700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

24.08.2020

Aż 400 zł w bonach na zakupy (Biedronka i Allegro) za konto w BNP Paribas

Nagrody gwarantowane o rekordowej wartości czekają do wzięcia za konto w BNP Paribas.

Promocja "Wracamy do nauki" w BNP Paribas
W najnowszej promocji osoba zakładająca konto w BNP Paribas w prosty sposób może zgarnąć bony na zakupy (o łącznej wartości 400 zł). Konkretnie: są to bony na sumę 300 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka oraz bon 100 zł do zrealizowania na Allegro.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]

Promocja "Wracamy do nauki", czyli aż 400 zł za konto w BNP Paribas


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w okresie 15 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie obejmuje również współposiadaczy kont.

Regulamin promocji nie wyklucza osób będących stroną umowy o produkty w BGŻ Optima.

Nagrody. W promocji "Wracamy do nauki" do wzięcia czekają:
  • 2 bony o wartości 100 i 200 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka (bony te można łączyć; możliwe jest też ich wielokrotne wykorzystywanie - aż do wyczerpania środków; bony mają być ważne do 31.10.2021 r.) oraz
  • bon o wartości 100 zł do wykorzystania na Allegro (tego typu bon można wykorzystać tylko jeden raz; bon ma być ważny do 28.06.2022 r.).

Limit rejestracji. Promocja "Wracamy do nauki" została przewidziana dla 3000 uczestników. W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji zostanie opublikowany komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje będą zablokowane. Zatem dobra wiadomość jest taka, że kto zdąży się zarejestrować, ten będzie mieć pewność zdobycia nagród (ale oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej).

Zasady akcji "Wracamy do nauki"


By wziąć udział w promocji:
  • zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony);
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 6.09.2020 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (najlepiej wybrać Kartę Otwartą na Dzisiaj - o tym dlaczego, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi, co formularz rejestracji na stronie promocji; 
  • do 21.09.2020 r. r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej i aktywuj kartę wydaną do konta (należy to zrobić w ciągu siedmiu dni po otrzymaniu przesyłki z kartą, ale też nie później niż do 21.09.);
  • we wrześniu 2020 r. wykonaj 5 płatności kartą wydaną do konta (na dowolne kwoty).

    Za spełnienie powyższych warunków będzie Ci przysługiwać pierwsza z nagród: bon do Biedronki o wartości 100 zł.

    By otrzymać drugą nagrodę, czyli kolejny bon do Biedronki, ale tym razem o wartości 200 zł, w październiku 2020 r.:
    • wykonaj 7 płatności BLIKiem oraz
    • wykonaj 4 przelewy na dowolne kwoty (np. na swe konto w innym banku) za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej dla klientów BNP Paribas.

    By uzyskać ostatnią z nagród, czyli bon Allegro o wartości 100 zł:
    • we wrześniu i październiku 2020 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) zapewnij wpływ(y) na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł (mogą to być np. przelewy z własnego konta w innym banku).

    Uzyskanie kolejnych bonów uzależnione jest od spełnienia warunków uzyskania poprzedniej nagrody. A więc by zgarnąć bon do Biedronki o wartości 200 zł, trzeba mieć uprzednio (we wrześniu) spełnione warunki uzyskania bonu 100 zł. Bon Allegro też otrzymasz pod warunkiem spełnienia wytycznych uzyskania bonów Biedronki.

    Kiedy otrzymasz nagrody w promocji konta w BNP Paribas?


    O przyznaniu kolejnych nagród, organizator promocji będzie powiadamiał mailowo (wiadomości przyjdą z adresu wracamy@bnpparibasplus.pl):
    • do 26.10. (o bonie 100 zł do Biedronki), 
    • do 25.11. (o bonie 200 zł do Biedronki) oraz 
    • do 23.12.2020 r. (o bonie Allegro 100 zł).

    Z kolei same nagrody organizator będzie przesyłał w formie kodu za pomocą SMS-a, odpowiednio do 31.10. (bon do Biedronki o wartości 100 zł), 30.11. (bon o wartości 200 zł) oraz 31.12.2020 r. (bon Allegro 200 zł). Do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.

