700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

28.08.2019

Odbierz aż 280 zł na start za konto osobiste w Santander Banku (i dodatkowo do 450 zł w pozostałych promocjach)

Za Konto Jakie Chcę zgarnąć można gwarantowane nagrody o łącznej wartości nawet 730 zł!


Do 730 zł za konto w Santander Banku
To rekordowa suma jaką można uzyskać za założenie konta w Santander Banku. Ba, obecnie z żadnym innym kontem w którymkolwiek banku nie da się zyskać aż tyle!

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualne promocje w Santander Banku.]

W praktyce łączą się tutaj aż cztery różne promocje bankowe. Do wzięcia czekają:
  • bonus pieniężny 150 zł oraz bon do Biedronki o wartości 50 zł (za otwarcie konta i spełnienie prostych warunków);
  • premia pieniężna 80 zł (za wpisanie we wniosku kodu polecenia);
  • premia pieniężna do 150 zł (za zapewnienie wpływów na konto) oraz 
  • zwroty do 300 zł rocznie (za opłacanie rachunków za media z Konta Jakie Chcę).

Samodzielnie możesz zadecydować, które promocje są dla Ciebie odpowiednie, i które nagrody chcesz zgarnąć. Możesz skupić się wyłącznie na tej pierwszej (z bonusem 150 zł i bonem 50 zł do Biedronki). Ale wtedy warto też skorzystać z kolejnej propozycji (z premią 80 zł), bo warunki też są proste do ogarnięcia. Razem robi się już 280 zł. A są przecież jeszcze kolejne promocje, choć one wymagają już nieco większej aktywności. Ale po kolei.

Bonus 150 zł + bon 50 zł do sklepów Biedronka


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie ma oraz nie miała (ani nie współposiadała) konta osobistego (w PLN) w Santander Banku (ani wcześniej w BZ WBK) od 26.08.2018 r. do dnia otwarcia konta w niniejszej promocji.

Posiadanie innych produktów Santander Banku (np. karty kredytowej, pożyczki czy konta dla firm) nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w promocji. Wniosek o konto złóż jednak według niżej opisanych zasad (nawet jeśli już masz dostęp do bankowości internetowej, bo tam otwarte konto nie zakwalifikuje do uzyskania nagród).

Nagroda. W tej promocji do wzięcia czeka bonus w wysokości 150 zł, który organizator wypłaci na Twe konto założone w promocji. Środki te wykorzystasz więc na dowolny cel: wydasz, przelejesz lub wypłacisz.

Oprócz bonusu pieniężnego otrzymasz także elektroniczny bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Biedronka. To bon do wielokrotnego wykorzystania, aż do wydania środków (50 zł).

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja II" i zgarnąć bonus pieniężny 150 zł oraz bon 50 zł do Biedronki:
  • do 21.10.2019 r. zarejestruj się na stronie promocji (wyrażając przy tym zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej - wyłącznie w zakresie poinformowania organizatora promocji przez bank o spełnieniu warunków uzyskania nagrody) i po potwierdzeniu rejestracji (klikając w link otrzymany mailem), w kolejnym kroku na tej samej stronie: 
    • złóż wniosek o Konto Jakie Chcę w Santander Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą; we wniosku podaj kod polecenia - możesz skorzystać z mego kodu: 1000279022 - to może zapewnić Ci dodatkowy bonus 80 zł (o szczegółach piszę nieco niżej); 
  • we wniosku o konto podaj ten sam adres mailowy, co podczas rejestracji oraz wyraź zgody na: 
    • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych w tym Taryfy Opłat i Prowizji,
    • kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
    • kontakt telefoniczny w celu marketingowym oraz
    • elektroniczny kanał kontaktu (EKK);
  • 30 dni od złożenia wniosku (ale też nie później niż do 31.10.2019 r. - to ma znaczenie dla tych, którzy udział w promocji wezmą pod koniec jej dostępności) zawrzyj umowę z bankiem o konto i kartę;
  • w dwóch następujących po sobie miesiącach od dnia otwarcia konta (a więc we wrześniu i październiku lub w październiku i listopadzie lub w listopadzie i grudniu) - w każdym z tych miesięcy: wykonaj min. 5 płatności kartą wydaną do konta i/lub BLIKiem.

I to już wszystko. O przyznaniu bonusu i bonu organizator promocji powiadomi Cię mailowo najpóźniej do 10.01.2020 r. Wtedy też na tę wiadomość będzie należało zareagować i w ciągu 7 dni zalogować się na stronie promocji oraz podać numer rachunku konta założonego w Santander Banku, bo to właśnie na ten rachunek ma nastąpić wypłata bonusu 150 zł na (przewidziana do 20.01.2020 r.). Do dnia otrzymania bonusu nie wypowiadaj umowy o Konto Jakie Chcę, ani o wydaną do niego kartę.



Premia pieniężna 80 zł za otwarcie konta z polecenia 


Warunki obowiązujące w IV edycji programu poleceń (dostępnej do 30.09.2019 r.) znajdziesz tutaj. Od 1.10.2019 r. obowiązuje nowa, V edycja programu, którą opisuję poniżej.

W tej promocji okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Santander Banku (wcześniej BZ WBK) jest nawet nieco krótszy niż w promocji z bonusem 150 zł i bonem do Biedronki, gdyż bank liczy go od 1.10.2018 r. Zatem każdy kto się łapie na promocję z bonusem 150 zł i bonem do Biedronki, to z automatu załapie się też na tę okazję do bankobrania. By uzyskać premię 80 zł:
  • we wniosku o Konto Jakie Chcę (czyli tym już objętym promocją z bonusem 150 zł i bonem do Biedronki) wpisz kod polecenia od obecnego posiadacza konta osobistego w Santander Banku - jeśli takiej osoby nie znasz, to możesz podać mój sprawdzony kod: 1000279022
  • nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych banku; 
  • do końca miesiąca następującego po otwarciu konta: 
    • zaloguj się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej Santander oraz 
    • wykonaj płatności kartą wydaną do konta lub mobilną kartą w telefonie (w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie) albo za pomocą BLIKa (w Internecie) na sumę min. 300 zł - do tej sumy wliczy się już transakcje wykonywane na potrzeby promocji z bonusem 150 zł i bonem do Biedronki.

