700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

5.09.2019

Premia pieniężna 251 zł w promocji "Skorzystaj z kontem" w BNP Paribas

Wystartowała nowa promocja, w której za Konto Otwarte na Ciebie zyskać można 251 zł.

Promocja "Skorzystaj z kontem" w BNP Paribas
W skrócie charakterystyka tej okazji do bankobrania wygląda tak: udział brać mogą nawet byli posiadacze konta w BNP Paribas (krótki okres wykluczenia), warunki do spełnienia są bardzo proste, a całość gratyfikacji zgarnąć można całkiem szybko.

[Promocja zakończona. Kliknij i sprawdź aktualne promocje w BNP Paribas.]

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku. Z promocji wykluczeni są także współposiadacze kont w tych bankach.

Umowa z BGŻ Optima na szczęście nie przeszkadza w udziale w niniejszej promocji.

Nagroda. W promocji uzyskasz 251 zł (konkretnie są to 2 bonusy w wysokości 100 i 151 zł), które wpłyną na Twe konto w BNP Paribas. Środki te będzie można więc przeznaczyć na dowolny cel (wydać, przelać lub wypłacić).

Limit rejestracji w promocji. Udział w akcji wziąć może 3 000 osób. Gdyby pula rejestracji wyczerpała się przed czasem, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Kto więc zdąży to zrobić, ten może mieć pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).

Zasady promocji "Skorzystaj z kontem". By wziąć udział w akcji:
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 30.09.2019 r. złóż wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (o tym którą najlepiej wybrać, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • do 7.10.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej;
  • w październiku 2019 r. wykonaj 2 przelewy z konta za pomocą bankowości internetowej lub poprzez aplikację mobilną (mogą być to przelewy na dowolne kwoty nawet na własne konto w innym banku).

I to już wszystko, by zgarnąć bonus 100 zł. Ale do wzięcia jest jeszcze drugi bonus w wysokości 151. By się na niego załapać, oprócz spełnienia warunków uzyskania bonusu 100 zł, w listopadzie i grudniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy):
  • wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz 
  • zapewnij wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł.

Wypłata bonusów. O przyznaniu bonusów, organizator promocji poinformuje Cię mailowo:
  • do 21.11.2019 r. (o bonusie 100 zł za otwarcie konta oraz 2 przelewy w październiku) oraz 
  • do 20.01.2020 r. (o kolejnym bonusie 151 zł za spełnienie warunków w listopadzie i grudniu).

Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 25.11. zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych otrzymanych w mailu), by tam podać numer rachunku konta założonego w promocji. To na to konto wpłyną bonusy: 100 zł ma być wypłacone najpóźniej do 30.11.2019 r., a kolejna wypłata (151 zł) przewidziana jest do 31.01.2020 r. Do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.

Ważne wskazówki


Spełniając warunki promocji, pamiętaj o poniższych zasadach:

▶️ Przelewy jakie należy wykonać na potrzeby promocji mają być zlecone za pośrednictwem bankowości internetowej (Pl@net lub GOonline) albo aplikacji mobilnej dla klientów BNP Paribas (GOmobile). Do promocji nie zostaną zaliczone przelewy natychmiastowe, ani przelewy wykonane za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych ("tj. Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych").

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą, to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

W gruncie rzeczy chodzi tutaj jedynie o wykluczenie metod, które pozwoliłyby na szybki obrót na karcie, bez faktycznego robienia zakupów. Spokojnie można jednak płacić w różnych sklepach (spożywczych, odzieżowych), marketach, aptekach, drogeriach, na stacjach paliw, w lokalach gastronomicznych, kinach, restauracjach itd.

▶️ Wpływy na sumę min. 1 000 zł mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Możesz więc np. wykonać przelew z własnego konta w innym banku. Wpływ oznacza pojawienie się w historii konta - nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas.


Konto Otwarte na Ciebie - prześwietlenie oferty BNP Paribas


Opis konta otwieranego w promocji jest dość długi, ale wynika to z faktu, że do wyboru jest jedna z trzech kart do konta. Jeśli nie chcesz nic za nią płacić, podpowiem Ci już teraz: skup się na Karcie Otwartej na Dzisiaj.

Główne cechy konta to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • BNP Paribas daje do wyboru jedną z trzech poniższych kart do konta: 
    • Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash; 
    • Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.;
    • Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży. 

Jeśli nie należysz do osób, które cenią dodatki w postaci ubezpieczeń, jak i darmowe wypłaty z bankomatów nie są dla Ciebie priorytetem, a chcesz jak najtaniej (czytaj: za darmo) korzystać z konta, wybierz Kartę Otwartą na Dzisiaj. W tym przypadku jedna płatność kartą miesięcznie wystarczy, by mieć konto i kartę za darmo!

Złożenie wniosków o konto objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa od banku. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy już kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej.


Przydatne dokumenty:

69 komentarzy:

  1. Jak sprawdzić kiedy zamknąłem konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii.

      Usuń
    2. Najlepiej w oddziale, w którym było zamykane :)

      Usuń
    3. A jeszcze najlepiej na wypowiedzeniu umowy, które zawsze warto sobie zachowywać 😉

      Usuń
    4. Najpierw bank musi wydać mi nową kartę na którą czekam od 1 wrzesnia po wygaśnięciu daty ważności starej karty

      Usuń
  2. Jakieś zgody marketingowe we wniosku są wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dobrowolne.

      Usuń
    2. We wniosku o konto zgody są dobrowolne (regulamin promocji żadnej nie narzuca).

      Usuń

  3. Dla mnie ten bank to jakaś żenada, chociaż ja osobiście nie miałem z nim problemów. Żona złożyła kiedyś wniosek o konto w promocji, który olali (nie podjęli się finalizacji, nie przysłali kuriera). Po pół roku złożony wniosek w następnej promocji - odrzucony, bo przecież w systemie widnieje wniosek w trakcie realizacji. Interwencje e-mail, infolinia nic nie dawały. Rada na infolinii: jedyne co można to założyć konto bez promocji w oddziale. Tylko po co, w takiej niepoważnej instytucji? Ostatnio promocja organizowana przez firmę zewnętrzną A nie bank bezpośrednio dała nadzieję, że coś się zmieni (ta z bonami do Biedronki) - wniosek złożony, poza mailem który wygenerował się automatycznie, że wniosek został złożony (i wstępną wersją umowy) - brak odzewu, kurier nie przyjechał od dwoch tygodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej wina kuriera w twoim rewirze. I do jego centrali trzeba zgłaszać reklamacje a nie do banku.

      Usuń
    2. Po pierwsze bank winien informować o tym, że wysyła kuriera, po drugie monitorować sytuację czemu klient wniosek złożył a umowa nie podpisana

      Usuń
    3. Może i dobrze się stało, bo to mógłby być jedynie początek schodów. W trakcie zamykania mojego konta w jednym z oddziałów BGŻ panienka z okienka bez mojej wiedzy zmieniła metodę otrzymywania wyciągów z elektronicznych na papierowe. W rezultacie tego w ostatnim miesiącu posiadania konta - a dokładniej w okresie wypowiedzenia konta - dostałam wyciąg papierowy za co obciążono mnie kwotą 6 zł.

      Złożyłam bezskutecznie 3 reklamacje oraz jedno odwołanie do arbitrażu i na wszystkie otrzymałam pisemne odpowiedzi listami poleconymi co wygenerowało im koszty własne: 4 x 5,65 zł = 22,60 zł. Dochodzi do tego czas jaki oni na to poświecili w sytuacji gdy mogli zwrócić mi te 6 zł i byłoby po sprawie.

      Dopiero po odwołaniu do rzecznika przy BGŻ opłatę mi zwrócili. Zajęło to ponad 3 miesiące i 4 listy polecone, które mi wysłali - żałosny spektakl niekompetencji i totalnej arogancji wobec klienta!

      Usuń
    4. A ja złożyłem wniosek i podałem adres dla kuriera w inne miejsce niż mam jako adres dla doręczeń (jestem na wakacjach). To było powodem odrzucenia mojego wniosku jako niezgodność podanych danych adresowych!!! Panienka przy tel. nic nie może zrobić i poleca złożyć ponowny wniosek jednak mój pesel już jest w bazie i nie mogę się zarejestrować... żenada

      Usuń
  4. Drogi Autorze, chciałabym prosić Cię o powróżenie z fusów w oparciu o Twoje doświadczenie :) Aktualnie biorę udział w kilku promocjach i mimo, że ta wydaje się bardzo korzystna to mogę mieć wtedy problemy ze spełnieniem warunków we wszystkich (głównie chodzi o wydatki na 300zł z kilku kart). Do brzegu- myślisz, że ta promocja będzie miała kontynuację w najbliższych miesiącach, czy na coś wartego uwagi trzeba będzie poczekać? Nie chcę wydawać pieniędzy na siłę, bo nie taki jest cel :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocje konta w BNP Paribas dość często się pojawiają, więc jest szansa na kolejne akcje.

      Usuń
  5. Mr Złotówo - czy jeżeli posiadam kartę kredytową WIZZ wydaną jeszcze przez Raiffeisen Bank to czy mogę przystąpić do promocji? Proszę o info. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z promocji wyklucza posiadanie umowy ramowej (o rachunki) i konta osobistego w BNP Paribas. Zatem w przypadku posiadania karty kredytowej udział w promocji konta powinien być możliwy (choć Czytelnicy donosili o przypadkach, w których wtedy wniosek odsyłał ich do bankowości internetowej, by tam założyć konto... no ale takie konto nie byłoby już objęte promocją; w ostatnim czasie miało się to jednak zmienić i te wnioski o konta mimo posiadania karty miały być procesowane poza bankowością).

      Usuń
    2. Mr Złotówo - mam tylko KK z BNP BGZ Paribas i dostalem pod koniec procesu podawania danych:
      Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.
      Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej.

      Czyli jak rozumiem, moge sobie odpuscic dalsza 'zabawe' by zalapac sie na promocje.

      Usuń
    3. Wczoraj składałem wniosek, ale niestety system w ostatniej fazie weryfikacji go odrzucił. Na maila przysłał następującą informację:
      "Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.
      Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej:

      Zaloguj się do Pl@net"
      Złotówo czy to oznacza, że nie będę mógł się załapać na tą promocję?

      Usuń
  6. Do kiedy trzeba trzymać konto i kartę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Strona po dokonaniu rejestracji nie przenosi do założenia konta w banku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypełnieniu formularza i kliknięciu ZAREJESTRUJ SIĘ pojawia się przycisk OTWÓRZ KONTO.

      Usuń
    2. Link do wniosku przychodzi też mailem.

      Usuń
    3. Po interwencji na infolinii promocji link dosłali w osobnym emailu ponieważ nie doszedł w mailu wysłanym po rejestracji. Przycisk OTWÓRZ OKNO wygląda na to, iż tylko odświeża stronę.

      Usuń
  8. dzien dobry, czy jeśli mam konto (przeniesione przez sam bank Raiffeisen) w celu obsługi kredytu mieszkaniowego to mam szansę na promocję czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz brać udział.

      Usuń
    2. Jeśli masz konto (z czasów Raiffeisen Polbanku) to w praktyce jesteś już posiadaczem konta w BNP Paribas. A to wyklucza z możliwości wzięcia udziału w promocji.

      Usuń
  9. Czy posiadając tylko konto walutowe w tym banku (założone dobrych kilka lat temu, bank był pod wtedy inną nazwą) jestem wykluczony z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto walutowe to nie konto osobiste.

      Usuń
  10. Złotówo,
    skąd masz pewność, że umowy z BGŻ Optima nie pozbawiają możliwości udziału w promocji? Ja niedawno konto z BGŻ Optima zamknąłem, ale mam wątpliwości. Przecież po połączeniu BGŻ i BNP Paribas byłem stroną umowy z BNP Paribas, czyli nie jest spełniony par. 2 ust. 1 pkt 2 Regulaminu:
    "w okresie 9 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku".
    Kontaktowałeś się może z Organizatorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzone w teorii i w praktyce. Tak było też w poprzednich promocjach. W BGŻ Optima obowiązuje odrębna umowa ramowa. A poza tym w BGŻ Optima nigdy nie było możliwości założenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, bo dostępne były (i w sumie nadal są) jedynie oszczędnościowe.

      Usuń
  11. Mam pytanie a jak posiadam kredyt w Polbank to też się łapię na promocję czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego po kliknięciu na poczcie email linku kliknij tutaj by otworzyć konto się on nie otwiera (puste pole)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej masz adblocka. Wyłącz.

      Usuń
    2. U mnie pomogło.

      Usuń
  13. Mam problem z aktywacją bankowości internetowej. Mowa o błędzie. Czy ja coś robię źle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw trzeba wyrobić PIN do karty. Później można aktywować bankowość.

      Usuń
  14. To płatność kartą przez internet za prąd czy inne rachunki nie zaliczy się do bonusu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od kodu MCC. Płatności za rachunki często mają 4900

      Usuń
    2. Na pewno zaliczą się płatności za gaz w eBOK PGNIG. Sprawdzone.

      Usuń
    3. Tylko że tam kasują dodatkową prowizję 0,50 zł.

      Usuń
  15. Czy można wziąć udział w tej promocji biorąc aktualnie lub wcześniej udział w promocji tego banku odnośnie karty kredytowej ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Do konta jest wydawana karta kredytowa czy debetowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zlotowo odpowiedz.

      Usuń
    2. Do konta wydawana jest karta debetowa. Karta kredytowa to odrębny produkt, który nie wymaga posiadania konta osobistego.

      Usuń
  17. Ktoś się orientuje jaki kod MCC mogą mieć sklepy typu Biedronka, Lidl czy Kaufland?

    OdpowiedzUsuń
  18. problemy technicze z kartą od sierpnia , ja czekam na kartę od 06.09. , więc nie uruchomie konta i logowania a oni uruchomili kolejna promocję . To chyba nadaje sie dla nadzoru bankowego !

