokazał mi się przycisk załóż konto,kliknelam i wyskoczyło mi okienko z błędem.Teraz już nie mogę do tego wrócić,każą na nowo się rejestrować,ale nie mogę bo dane już były użyte.Mial ktoś taka sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś również otrzymać maila potwierdzającego rejestrację - w nim jest link do wniosku objętego promocją. A jeśli korzystasz z AdBlock'a to przed składaniem wniosku najlepiej go wyłącz (bo dochodzą mnie słuchy, że prawdopodobnie właśnie AdBlock powoduje taką sytuację, o której piszesz).

      Usuń
    2. Ja miałem podobnie. Odczekałem dwa dni i ponownie kliknąłem link z maila potwierdzającego rejestrację w promocji. Za drugim razem wszytko przebiegło bardzo sprawnie.

      Usuń
  24. Twoja karta została przekazana do wysyłki - BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Po godzinie od złożenia wniosku dostałem maila zatytułowanego j.w.
    Po ilu dniach, tak realnie pojawia sie kurier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3. No chyba że kurier nawali.

      Usuń
    2. Ja takiego maila otrzymałam 20.08 i do dziś czekam na kuriera. Czy u osób składających wniosek 19.08 pojawił się już kurier z kartą ?

      Usuń
    3. U mnie kurier był w czwartek.

      Usuń
    4. tzn 20 wniosek a 22 sierpnia wizyta kuriera ? 😳
      (strasznie szybko)

      Usuń
    5. 19 wniosek, 22 kurier.

      Usuń
    6. hmm ja czekam od czwartku 22sierpnia ale tydzień to raczej nie byłby zły wynik
      (kurier sie jeszcze nie zapowiadał)

      Usuń
    7. U mnie trwało to 6 dni, z tym, że następnego dnia dostałem SMS od DHL z namiarami na przesyłkę.

      Usuń
    8. To ciekawe wollro ja wniosek składałem 22 przed 8ma i dziś dostałem taką informacje z banku:

      "jesteśmy w trakcie produkowania dla Pana karty. Następnym etapem jest wysłanie jej do Pana. Proszę oczekiwać kuriera z przesyłką. "

      Pierwsi składający wnioski mieli widocznie troche wiecej szczescia. 😀
      -

      Usuń
  25. A ja mam pytanie. Czy przy kurierowi trzeba coś podpisać? Bo jakby kurier przyjechał wtedy gdy będę w pracy to bym zostawił dowód w domu i by brat odebrał ta kartę. Chyba że trzeba podpisać jakąś umowę czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  26. aktywacja konta, karty po wysłaniu smsa na numer platny.jaka cena w playu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za standardowy SMS. Zależy od taryfy (pewnie max. do 20 groszy).

      Usuń
    2. U mnie był darmowy. Mam darmowe SMSy do wszystkich sieci.

      Usuń
  27. Czy ktoś się orientuje ile kosztuje SMS aktywacyjny?

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy aplikację trzeba potem dalej posiadać i używać czy wystarczy może sama jej aktywacja i później można usunąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w tej promocji nie ma nic o aktywacji aplikacji. A przelewy możesz wykonać przez aplikację ale możesz też w bankowości po zalogowaniu na przeglądarce.

      Usuń
  29. Odradzam robienie konta w tym banku, bo to tylko kłopot. Konto założyłem 15.07 w poprzedniej promocji, kartę otrzymałem dopiero kilka dni temu po mojej interwencji. Teraz nie mogę się zalogować do bankowości internetowej. Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi że muszę iść do oddziału i potwierdzić swój numer telefonu, bo jest "szczególnie chroniony". A ja już przelałem środki na to konto, więc teraz muszę jechać 30 km do najbliższego oddziału. Myśle że w cholere zamnkne u nich konto bo znając ich poprzednie promocje z którymi też miałem kłopot (nie chcieli mi wypłacić częsci nagrody bo niby nie miałem zaznaczonych jakiś zgód) nie będą chcieli mi wypłacić nagrody. Dodam, ze muszę wykonać 3 przelewy i obrócić 300 zł jeszcze w sierpniu by spełnic warunki promocji. Żenada. odradzam zakładanie u nich konta.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czyli 2 grudnia ,po otrzymaniu drugiego bonu można konto zamknąć ? A w listopadzie ? Chyba wystarczy zasilić konto dowolną kwotą i wykonać jedną płatność bezgotówkową (przy karcie Otwartej Na Dzisiaj) żeby uniknąć opłat. Dobrze rozumuję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W listopadzie wystarczy zrobić po 1 płatności. Wpływy już nie są potrzebne.