    Przydatne wskazówki dla uczestników promocji "Wracamy do nauki"


    Spełniając warunki niniejszej promocji, pamiętaj o wytycznych:

    ▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. W tym drugim przypadku BNP Paribas nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonanych: "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

    Regulamin promocji nie wymaga by były to płatności na Allegro czy w Biedronce.

    ▶️ Regulamin promocji wyklucza płatności kartą, które zostaną wykonane w miejscach, gdzie terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kod wskazujący dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
    - 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne 

    Lista pozornie jest długa, ale w praktyce bankowi najpewniej zależy tylko na tym, by wyeliminować płatności w miejscach, gdzie można zrobić większy obrót często bez faktycznego robienia zakupów. Płatności można za to realizować w różnych sklepach (spożywczych, monopolowych i innych), marketach, drogeriach, aptekach czy na stacjach paliw, jak i w aplikacjach mobilnych.

    ▶️ Płatności BLIKiem na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. W tym przypadku chodzi o transakcje z wykorzystanie 6-cyfrowego kodu BLIK generowanego w aplikacji mobilnej. Na potrzeby promocji nie zaliczą się wypłaty BLIKiem z bankomatów, ani przelewy na telefon.

    ▶️ Przelewy jakie należy wykonać z konta w BNP Paribas zlecić należy za pomocą bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Mogą to być zwykłe przelewy nawet na własne konto w innym banku (z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych).

    ▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi).

    Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.

    Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas - prześwietlenie oferty


    Konto Otwarte na Ciebie to konto osobiste w ofercie BNP Paribas, którego główne cechy wyglądają następująco:
    • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
    • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
    • do konta można wyrobić jedną z trzech poniższych kart:

      Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat);

      Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.;

      Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży. 

    Jeśli za kartę nie chcesz płacić, to najlepszym wyborem będzie Karta Otwarta na Dzisiaj. W jej przypadku, by uniknąć opłaty miesięcznej, wystarczy wykonać kartą min. jedną płatność na dowolną kwotę (BLIK w tym względzie nie zastąpi płatności kartą).

    Złożenie wniosków o Konto Otwarte na Ciebie objętych promocją możliwe jest tylko na stronie promocji. Umowę z bankiem można zawrzeć za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej (wystarczy wpisać login z umowy, a hasło do pierwszego logowania przyjdzie wtedy SMSem).

    Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto z bankiem jest wideoweryfikacja.

    Przydatne dokumenty:

    129 komentarzy:

    1. Szkoda że wykluczenie dla byłych klientów to już 15 a nie 12 miesięcy bo przez to niestety jeszcze się nie łapię :(

      OdpowiedzUsuń
    2. Co jeśli mam konto w Raiffeisen Banku?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Osoby, które mają konto z czasów z Raiffeisen Polbanku, w chwili obecnej są już klientami BNP Paribas.

        Usuń
    3. Czy są jakieś ograniczenia na co można przeznaczyć te bony w Biedronce? Czy da się nimi opłacić wszystko?

      OdpowiedzUsuń
    4. Czy bony muszą być wykorzystywane osobiście?

      OdpowiedzUsuń
    5. Czy kuriera trzeba przyjąć osobiście czy może być ktoś z domowników?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tyło osoba która podpisuje umowę.

        Usuń
    6. Anonimowy24 sierpnia 2020 18:20

      Czy są jakieś ograniczenia na co można przeznaczyć te bony w Biedronce? Czy da się nimi opłacić wszystko?
      - wszystko

      Anonimowy24 sierpnia 2020 20:10

      Czy bony muszą być wykorzystywane osobiście?
      - bony są na okaziciela

      Anonimowy24 sierpnia 2020 20:12

      Czy kuriera trzeba przyjąć osobiście czy może być ktoś z domowników?
      - osobiście, przecież podpisujesz umowę i trzeba potwierdzić tożsamość

      OdpowiedzUsuń
    7. Witam, czy mam gdzieś możliwość sprawdzenia, kiedy konto zostało zamknięte? Wiem, że zamknęłam ponad rok temu, lecz nie mam pewności czy ponad 15 miesięcy temu

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Infolinia, oddział.

        Usuń
      2. Ja próbowałam sie dowiedzieć na infolinii i po zebraniu wszystkich moich danych pani poinformowała mnie ze niestety nie moze mi przekazać takiej informacji także ten ...

