700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

10.01.2020

Uczestniku promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja II" (z bonusem 150 zł i bonem 50 zł do Biedronki): czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji promocji z kontem w Santander Banku.

Finalizacja promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja II"
W praktyce była to kumulacja różnych promocji, ale teraz zbliża się czas uzyskania gratyfikacji w ramach akcji specjalnej "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja II", dzięki której do wzięcia był bonus pieniężny 150 zł oraz bon 50 zł na zakupy w sklepach Biedronka.

Promocję szczegółowo już omawiałem na blogu we wpisie "Odbierz aż 280 zł na start za konto osobiste w Santander Banku (i dodatkowo do 450 zł w pozostałych promocjach)". Dziś jednak przypomnę to, co najważniejsze. A żeby zdobyć bonus pieniężny 150 zł oraz bon o wartości 50 zł, należało:
  • w okresie od 28.08. do 21.10.2019 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Jakie Chcę w Santander Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą, wyrażając przy tym wymagane zgody; 
  • w ciągu 30 dni od złożenia wniosku (ale nie później, niż do 31.10.) zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w dwóch następujących po sobie miesiącach (w każdym z miesięcy) wykonać min. 5 płatności kartą i/lub BLIKiem.

Kto te warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagród (na przesłanie tej wiadomości organizator dał sobie czas do 10.01.). I na tę wiadomość trzeba jak najszybciej zareagować. Najpóźniej w ciągu 7 dni od jej otrzymania należy zalogować się na stronie promocji i podać numer rachunku konta założonego w promocji, bo to właśnie na ten rachunek ma być przelany bonus 150 zł. Wydanie nagród przez organizatora przewidziane jest do 20.01.2020 r. Do tego czasu nie wypowiadaj umowy o Konto Jakie Chcę, ani o wydaną do niego kartę.
💡 Przy okazji: jeśli dotąd nie było Ci dane płacić bonem w sklepach Biedronka, to aby ustrzec się sytuacji, w której kasjer rozłoży ręce i stwierdzi, że nie wie jak bon zrealizować (bo takie sytuacje czasem się zdarzają, ale obecnie jest to już zdecydowanie rzadsze, niż kiedyś) podsuwam krótką instrukcję: Jak zapłacić bonem w sklepach Biedronka? Prosty sposób na realizację kodu z vouchera podczas zakupów.

Jeśli nie masz maila o przyznaniu nagrody, nieco niżej podpowiadam, co zrobić w takiej sytuacji.

Bankobranie trwa nadal: zobacz jak zarobić więcej?


Jeśli spodobało Ci się korzystanie z promocji bankowych, takich jak finalizowana akcja z kontem w Santander Banku w roli głównej, to sprawdź gdzie i ile można obecnie zyskać w równie (a czasem nawet jeszcze bardziej) prosty sposób:
  • bonus 200 zł za konto w Banku Pekao (+3% dla oszczędzających) - wraz z nowym rokiem powróciła stara, świetna propozycja od Banku Pekao, który dopiero w 2019 roku rozpędził się z organizacją promocji (wcześniej próżno było szukać takich okazji w tym banku); 200 zł to rekordowy bonus, jaki dotąd zaserwował ten bank;
  • łatwa premia 200 zł za konto w Banku Millennium - promocja ta już od dłuższego czasu cieszy się niezmienną popularnością wśród Czytelników bloga ze względu na prostotę warunków do spełniania, jak i ogólne funkcjonowanie banku oraz (dla części osób) także ofertę oszczędnościową (na wyróżnienie zasługuje konto oszczędnościowe ze stawką 2,7% w skali roku);
  • bonusy na łączną kwotę 250 zł za konto w BNP Paribas - to noworoczna propozycja banku, który najintensywniej serwuje różnego rodzaju promocje swego konta; w tej edycji warunki do spełniania są bardzo proste, bo nie trzeba wiele wydawać, a liczy się jedynie liczba transakcji kartą (na dowolne, nawet najdrobniejsze kwoty).

Co robić gdy nie dotarł mail od organizatora promocji?


Wracając do tematu niniejszego wpisu, czyli finalizowanej promocji z kontem w Santander Banku, poniżej podpowiadam co robić, gdy nie znajdujesz wiadomości o przyznaniu nagród (bonusu pieniężnego 150 zł i bonu o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka).