Premię pieniężną w wysokości 80 zł za otwarcie konta z polecenia otrzymasz do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia powyższych warunków.

Premia do 150 zł za wpływy na konto 


Zakładając konto w promocji z bonusem 150 zł i bonem 50 zł do Biedronki (jak i jednocześnie z bonusem 80 zł za użycie kodu polecenia), możesz również skorzystać z promocji z premią do 150 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia (lub innych świadczeń) na konto w Santander Banku.
⚠️ Wpływy na konto wymagane są wyłącznie na potrzeby promocji z premią do 150 zł. Dla uzyskania bonusu 150 zł i bonu do Biedronki (w ramach promocji na start), bonusu 80 zł za polecenie czy zwrotów za płatności (o których piszę niżej) jakiekolwiek wpływy nie są wymagane. Nie są one też potrzebne w kontekście utrzymywania konta, gdyż to prowadzone jest za 0 zł bez warunków (nawet jeśli nie będą pojawiały się regularne wpływy).

Okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Santanderze w przypadku promocji z premią do 150 zł za wpływy na konto jest nieco inny niż w dwóch wcześniej opisanych promocjach, bo konta w Santander Banku (wcześniej BZ WBK) nie można posiadać co najmniej od 1.04.2018 r.

Dzięki promocji zgarnąć możesz 50, 100 lub 150 zł. Ostateczna wysokość premii zależy od liczby miesięcy, w których zapewnisz wpływ wynagrodzenia na Konto Jakie Chcę. Najniższą nagrodę otrzymasz, jeśli wynagrodzenie wpłynie tylko raz. Bank wypłaci Ci 100 zł, jeśli wpływy wynagrodzenia nastąpią w dwóch miesiącach, a 150 zł otrzymasz za wpływy odnotowane w co najmniej trzech miesiącach.

By wziąć udział w promocji i zdobyć do 150 zł:
  • złóż dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia na konto w Santander Banku (można to zrobić za pośrednictwem infolinii lub poprzez bankowość internetową - wg ścieżki: Twoje Sprawy => Przenieś do nas wynagrodzenie) - zrobić to należy najpóźniej do 31.10.2019 r., ale czym później złożysz dyspozycję, tym mniej czasu będzie na spełnienie warunków promocji; wpływy wynagrodzenia odnotowane przed złożeniem dyspozycji nie będą uwzględniane na potrzeby promocji; 
  • do 31.01.2020 r. zapewniaj wpływy wynagrodzenia na konto w Santander Banku (przypomnę, że wysokość premii zależy od liczby miesięcy, w których takie wpływy zapewnisz; by zgarnąć całą pulę, czyli 150 zł, wpływy muszą pojawić się w trzech miesiącach). 

Spełniając warunki promocji, pamiętaj, że zgodnie z regulaminem:
"Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie. 
Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia"

Wypłata premii (do 150 zł) za wpływy zaplanowana jest przez bank na luty 2020 r. (do momentu wpływu premii nie zamykaj konta).

Przykładowy przebieg tej promocji bank zobrazował za pomocą tabeli umieszczonej w regulaminie:

Zwroty za płatności z Konta Jakie Chcę 


Oprócz wyżej wymienionych bonusów pieniężnych i bonu do Biedronki, osoby posiadające Konto Jakie Chcę w Santander Banku korzystać mogą też ze zwrotu 1% wartości rachunków i faktur za media (gaz, prąd, telefon, telewizja i Internet) opłacanych z tegoż konta (zwykłym przelewem, zleceniem stałym lub za pomocą polecenia zapłaty).

Miesięcznie można w ten sposób uzyskać do 25 zł (choć wyciśnięcie maksimum jest bez wątpienia dość ciężkie, bo za media trzeba by płacić ponadprzeciętnie dużo; aczkolwiek pewnie i jest to w zasięgu niektórych - np. tych, którzy ogrzewają dom na gaz lub prąd i mają z tego tytułu wysokie opłaty).

Rocznie w ramach zwrotów uzyskać można do 300 zł. By otrzymywać zwroty, niezbędne jest zgłoszenie do banku rachunków/faktur, za które będziesz dokonywać płatności - tak by bank wiedział, za przelewy na jaki rachunek naliczać zwrot (można to zrobić w placówkach banku albo w bankowości internetowej).

Ile kosztuje Konto Jakie Chcę w Santander Banku? 


Główne cechy konta zakładanego w promocji (a właściwie w promocjach) to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN i za przelewy natychmiastowe (!) zlecane w bankowości internetowej oraz mobilnej; 
  • 0 zł za wydanie karty i 15 zł za jej wznowienie (gdy bank przesyła nowy plastik po 4 latach - czyli po upływie okresu ważności karty; w przypadku osób do 26. roku życia opłata nie jest pobierana); 
  • opłata miesięczna za Kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard - do wyboru jeden z poniższych wariantów: 
    • 0/5 zł - opłata nie jest pobierana w przypadku wykonania min. 5 płatności na dowolne kwoty lub 
    • 3 zł bez warunków (tę opłatę bank ustawia jako domyślną, więc po otwarciu konta, najlepiej czym prędzej zalogować się do bankowości internetowej i zmienić tryb pobierania opłaty na wariant powyższy - zmiana wysokości opłaty miesięcznej za obsługę karty następuje od pierwszego dnia miesiąca, w którym złożono dyspozycję); 
  • 0 zł za wypłaty kartą z bankomatów Santander Banku; w przypadku osób do 26. roku życia wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce są darmowe. 