        Usuń
    8. Czy można podpisać umowę w banku?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oczywiście, że można, ale w takim przypadku z premii nici :)

        Usuń
      2. Tylko proces z kurierem albo wideoweryfikacja.

        Usuń
      3. W opisach promocji zawsze staram się uwzględnić wszystkie szczegóły - w tym wymienić wszystkie dostępne sposoby zawarcia umowy. Banki często ograniczają się do zdalnych sposobów zawarcia umowy (a więc z pominięciem placówek), bo to im się... opłaca.

        Utrzymanie placówek jest drogie (najem nieruchomości, media, pensje pracowników). A załoga placówek ma swoje zadania: obsługę obecnych klientów i pozyskiwanie nowych (ale innymi sposobami, niż promocje). Wizyty w placówkach osób, które przychodzą z finalizacją wniosków internetowych "zjadłyby" sporo roboczogodzin pracowników. A z punktu widzenia banku to tylko formalność, więc woli wysłać kuriera (automatyzując cały proces). I w taki sposób bank generując oszczędności ma budżet na organizowanie promocji i bonusy dla nas :)

        Usuń
    9. Uważać należy przy składaniu wniosku. Ja co prawda złożyłem wniosek na promocję poprzednią gdzie idzie o 300 pln w bonach do Biedronki- promocja "premia na szybko".
      Korzystałem z linku od bankobranie, przyszło na maila powiadomienie o rejestracji, potem z linku www (odcrazu po rejedtracji) zakładałem konto.
      Stan na dzisiaj to podpisana umowa, karta debetowa aktywna oraz aktywna już apka go mobile.
      Na pytanie do konsultanta o to czy na pewno biorę udział w promocji odpowiada że nie bo nie ma mnie w systemie..... xd lol hehe dobre co nie?
      No to pytanie na infolinię promocji odpowiadają że konsultant banku może nie widzieć że biorę udział w promocji. A gdy konsultanta od promocjibnp zapytać czy może to potwierdzić to okazuje się że nie może i że konsultant banku to może potwierdzić.... super co nie? i tak odsyłają do siebie. Konsultant promocji bnp wydusił też z siebie że najprawdopodobniej biorę udział ale to okaże się w październiku jak bank będzie nagrody przyznawał i do tego czasu należy spełniać warunki tak jak w regulaminie... suoer co nie?
      Czyli nie mając pewności 100% udziału człowuek musi pilnować warunków bo być może jest w tym programie a być może nie.... strasznie słabo. W promocjach millennium od razu się wszystkiego dowiesz, w santanderze też ale nie w BNP bo to za trudne i system nieogarnia.... achhhhh życie. Zmusiłem się by to napisać, doceńcie to bo różowo nie jest!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Spokojnie, dostaniesz.

        Usuń
      2. Zawsze tak było, jednak z nagrodą nigdy nie było problemu.

        Usuń
    10. Czy jest jakiś licznik wniosków już wysłanych albo można gdzieś się tego dowiedzieć?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Cytat z powyższego opisu promki: "W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji zostanie opublikowany komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje będą zablokowane."

        Usuń
      2. W przypadku promocji konta w BNP Paribas taki licznik nie jest stosowany. Niemniej jednak nie ma ryzyka - w przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o zakończeniu akcji, a kolejne rejestracje już nie będą możliwe. Jednak każdy kto zdąży się zarejestrować, ten może mieć pewność udziału w promocji i zgarnięcia nagród (oczywiście po spełnieniu warunków promocji).

        Usuń
    11. A jak konto w Raiffeisen zamknąłem 31.08 zeszłego roku, a z tego co pamiętam to przejęcie było później, to również nie mogę wziąć udziału w promocji ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Spoko, takich ludzi z karencją po zakończeniu promki "ROKuj z nami" w Raiffeisen jest więcej :)

        Usuń
    12. Czy jeżeli zarejestrowałem się w ramach poprzedniej promocji "Premia na szybko" (czyli 300zł do biedronki) ale nie podpisałem jeszcze umowy z bankiem to mogę z tej promocji skorzystać ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Przypomnę, że w przypadku BNP Paribas zawarciem umowy jest podpisanie jej SMSem. A kurier to jedynie potwierdzenie tożsamości i krok umożliwiający aktywację (dostępu do bankowości i korzystania z konta). Zatem jeśli nie minęło 14 dni od zawarcia umowy, to w grę wchodziłoby odstąpienie od umowy (które przysługuje tylko we wspomnianym okresie i nie należy go mylić ze "standardowym" wypowiedzeniem umowy). Choć nie wiem czy warto takie coś robić (bo w tym czasie - do zamknięcia konta - może zakończyć się ta promocja albo pojawiają się jakieś inne przeszkody techniczne itp.; acz to oczywiście gdybanie, ale lepszy wróbel w garści).

