700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

6.08.2019

Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: premia do 120 zł za pensje

Do wybranych klientów ING Bank Śląski wysłał propozycję udziału w promocji, w której premiuje zapewnienie wpływów na konto. 

Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: premia do 120 zł za pensje
To już kolejna tego typu propozycja banku z lwem w logo. I podobnie jak we wcześniejszych edycjach promocji, tak i teraz do wzięcia jest premia pieniężna 100 lub 120 zł.

💡 Jeżeli jeszcze nie jesteś klientem ING Banku Śląskiego, sprawdź jak zyskać na otwarciu konta. Do zgarnięcia czeka do 140 zł za Konto Direct lub (w alternatywnej akcji) do 140 zł za Konto Mobi (w tym przypadku to konto dostępne wyłącznie dla osób w wieku 18-26 lat).

ING Bank Śląski: premia do 120 zł za pensje


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być posiadacz konta osobistego w ING Banku Śląskim (Direct, Komfort, Klasyczne, Student, Mobi), który wiadomością w systemie bankowości Moje ING otrzyma zaproszenie do wzięcia udziału w promocji.
💡 Jeśli nie masz zaproszenia od ING Banku Śląskiego, sprawdź jak możesz sobie to odbić np. premią 200 zł od Pekao albo nagrodami o wartości min. 230 zł od Santandera.

Nagroda. W promocji uzyskać można 100 lub 120 zł. To premia pieniężna, którą bank wypłaci na konto osobiste, więc środki te będzie można przeznaczyć na dowolny cel.

Zasady promocji. Jeśli masz zaproszenie od banku, to aby zdobyć premię:
  • do 30.09.2019 r. zapisz się poprzez wniosek dostępny w Moje ING;
  • w okresie od 22.07.2019 do 28.02.2020 r., w czterech dowolnych miesiącach zapewnij wpływy na konto z tytułu wynagrodzenia na łączną kwotę min. 1 000 zł; 
  • na dzień wypłaty premii (ma to nastąpić najpóźniej do 12.03.2020 r.) posiadaj konto, na które otrzymujesz wynagrodzenie.

Za spełnienie powyższych warunków będzie Ci się należała premia w wysokości 100 zł. Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe 20 zł (czyli łącznie 120 zł), to najpóźniej do 30.09.2019 r. w bankowości internetowej złóż dyspozycję przelewu wynagrodzenia na konto w ING Banku Śląskim. Należy to zrobić po zalogowaniu do bankowości internetowej według następującej ścieżki: Konto => Wnioski => Dyspozycja przelewu wynagrodzenia. Dla uzyskania tego dodatkowego bonusu w wysokości 20 zł wynagrodzenie musi wpływać w kwocie min. 1 000 zł (dopiero po złożeniu ww. dyspozycji). Wtedy też wpływ musi być jednorazowy (musi wpłynąć co najmniej 1 000 zł za jednym razem, a nie wieloma przelewami, które w sumie dałyby taką kwotę w ciągu miesiąca)

Skoro już kilka razy padło słowo "wynagrodzenie", to teraz czas wyjaśnić czym ono jest dla ING Banku Śląskiego. A w regulaminie bank ogranicza się jedynie do następującego zapisu:
"Nie będą brane pod uwagę: przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne w oddziałach lub wpłatomatach Banku [tj. ING Banku Śląskiego - przyp. Mr. Złotówa]"

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Maćkowi.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

50 komentarzy:

  1. Czyli wpływ może być od znajomego który ma prywatne konto w innym banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być nawet z twojego konta ;)

      Usuń
  2. Właśnie zapisałem się do tej promocji. Konto założyłem w lipcu w promocji do 140zl. I tam i tu jest 20zl za wynagrodzenie. Czy wobec tego mogę liczyć na 2x20 czyli 40zl?

    OdpowiedzUsuń
  3. w przypadku kiedy wynagrodzenie wpływa już na konto ING to nie ma co liczyć na mejla z zaproszeniem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka edycji temu dostałam zaproszenie chociaż brałam udział w promocji za otwarcie konta i już miałam wpływy. Dostałam 140 zł za otwarcie konta i 100 zł za wpływy.

      Usuń
    2. @Anonimowy, 6 sierpnia 2019, 17:46

      Dokładnie - to zaproszenie nie jest wysłane przez e-mail.

      Usuń
    3. Trzeba sprawdzić wiadomość w Moje ING. Tam też będzie odnośnik do rejestracji.

