700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

26.02.2020

Zyskaj 100 zł za konto w BNP Paribas w promocji "Zielony pakiet" (bez karencji i w praktyce bez jakichkolwiek warunków!)

BNP Paribas co rusz odpala nowe promocje. I teraz zaskoczył kolejną. A prościej nigdy nie było!

Promocja "Zielony pakiet" z premią 100 zł za konto w BNP Paribas
Do wzięcia czeka 100 zł za samo otwarcie konta. I to właściwie tyle! Nie trzeba spełniać jakichkolwiek dodatkowych warunków. Udział w promocji może wziąć każdy, bo w praktyce nie ma okresu wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w tym banku. A do tego premia na konto - jak na standardy promocji bankowych - wpaść ma baaardzo szybko.

[Aktualizacja w dn. 27.02., godz. 9:00: Promocja została wstrzymana. Najprawdopodobniej zostanie wznowiona, ale na chwilę obecną szczegóły nie są znane.

A tymczasem osobom, które konta w BNP Paribas nie mają co najmniej od 9 miesięcy, polecam wpis o promocji "Chwyć premię" do 350 zł.

Przy okazji przypomnę też o hicie promocji bankowych, który lada moment się kończy: sprawdź jak uzyskać min. 350 zł za konto w Santander Banku.]


Promocja "Zielony pakiet" z premią 100 zł


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, posiadająca polskie obywatelstwo oraz dowód osobisty. I w tym względzie regulamin promocji już więcej wymagań nie stawia.

Nagroda. Do wzięcia czeka premia pieniężna 100 zł, która wpłynie na konto założone w promocji. Środki będzie można więc wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel. Uczestnik promocji zdobyć może jedną premię w wysokości 100 zł.

Limit rejestracji w promocji. Promocja ma być dostępna do 30.09.2020 r., ale może zakończyć się wcześniej (co jest wielce prawdopodobne przy tak prostych zasadach). Stanie się tak w przypadku wyczerpania puli 2300 rejestracji na stronie promocji. Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać, bo wystarczy przypomnieć niedawną akcję z kontem w mBanku w roli głównej (także bez karencji), która przy puli 3000 wniosków zakończyła się po zaledwie ok. 48 godzinach.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Zielony pakiet" i zgarnąć premię 100 zł:
  • złóż wniosek o konto wraz z wydawaną do niego kartą z dostępem do bankowości internetowej

    (udział w promocji biorą wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem podlinkowanej strony promocji);
  • do 30.09.2020 r. zawrzyj umowę z bankiem za pośrednictwem SMSa (po tym przyjedzie do Ciebie kurier w celu potwierdzenia tożsamości i przy okazji dostarczy też kartę do konta);
  • najpóźniej w ciągu 7 dni od wizyty kuriera aktywuj konto poprzez nadanie PINu do otrzymanej karty. 

Krótko i zwięźle. Podobnie jest z wypłatą premii 100 zł, bo organizator zrobi to w ciągu 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia przez bank otwarcia konta. W najmniej optymistycznym scenariuszu należy założyć, że nastąpi to w ciągu ok. 3 tygodni od zawarcia umowy. Dlaczego "aż" tyle? 14 dni to okres, jaki klient ma na odstąpienie od umowy (prawo to przysługuje dla umów zawieranych zdalnie). Dopiero po upływie tego okresu w grę wchodzi wypowiedzenie (a więc już nie odstąpienie). I wtedy umowę uznaje się za zawartą. Do tego dojdzie 5 dni roboczych na wypłatę premii, więc w sumie "zrobią się" wspomniane 3 tygodnie (co jednak jak na promocje bankowe i tak jest terminem ultra szybkim). Do tego momentu posiadaj konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej.

W graficznym uproszczeniu (za stroną promocji) przebieg akcji wygląda następująco:
Terminarz promocji "Zielony pakiet" z premią 100 zł za konto w BNP Paribas

Konto Otwarte na Ciebie - szczegóły oferty BNP Paribas 


Konto Otwarte na Ciebie to konto osobiste z oferty BNP Paribas zakładane na potrzeby powyższej promocji. Jego główne cechy to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • do konta wybrać można jedną z trzech poniższych kart:

    Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat);

    Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.;

    Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży.

