Bank Pekao odpalił nową promocję, w której do wzięcia czeka aż 200 zł.
Warunki promocji, jak i warunki darmowego prowadzenia konta za 0 zł są proste. A dodatkową zachętą do skorzystania z promocji może być stawka 3% na koncie oszczędnościowym (gwarantowana na pół roku).
[Promocja zakończona. Sprawdź inne aktualne promocje w Banku Pekao.]
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która:
Nagroda. Do wzięcia czekają 2 bonusy pieniężne w wysokości 100 zł każdy. Bank wypłaci je na konto osobiste założone w promocji. Środki te będzie można więc przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel według własnego uznania.
Limit wniosków objętych promocją. Bank Pekao przygotował się na udział maksymalnie 10 000 osób. W przypadku wyczerpania limitu promocyjnych wniosków, informacja o tym fakcie ma się pojawić na stronie banku.
Zasady promocji. By wziąć udział w promocji:
Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz bonus 100 zł. Ale to nie wszystko, bo do wzięcia jest jeszcze jeden bonus w tej samej wysokości. By uzyskać kolejne 100 zł:
Do skorzystania z promocji Konta Przekorzystnego dodatkowo może też zachęcić stawka oprocentowania, jaką Bank Pekao oferuje na koncie oszczędnościowym (oczywiście to już propozycja dla chętnych; na potrzeby promocji z premią 200 zł nie ma konieczności korzystania z konta oszczędnościowego, ani nawet jego zakładania).
Promocja konta oszczędnościowego dostępna ma być do 30.09.2019 r., a główne cechy tej oferty to:
Główne cechy konta zakładanego w promocji to:
Powyższe warunki obowiązują dla osób, które ukończyły 26 lat. W przypadku posiadaczy Konta Przekorzystnego, którzy nie ukończyli jeszcze 26 lat, konto i karta są bez warunków darmowe (zatem wystarczy spełnić warunki aktywności na potrzeby promocji; poza tym konto i karta nawet nie używane będą za 0 zł)!
Po złożeniu wniosku o konto na stronie promocji (a tylko tak złożone wnioski kwalifikują do promocji z premią 200 zł; promocyjnego wniosku nie da się złożyć w placówce lub na infolinii) umowę z bankiem zawrzeć możesz na jeden z dwóch sposobów. Do wyboru jest wizyta w placówce banku celem podpisania dokumentów bądź elektroniczny sposób zawarcia umowy za pomocą biometrii (wymagane będzie m.in. sfotografowanie twarzy np. za pomocą kamerki w komputerze).
Przydatne dokumenty:
Warunki promocji, jak i warunki darmowego prowadzenia konta za 0 zł są proste. A dodatkową zachętą do skorzystania z promocji może być stawka 3% na koncie oszczędnościowym (gwarantowana na pół roku).
[Promocja zakończona. Sprawdź inne aktualne promocje w Banku Pekao.]
Premia 200 zł za konto w Banku Pekao
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która:
"w żadnym dniu od 01.08.2018 r. do 31.07.2019 r., nie była związana z Bankiem [Pekao - przyp. Mr. Złotówa], w tym również jako współposiadacz, umową rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w PLN"
Nagroda. Do wzięcia czekają 2 bonusy pieniężne w wysokości 100 zł każdy. Bank wypłaci je na konto osobiste założone w promocji. Środki te będzie można więc przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel według własnego uznania.
Limit wniosków objętych promocją. Bank Pekao przygotował się na udział maksymalnie 10 000 osób. W przypadku wyczerpania limitu promocyjnych wniosków, informacja o tym fakcie ma się pojawić na stronie banku.
Zasady promocji. By wziąć udział w promocji:
- do 31.08.2019 r. złóż wniosek o Konto Przekorzystne w Banku Pekao wraz z wydawaną do niego kartą lub aplikacją PeoPay (czyli aplikacją mobilną tego banku umożliwiającą płatności BLIKiem i Apple Pay) oraz zawrzyj umowę z bankiem;
[uwaga dla osób korzystających z programu uBlock, AdBlock itp.: link do wniosku może być niewidoczny; najprostsze rozwiązanie to chwilowe wyłączenie programu bądź otwarcie niniejszego wpisu w trybie incognito]
- w miesiącu następującym po miesiącu przystąpienia do promocji (czyli we wrześniu 2019 r.):
- wykonaj min. 1 płatność kartą lub aplikacją PeoPay (w tym drugim przypadku chodzi o płatność, a nie przelew) oraz
- zapewnij jednorazowy wpływ na konto w wysokości min. 500 zł (najprostszym sposobem na spełnienie tego warunku będzie przelew z własnego konta w innym banku; wpływ oznacza pojawienie się środków w historii konta - nie ma konieczności ich utrzymywania przez jakikolwiek okres, więc w dowolnej chwili możesz część lub całość tych środków wydać, przelać lub wypłacić; do promocji nie zaliczą się wpłaty gotówki).
Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz bonus 100 zł. Ale to nie wszystko, bo do wzięcia jest jeszcze jeden bonus w tej samej wysokości. By uzyskać kolejne 100 zł:
- od października do grudnia 2019 r. (w każdym z tych trzech miesięcy):
- wykonaj min. 1 płatność kartą lub aplikacją PeoPay oraz
- zapewnij jednorazowy wpływ w wysokości min. 500 zł (według zasad wymienionych wyżej).
Czyli upraszczając: by uzyskać łącznie 200 zł, w sierpniu należy założyć konto, a w okresie od września do grudnia 2019 r. (w każdym z tych miesięcy) trzeba zapewnić wpływ min. 500 zł i wykonać 1 płatność. Dzięki spełnieniu tych prostych warunków jednocześnie zapewnisz sobie darmowe konto i kartę (ale o tym nieco niżej).
Wypłata bonusów od Banku Pekao
Pierwszy bonus 100 zł (za spełnienie warunków we wrześniu) otrzymasz w ciągu 45 dni, licząc od zakończenia promocji (czyli od 31.08.2019 r.).
Drugi bonus 100 zł (za spełnienie warunków od października do grudnia) wpadnie na Twe konto najpóźniej do 15.01.2020 r.
W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Konto oszczędnościowe 3% w Banku Pekao
Do skorzystania z promocji Konta Przekorzystnego dodatkowo może też zachęcić stawka oprocentowania, jaką Bank Pekao oferuje na koncie oszczędnościowym (oczywiście to już propozycja dla chętnych; na potrzeby promocji z premią 200 zł nie ma konieczności korzystania z konta oszczędnościowego, ani nawet jego zakładania).
