700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

6.11.2019

Odbierz 100 zł za otwarcie Konta Inteligo i po 100 zł za polecenia. Wystartowała 16. edycja promocji "Mam Inteligo"

Za Konto Inteligo ponownie zgarnąć można 100 zł w prosty sposób.

Premia 100 zł za Konto Inteligo z kodem poleceniaPopularna i sprawdzona promocja (bo to już jej 16. edycja) znów jest dostępna. Do wzięcia - przy niezmiennie prostych warunkach - czekają premie pieniężne po 100 zł.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje bankowe Inteligo.]

Dla kogo promocja? By założyć konto z polecenia i zyskać za to 100 zł, trzeba być "nowym klientem", przez którego bank rozumie:
"osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont"

W skrócie: nie masz konta Inteligo od co najmniej 3 lat i w ostatnim czasie o takie konto nie wnioskowałeś/-aś? Możesz brać udział w promocji i uzyskać 100 zł na start.

Nagrody. Za otwarcie konta i spełnienie prostych warunków przewidziana jest gwarantowana premia pieniężna w wysokości 100 zł, którą bank wypłaca na konto (środki te będzie można więc wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel).

Jeśli zaś konto w Inteligo będziesz polecać, to za każdą skuteczną rekomendację otrzymasz 100 zł. Dla najaktywniejszych osób w polecaniu bank przewidział nagrody dodatkowe (od 250 do 3000 zł).

Zasady promocji. By uzyskać gwarantowane 100 zł za otwarcie Konta Inteligo:
  • złóż wniosek o Konto Inteligo, podając w nim "kod promocyjny" (czyli kod polecenia) od obecnego klienta banku - jeśli takiej osoby nie znasz, to wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz za pomocą formularza dostępnego na końcu niniejszego wpisu;
  • we wniosku wyraź zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez PKO Bank Polski;
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj: 
    • płatności kartą na sumę min. 200 zł w punktach handlowo-usługowych oraz 
    • co najmniej jedną płatność przy użyciu aplikacji IKO (z kodem BLIK) o łącznej wartości min. 40 zł.

I to już wszystko. Za spełnienie powyższych warunków na Twe konto wpłynie premia 100 zł.

Ważne wskazówki


▶️ Na potrzeby promocji płatności kartą na sumę 200 zł wykonuj w punktach handlowo-usługowych. Mogą to być dowolne sklepy, stacje paliw, lokale gastronomiczne, kina, drogerie, apteki czy kasy biletowe. Do transakcji na potrzeby promocji nie zaliczą się płatności kartą w Internecie. W przypadku płatności BLIKiem (tych na sumę min. 40 zł) już takiego wykluczenia nie ma, więc wychodzi na to, że bank zaliczy także płatności BLIKiem w Internecie (co akurat jest ułatwieniem, bo BLIKiem często łatwiej można zapłacić właśnie w sieci, np. na Allegro).

▶️ Program poleceń "Mam Inteligo" podzielony został na etapy. Obecnie trwający do 30.11. oraz od 1. do 31.12.2019 r. Mają one znaczenie wyłącznie dla wyliczania terminu wypłaty premii. Bowiem w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni wypłaca premię. W praktyce jednak te wypłaty najczęściej są realizowane wcześniej.

▶️ Promocja ma być dostępna do 31.12.2019 r., ale trzeba podkreślić, że nie jest to ostateczny termin na złożenie wniosku, ale do tej daty konto musi być już aktywowane (co w praktyce pokrywa się z dniem zawarcia umowy). Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać do ostatniej chwili, bo trzeba dać czas kurierowi (to jedyna możliwość zawarcia umowy) na dotarcie przed końcem roku (zważywszy też na to, że okres świąteczny jest w tej branży bardzo gorący).

▶️ Konto Inteligo prowadzi PKO Bank Polski ale posiadanie konta w tym największym banku w Polsce (innego niż Inteligo) nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w promocji Inteligo. Jako osoba polecona zgarniesz 100 zł za otwarcie konta. Jeśli jednak chcesz polecać w programie "Mam Inteligo", to założenie/posiadanie Konta Inteligo jest niezbędne.