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzien dobry! Podczas skladania wniosku o konto wyskorzyl blad i pokazuje sie informacja zeby sie udac do najblizszej placowki. Obawiam sie jednak ze jak zaloze konto tam, a nie przez smsa to nie spelnie warunkow promocji. Jak to zalatwic, zeby nie stracic szansy na otrzymanie nagrody?
    Dziekuje,
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz złożyć reklamację że miałeś taki komunikat i chcesz być włączony do promocji.

      Usuń
  20. Czy mogę spełnić tylko jeden warunek w promocji (pierwszy )i uzyskać zwrot 100zl?

    OdpowiedzUsuń
  21. Do admina i osób korzystających z tej promocji - czy jest ona w ogóle dostępna, bo to co się dzieje z moim wnioskiem to jakiś Żart. 10 września mój wniosek o konto przeszedł pozytywną weryfikację. Miał przyjechać kurier z kartą i aby dopełnić formalności. Ponad 10 dni nie było odezwu, w końcu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że adres do wysyłki był inny niż korespondecnyjny, zmieniłem to i do teraz cisza.... Dzwonię dziś do banku i się dowiaduję, że wystąpił jakiś błąd techniczny i czekają na wydrukowanie karty... bardzo dziwne.... Pytam się ile to potrwa, to pani nie wiedziała, a na otwarcie rachunku w promocji jest przecież czas do 7 października. Na końcu pani nie miała w ogóle podglądu, czy adres do wysyłki został już prawidłowo zmieniony. Pierwszy raz spotykam się z taką amatorką! Czy ta promocja w ogóle zadziała, czy nastawiać się na rezygnacje z niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia wygląda... słabo. Chwilowy problem z wydaniem kart był, ale z tego co mi wiadomo to obecnie go nie ma. Sugerował bym jeszcze złożyć reklamację (będzie zabezpieczeniem na wypadek niezmieszczenia się w czasie).

      Usuń
    2. U mnie ta sama sytuacja, karty nie ma od 5 września na reklamacje nie odpowiedzieli :)

      Usuń
  22. U mnie identyczna sytuacja. 21 września zawarta umowa online. 23 września email, że karta przekazana do wysyłki. Do tej pory jej nie mam. Na infolinii informują, że problemy na linii produkcyjnej. Minął 7 października. Nie wiem co robić. Będę próbował jeszcze raz się z nimi konsultować. Dostęp do bankowości elektronicznej też dopiero chyba mogę mieć po tym jak odbiorę kartę?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś jeszcze nie otrzymał do tej pory karty? Co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, proszę o informację czy aby dostać pierwszy bonus muszę otrzymać wiadomość mailową od Banku? Czy już ktoś otrzymał takiego maila, i może podać informację jak jest zatytułowany ?? Rozumiem, że jak nie otrzymam wiadmość proszącą o poniższe dane to bonus nie zostanie mi przyznany? - ,,Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 25.11. zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych otrzymanych w mailu), by tam podać numer rachunku konta założonego w promocji."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musisz otrzymać wiadomość mailową. Jak będzie zatytułowana nie wiadomo, ale raczej po tytule rozpoznasz że chodzi o premię bankową ;). Jakby co to ja konto w tej promocji założyłem i też jeszcze maila nie mam. Podejrzewam, że jeśli do 25.11 trzeba się zalogować i potwierdzić dane to mail będzie wysłany 18.11. Jeśli nie otrzymasz wiadomości to nie otrzymasz premii - wtedy zostaje reklamacja (oczywiście jeśli masz pewność że spełniłaś/eś warunki promocji).

      Usuń
    2. Mail ma być przesłany do 21.11. (i bazując na doświadczeniu z poprzednich edycji, jest wielce prawdopodobnym, że dopiero wtedy te wiadomości przyjdę; w najlepszym przypadku 1-2 dni wcześniej). Dane z maila są niezbędne do zalogowania się na stronie promocji (ta opcja dopiero zostanie tam udostępniona), gdzie będzie trzeba podać numer rachunku.

      Wiadomość czasem kryje się do folderów typu spam, oferty itp., więc warto i tam zaglądać. Mail na 99,9% przyjdzie z adresu skorzystajzkontem@bnpparibasplus.pl

      Usuń
  25. Dlaczego pobrano mi opłatę w wysokości 3zł? Czy w miesiącu 9 (wrzesień) trzeba było zrobić transakcję, żeby nie płacić opłaty za kartę czy dopiero w październiku zrobić transakcję i przelewy?

    OdpowiedzUsuń
  26. "Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)"

    To teraz czy płacąc w Blue Media ale tam wybierając Google pay płatność mi się zaliczy czy nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dostał już ktoś informacje o 2 nagrodzie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mail wciąż nie ma

    OdpowiedzUsuń
  29. Własnie dostałam maila

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostał ktoś informacje o 2 nagrodzie?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...