Promocja konta oszczędnościowego dostępna ma być do 30.09.2019 r., a główne cechy tej oferty to:
- oprocentowanie: 3% w skali roku;
- okres obowiązywania promocyjnego oprocentowania: 180 dni (licząc od dnia zawarcia umowy o Konto Oszczędnościowe);
- kwota objęta oprocentowaniem 3% w skali roku: do 30 000 zł.
Konto Oszczędnościowe w Banku Pekao prowadzone jest za 0 zł bez warunków. Kapitalizacja odsetek odbywa się co miesiąc. Bezpłatne są wszystkie przelewy z takiego konta na konto osobiste w Pekao zlecane za pośrednictwem bankowości mobilnej (w przypadku innych form zlecenia przelewu opłata wynosi 7 zł).
Ile kosztuje Konto Przekorzystne?
Główne cechy konta zakładanego w promocji to:
- 0/6 zł miesięcznie za prowadzenie konta oraz 0/3 zł miesięcznie za kartę wydawaną do konta - opłat za konto i kartę nie poniesiesz, jeśli w miesiącu poprzedzającym pobranie opłaty na konto wpłynie jednorazowo min. 500 zł (nie zaliczają się do tego wpłaty gotówkowe) i wykonasz co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta lub aplikacją PeoPay;
- 0 zł za przelewy krajowe Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej;
- 0,20 zł - opłata za każdy SMS służący akceptacji dyspozycji składanych w bankowości Pekao24 (alternatywnym sposobem jest autoryzacja za pomocą aplikacji - wtedy odbywa się to bez opłat; najprostszym sposobem na uniknięcie tego kosztu jest jednak utworzenie zaufanych odbiorców, co pozwoli wykonywać do nich kolejne przelewy już bez konieczności autoryzacji);
- 0 zł za wypłatę gotówki z bankomatów Pekao; w przypadku innych bankomatów w miesiącu kalendarzowym darmowe są pierwsze 2 wypłaty, o ile w miesiącu poprzednim zapewnisz wpływ min. 500 zł na konto i wykonasz co najmniej 1 płatność kartą lub PeoPay (za każdą kolejną wypłatę w danym miesiącu kalendarzowym bank naliczy prowizję 2%, min. 5 zł).
Powyższe warunki obowiązują dla osób, które ukończyły 26 lat. W przypadku posiadaczy Konta Przekorzystnego, którzy nie ukończyli jeszcze 26 lat, konto i karta są bez warunków darmowe (zatem wystarczy spełnić warunki aktywności na potrzeby promocji; poza tym konto i karta nawet nie używane będą za 0 zł)!
Po złożeniu wniosku o konto na stronie promocji (a tylko tak złożone wnioski kwalifikują do promocji z premią 200 zł; promocyjnego wniosku nie da się złożyć w placówce lub na infolinii) umowę z bankiem zawrzeć możesz na jeden z dwóch sposobów. Do wyboru jest wizyta w placówce banku celem podpisania dokumentów bądź elektroniczny sposób zawarcia umowy za pomocą biometrii (wymagane będzie m.in. sfotografowanie twarzy np. za pomocą kamerki w komputerze).
Przydatne dokumenty:
Konto można założyć w placówce?
OdpowiedzUsuńNie. Do udziału w promocji nie kwalifikują wnioski o konto złożone w placówce. Ale przy składaniu wnioski na stronie promocji można wybrać wizytę w placówce Pekao, jako sposób zawarcia umowy.
UsuńA jak zarejestrowałam się w poprzedniej promocji, ale konta nie założyłam (nie wybrałam się do placówki, bo przez stronę coś się nie dało) to mogę otworzyć w tej? Przy rejestracji wyskakuje, że numer już istnieje...
OdpowiedzUsuńWychodzi na to, że teoretycznie przeszkód nie ma. Poza tą techniczną przeszkodą w postaci komunikatu, o którym piszesz. Być może ten "stary" wniosek trzeba jakoś anulować? Spróbuj skontaktować się z infolinią - być może da się to zrobić albo dowiesz się, że wniosek po określonym czasie wygasa. I wtedy możliwość złożenia kolejnego powinna już być.
UsuńJestem ciekawa co się dowiecie. Ja właśnie byłam w banku i powiedzieli, że bez różnicy bo teraz i tak im się generuje regulamin nowej promocji, wniosek jest taki sam. I że już jestem w nowej promocji.
UsuńWniosek wygasa po 30 dniach.
UsuńMam ten sam problem - wniosek składany w... marcu (!!!) a numer w bazie
UsuńW placówce nie byli mi w stanie pomoc, na infolinii również. Złożyłam skarge na bank, ale żeby skorzystać z promocji muszę kupić jakiegoś prepaida
Wniosek można również anulować na infolinii.
UsuńDodzwoniliście się na infolinię? Ja od 3 dni nie mogę..
Usuńchodzi o to, że nr telefonu juz istnieje?
OdpowiedzUsuńNo i pięknie! W lipcu nie pasowało mi złożyć wniosku. Teraz czas na 200 zł :)
OdpowiedzUsuńDajcie znać jak się dowiecie co trzeba zrobić aby numer nie był przywiązany do tamtego wniosku lub po jakim czasie z automatu zostaje anulowany.
OdpowiedzUsuńAnulować zlecenie na infolinii, dzisiaj tak zrobiłam.
UsuńCzy konto oszczędnościowe muszę otworzyć już teraz czy mogę później? Jeszcze w czasie promocji? Pytam bo lokaty kończą mi się dopiero pod koniec sierpnia więc nie chcę zakładać zbyt wcześnie by nie tracić z tych 180 dni.
OdpowiedzUsuńMożesz później.
UsuńTo ja się jeszcze podepnę pod wątek. Czy trzeba coś więcej robić by naliczało się 3% na koncie oszczędnościowym czy to się zadzieje z automatu?
UsuńZ automatu. Wpłacasz środki i tyle. 180 dni liczy się od dnia otwarcia konta oszczędnościowego.
UsuńAle oprocentowanie 3% jest do kwoty 30 tys ?
Usuńczas zamknąć u nich konto z promocji z początku roku czekam na coś za instalacje peopay ale chyba sie nie doczekam
OdpowiedzUsuńA przy składaniu wniosku on line potrzebny jest skan dowodu? Rejestrował się ktoś?
OdpowiedzUsuńZdjęcie dowodu się robi.
UsuńNie mogę złożyć wniosku. Na etapie wpisywania hasła tymczasowego jakiś błąd i nie mogę przejść dalej
OdpowiedzUsuń.
