Nadszedł czas finalizacji udziału w lutowej promocji eKonta osobistego.
Promocji rekordowo popularnej, gdyż zastosowano w niej bardzo krótki, zaledwie kilkudniowy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta. Teraz organizator akcji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu nagrody (lub nagród, jeśli ktoś konto polecał), więc to bardzo ważny moment, bo jeszcze należy uzupełnić dane do wypłaty.
Promocję szczegółowo omówiłem we wpisie "Bonus 150 zł za konto w mBanku (bez karencji dla byłych posiadaczy konta!)". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. By zdobyć tytułowy bonus, należało:
Kto te warunki spełnił, ten teraz (organizator dał sobie na to czas do 17.06.2020 r.) powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. W ciągu 7 dni od otrzymania tej wiadomości należy jeszcze zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta w mBanku założonego w promocji, bo to właśnie na ten rachunek ma nastąpić wypłata bonusu (i premii za polecenia, jeśli konto zostało przez Ciebie komukolwiek rekomendowane w ramach programu poleceń towarzyszącego promocji). Wpływ gratyfikacji ma nastąpić do 30.06.2020 r. (i do tego dnia nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto w mBanku).
O tym co zrobić w sytuacji gdyby wyczekiwany mail do Ciebie nie dotarł, piszę nieco niżej. Dla osób, którym spodobała się promocja taka, jak z kontem w mBanku w roli głównej, przedstawiam aktualnie dostępne okazje na łatwy (a czasem wręcz jeszcze łatwiejszy) zarobek.
Najpopularniejszymi promocjami aktualnie są:
Jeśli w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej nie znajdujesz maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu za konto w mBanku, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "Oferty", "Zakupy" lub "Inne". W odnalezieniu wiadomości może pomóc Ci przeszukanie skrzynki za pomocą adresu, z którego przyszła wiadomość (bonus@ebrokerpartner.pl). Jeśli jednak wyczekiwanego powiadomienia nigdzie nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem, proces reklamacyjny wygląda następująco:
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku: Promocji rekordowo popularnej, gdyż zastosowano w niej bardzo krótki, zaledwie kilkudniowy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta. Teraz organizator akcji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu nagrody (lub nagród, jeśli ktoś konto polecał), więc to bardzo ważny moment, bo jeszcze należy uzupełnić dane do wypłaty.
Promocję szczegółowo omówiłem we wpisie "Bonus 150 zł za konto w mBanku (bez karencji dla byłych posiadaczy konta!)". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. By zdobyć tytułowy bonus, należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o eKonto osobiste wraz z wydawaną do niego kartą;
- najpóźniej do 15.04.2020 r. zawrzeć umowę z bankiem;
- w jednym z dwóch pierwszych miesięcy po otwarciu konta wykonać 5 transakcji (mogły to być płatności kartą w punktach handlowo-usługowych i/lub BLIKiem, i/lub płatności internetowe, i/lub przelewy na konto do innego banku).
Kto te warunki spełnił, ten teraz (organizator dał sobie na to czas do 17.06.2020 r.) powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. W ciągu 7 dni od otrzymania tej wiadomości należy jeszcze zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta w mBanku założonego w promocji, bo to właśnie na ten rachunek ma nastąpić wypłata bonusu (i premii za polecenia, jeśli konto zostało przez Ciebie komukolwiek rekomendowane w ramach programu poleceń towarzyszącego promocji). Wpływ gratyfikacji ma nastąpić do 30.06.2020 r. (i do tego dnia nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto w mBanku).
O tym co zrobić w sytuacji gdyby wyczekiwany mail do Ciebie nie dotarł, piszę nieco niżej. Dla osób, którym spodobała się promocja taka, jak z kontem w mBanku w roli głównej, przedstawiam aktualnie dostępne okazje na łatwy (a czasem wręcz jeszcze łatwiejszy) zarobek.
Na czym zarobić obecnie?
Najpopularniejszymi promocjami aktualnie są:
- nawet do 250 zł za konto w BNP Paribas (uczestnik akcji ma do wyboru: premię pieniężna do 150 zł do wydania na dowolny cel albo kartę podarunkową o wartości 250 zł do wykorzystania na stacjach Orlen);
- łatwy bonus 200 zł za konto w Banku Millennium (to już ostatnie chwile tej promocji!) oraz
Brak maila. Co robić?
