700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

1.08.2019

Rekordowa premia 200 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao (+3% dla oszczędzających)

Bank Pekao odpalił nową promocję, w której do wzięcia czeka aż 200 zł.

Premia 200 zł za konto osobiste w Banku Pekao
Warunki promocji, jak i warunki darmowego prowadzenia konta za 0 zł są proste. A dodatkową zachętą do skorzystania z promocji może być stawka 3% na koncie oszczędnościowym (gwarantowana na pół roku).

[Promocja zakończona. Sprawdź inne aktualne promocje w Banku Pekao.]

Premia 200 zł za konto w Banku Pekao


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która:
"w żadnym dniu od 01.08.2018 r. do 31.07.2019 r., nie była związana z Bankiem [Pekao - przyp. Mr. Złotówa], w tym również jako współposiadacz, umową rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w PLN"

Nagroda. Do wzięcia czekają 2 bonusy pieniężne w wysokości 100 zł każdy. Bank wypłaci je na konto osobiste założone w promocji. Środki te będzie można więc przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel według własnego uznania.

Limit wniosków objętych promocją. Bank Pekao przygotował się na udział maksymalnie 10 000 osób. W przypadku wyczerpania limitu promocyjnych wniosków, informacja o tym fakcie ma się pojawić na stronie banku.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji:
  • do 31.08.2019 r. złóż wniosek o Konto Przekorzystne w Banku Pekao wraz z wydawaną do niego kartą lub aplikacją PeoPay (czyli aplikacją mobilną tego banku umożliwiającą płatności BLIKiem i Apple Pay) oraz zawrzyj umowę z bankiem;

    [uwaga dla osób korzystających z programu uBlock, AdBlock itp.: link do wniosku może być niewidoczny; najprostsze rozwiązanie to chwilowe wyłączenie programu bądź otwarcie niniejszego wpisu w trybie incognito]
  • w miesiącu następującym po miesiącu przystąpienia do promocji (czyli we wrześniu 2019 r.): 
    • wykonaj min. 1 płatność kartą lub aplikacją PeoPay (w tym drugim przypadku chodzi o płatność, a nie przelew) oraz 
    • zapewnij jednorazowy wpływ na konto w wysokości min. 500 zł (najprostszym sposobem na spełnienie tego warunku będzie przelew z własnego konta w innym banku; wpływ oznacza pojawienie się środków w historii konta - nie ma konieczności ich utrzymywania przez jakikolwiek okres, więc w dowolnej chwili możesz część lub całość tych środków wydać, przelać lub wypłacić; do promocji nie zaliczą się wpłaty gotówki).

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz bonus 100 zł. Ale to nie wszystko, bo do wzięcia jest jeszcze jeden bonus w tej samej wysokości. By uzyskać kolejne 100 zł:
  • od października do grudnia 2019 r. (w każdym z tych trzech miesięcy):
    • wykonaj min. 1 płatność kartą lub aplikacją PeoPay oraz
    • zapewnij jednorazowy wpływ w wysokości min. 500 zł (według zasad wymienionych wyżej).

Czyli upraszczając: by uzyskać łącznie 200 zł, w sierpniu należy założyć konto, a w okresie od września do grudnia 2019 r. (w każdym z tych miesięcy) trzeba zapewnić wpływ min. 500 zł i wykonać 1 płatność. Dzięki spełnieniu tych prostych warunków jednocześnie zapewnisz sobie darmowe konto i kartę (ale o tym nieco niżej).

Wypłata bonusów od Banku Pekao


Pierwszy bonus 100 zł (za spełnienie warunków we wrześniu) otrzymasz w ciągu 45 dni, licząc od zakończenia promocji (czyli od 31.08.2019 r.). 

Drugi bonus 100 zł (za spełnienie warunków od października do grudnia) wpadnie na Twe konto najpóźniej do 15.01.2020 r.

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji Konto Przekorzystne z premią 200 zł od Banku Pekao

Konto oszczędnościowe 3% w Banku Pekao


Do skorzystania z promocji Konta Przekorzystnego dodatkowo może też zachęcić stawka oprocentowania, jaką Bank Pekao oferuje na koncie oszczędnościowym (oczywiście to już propozycja dla chętnych; na potrzeby promocji z premią 200 zł nie ma konieczności korzystania z konta oszczędnościowego, ani nawet jego zakładania).

Promocja konta oszczędnościowego dostępna ma być do 30.09.2019 r., a główne cechy tej oferty to:
  • oprocentowanie: 3% w skali roku
  • okres obowiązywania promocyjnego oprocentowania: 180 dni (licząc od dnia zawarcia umowy o Konto Oszczędnościowe);
  • kwota objęta oprocentowaniem 3% w skali roku: do 30 000 zł.

Konto Oszczędnościowe w Banku Pekao prowadzone jest za 0 zł bez warunków. Kapitalizacja odsetek odbywa się co miesiąc. Bezpłatne są wszystkie przelewy z takiego konta na konto osobiste w Pekao zlecane za pośrednictwem bankowości mobilnej (w przypadku innych form zlecenia przelewu opłata wynosi 7 zł).

Ile kosztuje Konto Przekorzystne? 


Główne cechy konta zakładanego w promocji to:
  • 0/6 zł miesięcznie za prowadzenie konta oraz 0/3 zł miesięcznie za kartę wydawaną do konta - opłat za konto i kartę nie poniesiesz, jeśli w miesiącu poprzedzającym pobranie opłaty na konto wpłynie jednorazowo min. 500 zł (nie zaliczają się do tego wpłaty gotówkowe) i wykonasz co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta lub aplikacją PeoPay; 
  • 0 zł za przelewy krajowe Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej; 
  • 0,20 zł - opłata za każdy SMS służący akceptacji dyspozycji składanych w bankowości Pekao24 (alternatywnym sposobem jest autoryzacja za pomocą aplikacji - wtedy odbywa się to bez opłat; najprostszym sposobem na uniknięcie tego kosztu jest jednak utworzenie zaufanych odbiorców, co pozwoli wykonywać do nich kolejne przelewy już bez konieczności autoryzacji); 
  • 0 zł za wypłatę gotówki z bankomatów Pekao; w przypadku innych bankomatów w miesiącu kalendarzowym darmowe są pierwsze 2 wypłaty, o ile w miesiącu poprzednim zapewnisz wpływ min. 500 zł na konto i wykonasz co najmniej 1 płatność kartą lub PeoPay (za każdą kolejną wypłatę w danym miesiącu kalendarzowym bank naliczy prowizję 2%, min. 5 zł). 