Spróbuj jeszcze raz. Ja przed chwilą złożyłem wniosek bez problemu.
UsuńA tak się starałam z założeniem w lipcu. Aplikacja podczas zakładania nie spisała się. Podeszłam do oddziału. Jeszcze nie dostałam karty i zmiana warunków na korzystniejsze podczas tzw. gry? Smutne, czuję się mocno rozczarowana wręcz oszukana. Źle mi się ten bank będzie kojarzył. Myślę poważnie o całkowitej rezygnacji. 😨
OdpowiedzUsuńNo nie zmiana w trakcie gry bo wczoraj jedna edycja się skończyła, a dziś jest nowa. Też założyłem z premią 100 zł. Ale spoko. Szybciej zamkniemy i szybciej kiedyś wrócimy w kolejnej promocji.
UsuńI ja wziąłem wcześniej udział w promocji z premią 100 zł. Tak się zdarza.
Usuń@Anonimowy 1 sierpnia 2019 16:15, za to premia będzie wcześniej :) No i rezygnacja z konta teraz, to tak na prawdę największa szkoda dla samej siebie. Bo największy zachód (zawarcie umowy) już za Tobą. Zatem stówkę warto zgarnąć ;)
Uwaga. Jeśli chodzi o płatności przez Peopay to żeby zaliczyli transakcję peopeyem musi być ustawione konto przekorzystne jako domyślne w Peopay. Jeśli macie inne rachunki w żubrze to upewnijcie się że k przekorzystne jest tym domyślnym. Inaczej leci opłata za kartę i konto. Tak miałem i już to zareklamowalem. Od razu próbowali mi wmówić że to bezzasadna reklamacja tymczasem TPIO mówi wyraźnie że albo płatność kartą albo Peopay ALE nikt nie informuje klientów o konieczności podpięcia k przekorzystnego żeby nie bulic za konto i kartę. Ku przestrodze Bankobraniacy 😜
OdpowiedzUsuńCzy po złożeniu wniosku (z opcją podpisania umowy w placówce) dzwonią jeszcze z banku, czy od razu można iść do placówki podpisać umowę?
OdpowiedzUsuńNie dzwonią. Następnego dnia poszedłem do placówki. Pracownik nie mógł znaleźć wniosku i chciał przyjąć nowy. Na to trzeba uważać! Dzwonił coś wyjaśniał i się dowiedział, że wniosku musi szukać w systemie Partner (komuś może się przyda żeby podpowiedzieć w podobnej sytuacji). Faktycznie wtedy znalazł i wydrukował dokumenty do podpisu. Niewiele, poszło szybko.
UsuńCzy konto Inteligo wyklucza?
OdpowiedzUsuńNie bo to inny bank. Inteligo to PKO BP.
UsuńDrugi raz to samo... wpisuję cyfry hasła tymczasowego z SMS i się nie wpisują w pola, a mimo to po wciśnięciu DALEJ nawet nie mam informacji o tym, że muszę coś jeszcze wypełnić. Po prostu brak reakcji. Ktoś tak miał?
OdpowiedzUsuńTez mialam to samo jak wpisywalam na smartfonie. Przeniosłam sie na laptopa i wszystko ok. Spróbuj
UsuńTeż tak miałam. Kopiowanie każdej cyferki do pola z hasłem i poszło. Teraz mam problem bo najbliższą placówka 30 km ode mnie i chce zmienić formę podpisania umowy. Muszę złożyć nowy wniosek ?
UsuńNa telefonie też miałem problem z wpisaniem nazwy miejscowości. Wskakiwało mi inne słowo ze słownika. Napisałem sobie nazwę w edytorze wiadomości, skopiowałem, wkleiłem we wniosku i poszło.
UsuńNo troszkę niefajnie w stosunku do poprzedniej promocji ze stówką, ci, którzy założyli konto wcześniej czują się poszkodowani... No ale cóż, tak to w życiu bywa.
OdpowiedzUsuńCo to za kod rekomendacji?
OdpowiedzUsuńPytałem na infolinii czy jest jakiś program poleceń. Nie ma. To rzekomo miejsce na wpisanie kodu od pracowników oddziałów.
UsuńMi również podpowiada, żeby podać kod rekomendacji. Poza tym pokazuje, że otwieram konto z płatnością Peopay a ja wolałabym z kartą. Czy trzeba coś dodatkowo kliknąć, żeby było z kartą?
OdpowiedzUsuńPodpisanie umowy tylko w oddziale, czy jest opcja z kurierem?
OdpowiedzUsuńNie ma opcji z kurierem. Albo otworzysz konto w procesie z biometrią albo kończysz wniosek i idziesz podpisać umowę w placówce.
UsuńTakie pytanka :
OdpowiedzUsuń- w tej biometrii to tylko fotka twarzy czy także fotka dowodu osobistego ?
- po całym tym.procesie ymowę podpisujemy w placówce ?
Przez proces z biometrią możesz już zawrzeć umowę. Bez wizyty w placówce
UsuńFotka dowodu i fotka twarzy, ja wybrałam placówkę.
UsuńRaczej w oddziale, gdyż z tego co wiem, to Pekao nie ma placówek partnerskich.
UsuńA co to za rozróżnienie, że oddziały to własne, a placówki partnerskie? Nic takiego nie ma. Nawet na stronie banku masz zakładkę "Placówki i bankomaty".
UsuńTak się zastanawiam. Że aby uniknąć opłaty za kartę i konto w sierpniu to chyba trzeba już w sierpniu przelać 500zl i zrobić jedną płatność. Nie wystarczy zacząć we wrześniu.
OdpowiedzUsuńW miesiącu otwarcia konta powinny być darmowe.
UsuńWedług taryfy "opłaty za prowadzenie rachunku bankowego, pobiera się z góry za okres, którego te opłaty dotyczą" oraz "W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonani a w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty".
UsuńTo by oznaczało, że na początku września pobiorą opłatę za wrzesień, chyba że w sierpniu zostaną spełnione warunki zwalniające z tej opłaty.
Z tymi płatnymi kodami SMS to będzie jakaś rzeźnia w kontekście wprowadzanych właśnie zmian:
OdpowiedzUsuń"Bank Pekao podjął decyzję o wycofaniu metod autoryzacji niezgodnych z zasadami silnego uwierzytelnienia i pozostawieniu metod autoryzacji opartych o kody SMS oraz wiadomości push generowane przez aplikację PeoPay – mówi Łukasz Nowicki, Kierownik Zespołu w Biurze Bankowości Omnikanałowej Banku Pekao S.A.
Dodaje, że w przypadku uzyskania dostępu do informacji o rachunku (logowanie do bankowości internetowej i mobilnej), Bank Pekao będzie wymagał nie rzadziej niż co 90 dni podania kodu SMS lub kodu wygenerowanego przez aplikację PeoPay. Klient będzie musiał podawać kod również w przypadku wejścia w historię operacji starszą niż 90 dni lub wykonując transakcję płatniczą. W przypadku konieczności silnego uwierzytelnienia podczas logowania w aplikacji mobilnej PeoPay, klient zostanie poproszony o podanie PIN-u nawet w przypadku ustawionego logowania biometrią. Dla transakcji płatniczych zastosowanie będzie miał szereg wyłączeń z silnej autoryzacji, np. przelewy między własnymi rachunkami lub przelewy do zdefiniowanych obiorców."
źródło: https://prnews.pl/logowanie-do-pekao-444846
Zakładając konto w oddziale zwróciłem uwagę na przekrój ich klientów i moim zdaniem to zdecydowanie nie są ludzie, którzy by byli zainteresowani w dostępie internetowym do swoich kont :)
UsuńNawiasem mówiąc uzależnienie dostępu do konta internetowego od faktu posiadania funkcjonującego w danym momencie telefonu to jakiś ponury żart. Unijna dyrektywa PSD2 wcale tego nie wymaga i ta sprawa spoko znajdzie się na biurku w UOKiK - to tylko kwestia czasu!
Oczywiście, że większość klientów nie mających internetowego dostępu do konta chadza z każdą sprawą do oddziałów :)
Usuń1. W m-cu otwarcia konta opłaty nie ma.
OdpowiedzUsuń2. Aby przytulić premię należy przez 3 następne m-ce dokonać jednorazowego zasilenia konta kwotą min. 500 zeta oraz wykonać min. 1 płatność kartą na dowolną kwotę.
3. Opłata nie jest pobierana gdy m-cu poprzedzającym nastąpi jednorazowe zasilenia konta kwotą min. 500 zeta oraz min. 1 płatność kartą na dowolną kwotę.
PS. Aby całkowicie uniknąć opłat za wysyłane SMS-y polecam:
- aktywację karty w ichnim bankomacie
- wypłatę kartą z ichniego bankomatu kasy z zasilenia konta
Konto w oddziale zamykają od reki na tzw. porozumienie stron. Wymagają do tego karty, która zostaje przecięta nożyczkami i dołączona do ich dokumentów :)
Powodzenia!
Mi nie pobrali opłaty za kod SMS do aktywacji karty. Podczas zakładania konta w oddziale była możliwość od razu ustawienia mobilnej autoryzacji. Więc jak chcesz oszczędzić koszt jednego smsa możesz się udać i powinni Ci zmienić za darmo albo bawić się w wypłacanie w bankomacie tylko nie wiem czemu własnym skoro masz też 2 darmowe z obcych.
UsuńDlaczego robiłem to w bankomacie Pekao? Gdyż po chwili wpłacałem te 500 zeta swoje i żony (zusammen 1K) na moje konto Millennium, po czym przelewałem apką Millennium na jej konto skąd wędrowała z powrotem na KO w Getin, trybisz?
UsuńW jaki sposób nadać pin do karty (przysłali pocztą) w bankomacie? Coś trzeba ze sobą brać oprócz karty? Wypłata gotówki jest chyba po wpisaniu pinu, a jak go jeszcze nie nadałem to co z tym?
Usuń@Anonimowy 14 sierpnia 2019 17:57
UsuńPo włożeniu karty do ICH (tylko bankomaty własne Banku Pekao SA) bankomatu, skorzystaj z dostępnych opcji.
O co chodzi z tą biometrią? Muszę mieć podłączoną kamerkę internetową i wtedy skanują mi twarz, czy jak?
OdpowiedzUsuńTak. Robi się zdjęcie twarzy i zdjęcie dowodu. System pewnie to porównuje i tak dalej przez wniosek się przechodzi. A jak nie to trzeba iść do placówki podpisać umowę.
UsuńCzy jakieś zgody marketingowe są wymagane?
OdpowiedzUsuńNie są wymagane zadne. Tych trzech zgód marketingowych nie musisz zaznaczać.
UsuńZgodnie z regulaminem konta oszczędnościowego, można założyć konto oszczędnościowe premium §3pkt1.2 tj 3% do wysokości 100 tysięcy.
OdpowiedzUsuńAle nie do Konta Przekorzystnego.
UsuńZacytuję co Złotówa pisał pod innym wpisem o koncie Premium (trzeba je założyć by 3% mieć do 100k):
Usuń"Jest taka propozycja, aczkolwiek konto kosztować może 50 zł miesięcznie. Z tej opłaty zwalnia ulokowanie co najmniej 200 tys. zł. Zatem połowa środków byłaby na fajnym oprocentowaniu (wspomniane konto oszczędnościowe 3%), ale druga połowa już na - delikatnie ujmując - skromniejszym. Zatem realnie z całej kwoty (200 tys. zł) byłoby pewnie gdzieś w okolicach 2,1% w skali roku."
No i za Konto Premium nie dają 200 zł.
UsuńCzy umowę można podpisać w placówce partnerskiej banku czy musi to być oddział banku
OdpowiedzUsuńCzy ten bank nie ma infolinii na którą można zadzwonić?
UsuńJesli we wniosku zaznaczylam placowke, w ktorej podpisze umowe to musze do niej pojsc czy moge pojsc do innej?
OdpowiedzUsuńRaczej po to się tę placówkę wybiera.
UsuńOrientuje się ktoś, czy w Pekao jest opłata za ustanowienie pełnomocnika do konta?
OdpowiedzUsuńWejdź na stronę banku --> Jeżeli trzeba przewiń w dół --> Po prawej stronie jest taka opcja oznaczona dymkiem o nazwie "Kontakt" --> Kliknij w nią --> Jak jesteś z Polski wybierz pierwszy numer, a jak jesteś z Ukrainy to ten drugi --> Zadzwoń
UsuńAnonimowy 3 sierpnia 2019 14:37
UsuńW Pekao nie ma opłaty za pełnomocnictwo do konta.
Anonimowy 3 sierpnia 2019 16:40
a potem jeszcze --> odczekaj kilkanaście minut na połączenie z "konsultantem" --> nie miej żadnej pewności, że uzyskana w ten sposób informacja jest zgodna ze stanem faktycznym.
Tak niestety działają infolinie bankowe. Dlatego ludzie na Bankobraniu zadają różne pytania, na które inni odpowiadają na podstawie własnego doświadczenia.