      Usuń
    2. Zrezygnować z karty możesz już 30.11 po wpływie premii. Jak zaczekasz do grudnia to w grudniu też 1 płatność zrób.

      Usuń
  31. Co to jest ta umowa ramowa? Pytam, bo byłem w banku i nikt nie wiedział co to jest i jak tą umowę zamknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprościej mówiąc: jedna umowa dla kilku produktów.

      Usuń
  32. O załapaniu się na promocję decyduje sama rejestracja albo złożenie wniosku czy może zawarcie umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się rejestracja na stronie promocji. Kto zdąży się załapać, ten załapie się na promocję. Kolejność złożenia wniosku czy zawarcia umowy już znaczenia nie ma (aczkolwiek muszą zmieścić się w wyznaczonych ramach czasu).

      Usuń
  33. Czy zablokowanie bankowości internetowej poprzez infolinie rozwiąże problem? Czy jeszcze muszę się fatygować osobiście do oddziału w celu wypowiedzenia umowy ramowej?

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja mam pytanie kiedy powinnienem zrobic ostatnia wplte na konto zeby uniknac oplat i kiedy zlozyc dyspozycje zamkniecia? jest jakis dzien do ktorego bank rozlicza miesiac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpływ na konto wymagany jest wyłącznie na potrzeby promocji (a więc w praktyce tylko w październiku; no i wcześniej coś warto wpłacić, by było z czego wykonać 3 płatności na dowolne kwoty). Później wpływy nie są wymagane. Trzeba jedynie pamiętać o comiesięcznym wykonaniu 1 płatności na dowolną kwotę (w przypadku Karty Otwartej na Dzisiaj), by uniknąć opłaty 3 zł za kartę.

      Usuń
  35. czy te bony bede musial wykorzystac na raz? czy np na jeden bon moge zrobic zalozmy 5 zakupow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bony można realizować wielokrotnie (a więc także podczas mniejszych zakupów) aż do wykorzystania środków.

      Usuń
  36. nigdzie nie znalazlam informacji o zamknieciu konta, Pani na infolinni dot promocji mowi zeby dzownic na główną infolinie. czy sa oplaty przy zamykaniu konta? mozna to konto zamknac od razu po skorzystaniu z promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto wraz z kartą należy posiadać do momentu wypłaty premii (o tym jest mowa w regulaminie). A później co nie jest zakazane, to jest dozwolone. Można więc z kontem zrobić co się chce (włącznie z zamknięciem).

      Usuń
  37. Czy podczas wizyty kuriera spisuje on nasze dane z dowodu i my to podpisujemy czy jak ma wyglądać ta weryfikacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ile to teraz trwa?
      Ja czekam od 22 i napewno przeciągnie sie to na wrzesień...

      Usuń
  38. Jeśli konto założe w sierpniu warunki zaczynam spełaniać odnośne trzech płatności w pierwszym miesiącu od sierpnia ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy zakładająć konto w sierpniu trzy płatności musze wykonać w sierpniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "we wrześniu wykonaj 3 płatności kartą na dowolne kwoty". Konkretnie. Transakcje z sierpnia nie będą się liczyć.

      Usuń
  40. Czy ktoś miał zablokowane konto,po zalogowaniu się pierwszy raz do goonline?Pani na infolini poinformowała mnie że konto samo się odblokuje po upływie 24godz. od zalogowania na goonline.Miał ktoś tak?