▶️ Czym są płatności IKO? Płatności, które należy wykonać przy użyciu aplikacji IKO, to płatności z użyciem kodu BLIK. Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z tego systemu płatności mobilnych, koniecznie przeczytaj poradnik: BLIK - płatności telefonem. Zalety i wady jakie ma Polski Standard Płatności. A jeśli nie kojarzysz miejsc honorujących tę formę płatności, zobacz gdzie płacić BLIKiem?

▶️ Jeśli posiadasz (lub dopiero założysz) Konto Inteligo, to możesz zarabiać na jego polecaniu. W tym celu konieczna jest rejestracja na stronie maminteligo.pl (podać tam należy m.in. numer telefonu komórkowego, który będzie zgody z tym, który masz zarejestrowany w banku - podany przy umowie o konto). Zaakceptuj też regulamin i wyraź zgodę na przekazywanie materiałów marketingowych przez bank. Premię 100 zł otrzymasz za każdą skuteczną rekomendację (a więc taką, gdy polecona osoba założy Konto Inteligo z Twoim kodem polecenia, a także spełni swe warunki uzyskania premii 100 zł za otwarcie konta).

W 16. edycji promocji "Mam Inteligo" przewidziano również dodatkowe nagrody dla osób z największą liczbą skutecznych poleceń. Wysokość nagrody dodatkowej uzależniona jest od liczby poleceń. Wyniesie ona 250 zł (w przypadku skutecznego polecenia przez Uczestnika od 5 do 10 kont), 500 zł (w przypadku skutecznego polecenia przez Uczestnika od 11 do 20 kont), 1 000 zł (za 21-30 kont), 1 500 zł (za 31-40 kont), 2 000 zł (za 41-50 kont) oraz 3 000 zł (za min. 51 skutecznie rekomendowanych kont).

Konto Inteligo - prześwietlenie oferty


Główne cechy Konta Inteligo to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej;
  • 0/4 zł - miesięczna opłata za kartę (Visa bądź Mastercard - wybrać możesz samodzielnie) nie jest pobierana jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę co najmniej 100 zł;

    Ważne: okres rozliczeniowy dla karty płatniczej nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale jest liczony od dnia zawarcia umowy (od tego też dnia będziesz posiadać już kartę płatniczą, bo przywozi ją kurier razem z umową).

    Po spełnieniu warunków promocji (czyli wydaniu kartą 200 zł) nic nie stoi na przeszkodzie, by z karty zrezygnować (jeśli nie masz potrzeby korzystania z niej; dostęp do środków cały czas będziesz mieć np. dzięki BLIKowi). Prawo do premii 100 zł za otwarcie konta i tak zachowasz.
  • 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach PKO BP i Santander Bank Polska.

Otwierając konto Inteligo zwróć uwagę na to, że bank z automatu uruchamia pakiet potwierdzeń SMS o transakcjach wykonywanych na koncie. Przez pierwsze 2 miesiące pakiet jest darmowy, ale później opłata miesięczna wynosi już 5 zł. Usługę można na szczęście wyłączyć (w bankowości internetowej lub za pośrednictwem infolinii). I warto zrobić to czym prędzej, by nie zapomnieć i niepotrzebnie nie płacić.

Jak wygląda otwarcie Konta Inteligo? Po złożeniu wniosku o konto skontaktuje się z Tobą konsultant banku celem potwierdzenia danych i umówienia wizyty kuriera (wtedy też możesz na potrzeby kuriera wskazać inny adres niż adres zamieszkania czy korespondencyjny). Kurier przyjedzie w ciągu kilku kolejnych dni (jeszcze uprzednio kontaktując się telefonicznie, by ustalić dokładny czas wizyty). Wraz z umową kurier przekaże Ci już kartę do konta.