Jeżeli nie potrafisz lub nie chcesz odpowiedzieć na zadane pytanie, to daruj sobie rady w stylu "najlepiej zadzwonić na infolinię".
Bank niestety mocno anal..ogowy. W mojej rodzinie na 3 złożone wnioski tylko 1 przeszedł wideoweryfikację i skończył się zawarciem umowy, 2 pozostałe mają komunikat "wniosek nie może być kontynuowany" i zaproszenie do oddziału. Wizyta w oddziale zakończyła się niczym - pracownik nie potrafił odszukać i kontynuować wniosku. Na czacie z doradcą dowiedziałem się, że w oddziale "muszą" odnaleźć wniosek, przeprosiny za niekompetencję i zaproszenie po raz drugi do oddziału, na pytanie czy można usunąć wniosek i złożyć go jeszcze raz, aby ponownie spróbować wideoweryfikacji - odpowiedź "tak przez infolinię". Dziś po 45 min. łącznie oczekiwania, przełączania i rozłączania JESTEM ZREZYGNOWANY. Może w pn podejmę dalszą walkę o konto przecież PRZEKORZYSTNE :)
OdpowiedzUsuńW placówce jak nie mogą znaleźć wniosku to powiedz żeby szukali w systemie o nazwie Partner.
UsuńJa bym próbował na czacie - szybko i bezproblemowo :)
Usuńniestety próbuje od wczoraj juz 3 loginy i nr telefonu zarejestrowałem z danymi, ciągle info ...nie możemy kontynuować wniosku , zapraszamy do oddziału. W oddziale załapie sie na promocję jak nie dokończyłem wniosku ???
OdpowiedzUsuńnie, wniosek trzeba zlożyc przez stronę. Mozna anulować wniosek i wykasować Twoje dane w placówce banku i wtedy próbować jeszcze raz
Usuńczy w pierwszym tygodniu po otwarciu konta i aktywacji karty będę miał bezprowizyjne wyplaty z zagranicznych bankomatów i transakcje kartą bez prowizji za przewalutowanie ? Chodzi mi o płacenie i wybieranie kun w Chorwacji.
OdpowiedzUsuńTak. Uważaj na dodatkowe nakładki na klawiatury lub miniaturowe kamery przy bankomatach w Chorwacji.
UsuńPodobno na Bałkanach to istna plaga!
UsuńW mojej placówce również nie mogli znaleźć mojego wniosku. Gdy powiedziałam żeby szukali w systemie Partner to pani powiedziała że ona nie zna takiego systemu 😀
OdpowiedzUsuńTeż to słyszałam i złożyłam wniosek w placówce, pani konsultantka powiedziała ,że gdy nie dostanę bonusów mogę reklamować
UsuńU mnie to samo 😂 gdzieś kliknela i mowi ze ona tam nie ma dostępu. A na czacie pani napisała ze pierwszy raz słyszy żeby ktoś złożonego wniosku prawidłowo wyszukiwanego w odpowiedniej aplikacji nie widział 😂 a jak zapytalam co to znaczy prawidłowo wyszukiwanego to odpowiedziala ze to należy do obowiązków pracownika oddzialu... Także komedia...
Usuń@Asia50
UsuńW tej edycji promocji (w przeciwieństwie do poprzednich) wniosek złożony w placówce się nie zaliczy.
W regulaminie poprzedniej edycji było tak: "w Okresie przystąpienia do Promocji złoży wniosek o otwarcie oraz otworzy rachunek Konto Przekorzystne wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay poprzez Podstronę internetową Banku lub aplikację PeoPay lub w oddziale Banku".
W regulaminie obecnej promocji jest tak: "w Okresie przystąpienia do Promocji złoży wniosek o otwarcie oraz otworzy rachunek Konto Przekorzystne wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay poprzez Podstronę internetową Banku lub aplikację PeoPay".
Mój wniosek tez przepadł w czeluściach banku, i trzy osoby nie mogły go znaleźć :)
UsuńTeż mnie odesłali :/ nie mogą znaleźć wniosku, mam czekać na kontakt.
OdpowiedzUsuńCzy te 3 przelewy, które trzeba wykonać, to mogą być polecenia zapłaty, zlecenia stałe ?
OdpowiedzUsuńChodzi o wpływy? Bo to one są wymagane w promocji. Czy to będzie standardowy przelew Elixir czy zlecenie stałe z innego banku, to z punktu widzenia Pekao nie ma znaczenia (bo przychodzi jak "zwykły" przelew).
UsuńCzy komuś udało się sfinalizować wniosek internetowy w placówce?
OdpowiedzUsuńMnie i mężowi - tak, bezproblemowo. W poprzedniej edycji z premią 100,-zł. Pani w Oddziale, gdy usłyszała, że nie chcemy instalować aplikacji - stwierdziła z uśmiechem, że słusznie bo przecież i tak za chwilę zamkniemy konta. Było miło :)
UsuńMnie też się udało, chociaż znalezienie wniosku trwało kilka minut. Ale w sumie w placówce spędziłem nie więcej niż pół godziny, więc spoko ;)
UsuńJa również finalizowałam w placówce, do tego innej niż podałam podczas składania wniosku. Pani odnalazła wniosek i w ciągu kilkunastu minut konto mi otworzyła.
UsuńZakładałem konto w pierwszej promocji, i u mnie niestety Pani nie odnalazła mojego wniosku, a z pół godziny go szukała. Więc musiałem otworzyć konto jeszcze raz w oddziale.
UsuńW sytuacji gdy pracownik otwiera konto klientowi, to zaliczane jest to do jego tzw. sprzedaży, a to ma wpływ na jego zarobki.
UsuńDo promocji konta z premią 200 zł kwalifikują wnioski złożone przez Internet. I na podstawie takiego wniosku powinna zostać podpisana umowa o konto. Wnioski złożone w placówce nie kwalifikują do promocji.
UsuńMr. Złotówa, obrażam się i nie będę już pisał komentarzy na Bankobraniu, bo średnio co czwarty mój komentarz ginie w procesie moderacji :(
OdpowiedzUsuńPS. Oczywiście ten komentarz jest tylko do Twojej wiadomości.
Publikuję, by poprosić Cię o wiadomość na kontakt@bankobranie.pl - sprawdzę co się stało, że komentarz się nie pojawił (czy Blogger - dostawca domeny, na której działa blog - uznał ją za spam, czy coś innego).
UsuńPracownicy oddziałów nie znajdują wniosku z prostej przyczyny - szukają po pesel, a szukać należy po nr telefonu. Innych danych we wniosku, który nie przeszedł wideoweryfikacji nie ma.
OdpowiedzUsuńZałożyłem konto za pomocą biometrii, czy muszę jeszcze lecieć do oddziału ? Co z kartą, czy przyjedzie kurier, czy jednak wizyta w oddziale mnie czeka ?
OdpowiedzUsuńJeśli konto masz założone i weryfikacja przebiegła prawidłowo to nie musisz iść do oddziału. Karta przyjdzie listem.
UsuńNie musisz nigdzie lecieć. Karta debetowa przyjdzie pocztą a wszystkie limity czy nadanie pin-u załatwisz przez infolinie banku.
UsuńMnie nie dosłali PIN-u pocztą, więc musiałem pójść do oddziału, gdzie niemal po godzinie czekania pracownik to zrobił. Na początku następnego m-ca obciążyli mnie za to opłatą 20 groszy - groteska!
UsuńMr. Złotówa- Czy posiadanie konta maklerskiego (jest traktowane jako rachunek oszczednościowo-rozliczeniowy) i wyklucza z wzięcia udziału w tej promocji?
OdpowiedzUsuńZ góry dziekuję za odpowiedź.
Nie.
UsuńW chwili obecnej nie warto próbować zakładać konta przy potwierdzeniu tożsamości przez aplikację na komórce (selfie + skan dowodu) od wczoraj mam problem przejściem etapu utykam na etapie zatwierdzenia umowy.
OdpowiedzUsuńNa chacie dowiedziałam się że trwają prace modernizacyjne i nie ma możliwości zatwierdzenia umowy w oddziale.
Mam to samo. Utyka na ostatnim etapie. 6 sierpnia przed południem przechodziłam proces. Co jakiś czas próbuję dokończyć, ale nie udaje się.
UsuńTo co napisałem powyżej jest już nieaktualne, System działa poprawnie błąd usunięto i udało mi się w końcu założyć konto.
Usuńczy pormocja jest jeszcze aktywna?
OdpowiedzUsuńNikt nic nie wie ?
OdpowiedzUsuńPromocja jest niezmiennie aktywna.
UsuńIle czasu jest na założenie konta oszczędnościowego po otwarciu konta przekorzystego w tej promocji?
OdpowiedzUsuńKonto oszczędnościowe na 3% można założyć do 30 września.
UsuńPowiem tak, 35 min oczekiwania na infolinii i tak odesłali mnie do oddziału banku ponieważ brak możliwości odblokowania konta, które zostało zablokowane podczas składania wniosku (awaria systemu). Jestem zniesmaczony jak diabli
OdpowiedzUsuńHm, pytają mnie we wniosku o kod rekomendacyjny - ktoś coś wie?
OdpowiedzUsuńDzwoniłem na infolinię. To należy pominąć. Programu poleceń nie mają.
UsuńCzy powinnam dostać odrębną informację o tym że będę brała udział w promocji i mogę zyskać 200 zł czy nigdzie takiej informacji nie będzie?
OdpowiedzUsuńZnaczenie ma to w jaki sposób wniosek o konto został złożony. Dodatkowej informacji nie ma (wiążący jest obecnie obowiązujący regulamin promocji).
UsuńCzyli jeśli złożyłam na stronie gdzie była informacja " załóż konto i zyskaj premie 200 zl" czy coś takiego to jest ok? :)
UsuńTak.
UsuńJeśli założyłem konto poprzez aplikacje peopay biorę udział w promocji?
UsuńMnie nie dosłali PIN-u pocztą, więc musiałem pójść do oddziału - groteska!
UsuńTo chyba ostatni bank działający w Polsce, który wysyła PIN listownie :)
UsuńToyota Bank wysyła nawet pierwsze hasło do logowania!
UsuńW szczegółach rachunku oszczednościowego w polu "Oprocentowanie" mam pusto. Czy Wy też nie widzicie oprocentowania w Pekao24?
OdpowiedzUsuńNie.
UsuńZniknął link do otworzenia konta, na stronie banku nie widzę też tej promocji, czy aby nadal zatem powinna być otagowana jako aktywna promocja?
OdpowiedzUsuńPromocja jest nadal dostępna. Link też działa (sprawdzałem przed chwilą na różnych urządzeniach i przeglądarkach). Jeśli u Ciebie problem jest (nadal), to proszę daj znać na jakim urządzeniu i przeglądarce. Sprawdzę.
UsuńOk znalazłem co powoduje problem, otóż z włączonym uBlockiem wycina linki z wpisu, dziwne bo zdarza mi się to bodaj pierwszy raz. Dla ciekawskich zrzut https://imgur.com/TD3F6RP
Usuń"Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku."
OdpowiedzUsuńktoś miał podobnie? padło na ostatnim etapie
Tak. Zresztą z wpisów powyżej można wywnioskować, że sporo osób miało ten sam problem.
UsuńDotarłem do ostatniego kroku i wybrałem oddział w którym ma się odbyć podpisanie umów. Formularz nie dał mi innego sposobu na zakończenie pracy jak tylko naciśniecie znaku X w prawym górnym rogu wyświetlanej strony. Nie pokazało mi się okno informujące o możliwości kontynuacji w oddziale a jedyna wiadomość mailowa informuje o tym że mogę się zalogować na stronę by uzupełnić wniosek lub sprawdzić status (hasło jednak nie zadziałało 2 razy, trzeci raz wolę nie próbować).
UsuńU mnie też tak było i to oznaczało że wniosek wysłany. Bo w placówce wniosek znaleźli i umowa zawarta.
UsuńCzyli jak mam : "Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku to wleźć na czat i próbować anulować wniosek a potem zakładać od nowa ?
UsuńPromocja nadal aktywna. Wczoraj zakładałem koto - podczas zakładania przez link wniosek utknął ale dokończyłem w oddziale...
OdpowiedzUsuńMam jeszcze pytanie. Czy w ramach promocji mogę założyć konto na dwójkę małoletnich latorośli (z bonusem 50 zł) dla każdego dziecka?
Możesz.
Usuńczy płatność blik liczy się jako ta spełniająca warunki promocji?
OdpowiedzUsuńpozdrawiam
Nie. Przed chwila miałam rozmowę telefoniczną i pani mnie poinformowała, że płatność musi być kartą lub NFC. Blik nie spełnia warunku jednej płatności
UsuńDokładnie tak. Regulamin promocji to określa w ten sposób:
Usuń"wykona minimum jedną transakcję bezgotówkową za pomocą karty debetowej wydanej do tego Konta lub za pomocą aplikacji PeoPay, poprzez dokonanie zapłaty za nabywane towary" (nie cytuję tego co dalej mówi ten regulamin, bo to wprowadza tylko dodatkowe zamieszanie).