    OdpowiedzUsuń
  41. skuszony promocją w tym banku założyłem konto.Przyjechał kurier karta odebrane i próba zalogowania się na system planet i tu pierwszy problem bo nie można się zalogować.Dzwonie na infolinie a tam miła pani odsyła mnie do oddziału banku bo ona nie może mi zdalnie pomóc.W odziale nadali mi drugi login do bankowości mobilnej i teraz tak na loginie z umowy mam zablokowane konto a na tym nowym dzisiaj nadanym w oddziale brak numeru rachunku i brak kart.Brak słow na infolinii
    pani powiedziała że za 24 godziny konto samo się odblokuje.Jakość usług w tym banku bardzo słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było przeczytać komentarze pod wpisami dotyczącymi poprzednich promocji tego banku. Dowiedziałbyś się, że najpierw należało wysłać SMS i otrzymać PIN do karty, później poczekać na SMS z potwierdzeniem aktywacji konta i dopiero wtedy zalogować się do bankowości internetowej.

      Usuń
  42. Umowa podpisana 21 sierpnia za pomocą SMSa. Od 21 sierpnia czekam na kuriera z kartą i nic. Żadnego maila, żadnego SMSa, żadnego telefonu :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tak samo, czekam na kuriera lub jakąś informację z banku od 20 sierpnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam od 22 jw.

      Usuń
    2. Infolinia w tym banku jest najgorsza z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia
      i chyba niewiele się zmieniło ....

      (mają się ze mną skontaktować do końca tygodnia)

      Usuń
    3. Coś sie u was wyjasniło? Dostaliście karte?

      Podobnojesli DHL nie dostarczy karty BNP czeka na jej zwrot i może ją wysłać ponownie, ale u mnie nie ma nawet nr listu przewozowego Na maile doradcow do działu technicznego nikt chyba nie odpowiada.
      U mnie trwa to juź prawie 3 tygodnie

      Usuń
    4. Wniosek zlozony 20.08 ,kilka telefonów i kuriera jak nie widać tak nie widać . Szkoda gadać .

      Usuń
    5. Po rozmowie na infolini Pani przekazała mi informacje , że kartę wydali ale od razu została zastrzeżona bo przypisała się do konta które zamknąłem ponad rok temu 😀 zlacila wydanie kolejnej, no i dalej czekam, to już 21 dni od złożenia wniosku

      Usuń
    6. "wysłana do Pana wiadomość była przemyślana. Chwilowa niedostępność systemu zablokowała proces. System jest już dostępny, ale trwają pracę nad wysyłką kart, które nie zostały wysłane. Staramy się rozwiązać sprawę. Przepraszam za zaistniałą sytuację i przedłużony czas oczekiwania. "

      Protestowałem przeciw nazywaniu tego bałaganu "chwilową awarią" ale może Bank rzeczywiście zajął się w końcu zaległymi wysyłkami kart...

      Usuń
    7. Niestety problem kart przypisujących sie do innych rachunków był już opisywany przez @PiotrW2 w sierpniu, we wpisach o promocji Konto Otwarte na Ciebie.

      Usuń
  44. Dzień dobry,
    Widzę, że wątek dotyczący posiadania karty kredytowej BGŻ BNP Paribas był już poruszany, jednak nadal nie wiem czy posiadanie karty kredytowej wyklucza z promocji (była to nieuwaga banku) czy też nie?
    Mam tylko kartę kredytową, żadnych innych produktów.

    Z góry dziękuję za pomoc.


    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zmienić pin do karty bezpłatnie ?
    Jak wyłączyć zbliżeniowość ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurde, dziwne że u niektórych tak długo to trwa, u mnie wszystko poszło błyskawicznie: 31.08 złożyłem wniosek, 03.09 podpisałem umowę smsem, 04.09 wysłali kartę, 05.09 kurier dostarczył kartę i natychmiast po wysłaniu sms po pin do karty został aktywowany dostęp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowa korporacja- jak coś pójdzie niezgodnie z procedurą to zaczynają sie problemy nie do pokonania...