Jeśli w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej nie znajdujesz maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu za konto w mBanku, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "Oferty", "Zakupy" lub "Inne". W odnalezieniu wiadomości może pomóc Ci przeszukanie skrzynki za pomocą adresu, z którego przyszła wiadomość (bonus@ebrokerpartner.pl). Jeśli jednak wyczekiwanego powiadomienia nigdzie nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem, proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków w terminie do 31.07.2020 r.
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu lub Premii, a w przypadku reklamacji przesyłanych drogą pocztową, również adres korespondencyjny.
3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana
4. Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową"
Było w spamie, nagroda 200 zł (150+50 za polecenie). Miło, lubimy takie promocje :)
OdpowiedzUsuńTak, takie karencje to marzenie :)
UsuńDostaniesz ode mnie 5 dyszek bo Cie polecilem:))
OdpowiedzUsuńMiło mi z powodu wzajemnych korzyści :)
Usuń(PS. Za zamieszanie z komentarzem sorki)
Mail przyszedł dziś o 15:05, trafił do Spamu. Więc dobrze szukajcie 😁
OdpowiedzUsuńDostał ktoś już maila? Bo u mnie ani ja ani żonka maila nie dostaliśmy jeszcze...?
OdpowiedzUsuńU mnie był około 15.
UsuńTak, przyszedł dziś po południu
Usuńdostałam maila, ale nie wiem w którym miejscu wpisać nr konta?
OdpowiedzUsuńOd razu jak się wchodzi na stronę to jest taki komunikat:
Usuń"Gratulacje!
Jesteś zakwalifikowany/a do wypłaty.
Pamiętaj! Podaj numer eKonta otwartego w ramach akcji, gdyż dane możesz wprowadzić tylko 1 raz."
I niżej jet żółte okienko do wpisania numeru konta.
U mnie tez brak
OdpowiedzUsuńPotwierdzam. Dzisiaj przyszedł mail. Numer konta uzupełniony bez problemy. Czekam więc na wypłatę.
OdpowiedzUsuńCzy mBank oferuje jakąś promocję na zatrzymanie?
OdpowiedzUsuńDotąd chyba nigdy nic nie oferował.
UsuńU mnie przed 14 mail trafił do spamu - dzięki wielkie Złotówa za przypomnienie!
OdpowiedzUsuńPodpisuję się pod tym. Również maila znalazłem dopiero w spamie.
UsuńDostałem maila
OdpowiedzUsuńAle tam czeka komunikat:
Informujemy, że Akcja Bonus "Twoje konto z Bonusem i Premią" zakończyła się 2020-02-09 13:49:24. Dziękujemy za wzięcie udziału oraz zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych organizowanych akcjach i promocjach."
A wszystkie warunki spełniłem
Poniżej tego komunikatu naoisane jest o premii ;-)
Usuńp.s. Dzięki Złotówa, mail przyszedł, czekam na przelew.
G.
zaloguj się ponownie
UsuńU mnie po czwartym kliknięciu w link dopiero pokazało się okno do wpisania numeru rachunki, wcześniej tylko do logowania i że promocja się skończyła. Próbuj do skutku
UsuńWarto odświeżyć lub zalogować się w trybie incognito albo w innej przeglądarce. Wtedy okienko powinno się pojawić.
UsuńDzięki
Usuńtryb incognito zadziałał.
Oto treść maila:
OdpowiedzUsuńWitamy,
z radością informujemy, że przyznaliśmy dla Ciebie BONUS w akcji promocyjnej "Twoje Konto z Bonusem i Premią".
Przyznany BONUS to 150 zł.
W celu odebrania bonusu wykonaj następujące kroki:
KLIKNIJ w poniższy link:
https://bonusmbank.ebrokerpartner.pl
Po otwarciu strony bonusowej, ZALOGUJ SIĘ do swojego profilu uczestnika danymi, które zostały podane podczas rejestracji.
Uzupełnij numer eKonta mBanku w formularzu do podania danych.
Uwaga! W formularzu należy podać numer rachunku bankowego otwartego w ramach akcji "Twoje Konto z Bonusem i Premią".
