700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

12.12.2019

Uczestniku promocji "Superkasa z Kontem Jakże Osobistym Alior Banku" (z premią 150 zł): czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami promocji ważny moment.

Finalizacja promocji "Superkasa z Kontem Jakże Osobistym Alior Banku"
Kto spełnił warunki promocji, ten teraz powinien otrzymać maila od organizatora z powiadomieniem o przyznaniu nagrody. Ale do spełnienia jest jeszcze jeden warunek: trzeba podać numer rachunku do wypłaty premii.

Promocję szczegółowo omawiałem na blogu we wpisie "Gwarantowana premia 150 zł za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku + zwroty za płatności + 3% dla oszczędności + konkurs z iPhonem XS Max 64GB do wygrania". Dziś jednak przypomnę to, co najważniejsze. A należało:
  • do 6.09.2019 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Jakże Osobiste wraz z wydawaną do niego kartą; 
  • do 30.09. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w ciągu 60 dni od zawarcia ww. umowy aktywować aplikację, wybrać jedną 'korzyść", uzyskać wpływy na konto min. 1000 zł oraz wykonać min. 3 płatności kartą.

Organizator promocji dał sobie czas do 12.12.2019 r. na przesłanie wiadomości powiadamiających o przyznaniu premii. Jak wynika z doniesień Czytelników, te maile już przyszły. Teraz więc czas najwyższy, by uzupełnić numer rachunku do wypłaty nagrody. Trzeba to zrobić na stronie promocji w ciągu 5 dni roboczych od wspomnianej wiadomości.

Wypłata premii ma być zrealizowana w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania wspomnianej wiadomości powiadamiającej o nagrodzie  (jako że w najbliższym czasie sporo jest dni wolnych od pracy, to wychodzi na to, że premia wpłynąć może nawet dopiero 7.01.2020 r., licząc Wigilię Bożego Narodzenia i Sylwestra, jako normalne dni robocze). Do chwili otrzymania premii nie wypowiadaj umowy o konto.

Dziś też organizator wysłał maile z powiadomieniem dla zdobywców nagród dodatkowych - ich lista na stronie promocji ma być opublikowana dopiero jutro (a przypomnę, że do wygrania był m.in. iPhone XS Max oraz bony na zakupy w sklepach Biedronka).

O tym co zrobić, gdy nie znajdujesz wyczekiwanego maila o premii, piszę nieco niżej. Teraz za to podpowiem jak zarobić jeszcze więcej.

Jeśli spodobał Ci się udział w takich promocjach, jak ta powyższa z kontem w Alior Banku w roli głównej, to sprawdź jak można zarobić równie łatwo (a może nawet i łatwiej) w poniższych promocjach):
  • aż 190 zł za konto w ING Banku Śląskim (standardowo w tej promocji do wzięcia jest do 140 zł w bonusach pieniężnych, ale dodatkowo - dzięki promocji dostępnej tylko na blogu Bankobranie - do wzięcia jest też bon Allegro o wartości 50 zł).

Co zrobić, gdy maila brak?


Może zdarzyć się tak, że wiadomość gdzieś się ukryła. Spróbuj zatem sprawdzić jeszcze takie foldery, jak "spam", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli maila nie ma, to warto się zalogować na stronie promocji - jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych, to wszystko wskazuje na to, że wszystko przebiegło w porządku (poza dotarciem maila). Jeśli jednak i tu pojawią się komplikacje, to pozostanie zgłosić to do organizatora. A proces reklamacyjny, zgodnie z regulaminem, wygląda następująco:
"1. Reklamacje związane z Akcją powinny być składane w formie pisemnej na adres Organizatora: Internetowy Dom Mediowy NET S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Jubilerskiej 10, z dopiskiem reklamacja Akcja „KONTO JAKŻE OSOBISTE ALIOR BANK”. Reklamacje mogą być składane w ciągu 14 (czternastu) dni od daty ogłoszenia wyników Akcji lub otrzymaniu przez Uczestnika decyzji o wykluczeniu z uczestnictwa w Akcji - decyduje data wpłynięcia reklamacji na adres Organizatora. Reklamacje zgłoszone po upływie wskazanego terminu lub w innej formie nie będą rozpatrywane. 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres osoby składającej reklamację, jak również powód reklamacji. 
3. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany elektronicznie (na adres podany w reklamacji), w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora."
Listowne zgłaszanie reklamacji? To opcja niezbyt wygodna. Przed chwilą udało mi się potwierdzić u organizatora, że respektowane będą też inne metody, a więc zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy na stronie akcji lub mailowo na adres: superkasa@se.pl

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


49 komentarzy:

  1. Sprawdzajcie spam bo ja miałem maila tam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałem w ofertach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam inny problem. Zapomniałem hasła. A przy próbie przypomnienia hasła wyskakuje komunikat że nie można przypomnieć hasła dla podanych danych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo :/

      Usuń
    2. Dostałam odpowiedź na swojego maila:
      "Niestety, nie mam w systemie Pani danych.
      Pozdrawiam"
      To jak to było w końcu, przed złożeniem wniosku trzeba było się zarejestrować w programie czy nie?
      Nie wiem co mam dalej robić - dać sobie spokój? ktoś podpowie?
      Wchodziłam na stronę promocji z linku Mr. Złotówy

      Usuń
    3. No ja nie mam odpowiedzi jeszcze ale mam maila o przyznaniu premii. W razie czego będę pisała reklamację.