      Ja już kiedyś dostałem 2 razy, tj. w 2 edycjach i premie też były wypłacone te 2 razy 🙂

      Usuń
  4. My z żona założyliśmy swoje konta pod koniec czerwca, oboje dostaliśmy premie (po reklamacjach) 16. lipca i już nazajutrz oboje zamknęliśmy nasze konta. Ciekawe czy możemy przystąpić do tej promki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm ciekawe czy przelew z innego konta przejdzie. W zeszłej edycji było wskazane, że nie będą brane pod uwagę przelewy z konta indywidualnego. Teraz tego zapisu nie ma. Zobaczymy czy się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konto założone w marcu. Zaproszenie dostałem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tu chodzi o odpowiedź poprzez klikniecie w pojawiające się okno z treścią "Przelewaj pensję na konto w ING"?

    Dalej: "Złóż dyspozycję przelewu wynagrodzenia na Twoje konto w naszym banku, a my zajmiemy się resztą. Wystarczą nazwa i adres Twojego pracodawcy.

    Jeśli wskazujesz konto do przelewu wynagrodzenia po raz pierwszy, pobierz nasz formularz i przekaż go pracodawcy."

    Nie ma tu mowy o żadnej promce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Pisze wyraźnie w ich wiadomość, że zapraszają do wzięcia udziału w promocji. Dają link do regulaminu i strony z formularzem do zapisu.

      Usuń
    2. Nie. Dostajesz zaproszenie poprzez pojawienie się odpowiedniej ikonki w sekcji Konta (mowa akurat o aplikacji, nie sprawdzałem na www) i jak w się zgodzisz na udział to potem dostajesz wiadomość z potwierdzeniem, że przystąpiłeś do promocji.

      Usuń
    3. To dlaczego nie mam żadnej wiadomości z zaproszeniem tylko takie okno? To jest jakieś nieporozumienie, żeby jednym przysyłać, a innym nie!

      Usuń
    4. Takie zapraszanie do przelewania wynagrodzenia jest już od dłuższego czasu (ale sam banner nie jest zaproszeniem do promocji, gdy nie ma mowy o premii do 120 zł i brakuje odnośnika do rejestracji w promocji). Podobnie do zapewnienia wpływów wynagrodzenia zachęca PKO BP i jeszcze chyba w kilku innych bankach kojarzę takie komunikaty, które od czasu do czasu się pojawiają. Bankom zależy na tym, żeby wpływało wynagrodzenie, bo taki klient i mniej skłonny do zmiany konta (nie możemy na wszystkich patrzeć swoją miarą), i jeszcze bank może mu proponować kredyty (w oparciu o dochody uzyskiwane przez klienta).

      Usuń
  8. Mam pytanie, czy mozna zrezygnowac z karty debetowej i uczestniczyc w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie nie ma nic na temat karty.

      Usuń
    2. Można, ja uczestniczę w poprzedniej promocji a karty od dłuższego czasu nie posiadam

      Usuń
  9. Ja w tamtym roku czekałam i się nie doczekałam a już kilka lat mam konto wypłatowe. Jak dla mnie to granie na naiwności ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam konto od roku a już dwa razy dostałam zaproszenie 😁

      Usuń
    2. To chyba moja 3 albo 4 akcja tego typu konto od 2016. Po co ci maja placic za wyplaty skoro sam przelewasz

      Usuń
  10. Ja już nie miałbym jak spełnić warunku bo wynagrodzenie i tak dzielę na Citibank i Santandera. Na 3 transze się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanie ogólne do Złotówy i innych.
    Dostałem komunikat z Toyoty, że tylko w aplikacji mobilnej można będzie potwierdzać transakcje.
    A co z tymi co nie mają miejsca na telefonie na wszystkie aplikacje bankowe?
    Tylko sensowne propozycje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może token zostanie ale płatny?

      Usuń
    2. Nie interesuje ich los zwykłych ludzi. Nie mam smartfona i co z moimi pieniążkami? Zawsze miżna napisać proszę mi kupić smartfon toyoto banku ciekawe czy zaproponują wtedy kredyt

      Usuń
    3. Wie ktoś jak na 1 smartfonie upakowac więcej aplikacji. Aktywny bankobraniowiec ma przecież kilka kont bankowych.

      Usuń
    4. Ta wiadomość od Toyota Bank mówi, że od 19. sierpnia RÓWNIEŻ w aplikacji mobilnej można będzie potwierdzać transakcje :)

      Usuń
    5. Oto ich rada:

      - między 19. sierpnia a 13. września będziesz jeszcze mógł zalogować się jak dotychczas czyli z użyciem tokena
      - od 14 września użycie tokena nie będzie już możliwe
      - aktywuj Mobilną Autoryzację przed 13. września

      Usuń
    6. Przewiduję masowy exodus z TB podobnie jak to miało miejsce w TMUB po wprowadzeniu restrykcji ze zwrotem za płatności kartą.

      Usuń
    7. To raczej mocno niszowy bank specjalizujący się w pożyczkach na zakup bądź dzierżawę samochodów Toyota.

