700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

12.12.2019

Bonus pieniężny 10 zł za przejazdy komunikacją miejską z aplikacją IKO

Wystartowała nowa promocja dla obecnych klientów PKO BP i/lub Inteligo.

Bonus 10 zł za zakupów biletów komunikacji miejskiej w aplikacji IKO
Największy bank w Polsce do swej aplikacji mobilnej niedawno wprowadził opcję zakupu biletów komunikacji miejskiej. I teraz korzystanie z tej funkcjonalności promuje w sposób najlepszy z możliwych dla nas, czyli z możliwością zarobku przez klienta.

💡 Jeśli nie jest Ci dane obecnie posiadać konta ani w PKO BP, ani Inteligo, to przypomnę, że do wzięcia czeka premia 100 zł za Konto Inteligo (zgarnąć ją mogą również posiadacze konta w PKO BP!). A czasu na skorzystanie z tej promocji zostało już niewiele!

Bonus 10 zł za zakup biletów komunikacji miejskiej


Dla kogo promocja? Z nowej propozycji skorzystać mogą osoby pełnoletnie, zamieszkałe w Polsce, posiadające konto osobiste w PKO BP (w tym Inteligo).

Niestety jest jedno wykluczenie. Udziału w promocji wziąć nie mogą osoby, które przed jej rozpoczęciem (tj. do 12.12.2019 r.) kupiły już bilet w aplikacji IKO.

Nagroda. W promocji do wzięcia czeka bonus pieniężny w wysokości 10 zł, który bank wypłaci na konto klienta - środki te będzie można więc przeznaczyć na dowolny cel.

Limit nagród. Promocja ma być dostępna od 13.12.2019 (a więc od piątku) do 30.01.2020 r., ale trzeba mieć na uwadze, że może zakończyć się przed tym ostatecznym terminem, gdyż bank przygotował się na rozdanie maksymalnie 5000 bonusów (po 10 zł każdy).

Zasady promocji. By zgarnąć bonus 10 zł,w okresie promocji (a więc od piątku, tj. 13.12.2019 r.):
  • wyraź zgodę (jeśli takowej jeszcze nie posiadasz) i nie odwołuj jej do dnia zakończenia promocji, na otrzymywanie od banku informacji marketingowych (w tym handlowych) za pomocą "środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych automatycznych systemów wywołujących";
  • wyślij formularz zgłoszeniowy;
  • wykonaj 3 płatności za zakup biletów komunikacji miejskiej w aplikacji IKO.

Nagroda zostanie wypłacona w ciągu miesiąca od spełnienia powyższych warunków. Każdy klient zarejestrować się w promocji może tylko jeden raz. I każdy uczestnik może zdobyć tylko jedną nagrodę. Do momentu jej otrzymania należy posiadać aktywną aplikację IKO.

Jak kupić bilet komunikacji miejskiej w aplikacji IKO?


Rozwijając menu z lewej strony w aplikacji mobilnej, znajdziesz opcję "Bilety komunikacji miejskiej" (pomiędzy "Pomagaj z nami", a "Bankomaty i oddziały"). Tam na początku konieczna jest akceptacja regulaminu. No i dalej będzie już przycisk "Kup nowy bilet". Uwaga: na potrzeby promocji liczą się wyłącznie zakupy od 13.12.2019 r. (wcześniej zakupiony bilet w aplikacji IKO niestety wykluczy Cię z promocji!). Dalej będzie można już wybrać lokalizację oraz rodzaj biletu. Wybór miast jest całkiem duży, bo bank przy sprzedaży biletów współpracuje z firmą moBILET, specjalizującą się m.in. w mobilnej sprzedaży biletów.


Przydatne dokumenty:

42 komentarze:

  1. Można kupować też bilety ulgowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Są w aplikacji też ulgowe.

      Usuń
    2. Można szkoda że nie ma mnie w PL bym se pojeździł na koszt banku

      Usuń
  2. Bilety w Będzinie po 1,50 zł. Nawet jak ktoś tam nie mieszka to może być +5,50 zł na plusie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałem. Szukam jeszcze tańszych biletów ale ciężko.

      Usuń
    2. W Grudziądzu 1,30 zł ulgowe.

      Usuń
    3. Elbląg 1.15
      Malbork ulgowy 0.75 groszy

      Usuń
    4. Tarnów i ulgowy 0,50 zł. Tego już chyba nikt nie przebije. U mnie cała rodzina tam "pojechała" ;)

      Usuń
  3. Można kupić 3 bilety od razu czy trzeba 3 razy po 1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 x 1. Muszą być odrębne zakupy

      Usuń
  4. Ups. A czy kolejność kupienia biletów i rejestracji mam znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Chodzi o spełnienie warunków w określonym czasie. O kolejności nie ma mowy.

      Usuń
  5. Szczecin bilet ulgowy na 15min 1zł

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczy się kolejność rejestracji w promocji czy zakup biletów w kolejnych dniach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ktoś ma i PKO i Inteligo to rozumiem że liczy się tylko z jednego z nich, bo rejestracja jest na Pesel?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lipa zarejestrowalem się ale nie da się kupić biletu na tak duże miasto jak Wroclaw

    OdpowiedzUsuń
  9. Tarnów czasowy 50 groszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 50 gr to zaryzykuję że zdąrza mi wypłacic do 28.12 - wtedy mają mi zamknąć konto

      Usuń
  10. Błąd 500
    Przepraszamy. Błąd techniczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak aktywować zgodę

    OdpowiedzUsuń
  12. Promocja jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szybko wypłacają bonusy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wziąłem udział w drugim dniu promocji. Bonusu jeszcze nie mam.

      Usuń
  14. 14.12 kupiłem bilety. Miesiąc już więc blisko upłynął a 10 zł brak.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostał już ktokolwiek premię 10zł? Ja niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma. Poszła reklamacja przez iPKO.

      Usuń
  16. tak, 10 zł wpłynęło dzisiaj na konto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyszł zwroty. Dziękuję za informację o promocji. Przy okazji powiem też, że wpadły zwroty za bilety w Skycash :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kiedy kupowałeś bilety???

      Usuń
    2. U mnie 14.12 a ciągle bonusu brak. dni temu poszła reklamacja.

      Usuń
  18. Mam prośbę o pomoc w sformułowaniu reklamacji. Ja również nie otrzymałam bonusu 10 zł mimo spełnienia wszystkich warunków. Zamknęłabym już to kontro (Inteligo), ale wciąż czekam na to 10 zł, nie mogę też na razie wycofać zgód marketingowych. Czy reklamację składa się przez formularz kontakt w bankowości internetowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamację najprościej i najwygodniej wysłać właśnie wiadomością w bankowości internetowej. A jako że jestem zwolennikiem zwięzłości i prostoty w tym zakresie, to bym napisał coś w stylu: Dzień dobry! Brałem udział w promocji "10 zł za przejazdy komunikacją z IKO". Mimo spełnienia wszystkich warunków promocji, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem należnego bonusu. W związku z powyższym zgłaszam reklamację z prośbą o weryfikację i wypłatę nagrody.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  19. Czyli reklamację składa się poprzez kontakt->napisz e-mail? Bo innej możliwości napisania wiadomości tu nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W IKO: Wiadomości => Nowe Pytanie/zgłoszenie => Reklamacja
      W bankowości Inteligo: Poczta => Wyślij zgłoszenie

      Usuń
    2. W aplikacji IKO czegoś takiego nie mam.. chyba że gorzej z mo wzrokiem.

      Usuń
    3. Jaką kategorię należy wybrać w zgłoszeniu w bankowości Inteligo, aby była odbierana jako reklamacja?

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...