      Usuń
  4. Jest mail :-) a wygrał ktoś coś za hasło jakie powinno być konto Jakże Osobiste?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dane uzupełnione. Czekamy na przelew :-)
    Ps. Sam jesten ciekaw co z tym konkursem na hasło

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałem wszystkie foldery. Od kogo szukać maila? "Superkasa"?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zdobyłem bon do Biedronki na 150 zł.

    OdpowiedzUsuń
  8. nia mam maila :(co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w artykule napisane na końcu.

      Usuń
  9. maila nie mam, ale udało się zalogować i uzupełnić dane, jest nadzieja, że wypłacą premię?

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie powaliła z nóg informacja o Iphonie. I co ja mam z nim zrobić, skoro dwa tygodnie temu kupiłem nowy?😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Gratulacje! Daj proszę znać na kontakt@bankobranie.pl

      PS. A telefon zawsze można spieniężyć, wystawiając go na sprzedaż. Nabywca raczej się znajdzie.

      Usuń
  11. OK ,otrzymałam wiadomość o przyznaniu premii w spamie.Krótka wiadomość i pusta ramka ?
    Jak mam potwierdzić i podać numer konta ? Nie mogę zalogować się na stronie promocji,nie posiadam hasła ? Czy mogę to zrobić przez kontakt, który jest alternatywą do zalogowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK,ramka już się wypełniła,musiałam korzystać z opcji "zapomniałam hasła"i otrzymałam możliwość zmiany hasła, uzupełniłam dane i czekam na kasę i może coś więcej.Nadmieniam, że nie posiadam Iphona,przydałby mi się :)

      Usuń
  12. Ponawiam pytanie, czy jeśli mail nie przeszedł, ale dane uzupełniłam to czekać do wypłaty, czy już pisac reklamację/zapytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można uzupełnić dane ro raczej już OK, ale profilaktycznie maila z reklamacją można wysłać.

      Usuń
  13. Ja mam bon do Biedronki😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak chce wpisać numer rachunku to pisze mi ze mam użyć zadanego formatu! Jaki to jest zadany format?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez spacji moze?

      Usuń
    2. Potwierdzam, nr konta należy wpisać bez spacji.

      Usuń
  15. Bon do Biedronki otrzymałem również ja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Inf na @ dostałam 12 grudnia i formularz z nr konta do wypłaty konta uzupełniłam bez żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze żeby z wypłatą nie czekali do ostatniej chwili bo 14 dni roboczych rzeczywiście przez okres świąteczno-noworoczny wypada daleko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Po wpisaniu danych yświetlił mi się komunikat o uaktualnieniu danych?
    Też tak macie? Wystarczy to do potwierdzenia nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy komuś już wpadły pieniążki na konto? Numer uzupełniłem od razu i jeszcze nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 dni roboczych od maila to jeszcze długo

      Usuń
  20. Na moim i żony również pusto. Czekamy dalej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Licząc ilość dni wolnych to spokojnie jeszcze nawet 2 tygodnie poczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również pusto.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam... dziś jest 30 grudnia a kasy niema...

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ktoś już dostał 150 zł...??

    OdpowiedzUsuń
  25. No właśnie dalej brak. Miało być do 26.12.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata jest przewidziana w ciągu 14 dni roboczych od maila. W związku z nagromadzeniem dni świątecznych w tym okresie roku, jak wyliczyłem we wpisie, wypłata może nastąpić nawet 7.01.2020 r.

      Usuń
    2. Według mnie 14 dni roboczych jest na przekazanie Bonów w konkursie, a druga premia miała być wypłacona do końca roku. A nie w ciągu 14 dni od 12 grudnia.

      Usuń
  26. Czy ktoś kto wygrał bon do biedronki już go otrzymał? A jak tak to gdzie mam go szukać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://bankobranie.blogspot.com/2019/08/superkasa-premia-150-zl-za-konto-w-alior-banku.html

      Tu masz komentarze o wygranych. Przyszło mailem. Złotówa na fb pisał też o kimś kto wygrał iPhona.

      Usuń
    2. Niestety ja też nie otrzymałam jeszcze ani kodu do Biedronki ani 150 zł na konto.

      Usuń
  27. Witam kasa wpłynęła na konto 32.12 pozdrawiam i owocnego bankobrania życzę

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś na dwóch kontach wpadła premia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie dostałam 150 zł Fajnie taki prezent w nowym roku . Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a bon już ktoś dostał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie dostałem bonu do biedronki. Najgorsze jest to, że w regulaminie nie ma podanego terminu przekazania tych bonów. I co teraz im zrobimy, mogą odpowiedzieć: "Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi"... Ech, a tak ten Alior się dobrze zapowiadał.

      Usuń
  31. Jest nagroda 150 zł do Biedronki, przyszedł kod na e-mail:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzisiaj przyszedł maila z binem do biedronki 150 zł. Premia pieniężna też wpadła kilka dni temu. Polecam sprawdzić wszystkie foldery maila. U mnie kod pojawił się w wiadomościach spam.

    OdpowiedzUsuń
  33. A jest jeszcze ktoś kto nie dostał Bonu? Ja wygrałem, maila podałem, ale w żadnym folderze nie ma bonu

    OdpowiedzUsuń