        Usuń
    13. wygląda też na to, że jeżeli ktoś miał samą kartę kredytową to nie jest wykluczony z promocji, prawda? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Regulamin promocji wyklucza posiadaczy umowy ramowej (która dotyczy konta i karty do konta), więc teoretycznie tak. Ale w praktyce były sygnały Czytelników, że kto ma bankowość internetową (choćby w związku z jakimś innym produktem w tym banku), ten otrzymuje informacje o odrzuceniu wniosku. Aczkolwiek w ostatnim czasie zaczęły pojawiać się informacje, że już złożenie wniosku się udaje. Zatem pozostaje spróbować.

        Usuń
    14. Niestety po naciśnięciu przycisku "zarejestruj się" zauważyłam literówkę w email. Ponownie nie mogłam się zarejestrować na ten sam numer PESEL. Oznacza to, że szanse na skorzystanie z promocji przepadły?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Musisz napisać maila, żeby usunęli dotychczasową rejestrację. Maila masz na stronie promocji.

        Usuń
      2. Już jest Pani zapisana w promocji to sugeruję nie wypisywać się tylko napisać do nich aby skorygowali maila.

        Usuń
    15. Czy jeśli próbowałam się zarejestrować w innej promocji, ale mój wniosek o konto został odrzucony (nie mam pojęcia z jakiego powodu, może zdjęcia dokumentów były niewyraźne), to mogę wziąć udział w tej?

      OdpowiedzUsuń
    16. Czy wpływy na konto muszą być 1000 we wrześniu i 1000 w październiku, czy łącznie?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tak, wpływy wymagane są w każdym z tych dwóch miesięcy (wpływ oznacza pojawienie się środków w historii konta; nie ma konieczności ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas, więc w dowolnym momencie część lub całość można wydać, przelać lub wypłacić).

        Usuń
    17. Jak się zalogować? Skąd mam wziąć hasło??

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Logowanie możliwe jest dopiero po otrzymaniu karty do konta i jej aktywacji (przez nadanie PINu). Po wpisaniu loginu przyjdzie SMS z hasłem do pierwszego logowania - w kolejnym kroku hasło będzie można (a właściwie trzeba) zmienić.

        Usuń
      2. Logowanie do konta możliwe jest dopiero po otrzymaniu karty płatniczej i jej aktywacji? To istna kwadratura koła - co robić jak karta nie dojdzie?

        Usuń
      3. Kartę przywozi kurier razem z dokumentami do podpisu.

        Usuń
      4. To dobra zmiana. W ostatniej promce BGŻ-tu karta szła ponad 2 tygodnie!

        Usuń
    18. Witam, otrzymałem informację,że nagroda nie została przyznana bo zakładałem rachunek w oddziale banku. Nie zakładałem konta w Odziale. Napisałem że skoro zakładałem konto w Oddziale to niech przedłożą mi mój podpis złożony w oddziale. Oczywiście na razie cisza.

      OdpowiedzUsuń
    19. Czy te wymienione kody MCC które są wykluczone to one dotyczą także płatności Blikiem??

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wg mnie tylko płatności kartą

        Usuń
      2. Z regulaminu wybika że Mcc dot. tylko karty.

        Usuń
      3. Lepiej nie ryzykować bo za takiego wybryka można stracić.

        Usuń
    20. Jesli dostalem Karte Otwarta na Dzisiaj 26 sierpnia, musze wykonac jakies platnosci w tym miesiacu aby nie ponosic kosztow?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie, opłaty nie są pobierane za niepełny miesiąc.

