700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

23.08.2020

Uczestniku promocji "Premia dla Ciebie", Radosne konto", "Na stacji korzyści", lub "Zgarnij podarunek" z kontem w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

To czas, który oznacza, że nieuchronnie zbliża się moment otrzymania pierwszych nagród.

Finalizacja 4 promocji konta w BNP Paribas
By tak się stało, teraz trzeba zareagować na otrzymany mail od organizatora i uzupełnić dane niezbędne do otrzymania premii/nagrody. Poniżej podpowiadam jak to zrobić.

Każdą z finalizujących się obecnie promocji, już na blogu omawiałem. Szczegółowe prześwietlenie warunków znaleźć można we wpisach:


Dziś jednak pokrótce przypomnę to, co najistotniejsze.

"Premia dla ciebie"


W celu załapania się na pierwszy bonus (150 zł) należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 28.06.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości oraz do 19.07.2020 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę; 
  • w lipcu 2020 r. wykonać min. 5 płatności Apple Pay lub Google Pay oraz zapewnić wpływ(y) na sumę min. 500 zł.

Wysyłkę maili powiadamiających o przyznaniu premii organizator przewidział do 21.08. Za pomocą danych z tegoż maila należy zalogować się na stronie promocji i do 26.08. podać numer rachunku konta założonego w promocji, bo to właśnie tutaj wpłynie bonus (najpóźniej do 31.08.2020 r.).

"Radosne konto"


 By zdobyć pierwszy z bonusów (100 zł), należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 5.07.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości oraz do 19.07.2020 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę; 
  • w lipcu 2020 r. wykonać 3 płatności BLIKiem oraz 3 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

Na przesłanie maila powiadamiającego o przyznaniu pierwszego z bonusów organizator dał sobie czas do 20.08. Teraz, najpóźniej do 27.08. należy zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta założonego w promocji. Wypłata bonusu ma nastąpić do końca sierpnia 2020 r.

"Na stacji korzyści"


By wziąć udział w promocji, trzeba było:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 30.06.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości oraz do 15.07.2020 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę;

Jako że do wyboru były dwie nagrody, to ścieżki uczestnictwa nieco się różniły. Kto wybrał premię pieniężną (do 150 zł), ten w celu zgarnięcia pierwszego bonusu w wysokości 75 zł musiał: 
  • w lipcu wykonać 3 płatności BLIKiem oraz 3 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

Na otrzymaną wiadomość powiadamiającą o przyznaniu bonusu (która zgodnie z regulaminem powinna przyjść do 21.08.) trzeba zareagować. Za pomocą kodu z maila należy zalogować się na stronie promocji i do 26.08. podać numer rachunku konta założonego w promocji. Wypłata bonusu ma nastąpić do 31.08.2020 r.

Przed osobami, które jako nagrodę dla siebie wybrały kartę paliwową Orlen o wartości 250 zł, nadal pozostaje spełnianie warunków. A o przyznaniu tej nagrody organizator powiadomi mailowo do 24.09.2020 r. i dopiero wtedy (najpóźniej do 29.09.2020 r.) będzie należało zalogować się na stronie promocji, by podać adres korespondencyjny do przesyłki nagrody.

"Zgarnij podarunek"


To promocja, w której do wzięcia czekały dwie nagrody: karta podarunkowa Douglas o wartości 200 zł oraz zestaw klocków Lego o wartości 40 zł (jeden z trzech zestawów do wyboru). Regulamin promocji stawiał następujące warunki uzyskania nagród:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 1.06.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości oraz do 19.06.2020 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę;
  • w czerwcu wykonać 5 płatności BLIKiem; 
  • w lipcu 2020 r.: wykonać 5 płatności BLIKiem oraz zapewnić wpływ(y) na łączną kwotę min. 500 zł.

Do osób, które spełniły powyższe warunki, najpóźniej do 21.08.2020 r. powinna przyjść wiadomość powiadamiająca o przyznaniu nagród. Adres korespondencyjny do przesłania klocków lego uzupełnić można na stronie promocji. Nagrodę organizator nada do końca sierpnia i również do 31.08.2020 r. prześle Ci (SMSem) kartę podarunkową do perfumerii Douglas.

O tym co robić w sytuacji, gdy nie masz maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody, podpowiadam nieco niżej. Nim to jednak zrobię, przedstawię...

... aktualnie najpopularniejsze promocje bankowe


Jeśli chcesz zyskać równie łatwo (a czasem nawet i łatwiej), co dzięki promocji z kontem w BNP Paribas, to możesz sprawdzić poniższe propozycje banków:

Jeśli zaś prowadzisz działalność gospodarczą, to warto sprawdzić promocje dla przedsiębiorców, w których do wzięcia czeka do 1150 zł za Firmowe Konto Godne Polecenia w Santander Banku albo do 1700 zł (choć realnie ok. 680 zł) za iKonto Biznes w Alior Banku.

Co zrobić gdy brak maila w promocji konta w BNP Paribas?


Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż jest nie tylko powiadomieniem o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji, gdzie podać należy niezbędne dane.

Jeżeli wyczekiwanej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma maila, pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych).

Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Premia dla ciebie", "Radosne konto", "Na stacji korzyści", lub "Zgarnij podarunek"). Wygląda on tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Premia dla ciebie") premiadlaciebie@bnpparibasplus.pl (w promocji "Radosne konto") radosnekonto@bnpparibasplus.pl, (w promocji "Na stacji korzyści) nastacjikorzysci@bnpparibasplus.pl lub (w promocji "Zgarnij podarunek") zgarnijpodarunek@bnpparibasplus.pl 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


14 komentarzy:

  1. Do mnie nie dotarł e-mail,mimo iż spełnione zostały wszystkie warunki promocji.Na razie jestem na etapie wymiany korespondencji z bankiem,dziś odsyłają mnie do organizatora promocji,a 27 sierpień coraz bliżej. To już mój ostani udział w promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale to wynika z regulaminu że należy się kontaktować z organizatorem a nie z bankiem. Wszystko zgodne z regulaminem. Napisz albo zadzwoń bo może po prostu mail nie dotarł. Ja miałem w spamie. Znalazłem przypadkiem.

      Usuń
  2. Też nie otrzymałem maila mimo spełnienia warunków wg regulaminu. Pan przez telefon powiedział, że po krótce mam ich pocalowac w dupe bo i tak nie rozpatrzą reklamacji. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie dzwoniłeś? Do banku? Bo jeśli tak to pan miał rację. Musisz napisać do organizatora.

      Usuń
  3. Mail nie wpłynął chociaż warunki promocji zostały spełnione

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przysłali mi e-maila

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam odnalazł się mail w zakładce oferty ale już po zlozeniu reklamacji jego braku,minął już czas na zalogowanie do 26.08 co teraz aby nie stracić szansy na bon bo moje przegapienie nic nie da czy czekać na reklamację od organizatora promocji? I nowy mail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczta WP jest beznadziejna!

      Usuń
    2. Uzupełnij dane teraz bo ciągle jest to możliwe.

      Usuń
    3. Edycję temu miałam ponownie. Uzupełniłam numer konta dzień po czasie, ale premię wypłacili.

      Usuń
  6. Witam odnalazłam mail w zakładce!! po terminie zalogowania,i po złożeniu reklamacji o jego braku co teraz aby całkiem nie stracić nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyny bank, który 'daje' sobie aż 60 dni na rozpatrzenie reklamacji.

      Usuń
    2. Każdy bank ma 30 dni na odpowiedź i jeśli nie nadejdzie w tym czasie, to z definicji reklamacja jest traktowana jako zasadna.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...