Jeśli za kartę nie chcesz płacić, to najlepszym wyborem będzie dla Ciebie Karta Otwarta na Dzisiaj. W jej przypadku, by uniknąć opłaty miesięcznej, wystarczy wykonać kartą min. jedną płatność na dowolną kwotę. I po sprawie (bo na potrzeby promocji płatności wykonywać nie trzeba, więc wystarczy tylko ta, by mieć darmową kartę).

Złożenie wniosków o Konto Otwarte na Ciebie objętych promocją możliwe jest tylko na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej (wystarczy wpisać login z umowy, a hasło do pierwszego logowania przyjdzie wtedy SMSem).

Przydatne dokumenty:

129 komentarzy:

  1. Konto zamknięte w styczniu, więc... leci nowy wniosek i zapowiada się miły wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konto zamknąłem we wrześniu. I teraz pytanie czy czekać za upływem normalnej karencji czy wchodzić tutaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej poczekać.

      Usuń
    2. Czekać musisz minimum 9 miesięcy. Pewnie na jesieni bank wystartuje z kolejna promocją 250 - 300 pln. Więc albo teraz 100 albo pozniej trochę więcej.

      Usuń
  3. Jak mam konto to mogę założyć kolejne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie nie spełnisz warunków promocji tj. podpisania umowy ramowej czyli konto + karta + bankowość internetowa. Mając konto masz już pewnie dostęp do bankowości. Ale to tylko moje domysły, najlepiej wyjaśnić z organizatorem, którym nie jest bank.

      Usuń
  4. Chyba lepiej poczekam 3 miesiące bo wtedy minie mi rok karencji a pewnie coś się pojawi ciekawszego... Dla stówki chyba nie warto w sytuacji gdy komuś niedługo wybije rok od ostatniego konta. Paribas często daje promocje za 3 stówki więc chyba lepiej poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Paribasie okres karencji wynosi często 9 miesięcy nawet, a nie rok.

      Usuń
  5. Czy mając aktualnie konto w BNP Paribas mogę założyć kolejne i skorzystać z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie tak (bo regulamin nie wyklucza obecnych klientów), ale w praktyce może to się okazać niemożliwe (ze względów technicznych), bo wniosek "wykryje" posiadanie dostępu do bankowości.

      Usuń
  6. Najpierw mBank. Teraz BNP. Brak karencji robi się modny. Żeby jeszcze tak Millennium coś zmieniło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj byłoby pięknie. Też na to czekam (a w niedawno opublikowanym wpisie podsumowującym me zarabianie na bankach właśnie pisałem o Millennium i niemiłosiernie już długim okresie karencji).

      Usuń
  7. A posiadanie karty kredytowej bez konta wyklucza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ale pytanie czy nie będzie problemu z jednym z warunków:

      "zawrze Umowę ramową w zakresie Konta Osobistego, Karty i dostępu do Bankowości elektronicznej na podstawie wniosku złożonego przez Internet po przekierowaniu za pomocą Linka promocyjnego za pośrednictwem otrzymanego SMS na numer podany we wniosku."

      Zapewne dostęp do bankowości już masz i teraz pytanie czy możesz podpisać nową umowę ramową w zakresie jaki wymagają.

      Usuń
  8. Nie chce mi przejść nazwa miasta cały czas wyskakuje że niepoprawne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakaś długa nazwa a tam jest jakieś ograniczenie. Wpisz ze skrótem MAZ lub WLKP i bez kropki bo z kropką też nie przechodzi.

      Usuń
  9. Jak mam juz wypowiedzenie ktore wejdzie w zycie 2 marca. To po tym czasie bede mogl wziac udzial ? O ile jeszcze bedzie pula :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pula się ostatnie, to nie ma przeciwwskazań.

      Usuń
  10. Jak zwykle prawie przy każdym koncie ten sam problem. NIE MA HASŁA DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ. Dają login, hasła nie. Wchodzisz na stronę, czytasz "nowy klient", patrzysz co robić. Każą wpisać login i czekać na sms-a. Sms nie przychodzi. Oczywiście, bo skąd system ma wiedzieć, że właśnie jesteś nowym klientem. Kółko się zamyka. Znowu czat, dyskusje z konsultantem. Okazuje się, że mogę aktywować dopiero PO aktywacji karty. Zawsze, ale to zawsze jest jakiś problem z aktywacją dostępu do bankowości internetowej albo aktywacją karty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwość aktywacji bankowości internetowej pojawia się dopiero po nadaniu PINu do karty.