Powyższe warunki obowiązują dla osób, które ukończyły 26 lat. W przypadku posiadaczy Konta Przekorzystnego, którzy nie ukończyli jeszcze 26 lat, konto i karta są bez warunków darmowe (zatem wystarczy spełnić warunki aktywności na potrzeby promocji; poza tym konto i karta nawet nie używane będą za 0 zł)!

Po złożeniu wniosku o konto na stronie promocji (a tylko tak złożone wnioski kwalifikują do promocji z premią 200 zł; promocyjnego wniosku nie da się złożyć w placówce lub na infolinii) umowę z bankiem zawrzeć możesz na jeden z dwóch sposobów. Do wyboru jest wizyta w placówce banku celem podpisania dokumentów bądź elektroniczny sposób zawarcia umowy za pomocą biometrii (wymagane będzie m.in. sfotografowanie twarzy np. za pomocą kamerki w komputerze).

Przydatne dokumenty:

268 komentarzy:

  1. Konto można założyć w placówce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Do udziału w promocji nie kwalifikują wnioski o konto złożone w placówce. Ale przy składaniu wnioski na stronie promocji można wybrać wizytę w placówce Pekao, jako sposób zawarcia umowy.

      Usuń
  2. A jak zarejestrowałam się w poprzedniej promocji, ale konta nie założyłam (nie wybrałam się do placówki, bo przez stronę coś się nie dało) to mogę otworzyć w tej? Przy rejestracji wyskakuje, że numer już istnieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że teoretycznie przeszkód nie ma. Poza tą techniczną przeszkodą w postaci komunikatu, o którym piszesz. Być może ten "stary" wniosek trzeba jakoś anulować? Spróbuj skontaktować się z infolinią - być może da się to zrobić albo dowiesz się, że wniosek po określonym czasie wygasa. I wtedy możliwość złożenia kolejnego powinna już być.

      Usuń
    2. Jestem ciekawa co się dowiecie. Ja właśnie byłam w banku i powiedzieli, że bez różnicy bo teraz i tak im się generuje regulamin nowej promocji, wniosek jest taki sam. I że już jestem w nowej promocji.

      Usuń
    3. Wniosek wygasa po 30 dniach.

      Usuń
    4. Mam ten sam problem - wniosek składany w... marcu (!!!) a numer w bazie
      W placówce nie byli mi w stanie pomoc, na infolinii również. Złożyłam skarge na bank, ale żeby skorzystać z promocji muszę kupić jakiegoś prepaida

      Usuń
    5. Wniosek można również anulować na infolinii.

      Usuń
    6. Dodzwoniliście się na infolinię? Ja od 3 dni nie mogę..

      Usuń
  3. chodzi o to, że nr telefonu juz istnieje?

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie! W lipcu nie pasowało mi złożyć wniosku. Teraz czas na 200 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dajcie znać jak się dowiecie co trzeba zrobić aby numer nie był przywiązany do tamtego wniosku lub po jakim czasie z automatu zostaje anulowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulować zlecenie na infolinii, dzisiaj tak zrobiłam.

      Usuń
  6. Czy konto oszczędnościowe muszę otworzyć już teraz czy mogę później? Jeszcze w czasie promocji? Pytam bo lokaty kończą mi się dopiero pod koniec sierpnia więc nie chcę zakładać zbyt wcześnie by nie tracić z tych 180 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz później.

      Usuń
    2. To ja się jeszcze podepnę pod wątek. Czy trzeba coś więcej robić by naliczało się 3% na koncie oszczędnościowym czy to się zadzieje z automatu?

      Usuń
    3. Z automatu. Wpłacasz środki i tyle. 180 dni liczy się od dnia otwarcia konta oszczędnościowego.

      Usuń
    4. Ale oprocentowanie 3% jest do kwoty 30 tys ?

      Usuń
  7. czas zamknąć u nich konto z promocji z początku roku czekam na coś za instalacje peopay ale chyba sie nie doczekam

    OdpowiedzUsuń
  8. A przy składaniu wniosku on line potrzebny jest skan dowodu? Rejestrował się ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę złożyć wniosku. Na etapie wpisywania hasła tymczasowego jakiś błąd i nie mogę przejść dalej
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj jeszcze raz. Ja przed chwilą złożyłem wniosek bez problemu.

      Usuń
  10. A tak się starałam z założeniem w lipcu. Aplikacja podczas zakładania nie spisała się. Podeszłam do oddziału. Jeszcze nie dostałam karty i zmiana warunków na korzystniejsze podczas tzw. gry? Smutne, czuję się mocno rozczarowana wręcz oszukana. Źle mi się ten bank będzie kojarzył. Myślę poważnie o całkowitej rezygnacji. 😨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zmiana w trakcie gry bo wczoraj jedna edycja się skończyła, a dziś jest nowa. Też założyłem z premią 100 zł. Ale spoko. Szybciej zamkniemy i szybciej kiedyś wrócimy w kolejnej promocji.

      Usuń
    2. I ja wziąłem wcześniej udział w promocji z premią 100 zł. Tak się zdarza.