        Usuń
    21. Jeżeli przeszłam rejestracje w terminie (wczoraj), jednak dzisiaj dostałam informację, że mój wniosek o konto odrzucono i SMS, że proszą o złożenie wniosku w oddziale, to nie ma szans na wzięcie udziału w promocji?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. W tej sytuacji pozostaje próba z reklamacją zawierającą prośbę o przypisanie takiego wniosku do promocji.

        Usuń
    22. Czy w promocji można założyć wspólne konto na 2 osoby?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Udział w promocji biorą wyłącznie konta indywidualne. Jeśli są dwie osoby, to lepiej założyć 2 odrębne konta i w ten sposób rozmnożyć korzyści (2 x 400 zł). A później, po odebraniu nagród, można np. jedno konto zmienić na wspólne - możliwe jest to w placówkach banku (w BNP Paribas opłata za zmianę kategorii rachunku z indywidualnego na wspólny wynosi 25 zł; czyli zyskacie "na czysto" 775 zł).

        Usuń
    23. Czy w trakcie składania wniosku wymagane zaznaczenie jakiś zgód marketingowych do spełnienia warunków promocji?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Regulamin nie wymaga żadnych zgód we wniosku

        Usuń
    24. DO AUTORA, napisał pan: "W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji zostanie opublikowany komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje będą zablokowane."
      PYTANIE: gdzie to jest napisane, bo w regulaminie nie widzę???

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Było już kilkadziesiąt (a może to już i 3-cyfrowa liczba) edycji promocji konta w BNP Paribas i część z nich kończyła się przed czasem. Tak to właśnie wyglądało w praktyce.

        Usuń
    25. Chciałbym wiedzieć jak to ze mną będzie. Czy załapie się do promocji? Zapisałem się dzisiaj do promocji i złożyłem wniosek i niby podpisałem umowę przez telefon, jednak nadal czekam na zweryfikowanie wniosku(ma przyjść mi sms/meil z potwierdzeniem) Czy jeśli nie przyjdzie on do 06.09 to znaczy, że nie załapie się do promocji czy już w niej jestem bez tego potwierdzenia?

      z góry dziękuje za odpowiedź

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam dokładnie taką samą sytuację.

        Usuń
      2. Ważne żeby dziś (tj. 6.09., najpóźniej do godz. 23:59) zarejestrować się i złożyć wniosek o konto. Weryfikacja wniosku czy przyjazd kuriera po tym czasie jest możliwy - ważne by do 21.09. aktywować kartę wydawaną do konta (którą przywozi kurier).

        Usuń
    26. W wersji pesymistycznej ostatni bonus mozna otrzymac pod koniec grudnia br. i do tego czasu nalezy byc klientem banku, jakie warunki nalezy spelnic w listopadzie i grudniu aby nie ponosic kosztow tego uczestnictwa?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. 1 płatność kartą i to wszystko.

        Usuń
    27. Mi dzisiaj wysłali taką wiadomość:

      Dzień dobry,

      Twoja umowa o Konto Oszczędnościowo-Rozliczeniowe w BNP Paribas Bank Polska S.A. czeka na podpisanie.


      Wejdź na swoim telefonie w aplikację GOmobile i dokończ wniosek. Masz na to 30 minut. Po uzupełnieniu podstawowych danych przekierujemy Cię na krok, na którym przerwałeś wniosek.

      O co chodzi z tymi 30 minutami?
      Jak weszłam do aplikacji to trzeba było robić zdjęcia dowodu i nagrania twarzy chociaż wcześniej już je robiłam.

      OdpowiedzUsuń
    28. Czy ktoś już może dostał maila o przyznaniu pierwszego bonusa?

      OdpowiedzUsuń
    29. Czy jeżeli kartę zaktywowałem po 21 dalej uczestniczę w promocji?

      OdpowiedzUsuń
    30. Witam, mam pytanie o płatności karta. We wrześniu trzeba było wykonać 5 płatności kartą. Płaciłam 2 razy 30 września, a dziś patrzę na konto a tam te 2 płatności są jako data realizacji 01.10.2020 !! Tylko w tytule gdzieś jest adnotacja 30.09. Co w takim wypadku? czy taka płatność będzie uznana jako wrześniowa? czy wszystko na nic, i nici z przyznania bonusa? poradżcie bo zdenerwowałam się ogromnie..