      Usuń
  11. No to zepsułem. Zwlekanie z zamknięciem konta od ponad miesiąca - nie popłaca, i niech to będzie dla mnie nauczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz można zamknąć konto przez infolinię

      Usuń
  12. Konto zamknięte w grudniu więc wniosek już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakieś zgody są wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zaznaczać to, co wniosek może wymagać (a reszta jest dobrowolna).

      Usuń
  14. Czy kurier z tą kartą jest jakoś płatny?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mając obecnie kilka aktywnych produktów w BNP (m. in. konto) mogę sobie otworzyć kolejne?

    OdpowiedzUsuń
  16. Weryfikacja nie powiodła się.
    Przy próbie założenia drugiego konta- chyba o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też, czekaj na weryfikację, za chwilę weryfikacja się przeduża, będzie wynik w mailu. MAila nie ma, jest tylko z masą załączników, czy jest ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składałem wniosek w niedawno zakończonej edycji. U mnie mail był dopiero kolejnego dnia.

      Usuń
  18. Po założeniu konta otrzymujemy jakieś potwierdzenie udziału w promocji na e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem podbić to pytanie - zdążyłem jeszcze niby jak było 100zł, wniosek też przeszedł i karta do konta już jedzie ale w sumie to nie wiem czy biorę udział w promocji bo potwierdzenia żadnego nie mam...

      Usuń
  19. Ja zamknąłem 4 lutego. W okresie wypowiedzenia/ 30 dni/ chyba nie mogę złożyć wniosku? Wie ktoś na pewno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie wypowiedzenie ciągle masz konto i umowa ramowa obowiązuje. Nowy wniosek raczej nie przejdzie. Choć możesz spróbować.

      Usuń
    2. Mam tak samo, mam nadzieje, ze 5 marca jeszcze bedą dostepne wnioski , bo super okazja na dodatkową stówke..
      G.

      Usuń
  20. Konto da się zamknąć jakoś w trybie natychmiastowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie o zamknięcie w trybie natychmiastowym

      Usuń
    2. W trybie natychmiastowym można tylko gdy bank zapowiada zmianę regulaminów. Nie kojarzę by coś takiego miało miejsce w Paribasie. Czyli okres wypowiedzenia jest standardowy: miesiąc.

      Usuń
    3. Warszawa, 12 grudnia 2019 r.

      Szanowni Państwo,

      uprzejmie informuję, że w związku z koniecznością dostosowania postanowień Taryfy Prowizji i Opłat Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu dla Klientów detalicznych („Taryfa”) do zasad określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (2019/518) z dnia 19 marca 2019 r., zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgrani czne w Unii i opłat za przeliczenie waluty, z dniem 14 grudnia 2019 roku Taryfa ulega zmianie.

      Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na proponowane zmiany Taryfy, mają Państwo prawo wypowiedzenia Umowy ramowej rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu (dalej jako „Umowa”) bez ponoszenia opłat, w ciągu dwóch miesięcy od daty otrzymania niniejszej korespondencji. Umowa, ulegnie wówczas rozwiązaniu ze skutkiem od dnia poinformowania Państwa o zmianach, jednak nie później niż od dnia wejścia w życie zmian.

      Z poważaniem,
      Bank zmieniającego się świata.

      Usuń
  21. Twój wniosek został złożony poprawnie. Poprzednie konto we wrześniowej promocji "Powrót do szkoły " zamknąłem kilka dni temu. Mam nadzieje że BNP Paribas nie pobije tym razem swojego rekordu w długości otwierania konta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknąłęś czyli złożyłeś wypowiedzenie czy termin 30 dniowy już minął

      Usuń
    2. Tak 30 dni okresu wypowiedzenia minęło i wniosek przeszedł bez problemu
      (dalej to u nich różnie bywa).

      Usuń
  22. Zagapiłem się i złożyłem wniosek z Kartą Otwarta na Świat. Gdyby kurier był w poniedziałek to ta karta w marcu będzie jeszcze bezpłatna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie można było zmienić karty, w promocji była tylko jedna dostepna.

      Usuń
    2. Tak masz rację w umowie jest Karta Otwarta na Dzisiaj.
      Dobrze, że się śpieszyłem bo potwierdzenie złożenia wniosku przyszło mi na pocztę o 8:49.

      Usuń
    3. Ja też nie miałam wyboru. Była tylko jedna:"Karta Otwarta na Dzisiaj"

      Usuń
  23. Limit wyczerpany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A promocję widziałem już wczoraj i odpuściłem. Szkoda.

      Usuń
  24. Jaka jest szansa na powrót promocji bo nie zdążyłem

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego strona promocji to kokos.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D tez mi [przyszło na maila info o promocji z bluebonus a przeniosło na kokosa

      Usuń
    2. Po wstrzymaniu promocji organizator zmienił linkowaną stronę.

      Usuń
  26. We wpisie nie mowa mowy o jakimkolwiek wykluczeniu dla obecnych klientów banku, ale jednocześnie nie ma też nic o tym, żeby promocja była też dla obecnych klientów. Jak więc ta kwestia wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26 lutego 2020 21:57

      Weryfikacja nie powiodła się.
      Przy próbie założenia drugiego konta- chyba o to chodzi

      Usuń
  27. Jaka była strona promocji SHUME czy SCHUME bo mam napisać reklamację a nie pamiętam dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do A_A. Czemu musisz reklamować? Też jak u mnie zatrzymało się na etapie procesowania wniosku?

      Usuń
    2. Dokładnie to co Ciebie spotkało

      Usuń
    3. @ Mr. Złotówa
      Czy możesz nam jakoś pomóc? U mnie i u małżonki wystąpił również problem na etapie procesowania wniosku.

      Usuń
    4. Widzę, że sporo osób może mieć podobny problem. Dzwoniłem 2 razy do banku i jedna pani anulowała mój zawieszony wniosek - bo stwierdziła, że już i tak nie przejdzie, a druga pani powiedziała - żebym skontaktował się z organizatorem - bo oni nic nie wiedzą na temat tej promocji :( Napisałem do SHUMEE reklamację i czekam na odpowiedź.

      Usuń
    5. @TomTom
      Dokładnie to samo x 2 osoby.
      Czy wysłałeś na adres reklamacje@shumee.pl
      Przydatna byłaby pomoc Mr.Złotówki

      Usuń
    6. "Czy wysłałeś na adres reklamacje@shumee.pl"

      Nie, na: zielonypakiet@shumee.pl - bo taki podany jest w regulaminie promocji do reklamacji, ale i tak od wczoraj cisza :( Przyznam szczerze, że to bardzo "mało profesjonalne" podejście do klienta.

      Usuń
    7. Nie znam szczegółów i nie wiem o co dokładnie chodzi? Co się stało i na jakim etapie wniosku?

      Usuń
    8. @Mr. Złotówa
      Otrzymałem z banku informację, że wystąpił problem na etapie procesowania wniosku i wniosek został odrzucony. Pani na infolinii zaproponowała, aby problem zgłosić problem Organizatorowi ZIELONEGO PAKIETU- i tylko tyle!

      Usuń
    9. Ktoś coś w tej sprawie? U mnie dalej cisza i 0 odpowiedzi na reklamację.

      Usuń
    10. To samo.
      @ Mr. Złotówa masz jakiś pomysł? Spójrz na nasz problem powyżej?

      Usuń
    11. Jedyne co może pomóc to zgłoszenie reklamacji - być może bank wyjaśni powód i jakoś ustosunkuje się do problemu (na informacjach konsultantów w tym przypadku nie ma co się opierać).

      Usuń
    12. Złożyłem reklamację i mam od nich informację, że zajmą się problem. Myślę, że znajdą rozwiązanie. Dla mnie to dobra wiadomość.

      Usuń
  28. Zamknąłem konto 29.05.2019. Chyba lepiej poczekać na grubszą premie nie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Literówka w adresie- dzwonią wtedy, że anulują wniosek,
    także lipa ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A co w sytuacjo gdy zlozylam wniosek na dzien przed zawieszeniem promocji ale maila z potwierdzeniem weryfikacji tozsamosci i dokumentem do podpisania dostalam dopiero dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  31. był kurier, konto aktywowane, rozumiem, że za 5 dni 100 zł będzie na koncie:)
    Piękna promocja

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziwna ta strona - aktualnie przeglądarka wyświetla mi ostrzeżenie, że witryna nie jest bezpieczna. Próbowałem skorzystać z tego "Zielonego Pakietu" - nie da się; podczas płatności przekierowuje do @Planet a w tej chwili w BNP jest logowanie poprzez Goonline. Ciekawe czy w ogóle to 100 zł wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powyżej napisał Złotówa - ważne, że udało się złożyć wniosek :)

      Usuń
    2. Znacznie ważniejsze jest przytulenie premii.

      Usuń
  33. Czy dostał ktoś już te 100zł? Dzisiaj mija 5 dni jak aktywowałem konto i narazie nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktywowałem 2-ego marca i też nic :(

      Usuń
    2. Mr.Złotówa- czekamy na rozwój sytuacji czy pisać reklamacjie .5 dni minęło ???

      Usuń
    3. Złotówa napisał:

      W najmniej optymistycznym scenariuszu należy założyć, że nastąpi to w ciągu ok. 3 tygodni od zawarcia umowy. Dlaczego "aż" tyle? 14 dni to okres, jaki klient ma na odstąpienie od umowy (prawo to przysługuje dla umów zawieranych zdalnie). Dopiero po upływie tego okresu w grę wchodzi wypowiedzenie (a więc już nie odstąpienie). I wtedy umowę uznaje się za zawartą. Do tego dojdzie 5 dni roboczych na wypłatę premii, więc w sumie "zrobią się" wspomniane 3 tygodnie (co jednak jak na promocje bankowe i tak jest terminem ultra szybkim). Do tego momentu posiadaj konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej.

      Usuń
    4. Dla nas wiążący jest regulamin, a w nim zapisane jest coś takiego: "Nagroda zostanie przekazana Uczestnikowi w ciągu 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia przez Bank Otwarcia Rachunku. Nagroda zostanie przesłana na założony numer rachunku Konta Bankowego w BNP Paribas."
      W moim przypadku bank miał odesłane papiery najpóźniej 3 marca, więc ile można je potwierdzać skoro konto i karta działają od 2-ego marca???

      Usuń
  34. Umowa podpisana 26 lutego. Do dzisiaj 11.03 zgłoszono dwie reklamacje na brak kuriera z kartą. Na pytanie o przyczyny pada odpowiedź, że nie wiedzą dlaczego listy wysyłkowe są nie aktywne. Tragedia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już od 6 tygodni zamykają dostęp do bankowości internetowej, której nie zrobiono podczas zamykania konta - nigdy więcej!

      Usuń
    2. Umowa podpisana 28 lutego,oczekuj wizyty kuriera, kuriera do 13 marca nie było.Reklamować?

      Usuń
    3. Spoko, to dopiero 2 tygodnie :)

      Usuń
  35. Czy ktoś w ogóle dostał premię? Chciałabym wiedzieć, czy w ogóle reklamować? U mnie wszystko przebiegło sprawnie - 26.02. podpisałam umowę, potem dostałam kartę, a 9.03. przyszła informacja, że moje konto zostało w pełni aktywowane. Od kiedy więc liczyć to 5 dni? Od podpisania umowy, czy też aktywowania konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z pkt.1 art4 - 5 dni po otrzymaniu potwierdzenia przez Bank otwarcia rachunku. Jak rozumiem potwierdzenia do Organizatora, bo to On wypłaca. I to jest chyba kluczowe - kiedy Bank to przekazuje do Organizatora. Może się okazać, że nawet 3 tygodnie wskazywane przez Złotówę może być dłuższe.

      Usuń
    2. Aktywacja konta trwała niemal 2 tygodnie? Parodia!

      Usuń
    3. U mnie nadal nie ma. Dzisiaj poszła reklamacja.

      Usuń
    4. gdzie wysyłacie reklamacje?

      Usuń
    5. reklamacje@shumee.pl

      Usuń
  36. W regulaminie jest dodatkowy zapis w paragrafie 3 pkt 2 b) ,że należy jeszcze aktywować kartę w ciągu 7 dni od jej otrzymania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzisiaj wpadło 100 zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też i na dodatek wysłali po raz drugi więc zastanawiam się czy zwrócić.

      Usuń
    2. @Anonimowy 13 marca 2020 16:23
      Nie! I nie wiem po co jeszcze o tym piszesz. :(

      Usuń
    3. kiedy otwierałes rachunek ?

      Usuń
    4. Drugiego dnia promki.

      Usuń
  38. Premia wpadła na konto. Czekałem od 2 marca.

    OdpowiedzUsuń
  39. Karta aktywowana 03.03 - kasa wpadła dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chciałem pisać reklamację
      Ale mówisz, że warto poczekać do dwóch tygodni.
      Ok, to poczekam

      Usuń
  40. Dzisiaj weszła premia

    OdpowiedzUsuń
  41. Wpadło dzisiaj 100 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam i ja. Bardzo przyjemna promocja zważywszy że konto zamknąłem w lutym!

    OdpowiedzUsuń
  43. Osoby które dostały wpłatę 18 marca, czy te 14 dni wyszło u Was od dnia aktywowania konta czy dostarczenia karty przez kuriera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą sesją elixir dostaliście 100?

      Usuń
  44. Osoby które dostały przelew 18.03, ten 14 dni wyszło u Was od dnia aktywowania konta, czy od dnia dostarczenia karty przez kuriera?

    OdpowiedzUsuń
  45. Konto aktywowane 04.03 do tej pory premii brak, ktoś ma podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identycznie

      Usuń
    2. Wystarczyło się pożalić i premia już jest na koncie :)

      Usuń
    3. Pod jaki adres też żale mają iść? 😉

      Usuń
  46. Dostałam dziś taką inf Informujemy, że Twój wniosek nr .... o Konto Otwarte na Ciebie w Banku BNP Paribas S.A. wygasł i został anulowany.

    Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeżeli chcesz otworzyć konto zaloguj się ponownie do GOonline i złóż wniosek.
    Karte mam aktywną, loguje się bez problemów, mam nieaktywne konto, infolinia mówi, że odblokują. Dotyczy oczywiście konta w promocji 'zielony pakiet' konto bez promocji mi po nic. Spotkaliście się z czymś takim? /nie wiem jak to nazwać bałaganem?/
    Gdzie mogę sprawdzić numer wniosku?

    OdpowiedzUsuń
  47. Konto aktywowane 5.03 i dzisiaj wpadła stówka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej, czy dostane jakies powiadomienie o przyznaniu nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie powiadomienia nie było. Tylko wpłynęła kasa.

      Usuń
  49. Ja mam 6 aktywowane i czekam co i jak. Pani na infolinii jak dzwoniła z ofertą to mi mówiła że dostanę stówkę😁😉 się okaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej
      Jak to powiedziała?
      Mam tę samą datę aktywacji i dzisiaj, czyli po drugiej sesji elixir, wciąż brak 100

      Usuń
  50. Napisałam dzisiaj reklamacje. Czas rozpatrywania reklamacji 30 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelew dzisiaj wpłynął.
      Jak teraz zamknąć konto?

      Usuń
    2. Oddział, ale i z tym nic nie jest u nich proste - mnie zamykają dostęp do bankowości już 8-my tydzień!

      Usuń
    3. Infolinia, placówka lub list.

      Usuń
  51. Konto aktywowane 6 marca wieczorem, dzisiaj wpłynęła nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  52. u mnie 23.03 wpłynęła a data aktywacji 05.03 :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kartę aktywowałem 12ego albo 13ego marca - premia 100zł wpadła dzisiaj, co jest dość miłe bo nie byłem pewny czy udało mi się złożyć wniosek na czas.

    OdpowiedzUsuń
  54. A do mnie karta jeszcze nie dotarła, kilkanaście telefonów do banku, wizyta w oddziale nic nie pomogła, totalna porażka nikt nic nie wie. Bank zgania na DHL a DHL twierdzi że bank nadał numer przesyłki której nie wysłał. Po śledzeniu numeru przesyłki widać że gdzieś zalega w magazynie od 4 marca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po kilkunastu rozmowach telefonicznych z różnymi konsultantami banku, nie dotarła do mnie karta, w bankowości internetowej widniało tylko że karta w produkcji, dodam że od lutego !!! A 20 kwietnie to jest po 2 miesiącach od złożenia wniosku, wniosek został odrzucony. Taką wiadomość dostałem ze strony banku
      " Dzień dobry,

      Z przykrością informujemy, że otworzenie Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego nr xxxxxxxxxxxx w BNP Paribas Bank Polska S.A. zakończyło się niepowodzeniem w wyniku błędu naszego systemu."

      Telefonicznie pani zaproponowała udział w innej promocji, że tam będzie nie 100 a 200 zł więc będę zadowolony. Wytłumaczyłem jej że w obecnej promocji nie mogę brać udział, bo karencja jest dłuższa i nie dostanę premii. Pani z banku stwierdziła że tak czasem bywa i teraz muszę poczekać na inną promocję :(

      Usuń
  55. Czy ktos rowniez ma taka sytuacje, ze jeszcze nie otrzymal nagrody w promocji? warunki promocji spelnione ponad miesiac temu, kontakt z shumee przez maila i telefonicznie to jakas masakra... nikomu bym nie polecal... ale czy ktos jeszcze jest w takiej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń