700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

2.10.2019

Vouchery na zakupy o wartości 100 zł dla obecnych klientów Alior Banku (+ premia 200 zł na start dla otwierających konto)

Wystartowała nowa promocja dla klientów Alior Banku.

6800 punktów Priceless Specials od Alior Banku
Obecni posiadacze kart z logo Mastercard i z logo tego banku załapać się mogą na powitalne punkty w programie Priceless Specials, które łatwo wymienić na nagrodę o wartości aż 100 zł! A na nowych klientów czeka jeszcze jedna zachęta: bonus pieniężny 200 zł na start.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje bankowe w Alior Banku.]
💡 Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Alior Banku, sprawdź jak zyskać: gwarantowany bonus 200 zł na start + zwroty za płatności mobilne + 3% dla oszczędności (jeśli masz zamiar wziąć udział w tej promocji, to warto się pospieszyć, by jeszcze załapać się na opisywaną poniżej promocję z punktami powitalnymi. A okazja to nie byle jaka, bo Alior Bank jeszcze nigdy nie dawał tylko punktów za rejestrację w rogramie).

Dla kogo promocja? Uczestnikiem programu Priceless Specials może być klient Alior Banku posiadający kartę płatniczą z logo Mastercard (wydaną do konta lub kredytową), który dokona pierwszej rejestracji w programie. W regulaminie znaleźć można bowiem zapis:
"Promocja skierowana jest do osób, które nie były Uczestnikami Programu w związku w Kartą wydaną przez Bank [Alior - przyp. Mr. Złotówa], przed dniem 25.09.2019 r."

Udział w promocji z punktami powitalnymi weźmie tylko jedna zarejestrowana karta (to informacja na wypadek posiadania przez kogoś większej liczby kart Mastercard w Alior Banku).

Nagroda. Do wzięcia czeka aż 6800 punktów powitalnych Priceless Specials, co z katalogu nagród dla uczestników programu pozwoli wybrać np. voucher o wartości 100 zł do Circle K, Czasu na Herbatę, Decathlonu, Douglas, Empik.com, home&you, RTV Euro AGD lub innego sklepu. A wybrać też można nagrody rzeczowe, i/lub bilety do kina.

Promocja z punktami Priceless Specials ma być dostępna do 13.11.2019 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 4600 nagród (po 6800 punktów każda). Promocja ta, jak się okazuje, wystartowała już 26.09. (na stronie banku próżno było jednak szukać szczegółów, bo regulamin pojawił się dopiero teraz), wchodząc w miejsce dotychczas dostępnej akcji z pulą 3400 punktów powitalnych. Można więc zgarnąć 2 razy tyle przy równie prostych warunkach. Informacja o ewentualnym przedterminowym wyczerpaniu puli nagród ma się pojawić na stronie banku na 7 dni przed zakończeniem promocji.

Zasady promocji. By zdobyć 6800 punktów powitalnych Priceless Specials:
  • zarejestruj się w programie Priceless Specials (po zalogowaniu do bankowości internetowej kliknij w swe konto - np. Konto Jakże Osobiste - wtedy wyświetli Ci się historia rachunku, a obok będzie zakładka 'Karty'. To tam - w części 'Informacje o karcie' - znajdziesz Program Priceless Specials i możliwość jego włączenia; zarejestrowanie karty przez operatora programu trwa do 14 dni roboczych); 
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od przystąpienia do programu (czyli od otwarcia rachunku punktowego w programie Priceless Specials) wykonaj min. 5 płatności kartą w dowolnych sklepach stacjonarnych lub internetowych.

Nagroda ma być przyznana już w ciągu 5 dni roboczych od zrealizowania powyższych warunków. Punkty mają być ważne przez 1 miesiąc.