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Liczy się data wykonania. Adnotacje masz. Spokojnie czekaj na maila. A jakby nie było to jeszcze możesz napisać reklamację bo regulamin nie nie mówił o dacie księgowania.

        Usuń
    31. Czy jeśli nie spełniłem pierwszego warunku to mogę jeszcze zdobyć kolejne nagrody ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Otrzymanie każdej kolejnej nagrody jest uzależnione od spełnienia warunków uzyskania nagrody poprzedniej. Jeśli więc nie zostały spełnione warunki uzyskania np. pierwszej nagrody, to na drugą (ani jakąkolwiek kolejną) nie można liczyć.

        Usuń
    32. Czy ktoś już otrzymał meila z informacją o przyznanej pierwszej nagrodzie? Termin mija chyba dziś lub jutro..

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. pod dedykowanym numerem infolinii promocji poinformowano mnie ze wiadomosci o nagrodzie zostana rozeslane droga mailowa w dniu dzisiejszym (26.10.20) do godz. 17-tej

        Usuń
    33. Dzwoniłem na numer dedykowany promocji wracamy do nauki i jedyna informacja jakiej mi udzielono to to że mój adres mailowy jest poprawnie zarejestrowany w promocji. Na infolini banku natomiast powiedziano mi że moje konto nie jest podpięte pod żadną promocje. Dodam że zrobiłem wszystko zgodnie z regulaminem i spełniłem wszystkie warunki. Słaba akcja jak na rozpoczęcie współpracy z nowym klientem. Narazie Pan z infolinii złożył reklamację w moim imieniu i powiadomił o terminie jej rozpatrzenia do 30 dni. Niezłe jaja.

      OdpowiedzUsuń
    34. Zależy od konsultanta. Mi raz powiedziano że nie jest też ale przy okazji innej rozmowy inny konsultant już mi potwierdził. XD

      OdpowiedzUsuń
    35. Po godzinie 12.00 przyszła wiadomość o zdobyciu nagrody. Jednocześnie przysłany został SMS z bonami.

      OdpowiedzUsuń
    36. Ja już też dostałem. Dwa kody po 50zl każdy.

      OdpowiedzUsuń
    37. Potwierdzam. Dzisiaj dostałam

      OdpowiedzUsuń
    38. Ja też nic warunki spełnione co w takiej sytuacji ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. reklamacja: wracamy@bnpparibasplus.pl

        Usuń
      2. Lepiej zadzwonić na ich infolinię. Można szybciej dowiedzieć się co i jak.

        Usuń
      3. Oczywiście chodzi o infolinię organizatora a nie banku.

        Usuń
    39. Dostałem SMS z kodami. Jak z nich skorzystać? Byłem dzisiaj w Biedrze i pani nie wiedziała co z nimi zrobić

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Miałam dokładnie to samo. Bon jest bezwartościowy bo nie da się z niego skorzystac

        Usuń
      2. Wielokrotnie płaciłem, da się :) Czasem z wykorzystaniem instrukcji. Polecam.

        PS. Co nie zmienia faktu, że poziom szkoleń personelu sklepów nie jest za wysoki skoro niektórzy kasjerzy nadal nie potrafią obsłużyć formy płatności, która jest dostępna już od kilku lat.

        Usuń
    40. Maila o przyznaniu nagrody otrzymałem 26 października. W nim że kody przyjdą w smsie do 31 października. I nic nie przyszło a dziś sobota 31, więc chyba nie będą nic rozsyłać .....

      OdpowiedzUsuń
    41. Ja nie otrzymalam kodu pomimo spełnienia warunków, gdyż mają odnotowane, że zakładałam konto przez stronę bankową i była videoroznowa (nieprawda). Konto zakładane było ze wskazanego linku i przez 2 dni wyswietlał sie błąd 404, po czym przyszedł mail, by założyć konto z podanych źródeł ( go mobile, konsultant albo str. bankowa) czyżby świadome działania?
      Reklamacja złożona.

      Za to uczestnicy innej promocji (wcześniejszej) otrzymali informacje, że ze względu na problemy techniczne kody zostaną wysłane z opóźnieniem.

