Wystartowała nowa promocja dla obecnych klientów PKO BP i/lub Inteligo.
Największy bank w Polsce do swej aplikacji mobilnej niedawno wprowadził opcję zakupu biletów komunikacji miejskiej. I teraz korzystanie z tej funkcjonalności promuje w sposób najlepszy z możliwych dla nas, czyli z możliwością zarobku przez klienta.
Dla kogo promocja? Z nowej propozycji skorzystać mogą osoby pełnoletnie, zamieszkałe w Polsce, posiadające konto osobiste w PKO BP (w tym Inteligo).
Niestety jest jedno wykluczenie. Udziału w promocji wziąć nie mogą osoby, które przed jej rozpoczęciem (tj. do 12.12.2019 r.) kupiły już bilet w aplikacji IKO.
Nagroda. W promocji do wzięcia czeka bonus pieniężny w wysokości 10 zł, który bank wypłaci na konto klienta - środki te będzie można więc przeznaczyć na dowolny cel.
Limit nagród. Promocja ma być dostępna od 13.12.2019 (a więc od piątku) do 30.01.2020 r., ale trzeba mieć na uwadze, że może zakończyć się przed tym ostatecznym terminem, gdyż bank przygotował się na rozdanie maksymalnie 5000 bonusów (po 10 zł każdy).
Zasady promocji. By zgarnąć bonus 10 zł,w okresie promocji (a więc od piątku, tj. 13.12.2019 r.):
Nagroda zostanie wypłacona w ciągu miesiąca od spełnienia powyższych warunków. Każdy klient zarejestrować się w promocji może tylko jeden raz. I każdy uczestnik może zdobyć tylko jedną nagrodę. Do momentu jej otrzymania należy posiadać aktywną aplikację IKO.
Rozwijając menu z lewej strony w aplikacji mobilnej, znajdziesz opcję "Bilety komunikacji miejskiej" (pomiędzy "Pomagaj z nami", a "Bankomaty i oddziały"). Tam na początku konieczna jest akceptacja regulaminu. No i dalej będzie już przycisk "Kup nowy bilet". Uwaga: na potrzeby promocji liczą się wyłącznie zakupy od 13.12.2019 r. (wcześniej zakupiony bilet w aplikacji IKO niestety wykluczy Cię z promocji!). Dalej będzie można już wybrać lokalizację oraz rodzaj biletu. Wybór miast jest całkiem duży, bo bank przy sprzedaży biletów współpracuje z firmą moBILET, specjalizującą się m.in. w mobilnej sprzedaży biletów.
Przydatne dokumenty:
Największy bank w Polsce do swej aplikacji mobilnej niedawno wprowadził opcję zakupu biletów komunikacji miejskiej. I teraz korzystanie z tej funkcjonalności promuje w sposób najlepszy z możliwych dla nas, czyli z możliwością zarobku przez klienta.
💡 Jeśli nie jest Ci dane obecnie posiadać konta ani w PKO BP, ani Inteligo, to przypomnę, że do wzięcia czeka premia 100 zł za Konto Inteligo (zgarnąć ją mogą również posiadacze konta w PKO BP!). A czasu na skorzystanie z tej promocji zostało już niewiele!
Bonus 10 zł za zakup biletów komunikacji miejskiej
Dla kogo promocja? Z nowej propozycji skorzystać mogą osoby pełnoletnie, zamieszkałe w Polsce, posiadające konto osobiste w PKO BP (w tym Inteligo).
Niestety jest jedno wykluczenie. Udziału w promocji wziąć nie mogą osoby, które przed jej rozpoczęciem (tj. do 12.12.2019 r.) kupiły już bilet w aplikacji IKO.
Nagroda. W promocji do wzięcia czeka bonus pieniężny w wysokości 10 zł, który bank wypłaci na konto klienta - środki te będzie można więc przeznaczyć na dowolny cel.
Limit nagród. Promocja ma być dostępna od 13.12.2019 (a więc od piątku) do 30.01.2020 r., ale trzeba mieć na uwadze, że może zakończyć się przed tym ostatecznym terminem, gdyż bank przygotował się na rozdanie maksymalnie 5000 bonusów (po 10 zł każdy).
Zasady promocji. By zgarnąć bonus 10 zł,w okresie promocji (a więc od piątku, tj. 13.12.2019 r.):
- wyraź zgodę (jeśli takowej jeszcze nie posiadasz) i nie odwołuj jej do dnia zakończenia promocji, na otrzymywanie od banku informacji marketingowych (w tym handlowych) za pomocą "środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych automatycznych systemów wywołujących";
- wyślij formularz zgłoszeniowy;
- wykonaj 3 płatności za zakup biletów komunikacji miejskiej w aplikacji IKO.
Nagroda zostanie wypłacona w ciągu miesiąca od spełnienia powyższych warunków. Każdy klient zarejestrować się w promocji może tylko jeden raz. I każdy uczestnik może zdobyć tylko jedną nagrodę. Do momentu jej otrzymania należy posiadać aktywną aplikację IKO.
Jak kupić bilet komunikacji miejskiej w aplikacji IKO?