      Usuń
  47. Masakra prawie po miesiącu od założenia konta nie mogę z niego korzystać, okazało się po trzech tygodniach, że karty mi jednak nie wysłali, nie wiedzą dlaczego, wysłali mnie do oddziału, tu kartę wyrobili na miejscu aktywowałem u nich w bankomacie, wydawało się że ok. W domu próba zalogowania na konto, no i lipa nie da się zalogować ani aktywować aplikacji, więc telefon na infolinię, tam Pani stwierdziła że jest problem z moim nr. telefonu , mimo że jest prawidlowy to nie przypisany do bankowości elektronicznej więc trzeba do oddziału, no i znowu wizyta u Pana w oddziale, i po 15 min. i dwóch podpisach udało się uzyskać dostęp do kanałów internetowego dostępu. Ale kolejny problem w domu, przez aplikację mobilną nie da się zalogować, więc próba przez planet, i sukces, zalogowany 😀 ale nie długo bo się zorientowałem że nie widzę numeru rachunku, więc jeszcze próba zalogowania przez goonline i udało się z tym że tam już wyskoczyła informacja konto zablokowane, no i znowu infolinia, ale tam Pan mi powiedział, że problem jest znany i nie może mi pomóc, co ciekawe po zalogowaniu mam dostęp do historii operacji z zeszłego roku zanim zamknąłem u nich konto. Coś mi się wydaje że promocja mnie ominie 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teź sie z nimi mecze od miesiąca - brak karty.
      Oddział mam blisko ale co oni właściwie powinni zrobić źeby klient dostał karte i dostep do konta?
      🙃

      Usuń
  48. Mr. Złotówa 23.08 założyłem konto, do dziś nie ma kuriera i na infolini te same odpowiedzi co inni pisali. I moje pytanie czy jak nie otrzymałem karty to umowa jest nieważna?Nie chcę jeździć do oddziału bnp i prosić o jakiekolwiek załatwienie sprawy. To dla banku powinno zależeć jak najszybciej rozwiązać problem z niewyslanymi kartami. Czy się Pan orientuje jak to powinienem zrobić żeby unieważnić umowę z bankiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy od podpisania umowy minęło 14 dni, to pozostaje tylko standardowe wypowiedzenie. Umowa nie jest nieważna. Słabo, że tyle trwa czekanie. Ale osobiście bym nie odpuszczał, bo jeszcze zostało trochę czasu na spełnienie warunków we wrześniu. Pozostaje tryb reklamacyjny (nawet gdyby nie udało się zmieścić w czasie ze spełnieniem warunków - wszak to z winy banku). Reklamację najprościej będzie zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie banku (wskazówki tutaj - w tym link do formularza). Bo szkoda odpuszczać, gdy najwięcej się zrobiło (zawarło umowę), a teraz odchodzić bez wzięcia tego co się należy.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, może faktycznie poczekam i złożę reklamację w październiku.

      Usuń
    3. A do mnie kurier coś nie mógł dojechać z kartą, składałam reklamacje,potem po otrzymaniu karty kiedy wysłałam wg instrukcji SMSa żeby otrzymać PIN do karty i aktywować konto nie dostałam SMSa z PINem, kiedy za 2 dni wysłałam SMSa ponownie dostałam SMSem odpowiedź, że PIN już został do mnie wysłany. Po czym dostałam na maila wiadomość, że mój wniosek o konto został anulowany!! choć wcześniej miałam i umowę i kartę, na złożoną w piątek reklamację w tej zagmatwanej sprawie dostałam dziś odpowiedź "W kwestii wniosku proszę kontaktować się z infolinia Banku" a na infolinii nikt nie odbiera, czekałam kilka razy po 5 min, i rozłączałam się szkoda kasy na stracone minuty.

      Usuń
  49. Ja belo dostałem taką odpowiedź z banku:
    "Panie Mirosławie, bank wydaje kartę do rachunku jedynie w procesie pocztowym. Nie ma możliwości otrzymania karty do rachunku w innej formie. Bank nadal pracuje nad rozwiązaniem problemu z wydaniem kart do kont osobistych. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz niedogodności z nią związane."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wydano w placówce. Mają drukarkę dzięki której od razu nadrukowano imię i nazwisko na karcie. No ale nie wiem czy to w każdej placówce. Mnie tłumaczono że taką drukarkę mają bo obsługują wielu Ukraińców, a później jak oni mieszkają w kilkunastu na pokoju i każdy ma taką samą nie podpisaną kartę to mają zbyt dużo zastrzegania i wydawania nowych kart.

      Usuń
    2. I działa ta karta, choćby bez dostępu do bankowości internetowej ?
      Można nią płacić?
      (numer konta do przelewu jest w umowie)

      Usuń
  50. Będziemy składali reklamacje ?

    Karty we wrześniu już si nie spodziewam a działania karty przyznanej w innym procesie nikt tu jeszcze nie opisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę, zobaczymy co będzie.