Jak wymienić punkty na nagrody? Po rejestracji do programu możliwe będzie zalogowanie do panelu na stronie programu Priceless Specials. Do logowania wystarczy numer karty oraz dane osobowe (nie ma odrębnego loginu czy hasła). W panelu znajdziesz saldo swych punktów, historię ich dodawania oraz katalog nagród, które można otrzymać przy wymianie punktów. Vouchery wysyłane są na maila lub SMSem, a nagrody rzeczowe na adres korespondencyjny.
💡 Jeśli jeszcze nie posiadasz konta osobistego w Alior Banku, to wykorzystaj tę sytuację. Zyskać możesz nie tylko 6800 punktów Priceless Specials wartych 100 zł, ale też rekordowy, gwarantowany bonus pieniężny 200 zł. Kliknij i sprawdź szczegóły promocji >>

Za podrzucenie informacji o promocji z punktami Priceless Specials dziękuję Czytelnikowi Mateuszowi.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

133 komentarze:

  1. Czy jeśli miałem zarejestrowaną w programie kartę z Citibanku to będę objęty promocją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wyklucza tylko karta Aliora zarejestrowana w MCPS

      Usuń
  2. No to 100 zł w plecy (wcześniej zarejestrowane 2 karty po 3400 punktów, czyli tylko 2 x 50 zł). :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą dawać więcej bo już pewnie większość się zarejestrowała.

      Usuń
    2. Chyba u wielu. U mnie x 3 osoby.

      Usuń
  3. Czy do wyrobienia warunku dotyczącego 5 płatności kartą należy użyć karty fizycznie, czy może to być także płatność telefonem, aby zarobić też na paybacku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Grubo. Za rejestrację karty debetowej to jeszcze chyba tyle nigdy nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6800 punktów to chyba było za rejestrację kredytówki Getinu.

      Usuń
  5. jeśli mam zarejestrowaną tylko kk a nie mam debetowej to się łapię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Bo liczy się rejestracja p-wszej karty Aliora.

      Usuń
    2. Nie. Jeśli kiedykolwiek przed 25.09 posiadaliśmy w Priceless jakąkolwiek kartę Aliora to jesteśmy wykluczeni.

      Usuń
  6. Czy karty przypisane do konta firmowego tez moga brac udzial w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być tylko karty debetowe do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub karta kredytowa.

      Usuń
  7. od kiedy liczy się przystąpienie do programu? Od rejestracji czy od otwarcia konta punktowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie stoi tak: "Przystąpienie do Programu - dokonanie następujących czynności: wyraźne udzielenie zgody na udział w Programie i akceptację Regulaminu Programu) oraz otwarcie Rachunku Programu (który zostanie otwarty w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy w sprawie udziału w Programie pomiędzy Uczestnikiem Programu a Mastercard)"

      Usuń
    2. Podpinam się pod pytanie. Od kiedy się liczy te 5 płatności? Od rejestracji?

      Usuń
  8. Czy jakieś zgody marketingowe są wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na etapie rejestracji do Priceless Specials te niezbędne do tego kroku.

      Usuń
  9. Tak troche nie na temat. Czemu nikt nie pisze o problemach z logowaniem do bankowości elektronicznej Toyota Banku,który trwa na dobre już dwa tygodnie(prawdopodobnie po aktualizacji aplikacji).Infolinia i dział techniczny intensywnie pracują,a efektów nie widać.W dzisiejszych czasach trochę to dziwne ,że to tyle trwa.Strona banku też żadnej informacji nie opublikowała o problemach ,a oczekiwanie na połączenie z doradcą to kolejna porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tu pisać...
      Jak się zaloguję to likwiduję wszystko i zamykam konto chyba ze kupią mi smartfona to poczekam jeszcze trochę...