      @Anonimowy 1 sierpnia 2019 16:15, za to premia będzie wcześniej :) No i rezygnacja z konta teraz, to tak na prawdę największa szkoda dla samej siebie. Bo największy zachód (zawarcie umowy) już za Tobą. Zatem stówkę warto zgarnąć ;)

      Usuń
  11. Uwaga. Jeśli chodzi o płatności przez Peopay to żeby zaliczyli transakcję peopeyem musi być ustawione konto przekorzystne jako domyślne w Peopay. Jeśli macie inne rachunki w żubrze to upewnijcie się że k przekorzystne jest tym domyślnym. Inaczej leci opłata za kartę i konto. Tak miałem i już to zareklamowalem. Od razu próbowali mi wmówić że to bezzasadna reklamacja tymczasem TPIO mówi wyraźnie że albo płatność kartą albo Peopay ALE nikt nie informuje klientów o konieczności podpięcia k przekorzystnego żeby nie bulic za konto i kartę. Ku przestrodze Bankobraniacy 😜

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy po złożeniu wniosku (z opcją podpisania umowy w placówce) dzwonią jeszcze z banku, czy od razu można iść do placówki podpisać umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dzwonią. Następnego dnia poszedłem do placówki. Pracownik nie mógł znaleźć wniosku i chciał przyjąć nowy. Na to trzeba uważać! Dzwonił coś wyjaśniał i się dowiedział, że wniosku musi szukać w systemie Partner (komuś może się przyda żeby podpowiedzieć w podobnej sytuacji). Faktycznie wtedy znalazł i wydrukował dokumenty do podpisu. Niewiele, poszło szybko.

      Usuń
  13. Czy konto Inteligo wyklucza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bo to inny bank. Inteligo to PKO BP.

      Usuń
  14. Drugi raz to samo... wpisuję cyfry hasła tymczasowego z SMS i się nie wpisują w pola, a mimo to po wciśnięciu DALEJ nawet nie mam informacji o tym, że muszę coś jeszcze wypełnić. Po prostu brak reakcji. Ktoś tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialam to samo jak wpisywalam na smartfonie. Przeniosłam sie na laptopa i wszystko ok. Spróbuj

      Usuń
    2. Też tak miałam. Kopiowanie każdej cyferki do pola z hasłem i poszło. Teraz mam problem bo najbliższą placówka 30 km ode mnie i chce zmienić formę podpisania umowy. Muszę złożyć nowy wniosek ?

      Usuń
    3. Na telefonie też miałem problem z wpisaniem nazwy miejscowości. Wskakiwało mi inne słowo ze słownika. Napisałem sobie nazwę w edytorze wiadomości, skopiowałem, wkleiłem we wniosku i poszło.

      Usuń
  15. No troszkę niefajnie w stosunku do poprzedniej promocji ze stówką, ci, którzy założyli konto wcześniej czują się poszkodowani... No ale cóż, tak to w życiu bywa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to za kod rekomendacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałem na infolinii czy jest jakiś program poleceń. Nie ma. To rzekomo miejsce na wpisanie kodu od pracowników oddziałów.

      Usuń
  17. Mi również podpowiada, żeby podać kod rekomendacji. Poza tym pokazuje, że otwieram konto z płatnością Peopay a ja wolałabym z kartą. Czy trzeba coś dodatkowo kliknąć, żeby było z kartą?

    OdpowiedzUsuń
  18. Podpisanie umowy tylko w oddziale, czy jest opcja z kurierem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma opcji z kurierem. Albo otworzysz konto w procesie z biometrią albo kończysz wniosek i idziesz podpisać umowę w placówce.

      Usuń
  19. Takie pytanka :
    - w tej biometrii to tylko fotka twarzy czy także fotka dowodu osobistego ?
    - po całym tym.procesie ymowę podpisujemy w placówce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez proces z biometrią możesz już zawrzeć umowę. Bez wizyty w placówce

      Usuń
    2. Fotka dowodu i fotka twarzy, ja wybrałam placówkę.

      Usuń
    3. Raczej w oddziale, gdyż z tego co wiem, to Pekao nie ma placówek partnerskich.

      Usuń
    4. A co to za rozróżnienie, że oddziały to własne, a placówki partnerskie? Nic takiego nie ma. Nawet na stronie banku masz zakładkę "Placówki i bankomaty".

      Usuń
  20. Tak się zastanawiam. Że aby uniknąć opłaty za kartę i konto w sierpniu to chyba trzeba już w sierpniu przelać 500zl i zrobić jedną płatność. Nie wystarczy zacząć we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miesiącu otwarcia konta powinny być darmowe.

      Usuń
    2. Według taryfy "opłaty za prowadzenie rachunku bankowego, pobiera się z góry za okres, którego te opłaty dotyczą" oraz "W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonani a w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty".
      To by oznaczało, że na początku września pobiorą opłatę za wrzesień, chyba że w sierpniu zostaną spełnione warunki zwalniające z tej opłaty.

      Usuń
  21. Z tymi płatnymi kodami SMS to będzie jakaś rzeźnia w kontekście wprowadzanych właśnie zmian:
    "Bank Pekao podjął decyzję o wycofaniu metod autoryzacji niezgodnych z zasadami silnego uwierzytelnienia i pozostawieniu metod autoryzacji opartych o kody SMS oraz wiadomości push generowane przez aplikację PeoPay – mówi Łukasz Nowicki, Kierownik Zespołu w Biurze Bankowości Omnikanałowej Banku Pekao S.A.
    Dodaje, że w przypadku uzyskania dostępu do informacji o rachunku (logowanie do bankowości internetowej i mobilnej), Bank Pekao będzie wymagał nie rzadziej niż co 90 dni podania kodu SMS lub kodu wygenerowanego przez aplikację PeoPay. Klient będzie musiał podawać kod również w przypadku wejścia w historię operacji starszą niż 90 dni lub wykonując transakcję płatniczą. W przypadku konieczności silnego uwierzytelnienia podczas logowania w aplikacji mobilnej PeoPay, klient zostanie poproszony o podanie PIN-u nawet w przypadku ustawionego logowania biometrią. Dla transakcji płatniczych zastosowanie będzie miał szereg wyłączeń z silnej autoryzacji, np. przelewy między własnymi rachunkami lub przelewy do zdefiniowanych obiorców."
    źródło: https://prnews.pl/logowanie-do-pekao-444846

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładając konto w oddziale zwróciłem uwagę na przekrój ich klientów i moim zdaniem to zdecydowanie nie są ludzie, którzy by byli zainteresowani w dostępie internetowym do swoich kont :)

      Nawiasem mówiąc uzależnienie dostępu do konta internetowego od faktu posiadania funkcjonującego w danym momencie telefonu to jakiś ponury żart. Unijna dyrektywa PSD2 wcale tego nie wymaga i ta sprawa spoko znajdzie się na biurku w UOKiK - to tylko kwestia czasu!