Na początek sugeruję sprawdzenie folderów typu spam, wiadomości-śmieci, zakupy, oferty lub inne. Bo to właśnie tam często wpada tego typu wiadomość. Jeśli jednak jej nie będzie, to pozostanie zgłoszenie reklamacji. A proces reklamacyjny, zgodnie z regulaminem, wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków w terminie do 17.02.2020r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji. 
3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową."

Czytelnicy bloga, którzy korzystają z mailingu Bankobrania, nie tylko otrzymują powiadomienia o nowych promocjach, ale także o finalizacjach promocji takich, jak ta powyżej. Jeśli i Ty chcesz zapewnić sobie takie przypomnienia, zapisz się na bezpłatny newsletter, dzięki któremu nie umknie Ci nic, co ważne (a więc np. nie przepadnie nagroda wskutek nieuzupełnienia danych na czas):

51 komentarzy:

  1. niestety ani ja ani córka nie dostałyśmy e-maila w odpowiedzi o spełnieniu warunków :-( chociaż oczywiście warunki potrzebne na otrzymania bonusu 150 złotych +50 złotych w postaci bonu do Biedrony spełniłyśmy w 100 % ,jedynie mąż otrzymał e-maila potwierdzającego gdzie musiał odpowiedzieć na niego i podać dane potrzebne do przesłania bonusu .
    Co w takim przypadku ??? Może Ty Mr. Złotówa pomożesz ? pozdrawiamy Renata i Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdźcie proszę folder SPAM. U mnie było tam.

      Usuń
  2. Czy trzeba jeszcze wykonac 5 płatności karta w styczniu żeby nie pobrali 5 zł? A dopiero po 20.01 jak wyplaca nagrode zamknac konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warunek, którego spełnienie zwalnia z opłaty za kartę (jeśli nie masz stałej opłaty 3 zł miesięcznie) i jest do realizacji każdego miesiąca kalendarzowego.

      Usuń
    2. A te minnimum 300 PLN kartą w dwóch kolejnych miesiącach trzeba było wydać żeby otrzymać premię 80 PLN?
      I nie mam to nic wspólnego z wypłatą premii do 150 PLN za wpływ wynagrodzenia, prawda?
      Gubię się w tych warunkach :(

      Usuń
    3. Promo 150 zł + bon do B.: 2 mies. x 5 płatności
      Progr. polec. (80 zł): płatności 300 zł
      Nic wspólnego z wpływami wynagr.

      Usuń
  3. Ja już rano dostałam maila o uzupełnieniu danych. Teraz tylko czekać do 14 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 dni? Zgodnie z regulaminem nagrody mają być do 20.01.

      Usuń
  4. Z jakiego adresu przychodzi mail?

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie mail był w spamie. Polecam więc sprawdzać i tam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też otrzymałem meila. Czekam na wypłacenie nagród.

    OdpowiedzUsuń
  7. W jaki sposób będzie przesłany ten kod do Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też na mailuu, który trzeba będzie "wyśledzic" w skrzyne lub w SPAMie.

      Usuń
  8. czy wszyscy otrzymali e-maila o informacji o przyznaniu bonu 50 zł do biedronki (tam nie ma nic wspomniane o premii 150 zł) :( ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mailu odnośnie premii jest napisane "Do wypłaty wynagrodzenia niezbędne jest uzupełnienie danych do przelewu." A o bonie do biedronki: "Informujemy, że elektroniczny bon zakupowy do sieci sklepów Biedronka o wartości 50 zł przesyłany zostanie drogą elektroniczną na adres e-mail w odrębnej wiadomości."

      Usuń
  9. Ja nie dostałam wcale, warunki spełnione, mail nie przyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w spamie. A jak nie ma to pisz reklamację.

      Usuń
  10. Ja również nie dostałem żadnego maila o przyznaniu bonu 50 zł do biedronki...
    Dostałem tylko e-mail o przyznaniu premii 150 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail z bonem przyjdzie osobno.