Kod promocyjny (kod polecenia) do otwarcia Konta Inteligo z premią 100 zł. Jeśli chcesz uzyskać wiarygodny kod polecenia do otwarcia Konta Inteligo z bonusem, skorzystaj z poniższego formularza (maksymalnie w ciągu 24 godzin otrzymasz w odpowiedzi mail wraz z kodem polecenia):




Gdzie podać kod polecenia? Na końcu wniosku objętego promocją znajdziesz pole "Kod promocyjny". I to tam właśnie należy wpisać 9-cyfrowy kod:
Gdzie wpisać kod polecenia podczas otwierania Konta Inteligo z premią 100 zł


Przydatne dokumenty:

106 komentarzy:

  1. Założyłem niedawno konto w PKO BP. Czy to mnie wyklucza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyklucza :) Choć Inteligo jest marką PKO BP, to w tym przypadku traktowane jest odrębnie. Osoba, która posiada konto w PKO BP może założyć Konto Inteligo z premią 100 zł. Jeśli jednak ktoś chce polecać (komuś innemu) Konto Inteligo, to wtedy musi już posiadać Konto Inteligo (bo konto w PKO BP nie wystarczy do tego).

      Usuń
  2. Trzy lata karencji? Niech się bujają, a tak być może rozważyłbym otwarcie konta i jego następne polecenie członkowi rodziny. Trzeba jednak pamiętać, że np. w moim przypadku utrudniali procedurę zamknięcia konta, bo nie podobał im się podpis na wypowiedzeniu umowy - co ciekawe w żadnym innym banku do tej pory nie miałem takiej sytuacji, a wiele kont zamykałem już drogą korespondencyjną także od ewentualnej premii najprawdopodobniej będziemy musieli odjąć koszt dwóch listów poleconych i wizyty w PKO BP, gdzie zostaną potwierdzone nasze dane osobowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lata to długo, acz przewidywalnie (a bywają przypadki - jak np. Millennium - gdzie w praktyce wychodzi jeszcze dłużej). Czas szybko płynie i np. w mej rodzinie rodzinie przy okazji poprzedniej edycji udało się powrócić :) Choć też się wydawało kiedyś, że 3 lata to szmat czasu ;)

      Usuń
  3. Otwarcie konta tylko kurierem? Czy może przelew lub coś innego też jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kurier wchodzi w grę. Od razu z umową przywiezie kartę. I w praktyce w tym samym dniu następuje aktywacja konta.

      Usuń
  4. Do kiedy przelewają premie 100 zł za otwarcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga strzałka wśród wskazówek:
      "▶️ Program poleceń "Mam Inteligo" podzielony został na etapy. Obecnie trwający do 30.11. oraz od 1. do 31.12.2019 r. Mają one znaczenie wyłącznie dla wyliczania terminu wypłaty premii. Bowiem w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni wypłaca premię. W praktyce jednak te wypłaty najczęściej są realizowane wcześniej."

      Usuń
  5. Wniosek złożony. Już był telefon. Krótka rozmowa. Mam czekać na kuriera z umową i z kartą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę złożyć wniosku, w polu nr dowodu osobistego nie można nic wpisać 🤔.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złóż w innej przeglądarce. Kiedyś miałam tu taki problem i pomogło.

      Usuń
  7. Te 200 zł musi być wydane jednorazowo? Czy mogą być mniejsze kwoty, np. 100 + 50 + 50 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna, a może być wiele transakcji. Ważne by łącznie wyszło min. 200 zł.

      Usuń
    2. Regulamin wymaga wykonania "co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej". Czy nie należy tego interpretować jako 1 x min. 200 zł?

      Usuń
    3. Kluczowe jest sformułowanie "o łącznej wartości". Może być wiele płatności na mniejsze kwoty. Sprawdzone w teorii i w praktyce (podobny zapis widniał w poprzednich edycjach).

      Usuń
  8. 40 zł Blikiem to może być przelew na telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Musi być to płatność z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu (w terminalu płatniczym w punkcie handlowo-usługowym lub podczas zakupów w Internecie).