Również jeżeli chodzi o wymagane warunki aby korzystanie z konta i karty były bezpłatne, to w TOiP jest powiedziane:
"W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty."
W aplikacji PeoPay są dwie opcje które służą do wspomnianych płatności; "zbliż i płać" oraz "skanuj i płać".
Dzięki. Czyli wsio rawno czy płatność kartą albo BLIK. Zresztą BLIK jest jednym z elementów tej apki PeoPay, a wprowadzili go raptem rok temu :)
UsuńPS. Podobno przy zamykaniu konta kartę przecinaja nożyczkami - bezcenne!
@Anonimowy 12 sierpnia 2019 15:13
UsuńNic nie rozumiesz nawet z tego co powyżej. Nie jest "wsio rawno" a wręcz przeciwnie.
W tym co mówi zarówno regulamin jak i TOiP chodzi albo o płatności kartą albo o płatności z wykorzystaniem komunikacji NFC, czyli ZAWSZE z koniecznością fizycznego użycia czy to karty, czy smartfona lub smarwatcha.
Poczytaj sobie może najpierw regulaminy i TOiP które masz podane na tacy w linkach. Potem poczytaj o możliwościach płacenia z użyciem NFC.
O BLIKu zapomnij w tej promocji!
Dokładnie - wystarczy wykonać minimum jedną transakcję bezgotówkową za pomocą karty debetowej wydanej do konta lub za pomocą aplikacji PeoPay.
UsuńPrzecież w regulaminie ani w toip nie ma mowy o płatnościach NFC. Jest zapis "dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay". Zatem skoro jest wymagana transakcja PeoPay i jest tam Blik to dlaczego nie miałby się liczyć Blik?
Usuń@Anonimowy 13 sierpnia 2019 22:05
UsuńPłać jak tylko chcesz. Good luck - jak to zwykli mawiać za wschodnią granicą.
@Anonimowy 13 sierpnia 2019 22:05
UsuńNie wiem czy zauważyłeś ale w aplikacji PeoPay jest jeszcze opcja "przelewy". Jak chcesz to też możesz - zgodnie z przyjętą interpretacją - z niej skorzystać. :P
Nie mam PeoPay - ja tylko chcę przytulić premię i wypadam :)
Usuń@Anonimowy, 14 sierpnia 2019, 10:44
UsuńJedną z funkcji BLIK jest m.in. przelew.
Przelew BLIK nie jest jednak płatnością. Płatność to transakcja z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu (za nabycie towarów lub usług w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie).
UsuńCzeki to jeszcze inna funkcja BLIK.
UsuńCzy nadal w Pekao jest 6 miesięczna promocja do 100k na 3 % ? Jak wyglądają opłaty za konto i kartę ? Ktoś wie ?
OdpowiedzUsuńPoczytaj komentarze wyżej. Masz odpowiedź.
UsuńTak, ale do tego nie wystarcza Prze-korzystne.
UsuńZadałem wyraźne pytanie jakie są warunki na skorzystanie z 6 miesięcznego konta 100k na 3 % ? Jakie konta i jakie opłaty za te konta ?
Usuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2019/08/faq-promocji-200-zl-za-konto-przekorzystne-w-pekao.html
UsuńW jakim celu przy zamykaniu konta przecinają kartę nożyczkami?
OdpowiedzUsuńPo jakim czasie dostaliście kartę do konta?
OdpowiedzUsuńPo tygodniu.
UsuńA u mnie tydzień już minął, a karty nie dostałem i nie widzę jej w bankowości internetowej. Miał ktoś tak?
UsuńJa czekałem 10 dni na kartę. Nawet nie wiem czy była widoczna przed aktywacją.
UsuńA czy przysłali już komuś PIN? Podobno przychodzi pocztą.
UsuńJa PIN nadałem sobie sam.
UsuńKarta ma czas na dotarcie do 10 dni roboczych.
UsuńJak długo trzeba czekać na list z PIN-em?
UsuńZłotówa,
OdpowiedzUsuńCzy bycie pełnomocnikiem konta w Pekao pozwala na udział w promocji? Tu jest mowa o współposiadaczu, a to chyba co innego :)
Tylko posiadanie (lub współposiadanie) konta wyklucza z promocji. Pełnomocnictwo to inny rodzaj relacji (nie ma nic wspólnego z posiadaniem, a jedynie z upoważnieniem do pewnego zakresu działań).
UsuńPrzerwało mi składanie wniosku na etapie wyboru weryfikacji biometrycznej lub oddziału. Nie mogłem zaznaczyć ani jednego ani drugiego, ponieważ wyświetlał się komunikat, że coś poszło nie tak i nie mam uprawnień. Mogę jakoś dokończyć składanie wniosku online, czy muszę iść do oddziału?
OdpowiedzUsuńJuż wiem, więc sam sobie odpowiem :)
Usuńmożna dokończyć składanie wniosku poprzez aplikację PeoPay albo przez stronę https://oferta.pekao24.pl/
Czy można założyć konto na polski paszport?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńMam pytanie co do późniejszego zamknięcia konta:
OdpowiedzUsuńCzy jeśli w styczniu 2019 wykonam 1 płatność Peopay i zapewnię wpływ 500 zł, to rezygnując z rachunku powiedzmy 20 stycznia, nie zostanę obciążony już żadnymi opłatami w lutym, a konto zostanie zamknięte po 30 dniach?
Opłata nie jest pobierana jeśli wpływ i płatność zostały wykonane w poprzednim miesiącu. Więc w styczniu trzeba je zrobić to w lutym opłat nie będzie.
UsuńZa luty opłaty nie będzie, a co ciekawe, w takiej sytuacji istnieje możliwość zamknięcia konta 'od ręki' na tzw. porozumienie stron.
UsuńNależy wówczas zwrócić kartę, która jest przecinana przez pracownika nożyczkami - to nie żart :)
A co zrobić w sytuacji gdy wcześniej karta zostanie zagubiona lub skradziona?
UsuńKoniecznie wyrobić nową, bo oni muszą przy zamykaniu konta przeciąć kartę nożyczkami :)
UsuńZłożyłem wniosek przez internet, resztę chciałem dokończyć w oddziale banku i taka opcje zaznaczyłem. Niestety nie mam teraz wolnego czasu alby podejść do banku. Czy jest możliwość cofnięcia jakoś tego tak żebym mógł jednak dokończyć cały proces zakładania konta przez internet poprzez ta biometrie?
