Wystartowała nowa promocja z kontem w BNP Paribas w roli głównej.
Do zgarnięcia czekają bony o łącznej wartości aż 350 zł do wykorzystania podczas zakupów w dowolnych sklepach Biedronka. Warunki do spełnienia w tej promocji są banalnie proste, a w dodatku obowiązuje krótki okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w tym banku.
[Promocja zakończona w dn. 4.09.2019 r. Sprawdź inne aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku.
Z promocji wykluczeni są także współposiadacze kont w tych bankach. Umowa z BGŻ Optima na szczęście nie przeszkadza w udziale w niniejszej promocji.
Nagroda. Dzięki akcji "Powrót do szkoły" uzyskać możesz bony o łącznej wartości 350 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka. Tego typu bony wydawane są w formie elektronicznej, w postaci kodu, który kasjerowi należy podać przy opłacaniu zakupów. Są wielokrotnego użytku, aż do wyczerpania środków na nim dostępnych. Mają ważność do 31.05.2020 r.
Limit rejestracji w promocji. Organizator przygotował się na udział 2 500 uczestników. Zatem akcja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje zostaną zablokowane. Kto więc zdąży się zarejestrować, ten ma pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).
Zasady promocji. By zgarnąć gwarantowane nagrody w promocji "Powrót do szkoły":
I to już wszystko. Powiadomienie o przyznaniu nagród otrzymasz do 21.10. (o bonie o wartości 150 zł) i do 20.11.2019 r. (o bonie o wartości 200 zł). A bony otrzymasz SMSem do końca danego miesiąca, a więc odpowiednio do 31.10 i 30.11.2019 r. Do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.
Spełniając warunki w niniejszej promocji, miej na uwadze poniższe wytyczne.
▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".
▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą (w tym także za pomocą Apple Pay lub Google Pay), to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy): - 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
▶️ Wpływy na konto (te na sumę 1 000 zł) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Możesz więc np. wykonać przelew z własnego konta w innym banku. Co istotne, to też fakt, że wpływ oznacza pojawienie się w historii konta - nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas (możesz je więc w każdej chwili wydać, przelać albo wypłacić).
▶️ Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).
Poniżej znajdziesz opis głównych cech konta zakładanego w niniejszej promocji. Szczególną uwagę warto zwrócić na fakt, iż bank daje możliwość wyboru jednej z pośród trzech kart wydawanych do konta (choć od razu dodam, że z punktu widzenia bankobiorcy, a więc osoby niechcącej ponosić zbędnych kosztów, to najlepszym wyborem będzie Karta otwarta na Dzisiaj):
Jeśli nie należysz do osób, które cenią dodatki w postaci ubezpieczeń, jak i darmowe wypłaty z bankomatów nie są dla Ciebie priorytetem, a chcesz jak najtaniej (czytaj: za darmo) korzystać z konta, wybierz Kartę Otwartą na Dzisiaj. W tym przypadku jedna płatność kartą miesięcznie wystarczy, by mieć konto i kartę za darmo!
Złożenie wniosków o konto objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa od banku. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy już kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej.
Przydatne dokumenty:
Do zgarnięcia czekają bony o łącznej wartości aż 350 zł do wykorzystania podczas zakupów w dowolnych sklepach Biedronka. Warunki do spełnienia w tej promocji są banalnie proste, a w dodatku obowiązuje krótki okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w tym banku.
[Promocja zakończona w dn. 4.09.2019 r. Sprawdź inne aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku.
Z promocji wykluczeni są także współposiadacze kont w tych bankach. Umowa z BGŻ Optima na szczęście nie przeszkadza w udziale w niniejszej promocji.
Nagroda. Dzięki akcji "Powrót do szkoły" uzyskać możesz bony o łącznej wartości 350 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka. Tego typu bony wydawane są w formie elektronicznej, w postaci kodu, który kasjerowi należy podać przy opłacaniu zakupów. Są wielokrotnego użytku, aż do wyczerpania środków na nim dostępnych. Mają ważność do 31.05.2020 r.
Limit rejestracji w promocji. Organizator przygotował się na udział 2 500 uczestników. Zatem akcja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje zostaną zablokowane. Kto więc zdąży się zarejestrować, ten ma pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).
Zasady promocji. By zgarnąć gwarantowane nagrody w promocji "Powrót do szkoły":
- zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tej strony);
[Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu "zwykłej" przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie];
- w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 15.09.2019 r. złóż wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (o tym którą najlepiej wybrać, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji;
- do 20.09.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej;
- we wrześniu wykonaj 3 płatności kartą na dowolne kwoty.
Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz pierwszy bon o wartości 150 zł. Ale to jeszcze nie wszystko. By uzyskać także drugi bon (już o wartości 200 zł) poza uprzednim spełnieniem warunków dla uzyskania pierwszego bonu:
- w październiku 2019 r.:
- zapewnij wpływ(y) na łączną kwotę min. 1 000 zł,
- wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł (nie muszą to być płatności w sklepach Biedronka - można płacić w innych sklepach, aptekach, drogeriach czy na stacjach paliw) oraz
- wykonaj 2 przelewy z konta za pośrednictwem bankowości internetowej (Pl@net lub GOonline) albo aplikacji mobilnej GOmobile (z wyłączeniem systemów płatności internetowych takich jak PayU, Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK itp.; w praktyce najprościej będzie wykonać przelewy np. na własne konto w innym banku).
I to już wszystko. Powiadomienie o przyznaniu nagród otrzymasz do 21.10. (o bonie o wartości 150 zł) i do 20.11.2019 r. (o bonie o wartości 200 zł). A bony otrzymasz SMSem do końca danego miesiąca, a więc odpowiednio do 31.10 i 30.11.2019 r. Do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.
Ważne wskazówki
Spełniając warunki w niniejszej promocji, miej na uwadze poniższe wytyczne.
▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".
▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą (w tym także za pomocą Apple Pay lub Google Pay), to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy): - 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
▶️ Wpływy na konto (te na sumę 1 000 zł) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Możesz więc np. wykonać przelew z własnego konta w innym banku. Co istotne, to też fakt, że wpływ oznacza pojawienie się w historii konta - nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas (możesz je więc w każdej chwili wydać, przelać albo wypłacić).