      Usuń
  9. Czy dobrze zrozumiałem że jeśli po spełnieniu warunków tzn płatność 200zl kartą i 40 blokiem zrezygnuję z karty to nie będę ponosić żadnej opłaty za brak aktywności na koncie? Nie jest tak jak w millenium, że jak się nie ma karty to trzeba blokiem płacić, żeby uniknąć opłaty? Czyli po otwarciu konta i spełnieniu warunków można zamknąć kartę i nie korzystać już w ogóle z konta, czekając tylko na premię?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunki w Millennium są połączone. Samo konto jest darmowe (bez warunków) i takim pozostanie, jeśli z karty zrezygnujesz (wtedy będzie można płacić BLIKiem, ale nie będzie trzeba w kontekście unikania opłaty za konto, bo jej po prostu nie ma).

      Na końcu wpisu (w części zatytułowanej "Konto Inteligo - prześwietlenie oferty") objaśniam kwestię ewentualnej rezygnacji z karty.

      Usuń
    2. Mr Zlotówa no właśnie wczytałem się w ten tekst zanim zadałem pytanie ale nadal nie jest dla mnie jasne. Czy po rezygnacji z karty trzeba wydawać 100zl blikiem czy nic nie trzeba robić żeby uniknąć opłaty?

      Usuń
    3. Aa przepraszam, teraz widzę że Twoja odpowiedź już wyjaśniła sprawę, więc niepotrzebnie znowu zapytałem.
      Dzięki

      Usuń
    4. Dla jasności: po rezygnacji z karty nie trzeba wykonywać jakichkolwiek płatności.

      Usuń
    5. W jaki sposób mogę zrezygnować z karty?

      Usuń
    6. Poprzez zastrzeżenie karty w bankowości internetowej.

      Usuń
    7. A to czasem karta się wtedy nie w nowi i wyślą nową?

      Usuń
  10. Czy to prawda że za premię wysyłają PIT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu PIT był wysyłany. Obecnie nie (w międzyczasie zmieniło się bowiem ustawodawstwo).

      Usuń
  11. 1) We wniosku jest takie coś jak "Nazwa rachunku". Co tam wpisać?
    2) Do wyboru są 3 karty. Czy ma znaczenie którą wybiorę?
    3) Jak wyłączyć te powiadomienia SMS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Dobrowolną, własną nazwę (ja wpisałem niezbyt twórczo: "Konto").
      2) Można wybrać dowolną kartę. Nie ma to znaczenia.
      3) Można to zrobić na jeden z dwóch sposobów:
      - na infolinii (800 121 121 lub +48 81 535 67 89) lub
      - w bankowości internetowej (Dane i ustawienia => Ustawienia => Powiadomienia) i tam należy odhaczyć (by okienko było puste) opcję "SMS".

      Gdyby kogoś interesowało, to powiadomienia mailowe są darmowe, więc można je sobie zostawić.

      Usuń
  12. Czy osoba polecająca musi spełniać jakieś warunki? I czy osoba polecona może być obcokrajowiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecający musi mieć konto i wyrażone zgody marketingowe oraz zarejestrować się w programie poleceń. Co do drugiej kwestii, to regulamin promocji tej kwestii nie porusza (czyli nie zabrania). Acz nie wiem jak to wygląda technicznie (czy i jak obcokrajowiec może założyć Konto Inteligo).

      Usuń
  13. Na dzień wypłaty premii karta musi być ważna czy można ją wcześniej po prostu zamknąć?
    A z tym blikiem to w końcu da się przez Internet bo nie do końca jest to jasne a w codziennym życiu jest to problematyczne. Najprościej byłoby sobie doładować telefon no ale da się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba utrzymywać karty. A jeśli chodzi o płatności to w przypadku transakcji kartą Internet jest wykluczony, ale przy płatnościach BLIKiem już takiego wykluczenia nie ma.

      Usuń
  14. Założyłem ostatnio konto w PKO BP i tam jest wymóg zapłaty BLIK-iem aplikacją IKO. Zainstalowałem sobie tą aplikację w smartfonie. Jak to się ma do obowiązku zapłaty tutaj BLIK-em ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja IKO jest aplikacją mobilną zarówno dla klientów PKO BP, jak i posiadaczy Konta Inteligo. Niestety więc na jednym urządzeniu można korzystać tylko z jednego dostępu do bankowości mobilnej.Poniżej krótka instrukcja dla tych, którzy aplikację IKO zamiast z PKO BP będą chcieli połączyć z dostępem do Konta Inteligo.