OdpowiedzUsuńKontakt z infolinią i anulowanie wniosku. To chyba jedyna opcja. Wtedy złożysz nowy.
UsuńZ wnioskami jest problem w oddzialach. Pani powiedziala mi ze miala juz ze 100 takich osob. W systemie Partner nie mogli znalezc ani po nr tel ani po pesel. Jest problem z systemami bankowimi cos zmieniaja i synchronizuja. Stad ta masakra techniczna. Chat odsyla do infolini, a ta to oddzialu, a ten kaze przychodzic i sie dopytywac czy moze u nich juz wszystko OK. Epoka lodowca. Problemem jest w tej promo posiadanie w przeszlosci jakiegokolwiek produktu banku, nawet 20 lat temu i skutecznie wtedy zamknietego. System to wykrywa i hamuje procesowanie wniskow.
OdpowiedzUsuńTo musi być efekt jakiegoś niedawno wprowadzonego 'usprawnienia' - ja miałem u nich konto kilka lat temu przez kilka dni, a problemów z założeniem Przekorzystnego w poprzedniej edycji tej promki nie było. Nawet zamknęli je w trybie natychmiastowym następnego dnia po wypłacie premii. Dobrze, że miałem ze sobą kartę płatniczą, bo oni wymagają jej zwrotu i natychmiast przecinają ją nożyczkami :)
UsuńW moim przypadku nigdy karty nie wysłali. Przez telefon pani tłumaczyła się opóźnieniami i zepsutą maszyną do wydawania kart. Teraz nie wiem, czy ta karta, która przyjdzie jest do tego samego wniosku i czy wliczy płatności kartą do promocji, bo pytali, jaka to miała być karta..
UsuńCzy ktoś orientuje się jak to jest z tym oprocentowaniem 3% . Żadnej lokaty na 3% nie widzę a na koncie oszczędnościowym w miejscu oprocentowanie jest "-"
OdpowiedzUsuńDlatego, że zapewne patrzysz na tzw. bankowość internetową :)
Usuń3% nie jest na lokacie a na koncie oszczędnościowym. W Pekao24 oprocentowania chyba faktycznie nigdzie nie podają, ale jest naliczane dobrze. Mam już od 5 miesięcy.
OdpowiedzUsuńTzn wpłacić po prostu na konto oszczędnościowe i czekać a odsetki same się nalicza mimo że nie jest to nigdzie podane ?
UsuńPodczas wniosku można odznaczyc kartę walutowa. Czy w takim wypadku dostanę normalna kartę debetowa? Czy w przypadku zaznaczenia tej opcji będą to dwie karty? Oraz czy brak zaznaczenia karty walutowej wyklucza z uczestnictwa w promocji? Można taką kartę dobrać podczas podpisywania umowy w banku?
OdpowiedzUsuńWłaśnie ją dostałam. To wielowalutowa karta debetowa. Waluty pln, usd, eur, chf i gbp. Nie miałam innej karty do wyboru. Pytanie do pana Złotówy- jeśli dobrze rozumiem regulamin mogę wcale nie aktywować karty i cały czas płacić Peopay i tak spełnić warunki uzyskania premii ( i na koniec nieco łatwiej pozbyć się karty )?
UsuńKarta wielowalutowa to to samo. Normalnie jest PLN, ale możesz ją podpinać pod rachunki walutowe.
UsuńJak już masz kartę to ja bym kartę aktywował i płacił kartą skoro są różne opinie na ten tamat.
Ja w poprzedniej edycji kupowałem co m-c w Kaufland jedną bułkę kajzerkę za 29 groszy :)
UsuńJak otworzyć to konto oszczędnościowe na 3% W bankowości internetowej nie widzę takiej możliwości.
OdpowiedzUsuńTylko w placówce.
Usuńczy można rozwiązać umowę przed 14 dniami zawartą w oddziale banku i wziąć udział w tej promocji?
OdpowiedzUsuńW ciągu 14 dni odstąpić można od umów zawartych poza siedzibą firmy (banku) np. przez kuriera czy u jakiegoś przedstawiciela. A tu masz umowę w banku, więc w grę wchodzi tylko wypowiedzenie. A to już cię w niczym nie urządza.
UsuńOni chyba wciąż pobierają opłatę w przypadku zamknięcia konta przed upływem 90 dni.
UsuńWitam, czy jak mam w tym Banku założony Pakiet emerytalny IKE to mnie to wyklucza z tej promocji czy nie?
OdpowiedzUsuńTo nie ROR. Nie wyklucza.
Usuńco oznacza "nie było się związanym z bankiem" czy posiadanie jednej akcji banku jest jednoznaczne z byciem związanym ?
OdpowiedzUsuńChodzi o związanie umową o ROR.
UsuńUdział wziąć może osoba pełnoletnia, która:
Usuń"w żadnym dniu od 01.08.2018 r. do 31.07.2019 r., nie była związana z Bankiem [Pekao - przyp. Mr. Złotówa], w tym również jako współposiadacz, umową rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w PLN".
Zatem tylko posiadanie (lub współposiadanie) konta osobistego eliminuje z promocji. Wszystko inne nie przeszkadza :)
Pytanko: rachunek jest na mamę, która nigdy nie była związana z Pekao, ale współposiadacz (pełnomocnik rachunku) był i jest związany z bankiem Pekao.
UsuńCzy mama dostanie (po spełnieniu warunków)premie 200 zł i 3% na koncie oszczędnościowym?
Witam,
OdpowiedzUsuńPrzy zakładaniu konta w banku otrzymałam informację, że w przypadku braku wpływu 500 zł naliczana jest opłata za prowadzenie konta 600 zł... Czy jak założyłam konto w ostatnich dniach sierpnia a nie dokonałam wpłaty w sierpniu to jest możliwość, że taka opłata zostanie naliczona ?
Ja w oddziale zrozumiałem, że opłata za prowadzenie wynosi 6 zł miesięcznie a nie 600.
UsuńZależy jeszcze od wieku, w jakim pani jest.
Wniosek przez internet złożyłem 29 sierpnia, ale był problem z weryfikacją tożsamości przez telefon to wybrałem się do oddziału, ale dnia 4 września i dopiero wtedy podpisałem wszystkie umowy.
OdpowiedzUsuńCiekawe czy naliczy się to do promocji, pani zarzekała się, że tak, tylko muszę spełnić podane warunki, no ale to oczywiste. Chodzi mi o sam fakt złożenia wniosku w sierpniu, a podpisaniu umowy we wrześniu.