▶️ Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).
Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?
Poniżej znajdziesz opis głównych cech konta zakładanego w niniejszej promocji. Szczególną uwagę warto zwrócić na fakt, iż bank daje możliwość wyboru jednej z pośród trzech kart wydawanych do konta (choć od razu dodam, że z punktu widzenia bankobiorcy, a więc osoby niechcącej ponosić zbędnych kosztów, to najlepszym wyborem będzie Karta otwarta na Dzisiaj):
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
- BNP Paribas daje do wyboru jedną z trzech poniższych kart do konta:
- Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash;
- Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.;
- Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży.
Jeśli nie należysz do osób, które cenią dodatki w postaci ubezpieczeń, jak i darmowe wypłaty z bankomatów nie są dla Ciebie priorytetem, a chcesz jak najtaniej (czytaj: za darmo) korzystać z konta, wybierz Kartę Otwartą na Dzisiaj. W tym przypadku jedna płatność kartą miesięcznie wystarczy, by mieć konto i kartę za darmo!
Złożenie wniosków o konto objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa od banku. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy już kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej.
Przydatne dokumenty:
Czy ten wpływ to musi być wynagrodzenie?
OdpowiedzUsuńNie. Może to być przelew z własnego konta w innym banku.
Usuńnie
OdpowiedzUsuńJakieś zgody są wymagane?
OdpowiedzUsuńRegulamin promocji nie wymaga zaznaczania jakichkolwiek zgód we wniosku o konto. Wymagane są jedynie oświadczenia na stronie rejestracji do promocji (ale bez tego nie da się dalej przejść).
UsuńMam kartę kredytową BNP Paribas. Mogę wziąć udział w tej promocji?
OdpowiedzUsuńPodpinam się pod to pytanie też mam kartę
UsuńWygląda na to, że karta kredytowa nie wyklucza udziału w tej promocji, ponieważ mój wniosek przeszedł bez problemu.
UsuńCzy posiadasz dostęp do karty kredytowej przez bankowość internetową Pl@net?
UsuńTak, mam dostęp do karty kredytowej przez Pl@net. Już przyszły dokumenty z tej promocji i dostałem inny login. Mam dwa różne dostępy do Pl@net. W jednym widać kartę kredytową, a w drugim konto. Wygląda na to, że trzeba mieć również dwa konta w programie lojalnościowym "Mambonus". To bez sensu, że punktów nie będzie można łączyć. Mam też zagwozdkę co do aplikacji w telefonie. Teraz wykorzystuję ją do karty kredytowej i nie widzę, żeby można było podpiąć konto. Chyba trzeba się przelogowywać.
Usuń@Wollro, a czy czasem nie jest tak, że jeden z tych dostępów już dotyczy nowego systemu GOonline, który ma zastąpić Pl@net? Bo to zaskakujące. Sugerowałbym kontakt z infolinią lub poprzez bankowość celem wyjaśnienia tej sprawy i być może połączenia produktów pod jednym dostępem.
UsuńJeśli jednak chodzi o program MamBonus to w kontekście zbierania punktów dotyczy on wyłącznie kart kredytowych.
@Mr.Złotówa, miałeś rację, drugi login pozwolił mi na zalogowanie się do GOonline (ale jak już pisałem, na ten sam login utworzyłem dostęp do Pl@net, zresztą w sms-ie z banku wyraźnie było napisane, że otrzymałem hasło startowe do systemu Pl@net, a nie do GOonline). Teraz konto i kartę kredytową obsługuję w jednym miejscu. Co do aplikacji na telefon, to wystarczyło usunąć PIN, co wymusiło reset ustawień i konieczność ponownego zalogowania do aplikacji. Logując się na nowe dane otrzymałem dostęp do konta i karty kredytowej w jednym miejscu.
UsuńA czy jak mam raty na allegro z bnp to mnie wyklucza z tej promocji?
OdpowiedzUsuńNie.
UsuńKonsultant dzisiaj odrzucił moj wniosek właśnie z tego powodu.
UsuńA ja brałem udział w jednej z poprzednich promocji z maja br. „PROMOCJA OTWARTA NA DZISIAJ”. Niestety pomimo , że spełniłem wszystkie warunki do otrzymania nagrody 150 zł do Biedronki to do dzisiaj nie otrzymałem e-maila . A mieli czas do 17 sierpnia . Jak dla mnie jest to wyjątkowo niepoważny bank. Wysłałem reklamację .
OdpowiedzUsuńW lipcu dostałem na czas. Wszystko jak należy.
UsuńTeż założyłem konto w maju - bonusy miały być w gotówce, pierwszy mail miał być do dzisiaj i cisza.
UsuńJa dostałam maila 19/08 po południu
UsuńJa nie dostałem maila - złożyłem reklamację. Ciekawe jest to , że ta moja reklamacja ma numer bliski 50 tysięcy . Jak na osiem miesięcy tyle reklamacji to świadczy źle o banku.
UsuńW jaki sposob przysylaja bony??
OdpowiedzUsuńSmsem.
UsuńCzyli jak wypowiedzenie w Paribasie zlozylem w grudniu a przelew zwrotny dostałem 10 stycznia 2019 to jeżeli promocja będzie jeszcze dostępna to 10 września mógłbym składać znowu czy te dni jakoś inaczej się liczą?
OdpowiedzUsuńW grudniu złożyłeś wypowiedzenie, a zamknięcie pewnie nastąpiło w styczniu, więc 9 miesięcy minie w październiku. W regulaminie zapis brzmi: "w okresie 9 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczem ani
Usuńwspółposiadaczem rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego". Więc nie musi to być 9 miesięcy przed startem promocji, bo może być krócej. Ale musi upłynąć 9 miesięcy.
Niestety, tuż przed podpisaniem umowy przysłanym kodem sms padła strona internetowa (błąd 404). Szukałem, kombinowałem, ale nic nie wymyśliłem. Muszę zadzwonić na infolinię jak będzie czynna. Miał ktoś podobne doświadczenia?