      Najpierw trzeba wyłączyć aplikację IKO (po zalogowaniu do iPKO, w zakładce IKO), a później ją odinstalować ze swego telefonu. Następnie trzeba pobrać ją ponownie i powiązać z posiadanym Kontem Inteligo. Po aktywacji aplikacji będzie możliwe spełnienie jednego z warunków promocji "Mam Inteligo", a więc płatności BLIKiem. Gdy te transakcje już będą wykonane, będzie można powrócić to wcześniejszego stanu (a więc do powiązania IKO z kontem w PKO BP), przechodząc powyższy proces.

      Usuń
    2. Dziękuję.

      Usuń
  15. Czyli moge skorzystac jednocześnie z tej promocji, jak i promocji 200 zł za otwarcie konta w Pekao ??
    Choć to ten sam bank i tej pierwszej nie wyklucza posiadanie zwykłego konta, no ale zakładać dwa konta naraz u nivh w promocji to by wypaliło ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inteligo nie ma nic wspólnego z Pekao (to ten z żubrem w logo). To odrębne banki. Zatem droga do udziału w promocji jest otwarta.

      Inteligo jest marką należącą do PKO BP (ze skarbonką w logo). Ale jak ktoś ma już konto w PKO BP, to i tak może założyć Konto Inteligo i zyskać 100 zł :)

      Usuń
    2. Super, dziękuję bardzo za odpowiedź.

      Usuń
  16. Czy płacenie na poczcie kartą ( paczki, listy ) jest ok- z punktu widzenia spełnienia warunku promocji i darmowej karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu można płacić za wszystko. Żadnych kodów MCC nie wykluczono.

      Usuń
  17. Proszę o informacje czy moge najpierw zgarnąć 100zl w tej promocjil: https://bankobranie.blogspot.com/2019/09/program-polecam-pko-II-edycja-100-zl-za-konto-w-pko-bp-kod-polecenia.html?m=1
    A następnie kolejne 100zl za wzięcie udziału w promocjj Inteligo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można z obydwu. Kolejność bez znaczenia.

      Usuń
  18. Dziwnym trafem nie mam zapisanej daty zamknięcia konta inteligo zapytałem więc w wiadomości czy i jak moga mi udzielić informacji n ten temat ręce opadają

    Dzień dobry,
    cieszę się, że chce Pan ponownie założyć nasze konto.

    Na podstawie Pana wiadomości nie mam dostępu do Pana zamkniętego rachunku.

    Udzielimy Panu informacji o dacie zamknięcia konta, gdy Pana pytanie:
    - otrzymamy w formie pisemnej na adres:
    Inteligo
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    ul. Sienkiewicza 12/14
    00-944 Warszawa
    - na piśmie będzie Pana podpis potwierdzony notarialnie lub przez pracownika oddziału PKO BP,
    - na dyspozycji poda Pana adres, na jaki mamy wysłać odpowiedź i telefon kontaktowy,
    - umieści Pan daną, która pozwoli Pana jednoznacznie zidentyfikować, np. PESEL.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba tez pamietac, ze aplikacja IKO musi byc połaczona z numerem telefonu który podajemy przy rejestracji/składaniu wniosku.
    Jezeli nie mamy internetu inaczej właczonej transmisji danych albo pakietu neta to nie mozemy korzystac z apki, robic przelewów itd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Czy jeśli rejestrowalam się w zeszłym roku do mam inteligo A teraz mąż założy konto to mogę mu podać ten sam kod polecenia co podawałam w zeszłym roku? Czy muszę się na nowo gdzies zarejestrować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się kiedyś rejestrowałaś to drugi raz się nie da. Wystarczy zalogować się ze starym logowaniem. Kod polecenia = numer telefonu. Jak nie zmieniałaś to zostaje ten sam.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź.

      Usuń
  21. czy w promocji biorą udział założenie konta dla osoby niepełnoletniej

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy po wniosku ktoś dzwoni? W jakim czasie? Czy tylko na kuriera czekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień po wniosku dzwonił do mnie konsultant. Rozmowa dość krótka, bo potwierdzenie danych. I mam czekać teraz na kuriera.

      Usuń
  23. Po jakim czasie kurier przyjeżdża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsultant mówił mi, że 3-5 dni roboczych.

      Usuń
    2. A jaka firma kurierska jeździ z umowami?

      Usuń
    3. W moim przypadku Kurier InPost przywiózł dwie umowy: Inteligo i PKO BP - w tym samym czasie zgłosiłem się do dwóch promocji :)

      Usuń
  24. Witam,
    Czy osobą polecającą może być członek najbliższej rodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym względzie nie ma jakichkolwiek wykluczeń (polecać mogą sobie znajomi, jak i członkowie rodziny - bez względu na stopień pokrewieństwa).

      Usuń
  25. Przy umowie dostałem polecenie przelewu wynagrodzenia na rachunek bankowy. Czy muszę to wypełniać i składać u pracodawcy? Bo nigdzie nie widzę by regulamin wymagał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynagrodzenie ani w ogóle wpływy nie są wymagane.

      Usuń
  26. czy płatności blik są zaliczane jako płatność kartą??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 2 odrębne rodzaje płatności. I 200 zł musi być konkretnie kartą, a 40 zł konkretnie BLIKiem (z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu).

      Usuń
  27. Do kiedy promocja trwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja ma być dostępna do 31.12.2019 r., ale trzeba mieć na uwadze, że nie jest to ostateczny termin na złożenie wniosku, ale do tej daty konto musi być już aktywowane (co w praktyce pokrywa się z dniem zawarcia umowy). Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać do ostatniej chwili, bo trzeba dać czas kurierowi (to jedyna opcja zawarcia umowy) na dotarcie przed końcem roku (zważywszy też na to, że okres przedświąteczny jest w tej branży bardzo gorący, a poświąteczny to najczęściej urlopy).

      Usuń
  28. Mr. Złotówa, po jakim czasie na stronie maminteligo pokazalo Ci osoby, ktore przystapily do promocji i spelniaja warunki promcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj jest to jakieś 2-, 3-tygodniowe opóźnienie.

      Usuń
    2. Aha, dzięki jedno konto otwarte na twoim kodzie polecania, kolejne dwa już na moim:)

      Usuń
  29. Jak wygląda zamykanie konta w Inteligo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listownie lub mailem (ale ta druga opcja tylko dla osób korzystających z bezpiecznego podpisu elektronicznego). Polecam wpis: Jak zamknąć konto w banku? (może się przydać w przyszłości).

      Usuń
  30. Jaka firma kurierska wozi umowy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę niech mi ktoś powie, kto otwierał konto. Naprawdę trzeba czekać 3-5 dni na kuriera jak komuś tutaj konsultant powiedział?
    Zakładałam już tyle kont i za każdym razem kurier był dzień po złożeniu wniosku, lub dzień po telefonie weryfikacyjnym. Myślałam, że tutaj też się mogę tego spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego ciekaw, również dopiero co składałem wniosek (dzięki za kod @Mr. Złotówa) i dziś powiedziano mi to samo. Mam cichą nadzieję, że zdążą do piątku..

      Usuń
    2. Naprawdę?! Jak ja bym Ci była bardzo, bardzo wdzięczna;)!! Jakbyś napisał kiedy byli. Albo inaczej, jutro napisał czy byli Bo ja chcę złożyć jutro wniosek. Liczyłam na telefon w piątek i kuriera w poniedziałek, ale teraz już nic nie wiem..:( A telefon miałeś na drugi dzień od wypełnienia formularza?

      Usuń
    3. Owszem. Wczoraj wieczorem wypełniony, a telefon był dziś przed moim poprzednim wpisem. Co do kuriera to dam znać jak to wyjdzie. Dodatkowo jeszcze mają dzwonić po podpisaniu umowy, żeby przeprowadzić przez procedure logowania - to chyba będzie moja druga niania po aliorze :) Szkoda, że nie są tacy zaangażowani gdy przychodzi zamykać konto, bo tu już byle klientowi pod górkę..

      Usuń
  32. Dzięki;)
    Ale z tym logowaniem, to co mówisz to chyba powariowali. Nie można tego ominąć? Kolejne czekanie na telefon...:( Jeszcze się z takim czymś nie spotkałam, zakładałam w aliorze bez takich cyrków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 3-4 dniach roboczych był kurier.

      Usuń
    2. Dzięki, a to ty pisałeś wcześniej, że składałeś wniosek we wtorek?

      Usuń
    3. Tak tak. Dodam jeszcze, że żaden konsultant nie dzwonił by przeprowadzić przez proces logowania, uff :) Jeśli dalej nie składałaś wniosku to proponuję się dziś zdecydować, mało dni do końca grudnia już zostało :P

      Usuń
    4. O! To bardzo Ci dziękuję za napisanie. Przyznam, że byłam zdecydowana na składanie tego wniosku. Ale nie złożyłam go jednak tylko do dwóch innych banków gdzie miałam kuriera na drugi dzień. Bo to oni zawsze dzwonią już w ten dzień co za godzinę będą u mnie w domu, a w pracy nie mogę kurierów przyjmować. A chociaż dostałeś maila z banku pt. "Dzisiaj właśnie przekazaliśmy umowę kurierowi umowę..."? Dzięki czemu mogłeś się spodziewać, że kurier będzie następnego dnia po tym mailu? Czy nie?

      Usuń
    5. Tak. W piątek z rana był mail o tym że nadali. Kurier to nie problem, jak dzwoni to wystarczy odebrać/napisać smsa żeby przełożyć wizytę na dzień kiedy jesteś osiągalna :D

      Usuń
    6. Dzięki;)

      Usuń
  33. Pogubiłam się. Mąż otwiera konto z mojego polecenia. Każdy z nas zgarnia po 200zł (100złza warunki i 100zł za polecenie) czy tylko ja 200zł a Mąż 100zł? Czy tak samo jest w PKO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Ty, bo nie jesteście w stanie polecić się nawzajem (do programu poleceń przystąpić można posiadając już Konto Inteligo). A więc np. Ty otwierasz konto z polecenia (za co będzie 100 zł) i przystępujesz do programu poleceń, by polecić męża (za co będzie 100 zł dla Ciebie), a mąż dostanie 100 zł za otwarcie konta z polecenia. Czyli w sumie wyjdzie 300 zł.

      Usuń
    2. Dziekuję :) W PKO jest ta sama zasada?

      Usuń
    3. Tak (przy czym w chwili obecnej program "Polecam PKO" nie jest dostępny - ostania edycja zakończyła się 30.11.).

      Usuń
  34. Mam wielką prośbę, napisałby ktoś mi instrukcje jak przez stronę www zrezygnować z tej usługi dodatkowej i z karty żeby nie płacić za nią ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powiadomień SMS-owych (bo chyba to masz na myśli jako "usługę dodatkową") można zrezygnować na jeden z dwóch sposobów:
      - na infolinii (800 121 121 lub +48 81 535 67 89) lub
      - w bankowości internetowej (według ścieżki: Dane i ustawienia => Ustawienia => Powiadomienia), gdzie należy odhaczyć (by okienko było puste) opcję "SMS".

      Zrezygnować z karty również można przez bankowość internetową - wystarczy jej zastrzeżenie (działa od razu; najlepiej zrobić to w miesięcznym okresie rozliczeniowym, w którym już zostały wykonane płatności zwalniające z opłaty za kartę).