      Usuń
    2. Ciekawe co bedzie jak uznają reklamacje iprzy nie wysłanych kartach, podam im od razu numer konta w innym banku ;)

      Usuń
  51. Ja czekam na rozpatrzenie reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  52. https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji

    Tu mogą osoby bez dostępu do bankowości elektronicznej składać reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mają 30 dni kalendarzowych na odpowiedź na reklamację. To jak wezmą na przetrzymanie to pod koniec października mogę dostać odpowiedź.Poczekam, mam nadzieję że nie będą opłat naliczać za to konto na które nie mogę się zalogować i karty nie mam, bo znowu trzeba będzie reklamować i do końca roku będę bujać się z nieaktywnym kontem. A miała być duża kasa za mało pracy , a wyszło ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed chwilą napisałem reklamacje (jeśli o 5 dni za wczesnie to napisze jeszcze raz)- co ci szkodzi napisz i czekaj
      np.
      22 sierpnia 2018 r zawarłem z Bankiem Umowę ramową Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostepu nr 111111111111. Bank BNP Paribas nie wysłał do mnie jak też do wielu innych klientów kart debetowych, przez co nie można do dziś korzystać z konta i spełnić warunków promocji „Powrót do szkoły”, w której można było otrzymać 350 zł na zakupy w sklepach Biedronka.
      W związku z tą sytuacją proszę o wysłanie Bonów lub ich równowartości na moje konto w Xxxx Banku nr 111111111111111
      itd

      Usuń
  54. Czy spełnię wymóg transakcji bezgotówkowych na kwotę 300 zł gdy zapłacę za zakupy internetowe kartą BNP Paribas do przedmiotowego konta osobistego?

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy ktoś otrzymał odpowiedz na reklamację?
    Ja już czekam miesiąc na kartę :/ oczywiście warunków nie udało się spełnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałem też o to zapytać, reklamację złożyłem i cisza.

      Usuń
    2. Jakby co to u mnie sprawa w toku, trwa od 09.09.2019, karta do dziś nie dotarła, konto zablokowane, odpowiedzi na reklamacje (sztuk 3) brak.
      Poczekamy zobaczymy. Dam znać, jak się rozwinie sprawa.

      Usuń
    3. Ok, wczoraj otrzymałam informację, że karta zostanie wysłana. A dziś osoba odpowiedzialna za promocję, zaproponowała mi wzięcie udziału w promocji konto z możliwościami. Czyli całkiem spoko warunki - bo gotówka, a nie bony i trzeba zrobić mniejszy obrót kartą.

      Usuń
  56. Ktoś już dostał bon do Biedronki za spełnienie warunków we wrześniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na informacje że się spełniło warunki maja czas do 21 października, a bon maja wysłać do 31.10
      Tak to chyba było.

      Usuń
  57. Jest i odpowiedź na reklamację, w 30 dniu czyli ostatnim w jakim mieli czas na odpowiedź : Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na złożoność sprawy zarejestrowanej pod numerem 2019/xxxxx oraz konieczność zebrania dodatkowych informacji do kwestii poruszonej w reklamacji, informujemy, iż termin jej rozpatrzenia wydłuży się. Wyjaśniamy, że sprawa została przekazana do odpowiedniej komórki merytorycznej celem sprawdzenia wszystkich aspektów w przedmiotowej sprawie.
    Jednocześnie informujemy, że stanowisko Banku w niniejszej sprawie przesłane zostanie niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia złożenia.
    No cóż problem ich chyba przerasta 😀

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy ktoś na skrzynkę e-mailową otrzymał informację o przyznaniu Pierwszej nagrody? (wg regulaminu wiadomość nie później niż do dnia 21.10)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie maila jeszcze nie ma. No ale czas mają do poniedziałku.

      Usuń
    2. U mnie brak wiadomości, wciąż czekam.

      Usuń
    3. U mnie brak wiadomości, wciąż czekam.

      Usuń
    4. U mnie też cisza - może przyślą o 23:59

      Usuń
    5. Również cisza..

      Usuń
    6. U mnie nadal nic.

      Usuń
    7. U mnie też cisza

      Usuń
  59. Ja też ciągle czekam....

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja tak samo czekam, maja jeszcze kilka godzin...