OdpowiedzUsuńZadzwoniłem na infolinię promocji, gdzie niezbyt przekonująca Pani powiedziała,że w przypadku problemów z podpisaniem umowy przez internet mogę pójść do dowolnej placówki i założyć sobie konto, a później napisać maila z prośbą o dołączenie do tej promocji. Według tej Pani wiele osób tak robi. Ja nie skorzystałem. Zadzwoniłem na infolinię banku, gdzie kolejna miła Pani zapewniła mnie, w ciągu godziny, a najpóźniej jutro ktoś do mnie oddzwoni, ponieważ wniosek już został złożony i machina ruszyła. Nie miałem już siły pytać jak to się ma do maila informującego mnie o anulowaniu wniosku (nawet po tym mailu nie mogłem ponownie złożyć wniosku) . Z banku oczywiście nikt nie oddzwonił, ale po dwóch dniach ponownie spróbowałem złożyć wniosek i tym razem udało się. Czekam na kuriera.
UsuńDziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.
OdpowiedzUsuńTwój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.
Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej:
Czy jak założę konto przez stronę to promocja będzie mnie obowiązywać?
Nie. Musiałbyś zablokować dostęp do bankowości (ja tak zrobiłem w jednej edycji kilka miesięcy temu). Wtedy przeszedł wniosek przez stronę promocji i ponownie dostałem dostęp do bankowości. Nagrody wpadły.
UsuńA czy promocja ta łączy się z programem poleceń? :)
OdpowiedzUsuńBNP Paribas nie udostępnia programu poleceń (i wcześniej też go nie oferował).
UsuńDzięki akcji "Powrót do szkoły"- rozumiem, ze można zapłacić tak w dowolnej biedronce za dowolne zakupy?
OdpowiedzUsuńnie trzeba kupować artykułów szkolnych?
UsuńNie trzeba. Mogą być dowolne zakupy.
UsuńPróbuję właśnie założyć konto po zarejestrowaniu się w promocji, ale od jakichś 30 min trwa weryfikacja tożsamości i nie dzieje się nic. Czy to tak długo powinno trwać? Czekać i nie zamykać strony tak jak proszą?
OdpowiedzUsuńMożesz masz AdBlocka? Ja miałem problem z otwarciem wniosku. Jak wyłączyłem Adblocka to wszystko zadziałało bez problemu.
UsuńMożna podpisać umowę w oddziale czy musi być kurier?
OdpowiedzUsuńUmowę zawierasz smsem. Kurier przywozi kartę i potwierdza tożsamość. W oddziale nic zrobić się nie da.
Usuńkonto oszczędnościowe w bgż optima dyskwalifikuje do tej promocji?
OdpowiedzUsuńNie
Usuń"Umowa z BGŻ Optima na szczęście nie przeszkadza w udziale w niniejszej promocji."
UsuńCzytajmy uważnie artykuły :)
Wniosek złożony kilka minut temu. Szybko i sprawnie bez niespodzianek. Czekam na kuriera.
OdpowiedzUsuńPrzy rejestracji żądają zdjęcia(skanu) dowodu osobistego. Ostatnio czytałem, aby nigdy nikomu pod żadnym pozorem nie udostępniać dowodu osobistego (co najwyżej do wglądu), nawet bankom.
OdpowiedzUsuńZakładałem już różne konta przez Internet i nie spotkałem się z tego rodzaju wymogiem.
Ps. póki co weryfikacja tożsamości przedłuża się i kazali czekać na maila ))
Tymczasem chyba tylko 2 banki nie wymagają skanu dowodu. Reszta banków chce. I nie ma innej opcji.
UsuńWczoraj dostalem sms-a ze dzisaj od 14 ma byc kurier DHL z przesyłka karty ale nie przyjechał ani nie dzwonił.
OdpowiedzUsuńWidze na stronie DHL, ze w statusie oczekujące mam odebrac koperte z punktu DHL Parcel. Jezeli tego nie zrobie to w ciągu 7 dni zostanie zwrocona do banku nadawcy, co teraz zrobić ?
Reklamacji nie moge wysłac bo nie mam numeru zlecenia trnsportowego ktore musze wpisać tylko mam numer listu przewozowego. Jak to teraz załatwic ?
Typowe działania (kłamstwa) w DHL.
UsuńZadzwoń do nich.
Zamykałem konto w BNP Paribas, ale mogę nadal zalogować się do ich serwisu. Czy to oznacza, że nadal jestem stroną umowy ramowej i nie mogę wziąć udziału w promocji?
OdpowiedzUsuńTak. Musisz iść do oddziału by zamknąć dostęp. Później będziesz mógł złożyć wniosek w promocji.
UsuńCzy po skorzystaniu z tej promocji mogę zamknąć konto?
OdpowiedzUsuńMożna.
UsuńCzy te 150 i 200 zł trzeba będzie wydawać za jednym razem czy można dzielić?
OdpowiedzUsuńSkoro masz dwa bony, to można je rozdzielić. Ważne, żeby zakupy nie były za niższą kwotę niż 150 i 200 zł, ponieważ nie otrzymasz reszty.
UsuńMożna dzielić i wykorzystywać podczas różnych mniejszych zakupów.
UsuńPodczas składania wniosku (formularz wypełniłam bez problemu) pojawia się problem na ostatnim kroku - weryfikacji. Jest informacja, że się nie powiodła i zapraszają do placówki. Kojarzę, że w wielu ich promocjach był taki problem (ale nigdy nie brałam w nich udziału, więc nie znam szczegółów). Czy faktycznie mogę załatwić resztę w placówce czy nie będzie się to już liczyło jako promocja? Czy może warto próbować parę razy złożyć ten wniosek przez internet?
OdpowiedzUsuńGosia, po jakim czasie dostałaś maila, że weryfikacja się nie powiodła? Miałam dzisiaj podobną sytuacje przy weryfikacji, ale nadal czekam na maila od nich...
UsuńJuż nigdy nie wezmę udziału w żadnej promocji BNP Paribas. Spełniłem wszystkie wymagane warunki promocji "Konto na karnawał", ale nie otrzymałem żadnego maila o wypłacie premii (foldery Spam i Kosz sprawdzane regularnie). Na reklamację od 3 tygodni zero odpowiedzi. Jutro idę zamknąć konto i zrobić dożywotnie pożegnanie z tym bankiem.
OdpowiedzUsuńDoczytaj regulamin. Na odpowiedź mają 30 dni.
UsuńZarejestrowałam się na stronie promocji,pokazał mi się przycisk załóż konto,kliknelam i wyskoczyło mi okienko z błędem.Teraz już nie mogę do tego wrócić,każą na nowo się rejestrować,ale nie mogę bo dane już były użyte.Mial ktoś taka sytuacje.
OdpowiedzUsuńPowinnaś również otrzymać maila potwierdzającego rejestrację - w nim jest link do wniosku objętego promocją. A jeśli korzystasz z AdBlock'a to przed składaniem wniosku najlepiej go wyłącz (bo dochodzą mnie słuchy, że prawdopodobnie właśnie AdBlock powoduje taką sytuację, o której piszesz).
UsuńJa miałem podobnie. Odczekałem dwa dni i ponownie kliknąłem link z maila potwierdzającego rejestrację w promocji. Za drugim razem wszytko przebiegło bardzo sprawnie.
UsuńTwoja karta została przekazana do wysyłki - BNP Paribas Bank Polska S.A.
OdpowiedzUsuńPo godzinie od złożenia wniosku dostałem maila zatytułowanego j.w.
Po ilu dniach, tak realnie pojawia sie kurier?
2-3. No chyba że kurier nawali.
UsuńJa takiego maila otrzymałam 20.08 i do dziś czekam na kuriera. Czy u osób składających wniosek 19.08 pojawił się już kurier z kartą ?
UsuńU mnie kurier był w czwartek.
Usuńtzn 20 wniosek a 22 sierpnia wizyta kuriera ? 😳
Usuń(strasznie szybko)
19 wniosek, 22 kurier.
Usuńhmm ja czekam od czwartku 22sierpnia ale tydzień to raczej nie byłby zły wynik
Usuń(kurier sie jeszcze nie zapowiadał)
U mnie trwało to 6 dni, z tym, że następnego dnia dostałem SMS od DHL z namiarami na przesyłkę.
UsuńTo ciekawe wollro ja wniosek składałem 22 przed 8ma i dziś dostałem taką informacje z banku:
Usuń"jesteśmy w trakcie produkowania dla Pana karty. Następnym etapem jest wysłanie jej do Pana. Proszę oczekiwać kuriera z przesyłką. "
Pierwsi składający wnioski mieli widocznie troche wiecej szczescia. 😀
-
A ja mam pytanie. Czy przy kurierowi trzeba coś podpisać? Bo jakby kurier przyjechał wtedy gdy będę w pracy to bym zostawił dowód w domu i by brat odebrał ta kartę. Chyba że trzeba podpisać jakąś umowę czy coś.
OdpowiedzUsuńMusisz złożyć swój podpis.
Usuńaktywacja konta, karty po wysłaniu smsa na numer platny.jaka cena w playu?
OdpowiedzUsuńJak za standardowy SMS. Zależy od taryfy (pewnie max. do 20 groszy).
UsuńU mnie był darmowy. Mam darmowe SMSy do wszystkich sieci.
UsuńCzy ktoś się orientuje ile kosztuje SMS aktywacyjny?
OdpowiedzUsuńCzy aplikację trzeba potem dalej posiadać i używać czy wystarczy może sama jej aktywacja i później można usunąć?
OdpowiedzUsuńAle w tej promocji nie ma nic o aktywacji aplikacji. A przelewy możesz wykonać przez aplikację ale możesz też w bankowości po zalogowaniu na przeglądarce.
UsuńOdradzam robienie konta w tym banku, bo to tylko kłopot. Konto założyłem 15.07 w poprzedniej promocji, kartę otrzymałem dopiero kilka dni temu po mojej interwencji. Teraz nie mogę się zalogować do bankowości internetowej. Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi że muszę iść do oddziału i potwierdzić swój numer telefonu, bo jest "szczególnie chroniony". A ja już przelałem środki na to konto, więc teraz muszę jechać 30 km do najbliższego oddziału. Myśle że w cholere zamnkne u nich konto bo znając ich poprzednie promocje z którymi też miałem kłopot (nie chcieli mi wypłacić częsci nagrody bo niby nie miałem zaznaczonych jakiś zgód) nie będą chcieli mi wypłacić nagrody. Dodam, ze muszę wykonać 3 przelewy i obrócić 300 zł jeszcze w sierpniu by spełnic warunki promocji. Żenada. odradzam zakładanie u nich konta.
OdpowiedzUsuńCzyli 2 grudnia ,po otrzymaniu drugiego bonu można konto zamknąć ? A w listopadzie ? Chyba wystarczy zasilić konto dowolną kwotą i wykonać jedną płatność bezgotówkową (przy karcie Otwartej Na Dzisiaj) żeby uniknąć opłat. Dobrze rozumuję ?
OdpowiedzUsuńW listopadzie wystarczy zrobić po 1 płatności. Wpływy już nie są potrzebne.
UsuńZrezygnować z karty możesz już 30.11 po wpływie premii. Jak zaczekasz do grudnia to w grudniu też 1 płatność zrób.
UsuńCo to jest ta umowa ramowa? Pytam, bo byłem w banku i nikt nie wiedział co to jest i jak tą umowę zamknąć.
OdpowiedzUsuńNajprościej mówiąc: jedna umowa dla kilku produktów.
UsuńO załapaniu się na promocję decyduje sama rejestracja albo złożenie wniosku czy może zawarcie umowy?
OdpowiedzUsuńLiczy się rejestracja na stronie promocji. Kto zdąży się załapać, ten załapie się na promocję. Kolejność złożenia wniosku czy zawarcia umowy już znaczenia nie ma (aczkolwiek muszą zmieścić się w wyznaczonych ramach czasu).
UsuńCzy zablokowanie bankowości internetowej poprzez infolinie rozwiąże problem? Czy jeszcze muszę się fatygować osobiście do oddziału w celu wypowiedzenia umowy ramowej?
OdpowiedzUsuńa ja mam pytanie kiedy powinnienem zrobic ostatnia wplte na konto zeby uniknac oplat i kiedy zlozyc dyspozycje zamkniecia? jest jakis dzien do ktorego bank rozlicza miesiac ?