      Usuń
    8. Wygląda na to, że po tej zmianie bedzie jeszcze bardziej niszowy :)

      Usuń
    9. Ciekawe ilu klientów ma obecnie TB :)

      Usuń
  12. Zamiast tego 'zaproszenia' dostałem od nich taką oto zajawkę:

    "Zmiany w logowaniu i w autoryzacji dyspozycji

    Wprowadzamy zmiany w logowaniu do Mojego ING i aplikacji Moje ING mobile. Zmieniamy również sposób autoryzacji dyspozycji w aplikacji.

    Od 20 sierpnia możemy poprosić Cię o kod SMS w trakcie logowania, a w przypadku logowania lub dyspozycji w aplikacji mobilnej - o PIN"

    Czy to jakiś amok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w tym nic wyjątkowego. W jednym z banków już jakiś czas tak mam, że w przypadku dokonywania przelewu w aplikacji, dodatkowo muszę za każdym razem podawać 8-cyfrowy kod w celu autoryzacji takiego przelewu.
      Oczywiście, jest to irytujące i nie wiem czy aby na pewno bezpieczne.
      W Santander też muszę dodatkowo podawać PIN. I tak będzie w każdym banku lub - może poza jednym - prawie w każdym.

      Usuń
    2. 1. Mogą poprosić więc nie będzie zawsze.
      2. Urządzenie będzie można dodać do zaufanych. Wtedy logowanie po staremu.

      Usuń
    3. Wymaganie potwierdzenia kodem SMS przy logowaniu do konta INTERNETOWEGO to przykład skrajnej głupoty. Amen!

      Usuń
    4. Najzabawniejsze jest, że ta unijna dyrektywa PSD2 wcale tego nie wymaga. To wygląda na jakieś kolejne nieporozumienie.

      Zadziwiające, ze podczas tzw. weryfikacji przy kontakcie telefonicznym wystarczą im pytania o nazwisko panieńskie matki, detale specyficznie dotyczące posiadanych 'produktów' czy nawet datę urodzenia.

      Usuń
    5. Co ma logowanie do konta internetowego do kodów SMS wysłanych na telefon klienta? Paranoja!

      Usuń
    6. To są wytyczne z dyrektywy PSD II więc banki niewiele mają do gadania.

      "Silne uwierzytelnienie polega na tym, że klient musi potwierdzić swoją tożsamość wykorzystując (przynajmniej) dwie z trzech informacji: coś, co tylko on wie; coś, co tylko on ma i coś, co tylko jego charakteryzuje"

      No to coś co tylko on ma jest właśnie logowaniem za pomocą sms-a z nr tel. tylko przez niego posiadanego.

      Usuń
    7. W wielu krajach na Zachodzie wystarcza podać unikalną wiadomość znaną jedynie klientowi, którą wcześniej sam definiuje. Może to być np. ksywka brata w szkole podstawowej, nazwisko panieńskie matki, wybrany obrazek, etc. lub ich kombinacja.

      Usuń
    8. Przebywam czasowo poza Polską, ale po powrocie natychmiast zamykam Konto z Psem - jako powód zamierzam podać właśnie tą idiotyczną zmianę reguł gry!

      Usuń
    9. Toyota Bank na swojej stronie ma taki rodzynek:

      "Dlaczego Toyota Bank nie wprowadzi haseł SMS do logowania i autoryzacji transakcji?

      Zgodnie przepisami oraz Dyrektywą PSD2 hasła SMS nie spełniają wymogów SCA (ang. strong customer authentication). Szczególnie w zakresie wymagania, by wszelkie zmiany kwoty lub odbiorcy skutkowały unieważnieniem wygenerowanego kodu uwierzytelniającego – z uwagi na zupełny brak kontroli nad raz wysłanym kodem SMS. W związku z tym Toyota Bank, ze względu na zachowanie bezpieczeństwa nie zdecydował się na wprowadzenie haseł SMS" - cyrk!

      Usuń
    10. Ta sprawa spoko kwalifikuje się na skargę do UOKiK.

      Usuń
    11. Reasumując: decydenci z Brukseli utrudniają tylko uczciwym ludziom życie, a wystarczy pójść do operatora i wyrobić sobie duplikat SIM i tyle z tych wszystkich zabezpieczeń :)

      Usuń
  13. rozumiem, że przy dyspozycji wynagrodzenia można zaznaczyć opcje dostarczenia osobiście do pracodawcy i to też będzie się liczyć?
    no i wtedy można nie dostarczyć i zrobić jakiś przelew "od kolegi" i zgarnąć 120zł?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero wczoraj dostałam zaproszenie do promocji. Już 2-gi raz.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...