    OdpowiedzUsuń
  61. Również nie ma odpowiedzi. Zawsze to wszystko jest rozpatrywane tak w ostatniej chwili ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj. Ale właśnie wiadomość przyszła.

      Usuń
  62. Jest informacja o nagrodzie na mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. u mnie nadal cisza...

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie nadal nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja ciągle nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  66. Też mam maila o nagrodzie :) Teraz czekamy na smsa :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Myślę,że ze względu na dużą liczbę maili, wysyłają je paczkami. Inaczej wysyłka mogłaby zostać wstrzymana przez serwer pocztowy, jako próba ataku spamerskiego. Powiadomienie o nagrodzie dostałem kilka minut temu, a inni pisali koło 15:00, że już mają.
    Gdyby to kogoś interesowało to miałem kartę kredytową w BNP, a mimo to załapałem się na tą promocję.

    OdpowiedzUsuń
  68. Przyszedł do mnie mail dzisiaj, mają przysłać 3 bony po 50 zł smsem do końca października. Wysyłają maile!

    OdpowiedzUsuń
  69. Rownież otrzymałem, godz.18.26

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeżeli zrobiłam 3 transakcję karta ostatniego września a zaksiegowalo się 1 października to będzie ok? Nadal nie mam wiadomości i tak się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam dokładnie tak samo Nigdy nie miałam z tym problemu A teraz równiez nie otrzymałam meila

      Usuń
    2. Ja zrobiłam dokładnie tak samo Nigdy nie miałam z tym problemu A teraz równiez nie otrzymałam meila

      Usuń
    3. reklamacja poszła

      Usuń
    4. Uznali reklamację? Zrobiłam tak samo tylko w październiku. 31 października wykonałam płatność a data księgowania 4 listopada. Pewnie spaliłam wymogi u 200 zł w bonach stracone.��

      Usuń
  71. Informacje o nagrodach już z żoną otrzymaliśmy. Mam jednak do znawców pytania.
    W jaki sposób płaci się tymi bonami? Trzeba mieć przy sobie telefon z tym SMSem, czy można sobie spisać te kody na kartce? Czy można zrealizować wszystkie na raz? Co w przypadku, jeśli płatność jest mniejsza niż wartość bonu? Czy np żona - również będąca uczestniczką tej promocji - może zrealizować też moje bony przy jednej transakcji np o wartości 300zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bony są na okaziciela, może nimi płacić ktokolwiek. Płatność wygląda w ten sposób, że poprostu pokazujesz bon kasjerce i mówisz, że chcesz zapłacić e-kodem. Jak najbardziej może to być zwykła kartka. Bony można łączyć (podajesz jeden bon a następnie kolejny). Wykorzystana kwota zmniejsza saldo bonu, reszta (niewykorzystana kwota) zostaje i jest ważna podczas następnych zakupów. Gdy zapłacisz bonem dostajesz razem z paragonem - wydruk (jest to oddzielne potwierdzenie), na którym jest informacja o saldzie (jaką  sumę z pojedynczego bonu wydałeś i jaka została). Jeśli wydasz kwotę większą niż masz w bonie różnice dopłacasz gotówką lub kartą.

      Usuń
    2. Podłączam się do pytania. W szczególności czy taki jeden bon 50 trzeba od razu wykorzystać w całości??

      Usuń
    3. Dodam jeszcze, to na wypadek gdyby kasjerka nie wiedziała jak zrealizować transakcję bonem, że powinna wpisać 13 cyfrowy kod z bonu na kasie i zatwierdzić przyciskiem PLU. Jeśli podajecie kod napisany na zwykłej kartce, nie zostawiajcie go potem kasjerce i zabierajcie wydruk z saldem bonu po zakupach.

      Usuń
    4. Instrukcja od Złotówy:
      https://bankobranie.blogspot.com/2018/04/jak-zrealizowac-bon-w-sklepach-biedronka.html

      Usuń
  72. Z jakiego maila przychodza te wiadomosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powrotdoszkoly(małpka)bnpparibasplus(kropka)pl

      Usuń
  73. A ja dziś dostałem kartę, dobre ,ciekawe czy jak spełnię wymogi w październikowe to czy te 200zl otrzymam bez problemu i reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja taką odpowiedź dostałem na reklamację
    "Wyjaśniam, że z powodu błędu technicznego karta debetowa do rachunku została zamówiona dopiero 16.10.2019r.

    Przepraszam Pana za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i konieczność interwencji.

    Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pana oczekiwaniami"
    Co poradzisz Mr. Zlotowa ,jak im odpowiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam,
    czy ktoś już otrzymał wiadomości sms z kodami do wykorzystania ?

    OdpowiedzUsuń
  76. A ja mam pytanie czy Ktoś otrzymał mail-a potwierdzającego przyznanie kodów ? Ja dziś dzwoniłem to byłem odsyłany z infolinii 22 134 00 00 na ich info linie 22 77 85 200 a tam do firmy obsługującej promocję gdzie nikt pomimo że dzwoniłem w godzinach pracy nie odbiera 22 299 11 50

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz reklamacje na e-mail: powrotdoszkolya@bnpparibasplus.pl odpowiadają w ciągu 24h

      Usuń
  77. Dziękuje, wczoraj udało Mi się dodzwonić do tej firmy która prowadzi dla nich promocję i telefonicznie sprawdzić czemu nie otrzymałem maila.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ponawiam pytanie. Czy ktoś już otrzymał wiadomości sms z e-kodami do wykorzystania? Do końca dnia coraz mniej czasu ....

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie, jeszcze (prawdopodobnie) nikt nie dostał. Spokojnie, do końca dnia mają czas, do 23:59:59 na pewno dostanie każdy kto miał dostać.

    OdpowiedzUsuń
  80. Dostałam właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dostałam SMSa z kodami ! sms przyszedł o 15.50 :)
    Tutaj na blogu jest informacja ,że kody mają ważność do 31.05.2020 a w moim smsie pisze,że do 31.12.2020 :) ale to chyba jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Już z żoną dostaliśmy kody po 150zł o 15:49.
    UWAGA! Ważne są do 31.12.2020, a nie do maja 2020

    OdpowiedzUsuń
  83. O 16 dostałam smsa z kodem na 150 zł. Miały być co prawda 3 po 50 ale nie będę narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. 15:49 otrzymałem sms z jedną kartą podarunkową 150zł (nie tak jak wcześniej było gdzieś mówione że 3 sztuki po 50zł). Tak czy siak na jedno wychodzi bo karty używa się wielokrotnie, nie ma minimalnej wartości zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  85. Dostałem kod. Już płaciłem nim przed chwilą.

    OdpowiedzUsuń
  86. Mimo braku wiadomości meilowej o przyznaniu bonu, dostałam sms:)

    OdpowiedzUsuń
  87. U mnie karty brak do tej pory i tym razem na infolinii przyznali sie ze nawet nie zostala wydrukowana, bo od miesiaca twierdzili ze przekazana kurierowi do doreczenia i mam czekac na kuriera. Reklamacja zlozona. Czyli konto zalozone we wrzesniu a do tej pory nie mam dostepu i nie moge splenic warunkow promocji. Co za klapa....

    OdpowiedzUsuń
  88. Rozumiem, że żadna płatność (kartą - podając jej nr, datą ważności itd.) w jakimś sklepie internetowym, gdzie przechodzi się przez stronę PayU nie liczy się do promocji? W jakich sklepach internetowych można zapłacić bezpośrednio sklepowi? Bo są to chyba nieliczne przypadki ;(

    OdpowiedzUsuń
  89. Tu można sprawdzić do kiedy ważna jest karta podarunkowa: https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/
    W smsie mam informacje, że bony są ważne do 31-12-2020 a okazuje się, że bony są ważne krócej bo do 31-10-2020. Jak to wygląda u Was? Też ktoś ma bony ważne 2 miesiące krócej od informacji podanej w smsie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, ale mi to nie przeszkadza, bo wykorzystam jeszcze w tym roku 😁

      Usuń
  90. Raportujcie, czy są jakieś problemy z płaceniem tymi bonami w Biedronkach.
    Pracownicy tego dyskontu nie zawsze są należycie doinformowani, co do możliwych form płatności za towar, który sprzedają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie ogarniali to łap instrukcję:
      https://bankobranie.blogspot.com/2018/04/jak-zrealizowac-bon-w-sklepach-biedronka.html

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...