      Usuń
  35. Założyłam konto Inteligo, posiadam już konto w PKO i aplikacje IKO. Konto Inteligo mam już aktywne, ale nadal nie widzę konta na aplikacji IKO. Czy muszę coś zmienić w ustawieniach albo dodatkowa coś zainstalować? Z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednej aplikacji nie można mieć dwóch kont. Aplikacja IKO jest aplikacją mobilną zarówno dla klientów PKO BP, jak i odrębnie posiadaczy Konta Inteligo. Niestety więc na jednym urządzeniu można korzystać tylko z jednego dostępu do bankowości mobilnej.

      By skorzystać z aplikacji IKO dla konta Inteligo (mając ją uprzednio dla konta w PKO BP): najpierw należy wyłączyć aplikację IKO (po zalogowaniu do iPKO, w zakładce IKO), a później ją odinstalować ze swego telefonu. Potem należy pobrać ją ponownie i powiązać z posiadanym Kontem Inteligo. Po aktywacji aplikacji będzie możliwe spełnienie jednego z warunków promocji "Mam Inteligo", a więc płatności BLIKiem. Gdy te transakcje już będą wykonane, będzie można powrócić to wcześniejszego stanu (a więc do powiązania IKO z kontem w PKO BP), przechodząc powyższy proces.

      Usuń
    2. A czy po wykonaniu płatności blikem w Inteligo, mogę od razu zrezygnować z IKO w Inteligo i wrócić do IKO PKO? Czy należy odczekać jakiś okres?

      Usuń
  36. Mam bardzo ważne pytanie. Czy jak podpisze umowę 27 lub 30 grudnia to muszę zrobić płatność 200 I 40 zł do końca grudnia tak jak kończy się 2 etap promocji czy 30 dni od podpisania umowy ? Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 dni od podpisania umowy. Nawet jak ją podpiszesz na ostatnią chwilę.

      Usuń
    2. Każdy ma 30 dni na spełnienie warunków (płatności kartą i BLIKiem). Nawet w przypadku podpisania umowy w ostatnim możliwym terminie.

      Usuń
  37. "Po spełnieniu warunków promocji (czyli wydaniu kartą 200 zł) nic nie stoi na przeszkodzie, by z karty zrezygnować (jeśli nie masz potrzeby korzystania z niej". Jak to zrobić? Można z poziomu strony www lub aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zastrzeżenie w bankowości internetowej (w zakładce Karty). Powód dowolny. Bez odrębnej dyspozycji Inteligo nie wysyła nowej karty w miejsce zastrzeżonej (jak to robią niektóre banki).

      Usuń
  38. Witam, czy wysłałby ktoś link do wypowiedzenia konta inteligo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wpis o tym jak zamknąć konto w banku?. Piszę tam o poszczególnych bankach - jest też wzór wypowiedzenia do Inteligo.

      Usuń
  39. Otrzymałem 100 zł za spełnienie warunków w grudniu, osoba polecona też spełniła warunki na premię 100 zł , otrzymaliśmy oboje po 100 zł ale ja nie otrzymałem drugiej stówki za polecenie a wypłacali hurtowo nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co, reklamowałeś? Ja z żoną i synem zgarnąłem 500,-zł, wypłacili 31.01

      Usuń
  40. Czy wartko zachować konto w inteligo do przyszłych poleceń? Tzn. jeśli pojawi się znów promocja to czy mogę polecić kogoś posiadając konto założone w tej promocji? Czy zamykać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karencja 3 lata. Lepiej zamykać zawczasu.

      Usuń
    2. Ja zostawiam, aby przy kolejnej promocji polecić mężowi. Wtedy wpadnie 200 zł. Okres karencji jest długi, więc moim zdaniem lepiej poczekać kilka miesięcy i wycisnąć jak najwięcej od banku :)

      Usuń
    3. Ale po co czekać? Jak zamkniesz swoje, to oboje z mężem będziecie nowi i zgarniecie 300,-zł :-)

      Usuń
  41. Mogę wysłać 1 listem wypowiedzenia kont 3 osób czy bd jakiś problem ? To znaczy moi znajomi sami napiszą sobie wypowiedzenie A wsadzimy je do 1 listu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak wysłałem wypowiedzenie swoje i mamy. Przeszło bez problemu.

      Usuń
    2. Optymalizacja kosztów i ekologia 🙂

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...