Rozwijając menu z lewej strony w aplikacji mobilnej, znajdziesz opcję "Bilety komunikacji miejskiej" (pomiędzy "Pomagaj z nami", a "Bankomaty i oddziały"). Tam na początku konieczna jest akceptacja regulaminu. No i dalej będzie już przycisk "Kup nowy bilet". Uwaga: na potrzeby promocji liczą się wyłącznie zakupy od 13.12.2019 r. (wcześniej zakupiony bilet w aplikacji IKO niestety wykluczy Cię z promocji!). Dalej będzie można już wybrać lokalizację oraz rodzaj biletu. Wybór miast jest całkiem duży, bo bank przy sprzedaży biletów współpracuje z firmą moBILET, specjalizującą się m.in. w mobilnej sprzedaży biletów.
Przydatne dokumenty:
Można kupować też bilety ulgowe?
OdpowiedzUsuńTak. Są w aplikacji też ulgowe.
UsuńMożna szkoda że nie ma mnie w PL bym se pojeździł na koszt banku
UsuńBilety w Będzinie po 1,50 zł. Nawet jak ktoś tam nie mieszka to może być +5,50 zł na plusie xD
OdpowiedzUsuńO tym samym pomyślałem. Szukam jeszcze tańszych biletów ale ciężko.
UsuńW Grudziądzu 1,30 zł ulgowe.
UsuńElbląg 1.15
UsuńMalbork ulgowy 0.75 groszy
Tarnów i ulgowy 0,50 zł. Tego już chyba nikt nie przebije. U mnie cała rodzina tam "pojechała" ;)
UsuńMożna kupić 3 bilety od razu czy trzeba 3 razy po 1?
OdpowiedzUsuń3 x 1. Muszą być odrębne zakupy
UsuńKupione.
OdpowiedzUsuńUps. A czy kolejność kupienia biletów i rejestracji mam znaczenie?
OdpowiedzUsuńRaczej nie. Chodzi o spełnienie warunków w określonym czasie. O kolejności nie ma mowy.
UsuńSzczecin bilet ulgowy na 15min 1zł
OdpowiedzUsuńPrzebijam Malbork ulgowy 75% 0.75 groszy
UsuńLiczy się kolejność rejestracji w promocji czy zakup biletów w kolejnych dniach?
OdpowiedzUsuńSpełnienie wszystkich warunków.
UsuńJak ktoś ma i PKO i Inteligo to rozumiem że liczy się tylko z jednego z nich, bo rejestracja jest na Pesel?
OdpowiedzUsuń1 klient = 1 bonus.
UsuńLipa zarejestrowalem się ale nie da się kupić biletu na tak duże miasto jak Wroclaw
OdpowiedzUsuńKup na inne. I tak wyjdziesz na swoje.
UsuńTarnów czasowy 50 groszy
OdpowiedzUsuńpo 50 gr to zaryzykuję że zdąrza mi wypłacic do 28.12 - wtedy mają mi zamknąć konto
UsuńBłąd 500
OdpowiedzUsuńPrzepraszamy. Błąd techniczny.
Jak aktywować zgodę
OdpowiedzUsuńPromocja jeszcze dostępna?
OdpowiedzUsuńJak szybko wypłacają bonusy?
OdpowiedzUsuńWziąłem udział w drugim dniu promocji. Bonusu jeszcze nie mam.
Usuń14.12 kupiłem bilety. Miesiąc już więc blisko upłynął a 10 zł brak.
OdpowiedzUsuńDostał już ktokolwiek premię 10zł? Ja niestety nie.
OdpowiedzUsuńU mnie nie ma. Poszła reklamacja przez iPKO.
Usuńtak, 10 zł wpłynęło dzisiaj na konto :)
OdpowiedzUsuńPrzyszł zwroty. Dziękuję za informację o promocji. Przy okazji powiem też, że wpadły zwroty za bilety w Skycash :)
OdpowiedzUsuńa kiedy kupowałeś bilety???
UsuńU mnie 14.12 a ciągle bonusu brak. dni temu poszła reklamacja.
UsuńMam prośbę o pomoc w sformułowaniu reklamacji. Ja również nie otrzymałam bonusu 10 zł mimo spełnienia wszystkich warunków. Zamknęłabym już to kontro (Inteligo), ale wciąż czekam na to 10 zł, nie mogę też na razie wycofać zgód marketingowych. Czy reklamację składa się przez formularz kontakt w bankowości internetowej?
OdpowiedzUsuńReklamację najprościej i najwygodniej wysłać właśnie wiadomością w bankowości internetowej. A jako że jestem zwolennikiem zwięzłości i prostoty w tym zakresie, to bym napisał coś w stylu: Dzień dobry! Brałem udział w promocji "10 zł za przejazdy komunikacją z IKO". Mimo spełnienia wszystkich warunków promocji, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem należnego bonusu. W związku z powyższym zgłaszam reklamację z prośbą o weryfikację i wypłatę nagrody.
UsuńBardzo dziękuję :)
UsuńCzyli reklamację składa się poprzez kontakt->napisz e-mail? Bo innej możliwości napisania wiadomości tu nie widzę.
OdpowiedzUsuńW IKO: Wiadomości => Nowe Pytanie/zgłoszenie => Reklamacja
UsuńW bankowości Inteligo: Poczta => Wyślij zgłoszenie
W aplikacji IKO czegoś takiego nie mam.. chyba że gorzej z mo wzrokiem.
UsuńJaką kategorię należy wybrać w zgłoszeniu w bankowości Inteligo, aby była odbierana jako reklamacja?
Usuń