      Usuń
    2. Oczywiście, że większość klientów nie mających internetowego dostępu do konta chadza z każdą sprawą do oddziałów :)

      Usuń
  22. 1. W m-cu otwarcia konta opłaty nie ma.
    2. Aby przytulić premię należy przez 3 następne m-ce dokonać jednorazowego zasilenia konta kwotą min. 500 zeta oraz wykonać min. 1 płatność kartą na dowolną kwotę.
    3. Opłata nie jest pobierana gdy m-cu poprzedzającym nastąpi jednorazowe zasilenia konta kwotą min. 500 zeta oraz min. 1 płatność kartą na dowolną kwotę.

    PS. Aby całkowicie uniknąć opłat za wysyłane SMS-y polecam:
    - aktywację karty w ichnim bankomacie
    - wypłatę kartą z ichniego bankomatu kasy z zasilenia konta

    Konto w oddziale zamykają od reki na tzw. porozumienie stron. Wymagają do tego karty, która zostaje przecięta nożyczkami i dołączona do ich dokumentów :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie pobrali opłaty za kod SMS do aktywacji karty. Podczas zakładania konta w oddziale była możliwość od razu ustawienia mobilnej autoryzacji. Więc jak chcesz oszczędzić koszt jednego smsa możesz się udać i powinni Ci zmienić za darmo albo bawić się w wypłacanie w bankomacie tylko nie wiem czemu własnym skoro masz też 2 darmowe z obcych.

      Usuń
    2. Dlaczego robiłem to w bankomacie Pekao? Gdyż po chwili wpłacałem te 500 zeta swoje i żony (zusammen 1K) na moje konto Millennium, po czym przelewałem apką Millennium na jej konto skąd wędrowała z powrotem na KO w Getin, trybisz?

      Usuń
    3. W jaki sposób nadać pin do karty (przysłali pocztą) w bankomacie? Coś trzeba ze sobą brać oprócz karty? Wypłata gotówki jest chyba po wpisaniu pinu, a jak go jeszcze nie nadałem to co z tym?

      Usuń
    4. @Anonimowy 14 sierpnia 2019 17:57
      Po włożeniu karty do ICH (tylko bankomaty własne Banku Pekao SA) bankomatu, skorzystaj z dostępnych opcji.

      Usuń
  23. O co chodzi z tą biometrią? Muszę mieć podłączoną kamerkę internetową i wtedy skanują mi twarz, czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Robi się zdjęcie twarzy i zdjęcie dowodu. System pewnie to porównuje i tak dalej przez wniosek się przechodzi. A jak nie to trzeba iść do placówki podpisać umowę.

      Usuń
  24. Czy jakieś zgody marketingowe są wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są wymagane zadne. Tych trzech zgód marketingowych nie musisz zaznaczać.

      Usuń
  25. Zgodnie z regulaminem konta oszczędnościowego, można założyć konto oszczędnościowe premium §3pkt1.2 tj 3% do wysokości 100 tysięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie do Konta Przekorzystnego.

      Usuń
    2. Zacytuję co Złotówa pisał pod innym wpisem o koncie Premium (trzeba je założyć by 3% mieć do 100k):
      "Jest taka propozycja, aczkolwiek konto kosztować może 50 zł miesięcznie. Z tej opłaty zwalnia ulokowanie co najmniej 200 tys. zł. Zatem połowa środków byłaby na fajnym oprocentowaniu (wspomniane konto oszczędnościowe 3%), ale druga połowa już na - delikatnie ujmując - skromniejszym. Zatem realnie z całej kwoty (200 tys. zł) byłoby pewnie gdzieś w okolicach 2,1% w skali roku."

      Usuń
    3. No i za Konto Premium nie dają 200 zł.

      Usuń
  26. Czy umowę można podpisać w placówce partnerskiej banku czy musi to być oddział banku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ten bank nie ma infolinii na którą można zadzwonić?

      Usuń
  27. Jesli we wniosku zaznaczylam placowke, w ktorej podpisze umowe to musze do niej pojsc czy moge pojsc do innej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej po to się tę placówkę wybiera.

      Usuń
  28. Orientuje się ktoś, czy w Pekao jest opłata za ustanowienie pełnomocnika do konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na stronę banku --> Jeżeli trzeba przewiń w dół --> Po prawej stronie jest taka opcja oznaczona dymkiem o nazwie "Kontakt" --> Kliknij w nią --> Jak jesteś z Polski wybierz pierwszy numer, a jak jesteś z Ukrainy to ten drugi --> Zadzwoń

      Usuń
    2. Anonimowy 3 sierpnia 2019 14:37
      W Pekao nie ma opłaty za pełnomocnictwo do konta.

      Anonimowy 3 sierpnia 2019 16:40
      a potem jeszcze --> odczekaj kilkanaście minut na połączenie z "konsultantem" --> nie miej żadnej pewności, że uzyskana w ten sposób informacja jest zgodna ze stanem faktycznym.
      Tak niestety działają infolinie bankowe. Dlatego ludzie na Bankobraniu zadają różne pytania, na które inni odpowiadają na podstawie własnego doświadczenia.
      Jeżeli nie potrafisz lub nie chcesz odpowiedzieć na zadane pytanie, to daruj sobie rady w stylu "najlepiej zadzwonić na infolinię".

      Usuń
  29. Bank niestety mocno anal..ogowy. W mojej rodzinie na 3 złożone wnioski tylko 1 przeszedł wideoweryfikację i skończył się zawarciem umowy, 2 pozostałe mają komunikat "wniosek nie może być kontynuowany" i zaproszenie do oddziału. Wizyta w oddziale zakończyła się niczym - pracownik nie potrafił odszukać i kontynuować wniosku. Na czacie z doradcą dowiedziałem się, że w oddziale "muszą" odnaleźć wniosek, przeprosiny za niekompetencję i zaproszenie po raz drugi do oddziału, na pytanie czy można usunąć wniosek i złożyć go jeszcze raz, aby ponownie spróbować wideoweryfikacji - odpowiedź "tak przez infolinię". Dziś po 45 min. łącznie oczekiwania, przełączania i rozłączania JESTEM ZREZYGNOWANY. Może w pn podejmę dalszą walkę o konto przecież PRZEKORZYSTNE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W placówce jak nie mogą znaleźć wniosku to powiedz żeby szukali w systemie o nazwie Partner.

      Usuń
    2. Ja bym próbował na czacie - szybko i bezproblemowo :)

      Usuń
  30. niestety próbuje od wczoraj juz 3 loginy i nr telefonu zarejestrowałem z danymi, ciągle info ...nie możemy kontynuować wniosku , zapraszamy do oddziału. W oddziale załapie sie na promocję jak nie dokończyłem wniosku ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, wniosek trzeba zlożyc przez stronę. Mozna anulować wniosek i wykasować Twoje dane w placówce banku i wtedy próbować jeszcze raz

      Usuń
  31. czy w pierwszym tygodniu po otwarciu konta i aktywacji karty będę miał bezprowizyjne wyplaty z zagranicznych bankomatów i transakcje kartą bez prowizji za przewalutowanie ? Chodzi mi o płacenie i wybieranie kun w Chorwacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Uważaj na dodatkowe nakładki na klawiatury lub miniaturowe kamery przy bankomatach w Chorwacji.

      Usuń
    2. Podobno na Bałkanach to istna plaga!

      Usuń
  32. W mojej placówce również nie mogli znaleźć mojego wniosku. Gdy powiedziałam żeby szukali w systemie Partner to pani powiedziała że ona nie zna takiego systemu 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to słyszałam i złożyłam wniosek w placówce, pani konsultantka powiedziała ,że gdy nie dostanę bonusów mogę reklamować

      Usuń
    2. U mnie to samo 😂 gdzieś kliknela i mowi ze ona tam nie ma dostępu. A na czacie pani napisała ze pierwszy raz słyszy żeby ktoś złożonego wniosku prawidłowo wyszukiwanego w odpowiedniej aplikacji nie widział 😂 a jak zapytalam co to znaczy prawidłowo wyszukiwanego to odpowiedziala ze to należy do obowiązków pracownika oddzialu... Także komedia...

      Usuń
    3. @Asia50
      W tej edycji promocji (w przeciwieństwie do poprzednich) wniosek złożony w placówce się nie zaliczy.
      W regulaminie poprzedniej edycji było tak: "w Okresie przystąpienia do Promocji złoży wniosek o otwarcie oraz otworzy rachunek Konto Przekorzystne wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay poprzez Podstronę internetową Banku lub aplikację PeoPay lub w oddziale Banku".
      W regulaminie obecnej promocji jest tak: "w Okresie przystąpienia do Promocji złoży wniosek o otwarcie oraz otworzy rachunek Konto Przekorzystne wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay poprzez Podstronę internetową Banku lub aplikację PeoPay".

      Usuń
    4. Mój wniosek tez przepadł w czeluściach banku, i trzy osoby nie mogły go znaleźć :)

      Usuń
  33. Też mnie odesłali :/ nie mogą znaleźć wniosku, mam czekać na kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy te 3 przelewy, które trzeba wykonać, to mogą być polecenia zapłaty, zlecenia stałe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o wpływy? Bo to one są wymagane w promocji. Czy to będzie standardowy przelew Elixir czy zlecenie stałe z innego banku, to z punktu widzenia Pekao nie ma znaczenia (bo przychodzi jak "zwykły" przelew).

      Usuń
  35. Czy komuś udało się sfinalizować wniosek internetowy w placówce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie i mężowi - tak, bezproblemowo. W poprzedniej edycji z premią 100,-zł. Pani w Oddziale, gdy usłyszała, że nie chcemy instalować aplikacji - stwierdziła z uśmiechem, że słusznie bo przecież i tak za chwilę zamkniemy konta. Było miło :)

      Usuń
    2. Mnie też się udało, chociaż znalezienie wniosku trwało kilka minut. Ale w sumie w placówce spędziłem nie więcej niż pół godziny, więc spoko ;)

      Usuń
    3. Ja również finalizowałam w placówce, do tego innej niż podałam podczas składania wniosku. Pani odnalazła wniosek i w ciągu kilkunastu minut konto mi otworzyła.

      Usuń
    4. Zakładałem konto w pierwszej promocji, i u mnie niestety Pani nie odnalazła mojego wniosku, a z pół godziny go szukała. Więc musiałem otworzyć konto jeszcze raz w oddziale.

      Usuń
    5. W sytuacji gdy pracownik otwiera konto klientowi, to zaliczane jest to do jego tzw. sprzedaży, a to ma wpływ na jego zarobki.

      Usuń
    6. Do promocji konta z premią 200 zł kwalifikują wnioski złożone przez Internet. I na podstawie takiego wniosku powinna zostać podpisana umowa o konto. Wnioski złożone w placówce nie kwalifikują do promocji.

      Usuń
  36. Mr. Złotówa, obrażam się i nie będę już pisał komentarzy na Bankobraniu, bo średnio co czwarty mój komentarz ginie w procesie moderacji :(
    PS. Oczywiście ten komentarz jest tylko do Twojej wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikuję, by poprosić Cię o wiadomość na kontakt@bankobranie.pl - sprawdzę co się stało, że komentarz się nie pojawił (czy Blogger - dostawca domeny, na której działa blog - uznał ją za spam, czy coś innego).

      Usuń
  37. Pracownicy oddziałów nie znajdują wniosku z prostej przyczyny - szukają po pesel, a szukać należy po nr telefonu. Innych danych we wniosku, który nie przeszedł wideoweryfikacji nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  38. Założyłem konto za pomocą biometrii, czy muszę jeszcze lecieć do oddziału ? Co z kartą, czy przyjedzie kurier, czy jednak wizyta w oddziale mnie czeka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli konto masz założone i weryfikacja przebiegła prawidłowo to nie musisz iść do oddziału. Karta przyjdzie listem.

      Usuń
    2. Nie musisz nigdzie lecieć. Karta debetowa przyjdzie pocztą a wszystkie limity czy nadanie pin-u załatwisz przez infolinie banku.

      Usuń
    3. Mnie nie dosłali PIN-u pocztą, więc musiałem pójść do oddziału, gdzie niemal po godzinie czekania pracownik to zrobił. Na początku następnego m-ca obciążyli mnie za to opłatą 20 groszy - groteska!

