700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

1.10.2019

Aż 350 zł do wzięcia w promocji "Premia na jesień" za konto w BNP Paribas

Wystartowała nowa promocja z kontem w BNP Paribas w roli głównej.

Aż 350 zł do wzięcia w promocji "Premia na jesień" za konto w BNP Paribas
Do wzięcia czeka 350 zł za spełnienie bardzo prostych warunków. Bonusy - jak na standardy tego typu promocji - wpłyną na konto bardzo szybko, bo jeszcze w tym roku kalendarzowym! I jest to propozycja nie tylko dla nowych, ale i dla powracających klientów. Warto bowiem zauważyć, że okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w tym banku jest całkiem krótki (9 miesięcy).

[Promocja zakończona. Sprawdź inne aktualne promocje w BNP Paribas.

Choć promocja "Premia na jesień" już się zakończyła, to oznacza to jedynie brak możliwości kolejnych rejestracji na stronie promocji. Kto jednak już zdążył się zarejestrować, to ciągle ma czas na złożenie wniosku o konto - link do wniosku można znaleźć w mailu potwierdzającym rejestrację. Jeśli więc udało Ci się zarejestrować, to 350 zł otrzymasz (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków promocji).]

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała (ani nie współposiadała) konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie nie obejmuje klientów BGŻ Optima.

Nagroda. Do wzięcia czekają dwa bonusy pieniężne w wysokości 150 zł oraz 200 zł, które wpłyną na Twe konto założone w promocji. Środki te będzie można więc wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.

Limit rejestracji w promocji. Udział w akcji "Premia na jesień" wziąć może 3 000 osób. Jeżeli pula rejestracji wyczerpie się przed czasem, to na stronie promocji pojawi się stosowny komunikat, a kolejne rejestracje będą zablokowane. Zatem kto zdąży się zarejestrować, ten może mieć pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków). Gdy premia wynosi aż 350 zł, a warunki do spełnienia są tak proste, to z udziałem w promocji warto się pospieszyć.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji:
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 15.10.2019 r. złóż wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (o tym którą najlepiej wybrać, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji;
  • do 20.10.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej; 
  • w październiku 2019 r. wykonaj 2 dowolne przelewy z konta osobistego za pomocą bankowości internetowej Pl@net lub GOonline albo aplikacji mobilnej GOmobile (z wyłączeniem systemów płatności internetowych takich jak PayU, Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK itp.; w praktyce najprościej będzie wykonać przelewy np. na własne konto w innym banku).

Za spełnienie tych prostych warunków premia wynosi 150 zł. Ale to nie wszystko, bo do wzięcia jest jeszcze drugi bonus w wysokości 200 zł. By go otrzymać, musisz mieć spełnione warunki uzyskania pierwszego bonusu oraz:
  • w listopadzie 2019 r.: 
    • wykonaj płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł oraz 
    • zapewnij wpływ(y) na łączną kwotę min. 1 000 zł.

Wypłata bonusów. O przyznaniu bonusów, organizator promocji poinformuje Cię mailowo: 
  • do 20.11.2019 r. (o bonusie 150 zł za otwarcie konta oraz spełnienie warunków w październiku) oraz
  • do 20.12.2019 r. (o kolejnym bonusie 200 zł za spełnienie warunków w listopadzie). 

Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 26.11. zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych otrzymanych w mailu), by tam podać numer rachunku konta założonego w promocji. I właśnie na to konto wpłyną bonusy: 150 zł ma być wypłacone najpóźniej do 30.11.2019 r., a drugi bonus (200 zł) organizator przeleje do 31.12.2019 r. Do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.

Ważne wskazówki. Spełniając warunki uzyskania bonusów w promocji "Premia na jesień", pamiętaj o poniższych zasadach: 

▶️ Płatności kartą można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)". 

▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą, to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy): 
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 

Generalnie chodzi więc tutaj tylko o wykluczenie metod, które pozwoliłyby na szybki obrót na karcie (często bez faktycznego robienia zakupów). Spokojnie można jednak płacić w różnych sklepach (spożywczych, odzieżowych), marketach, aptekach, drogeriach, na stacjach paliw, w lokalach gastronomicznych, kinach, restauracjach itd. 

▶️ Wpływy na sumę min. 1 000 zł mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Możesz więc np. wykonać przelew z własnego konta w innym banku. Wpływ oznacza pojawienie się w historii konta - nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?


Główne cechy konta zakładanego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • BNP Paribas daje do wyboru jedną z trzech poniższych kart do konta:

    Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash;

    Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.;

    Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży. 

Jeśli nie chcesz płacić za dodatkowe ubezpieczenia, ani darmowe wypłaty z bankomatów nie są dla Ciebie zanadto istotne, a wolisz za darmo korzystać z konta, wybierz Kartę Otwartą na Dzisiaj. W tym przypadku jedna płatność kartą miesięcznie wystarczy, by mieć konto i kartę za darmo!