      OdpowiedzUsuń
    42. Napisałam reklamację i odpisali że założyłam konto ze strony banku a ja je założyłam z linku który otrzymałam w mailu z potwierdzeniem złożenia wniosku. "Kliknij Tutaj"aby otworzyć konto.Przecież ten mail otrzymałam z adresu "wracamy do nauki" to jest organizator promocji. Celowe działanie jak wybieżesz wideoweryfikację to nie działa. Wystarczy poczytać opinie o tym banku.Koniec współpracy z takimi oszustami. Nabijanie klientów do banku, promocja goni promocję tylko nie ma kto jej wypłacać.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Warto zgłosić reklamację (odwołać się od odpowiedzi na poprzednią), wskazując w niej na spełnienie wszystkich warunków i podkreślając pełną świadomość warunków, jakie były do spełnienia (czego dowodzi ich zrealizowanie) oraz to, że wniosek został złożony prawidłowo - jako dowód można załączyć wiadomość z potwierdzeniem rejestracji. Maila dobrze wysłać też do wiadomości banku. Znam kilka przypadków, gdy okazywało się to skutecznym posunięciem, więc warto spróbować.

        Usuń
      2. Mr. Złotówa
        Jeśli spełniłam warunki we wrześniu i październiku (bony biedronki na łącznie 300 zł otrzymałam), to żeby dostać bon do allegro wystarczy że będę miała konto do kończ grudnia i raz w miesiącu używała karty płatniczej żeby nie ponosić kosztu jej utrzymania?
        Pozdrawiam

        Usuń
      3. Tak, pozostaje utrzymywać konto z kartą i dostępem do bankowości elektronicznej do momentu otrzymania ostatniej z nagród. By nie płacić za kartę (jeśli to Karta Otwarta na Dzisiaj), wystarczy wykonanie jednej płatności kartą miesięcznie (na dowolną kwotę).

        Usuń
      4. Dzień dobry, mam jeszcze pytanie do promocji ponieważ do dnia dzisiejszego nie otrzymałam bonu allegro, mimo ze wszystkie bony biedronki otrzymałam w porę! Złożyłam reklamację i otrzymałam odpowiedz: "Bank poinformował nas, że nie udało się Pani zrealizować warunku otrzymania wpływów na min. 1000 zł w miesiącu wrześniu. Jeżeli uważa Pani, że było inaczej, proszę o przesłanie potwierdzenia otrzymanego wpływu lub wyciągu za wrzesień" Z tego co wiem, wpłata we wrześniu nie była wymagana a jedynie 5 płatności!? Dokonałam pięciu płatności we wrześniu, wpływy na 1000zł w październiku i listopadzie, moim zdaniem spełniłam wszystkie warunki, tym bardziej, że konto utrzymuję do dziś dnia. Czy gdzieś popełniłam błąd? Pozdrawiam :)

        Usuń
      5. W powyższym prześwietleniu promocji jest taki zapis:

        "By uzyskać ostatnią z nagród, czyli bon Allegro o wartości 100 zł:
        we wrześniu i październiku 2020 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) zapewnij wpływ(y) na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł (mogą to być np. przelewy z własnego konta w innym banku)"

        Wynika on z regulaminu (§ 3, pkt. 4. ppkt. a). Szkoda, że spełnienie tego warunku umknęło :( Mimo tego, można jeszcze spróbować się odwołać - czasem banki przychylają się do takich próśb (acz gwarancji nie ma; choć spróbować warto, bo to nic nie kosztuje) - warto to jakoś uargumentować i np. (jeśli była) wskazać na aktywność w innych miesiącach większą niż minimalna wymagana przez regulamin promocji.

        Usuń
    43. Moja ponowna reklamacja została uwzględniona i nagroda przyznana. Opisałam spełnienie warunkow i działanie na identyczną odpowiedź (miałam jako dowód scan)

      OdpowiedzUsuń
    44. Dostał ktoś info o przyznaniu drugiej nagrody?

      OdpowiedzUsuń
    45. dostał ktoś info dziś?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja właśnie nie. A w ubiegłym miesiącu jak przyszło info, to zaraz przyszły kody. Poczekam do ostatniego jak mają dotrzeć kody. Jak nie przyjdzie, to trzeba napisać reklamację.

        Usuń
    46. Ja też nie dostałem informacji o drugiej nagrodzie, pomimo spełnienia warunków.