OdpowiedzUsuńWpływ na konto wymagany jest wyłącznie na potrzeby promocji (a więc w praktyce tylko w październiku; no i wcześniej coś warto wpłacić, by było z czego wykonać 3 płatności na dowolne kwoty). Później wpływy nie są wymagane. Trzeba jedynie pamiętać o comiesięcznym wykonaniu 1 płatności na dowolną kwotę (w przypadku Karty Otwartej na Dzisiaj), by uniknąć opłaty 3 zł za kartę.
Usuńczy te bony bede musial wykorzystac na raz? czy np na jeden bon moge zrobic zalozmy 5 zakupow ?
OdpowiedzUsuńBony można realizować wielokrotnie (a więc także podczas mniejszych zakupów) aż do wykorzystania środków.
Usuńnigdzie nie znalazlam informacji o zamknieciu konta, Pani na infolinni dot promocji mowi zeby dzownic na główną infolinie. czy sa oplaty przy zamykaniu konta? mozna to konto zamknac od razu po skorzystaniu z promocji ?
OdpowiedzUsuńKonto wraz z kartą należy posiadać do momentu wypłaty premii (o tym jest mowa w regulaminie). A później co nie jest zakazane, to jest dozwolone. Można więc z kontem zrobić co się chce (włącznie z zamknięciem).
UsuńCzy podczas wizyty kuriera spisuje on nasze dane z dowodu i my to podpisujemy czy jak ma wyglądać ta weryfikacja?
OdpowiedzUsuńI ile to teraz trwa?
UsuńJa czekam od 22 i napewno przeciągnie sie to na wrzesień...
Jeśli konto założe w sierpniu warunki zaczynam spełaniać odnośne trzech płatności w pierwszym miesiącu od sierpnia ?
OdpowiedzUsuńCzy zakładająć konto w sierpniu trzy płatności musze wykonać w sierpniu ?
OdpowiedzUsuń"we wrześniu wykonaj 3 płatności kartą na dowolne kwoty". Konkretnie. Transakcje z sierpnia nie będą się liczyć.
UsuńCzy ktoś miał zablokowane konto,po zalogowaniu się pierwszy raz do goonline?Pani na infolini poinformowała mnie że konto samo się odblokuje po upływie 24godz. od zalogowania na goonline.Miał ktoś tak?
OdpowiedzUsuńNie.
UsuńTak, musisz aktywować kartę wtedy odblokują dostęp do konta
Usuńskuszony promocją w tym banku założyłem konto.Przyjechał kurier karta odebrane i próba zalogowania się na system planet i tu pierwszy problem bo nie można się zalogować.Dzwonie na infolinie a tam miła pani odsyła mnie do oddziału banku bo ona nie może mi zdalnie pomóc.W odziale nadali mi drugi login do bankowości mobilnej i teraz tak na loginie z umowy mam zablokowane konto a na tym nowym dzisiaj nadanym w oddziale brak numeru rachunku i brak kart.Brak słow na infolinii
OdpowiedzUsuńpani powiedziała że za 24 godziny konto samo się odblokuje.Jakość usług w tym banku bardzo słaba
Trzeba było przeczytać komentarze pod wpisami dotyczącymi poprzednich promocji tego banku. Dowiedziałbyś się, że najpierw należało wysłać SMS i otrzymać PIN do karty, później poczekać na SMS z potwierdzeniem aktywacji konta i dopiero wtedy zalogować się do bankowości internetowej.
UsuńUmowa podpisana 21 sierpnia za pomocą SMSa. Od 21 sierpnia czekam na kuriera z kartą i nic. Żadnego maila, żadnego SMSa, żadnego telefonu :(
OdpowiedzUsuńMam tak samo, czekam na kuriera lub jakąś informację z banku od 20 sierpnia
OdpowiedzUsuńja czekam od 22 jw.
UsuńInfolinia w tym banku jest najgorsza z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia
Usuńi chyba niewiele się zmieniło ....
(mają się ze mną skontaktować do końca tygodnia)
Coś sie u was wyjasniło? Dostaliście karte?
UsuńPodobnojesli DHL nie dostarczy karty BNP czeka na jej zwrot i może ją wysłać ponownie, ale u mnie nie ma nawet nr listu przewozowego Na maile doradcow do działu technicznego nikt chyba nie odpowiada.
U mnie trwa to juź prawie 3 tygodnie
Wniosek zlozony 20.08 ,kilka telefonów i kuriera jak nie widać tak nie widać . Szkoda gadać .
UsuńPo rozmowie na infolini Pani przekazała mi informacje , że kartę wydali ale od razu została zastrzeżona bo przypisała się do konta które zamknąłem ponad rok temu 😀 zlacila wydanie kolejnej, no i dalej czekam, to już 21 dni od złożenia wniosku
Usuń"wysłana do Pana wiadomość była przemyślana. Chwilowa niedostępność systemu zablokowała proces. System jest już dostępny, ale trwają pracę nad wysyłką kart, które nie zostały wysłane. Staramy się rozwiązać sprawę. Przepraszam za zaistniałą sytuację i przedłużony czas oczekiwania. "
UsuńProtestowałem przeciw nazywaniu tego bałaganu "chwilową awarią" ale może Bank rzeczywiście zajął się w końcu zaległymi wysyłkami kart...
Niestety problem kart przypisujących sie do innych rachunków był już opisywany przez @PiotrW2 w sierpniu, we wpisach o promocji Konto Otwarte na Ciebie.
UsuńDzień dobry,
OdpowiedzUsuńWidzę, że wątek dotyczący posiadania karty kredytowej BGŻ BNP Paribas był już poruszany, jednak nadal nie wiem czy posiadanie karty kredytowej wyklucza z promocji (była to nieuwaga banku) czy też nie?
Mam tylko kartę kredytową, żadnych innych produktów.
Z góry dziękuję za pomoc.
Jak zmienić pin do karty bezpłatnie ?
OdpowiedzUsuńJak wyłączyć zbliżeniowość ?
Kurde, dziwne że u niektórych tak długo to trwa, u mnie wszystko poszło błyskawicznie: 31.08 złożyłem wniosek, 03.09 podpisałem umowę smsem, 04.09 wysłali kartę, 05.09 kurier dostarczył kartę i natychmiast po wysłaniu sms po pin do karty został aktywowany dostęp.
OdpowiedzUsuńTypowa korporacja- jak coś pójdzie niezgodnie z procedurą to zaczynają sie problemy nie do pokonania...
UsuńMasakra prawie po miesiącu od założenia konta nie mogę z niego korzystać, okazało się po trzech tygodniach, że karty mi jednak nie wysłali, nie wiedzą dlaczego, wysłali mnie do oddziału, tu kartę wyrobili na miejscu aktywowałem u nich w bankomacie, wydawało się że ok. W domu próba zalogowania na konto, no i lipa nie da się zalogować ani aktywować aplikacji, więc telefon na infolinię, tam Pani stwierdziła że jest problem z moim nr. telefonu , mimo że jest prawidlowy to nie przypisany do bankowości elektronicznej więc trzeba do oddziału, no i znowu wizyta u Pana w oddziale, i po 15 min. i dwóch podpisach udało się uzyskać dostęp do kanałów internetowego dostępu. Ale kolejny problem w domu, przez aplikację mobilną nie da się zalogować, więc próba przez planet, i sukces, zalogowany 😀 ale nie długo bo się zorientowałem że nie widzę numeru rachunku, więc jeszcze próba zalogowania przez goonline i udało się z tym że tam już wyskoczyła informacja konto zablokowane, no i znowu infolinia, ale tam Pan mi powiedział, że problem jest znany i nie może mi pomóc, co ciekawe po zalogowaniu mam dostęp do historii operacji z zeszłego roku zanim zamknąłem u nich konto. Coś mi się wydaje że promocja mnie ominie 😐
OdpowiedzUsuńTeź sie z nimi mecze od miesiąca - brak karty.
UsuńOddział mam blisko ale co oni właściwie powinni zrobić źeby klient dostał karte i dostep do konta?
🙃
Mr. Złotówa 23.08 założyłem konto, do dziś nie ma kuriera i na infolini te same odpowiedzi co inni pisali. I moje pytanie czy jak nie otrzymałem karty to umowa jest nieważna?Nie chcę jeździć do oddziału bnp i prosić o jakiekolwiek załatwienie sprawy. To dla banku powinno zależeć jak najszybciej rozwiązać problem z niewyslanymi kartami. Czy się Pan orientuje jak to powinienem zrobić żeby unieważnić umowę z bankiem?
OdpowiedzUsuńGdy od podpisania umowy minęło 14 dni, to pozostaje tylko standardowe wypowiedzenie. Umowa nie jest nieważna. Słabo, że tyle trwa czekanie. Ale osobiście bym nie odpuszczał, bo jeszcze zostało trochę czasu na spełnienie warunków we wrześniu. Pozostaje tryb reklamacyjny (nawet gdyby nie udało się zmieścić w czasie ze spełnieniem warunków - wszak to z winy banku). Reklamację najprościej będzie zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie banku (wskazówki tutaj - w tym link do formularza). Bo szkoda odpuszczać, gdy najwięcej się zrobiło (zawarło umowę), a teraz odchodzić bez wzięcia tego co się należy.
UsuńDziękuję za odpowiedź, może faktycznie poczekam i złożę reklamację w październiku.
UsuńA do mnie kurier coś nie mógł dojechać z kartą, składałam reklamacje,potem po otrzymaniu karty kiedy wysłałam wg instrukcji SMSa żeby otrzymać PIN do karty i aktywować konto nie dostałam SMSa z PINem, kiedy za 2 dni wysłałam SMSa ponownie dostałam SMSem odpowiedź, że PIN już został do mnie wysłany. Po czym dostałam na maila wiadomość, że mój wniosek o konto został anulowany!! choć wcześniej miałam i umowę i kartę, na złożoną w piątek reklamację w tej zagmatwanej sprawie dostałam dziś odpowiedź "W kwestii wniosku proszę kontaktować się z infolinia Banku" a na infolinii nikt nie odbiera, czekałam kilka razy po 5 min, i rozłączałam się szkoda kasy na stracone minuty.
UsuńJa belo dostałem taką odpowiedź z banku:
OdpowiedzUsuń"Panie Mirosławie, bank wydaje kartę do rachunku jedynie w procesie pocztowym. Nie ma możliwości otrzymania karty do rachunku w innej formie. Bank nadal pracuje nad rozwiązaniem problemu z wydaniem kart do kont osobistych. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz niedogodności z nią związane."
Mnie wydano w placówce. Mają drukarkę dzięki której od razu nadrukowano imię i nazwisko na karcie. No ale nie wiem czy to w każdej placówce. Mnie tłumaczono że taką drukarkę mają bo obsługują wielu Ukraińców, a później jak oni mieszkają w kilkunastu na pokoju i każdy ma taką samą nie podpisaną kartę to mają zbyt dużo zastrzegania i wydawania nowych kart.
UsuńI działa ta karta, choćby bez dostępu do bankowości internetowej ?
UsuńMożna nią płacić?
(numer konta do przelewu jest w umowie)
Będziemy składali reklamacje ?
OdpowiedzUsuńKarty we wrześniu już si nie spodziewam a działania karty przyznanej w innym procesie nikt tu jeszcze nie opisał.
Ja będę, zobaczymy co będzie.
UsuńCiekawe co bedzie jak uznają reklamacje iprzy nie wysłanych kartach, podam im od razu numer konta w innym banku ;)
UsuńJa czekam na rozpatrzenie reklamacji
OdpowiedzUsuńhttps://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji
OdpowiedzUsuńTu mogą osoby bez dostępu do bankowości elektronicznej składać reklamacje.
Mają 30 dni kalendarzowych na odpowiedź na reklamację. To jak wezmą na przetrzymanie to pod koniec października mogę dostać odpowiedź.Poczekam, mam nadzieję że nie będą opłat naliczać za to konto na które nie mogę się zalogować i karty nie mam, bo znowu trzeba będzie reklamować i do końca roku będę bujać się z nieaktywnym kontem. A miała być duża kasa za mało pracy , a wyszło ...
OdpowiedzUsuńJa przed chwilą napisałem reklamacje (jeśli o 5 dni za wczesnie to napisze jeszcze raz)- co ci szkodzi napisz i czekaj
Usuńnp.
22 sierpnia 2018 r zawarłem z Bankiem Umowę ramową Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostepu nr 111111111111. Bank BNP Paribas nie wysłał do mnie jak też do wielu innych klientów kart debetowych, przez co nie można do dziś korzystać z konta i spełnić warunków promocji „Powrót do szkoły”, w której można było otrzymać 350 zł na zakupy w sklepach Biedronka.
W związku z tą sytuacją proszę o wysłanie Bonów lub ich równowartości na moje konto w Xxxx Banku nr 111111111111111
itd
Czy spełnię wymóg transakcji bezgotówkowych na kwotę 300 zł gdy zapłacę za zakupy internetowe kartą BNP Paribas do przedmiotowego konta osobistego?
OdpowiedzUsuńCzy ktoś otrzymał odpowiedz na reklamację?
OdpowiedzUsuńJa już czekam miesiąc na kartę :/ oczywiście warunków nie udało się spełnić.
Właśnie miałem też o to zapytać, reklamację złożyłem i cisza.
UsuńJakby co to u mnie sprawa w toku, trwa od 09.09.2019, karta do dziś nie dotarła, konto zablokowane, odpowiedzi na reklamacje (sztuk 3) brak.
UsuńPoczekamy zobaczymy. Dam znać, jak się rozwinie sprawa.
Ok, wczoraj otrzymałam informację, że karta zostanie wysłana. A dziś osoba odpowiedzialna za promocję, zaproponowała mi wzięcie udziału w promocji konto z możliwościami. Czyli całkiem spoko warunki - bo gotówka, a nie bony i trzeba zrobić mniejszy obrót kartą.
UsuńKtoś już dostał bon do Biedronki za spełnienie warunków we wrześniu?
OdpowiedzUsuńNa informacje że się spełniło warunki maja czas do 21 października, a bon maja wysłać do 31.10
UsuńTak to chyba było.
Jest i odpowiedź na reklamację, w 30 dniu czyli ostatnim w jakim mieli czas na odpowiedź : Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na złożoność sprawy zarejestrowanej pod numerem 2019/xxxxx oraz konieczność zebrania dodatkowych informacji do kwestii poruszonej w reklamacji, informujemy, iż termin jej rozpatrzenia wydłuży się. Wyjaśniamy, że sprawa została przekazana do odpowiedniej komórki merytorycznej celem sprawdzenia wszystkich aspektów w przedmiotowej sprawie.
OdpowiedzUsuńJednocześnie informujemy, że stanowisko Banku w niniejszej sprawie przesłane zostanie niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia złożenia.
No cóż problem ich chyba przerasta 😀
Czy ktoś na skrzynkę e-mailową otrzymał informację o przyznaniu Pierwszej nagrody? (wg regulaminu wiadomość nie później niż do dnia 21.10)
OdpowiedzUsuńU mnie maila jeszcze nie ma. No ale czas mają do poniedziałku.
UsuńU mnie brak wiadomości, wciąż czekam.
UsuńU mnie brak wiadomości, wciąż czekam.
UsuńU mnie też cisza - może przyślą o 23:59
UsuńRównież cisza..
UsuńU mnie nadal nic.
UsuńU mnie też cisza
UsuńJa też ciągle czekam....
OdpowiedzUsuńCisza
OdpowiedzUsuńJa tak samo czekam, maja jeszcze kilka godzin...
OdpowiedzUsuńRównież nie ma odpowiedzi. Zawsze to wszystko jest rozpatrywane tak w ostatniej chwili ?
OdpowiedzUsuńZazwyczaj. Ale właśnie wiadomość przyszła.
UsuńJest informacja o nagrodzie na mailu :)
OdpowiedzUsuńMam maila.
OdpowiedzUsuńPrzyszedł mail
OdpowiedzUsuńu mnie nadal cisza...
OdpowiedzUsuńU mnie nadal nic ;/
OdpowiedzUsuńJa ciągle nie mam..
OdpowiedzUsuńTeż mam maila o nagrodzie :) Teraz czekamy na smsa :)
OdpowiedzUsuńMail przyszedł o 16:26 ;)
OdpowiedzUsuńMyślę,że ze względu na dużą liczbę maili, wysyłają je paczkami. Inaczej wysyłka mogłaby zostać wstrzymana przez serwer pocztowy, jako próba ataku spamerskiego. Powiadomienie o nagrodzie dostałem kilka minut temu, a inni pisali koło 15:00, że już mają.
OdpowiedzUsuńGdyby to kogoś interesowało to miałem kartę kredytową w BNP, a mimo to załapałem się na tą promocję.
U mnie też brak
OdpowiedzUsuńJest mail ;-)
OdpowiedzUsuńPrzyszedł do mnie mail dzisiaj, mają przysłać 3 bony po 50 zł smsem do końca października. Wysyłają maile!
OdpowiedzUsuńRownież otrzymałem, godz.18.26
OdpowiedzUsuńJeżeli zrobiłam 3 transakcję karta ostatniego września a zaksiegowalo się 1 października to będzie ok? Nadal nie mam wiadomości i tak się zastanawiam.
OdpowiedzUsuńJa zrobiłam dokładnie tak samo Nigdy nie miałam z tym problemu A teraz równiez nie otrzymałam meila
UsuńJa zrobiłam dokładnie tak samo Nigdy nie miałam z tym problemu A teraz równiez nie otrzymałam meila
Usuńreklamacja poszła
UsuńUznali reklamację? Zrobiłam tak samo tylko w październiku. 31 października wykonałam płatność a data księgowania 4 listopada. Pewnie spaliłam wymogi u 200 zł w bonach stracone.��
UsuńInformacje o nagrodach już z żoną otrzymaliśmy. Mam jednak do znawców pytania.
OdpowiedzUsuńW jaki sposób płaci się tymi bonami? Trzeba mieć przy sobie telefon z tym SMSem, czy można sobie spisać te kody na kartce? Czy można zrealizować wszystkie na raz? Co w przypadku, jeśli płatność jest mniejsza niż wartość bonu? Czy np żona - również będąca uczestniczką tej promocji - może zrealizować też moje bony przy jednej transakcji np o wartości 300zł?