Złożenie wniosków o konto objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa od banku. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy już kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

183 komentarze:

  1. No i pięknie! Wczoraj minęło mi 9 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sprawdzić kiedy konto zostało zamknięte?

      Usuń
    2. Na infolinii.

      Usuń
    3. zapisywać sobie w notatkach najłatwiej gdzie prowadzi się swoje zapiski bankobraniowe

      Usuń
  2. Czy zgody marketingowe są wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wniosku o konto zgody marketingowe są dobrowolne. Zatem można, ale nie trzeba zaznaczać :)

      Usuń
    2. A przy rejestracji?

      Usuń
    3. To są oświadczenia (w tym akceptacja regulaminu promocji) bez których nie da się dalej przejść.

      Usuń
    4. Również w sekcji "zgody" tuż przed otrzymaniem SMS podpisującym umowę zaznaczyłem tylko jedną z trzech:

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną (SMS, email) informacji handlowych

      (✓) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez bank w celu przekazywania informacji dot. ofert lub promocji

      Wyrażam zgodę na przekazywanie treści marketingowych drogą telefoniczną

      Czy nie wpłynie to na udział w promocji i odbiór nagrody ? W większości banków tego typu zgody są wymagane

      Usuń
  3. Wczoraj złożyłam wniosek o założenie konta w promocji o fundacjach, czy mogę zrezygnować z tamtej promocji i wziąć udział w obecnej tj premia na jesień?

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadacze KK są wykluczeni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinni. Zdarza się jednak, że wniosek o konto jest odrzucany, bo system wykrywa dostęp do bankowości internetowej. Niektórzy pisali jednak, że się udaje (nawet przy posiadaniu karty kredytowej i dostępu do bankowości). Pozostaje więc spróbować.

      Usuń
  5. @Admin

    U mnie wniosek złożony i zaciął się na weryfikacji dowodu. Brak możliwości dokończenia wniosku. Mogę anulować na infolinii i złożyć jeszcze raz ? Oczywiście z linku w e-mail’u (promocyjnego. Czy anulowanie wniosku z automatu wykluczy/ł by mnie z promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bym zrobił. Regulamin promocji nie wspomina nic o wykluczeniu osób, które złożyły wniosek.

      Usuń
  6. Witam,
    jak wyglada sprawa wyplat w bankomatch ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz opisane przy każdej karcie. Bo przy każdej inaczej jest.

      Usuń
  7. Mam umowę o kredyt odnawialny z allegro - przez BNP Paribas, czy to mnie wyklucza z udziału w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką samą sytuację. Czy ktoś sprawdzał?

      Usuń
  8. Poszło sprawnie. Zauważyłem że w umowie śmiesznie zapisują numer konta. Zaczyna się tak: 7016 0014 .... Myślałem, że ogólnie przyjętym formatem jest 70 1600 ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Paribas więc "nie dziwi nic" lub - jak kto woli - "już nic mnie nie zaskoczy" ;P

      Usuń
    2. U mnie również. Komuś wiadomo ile się czeka na telefon w celu umówienia kuriera?

      Usuń
  9. Czy po złożeniu wniosku ktoś z banku dzwoni? Czy już tylko czekać na kuriera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ale rozmowa krótka. Tylko potwierdzenie że wniosek został złożony i adresu dla kuriera.

      Usuń
  10. Czy doładowanie karty miejskiej w autobusowym biletomacie będzie zaliczone do płatności kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Biletomat najpewniej ma MCC 4111 albo 4112

      Usuń
  11. Jak wygląda sprawa późniejszego zamknięcia konta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym jak otrzymasz premie możesz zamykać. Oddział lub listownie.

      Usuń
    2. Poradnik Złotówy:
      https://bankobranie.blogspot.com/2015/05/jak-zamknac-konto-w-banku-wypowiedzenie.html

      Usuń
  12. Czy ktoś wie czy wymagają potwierdzenia zameldowania jak adres jest inny niż w dowodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres wpisz taki jak w dowodzie. A możesz podać inny adres korespondencyjny i dostarczenia przesyłki.

      Usuń
  13. U mnie występuje problem. Jestem już w ich systemie Autenti i kompletnie nic. Nie dostałam jeszcze nawet wiadomości SMS. Infolinia

    OdpowiedzUsuń
  14. a co z klientami co już od kilkunastu lat są klientami banku.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są nierozsądni. Banki trzeba zmieniać. I wracać jak to się opłaca.

      Usuń
  15. Wziąłem udział w promocji 320 zł w ten sam dzień, gdy okazuje sie, ze wyszła ta promocja.. i warunki do spełnienia dużo cięższe tam, niż te tutaj za 350.. Szkoda, że tamtej nie można anulowac.. chyba (?) ..

    Mimo wszystko dzięki za ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy spełnieniem warunku transakcji bezgotówkowej kartą (za min. 300zł) będzie doładowanie ich kartą konta Revolut za 300zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revolut to MCC 6012. Wykluczony.

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o płatność za zakupy na Allegro ? Kartą ? Wykluczone jest PayU czy właśnie nie z tej metody korzysta Allegro?

      Usuń
  17. Szybko działają. W śr wniosek i telefon po pół godzinie. 3 min rozmowy. Dzisiaj kurier. Zadzwonił i nawet przyjechał na moją prośbą pod inny adres niż podawałem. Karta aktywowana i bankowość też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, u mnie dhl miał być, ale nikt się zjawił ani nie skontaktował przez cały dzień. Na infolinii dostałem info, że przesyłka jest w magazynie? i mam sobie czekać kolejne dwa dni :)

      Usuń
    2. W DHL to normalna praktyka. Kurier nie przyjeżdża a wysyłają informację że nikogo nie zastał.

      Usuń
    3. Tylko do mnie nawet informacji nie wysyłają, że nikogo nie zastał. Od tygodnia czekam, a status sobie wisi "Przesyłka dotarła do oddziału DHL Parcel Niepołomice. Doręczenie jej do Odbiorcy planowane jest dziś lub w umówionym z Odbiorcą terminie." dzwonie na infolinie, składam reklamacje, które też sobie wiszą bez odzewu. Napisałem też do PNB ale tutaj to samo "korespondencja została przekazana do odpowiedniego Departamentu Banku celem weryfikacji. Proszę o oczekiwanie na odpowiedź."

      Usuń
  18. Pytanie do Was. Czy aby nie "zjadło" 3zł za kartę - to trzeba nią zrobić płatność również w miesiącu otwarcia konta - czyli październiku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wystarczy zapłacić kartą w sklepie tylko jeden raz, np. kupując jedną bułkę i po problemie.

      Jeżeli jednak chcesz ten temat dalej drążyć, to poczytaj sobie otrzymaną i podpisaną (dobrze by było przeczytać taką umowę jeszcze przed podpisaniem) SWOJĄ umowę ramową, bo chyba tylko tam można znaleźć tego typu informacje.
      Podam przykłady z dwóch takich (różnych) umów ramowych w BNP Paribas:

      Przykład 1
      "pierwsza miesięczna opłata za obsługę Karty wydanej do Konta Osobistego pobierana jest po upływie pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym został złożony wniosek o wydanie Karty"

      Przykład 2
      "pierwsza miesięczna opłata za obsługę Karty Debetowej wydanej do Konta Osobistego pobierana jest w cyklu prowizyjnym, w którym złożony został wniosek o wydanie Karty Debetowej – w przypadku aktywowania Karty Debetowej w tym cyklu, albo w następnym cyklu prowizyjnym następującym po tym, w którym złożony został wniosek o wydanie Karty Debetowej, o ile Karta Debetowa została aktywowana"

      "w sytuacji gdy wniosek o wydanie Karty Debetowej został złożony w tym samym miesiącu kalendarzowym, w którym zostało otwarte Konto Osobiste, a wysokość opłaty za Kartę Debetową zależy od spełnienia warunków, pierwsza miesięczna opłata za obsługę Karty Debetowej pobierana jest po upływie pełnego miesiąca kalendarzowego, licząc od daty otwarcia Konta Osobistego, niezależnie od faktu aktywacji Karty Debetowej"

      Banki powinny tego rodzaju informacje umieszczać choćby w TOiP. Niestety, tylko w ING potrafili przyznać się do tego że: "Tej informacji nie ma jednoznacznie zaznaczonej w naszej Tabeli Opłat i Prowizji."

      Usuń
    2. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź ;) Masz rację co do czytania umów, ale jeśli małym druczkiem zajmuje ona 47 stron - to naprawdę nie mam czasu na jej studiowanie (chociaż wiem, że to nie jest mądre). Jeśli chodzi o płatności kartą - to po prostu mam już ich zbyt wiele z różnych promocji i zaczynam się już gubić ;)

      Usuń
    3. Uwierz mi, że czytanie umów nie jest takie trudne. W tym wypadku wystarczy prawdopodobnie poszukać rozdziału "Opłaty i prowizje".

      Usuń
  19. ale żal otworzyłem w sierpniu a nagrody otrzymam jak wielu w styczniu i jeszcze za kartę opłaty a tu z października ludzie dostaną szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  20. kojarzycie czy w tej promocji działa jakiś kod polecenia przy zakładaniu konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Dotąd BNP Paribas (przynajmniej w ciągu 3-4 ostatnich lat, ale wcześniej raczej też) nie udostępniał programu poleceń.

      Usuń
  21. Jaki mógł być powód powód odrzucenia mojego wniosku?

    "Z przykrością informujemy, że zawarcie Umowy w tym trybie nie jest możliwe.
    Prosimy o złożenie wniosku w najbliższym Oddziale Banku"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spytaj w banku?

      Usuń
    2. Niestety czat/infolinia w dni robocze tylko 8-19, dlatego pytam tutaj, czy komuś również odrzuciło wniosek składany internetowo z linku podanego w artykule.

      Usuń
    3. Właśnie dowiedziałem się na infolinii, że bankowość internetowa BNP to tak nie bardzo działa 24h/7 szczególnie w weekendy (sic!) :D:D:D
      Konsultant powiedział, że odrzucenie mojego wniosku to mógł być błąd techniczny spowodowany składaniem wniosku w sobotę (i to - o zgrozo - w dodatku w nocy :D)
      Wnioski itp. drogą internetową najlepiej w BNP składać pn-pt 8-19 zgodnie z instrukcją konsultanta na infolinii :D:D:D

      Usuń
    4. W weekendy w nocy przerwy techniczne to normalka. Kiedyś też miałem problem z wnioskiem w innym banku bo mieli jakieś prace konserwacyjne

      Usuń
    5. Też tak miałem, w weekend wniosek odrzucony, próbowałem drugi raz i pisze twoje dane czyli tel, i mail widnieją już w systemie czy jakoś podobnie, jak to teraz przeskoczyć?

      Usuń
    6. Mr. ZŁOTÓWA wiesz coś może o takim przypadku i co teraz zrobić, 😬

      Usuń
    7. W promce Pekao tak miałem, zadzwoniłem na infolinię i konsultantka usunęła pierwotny wniosek i bez problemu można było drugi raz składać.
      Zadzwoń na infolinię.

      Usuń
    8. @Miro, ponowna rejestracja na stronie promocji już potrzebna nie jest. Link do promocyjnego wniosku powinien być na mailu, który przychodzi po rejestracji. A możliwość złożenia tego wniosku faktycznie powinno odblokować anulowanie dotychczasowego wniosku (kilka osób już pisało o tym, że jest to możliwe na infolinii).

      Usuń
  22. Czy po odebraniu bonusów z promocji można zamknąć konto bez opłat? I czy po ewentualnej rezygnacji pojawią się jakieś niespodziewane opłaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji wymaga utrzymania konta z kartą i dostępem do bankowości internetowej do momentu otrzymania premii. Później można z nimi zrobić co się zechce, a więc także zamknąć (bez konsekwencji czy opłat).

      Usuń
  23. A jak jest z wpłatą na pierwszy etap promocji, bo w drugim trzeba wpłacić min. 1000 zł. A w pierwszym dwa przelewy a o kwocie nic. Dedykuję iź kwota jest dowolna ale czy mam rację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku wystarczy wpłacić tyle, by wystarczyło na 2 przelewy (na dowolne kwoty).

      Usuń
  24. Trochę zastanawia mnie,że jak piszesz - po otrzymaniu maila należy podać nr konta założonego w promocji. Przecież ten nr znają,w dodatku - sprawdzają czy spełniam wymogi do otrzymania nagrody.
    O co tu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To standard w promocjach konta w BNP Paribas i wielu innych tego typu akcjach promocyjnych organizowanych przez firmę działającą we współpracy i na zlecenie banku. Danych o produktach (jak numer konta do wypłaty) firma ta nie posiada. Stąd ten obowiązek uzupełnienia danych.

      Usuń
    2. Cze jeśli czas na podanie nr konta był do 31.10, a ja podałem go miesiąc później to rozumiem, że z promocji nici?

      Usuń
  25. Czy kredyt w Raiffeisen wyklucza mnie z udziału w tej promocji?
    Podpytam też przy okazji promocję z KK i bonem do Biedronki na 400zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku promocji karty kredytowej (dla zainteresowanych - opisuję tutaj) posiadanie jakiegokolwiek produktu w BNP Paribas (choćby jako ex klient Raiffeisen Polbanku) nie jest przeszkodą. Jedyne co wyklucza to karta kredytowa.

      W przypadku promocji konta również. Przynajmniej teoretycznie. Choć w praktyce były przypadki, że wniosek wykrywał dostęp klienta do bankowości internetowej i tam odsyłał (acz tam złożony wniosek już do promocji by nie kwalifikował). Tę kwestię bank już chyba jednak rozwiązał, bo pojawiały się sygnały od Czytelników, którzy mimo posiadania innych produktów (np. karty kredytowej), przechodzili wniosek. Zatem pozostaje spróbować. Jeśli przejdzie, to znaczy, że wszystko okey.

      Usuń
  26. A czy orientuje się ktoś jaki mcc terminala jest na poczcie polskiej?, bo można np zapłacić jakiś rachunek na poczcie np czynsz, żeby spełnić warunek 300 zł w listopadzie i zapłacić kartą... Ktoś się orientuje czy coś takiego przejdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczta Polska ma kod MCC 4829 (czyli wykluczony).

      Usuń
    2. Mr Złotówa, a te 2 przypadki:
      - płatności na allegro kartą BNP, która jest własnie podpięta pod konto na allegro
      - płatności w hotelu (za pobyt)?

      Usuń
  27. Wykluczenie nie obejmuje klientów BGŻ Optima... Przepraszam czy mozna innymi slowami? Jestem klientka BGZ Optima to lapie sie czy nie na promocje?

    OdpowiedzUsuń
  28. Złożyłem wniosek o konto i kartę. Dzisiaj otrzymałem kartę a jak ja mam się zalogować do konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywuj kartę. To musi być pierwsze. Potem wpisz login na stronie banku i przyjdzie hasło smsem. Login masz w umowie (strona nr 3)

      Usuń
    2. Mam pytanie, jak długo czekałeś na kartę od momentu złożenia wniosku? Ja czekam cztery dni i kuriera nie widać.

      Usuń
  29. Nie boicie sie troche ze zdjecie dowodu posluzy komus do wyludzenia chwilowki na was ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skan dla banku a nie dla jakiejś firmy widmo. A inaczej konta nie założysz w większości banków.

      Usuń
  30. Witam, czy dobrze myślę, że logowanie się do aplikacji mobilnej nie je tu koniecznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo w tej promocji akurat nie i nie trzeba nawet jej instalować :)

      Usuń
  31. Ile czeka się na wiadomość zwrotną z PINem z numeru 4884 po wysłaniu wiadomości? Minęło już 20h od wysłania i cisza, wysyłając ponownie otrzymuje informację że PIN został już mi dostarczony... a żadnego SMS nie dostałem. Termin 7 dni liczony jest od dnia odebrania karty, tak poinformowała Pani na czacie, więc termin napewno jest zachowany a wiadomości brak...

    OdpowiedzUsuń
  32. Złożyłam wniosek 8.10 (wtorek), do tej pory nikt do mnie nie dzwonił i kuriera też nie było. Ile dni czekaliście? Czekać dalej czy dzwonić na infolinię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 3 dni. W poniedziałek nie będzie to dzwoń.

      Usuń
  33. Złożyłem wniosek i 3 dni minęło i nic, gdzie to utknęło w banku czy w bankobraniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bankobraniu utknąć nie mogło. Nie administruję danymi, nie mam do nich wglądu, ani jakiejkolwiek styczności. Linkuję jedynie do strony promocji.

      Gdy sam składałem wniosek to kontakt był dość szybko (tego samego dnia), więc sugerowałbym kontakt z infolinią.

      Usuń
  34. Czemu nie mogę aktywować karty? Na goonline mam status karty: w produkcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utkneła w maszynie - odp na serio.

      Usuń
    2. w jakiej maszynie? nie rozumiem. Jak to aktywować?

      Usuń
  35. Otrzymałem właśnie kartę i nadałem PIN. Próba logowania na stronie WWW banku nie powidła się (podaję login z umowy) - zamiast przyjść SMS startowy proszą o hasło. Wybrałem odzyskiwanie hasła, wyskoczył błąd ("Zmiana hasła nie powiodła się. Prosimy o kontakt z infolinią"). Przy próbie aktywacji aplikacji dostaję SMS, inny wniosek w toku. Ktoś miał dobonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logujesz się do Pl@net czy do GOonline?

      Usuń
    2. Mam podobnie, dzwonię na infolinię...konsultant jeszcze raz nadał mi dostęp do bankowości, ale problem ten sam, dzwonię ponownie....

      Usuń
    3. Pierwsze logowania, aktywacje kart itp. próbujcie zawsze przez tę starszą platformę: Pl@net, bo to GOonline nie ma jeszcze wszystkich funkcjonalności.
      Na głównej stronie: "zaloguj się", później "pozostałe systemy" i tam będzie do wyboru Pl@net.

      Usuń
  36. Czy aby otrzymać bonus trzeba sie rejestrowć do do ich strony mam bonus ?

    OdpowiedzUsuń
  37. mam okazję kupić przedmiot na allegro na raty. Okazuje się, że kredyt jest przez BNP Paribas. Dodam, że czekam na kuriera z kartą i teraz pytanie czy jeśli dziś złoże wniosek o zakup na raty to nie stracę okazji na uzyskanie 350zł z promocji po otwarciu konta. Lepiej poczekać na kuriera i dopiero kupić na raty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba to już obojętne. Ważne że wniosek o konto przeszedł

      Usuń
  38. Czekam na kuriera. Czy jeżeli kurier nie przyjdzie do 20 października to nie dostanę premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz. Umowę zawarłeś już Smsem. Kurier to tylko jedzie z kartą.

      Usuń
  39. W listopadzie te płatności na łączną kwotę min. 300 zł można zrobić blikiem czy tylko kartą (w sklepach stacjonarnych)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kartą. Blik wykluczony.

      Usuń
    2. A kartą w sklepach internetowych?

      Usuń
  40. Kojarzycie w jakich sklepach internetowych można płacić kartą, ale bez pośrednictwa PayU itp.? Tak żeby te płatności nie były wykluczone w ramach różnych promocji gdzie do spełnienia warunków wymagana jest konkretna kwota do zapłacenia kartą miesięcznie.
    Na allegro np. jak się zapamięta kartę to w procesie płacenia nią niby nie ma żadnego przekierowania do PayU itd, ale jak się sprawdzi w historii płatności w banku to już jest "płatność kartą via PayU" :/
    Są w ogóle takie miejsca w necie gdzie się płaci kartą bez pośrednictwa PayU itp.?

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy to jest normalne że 7 października podobno wysłano do mnie karte z umową i do dnia dzisiejszego NIC nie mam , wiem że to Bank w którym standardy obsługi klienta odstają od normalności , ale to już chyba trochę przesada -też tak macie , czy jestem jakimś wyjątkiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko u nich tak jest. Do tego co same banki odwalają, należy dodać jeszcze np. taką Pocztę gdzie listonosz potrafi mimo wysłania karty przez bank listem poleconym, wrzucić go do skrzynki wcześniej samemu podpisując bazgrołem odbiór takiego listu, koperta wygląda na otwieraną i ponownie zaklejoną, a karta w niej jest odklejona i lata sobie luzem.
      Samo życie więc uważajcie na wszystko, bo potem kasa ginie z konta dlatego, że ktoś posłużył się danymi z karty w internecie.

      Usuń
    2. Pewnie przesyłka leżakuje sobie w oddziale DHL. Normalka.
      Byle jaki bank + byle jaka firma kurierska = bylejakość po całości.
      PS. Jeszcze lepsze kwiatki zdarzają się w tym "banku" przy zamykaniu konta.

      Usuń
    3. To swoje zarobiłeś i więcej konta tu nie zakładaj jak nie chcesz. Ja mam teraz konto trzeci raz i chętnie wrócę znów 😉

      Usuń
    4. Mam identyczną sytuacje z tym że maila z taką informacją dostałam 11 października. Dziś dodzwoniłam sie do tego "Banku" i 3 razy przekierowywali mnie bo nie wiedzieli co z tym zrobić aż w końcu dowiedziałam się, że karta nawet nie została wyprodukowana!!! Facet z infolini złożył w moim imieniu pismo o przyspieszenie tego ale nie był w stanie powiedzieć kiedy ta karta zostanie wysłana. I co w przypadku gdy tą kartę otrzymam już w listopadzie? Przecież nie będę mogła zrobić tych wymaganych październikowych płatności ale to nie będzie z mojej winy. Co w takim przypadku robić? Dochodzić się z nimi czy dać sobie spokój i od razu zamknąć konto?

      Usuń
    5. do Anonimowy21 października 2019 12:34

      W październiku nie musisz robić płatności kartą, wystarczą 2 dowolne przelewy z konta.
      Dopiero w listopadzie płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł.

      Usuń
    6. Ok wystarcza przelewy ale nawet nie mam jak zalogować się do konta bo loginy są w umowie która ma przyjechać razem z kartą... Info od infolinii

      Usuń
  42. Czy wpływ na konto w listopadzie, w wysokości min. 1000 zł to może być suma wpływów czy ma być jeden przelew na kwotę min. 1000 zł.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wczoraj otrzymałam kartę do konta, w kolejnym kroku aktywowałam konto. Status karty jednak to ciągle "w produkcji" co oznacza ze nie można nią dokonywać płatności. Zadałam pytanie na bankowym czasie dlaczego tak jest. Odpowiedź " bo mamy problemy z kartami". Dalej ciągnąc temat dowiedziałam się, że nie wiadomo kiedy ten problem zostanie rozwiązany, co nie za dobrze wróży w świetle konieczności dokonania płatności kartą w listopadzie. Pytanie: czy ktoś miał podobną sytuację i czy może ten status się w końcu zmienił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 22 października 2019 08:38
      Poczytaj komentarze pod tą promocją a także pod ostatnimi organizowanymi przez tzw. "bank" BNP Paribas.

      Usuń
    2. Anonimowy22 października 2019 08:38

      Rozwiązanie jest dość proste: trzeba się zalogować przez Pl@net - NIE PRZEZ GOonline.
      Jak wejdziesz na stronę i klikniesz "zaloguj", to następnie kliknij na "pozostałe systemy" i wtedy rozwinie się więcej opcji logowania, m.in. Pl@net - i tam właśnie będzie opcja aktywowania karty.
      GOonline jest niby od niedawna i nie wszystkie funkcjonalności są tam jeszcze dostępne :D

      Usuń
    3. Czyli, żeby spełnić warunek płatności kartą 300 zł w listopadzie zakupy na Allegro odpadają? Bo tam mimo, że się wybiera "płatność kartą" to i tak jest to obsługiwane przez PayU.
      Czy tak właśnie jak napisałem, czy się mylę i jednak można :)?
      Bo już sam nie wiem.
      Ktoś coś poratuje wiedzą w tym temacie? :)

      Usuń
    4. Anonimowy23 października 2019 11:39

      Allegro niestety odpada - "płatność kartą" i tak obsługiwana jest tam przez PayU niestety :/

      Usuń
    5. Wielkie dzięki za pomoc z kartą. Faktycznie przez Pl@net aktywowałam :)

      Usuń
  44. Czy wpływ na konto w listopadzie, w wysokości min. 1000 zł to może być suma wpływów czy ma być jeden przelew na kwotę min. 1000 zł.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdzie mozna sprawdzic ten kod MCC? zaplacilam za bilet na niemieckiej stronie https://www.bahn.de/p/view/index.shtml Czy to sie lapie na wykluczenie jako transakcja zagraniczna MCC 8999 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij wiadomość w bankowości i zapytaj jaki kod MCC ma ta konkretna transakcja.

      Usuń
    2. Szybka i łatwa weryfikacja faktycznie zastosowanego kodu MCC jest możliwa tylko w T-Mobile Usługi Bankowe oraz w Eurobanku (po zaksięgowaniu transakcji można to sprawdzić w szczegółach). W innych bankach w praktyce pozostaje tylko wysłanie zapytania z prośbą o podanie kodu (kilka razy z tego korzystałem) - zwłaszcza, gdy jest to motywowane sprawdzeniem spełnienia warunków promocji.

      Usuń
  46. Dzień dobry
    Czy ktoś wie czy zakupy na AliExpress opłacone kartą debetową wydaną do tego konta też mogą się liczyć do tych 350zł?

    OdpowiedzUsuń
  47. Dostał ktoś już może wiadomość o przyznaniu pierwszego z bonosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przyznaniu bonusów, organizator promocji poinformuje Cię mailowo:
      do 20.11.2019 r.

      Jeszcze dużo czasu.

      Usuń
    2. I doświadczenie z poprzednich promocji z kontem w BNP Paribas pozwala zakładać, że te maile przyjdą właśnie w okolicach 19-20.11.

      Usuń
  48. Jak się mają płatności na Allegro przy wymaganych min. 300zl kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne wersje: na infolinii i na czacie konsultanci mówią, że płatności kartą na Allegro jako, że są obsługiwane przez PayU nie będą zaliczone.
      Z kolei, któryś z komentujących (w artykule dot. innej edycji) pisał, że u niego przeszło.
      Także ryzyk fizyk, można spróbować z płatnościami kartą na Allegro, ale jest niebezpieczeństwo, że nie uznają.

      Usuń
    2. Zapis w regulaminie faktycznie ma taki wydźwięk jakby płatności przez PayU itp. były wykluczone. Ale z drugiej strony jest mowa o tym, że mogą być płatności w Internecie. Zatem jeśliby wykluczyć transakcje z udziałem pośredników (biorących udział w obsłudze transakcji) to mało gdzie (gdzie?!) można by płacić.

      Twórca tego zapisu w regulaminie zapewne miał na myśli wykluczenie transakcji, polegających na zasilaniu rachunków u takich pośredników (czyli transakcji bez faktycznego zakupu towaru czy usług). Niemniej jednak wychodzi na to, że w teorii transakcje są wykluczone, ale w praktyce (jak wynika z doniesień Czytelników; sam nie testowałem) są uwzględniane.

      Usuń
  49. Jak w takim przypadku wygląda odbiór nagród, ktoś ma doświadczenie z poprzednimi edycjami? Czy oni wysyłają maila o 23:00 a o 24:00 kończy się możliwość odebranie bonusu:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maile powinny być wysłane do 20.11. (włącznie), a czas na uzupełnienie danych będzie do 26.11. (włącznie).

      Usuń
    2. hej dzięki za odpowiedź! mail już doszedł i mała poprawka "Przypominamy, że w celu przekazania nagrody niezbędne jest uzupełnienie, do dnia 25 listopada 2019 r."

      Usuń
  50. Dziś przyszedł @ o przyznaniu premii :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Dostałam maila dzisiaj ok. 14.00.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziś w skrzynce pojawił się mail :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie dostałam maila. Co w takiej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie jest czas do jutra (włącznie), aczkolwiek maile raczej są wysyłane tego samego dnia. Sprawdź jeszcze uprzednio foldery typu "spam", "oferty", "zakupy" lub "inne", bo często tam wpada wiadomość (powinna przyjść z adresu premianajesien@bnpparibasplus.pl).

      Usuń
  54. Witam ja do chwili obecnej nie otrzymałem meila, wszystkie możliwe foldery sprawdzone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odnalezieniu maila może jeszcze pomóc adresm z którego wiadomość powinna przyjść: premianajesien@bnpparibasplus.pl

      Jeśli jednak wiadomości nie ma, to niewykluczone, że "zjadł" ją jakiś system antyspamowy operatora Twej skrzynki. Wtedy pozostaje zgłoszenie reklamacji:

      Zgodnie z regulaminem: "Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji"

      A wysłać ją należy na wspomniany wcześniej adres mailowy.

      Usuń
    2. Powtórzę zadane poniżej pytanie :reklamacja dotyczącą braku maila została wysłana(21.11.2019) jak długo mam czekać na odpowiedź i co zrobić jeśli odpowiedzi nie będzie?

      Usuń
  55. Dostałem maila ale mi się skasował. Co teraz robić? Jak się zalogować jak nie mam tego kodu?

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest wypłata 1 premii

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak długo mam czekać na odpowiedź na reklamację dotyczącą braku maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Braku wiadomości od kogo? U kogo reklamowałeś?

      Usuń
    2. Zgodnie z powyższymi wytycznymi na adres premianajesien@bnpparibasplus.pl

      Usuń
    3. Zazwyczaj odpowiadają szybciej, więc może przypomnij się jeszcze raz (ewentualnie zadzwoń - nr tel można znaleźć na stronie promocji - z relacji Czytelników wynika, że sprawę da się wtedy wyjaśnić od razu).

      Usuń
    4. Dzięki za pomoc, wszystko pozytywnie załatwione kaska wpłynie do końca grudnia.

      Usuń
  58. Mam pytanie czy jeśli te wymagane płatności kartą w listopadzie na kwotę 300 rzeczywiście dokonałem ale część środków na karcie z tych płatności była zablokowana w ostatnich dniach listopada i zaksięgowana/rozliczona już w grudniu to czy będą one zaliczone do wydatków w listopadzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji mówi tylko o ich wykonaniu, a nie księgowaniu (na co klient nie ma wpływu). Zatem powinno być okey (a jeśli miałoby być inaczej, to - choć miejmy nadzieję, że nie będzie potrzeby - pozostanie złożenie reklamacji).

      Usuń
  59. Spełniłam wszystkie wymagania i do dzisiaj nie mam żadnych bonusów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz jak zgłosić reklamację
      https://bankobranie.blogspot.com/2019/11/finalizacja-promocj-konta-w-bnp-paribas-i-alior-banku.html

      Usuń
  60. Czy ktoś dostał już maila o premii grudniowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszczj nie dostałam. W poprzednim miesiącu mail był 19 dnia miesiąca ok godziny 14, a obecnie brak info

      Usuń
  61. Na razie cisza, też czekam na maila dzus, akbo jutro.

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie też nic nie ma a już 20

    OdpowiedzUsuń
  63. 20.12 dzisiaj a maila jak nie bylo tak nie ma. Ktoś juz dostał?

    OdpowiedzUsuń
  64. tez nie mam,wlasnie chcialam zobaczyc czy ktos ma

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie też jeszcze nic nie przyszło...

    OdpowiedzUsuń
  66. Na infolinii powiedzieli że do godziny 17 powinien być.

    OdpowiedzUsuń
  67. 20 grudnia. U mnie też nie ma jak na razie maila o drugim bonusie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja dalej nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  69. Jest mail o nagrodzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Już 16 a u mnie dalej nic. Wie ktoś na jaki email trzeba wysłać reklamacje ?

    OdpowiedzUsuń
  71. O godzinie 15:59 dostałem maila o przyznaniu kolejnej nagrody więc super

    OdpowiedzUsuń
  72. Jest wiadomość o nagrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest wiadomość o nagrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  74. U mnie dalej nic :(

    OdpowiedzUsuń
  75. Przyszlo ale wpadło do folderu , reklamami

    OdpowiedzUsuń
  76. Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu drugiej nagrody, gratulujemy!
    Nagroda, w wysokości 200 zł zostanie przekazana przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 31 grudnia 2019 r. na numer konta podany przy okazji pierwszej Nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  77. Przysłali maila.

    OdpowiedzUsuń
  78. A pytanie z innej beczki
    Czy to konto można zamknąć powiedzmy w styczniu ? Czy trzeba jakiś czas odczekać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po otrzymaniu premii możesz zamykać. Nie trzeba niczego odczekiwać.

      Usuń
    2. A czy obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia? I czy dla bezpieczeństwa lepiej w grudniu jeszcze zrobić płatność kartą - żeby nie zaskoczyli nas opłatą 3zł??

      Usuń
    3. Chodziło mi oczywiście: w styczniu ;)

      Usuń
    4. Jeśli wypowiedzenie zostanie złożone w styczniu, a więc zamknięcie konta nastąpi w lutym, to płatność kartą powinna być wykonana jeszcze w styczniu (gdyż opłata nie jest pobierana, jeśli w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty wykonana zostanie co co najmniej 1 transakcja).

      Inne rozwiązanie to rezygnacja z karty już w momencie składania wypowiedzenia umowy o konto. Wtedy w styczniu opłata nie zostanie pobrana, jeśli w grudniu transakcja była.

      Usuń
    5. Wielkie dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  79. Dzisiaj weszła premia 200 u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Dzisiaj wpadło 200 zł

      Usuń
  80. Jak najwygodniej zamknąć to konto w oddziale czy pocztą 3 czy robią jakieś problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemów. Musisz mieć zrobioną płatność kartą w poprzednim miesiącu. Wtedy kartę od razu zlikwiduj w oddziale i złóż wypowiedzenie o konto. Samo konto już będzie darmowe i nie mogą pobrać żadnej opłaty. Zamknie się po 30 dniach.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...