      OdpowiedzUsuń
    47. Ja też jeszcze nic nie dostałam...

      OdpowiedzUsuń
    48. Ja dostałem maila 20 listopada o przyznaniu nagrody ale kodów do tej pory brak

      OdpowiedzUsuń
    49. Też dostałem meila 20 listopada o przyznaniu 2 nagrody a kody mają przyjść do 30.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Z jakiego adresu przyszedł mail?

        Usuń
      2. wracamy@bnpparibasplus.pl

        Usuń
    50. Poniedziałek to ostateczny termin.

      OdpowiedzUsuń
    51. Witam mamy 30.11.2020 ktoś otrzymał już kody bo u mnie nadal cisza

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. U mnie też nic, trzeba zgłaszać.

        Usuń
      2. Mimo braku maila z potwierdzeniem, nagrodę właśnie dostałam smsem :)

        Usuń
    52. Właśnie dostałam kody. O 12.16

      OdpowiedzUsuń
    53. wlasnie odebralem SMS z 4 kodami

      OdpowiedzUsuń
    54. Nagrody dzisiaj przyszły :)

      OdpowiedzUsuń
    55. Hej,
      W jaki sposób realizowane są te kody w Biedronce? Byłem dzisiaj na zakupach i Pani w sklepie nie potrafiła ich wbić na kasę.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To jest niewiarygodne, że po takim czasie od wprowadzenia, ciągle zdarzają się pracownicy, którzy tej formy płatności nie ogarniają (oczywiście to nie musi być ich wina, a systemu szkoleń). Oto krótka instrukcja: Jak zapłacić bonem w sklepach Biedronka?

        Usuń
    56. Z ciekawosci zapytam: jak realizuje sie kod na Allegro ktory dostarcza w grudniu?

      OdpowiedzUsuń
    57. Gdzie mam reklamować jeśli dostałam email o przyznaniu nagrody 20.11. a nie otrzymałam kodów smsem?

      OdpowiedzUsuń
    58. Właśnie dostałem maila z info że otrzymałem 3 nagrodę

      OdpowiedzUsuń
    59. A mi nie przyznali 2 nagrody :( Odpisali ze powodem było brak wykonania 7 płatności Blikiem. Oczywiście je wykonałam. Problem w tym ze 2 ostatnie płatności robiłam 31.10 w sobotę, a na wyciagu jest zaksięgowana data 2 listopad. I co teraz? jest jakieś wyjście z tej sytuacji?

      OdpowiedzUsuń
    60. sytuacja jak powyżej, część płatności blikiem w sobotę 31.10, zaksięgowanie 02.11. Złożyłem reklamacje na wracamy@bnpparibasplus.pl. Czekam na info.

      OdpowiedzUsuń
    61. Wiadomo co z kodem allegro ktoś już dostał

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. az sie wierzyc nie chce ze ktos moze byc taki... nieogarniety,
        przeczytaj co jest napisane w artykule kiedy beda powiadamiac o przyznaniu i kiedy doreczac

        Usuń
      2. Z kolei same nagrody organizator będzie przesyłał w formie kodu za pomocą SMS-a, odpowiednio do 31.10. (bon do Biedronki o wartości 100 zł), 30.11. (bon o wartości 200 zł) oraz 31.12.2020 r. (bon Allegro 200 zł).

        Czyli pewnie 30-31.12 będą, spokojnie :)

        Usuń
    62. Witam dziś dostałem kod na allegro

      OdpowiedzUsuń
    63. Ja nadal nie mam informacji o trzeciej nagrodzie. Męczące jest to, iż na każdym z etapów odbioru nagród muszę pisać wiadomości i udowadniać spełnienie warunków. Chyba nie tak to powinno wyglądać.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. W zeszłym miesiącu też nie miałem wiadomości o nagrodzie ale sama nagroda przyszła na czas.

        Usuń
      2. Ja niestety nadal nie mam ani nagrody, ani wiadomości. Poszła kolejna ( bo już druga) reklamacja do tej promocji. Niby formalność, bo dwie poprzednie nagrody jednak otrzymałam, ale nie tak to powinno wyglądać.

        Usuń
    64. Konto można zamykać jak się otrzymało wszystkie nagrody ?

      OdpowiedzUsuń