Jednocześnie przypominamy, że dane należy uzupełnić najpóźniej do dnia 24.06.2020 r. Brak podania danych we wskazanym terminie oznacza utratę prawa do Bonusu.
Bonus zostanie wypłacony na Twoje konto bankowe do 30.06.2020 r.
Zgodnie z regulaminem dane, które zbieramy (numer konta) będą wykorzystane tylko i wyłącznie do wypłaty BONUSU oraz przygotowania dokumentacji naszej akcji promocyjnej. Nie przetwarzamy danych w celach marketingowych ani w celu wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną.
Pozdrawiamy,
Zespół eBrokerPartner
Czy ten link jest jakoś spersonalizowany?
UsuńPytam ponieważ utraciłem dostęp do skrzynki mailowej podanej w czasie rejestracji.
Podczas logowania na stronę https://bonusmbank.ebrokerpartner.pl mam tylko komunikat o końcu promocji.
Tak, jest spersonalizowany.
UsuńZwracam honor, mail był faktycznie w spamie :) 200+150 = lubimy to:)
OdpowiedzUsuńdostał ktoś maila 2x?
OdpowiedzUsuńJa dostałem 2 razy (17 i 18.06). Po zalogowaniu natomiast info o zakończonej akcji w lutym i brak możliwości wpisania nr konta. Widzę że kilka osób tak miało.
OdpowiedzUsuńCo robić?
Musisz zalogować się jeszcze raz. Najlepiej w incognito.
UsuńJa nie dostałam. Złożyłam reklamację mam nadzieję że uznają. Nie wiem czemu mają stale taki bałagan. Już 3 raz składam reklamację z tego samego powodu.
OdpowiedzUsuńWitam. Pisałem wcześniej że nie mogłem wpisać nr konta. Udało mi się teraz logując się z telefonu (inna przeglądarka) - tak jak pisał ktoś wcześniej, aby próbować kilka razy.
OdpowiedzUsuńMy z mężem także nie dostaliśmy, a warunki zostały spelnione. Reklamacja złożona, czekamy co dalej.
OdpowiedzUsuńNa 3 konta, 2 dostały premię, jedno nie. Reklamacja poleciała
OdpowiedzUsuńPremie? Czy maile dopiero?
UsuńJA maila dostałem nawet 2 razy. Może 2 razy premię wypłącą ;)
OdpowiedzUsuńKtoś już może dostał $$$ ? :)
OdpowiedzUsuńJeszcze nie mam.
UsuńNagle pobrano 7zł za kartę mimo spełnienia 1płatności w poprzednim miesiącu. O co chodzi?
OdpowiedzUsuńNo a masz zrobioną płatność czy nie masz?
Usuńzbierają na nagrody
OdpowiedzUsuńU kogoś bonus może już wpadł?
OdpowiedzUsuńBonus właśnie wpłynął na konto.
OdpowiedzUsuńJuż jest bonus na koncie.
OdpowiedzUsuńJuż jest bonus na koncie
OdpowiedzUsuńJest 150 zł!
OdpowiedzUsuńJa przytuliłem 200 zeta, gdyż polecałem żonę, a jej wypłacili 150 zł na konto ... Santander :)
OdpowiedzUsuńBraliśmy udział w obu promkach organizowanych przez eBrokera, ale czegoś takiego nie widziałem od kiedy się w to bawię czyli od 5 lat!
Ten eBroker chyba zbankrutuje Santander :)
UsuńPremia wypłacona na czas a zamknięcie konta nawet wcześniej niż miało być. I eleganckie potwierdzenie zamknięcia mailem i smsem. Podoba mi się.
OdpowiedzUsuńNihil novi :)
UsuńDostał ktoś odpowiedź na reklamację? Zaraz mija miesiąc i cisza
OdpowiedzUsuńNiemożliwe. Regulaminowy termin wypłat w tej promce to był 30. czerwca.
UsuńNa rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni. Cierpliwie czekamy :)
Usuńteż nie dostałam odpowiedzi na reklamację, nadal czekam
OdpowiedzUsuńRegulaminowy termin wypłat w tej promce był 30. czerwca.
Usuń5 przelewów na inne konto kwalifikuje do wypłaty?
OdpowiedzUsuńTak, ale ta promka jest już zakończona.
UsuńTak wiem. Wykonałam 5 przelewów na swoje konto w innym banku. Nie dostałam maila więc złożyłam reklamację. Wczoraj otrzymałam odpowiedź negatywną, bo nie wykonałam 5 transakcji bezgotówkowych.
UsuńJa też zrobiłam 3 płatności kartą i 2 przelewy do innego banku i też reklamacja rozpatrzona negatywnie.Odwolalam się od tej decyzji,zobaczymy co dalej.
OdpowiedzUsuńDruga decyzja również negatywna,w uzasadnieniu brak 5 płatności kartą.To jak to jest z tymi przelewami?Dziś wypowiadam umowę z tym bankiem.
UsuńPozostaje jeszcze odwołanie. §4. ust. 1 ppkt. f mówi:
Usuń"do 31.05.2020 r. wykonać za pośrednictwem eKonta otwartego w ramach Akcji, w jednym z dwóch pierwszych miesięcy (marzec – kwiecień, kwiecień – maj) po otwarciu eKonta, pięć Transakcji bezgotówkowych (kartą, blikiem, kartą i blikiem, płatności internetowe, przelew na inne konto), które nie zostaną anulowane (np. w wyniku zwrotu towaru); za Transakcje bezgotówkowe w rozumieniu Regulaminu nie uznaje się Polecenia przelewu wewnętrznego."
Złotówa, czy to powtórka wpisu Unknown,28 lipca 2020, 21:50 ???
UsuńW odpowiedzi napisali, że kolejne odwołanie nie przysługuje.
Usuń@Anonimowy 29 lipca 2020 11:38
UsuńFaktycznie ktoś już przywołał ten zapis.
@Unknown, mimo to napisz (i najlepiej nie tylko do organizatora, ale i do wiadomości banku).
Taką dostałam odpowiedź
UsuńJednocześnie informujemy, że jest to ostateczna decyzja i kolejne odwołania nie są już przyjmowane.
Powód negatywnego rozpatrzenia to:
po stronie banku została ponownie zweryfikowana złożona reklamacja oraz odwołanie od reklamacji i ponownie informujemy, że powodem negatywnego rozpatrzenia odwołania od reklamacji jest brak spełnienia warunku określonego w regulaminie akcji dotyczącego braku wykonania 5 transakcji bezgotówkowych w jednym z dwóch pierwszych miesięcy po otwarciu eKonta.
Napisałam i do organizatora i do banku. Czekamy co dalej
UsuńChyba zapomnieli, że w regulaminie też jest mowa o przelewach
OdpowiedzUsuńJa również dostałam odp negatywną na reklamację. Dokonałam 5 płatności kartą, w tym jedną w ostatnim dniu miesiąca, rozliczona została już w następnym miesiącu. Odwołałam się, zobaczymy co napiszą.
OdpowiedzUsuńCzy dostałaś jakąś odpowiedź ... mam tak samo.
UsuńOdpisali że ponownie rozpatrzą reklamację, ale może to potrwać. Czekam.
UsuńRozpatrzyli pozytywnie reklamację. Dostałam link do wpisania nr konta.
UsuńNiestety nie uznali przelewów jako płatności bezgotówkowych mimo iż była o nich mowa w regulaminie. Odpowiedź na reklamację drugi raz negatywna.
OdpowiedzUsuńMógłbyś przytoczyć ten zapis w regulaminie?
Usuńdo 31.05.2020 r. wykonać za pośrednictwem eKonta otwartego w ramach Akcji, w jednym z dwóch pierwszych miesięcy (marzec – kwiecień, kwiecień – maj) po otwarciu eKonta, pięć Transakcji bezgotówkowych (kartą, blikiem, kartą i blikiem, płatności internetowe, przelew na inne konto), które nie zostaną anulowane (np. w wyniku zwrotu towaru); za Transakcje bezgotówkowe w rozumieniu Regulaminu nie uznaje się Polecenia przelewu wewnętrznego.
OdpowiedzUsuńCzyli przelew wystarczył czy nie?
UsuńWychodzi na to, że chyba nie :(
UsuńZgodnie z regulaminem wystarczył.
Usuń