Do promocji z bonusem 150 zł oraz bonem 50 zł do Biedronki (i jednocześnie do udziału w pozostałych promocjach) kwalifikują wyłącznie wnioski o konto złożone na stronie promocji. Umowę o konto można wtedy zawrzeć za pośrednictwem kuriera - już we wniosku możesz wskazać adres wyłącznie na potrzeby kuriera (a więc inny niż zamieszkania lub korespondencyjny) - wtedy dokumenty do podpisu kurier może przywieźć tam gdzie pracujesz lub na uczelnię. Po 2-3 dniach bank powiadomi Cię mailem i SMSem o aktywacji konta, a listownie wyśle kartę wydawaną do konta.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

233 komentarze:

  1. Mam pełnomocnictwo do konta rodziców jeszcze od czasów BZ WBK. Czy mogę brać udział w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko posiadanie konta może wykluczać. Pełnomocnictwo do konta to nie posiadanie.

      Usuń
  2. Czy "wynagrodzeniem" może być wypłata z mojego konta firmowego (prowadzę działalność)?

    OdpowiedzUsuń
  3. We wniosku karta jest do wyboru: Dopasowana Visa lub Dopasowana Mastercard. Czy ma znaczenie którą wybiorę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego - bierz, którą chcesz.

      Usuń
    2. Nie ma znaczenia. Możesz wybrać dowolną kartę.

      Usuń
  4. Witam,
    chciałbym dopytać o wynagrodzenie.
    "Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.

    Skoro jest mowa ogólnie o wynagrodzeniu, to nie ma różnicy czy jest to wynagrodzenie do umowy o pracę czy umowę zlecenie?
    Dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jak będzie wpływ od pracodawcy to nie ma prawa być to nieuznanym. Bank nie ma metody na sprawdzenie formy zatrudnienia. Coś zdradzać może tytuł przelewu ale to poszlaka, bo tam pracodawcy wpisują przeróżne rzeczy które z "wynagrodzeniem" nieraz nie mają nic wspólnego.

      Usuń
  5. W jaki sposób zawieramy umowę o konto? Nie widzę tego w regulaminach... W placówce, za pomocą kuriera czy wystarczy przelew weryfikacyjny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą składałem wniosek. Jedyna opcja to kurier.

      Usuń
    2. Spójrz ostatni akapit wpisu, tuż nad zielonym butonem "PRZEJDŹ NA STRONĘ PROMOCJI".

      Kurier ;)

      Usuń
    3. No dobrze, ale czy ma ktoś doświadczenie w zawieraniu umów za pośrednictwem kuriera? Czy dostajemy umowę w kopercie i w kopertę ją pakujemy czy kurier ma możliwość zaglądania do naszych danych?

      Usuń
    4. Kurier przy tobie pakuje umowę w kopertę i zakleja.

      Usuń
    5. Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
  6. Kiedy można zlikwidować konto?
    Czy rezygnacja z karty, po spełnieniu warunków jest możliwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po otrzymaniu nagród. Tak samo z kartą.

      Usuń
  7. Ekstra ta promocja.

    O mały włos zożyłbym dziś rano wniosek do poprzedniej tj. kończącej się 31.08.2019 promocji tego banku. Warto było się "spóźnić".

    Terminy na spełnienie warunków dłuższe i kasy trochę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak anulować wniosek o konto? Złożyłam wczoraj a dziś pokazała się nowa, korzystniejsza II edycja. Chcę anulować wczorajszy i złożyć nowy, w II edycji...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekaw czy wpływ na konto z wynajmu mieszkania też sie zaliczy?

    OdpowiedzUsuń
  10. A co z kontami po Deutsche Bank? Czy wyklucza z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie ma czegoś takiego jak konta w Duetsche Banku czy nawet "konta po Deutsche Banku". Teraz kto miał takie konto w pełni jest klientem Santandera.

      Usuń
  11. Czyli jak otworzę konto we wrześniu to 5 płatności kartą muszę dokonać w październiku i listopadzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład. Albo w listopadzie i w grudniu. Aczkolwiek opłaca się w każdym z tych miesięcy, by uniknąć opłaty za kartę.

      Usuń
    2. jeśli otwarłem we wrześniu, to może się liczyć wrzesień i październik?

      Usuń
  12. Mam pytanie. Czy jak konto zamknąłem 02.08.2019 i korzystałem wcześniej z promocji 80 zł za polecenie konta. Czy teraz mogę skorzystać z tej promocji ? i jeszcze raz ktoś może mi polecić konto i dostanie 80 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie ma oraz nie miała (ani nie współposiadała) konta osobistego (w PLN) w Santander Banku (ani wcześniej w BZ WBK) od 26.08.2018 r. do dnia otwarcia konta w niniejszej promocji.

      Usuń
  13. Otrzymałem info o odrzuceniu wniosku z powodu nie poprawnych danych. Czy mogę ponownie wnioskować? Będzie to uznane jako nowy klient?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak zawartej umowy = możliwość brania udziału. Nadal nie masz konta.

      Usuń
  14. Czy po złożeniu wniosku jeszcze ktoś z banku dzwoni czy od razu przyjeżdża kurier? Bo nie wiem na co babcię przygotować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie dzwoni. Przyjeżdża kurier.

      Usuń
  15. Nie tylko BZ WBK, jeszcze Deutsche Bank, nie wspomniales o tym. Nie wiedzialam, zalozylam konto w Santander, myslalam ze czekaja mnie nagrody, a tu guzik z petelka

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj wpadła premia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście chodzi o poprzednią edycję.

      Usuń
  17. Panie Złotówa: napisz proszę dlaczego w powyższym opisie promocji podajesz dwukrotnie Twoje kody polecenia, ale są one różne od siebie. Jeden jest 9- cyfrowy, a drugi ma 10 cyfr? Bo nie rozumiem. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowy kod jest 10-cyfrowy. Dziękuję za czujność.

      W sytuacji, gdyby ktoś skorzystał z uciętego kodu, proszę o maila na kontakt@bankobranie.pl

      Usuń
    2. A jak sprawdzić czy się wpisało kod 9 czy 10 cyfrowy?

      Usuń
  18. "w dwóch następujących po sobie miesiącach od dnia otwarcia konta (a więc we wrześniu i październiku lub w październiku i listopadzie lub w listopadzie i grudniu) - w każdym z tych miesięcy: wykonaj min. 5 płatności kartą wydaną do konta i/lub BLIKiem." - oznacza to, że łącznie płatności kartą i blikiem ma być 5 ? Np: 3 razy kartą + 2 razy blikiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być dowolna konstelacja: 5 kartą LUB 5 Blikiem LUB x kartą i y Blikiem.

      Usuń
  19. Czy przelew z konta żony przejdzie jako wynagrodzenie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy płatność telefonem tych 300zł które należy wydać kartą będzie zaliczona do warunków promocji? Płacąc telefonem jest "podpięta" drugą karta mobile do konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o płatności na sumę 300 zł (dla uzyskania premii 80 zł) to zgodnie z regulaminem mogą być one wykonane "Kartą debetową albo Kartą mobilną debetową albo za pomocą usługi BLIK".

      W przypadku promocji z bonusem 150 zł i bonem do Biedronki mowa tylko o płatnościach kartą debetową.

      Usuń
  21. Jeśli spełnię warunek 5 transakcji kartą, to mogę tę kartę zamknąć? I mieć tylko założone konto do wpływu wynagrodzenia? Wtedy nie powinno być żadnych opłat za to konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Do dnia otrzymania bonusu nie wypowiadaj umowy o Konto Jakie Chcę, ani o wydaną do niego kartę"

      Usuń
  22. Niestety nie mam tysiaca emerytury a chętnie takie konto bym otworzyla.
    Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to z premii 150 zł za wynagrodzenie nici. Pozostaje 150 zł + 80 zł + bon 50 zł.

      Usuń
  23. Czy musi być wynagrodzenie a nie może być przelew z innego banku ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy z karty można zrezygnować np. w grudniu jeżeli do tego czasu spełnię wymagania, czy trzeba ją utrzymywać do wypłaty bonusów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie znajduje się zapis: "Uczestnikowi, który w trakcie trwania promocji, skorzysta z uprawnienia do odstąpienia od Umowy, wypowiedzenia umowy, rozwiązania umowy o Konto Jakie Chcę lub o kartę debetową, w terminie i na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa nie przysługuje prawo do Bonusu". A promocja trwa do 20.01.2020 r. (czyli do momentu wypłaty bonusu 150 zł i wydania bonu do Biedronki).

      Usuń
  25. Witam, czy do sumy płatności 300zł albo do liczby płatności (5 razy) w zależności od rodzaju promocji wliczają się płatności kartą takie jak: przelew kasy na PayPal'a? Tam też jest płatność kartą, tyle że w internecie. Wtedy można przelać tam sobie te 300 zł a potem z paypala spowrotem na inne konto. Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatności kartą na potrzeby każdej promocji mogą być wykonane zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Pamiętaj jednak, że chodzi nie o przelanie środków, ale o płatności (a więc w Internecie z podaniem danych z karty: jej numeru, daty ważności itd.).

      Usuń
  26. Witaj.
    Czy Premię pieniężną 80 zł za otwarcie konta z polecenia otrzymuje polecony i polecający czy tylko ten drugi (właściciel kodu - polecający). Pytam ponieważ w CAgricole tak właśnie było, że premię otrzymywał tylko polecający.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Polecaony i polecający o ile polecony spełnieni wszystkie wymagane warunki do otrzymania kwoty 80 zl. Ja w CA również otrzymałam premię jako osoba polecona

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pytanie dot.innej promocji w santander dot. 40 zl za swiadectwo i konto otwarte dla dziecka z kodem polecenia. Pracownik banku nie wpisał kodu polecenia w jaki sposób mogę to reklamować aby otrzymac bonus 80 zl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamację zgłosić można w bankowości internetowej. Na pewno warto podać w niej kod polecenia, który miał być użyty i wskazać niezrealizowanie tego przez pracownika banku (na co klient nie ma wpływu i chyba nawet wglądu).

      Usuń
  29. Czekanie na kartę u nich to horror!Na infolinii powiedzieli że mają do 19 dni na dostarczenie karty - to jakaś kpina !

    OdpowiedzUsuń
  30. Niedawno czekałam na kartę kredytową 123 u nich. Po 2 tygodniach i 2 dniach odezwali się z oddziału , że karta czeka w oddziale chociaż nie składałam takiej dyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy jeśli założę konto i równocześnie rozpoczynam pracę u nowego pracodawcy konieczne jest złożenie dyspozycji przeniesienia wynagrodzenia na konto Santander, żeby zakwalifikować się do bonusu za wpływ wynagrodzenia czy wystarczy, że nowy pracodawca zacznie tam przelewać wynagrodzenie i będzie ono zaksięgowane na nowym rachunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożenie dyspozycji dot. wynagrodzenia (poprzez bankowość internetową lub na infolinii) jest jednym z warunków promocji. Samo zapewnienie wpływów od pracodawcy nie wystarczy.

      Usuń
  32. Witam. Miałem konto jeszcze w WBK . Zamknąłem konto przez telefon i Pani powiedziała mi że nie może zamknąć mi bankowości internetowej. Czy jeśli teraz założę konto potraktują mnie jako nowego klienta czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Santander Banku dostęp do bankowości internetowej nie powinien być przeszkodą we wzięciu udziału w powyższej promocji. Wniosek o konto należy jednak złożyć na stronie promocji, a umowę zawrzeć za pośrednictwem kuriera (bo tylko takie wniosku kwalifikują do promocji) - pomimo posiadania dostępu do bankowości internetowej.

      Usuń
    2. Ok. Dzięki za info :)

      Usuń
  33. Qurcze ale po co rankomatowi mój PESEL? tak było i w poprzedniej edycji ??

    O przyznaniu Bonusu zostaniesz poinformowany do 10.01.2020 r. wiadomością wysłaną na adres e-mail podany podczas rejestracji do Akcji Bonus. W celu wypłacenia Bonusu, musisz zalogować się do swojego Profilu Uczestnika poprzez link podany w wiadomości, a następnie uzupełnić formularz, w ciągu 7 dni od daty otrzymania, danymi tj. numer PESEL oraz numer rachunku bankowego Konto Jakie Chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do sprawdzenia bankowi czy warunki spełnione.

      Usuń
  34. w formularzu przekonują Cię, że dowód nie będzie już kurierowi potrzebny, ale to nie prawda, bo kurier musi Cię wylegitymować i sprawdzić poprawność danych. Tak informuję tylko

    OdpowiedzUsuń
  35. "Polecony zapłaci minimum 300 zł za zakupy Kartą debetową albo Kartą mobilną debetową albo za pomocą usługi BLIK, do końca miesiąca następującego po miesiącu w którym zawarto umowę o:Konto Jakie Chcę albo Konto Vip"

    czyli jak założyłem konto we wrześniu i już kurier był, karta przyszła to na potrzeby promocji z premią 80 zł z polecenia te 300 zł kartą mogę już robić de facto teraz czyli we wrześniu?? Złotówa, co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zalogowanie i wydanie 300 zł masz czas do końca października, ale wszystkie warunki możesz (z)realizować już we wrześniu.

      Usuń
  36. Jak długo trzeba czekać na tego maila przy rejestracji na stronie promocji? Przychodzi od razu czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 minuty i był mail. Sprawdź spam.

      Usuń
  37. Jak mail nie przyszedł to gdzie reklamację pisać?

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam ! W prmocji banku podano że trzeba wykonać po otrzymaniu karty w danym miesiącu 5 transakcji a ogólna suma-kwota jaka jest potrzebna do spełnienia promocji ? Bardzo bym prosiła o odpowiedź .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dowolne kwoty

      Usuń
    2. Chyba że chcesz też premię 80 zł za założenie konta z kodem polecenia. To wtedy muszą być płatności na sumę min. 300 PLN

      Usuń
  39. Witam , założyłam konto i chcialabym zeby mój mąż również założył . Czy moge wygenerować swój kod polecający ? Jesli mąż poda mój kod przy zakładaniu konta on otrzyma 80 zł a Czy ja cos jeszcze dodatkowo dostane ? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na dzień 26.08.2018r miałam w deutschebanku konto oszczędnosciowe, czy to mnie wyklucza z promocji? W regulaminie pisze "Akcja przeznaczona jest dla Uczestników, którzy nie byli lub nie są posiadaczami lub współposiadaczami rachunku płatniczego dla osoby fizycznej w PLN o charakterze oszczędnościowo-rozliczeniowym, prowadzonym przez Bank od dnia 26.08.2018r. do dnia otwarcia rachunku w ramach Akcji." O charakterze ROR czy oszczędnosciowe się w to wlicza?

    OdpowiedzUsuń
  41. Wydatki pojawiają się w historii po dwóch dniach roboczych !!!
    Kartę wysłali pod błędny adres i musiałem ją zastrzec!!!
    Śmiechu warte!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy ten bon do Biedronki jest imienny i muszę sam wykorzystać czy można przekazać innej osobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W praktyce bon może wykorzystać każdy, bo to kod, który należy podać w sklepowej kasie, bez okazywania czegokolwiek.

      Usuń
  43. Ja mam pytanie odnośnie reklamacji dotyczącej polecania banku. Wszystkie warunki przyznania premii spełnione, polecony otrzymał kasę a ja po złożeniu reklamacji dostałam info, że mi się nie należny. Czy to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Mało prawdopodobne, więc złóż reklamację.
      2. To chyba nie w tej promocji braliście udział, bo za sierpień premie dopiero będą (do końca września).

      Usuń
    2. Tak, to była wcześniejsza promocja z czerwca :)

      Usuń
  44. Jak zmienić tryb pobierania opłaty za kartę? Nie mogę tego znaleźć na stronie internetowej banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy karcie wejdź w USŁUGI. Jest taka tam opcja i tam opłatę można zmienić.

      Usuń
  45. Długo czekaliście na kuriera? Potwierdzenie złożenia wniosku dostałam na maila 18.09. Do tej pory nie dostałam żadnego telefonu od kuriera... Czy mogę gdzieś zadzwonić w tej sprawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni. Zadzwoń na infolinię albo napisz przez formularz kontaktowy na stronie banku.

      Usuń
    2. 1 dzień nie licząc weekendu.

      Usuń
  46. "Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie." Czy świadczenie 500+ na dwoje dzieci będzie uznawane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie "inny świadczeniodawca". Może być.

      Usuń
  47. Czy jak otiweralem konto we wrzesniu, to musze we wrzesniu wykonac 5 transakcji karta by uniknac oplaty, czy liczone jest to dopiero od pazdziernika?

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy jak złożę jutro wniosek o otwarcie konta to załapię się jeszcze na promocję z kodem polecenia czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeśli dzisiaj wysłałam złożyłam wniosek o otwarcie konta to czy jest to jednoznaczne, że otworzyłam konto we wrześniu i płatności muszą nastąpić się w październiku i listopadzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wykonać w 2 następujących po sobie miesiącach. Możesz w X i XI

      Usuń
  50. Czy w październiku nadal obowiązuje promocja z poleceń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wystartowała V edycja. Wpis już zaktualizowany :)

      Usuń
  51. Czy płatności przy promocji bonus 150zł+50zł do Biedronki przejdą za pomocą karty podpiętej do google pay??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciągle płatność tą samą kartą, więc powinny przejść.

      Usuń
  52. Czy płatność przelew BLIK na telefon wchodzi w grę? Jeśli chodzi o to, żeby wykonać 5 transakcji kartą, bądź BLIK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelew na telefon nie wchodzi w grę. Mogą to być jedynie transakcje (płatności) z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu.

      Usuń
  53. Czy ta płatność kartą za min. 300 zł (do zgarniecia promocyjnego 80 zł) to może być za hotel? Czy płatności w hotelach są wykluczone ze względu na kod mmc ich terminali?

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie ma żadnych wykluczeń

    OdpowiedzUsuń
  55. Do 31.10.2019r. na podstawie złozonego wniosku nalezy zawrzeć z Bankiem Umowę o Konto Jakie Chcę wraz z kartą debetową.W jaki sposob to zrobić? Poprzez stronę Banku czy bezposrednio w Oddziale Banku?Chodzi mi o tą Umowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Załuzmy ,ze wybieram opcję z kurierem.Jezeli wniosek wypełnię np. 18.10. to kiedy mogę się go spodziewać? Czy na 100% dostarczy mi ta umowę do podpisu przed 31.10?

      Usuń
    3. Do mnie przyjechał po 3 dniach więc na luzie.

      Usuń
    4. Usunąłem swój powyższy komentarz, gdyż wprowadzał w błąd (myślałem, że odpowiadam pod postem o koncie w Alior Banku, a tu mowa o Santanderze). Przepraszam za zamieszanie. W przypadku wniosku o Konto Jakie Chcę w promocji umowę zawrzeć można tylko za pośrednictwem kuriera.

      Usuń
  56. Czy w Santanderze jest jakaś lokata powitalna albo konto oszczędnościowe z którego sens skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
  57. Zlozylam wniosek o konto jakie chcę 13.10, a 17.10 podpisalam umowę. Kiedy trzeba wykonac 5 płatności kartą? W październiku czy dopiero od listopada? Czy jeśli nie będę ta kartą płacić w tym miesiącu to czy będzie naliczony koszt za jej używanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toip > POSTANOWIENIA OGÓLNE > 5.2: "Pobierane są: ... b) opłaty za kartę: ... z zastrzeżeniem, że opłata nie jest pobierana za miesiąc, w którym została podpisana umowa". Więc za październik nie będzie opłaty za kartę.

      Usuń
  58. Jak się mają płatności na Allegro do wymaganych min. 300zl kartą?

    OdpowiedzUsuń
  59. Konto założyłem w sierpniu. Spełniłem warunki, do dzisiaj nie dostałem żadnej nagrody, ani z promocji, ani z kodu polecenia. Złożyłem reklamację i okazało się, że nie wyraziłem zgody na informowanie drogą elektroniczną. Która to zgoda dostępna jest dopiero po zalogowaniu na konto w jakiejś tam zakładce.
    Czy jest jeszcze szansa żeby się od tego odwołać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień zgody na właściwie i odwołaj się od reklamacji z prośbą o uwzględnienie tego faktu i spełnienia wszystkich warunków, wskazując, że Twą intencją było wzięcie udziału w promocji i spełnienie wszystkich warunków. Polecam przy okazji wpis o reklamacjach w bankach. Tam przywołuję przykład, że bank (BZ WBK, bo wcześniej pod taką nazwą działał Santander Bank) potrafi rozpatrzyć reklamację po myśli klienta nawet gdy niedopatrzenie po stronie klienta ;)

      Usuń
  60. Piątą transakcję kartą w listopadzie zrobiłam dzisiaj czyli 29.11... Niestety w tym banku transakcja w historii pojawia się dopiero po około 2 dniach roboczych. Biorąc pod uwagę l, że jutro sobota, to pewnie transakcja zostanie zaksięgowana we wtorek. Czy aby spełnić warunki promocji i otrzymać bonus liczy się data operacji kartą czy data zaksięgowania na koncie? W regulaminie nic nie ma na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
  61. Piątą transakcję kartą w listopadzie zrobiłam dzisiaj czyli 29.11... Niestety w tym banku transakcja w historii pojawia się dopiero po około 2 dniach roboczych. Biorąc pod uwagę l, że jutro sobota, to pewnie transakcja zostanie zaksięgowana we wtorek. Czy aby spełnić warunki promocji i otrzymać bonus liczy się data operacji kartą czy data zaksięgowania na koncie? W regulaminie nic nie ma na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji wymaga wykonania transakcji (nie wspomina o tym kiedy ma nastąpić jej zaksięgowanie). Zatem powinno się zaliczyć. A gdyby stało się inaczej, to pozostanie złożenie reklamacji. Na datę księgowania klienci nie mają wpływu (i UOKiK swego czasu ustawił banki do pionu w kontekście rozliczania spełnienia warunków zwalniających z opłat za kartę - w tym względzie banki muszą brać pod uwagę czas wykonania transakcji, a nie to kiedy sobie księgują; w praktyce więc tutaj - w promocji - powinno być podobnie).

      Usuń
  62. Dostałam dziś bonus. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dobry wieczór,
    We wrześniu i w październiku spełniłem warunki promocji. Jak dotąd otrzymałem tylko 80 zł za kod z polecenia. Chciałem się upewnić, że wszystko jest ok i bank powiadomi wszystkich (niezależnie kiedy przystąpili do promocji) w terminie 20.01.2020? Byłbym wdzięczny za wiadomość, jeżeli ktoś spełnił warunki tak, jak ja (we wrześniu + w październiku) i otrzymał już 150 zł oraz bon do biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, to organizator jeszcze maili nie wysyłał, więc bonusu 150 zł, ani bonu do Biedronki nikt jeszcze nie dostał. W tej promocji wszyscy powinni otrzymać nagrody w tym samym czasie.

      Usuń
    2. Super. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź! :)

      Usuń
    3. Witam, ja bon do biedronki dostalam 11 wrzesnia.

      Usuń
    4. Ale to chyba w poprzedniej edycji ;)

      Usuń
    5. Nie, zakładałam konto w tej edycji, ale napisałam reklamcje i dzwoniłam do banku, bo nie byłam pewna, czy biore udział w promocji. Pani mnie poinformowała, że nie biore bo nie założyłam konta w odpowiedni sposób, ale bon do biedronki dostałam w nastepnym miesiącu i 80 zł miesiąc później. Teraz czekam na 150 zł

      Usuń
  64. Jeszcze nie otrzymalam Bon za platnosci w listopadzie i grudniu.
    W regulaminie pisza ze do 10.01.2020 przyznaja bon.
    Ale juz mysle o reklamacjach. W regulaminie napisano ze -

    Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE"

    Ale na stronie https://bonus.ebrokerpartner.pl - niema czegos takiego jak zakladka REKLAMACJE.
    Co robic? Jak ta zakladke odnalezsc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro do 10-go czas to na serio jeszcze luz. Takie rzeczy zazwyczaj przychodzą na ostatni możliwy moment. Może nawet popołudniu w piątek będzie dopiero.

      Usuń
  65. Ja też jeszcze nie otrzymałem bonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie. Przeszukałem skrzynkę i SPAM, brak maila od organizatora. Zostało jeszcze trochę czasu do 10.01. ;).

      Usuń
  66. U mnie również brak maila/smsa informującego o nagrodzie. Warunki dawno spełnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo u mnie również nie ma. Jeszcze 2 dni mają.

      Usuń
    2. I u mnie również brak maila.

      Usuń
    3. U mnie też brak informacji maila lub SMS....

      Usuń
  67. Pewnie wyślą na ostatni moment. Ja też dalej nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja mam podobnie nadal nic. Co w przypadku nie otrzymania maila?

    OdpowiedzUsuń
  69. Jest mail! :)...z radością informujemy, że przyznaliśmy dla Ciebie BONUS w akcji promocyjnej "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja II".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiego adresu @ przyszło?

      Usuń
    2. bonus@ebrokerpartner.pl

      Usuń
    3. No właśnie z jakiego adresu?

      Przeszukję skrzynkę i SPAM i nie wiem czego szukać, właśc właściwe :(.

      Usuń
    4. bonus@ebrokerpartner.pl

      Usuń
  70. Przed chwilą dostałem maila.

    OdpowiedzUsuń
  71. Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to w przypadku takich promocji maile wysyłane są paczkami (co zmniejsza ryzyko uznania za spam). Może być więc tak, że maila ktoś już dostał, a kto inny dopiero dostanie.

      Warto też sprawdzać foldery tupu spam, oferty, inne.

      Usuń
    2. U mnie też nadal nic...

      Usuń
  72. Po godz. 15:10 dostałem maila. E-bon przyjdzie osobnym mailem. Za pomocą linku przekierowno mnie na stronę za pomocą, której składałem wniosek. Zalogowałem się, wprowadziłem nr konta otworzonego w ramach akcji i wprowadziłem swój PESEL. Dane można wprowadzić tylko 1 raz. Po zaposaniu wyświetlił się komunikat, że przelew nastąpi do 14 dni roboczych.

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam! Spełniłem wszystkie warunki jak wyżej opisane. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałem maila od organizatora promocji. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
  74. E-maila otrzymałem. Do 17.01.2020r. jest czas na uzupełnienie danych. Po uzupełnieniu numeru konta (musi być numer konta Santander założonego w tej akcji promocyjnej) i Pesel-u wyświetla się informacja , że w ciągu 14 dni nagrodę wypłacą.

    OdpowiedzUsuń
  75. Dostałam maila.

    OdpowiedzUsuń
  76. U mnie brak. O której dostaliście maila?

    OdpowiedzUsuń
  77. Jaki macie link do wypełnienia danych, bo u mnie nadal brak?

    OdpowiedzUsuń
  78. Próbowałem wysłać reklamację ze strony promocji (po wcześniejszym zalogowaniu) https://bonus.ebrokerpartner.pl/kontakt.htm na formularzu Kontakt.

    Niestety informacja nie wychodzi (mieli i mieli).

    Wysłana zatem tradycyjnego mila na adres bonus@ebrokerpartner.pl. Wpisałem datę rejestracji na stronie promocji i nr wniosku o Konto Jakie Chcę, który przyszedł zaraz po rejestracji z adresu @santander.pl.

    Czekam na rozwój sytuacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem.. Formularze kontaktowe ze strony ebrokera kompletnie nie dzialaja...

      Usuń
    2. Mam taki sam problem. Strone ebroker partner kompletnie nie dziala...

      Usuń
    3. Jak nie działa jak działa?

      Usuń
    4. https://bonus.ebrokerpartner.pl/bonus.htm

      Usuń
    5. W zakładce kontakt jest podany mail bonus@ebrokerpartner.pl więc można pisać.

      Usuń
  79. 3 osoby w rodzinie i 3 maile są. Dane uzupełnione. No to czekamy na szybką mam nadzieję wypłatę.

    OdpowiedzUsuń
  80. Odpowiedzi
    1. W przypadku braku maila polecam jeszcze sprawdzić foldery typu "Spam", "Oferty" itp., bo często tam ukrywa się wyczekiwana wiadomość. Jeśli jej nie ma, to pozostanie zgłoszenie reklamacji. O tym jak to zrobić, podpowiadam we wpisie "Uczestniku promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja II" (z bonusem 150 zł i bonem 50 zł do Biedronki): czas uzupełnić dane!".

      Usuń
  81. Mail doszedł. Informacje zawarte takie, jak ktoś wyżej opisał.

    OdpowiedzUsuń
  82. Mail przyszedł, jednak nie mogę się zalogować: "błędny login/hasło " . Miał ktoś taki kłopot?

    OdpowiedzUsuń
  83. a ja nadal brak :(

    OdpowiedzUsuń
  84. Wczoraj na bank do godziny 18:00 nie było zakładki „Reklamacje” na stronie organizatora, oczywiście po wcześniejszym zalogowaniu. Próbowałem wysłać reklamację z jedynego aktywnego na stronie formularza „Kontakt”, ale informacja nie opuściła nawet strony.

    Widocznie ktoś interweniował i zakładka „Reklamacje” pojawiała się. Reklamacja poszła dziś, bo maila nadal brak. Ciekawe co będzie dalej.

    Skoro na rozpatrzenie mają 30 dni a w formularzu reklamacyjnym proszę o podanie nr konta w Santander, to może darują sobie już tego maila z prośbą o uzupełnienie danych (konto podajemy w reklamacji), który do jednych przychodzi do innych nie i ląduje nie wiadomo gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Też nie dostałem maila nawet na spam. Mam zastrzeżenia od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  86. Reklamacja wysłana ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Reklamacja wysłana ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zero maili od promotora. Jak narazie mega lipa. Reklamacja napisana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie i u narzeczonej maile były w spamie. Sprawdź też.

      Usuń
  89. Mi odpowiedzieli na maila (reklamację), którą wysłałem z normalnej skrzynki, abym złożył reklamację w zakładce "Reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Złożyłem, a jakże. I czekam...

    OdpowiedzUsuń
  90. A dostał ktoś e-maila w sprawie bonu 50zl do biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 20.01 ma być tak samo jak bonus.

      Usuń
  91. Ja niestety jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  92. ja też po spełnieniu wszystkich warunków brak kontaktu a 10 już minął co dalej robić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytać komentarze wyżej 🙂 Złotówa nawet daje link do opisu co robić i gdzie pisać reklamację.

      Usuń
  93. Nie otrzymałem maila, a spelnilem warunki, co robić

    OdpowiedzUsuń
  94. nie dostałam maila a zalogować sie nie mogę. komunikat błedny adres lub hasło. Gdy chcę odzyskać hasło to jest komunikat: Podany adres e-mail nie jest zarejestrowany w naszej bazie. Napisałam na podany adres reklamację ale cicho sza... gdzie sie zatem udać?? Czy to jakas ściema i podpucha ??:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po rejestracji na stronie promocji przychodził mail (z linkiem, którego kliknięcie było niezbędnym do potwierdzenia rejestracji i przejścia do wniosku). Sprawdź więc czy tę wiadomość posiadasz - to potwierdzi czy rejestracja była na ten adres mailowy. Bo być może został wykorzystany jakiś inny.

      Usuń
    2. wpisuje wszystkie moje prawdopodobne adresy mailowe - nie mam ich zbyt duzo- w banku mam jeden podany. Dziwię się jakim cudem zdołalam wypełnić wniosek, bez rejestracji, gdyż otrzymałam 80 zł z polecenia - mam to konto w banku Santander. Gdy na początku dzwoniłem na infolinię Santandera, gdy zakładałem konto promocyjne i tam powiedziano, że spełniłam wszytkie warunki promocyjne. Pocztę mam na wszytkich skrzynkach wyczyszczoną. Nie ma nic w archiwum. sama nie wiem więc jak zdołałam zapisać sie do promocji?? Czy nie było koniecznym zarejestrowac się na tym bonus.pl aby wejść do promocji? Wczoraj odpowiedziano mi na maila z reklamacją, że mój mail nie jest zarejestrowany?? wobec tego jakim cudem się zapisałam?? probuje wszlekie moje maile niestety nie istnieja?? Jakiś cud czy co innego?? :-)

      Usuń
    3. A na pewno się rejestrowałeś? Bo może wniosek złożyłeś gdzieś indziej?

      Usuń
  95. Tez zlozylem reklamacje przez ta strone po zalogowaniu i tyle. Nie ma zadnego potwierdzenia na mailu, ze podana reklamacja została zlozona. Na tej strobue tez nie ma zadnego info o zlozonej reklamacji. Strasznie to amatorsko wyglada. Dali promo czesci osob a reszte olali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,żadnego potwierdzenia że reklamacja została złożona. Strasznie to słabe,że tak część osób została potraktowana...

      Usuń
  96. Dostałam o 12.27 w dniu dzisiejszym mai z linkiem do uzupełniania danych. Do 23.01

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja też dzisiaj dostałem linka po zgłoszeniu reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja nadal nic nie dostałam,mimo zgłoszenia reklamacji...

    OdpowiedzUsuń
  99. U mnie to samo. W listopadzie i w grudniu zrobione min. 5 transakcji. Otrzymałam bonus 80 zł z polecenia (wydane 300 zł w listopadzie). Brak maila z linkiem o uzyskaniu bonusu 150 zł. Zero odpowiedzi na reklamacje przez ich stronę. Zwykła ściema z tą promocją.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja z kolei dostałam maila, wszystko ładnie potwierdziłam, ale zamiast 150 zł dostałam tylko 100 zł, a bonusu do biedronki brak.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...