Bony są na okaziciela, może nimi płacić ktokolwiek. Płatność wygląda w ten sposób, że poprostu pokazujesz bon kasjerce i mówisz, że chcesz zapłacić e-kodem. Jak najbardziej może to być zwykła kartka. Bony można łączyć (podajesz jeden bon a następnie kolejny). Wykorzystana kwota zmniejsza saldo bonu, reszta (niewykorzystana kwota) zostaje i jest ważna podczas następnych zakupów. Gdy zapłacisz bonem dostajesz razem z paragonem - wydruk (jest to oddzielne potwierdzenie), na którym jest informacja o saldzie (jaką sumę z pojedynczego bonu wydałeś i jaka została). Jeśli wydasz kwotę większą niż masz w bonie różnice dopłacasz gotówką lub kartą.
UsuńPodłączam się do pytania. W szczególności czy taki jeden bon 50 trzeba od razu wykorzystać w całości??
UsuńDodam jeszcze, to na wypadek gdyby kasjerka nie wiedziała jak zrealizować transakcję bonem, że powinna wpisać 13 cyfrowy kod z bonu na kasie i zatwierdzić przyciskiem PLU. Jeśli podajecie kod napisany na zwykłej kartce, nie zostawiajcie go potem kasjerce i zabierajcie wydruk z saldem bonu po zakupach.
UsuńInstrukcja od Złotówy:
Usuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2018/04/jak-zrealizowac-bon-w-sklepach-biedronka.html
Z jakiego maila przychodza te wiadomosci?
OdpowiedzUsuńpowrotdoszkoly(małpka)bnpparibasplus(kropka)pl
UsuńA ja dziś dostałem kartę, dobre ,ciekawe czy jak spełnię wymogi w październikowe to czy te 200zl otrzymam bez problemu i reklamacji.
OdpowiedzUsuńJa taką odpowiedź dostałem na reklamację
OdpowiedzUsuń"Wyjaśniam, że z powodu błędu technicznego karta debetowa do rachunku została zamówiona dopiero 16.10.2019r.
Przepraszam Pana za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i konieczność interwencji.
Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pana oczekiwaniami"
Co poradzisz Mr. Zlotowa ,jak im odpowiedzieć ?
Witam,
OdpowiedzUsuńczy ktoś już otrzymał wiadomości sms z kodami do wykorzystania ?
Na razie nie
UsuńA ja mam pytanie czy Ktoś otrzymał mail-a potwierdzającego przyznanie kodów ? Ja dziś dzwoniłem to byłem odsyłany z infolinii 22 134 00 00 na ich info linie 22 77 85 200 a tam do firmy obsługującej promocję gdzie nikt pomimo że dzwoniłem w godzinach pracy nie odbiera 22 299 11 50
OdpowiedzUsuńnapisz reklamacje na e-mail: powrotdoszkolya@bnpparibasplus.pl odpowiadają w ciągu 24h
UsuńDziękuje, wczoraj udało Mi się dodzwonić do tej firmy która prowadzi dla nich promocję i telefonicznie sprawdzić czemu nie otrzymałem maila.
OdpowiedzUsuńPonawiam pytanie. Czy ktoś już otrzymał wiadomości sms z e-kodami do wykorzystania? Do końca dnia coraz mniej czasu ....
OdpowiedzUsuńNie, jeszcze (prawdopodobnie) nikt nie dostał. Spokojnie, do końca dnia mają czas, do 23:59:59 na pewno dostanie każdy kto miał dostać.
OdpowiedzUsuńDostałam właśnie :)
OdpowiedzUsuńPotwierdzam! Mam i ja.
UsuńDostałam SMSa z kodami ! sms przyszedł o 15.50 :)
OdpowiedzUsuńTutaj na blogu jest informacja ,że kody mają ważność do 31.05.2020 a w moim smsie pisze,że do 31.12.2020 :) ale to chyba jeszcze lepiej :)
Już z żoną dostaliśmy kody po 150zł o 15:49.
OdpowiedzUsuńUWAGA! Ważne są do 31.12.2020, a nie do maja 2020
O 16 dostałam smsa z kodem na 150 zł. Miały być co prawda 3 po 50 ale nie będę narzekać ;)
OdpowiedzUsuń15:49 otrzymałem sms z jedną kartą podarunkową 150zł (nie tak jak wcześniej było gdzieś mówione że 3 sztuki po 50zł). Tak czy siak na jedno wychodzi bo karty używa się wielokrotnie, nie ma minimalnej wartości zakupu.
OdpowiedzUsuńNo i jest SMS!
OdpowiedzUsuńDostałem kod. Już płaciłem nim przed chwilą.
OdpowiedzUsuńMimo braku wiadomości meilowej o przyznaniu bonu, dostałam sms:)
OdpowiedzUsuńU mnie karty brak do tej pory i tym razem na infolinii przyznali sie ze nawet nie zostala wydrukowana, bo od miesiaca twierdzili ze przekazana kurierowi do doreczenia i mam czekac na kuriera. Reklamacja zlozona. Czyli konto zalozone we wrzesniu a do tej pory nie mam dostepu i nie moge splenic warunkow promocji. Co za klapa....
OdpowiedzUsuńRozumiem, że żadna płatność (kartą - podając jej nr, datą ważności itd.) w jakimś sklepie internetowym, gdzie przechodzi się przez stronę PayU nie liczy się do promocji? W jakich sklepach internetowych można zapłacić bezpośrednio sklepowi? Bo są to chyba nieliczne przypadki ;(
OdpowiedzUsuńTu można sprawdzić do kiedy ważna jest karta podarunkowa: https://kartypodarunkowe.biedronka.pl/
OdpowiedzUsuńW smsie mam informacje, że bony są ważne do 31-12-2020 a okazuje się, że bony są ważne krócej bo do 31-10-2020. Jak to wygląda u Was? Też ktoś ma bony ważne 2 miesiące krócej od informacji podanej w smsie?
Ja też tak mam, ale mi to nie przeszkadza, bo wykorzystam jeszcze w tym roku 😁
UsuńRaportujcie, czy są jakieś problemy z płaceniem tymi bonami w Biedronkach.
OdpowiedzUsuńPracownicy tego dyskontu nie zawsze są należycie doinformowani, co do możliwych form płatności za towar, który sprzedają.
Jakby nie ogarniali to łap instrukcję:
Usuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2018/04/jak-zrealizowac-bon-w-sklepach-biedronka.html