      Usuń
  39. Mr. Złotówa- Czy posiadanie konta maklerskiego (jest traktowane jako rachunek oszczednościowo-rozliczeniowy) i wyklucza z wzięcia udziału w tej promocji?
    Z góry dziekuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  40. W chwili obecnej nie warto próbować zakładać konta przy potwierdzeniu tożsamości przez aplikację na komórce (selfie + skan dowodu) od wczoraj mam problem przejściem etapu utykam na etapie zatwierdzenia umowy.

    Na chacie dowiedziałam się że trwają prace modernizacyjne i nie ma możliwości zatwierdzenia umowy w oddziale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Utyka na ostatnim etapie. 6 sierpnia przed południem przechodziłam proces. Co jakiś czas próbuję dokończyć, ale nie udaje się.

      Usuń
    2. To co napisałem powyżej jest już nieaktualne, System działa poprawnie błąd usunięto i udało mi się w końcu założyć konto.

      Usuń
  41. czy pormocja jest jeszcze aktywna?

    OdpowiedzUsuń
  42. Nikt nic nie wie ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ile czasu jest na założenie konta oszczędnościowego po otwarciu konta przekorzystego w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto oszczędnościowe na 3% można założyć do 30 września.

      Usuń
  44. Powiem tak, 35 min oczekiwania na infolinii i tak odesłali mnie do oddziału banku ponieważ brak możliwości odblokowania konta, które zostało zablokowane podczas składania wniosku (awaria systemu). Jestem zniesmaczony jak diabli

    OdpowiedzUsuń
  45. Hm, pytają mnie we wniosku o kod rekomendacyjny - ktoś coś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem na infolinię. To należy pominąć. Programu poleceń nie mają.

      Usuń
  46. Czy powinnam dostać odrębną informację o tym że będę brała udział w promocji i mogę zyskać 200 zł czy nigdzie takiej informacji nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczenie ma to w jaki sposób wniosek o konto został złożony. Dodatkowej informacji nie ma (wiążący jest obecnie obowiązujący regulamin promocji).

      Usuń
    2. Czyli jeśli złożyłam na stronie gdzie była informacja " załóż konto i zyskaj premie 200 zl" czy coś takiego to jest ok? :)

      Usuń
    3. Jeśli założyłem konto poprzez aplikacje peopay biorę udział w promocji?

      Usuń
    4. Mnie nie dosłali PIN-u pocztą, więc musiałem pójść do oddziału - groteska!

      Usuń
    5. To chyba ostatni bank działający w Polsce, który wysyła PIN listownie :)

      Usuń
    6. Toyota Bank wysyła nawet pierwsze hasło do logowania!

      Usuń
  47. wujekDobraRada8 sierpnia 2019 19:49

    W szczegółach rachunku oszczednościowego w polu "Oprocentowanie" mam pusto. Czy Wy też nie widzicie oprocentowania w Pekao24?

    OdpowiedzUsuń
  48. Zniknął link do otworzenia konta, na stronie banku nie widzę też tej promocji, czy aby nadal zatem powinna być otagowana jako aktywna promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest nadal dostępna. Link też działa (sprawdzałem przed chwilą na różnych urządzeniach i przeglądarkach). Jeśli u Ciebie problem jest (nadal), to proszę daj znać na jakim urządzeniu i przeglądarce. Sprawdzę.

      Usuń
    2. Ok znalazłem co powoduje problem, otóż z włączonym uBlockiem wycina linki z wpisu, dziwne bo zdarza mi się to bodaj pierwszy raz. Dla ciekawskich zrzut https://imgur.com/TD3F6RP

      Usuń
  49. "Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku."

    ktoś miał podobnie? padło na ostatnim etapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zresztą z wpisów powyżej można wywnioskować, że sporo osób miało ten sam problem.

      Usuń
    2. Dotarłem do ostatniego kroku i wybrałem oddział w którym ma się odbyć podpisanie umów. Formularz nie dał mi innego sposobu na zakończenie pracy jak tylko naciśniecie znaku X w prawym górnym rogu wyświetlanej strony. Nie pokazało mi się okno informujące o możliwości kontynuacji w oddziale a jedyna wiadomość mailowa informuje o tym że mogę się zalogować na stronę by uzupełnić wniosek lub sprawdzić status (hasło jednak nie zadziałało 2 razy, trzeci raz wolę nie próbować).

      Usuń
    3. U mnie też tak było i to oznaczało że wniosek wysłany. Bo w placówce wniosek znaleźli i umowa zawarta.

      Usuń
    4. Czyli jak mam : "Nie można kontynuować wniosku. Zapraszamy do najbliższego oddziału banku to wleźć na czat i próbować anulować wniosek a potem zakładać od nowa ?

      Usuń
  50. Promocja nadal aktywna. Wczoraj zakładałem koto - podczas zakładania przez link wniosek utknął ale dokończyłem w oddziale...
    Mam jeszcze pytanie. Czy w ramach promocji mogę założyć konto na dwójkę małoletnich latorośli (z bonusem 50 zł) dla każdego dziecka?

    OdpowiedzUsuń
  51. czy płatność blik liczy się jako ta spełniająca warunki promocji?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Przed chwila miałam rozmowę telefoniczną i pani mnie poinformowała, że płatność musi być kartą lub NFC. Blik nie spełnia warunku jednej płatności

      Usuń
    2. Dokładnie tak. Regulamin promocji to określa w ten sposób:
      "wykona minimum jedną transakcję bezgotówkową za pomocą karty debetowej wydanej do tego Konta lub za pomocą aplikacji PeoPay, poprzez dokonanie zapłaty za nabywane towary" (nie cytuję tego co dalej mówi ten regulamin, bo to wprowadza tylko dodatkowe zamieszanie).

      Również jeżeli chodzi o wymagane warunki aby korzystanie z konta i karty były bezpłatne, to w TOiP jest powiedziane:
      "W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty."

      W aplikacji PeoPay są dwie opcje które służą do wspomnianych płatności; "zbliż i płać" oraz "skanuj i płać".

      Usuń
    3. Dzięki. Czyli wsio rawno czy płatność kartą albo BLIK. Zresztą BLIK jest jednym z elementów tej apki PeoPay, a wprowadzili go raptem rok temu :)

      PS. Podobno przy zamykaniu konta kartę przecinaja nożyczkami - bezcenne!

      Usuń
    4. @Anonimowy 12 sierpnia 2019 15:13
      Nic nie rozumiesz nawet z tego co powyżej. Nie jest "wsio rawno" a wręcz przeciwnie.
      W tym co mówi zarówno regulamin jak i TOiP chodzi albo o płatności kartą albo o płatności z wykorzystaniem komunikacji NFC, czyli ZAWSZE z koniecznością fizycznego użycia czy to karty, czy smartfona lub smarwatcha.

      Poczytaj sobie może najpierw regulaminy i TOiP które masz podane na tacy w linkach. Potem poczytaj o możliwościach płacenia z użyciem NFC.
      O BLIKu zapomnij w tej promocji!

      Usuń
    5. Dokładnie - wystarczy wykonać minimum jedną transakcję bezgotówkową za pomocą karty debetowej wydanej do konta lub za pomocą aplikacji PeoPay.

      Usuń
    6. Przecież w regulaminie ani w toip nie ma mowy o płatnościach NFC. Jest zapis "dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub PeoPay". Zatem skoro jest wymagana transakcja PeoPay i jest tam Blik to dlaczego nie miałby się liczyć Blik?

      Usuń
    7. @Anonimowy 13 sierpnia 2019 22:05
      Płać jak tylko chcesz. Good luck - jak to zwykli mawiać za wschodnią granicą.

      Usuń
    8. @Anonimowy 13 sierpnia 2019 22:05
      Nie wiem czy zauważyłeś ale w aplikacji PeoPay jest jeszcze opcja "przelewy". Jak chcesz to też możesz - zgodnie z przyjętą interpretacją - z niej skorzystać. :P

      Usuń
    9. Nie mam PeoPay - ja tylko chcę przytulić premię i wypadam :)

      Usuń
    10. @Anonimowy, 14 sierpnia 2019, 10:44

      Jedną z funkcji BLIK jest m.in. przelew.

      Usuń
    11. Przelew BLIK nie jest jednak płatnością. Płatność to transakcja z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu (za nabycie towarów lub usług w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie).

      Usuń
    12. Czeki to jeszcze inna funkcja BLIK.

      Usuń
  52. Czy nadal w Pekao jest 6 miesięczna promocja do 100k na 3 % ? Jak wyglądają opłaty za konto i kartę ? Ktoś wie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj komentarze wyżej. Masz odpowiedź.

      Usuń
    2. Tak, ale do tego nie wystarcza Prze-korzystne.

      Usuń
    3. Zadałem wyraźne pytanie jakie są warunki na skorzystanie z 6 miesięcznego konta 100k na 3 % ? Jakie konta i jakie opłaty za te konta ?

      Usuń
    4. https://bankobranie.blogspot.com/2019/08/faq-promocji-200-zl-za-konto-przekorzystne-w-pekao.html

      Usuń
  53. W jakim celu przy zamykaniu konta przecinają kartę nożyczkami?

    OdpowiedzUsuń
  54. Po jakim czasie dostaliście kartę do konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tygodniu.

      Usuń
    2. A u mnie tydzień już minął, a karty nie dostałem i nie widzę jej w bankowości internetowej. Miał ktoś tak?

      Usuń
    3. Ja czekałem 10 dni na kartę. Nawet nie wiem czy była widoczna przed aktywacją.

      Usuń
    4. A czy przysłali już komuś PIN? Podobno przychodzi pocztą.

      Usuń
    5. Ja PIN nadałem sobie sam.

      Usuń
    6. Karta ma czas na dotarcie do 10 dni roboczych.

      Usuń
    7. Jak długo trzeba czekać na list z PIN-em?

      Usuń
  55. Złotówa,
    Czy bycie pełnomocnikiem konta w Pekao pozwala na udział w promocji? Tu jest mowa o współposiadaczu, a to chyba co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko posiadanie (lub współposiadanie) konta wyklucza z promocji. Pełnomocnictwo to inny rodzaj relacji (nie ma nic wspólnego z posiadaniem, a jedynie z upoważnieniem do pewnego zakresu działań).

      Usuń
  56. Przerwało mi składanie wniosku na etapie wyboru weryfikacji biometrycznej lub oddziału. Nie mogłem zaznaczyć ani jednego ani drugiego, ponieważ wyświetlał się komunikat, że coś poszło nie tak i nie mam uprawnień. Mogę jakoś dokończyć składanie wniosku online, czy muszę iść do oddziału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, więc sam sobie odpowiem :)
      można dokończyć składanie wniosku poprzez aplikację PeoPay albo przez stronę https://oferta.pekao24.pl/

      Usuń
  57. Czy można założyć konto na polski paszport?

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam pytanie co do późniejszego zamknięcia konta:
    Czy jeśli w styczniu 2019 wykonam 1 płatność Peopay i zapewnię wpływ 500 zł, to rezygnując z rachunku powiedzmy 20 stycznia, nie zostanę obciążony już żadnymi opłatami w lutym, a konto zostanie zamknięte po 30 dniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłata nie jest pobierana jeśli wpływ i płatność zostały wykonane w poprzednim miesiącu. Więc w styczniu trzeba je zrobić to w lutym opłat nie będzie.

      Usuń
    2. Za luty opłaty nie będzie, a co ciekawe, w takiej sytuacji istnieje możliwość zamknięcia konta 'od ręki' na tzw. porozumienie stron.

      Należy wówczas zwrócić kartę, która jest przecinana przez pracownika nożyczkami - to nie żart :)

      Usuń
    3. A co zrobić w sytuacji gdy wcześniej karta zostanie zagubiona lub skradziona?

      Usuń
    4. Koniecznie wyrobić nową, bo oni muszą przy zamykaniu konta przeciąć kartę nożyczkami :)

      Usuń
  59. Złożyłem wniosek przez internet, resztę chciałem dokończyć w oddziale banku i taka opcje zaznaczyłem. Niestety nie mam teraz wolnego czasu alby podejść do banku. Czy jest możliwość cofnięcia jakoś tego tak żebym mógł jednak dokończyć cały proces zakładania konta przez internet poprzez ta biometrie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontakt z infolinią i anulowanie wniosku. To chyba jedyna opcja. Wtedy złożysz nowy.

      Usuń
  60. Z wnioskami jest problem w oddzialach. Pani powiedziala mi ze miala juz ze 100 takich osob. W systemie Partner nie mogli znalezc ani po nr tel ani po pesel. Jest problem z systemami bankowimi cos zmieniaja i synchronizuja. Stad ta masakra techniczna. Chat odsyla do infolini, a ta to oddzialu, a ten kaze przychodzic i sie dopytywac czy moze u nich juz wszystko OK. Epoka lodowca. Problemem jest w tej promo posiadanie w przeszlosci jakiegokolwiek produktu banku, nawet 20 lat temu i skutecznie wtedy zamknietego. System to wykrywa i hamuje procesowanie wniskow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być efekt jakiegoś niedawno wprowadzonego 'usprawnienia' - ja miałem u nich konto kilka lat temu przez kilka dni, a problemów z założeniem Przekorzystnego w poprzedniej edycji tej promki nie było. Nawet zamknęli je w trybie natychmiastowym następnego dnia po wypłacie premii. Dobrze, że miałem ze sobą kartę płatniczą, bo oni wymagają jej zwrotu i natychmiast przecinają ją nożyczkami :)

      Usuń
    2. W moim przypadku nigdy karty nie wysłali. Przez telefon pani tłumaczyła się opóźnieniami i zepsutą maszyną do wydawania kart. Teraz nie wiem, czy ta karta, która przyjdzie jest do tego samego wniosku i czy wliczy płatności kartą do promocji, bo pytali, jaka to miała być karta..

      Usuń
  61. Czy ktoś orientuje się jak to jest z tym oprocentowaniem 3% . Żadnej lokaty na 3% nie widzę a na koncie oszczędnościowym w miejscu oprocentowanie jest "-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że zapewne patrzysz na tzw. bankowość internetową :)

      Usuń
  62. 3% nie jest na lokacie a na koncie oszczędnościowym. W Pekao24 oprocentowania chyba faktycznie nigdzie nie podają, ale jest naliczane dobrze. Mam już od 5 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn wpłacić po prostu na konto oszczędnościowe i czekać a odsetki same się nalicza mimo że nie jest to nigdzie podane ?

      Usuń
  63. Podczas wniosku można odznaczyc kartę walutowa. Czy w takim wypadku dostanę normalna kartę debetowa? Czy w przypadku zaznaczenia tej opcji będą to dwie karty? Oraz czy brak zaznaczenia karty walutowej wyklucza z uczestnictwa w promocji? Można taką kartę dobrać podczas podpisywania umowy w banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ją dostałam. To wielowalutowa karta debetowa. Waluty pln, usd, eur, chf i gbp. Nie miałam innej karty do wyboru. Pytanie do pana Złotówy- jeśli dobrze rozumiem regulamin mogę wcale nie aktywować karty i cały czas płacić Peopay i tak spełnić warunki uzyskania premii ( i na koniec nieco łatwiej pozbyć się karty )?

      Usuń
    2. Karta wielowalutowa to to samo. Normalnie jest PLN, ale możesz ją podpinać pod rachunki walutowe.

      Jak już masz kartę to ja bym kartę aktywował i płacił kartą skoro są różne opinie na ten tamat.

      Usuń
    3. Ja w poprzedniej edycji kupowałem co m-c w Kaufland jedną bułkę kajzerkę za 29 groszy :)

      Usuń
  64. Jak otworzyć to konto oszczędnościowe na 3% W bankowości internetowej nie widzę takiej możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  65. czy można rozwiązać umowę przed 14 dniami zawartą w oddziale banku i wziąć udział w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu 14 dni odstąpić można od umów zawartych poza siedzibą firmy (banku) np. przez kuriera czy u jakiegoś przedstawiciela. A tu masz umowę w banku, więc w grę wchodzi tylko wypowiedzenie. A to już cię w niczym nie urządza.

      Usuń
    2. Oni chyba wciąż pobierają opłatę w przypadku zamknięcia konta przed upływem 90 dni.

      Usuń
  66. Witam, czy jak mam w tym Banku założony Pakiet emerytalny IKE to mnie to wyklucza z tej promocji czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  67. co oznacza "nie było się związanym z bankiem" czy posiadanie jednej akcji banku jest jednoznaczne z byciem związanym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o związanie umową o ROR.

      Usuń
    2. Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która:
      "w żadnym dniu od 01.08.2018 r. do 31.07.2019 r., nie była związana z Bankiem [Pekao - przyp. Mr. Złotówa], w tym również jako współposiadacz, umową rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w PLN".

      Zatem tylko posiadanie (lub współposiadanie) konta osobistego eliminuje z promocji. Wszystko inne nie przeszkadza :)

      Usuń
    3. Pytanko: rachunek jest na mamę, która nigdy nie była związana z Pekao, ale współposiadacz (pełnomocnik rachunku) był i jest związany z bankiem Pekao.
      Czy mama dostanie (po spełnieniu warunków)premie 200 zł i 3% na koncie oszczędnościowym?

      Usuń
  68. Witam,
    Przy zakładaniu konta w banku otrzymałam informację, że w przypadku braku wpływu 500 zł naliczana jest opłata za prowadzenie konta 600 zł... Czy jak założyłam konto w ostatnich dniach sierpnia a nie dokonałam wpłaty w sierpniu to jest możliwość, że taka opłata zostanie naliczona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w oddziale zrozumiałem, że opłata za prowadzenie wynosi 6 zł miesięcznie a nie 600.
      Zależy jeszcze od wieku, w jakim pani jest.

      Usuń
  69. Wniosek przez internet złożyłem 29 sierpnia, ale był problem z weryfikacją tożsamości przez telefon to wybrałem się do oddziału, ale dnia 4 września i dopiero wtedy podpisałem wszystkie umowy.
    Ciekawe czy naliczy się to do promocji, pani zarzekała się, że tak, tylko muszę spełnić podane warunki, no ale to oczywiste. Chodzi mi o sam fakt złożenia wniosku w sierpniu, a podpisaniu umowy we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń