Bank z żubrem w logo odpalił nową promocję, dzięki której zyskać mogą także obecni klienci.
O ile na nowych klientów czeka 100 zł za Konto Przekorzystne, o tyle teraz i obecni posiadacze konta (lub osoby, które dopiero je założą) mogą zarobić. Bank płaci 100 zł za skuteczną rekomendację konta (a łącznie dzięki poleceniom zyskać można nawet 1500 zł!).
[Promocja zakończone. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Banku Pekao.]
Dla kogo promocja? W programie poleceń tradycyjnie rozróżnić trzeba dwie grupy uczestników: polecających (czyli obecnych klientów), jak i polecanych (nowych klientów, którzy dopiero założą konto).
Polecający to pełnoletnia osoba z polskim obywatelstwem i rezydencją podatkową, która posiada konto osobiste (w PLN) dla osób fizycznych w Banku Pekao.
Polecony (nowy klient) to osoba pełnoletnia, która z wykorzystaniem kodu polecenia (od osoby polecającej) złoży wniosek i zawrze umowę o konto osobiste w Banku Pekao oraz spełni warunki, które opisuję niżej.
Osoba polecona załapie się na premię do 100 zł i bon 50 zł na zakupy za otwarcie Konta Przekorzystnego, o ile w okresie od 1.01.2019 r. do 30.06.2020 r. nie posiadała rachunku płatniczego, ani lokaty w Banku Pekao (wykluczenie obejmuje także współposiadaczy kont i lokat).
Nagroda. Osoba polecająca za skuteczne polecenie konta zgarnie 100 zł. W aktualnie dostępnej edycji zdobyć można maksymalnie 15 takich bonusów, co łącznie da nawet 1500 zł.
By wziąć udział w programie "Polecam Przekorzystnie":
W programie poleceń Bank Pekao postanowił wynagradzać tylko osoby polecające. Ale osoba polecona wziąć może udział w promocji, o której już wspomniałem. Do wzięcia czeka 100 zł za Konto Przekorzystne.
Nawet jeśli dopiero teraz założysz konto w Pekao, to stając się klientem tego banku też możesz zacząć polecać i uzyskiwać premie po 100 zł.
Przydatne dokumenty:
[Promocja zakończone. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Banku Pekao.]
Program poleceń konta w Pekao
Dla kogo promocja? W programie poleceń tradycyjnie rozróżnić trzeba dwie grupy uczestników: polecających (czyli obecnych klientów), jak i polecanych (nowych klientów, którzy dopiero założą konto).
Polecający to pełnoletnia osoba z polskim obywatelstwem i rezydencją podatkową, która posiada konto osobiste (w PLN) dla osób fizycznych w Banku Pekao.
💡 Jeśli nie masz jeszcze konta w Banku Pekao, sprawdź promocję, w której do wzięcia czeka 100 zł za Konto Przekorzystne (nie ma przy tym znaczenia, że nie masz kodu polecenia, bo nagrody i tak dostaniesz; program poleceń z tytułu założenia konta z polecenia nie daje żadnej dodatkowej korzyści poleconemu, a premia 100 zł należy się jedynie polecającemu).
Polecony (nowy klient) to osoba pełnoletnia, która z wykorzystaniem kodu polecenia (od osoby polecającej) złoży wniosek i zawrze umowę o konto osobiste w Banku Pekao oraz spełni warunki, które opisuję niżej.
Osoba polecona załapie się na premię do 100 zł i bon 50 zł na zakupy za otwarcie Konta Przekorzystnego, o ile w okresie od 1.01.2019 r. do 30.06.2020 r. nie posiadała rachunku płatniczego, ani lokaty w Banku Pekao (wykluczenie obejmuje także współposiadaczy kont i lokat).
Nagroda. Osoba polecająca za skuteczne polecenie konta zgarnie 100 zł. W aktualnie dostępnej edycji zdobyć można maksymalnie 15 takich bonusów, co łącznie da nawet 1500 zł.
Co musi zrobić polecający w programie poleceń Pekao?
By wziąć udział w programie "Polecam Przekorzystnie":
- do 31.12.2020 r. zarejestruj się w programie poleceń, uzyskując tym samym kod poleceń (będzie nim Twój 9-cyfrowy numer telefonu; jeśli było Ci dane brać udział w poprzedniej edycji, pamiętaj zarejestrować się w tej nowej edycji dostępnej od 1.07.2020 r.)
uwaga: choć program poleceń ma być dostępny aż do końca roku, to warto zwrócić uwagę, że promocja z nagrodami dla otwierającego konto przewidziana jest do końca września - warto więc wykorzystać ten fakt, by zarobiły obydwie strony (a wiadomo, że łatwiej też kogoś przekonać do założenia konta, gdy i dla tej osoby będą odrębne gratyfikacje).
- w momencie przystąpienia do programu poleceń podaj bankowi swój adres mailowy oraz numer telefonu komórkowego, oświadcz zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu jej danych osobowych, a także wyraź zgody na:
- przetwarzanie przez Pekao danych osobowych w celu uczestnictwa w programie,
- kontakt telefoniczny przez bank, w celu marketingu bezpośredniego z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych i automatycznych systemów wywołujących w celu uczestniczenia w programie, w tym wysyłania na podany numer telefonu wiadomości SMS zawierających informacje związane z realizacją programu,
- przesyłanie przez Pekao informacji handlowej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (tj. SMS, e-mail, MMS, system bankowości elektronicznej) w celu uczestniczenia w programie, w tym wysyłania na podany adres e-mail informacji związanych z realizacją programu poleceń;
W praktyce chodzi o zaznaczenie pierwszych pięciu oświadczeń podczas rejestracji na stronie programu poleceń.
- do 31.01.2021 r.:
- zapewnij jednorazowy wpływ min. 500 zł na swe konto (z wyłączeniem wpłat gotówki i wpływów z lokaty lub pożyczki),
- wykonaj minimum jedną płatność za pomocą karty wydanej do konta lub aplikacji PePay oraz
- zaloguj się do aplikacji mobilnej PeoPay.
Jakie warunki musi spełnić osoba polecona (tj. nowy klient), by polecający otrzymał premię 100 zł za polecenie?
Osoba polecona w programie poleceń Banku Pekao musi:
- we wniosku o konto wpisać kod polecenia otrzymany od obecnego klienta banku;
- do 31.12.2020 r. zarejestrować się na stronie programu poleceń, akceptując wszystkie znajdujące się tam oświadczenia (łącznie jest ich 6);
- najpóźniej do 31.01.2021 r.:
- zapewnić jednorazowy wpływ na konto kwoty co najmniej 500 zł,
- wykonać min. 1 płatność kartą wydaną do konta lub za pomocą aplikacji PeoPay,
- zalogować się do aplikacji mobilnej (PeoPay) dla klientów Banku Pekao (dostępnej na urządzenia z oprogramowaniem Android lub iOS).
Kiedy Bank Pekao wypłaci premie w programie poleceń?
Wypłata nagród dla osób polecających ma nastąpić do 26.02.2021 r. - do tego czasu polecający, jak i polecony nie mogą zamknąć, ani wypowiedzieć umów o swoje konta.
Jak uzyskać do 100 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao?
W programie poleceń Bank Pekao postanowił wynagradzać tylko osoby polecające. Ale osoba polecona wziąć może udział w promocji, o której już wspomniałem. Do wzięcia czeka 100 zł za Konto Przekorzystne.
Nawet jeśli dopiero teraz założysz konto w Pekao, to stając się klientem tego banku też możesz zacząć polecać i uzyskiwać premie po 100 zł.
Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):
Przydatne dokumenty:
Oszukanczy bank. Poleciłam konto w poprzedniej edycji. Obie te osoby podaly moj kod polecajacy. Niestety bank idzie w zaparte twierdzac ze nik nie korzystał z mojego polecenia. W zwiazku z tym dzisiaj zlozylam wypowiedzenie o zamkniecie konta w oddziale motywujące to tym że nikt nie będzie robił ze mnie idioty a ja nie mam zamiaru być naganiaczem klientów za free.
OdpowiedzUsuńCzy oprócz podania kodu we wniosku rejestrowały się na stronie promocji? Bo u mnie to umknęło.
UsuńNajczęściej szaleją Ci co pominęli jakiś krok i to dlatego nie otrzymali nagrody.
UsuńNic nie było pominięte wyrażone wszystkie zgody osoba otworzyla konto z moja pomocą. Zgłoszenie do programu poleceń też bylo domonane
UsuńMam dokładnie tak samo po 57 dniach od złożenia reklamacji napisali ze reklamacja nie zasadna ponieważ osoba polecona podała inny kod polecenia niż mój nr telefonu. dodam tylko ze pomagałem zakładać to konto przez tel. i sam wpisywałem ten nr :P Wiec radzę uważać na program poleceń w pko sa.
UsuńZarejestrowałam się do programu pleceń do I edycji i mój mąż otworzył konto wpisując mój kod poleceń /nr tel./. Przez 6 m-cy realizowaliśmy założenia promocji - mąż dostał upragnione 200 zł , ja niestety 100 zł nie otrzymałam za polecenie. Po złożeniu reklamacji otrzymałam odpowiedź, że ani ja ani mój mąż do programu się nie zarejestrowaliśmy. Niestety nie mam żadnego potwierdzenia /sms, e'maila, zdjęcia itp../ potwierdzającego przystąpienie do promocji. Ja i mój mąż zamykamy konto.
OdpowiedzUsuńPiszę aby przestrzec, że na wszystko trzeba mieć jakieś potwierdzenie.....i to nie pani z infolini!
W sierpniu zapisałam się do obecnej III edycji programu poleceń i dostałam info, że moje dane będą zweryfikowane .....i koniec. Zadzwoniłam na infolinię i nie potrafili mi odpowiedzieć czy już jestem w programie, czy nie ....ale pani powiedziała "skoro się zapisałam to jestem". Wczoraj ponowiłam rejestrację i o dziwo po raz pierwszy otrzymałam w ciągu godziny sms o pozytywnej rejestracji.
Czyli bez potwierdzenia ani rusz....:)
Życzę powodzenia w polecaniu.