      Usuń
    2. Też im tak powiedziałem kilka razy że skoro chcą zmian to niech mi kupią smartfona. Ps system tokena spełniał wymagania bo zmieniał hasło do logowania co minutę ale nie bo trzeba ludzi zmuszać. I tak mnie wyśmiali. Konto. Niepotrzebne, tym bardziej, że promocji żadnych nie widać chyba od roku

      Usuń
  10. Jak i gdzie mam sprawdzic czy te punkty zostaly dodane (po wykonaniu 5 trsnsakcji kartą) i jak mam nimi zaplacic w sklepie stacjonarnym ?
    Ktoś juz korzystał z tego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logując się na stronie programu Priceless Specials:
      https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualna/

      Wystarczą dane z karty i dane osobowe. Zalogowanie jest możliwe dopiero po zarejestrowaniu przez Mastercard - maksymalnie w ciągu 14 dni (powinna przyjść wiadomość mailowa powiadamiająca o tym fakcie). Punktami się nie płaci. Można je wymienić na vouchery zakupowe z katalogu nagród dostępnego w panelu programu.

      Usuń
  11. od razu po włączeniu opcji priceless mogę robić te 5 płatności czy muszę zaczekać na maila potwierdzający włączenie usługi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie wygląda to tak:

      "dokonali minimum 5 (...) transakcji bezgotówkowych (...), przy użyciu Karty zarejestrowanej w Programie (...), w ciągu 30 (...) dni kalendarzowych od momentu przystąpienia do Programu."

      A przystąpienie do programu jest zdefiniowane następująco:

      "dokonanie następujących czynności: wyraźne udzielenie zgody na udział w Programie i akceptację Regulaminu Programu) oraz otwarcie Rachunku Programu (który zostanie otwarty w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy w sprawie udziału w Programie pomiędzy Uczestnikiem Programu a Mastercard)"

      Zatem wychodzi na to, że dopiero od otwarcia rachunku punktowego (czyli nie po naszej rejestracji, ale po rejestracji przez Mastercard).

      Usuń
    2. Trzeba spróbować zarejestrować się w programie, jeśli to się uda - płacic x5

      Usuń
  12. Bank informuje że już otworzono na daną kartę ten rachunek punktowy? Tak żeby wiedzieć od kiedy można te 5 płatności zacząć robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powinien przyjść mail. Poza tym można próbować zalogować się do panelu Priceless Specials (jest to możliwe dopiero po zarejestrowaniu przez Mastercard).

      Usuń
  13. Miał ktoś taki komunikat w bankowości:
    "Nie udało się włączyć programu Mastercard Priceless Specials"
    I o co chodzi..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bezproblemowo.

      Usuń
    2. Tak, ja mam taki komunikat - ale próbowałam po północy - może coś grzebią w sysyemie - spróbuję jeszcze raz rano.

      Usuń
  14. Te 5 płatności obojętne gdzie czy u tych partnerów Priceless?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na potrzeby promocji z 6800 pkt. w dowolnych punktach handlowo-usługowych lub w Internecie. U partnerów można, ale nie trzeba :)

      Usuń
    2. A to wystarczy w zwykłym sklepie zrobić 5 płatności po 1 zł. czy muszą być to transakcje w których doliczy punkty, czyli w zwykłym sklepie za 50 zł dostaje 1 pkt. ?

      Usuń
  15. Czy ktoś miał komunikat że otwarcie tylko w oddziale ? Mam konto oszcz i konto firmowe ? I czy w takiej sytuacji mozna liczyc na udział w promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak darmowa, nieplanowana setka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak to obejść, mam kredyt Alior konta nie mam, chce je założyć żeby skorzystać z promocji i wyskakuje komunikat że nie mogę założyć konta przez Internet tym nie spełniam warunków promocji. Jest na to sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przez umowę ramową (czyli dostęp do bankowości). Musisz ją wypowiedzieć. W oddziale banku da się to zrobić od razu. Wtedy kolejny wniosek powinien przejść.

      Usuń
  18. A jak wygląda sprawa wpisania się z programu po zamknięciu konta i karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zamkniesz konto i kartę to bodaj w ciągu 30 dni można wykorzystać punkty bo zamykają wtedy konto punktowe.