      Usuń
    2. Ale czy czasem e-mail z bonem 50zl nie miał przyjsc do 10.01.2020 ??? 🤔

      Usuń
  11. Też znalazłem w folderze SPAM.
    I trzeba sie było zalogowac na tym ebrokerze, ale udało sie i czekam teraz na przelew..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie maiła również nie dostałam. Zostaje zatem proces reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej pytanie
    Na tym ebrokerze jaki e-mail użyć do zalogowania się i jakie hasło? Czy może trzeba konto założyć/zarejestrować się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed wysłaniem wniosku o konto należało zarejestrować się na stronie promocji. Logowanie jest za pomocą maila właśnie wtedy podanego. A jeśli nie pamiętasz hasła, to na stronie promocji, w okienku logowania (pod miejscem na wpisanie hasła właśnie) jest możliwość jego odzyskania.

      Usuń
  14. Również reklamacja. Słabo zorganizowana ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś już dostał bon do Biedronki? Bo ja wciąż czekam, 10.01 przyszedł mail informujący o nagrodzie 150 zł, bon do sklepu miał być w osobnej wiadomości, ale ona jeszcze nie dotarła. Jak u Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taka sama sytuacja. 150zl oczekuje na przelew Ale Brak e-maila w sprawie bonu do biedronki

      Usuń
    2. Edit: wczytałem się w regulamin i na e-bon 50zl do biedronki czekamy do 20.01.2020r

      Usuń
  16. Otrzymał juz ktos odpowiedz na reklamacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do mnie dziś przyszedł mail i sms żeby się zalogować na stronie promocji. Reklamacja składana przedwczoraj na stronie eBroker.

      Usuń
    2. Tak, dziś żonie przyszedł mail, że nagroda przyznana. Reklamacja złożona była na stronie ebroker.

      Usuń
    3. U nie podobnie. Reklamacja złożona na stronie ebroker rozpatrzona pozytywnie, nagroda przyznana. Czekam na przelew i maila z bonem.

      Usuń
    4. Właśnie wpłynęła premia 150 PLN po reklamacji. Jeszcze tylko czekam na info o bonie do Biedronki.

      Mam rówież nadzieję, że z premią za wpływ wynagrodzenia nie będzie problemów.

      Usuń
    5. Dziś wpłynęły wszystkie premie i maile z voucherami dla syna i ojca, reklamacja żony też załatwiona, więc na czysto 600,-zł. :-)

      Usuń
  17. Też dziś dostałem odpowiedź na reklamację więc w miarę szybko wyjaśnili.

    OdpowiedzUsuń
  18. 20.01 mija i cisza...
    ani 150zl, ani e-maila w sprawie bonu do biedry...
    Może ktoś już dostał coś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kasa i jest bon. Właśnie dziś obydwa dotarły, po reklamacji zresztą.

      Usuń
  19. Dostałem premie i bon, kiedy mają wypłacić 80 zł za konto z polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. premie za polecenie dużo wcześniej mi wpłynęła na konto. Jakieś 2-3 tyg. wcześniej

      Usuń
    2. Ja 3 dni temu to zareklamowałem i dzisiaj dostałem esa że przepraszają i wypłacą premię do 29/02

      Usuń
  20. Jeżeli akcja promocyjna wymknęła się nieco spod kontroli to trzeba przyznać, że rozpatrzenie reklamacji odbywa się w sposób cywilizowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jednak nie, ja mimo złożenia reklamacji na stronie ebroker nie otrzymalam ani potwierdzenia złożenia reklamacji ani nie zostala rozpatrzona.

      Usuń
  21. ja również nic, reklamacja dwukrotna i ani maila ani nagrody

    OdpowiedzUsuń
  22. Spokojnie, poczekajcie jeszcze, powinniście dostać odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już prawie 2 tygodnie czekam na rozpatrzenie reklamacji i cisza :(

      Usuń
  23. Komplet premii zgarnięty!

    80 PLN za kod polecenia - terminowo.
    Bon do Biedronki - jest 20.01.
    150 PLN od ebroker - co pradwa po reklamacji - jest 20.01.
    Premia 150 PLN za wpływ wynagrodzenia - jest 24.01.

    Szkoda, że % za rachunki za media taki niski - tylko 1%. W Ctradit Agricole było 5%. Dodatkowo w Santander nie zwracają za wodę, tylko TV, internet, telefon, gaz i prąd. Ale nie ma co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam no niestety nie u wszystkich tak gładko poszło- ja nie otrzymałam emaila więc 10.01 złożyłam reklamację i do dnia dzisiejszego zero odp.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy dostajecie już jakieś odpowiedzi na złożone reklamacje?

    OdpowiedzUsuń