      Usuń
  19. Czy jeśli mam punkty w programie z tytułu używania karty innego banku to te za rejestrację karty z Alior Banku zostaną dodane do nich? Czy też będzie to osobna pula punktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są osobne konta punktowe dla każdego z banków.

      Usuń
    2. Punktów z kart różnych banków nie da się łączyć.

      Usuń
    3. A w ramach jednego banku się da łączyć?

      Usuń
    4. Tak. Punkty w ramach jednego banku łączą się.

      Usuń
    5. Da się. Trzeba napisać maila by połączyli.

      Usuń
  20. A te płatności można robić blikiem lub google/apple pay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blik nie, bo to przecież promocja z Mastercardem a nie z Blikiem

      Usuń
    2. To co się płaci Google Pay to zlicza się do płatności plastikiem do zwolnienia z opłaty miesięcznej więc pewnie też się liczy.

      Usuń
  21. Ile, z Waszego doświadczenia, trwa rejestracja w programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Alior Banku bardzo szybko bo już po dwóch dniach (nie licząc niedziel itp.). Punkty również szybko. W Citi dłużej a naliczanie punktów baaardzo długo.

      Usuń
    2. U mnie w poprzedniej promocji (tylko 3400 pkt; buuuu) rejestracja była w ciągu 3-4 dni.

      Usuń
  22. Czy jeżeli mam założone konto, ale nie mam wyrobionej karty i teraz ją wyrobię to załapie się na promocje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przeszkód. Zamawiasz kartę, rejestrujesz i liczysz na to że się załapiesz ;)

      Usuń
    2. A jesli mam tylko konto a kartę zamknąłem jakiś czas temu?

      Usuń
    3. Musiałbyś wyrobić kartę do konta, a dalej już postępować z opisem promocji, licząc przy tym właśnie na wspomniane załapanie się (bo pula nagród jest ograniczona).

      Usuń
  23. A co z klientami T-Mobile Usługi Bankowe? Łapią się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakim niby sposobem?
      O klientów Kantoru Walutowego Alior Banku też wypada się zapytać. ;)

      W każdym razie nic nie stoi na przeszkodzie aby szybko założyć w promocji konto w Alior Banku i załapać się na ich kilka promocji.

      Usuń
    2. Raczej nie. Bo nawet na stronie Priceless Specials masz odrębne logowania dla klientów Aliora i odrębne dla TMUB.

      Usuń
  24. Do programu pzystąpiłem przedwczoraj, a dzisiaj już mail potwierdzający.
    Pozostaje 5 transakcji i czekać na punkciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rejestrowalam się 2.10 dziś rano już się zalogowałam mimo ze maila nie dostałam :-) teraz tylko płatności i gotowe

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałem na konto ale tylko połowę 3400...dzwonic z reklamacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałeś udział w tej edycji? Czy może w poprzedniej? Bo wcześniej było 3400 pkt właśnie.

      Usuń
  27. Mam dokładnie to samo..chyba poczekam do poniedzialku

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też dostałem 3400 więc chyba coś nie tak

    OdpowiedzUsuń
  29. Wczoraj mail o aktywacji a dziś 3400pkt na koncie. Niby wporzo ale nie taka była umowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam to samo, w piątek dostałam maila od Mastercard Priceless Specials!, a dziś punkty mam, ale także 3.400.Trzeba reklamować czy sami poprawią swój błąd.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, 3tyg temu otworzylam konto w promocji, karte dostalam, ale bedac w oddziale banku bankowiec przekonal mnie do jej zamkniecia. Czy jesli aktywuje z powrotem karte moge skorzystac z punktow priceless specials?

    OdpowiedzUsuń
  32. I co z tymi punktami? Uzupełnili z 3400 do 6800?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja napisałem reklamacje przez aplikacje banku. Może jak ktos telefonowaŁ ma inne info. Pkt bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  34. Telefonowalem i przyjeli reklamacje. Pani na infolinii stwierdzila, ze to blad systemu...Z wlasnego doswiadczenia proponuje zlozyc reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Telefonicznie, w oddziale, pocztą, lub przez bankowość internetową/aplikacje.

      Usuń
    2. W sprawach związanych z Programem Uczestnik Programu może kontaktować się z Mastercard telefonicznie od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00–22:00 pod numerem (+48) 801 055 990 (z telefonów stacjonarnych), (+48) 616646010 (z telefonów komórkowych) lub za pośrednictwem poczty: Priceless Specials, skr. poczt. 20, 62-056 Komorniki. Opłata za połączenie telefoniczne jak za połączenie lokalne według stawek operatora Uczestnika Programu

      Usuń
  36. Wystarczy w zwykłym sklepie zrobić 5 płatności po 1 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nie ma ograniczeń co do liczby transakcji w jednym miejscu czy w tym samym dniu. Ktowa każdej płatności też jest dowolna.

      Usuń
  37. Płatności zbliżeniowe rozliczą się dłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zwłaszcza jak terminal w trybie offline.

      Usuń
  38. U mnie na chwilę obecną 3400 pkt. Reklamacja napisana. Czekam na rozpatrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie to samo, jedyna korzyść to te 3400 mam do lutego 2020, a po reklamacji 3400 przez miesiąc do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie też 3400 pkt. reklamacja napisana.

    OdpowiedzUsuń
  41. zamiast reklamacji (bo też dostałam tylko 3400) pan z infolinii po prostu przelał mi 50 zł na konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bank przyjazny wobec klienta. To również moje osobiste doświadczenie. W innej sprawie był ewidentny błąd po mojej stronie, po reklamacji odpowiedź tłumacząca na czym polegał i... mimo tego mojego błędu, zwrot kosztów na konto.

      Usuń
  42. Mimo reklamacji w aplikacji postanowiłem zadzwonić i ja. Miła Pani na infolinii powiedziała mi, że problem oczywiście jest im znany i jest zgłoszony do Mastercard. Punkty w ciągu tygodnia powinny zostać doliczone do konta. Także zakupy muszą cierpliwie poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie przebiegło wszystko prawidłowo wczoraj naliczyli 6800 punktów. Ale tu autor bloga pisze że punkty ważne 1 miesiąc od przyznania, a jak zaloguję się na konto to w szczegółach punktów jest że wygaśniecie jest luty 2020 rok więc ok 5 mc. Więc jak jest miesiąc czy tak jak na koncie przy punktach napisane jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie promocji napisano że punkty ważne tylko miesiąc.

      Usuń
  44. U mnie już jest 6800 punktów. Muszę przyznać, że nie spodziewałem się tak szybkiej rejestracji w Programie i jeszcze szybszego naliczenia punktów, bo w innych bankach trwało to znacznie dłużej. Szkoda tylko, że wśród nagród nie ma voucherów do Circle K na nominały wyższe niż 25 zł i chyba w ogóle nie ma doładowań telefonów.

    OdpowiedzUsuń
  45. cześć, a u mnie taka sytuacja-zarejestrowałam się ,05.10 dostałam maila od mastercard,
    ale nie mogę zalogować się do programu. Mowi mi ,że coś nie tak,a po chyba trzech próbach konto zablokowane i trzeba czekać 30 minut.Czy ktoś też tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A datę urodzenia wpisujesz w odpowiednim formacie (MM/DD/RRRR)?

      Usuń
    2. Zwróć uwagę na format w jakim wpisujesz dane. Najpierw podajesz numer karty (bez myślników i spacji), potem datę urodzin np. 25/02/1985 i na dole kod pocztowy.
      Jeżeli podasz prawidłowo dane, to nie ma prawa być "coś nie tak".

      Usuń
    3. @Anonimowy 14 października 2019 05:26
      "potem datę urodzin np. 25/02/1985"
      No właśnie nie tak. Datę urodzin chcą w formacie miesiąc/dzień/rok

      Usuń
    4. @Anonimowy 14 października 2019 09:49
      Pisałem prawie śpiąc. W każdym razie w tym przepisywaniu wszystko jest ważne. Te ukośniki także.
      Rozumiem zatem, że jednak pomogło?

      Usuń
    5. Dzięki za odpowiedzi !!! Datę wpisywałam w dobrym formacie ,ale w ogóle nie dałam tych ukośników...Masakra jakaś,czas kupić okulary...Jeszcze raz dzięki ,bo już miałam dzwonić na infolinię i wstydu bym narobiła sobie,pozdrawiam

      Usuń
  46. Witam, ja zarejestrowałem karte wczoraj wieczorem i nie widzę opcji w aplikacji bankowej żeby przystąpić do programu, ktoś pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aplikacji nie ma. Tylko przez bankowość na komputerze.

      Usuń
  47. No to u mnie aktualizacja.
    W dniu 9 października złożyłem reklamację poprzez bankowość elektroniczną w zwiazku z przyznaniem połowy pkt. Do dzisiaj czyli 15 października zero reakcji ze strony banku. Dzownię disiaj na infolinię, weryfikacja, zapoznanie się z treścią reklamacji i informacja, że standarowy czas na rozpatrzenie reklamacji to 15 dni roboczych, ale może się przdłużyć do 35 dni roboczych (what?) ze względu na skomplikowanie reklamacji (fakt, bardzo skonplikowana:D) Na pytanie czy mnie obowiązuje termin 15 czy 35 dni roboczych Pani nie wie, to zależy od działu raklamacji, z którym ona nie ma kontaktu. No to moje pytanie czy ja mogę mieć kontakt z działem reklamacji, oczywiście że NIE :D
    Kto decyduje o stopniu skomplikowania rklamacji i terminie 15 czy 35 dni, nie wiadomo.
    Przerobiłem kilkanaście banków i kont, ale to jest jakiś żart :D
    Wyższa kultura bankowści ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie łatwiej było złożyć reklamację na infolinii Priceles Specials?

      Usuń
    2. Ja również dostałem tydzień temu tylko połowę punktów (3400), żadnej reklamacji nie złożyłem, bo po zadzwonieniu na infolinię Pani powiedziała, że problem znany i w ciągu kilku dni system powinien automatycznie doliczyć drugą partię punktów. Stwierdziłem, że poczekam i dzisiaj faktycznie kolejne 3400 punktów wpadło na konto. Ode mnie plus za szybkość i uczciwość :)

      Usuń
  48. Nagrodę to chyba przyznaje bank, więc raczej u niego powinna być reklamacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. REGULAMIN:
      W sprawach związanych z Programem Uczestnik Programu może kontaktować się z Mastercard telefonicznie od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00–22:00 pod numerem (+48) 801 055 990 (z telefonów stacjonarnych), (+48) 616646010 (z telefonów komórkowych) lub za pośrednictwem poczty: Priceless Specials, skr. poczt. 20, 62-056 Komorniki. Opłata za połączenie telefoniczne jak za połączenie lokalne według stawek operatora Uczestnika Programu

      Usuń
  49. Czy ktoś się orientuje, jaki termin ważności mają vouchery Euro RTV AGD i Circel K z Priceless Specials?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te po 25 zł do Circle K mają u mnie termin ważności 31.03.2020.

      Usuń
  50. Dostałem kolejne 3400 po reklamacji więc 6800 mam do końca lutego 2020

    OdpowiedzUsuń
  51. Również wpadło dodatkowe 3400pkt. Sprawdzać konta ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie widzę empik.com jako partnera tego programu, podczas wyboru nagrody

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam , ja w tym programie jestem laikiem. Jeśli po zalogowaniu mam na swoim koncie 6800 pkt to gdzie mogę sprawdzić do kiedy są ważne ? i kolejna sprawa u mnie na koncie nie ma możliwości wymiany na vouchery do Circle K. Czy to normalne, czy gdzieś powinienem zgłosić problem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nikt nie ma tych bonów. Również zniknęły doładowania. U nas u 4 osób na 6 kartach.

      Usuń
    2. Ostatnio do Circle K były tylko vouchery 25 zł (za 1700 punktów). Szukaj w kategorii "Podróże".

      Usuń
    3. Dzwoniłem na infolinie, żeby zapytać o bony do Circle K. Ponoć wyczerpała się pula przyznana przez partnera i trzeba czekać na nową pule, ale Pan nie wiedział kiedy to może być.

      Usuń
    4. Doładowania to chyba w ogóle wycofali. A vouchery szybko schodzą. Choć w TMUB mam dużo do wyboru. Ale za to pkt mało.

      Usuń
  54. Odpowiedzi
    1. Kategoria zakupy, nie było ich,w końcu się pojawiły-ważność moich to 16.10.2020

      Usuń
  55. a czy jest możliwe że takie vouchery się już skończyły, np EMPIK, Circle itd. Czy mogą dorzucić kolejną pule / Mr Złotówa czy Pan się orientuje ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że vouchery się kończą to normalne. Nowe najpewniej dorzucą (do tej pory tak było jak się kończyły). ale czy będzie to za parę dni, kilkanaście dni czy miesiąc... tego nie wiadomo.

      Usuń
    2. Jest jakiś dzień kiedy dodają vouchery?

      Usuń
    3. @Anonimowy 18 października 2019 20:28
      Tak, to jest "ten" dzień.

      Usuń
    4. Raczej na początku tygodnia. Ale czy to zasada to wątpię.

      Usuń
  56. Witam, przez jaka stronę logujemy się do programu teraz chyba Bezcenne Chwile czy dalej do priceless i po ilu dniach dodają te 6800 punktów

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam, czy płatności kartą w myjni bezobsługowej też są zaliczane jako płatność w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie mowa o transakcjach (dosłownie) "w sklepach stacjonarnych lub internetowych". Choć czasem może być to ciężkie do sklasyfikowania (bo przecież np. kasa na stacji benzynowej jednocześnie obsługuje tamtejszy sklep, jak i płatności za tankowanie czy inne usługi - np. myjnię). Sformułowanie jest więc dość niefortunne (i osobiście zakładałbym - ale to moja interpretacja - że chodzi ogólnie o wszelkiego rodzaju płatności).

      Usuń
  58. Po ilu dniach od zrobienia płatności otrzymaliście punkty?
    Zastanawiam się czy nie zrobiłem ich za szybko, chociaż wydaje mi się że było w porządku, bo mogłem się zalogować wcześniej, ale maila nie dostałem żadnego

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej, a czy wiecie jak mogę sprawdzić w jakim dniu zostało mi przyznane te 6800 pktów? Bo nie wiem od kiedy liczyć ten miesiąc na wykorzystanie punktów na nagrodę, a na stronie mastercarda wyświetla mi, że te moje punkty wygasną w lutym 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także jest 6800 pkt data wygaśnięcia 29/02/2020. Z drugiej strony w regulaminie jest że trzeba wybrać te punkty w ciągu 30 dni.
      To nie wiadomo w końcu jak to jest...?
      Może komuś przypadkowo... już wygasło?

      Usuń
  60. Nie ma już bonów do CIRCLE ...?
    Czy jest tu jakaś prawidłowość, kiedy pojawiają się bony? Zdaje się że szybko znikają...

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy jest sens sie zapisac do promocjo czy sie juz skonczyla?

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam. wymieniłem punkty na voucher DOUGLAS. Kod otrzymałem sms-em. Próbowałem wykorzystać go podczas zakupu przez internet. Niestety nie działa. Otrzymuję komunikat "Kod bonu upominkowego niestety jest nieważny". Ktoś tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tak z rok temu z voucherem do Circle K. Nie zadziałał bo był nieaktywowany przez Priceless Specials. Tzn. oni nawalili. Zadzwoń na ich infolinię i powinni ci to naprawić.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...