Powraca długo już wyczekiwana promocja z kontem w Citibanku.
Do wzięcia czekają gwarantowane bonusy pieniężne na sumę 150 zł. Ogromnym plusem promocji jest również to, że jest ona skierowana zarówno do nowych, jak i powracających klientów (bo okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Citibanku jest całkiem krótki).
[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]
Do wzięcia czekają gwarantowane bonusy pieniężne na sumę 150 zł. Ogromnym plusem promocji jest również to, że jest ona skierowana zarówno do nowych, jak i powracających klientów (bo okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Citibanku jest całkiem krótki).
[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]
O ile jeszcze w drugiej połowie ubiegłego roku zdarzały się w Citibanku promocje konta osobistego, to nagrodą w nich było promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Ostatni raz bonusy pieniężne za konto w tym banku do wzięcia były grubo ponad rok temu, więc teraz to okazja nie byle jaka 😉
Promocja towarzyszy wprowadzeniu do oferty Citibanku CitiKonta w nowej odsłonie. Aktualnie to bardzo dobre konto, bo w praktyce wszystko co najważniejsze jest za 0 zł (ale o tym nieco niżej).
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie posiada, ani nie współposiada oraz po 1.01.2020 r. nie posiadała, ani nie wpsółposiadała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku.
Co pozytywne, to fakt, że z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów Citibanku. Jeśli zatem posiadasz kredyt, pożyczkę, lokatę czy kartę kredytową z logo Citi (tak popularną ze względu na liczne promocje), to udział w promocji niezmiennie jest możliwy. Pamiętaj jedynie, by o konto zawnioskować na stronie promocji.
Nagroda. Do wzięcia czekają 3 bonusy pieniężne po 50 zł każdy. Łącznie można zatem otrzymać do 150 zł. Citibank wypłaci te bonusy na konto osobiste, więc środki będzie można wykorzystać według własnego uznania (przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel).
Limit uczestników. Promocja ma być dostępna do 20.11.2020 r., ale warto mieć na uwadze, że akcja może zakończyć się wcześniej, bo została przewidziana dla 5 000 klientów, którzy jako pierwsi otworzą CitiKonto. Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać.
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "CitiKonto. Finansowa rewolucja":
Poszczególne nagrody pieniężne (każda po 50 zł) otrzymywać będziesz za spełnienie poniższych warunków:
O ile we wcześniejszych promocjach Citibanku w roli głównej występowało konto Citi Priority, to tym razem premiowane jest otwarcie CitiKonta. Jego główne cechy to:
W celu założenia konta, wypełnij wniosek na stronie promocji. Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z linkiem i jednorazowym kodem. Za ich pomocą przejdź do wideoweryfikacji w oparciu o tzw. biometrię, dzięki której konto założysz zdalnie bez konieczności wizyt w placówce i bez spotkania z kurierem. Wystarczy wykonywanie zdjęć za pomocą aparatu w swym telefonie - zgodnie ze wskazówkami uzyskiwanymi w aplikacji. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny (np. technicznej) ten proces by się nie powiódł, można go powtórzyć lub kontynuować, wybierając weryfikację po telefonicznym kontakcie przez bank.
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga, by nie przegapić podobnych okazji w przyszłości:
Może Cię zainteresować:
Przydatne dokumenty:
Promocja towarzyszy wprowadzeniu do oferty Citibanku CitiKonta w nowej odsłonie. Aktualnie to bardzo dobre konto, bo w praktyce wszystko co najważniejsze jest za 0 zł (ale o tym nieco niżej).
Promocja "CitiKonto. Finansowa rewolucja"
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie posiada, ani nie współposiada oraz po 1.01.2020 r. nie posiadała, ani nie wpsółposiadała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku.
Co pozytywne, to fakt, że z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów Citibanku. Jeśli zatem posiadasz kredyt, pożyczkę, lokatę czy kartę kredytową z logo Citi (tak popularną ze względu na liczne promocje), to udział w promocji niezmiennie jest możliwy. Pamiętaj jedynie, by o konto zawnioskować na stronie promocji.
Nagroda. Do wzięcia czekają 3 bonusy pieniężne po 50 zł każdy. Łącznie można zatem otrzymać do 150 zł. Citibank wypłaci te bonusy na konto osobiste, więc środki będzie można wykorzystać według własnego uznania (przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel).
Limit uczestników. Promocja ma być dostępna do 20.11.2020 r., ale warto mieć na uwadze, że akcja może zakończyć się wcześniej, bo została przewidziana dla 5 000 klientów, którzy jako pierwsi otworzą CitiKonto. Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać.
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "CitiKonto. Finansowa rewolucja":
- złóż wniosek o CitiKonto i najpóźniej do 20.11.2020 r. zawrzyj umowę z bankiem i w ciągu 10 dni od otwarcia konta podpisz regulamin promocji.
Poszczególne nagrody pieniężne (każda po 50 zł) otrzymywać będziesz za spełnienie poniższych warunków:
- (nagroda nr 1) do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta:
- zaloguj się do aplikacji mobilnej Citibanku oraz
- wpłać/przelej na konto min. 100 zł (musi być to przelew z konta poza Citibankiem; najprostszym sposobem na spełnienie tego warunku jest wykonanie przelewu z własnego konta w innym banku);
- (nagroda nr 2) najpóźniej do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapłać za pomocą Google Pay lub Apple Pay min. 100 zł (mogą to być płatności w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie);
- (nagroda nr 3) do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta na swe konto w Citibanku otrzymaj "przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN" (regulamin nie zawiera dodatkowych wytycznych ani wymogów w tym zakresie poza zacytowanym fragmentem i dopiskiem, że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych 🙂).
Można więc zgarnąć 50 zł za wpływ oraz logowanie do aplikacji i/lub 50 zł za płatności Google Pay lub Apple Pay, i/lub 50 zł za wpływ wynagrodzenia. Łącznie to nawet 150 zł.
Nagroda nr 1 zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, nagroda nr 2 do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a nagroda nr 3 wpłynie do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta. Do dnia otrzymania nagrody nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto. Każdą z nagród można otrzymać jeden raz.
Nagroda nr 1 zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, nagroda nr 2 do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a nagroda nr 3 wpłynie do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta. Do dnia otrzymania nagrody nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto. Każdą z nagród można otrzymać jeden raz.
CitiKonto - prześwietlenie oferty
O ile we wcześniejszych promocjach Citibanku w roli głównej występowało konto Citi Priority, to tym razem premiowane jest otwarcie CitiKonta. Jego główne cechy to:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 0 zł za pierwsze 3 (w miesiącu kalendarzowym) przelewy Express Elixir;
- 0 zł za kart wydawaną do konta;
- 0 zł za wypłatę gotówki kartą w bankomatach Citi (w pozostałych bankomatach darmowe są pierwsze 4 wypłaty kartą w miesiącu kalendarzowym, a piąta i każda kolejna kosztuje 8 zł).
Podczas zakładania konta zwróć uwagę, by nie włączać usług dodatkowych, jak np. CitiPhone (za którą bank pobiera 9 zł). To usługa dobrowolna, ale na potrzeby promocji nie jest wymagana.
W celu założenia konta, wypełnij wniosek na stronie promocji. Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z linkiem i jednorazowym kodem. Za ich pomocą przejdź do wideoweryfikacji w oparciu o tzw. biometrię, dzięki której konto założysz zdalnie bez konieczności wizyt w placówce i bez spotkania z kurierem. Wystarczy wykonywanie zdjęć za pomocą aparatu w swym telefonie - zgodnie ze wskazówkami uzyskiwanymi w aplikacji. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny (np. technicznej) ten proces by się nie powiódł, można go powtórzyć lub kontynuować, wybierając weryfikację po telefonicznym kontakcie przez bank.
Może Cię zainteresować:
Przydatne dokumenty:
Hej. Czy nie ma tu kruczków typu bank włącza domyślnie płatną usługę Citiphone?
OdpowiedzUsuńPrzy karcie kredytowej usługa jest dobrowolna więc tu też pewnie. Wieczorem będę składać wniosek to zobaczę.
UsuńJuż tego zaprzestali dość dawno temu.
UsuńNo to w końcu na coś się doczekałem na co się łapię. Wniosek poszedł.
OdpowiedzUsuńMnie się nie udało. Wybrałem kuriera.
UsuńCo z CitiPhone ? Domyślnie jest włączone czy wyłączone ?
OdpowiedzUsuńNo i jeszcze na końcu procesu zakładania konta, w dokumentacji były jakieś informacje o oplatach sms w usludze Citi Alerts
Ps. Po przejściu całości, gdzie jest informacja o procesowaniu wniosku – należy poniżej skorzystać i zarejestrować sie w Citibanku Online ?
Dzwoniłem na infolinię. CitiPhone i CitiAlerts nie są wymagane. Można je też w każdej chwili wyłączyć.
UsuńW trakcie wnioskowania nie ma żadnego pytania o takie 'usługi' ... czyżby włączali je samowolnie?
UsuńDołączam się do pytania.
UsuńJak mogę sprawdzić datę zamknięcia konta??
OdpowiedzUsuńSpróbuj na infolinii.
UsuńJak masz dostęp do CitiOnline to można sprawdzić w wewnętrznej poczcie dyspozycje. Ja niestety zamykałem w marcu br.
UsuńCzy dobrze widzę, że karty zamawiać nie trzeba?? W regulaminie jest mowa tylko o umowie o konto.
OdpowiedzUsuńPozornie nie trzeba ale bez karty nie zapłacisz Google Pay czy Apple Pay
Usuńw jaki sposób podpisze się regulamin promocji (wymóg)? Trzeba udać się do placówki czy kodem sms? To istotne pytanie bo nie każdy ma blisko placówkę stacjonarną.
OdpowiedzUsuńMoże być też np.przez telefon.
UsuńZnając Citi to nie sądzę, żeby w oddziale. Albo w Citi Online.
Dokładnie. Poprzednio też tak było: https://bankobranie.blogspot.com/2018/10/odbierz-150-zl-za-darmowe-konto-citi-priority.html#comment-form
UsuńJeśli chodzi o wynagrodzenie to warunek brzmi tak:
OdpowiedzUsuń"Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"
Czyli musi być wpływ z konta firmowego!!
Ale Bank jest z wielkiej litery więc to oznacza Citibank!
UsuńBzdura. Czyli albo wystarczy zrobić przelew z innego banku albo z Citi tylko z firmowego. Jak masz jakis rachunek osobisty w Citi to nie możesz przelać kasy na to nowo założone kobto.
UsuńAleż skąd. Bank pisany wielką literą oznacza Citi. Czyli z każdego innego banku można przelać z konta dla klienta ind.
UsuńNie można przelać sobie ot tak z innego konta. Musi być wpływ od pracodawcy
Usuń@Anonimowy, gdzie masz taką wzmiankę w regulaminie? Nic nie piszą, że to ma pochodzić od pracodawcy. Moim zdaniem wpływ z własnego konta w innym banku z tytułem "wynagrodzenie" jak najbardziej powinien się łapać.
UsuńAnonimowy1 września 2020 20:33 nie wprowadzaj w błąd.
UsuńCzy za spelnienienie warunku 3 można uważać przelew na kwotę 2000 z rachunku innej osoby niż konto w Citi i z innego banku?
OdpowiedzUsuńWszystko można wydedukować z regulaminu: "Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank (czyli Citibank) dla klientów indywidualnych." :) Proste: robi przelew inna osoba z innego banku z tytułem "wynagrodzenie" i załatwione.
UsuńPytanie śmieszne, bo nie mam doświadczenia w temacie. Nie mając w telefonie funkcji NFC czy da się zapłacić usługą Google Pay w internecie. Nigdy nie próbowałem wchodzić w Google Pay.
OdpowiedzUsuńMożna płacić w internecie albo w apkach bez NFC.
UsuńMam ten sam dylemat - brak modułu NFC.
UsuńZłotówa, czy niespełnienie warunków do Nagrody 2 wyklucza wypłatę Nagrody 3.
Warunki są rozłączne
UsuńRegulamin promocji dopuszcza transakcje Google Pay lub Apple Pay "w punkcie handlowo-usługowym (np. płatność za zakupy w sklepie stacjonarnym) lub przez Internet", zatem można płacić także w Internecie (wtedy NFC nie jest wymagane).
UsuńPłatność Google Pay w Internecie
UsuńGoogle Pay umożliwia płatność w Internecie na dwa sposoby – w aplikacjach mobilnych i sklepach internetowych. Jednak, aby to było możliwe, sprzedawca musi włączyć tę funkcję w swoim kanale sprzedaży. Wówczas kupujący przechodząc do kroku płatności za zamówienie, ma możliwość wyboru G Pay. Z tego rozwiązania korzystają firmy z różnych branż m.in.: gastronomicznej, transportowej, odzieżowej, czy elektronicznej.
Jeśli jest to pierwsza tego typu transakcja, wówczas klient musi najpierw podać dane karty. Może wpisać je ręcznie lub zrobić zdjęcie karty. Następnie Google poprosi o weryfikację. Można to zrobić na kilka sposobów przez:
– kod SMS,
– e-mail,
– połączenie telefoniczne,
– połączenie ze swoim bankiem,
– zalogowanie się do swojego banku.
Jeśli kupujący dodanie karty i weryfikację ma już za sobą, każda kolejna transakcja to jedynie wybór polecenia „zapłać przez G Pay” i potwierdzenie płatności.
Może ktoś dokładniej napisać, jak to zrobić w internecie?
UsuńCzyli miałbym niepotrzebnie wydać w internecie 100 zł po to, żeby dostać jedynie 50 ??? Amok!
UsuńDzięki za szczegółowy opis.
Usuń@Pablo, 1 września 2020, 19:42 - w jakiej apce można wykonać płatność Google Pay?
UsuńNp. Allegro.
Usuń@Anonimowy 1 września 2020 21:44, nie niepotrzebnie, ale robiąc zakupy, doładowując telefon itp. itd. Możliwości jest wiele :)
Usuń@MrZłotówa, czy dobrze rozumiem zapisy regulaminu, że warunki za otrzymanie nagród nr 2 i 3 można zrobić już październiku 2020 ?? czyli w następnym miesiącu po otwarcia konta ?
OdpowiedzUsuńTeż nad tym myślałem. Raczej można ale na nagrody i tak pewnie będzie trzeba poczekać.
UsuńMożna zrobić od razu po otwarciu konta
UsuńCzas na spełnienie warunków jest "do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta", "do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta" itd. Inna sytuacja byłaby, gdyby warunki należało spełnić "w pierwszym miesiącu", "w drugim miesiącu" itd. Zatem można warunki spełnić wcześniej (nawet już w miesiącu otwarcia konta) i wtedy pozostaje już tylko czekać na wpływ nagród :)
UsuńCzy jak mam kartę kredytową i korzysta z aplikacji mobilnej citi to mogę przez aplikację założyć konto w promocji bo już tam jestem zweryfikowany?
Usuńnie rozumiem nagrody nr 3... czy to musi być od pracodawcy czy sama mogę przelać z innego konta 2000 zł?
OdpowiedzUsuńNie mysi być od pracodawcy. Przecież to wynika z tego co Złotówka pisze.
UsuńChoć w regulaminie pojawia się słowo 'wynagrodzenie', to nie jest ono w żaden sposób definiowane poza tym, że ma to być wpływ w wysokości min. 2000 zł oraz nie może pochodzić z rachunku prowadzonego przez Citibank dla klientów indywidualnych. W praktyce więc dopuszczalne są przelewy z rachunków firmowych Citibanku oraz z dowolnych rachunków w innych bankach (niekoniecznie firmowych) :)
UsuńW poprzednich promocjach Citi też pisał o wynagrodzeniu a przechodziły przelewy z własnego konta w innym banku z tytułem "wynagrodzenie".
Usuń@Ba S, 1 września 2020, 21:12 - Dokładnie.
Usuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2018/10/odbierz-150-zl-za-darmowe-konto-citi-priority.html
ani nie płacę google playem, ani nie będę zmieniała nr konta u mojego pracodawcy... założę konto na miesiąc i zrezygnuję :D
OdpowiedzUsuńGooglem Payem możesz zapłacić nawet jednorazowo, nic to nie kosztuje. A u pracodawcy też niczego nie musisz zmieniać - jak pisali wyżej inni wystarczy przelew z Twojego konta w innym banku ;)
Usuńpodczas wypełniania wniosku pada pytanie o zgody marketingowe. w regulaminie nie widzę by były wymagane. Można ich nie zaznaczać, dobrze rozumiem?
OdpowiedzUsuńZłotówa, nie mogę uwierzyć, że na Twoim blogu jest tak licha instrukcja!
OdpowiedzUsuń1. Gdzie znajduje się licznik wniosków?
2. Zgody: wszystkie, czy tylko wybrane?
3. Co z kurierem? Gdzie jest opcja kuriera? Najbliższy oddział Handlowego jest bardzo daleko ... to wręcz niebywałe, żeby zakładanie konta mogło być aż tak skomplikowane!
1) Nie ma takiego. Bazując na doświadczeniu z poprzednich promocji konta w Citibanku, gdy pula miała się wyczerpać, to bank uprzednio wyłączał promocję.
Usuń2) Jeśli zgody są wymagane, to wypunktowuję je w prześwietleniu promocji. Tu regulamin promocji żadnych wymogów w tym względzie nie stawia, więc zgody są dobrowolne - można, ale nie trzeba zaznaczać.
3) Strona promocji nie wspomina o procesie z kurierem. Mowa o wideoweryfikacji (gdyby ta się nie powiodła, to kurier być może jest awaryjnym sposobem, ale tego nie wiem, bo wniosku nie składałem; informacji udzieli konsultant, który w takiej sytuacji powinien zadzwonić).
Pomyliłeś adresata twoje pretensje powinny być do Banku nie do Złotówki
UsuńW przeszłości ich ludzie oddzwaniali nawet po tygodniu - co w takiej sytuacji z tą pulą 5000?
UsuńLudzie, w promocji PKO 5000 wniosków nie rozeszło się w miesiąc a tu takie pytania w pierwszym dniu. Składasz wniosek i jedziesz.
UsuńTo tylko dlatego, że cała masa ludzi miała karencje przez promkę Inteligo, a Handlowy ma wyjątkowo krótka karencję. Ponadto ostatnia promka ich konta Priority była niemal 2 lata temu, więc żadnej analogii tu nie ma.
UsuńDostarczenie umowy przez kuriera można niejako wymusić nie wyrażając zgody na weryfikację smartkiem.
Usuńwczoraj nie udało mi się z tymi zdjęciami, dziś dzwonił konsultant i będzie kurier
UsuńMam informację z banku, że będzie informował, gdy pula będzie się zbliżała do wyczerpania (tak, by każdy kto złoży wniosek, otrzymał nagrody).
UsuńCzyli tu chodzi o pierwsze 5 tys. złożonych wniosków czy o pierwsze 5 tys. otwartych kont?
UsuńCzytając regulamin można odnieść wrażenie, że chodzi o o pierwsze 5 tys. otwartych kont.
UsuńRegulamin nigdzie nie uzależnia wypłaty kolejnej nagrody od spełnienia warunków do wypłaty poprzedniej. Jeśli ktoś nie ma ma modułu NFC w telefonie, to czy może sobie odpuścić Nagrodę-2 i spełnić jedynie pierwszą i trzecią, żeby przytulić 100 zeta?
OdpowiedzUsuńMożesz sobie odpuścić dowolną z nagród. Ale nie musisz tego robić, bo warunek wydania 100 zł przez Google Pay spełnisz też bez modułu NFC - wystarczy dowolna transakcja (lub kilka transakcji) GPayem w internecie ;)
UsuńWystarczy dowolna transakcja (lub kilka transakcji) GPayem w internecie - mógłbyś to bardziej przybliżyć?
Usuńprzeczytaj komentarze wyżej - tam ą opisane płatności
Usuńw internecie
W jaki sposób można się upewnić, że składając wniosek kwalifikujemy się do puli 5000?
OdpowiedzUsuńCzy płatność za pomocą Google Pay lub Apple Pay oznacza wykonanie płatności przez aplikację Citibanku, czy chodzi o coś innego?
OdpowiedzUsuńW jaki niby sposób można wykonać płatność przez ichnią apkę? Poprzez Global Wallet?
UsuńGeneralnie ma być tak, że każdy kto weźmie udział składając wniosek, ten na nagrody się załapie. Bank ma poinformować, jeśli pula będzie miała się wyczerpywać (i pewnie wtedy pojawi się komunikat lub przyjmowanie wniosków zostanie wyłączone).
UsuńCzyli konto można zamknąć np. po czasie otrzymania nagród bez żadnych opłat?
OdpowiedzUsuńWygląda na to, że dokładnie tak jest.
Usuń
OdpowiedzUsuńMnie sie udało przejsć cały proces. Selfie sie udało. To było po południu. Ale żaden mail potwierdzający nie przyszedł...
u mnie to samo, nadal czekam na potwierdzenie :)
UsuńZakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail.
UsuńCzy po tym mejlu ("Citi Handlowy: Zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail.") ktoś już faktycznie otrzymał te "dalsze informacje" i może się zalogować na stronie banku?
UsuńI drugie pytanie: czy w trakcie wnioskowania o to konto, mieliście opcję wyboru bądź rezygnacji z karty do konta?
U mnie minęły już dwa dni i ani obiecanego mejla ani "ani". Po telefonie do nich i rozmowie z doradcą można natomiast śmiało wnioskować, że są w totalnej rozsypce. :(
Do mnie też jeszcze nikt nie dzwonił, a wniosek złożyłem 1. września wieczorem ... dziwna sprawa.
UsuńNiestety miałem problem z selfie, bo system nie przepuszczał. Czy można otworzyć konto w oddziale w ramach promocji bez tych wszystkich wideoweryfikacji?
OdpowiedzUsuńja też nie przeszłam zdjęć, dziś zadzwonili i bedzie kurierem
UsuńCzy określili po jakim czasie ma pojawić się kurier?
UsuńDotychczas kurier z ich umowami zjawiał się w terminie do 5 dni roboczych.
UsuńMam prośbę. Napisałby ktoś instrukcje jak płacić tym google pay ? nigdy tego nie robiłem, nie wiem co to jest
OdpowiedzUsuńNa końcu wpisu (zaraz nad przydatnymi dokumentami) dodałem właśnie fragment "Może Cię zainteresować" i linkuję do wpisów omawiających Google Pay i Apple Pay.
UsuńZłotówa, to jest artykuł sprzed 4 lat, w którym niestety nie ma ani słowa o płatnościach telefonem bez modułu NFC.
UsuńU mnie przy wysyłaniu zdjęć dowodu ciągle wyskakiwał błąd, przekroczyłem dozwoloną liczbę oprób i mam zacząć proces od nowa po godzinie ...
OdpowiedzUsuńza drugim razem się udało się czekam na maila z potwierdzeniem
Usuń"Zawrzyj umowę z bankiem i w ciągu 10 dni od otwarcia konta podpisz regulamin promocji."
OdpowiedzUsuńW którym miejscu podpisuje się regulamin promocji? Chodzi tu o te 4 dokumenty?
Mam również drugie pytanie, czy oni włączają jakieś płatne usługi automatycznie? Np. pakiet usług: Powiadamianie SMS w ramach CitiAlerts albo usługa bankowości elektronicznej (CitiPhone)?
CitiPhone to usługa bankowości elektronicznej?
UsuńI tak i nie, to jest taka infolinia na której możesz zrobić praktycznie wszystko to samo co w zwykłej bankowości elektronicznej. W citi chyba nie prowadzą zwykłej infolinii przez którą możesz np zlecić przelew u konsultanta i dlatego mają CitiPhone.
UsuńZnaczit to CitiPhone to raczej usługa bankowości telefonicznej :)
UsuńCitiPhone to bankowość telefoniczna. nikomu niepotrzebna.
UsuńUsługę bankowości elektronicznej to Citibank Online.
UsuńA czy ta promocja łączy się u nich z jakimś programem poleceń?
OdpowiedzUsuńRegulamin, pkt. 40. Oferta nie łączy się z innymi promocjami, konkursami i ofertami specjalnymi organizowanymi przez Bank
UsuńCzy ktoś już może dostał potwierdzenie założenia konta na podany adres e-mail?
OdpowiedzUsuńTak, u mnie konto otwarte. Zakładałem wczoraj od razu po publikacji wpisu przez Złotówę.
UsuńPo jakim czasie przychodzi potwierdzenie otwarcia na podany adres e-mail?
UsuńIch system komputerowy generuje potwierdzenie złożenia wniosku na przeciągu 5 godzin.
Usuńpo jakim czasie przychodzą te potwierdzenia ?
OdpowiedzUsuń1. Czy wpłata 100 zł na Revolut przez Apple Pay też się liczy?
OdpowiedzUsuń2. Wystarczy, że spełnię wszystkie trzy warunki we wrześniu?
Zasilanie Revolut (MCC 4829) ich kartami jest obciążone prowizją 8%, min. 10 zł.
UsuńTzw. transakcje szczególne (obarczone powyższą prowizją) występują w regulaminie kart kredytowych. W regulaminie rachunków bankowych takiego pojęcia nie ma.
UsuńPróbuję u nich założyć konto, wypełniłem wszystkie dane, i doszedłem do etapu potwierdzania tożsamości zdalnie. I tu niestety mam problem, próbowałem już chyba z 8 razy, za każdym razem uwalało mnie przy próbie zrobienia zdjęcia (autoobrót mam włączony). Co może być tego przyczyną? I czy w razie czego można jakoś inaczej zawrzeć tą umowę, oczywiście z premią?
OdpowiedzUsuńZmień telefon, u mnie był problem na firmowym szajsungu najnowszy model jakiś błąd wyskakiwał
UsuńNo właśnie to nic nie dało. Skontaktowałem się dziś z tym bankiem, i powiedzieli że w ciągu 2 dni roboczych oddzwonią, aby dokończyć wniosek, i będzie się on kwalifikował do promocji. Trzymam ich za słowo :)
UsuńAby taka info była wiążąca należy wiedzieć kto konkretnie to powiedział.
UsuńOferta obowiązuje do 20. listopada 2020 r. LUB do wyczerpania puli 5 tys. kont, które zostaną otwarte
OdpowiedzUsuńw ramach tej promocji.
Halo! Prowadzenie konta min. 3,00 zł miesięcznie
OdpowiedzUsuńTo dla kont założonych kiedyś. Od 1.09.2020 r. obowiązuje nowa tabela opłat i prowizji i od tego dnia założone konta objęte są nowym cennikiem - CitiKonto prowadzone jest za 0 zł bez warunków.
UsuńGodzinę temu otrzymałem na podany adres e-mail TOiP, w której stoi, że "Opłata miesięczna za prowadzenie rachunku płatniczego CitiKonto wynosi:
Usuń- 3 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na Konto Osobiste to min. 3 500 PLN
- 8 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na Konto Osobiste to min. 2 000 PLN
- 15 PLN w pozostałych przypadkach
Co tu jest grane?
Przytoczone warunki obowiązują dla kont otwartych do dnia 19.08.2020 r. (przedstawia je tabela opłat i prowizji tutaj.
UsuńDla kont otwieranych od 1.09.2020 r. obowiązuje 0 zł (bez warunków) - tabela opłat i prowizji tutaj.
Dzięki Złotówa. W jakim celu więc wysyłają nieaktualną TOiP? Obawiam się, że chyba znowu będzie z nimi jazda jak ostatnim razem.
UsuńBez wątpienia maila generuje automat i ktoś nie zdążył podpiąć nowego dokumentu.
UsuńTeż tak miałem, ale obróciłem telefon do poziomu odwrotnie, czyli nie w lewo, tylko w prawo i się udało.
OdpowiedzUsuń„Zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail.” I nic dalej... co z kartą do konta bo żadnego info nie było
OdpowiedzUsuńTeż czekam, do jutra powinni odpowiedziec tak wynika z postów powyżej.
UsuńPrzyszło coś?
UsuńJak wyłączyć citialerts przychodzące na maila o wnioskach itp...? Bo z tego co rozumiem, usługa citialerts to koszt 6 zł/mies?
OdpowiedzUsuńWystarczy wysłać wiadomość w bankowości CitiOnline: Proszę o wyłączenie usługi CitiAlerts
UsuńDostałam maila pt. "Dziękujemy za wybór Konta Osobistego w Citi Handlowy!" z regulaminami, formularzem danych, umową ale bez daty zawarcia (nie uzupełnione pole). Co dalej z tym wnioskiem, czekać na telefon z Citi? Może ktoś z Was już widzi swoje nowe konto w bankowości elektronicznej? Ja mam u nich KK, konta osobistego nie widzę. Dziś rano dostałam tego maila.
OdpowiedzUsuńPo otworzeniu tych formularzy należy je podpisać, a do tego konieczna jest pełna wersja Adobe Acrobat z możliwością zapisywania zmian. Nie znam nikogo kto miałby taką wersję na smartku, bo i w jakim celu :)
UsuńOjeju, w jaki sposób mam podpisać te dokumenty?
UsuńWydaje mi sie że SMSem podpisuje sie te dokumenty.
UsuńA potem czeka na zatwierdzenie wszystkiego przez bank.
(tyle że od wczoraj czekam na to zatwierdzenie i pakiet do logowania )
a ktoś wie jak podpisać te dokumenty smsem??? otwiera się plik z umową...i co dalej?? gdzie wpisać to niby hasło z smssa???
UsuńByć może używasz starszej wersji przeglądarki? Spróbuj też włączyć tryb incognito.
Usuńjak starszej wersji przeglądarki? a co ma przeglądarka do pliku pdf??? plik pdf otwiera się w adobe - wpisuje hasło według ich instrukcji podanej w mailu, plik otwiera się - i co dalej??? co z tym hasłem z smsa....
Usuń@Dominik 7 września 2020 10:48
Usuńi @wszyscy którzy o to samo pytają
kody z wiadomości SMS należy wpisać na etapie składania wniosku a nie po otrzymaniu "dokumentów dotyczących otwarcia rachunku". Poza tym, prawdopodobnie w zależności od wybranej ścieżki składania wniosku, takie kody mogą przychodzić w dwóch wiadomościach. Jeden dotyczy "weryfikacji numeru telefonu", a drugi właśnie wspomnianej "akceptacji dokumentów".
W samych otrzymanych mejlem dokumentach niczego się nie wpisuje ani też nie podpisuje. Przecież umowa zawierana drogą elektroniczną jest po to, aby uniknąć podpisywania tych dokumentów w obecności kuriera. Tak samo w Citi Handlowym jest przy zawieraniu umowy o kartę kredytową. Poza tym City Handlowy jest jedynym bankiem który w przesyłanych mejlach nie udostępnia moich dokumentów "wszystkim" poprzez pocztę (np. szpiegowskiemu Google) ponieważ przesyła zaszyfrowane dokumenty. Te pozostałe banki które w moim przypadku przesyłają mi jakieś umowy, zestawienia, etc., zawsze wysyłają to albo w otwartym tekście albo w zupełnie niezaszyfrowanych plikach .pdf których tekst jest widoczny w poczcie nawet bez ich otwierania. I potem takie banki mają pretensje do swoich klientów oskarżając ich o "rażące niedbalstwo" o czym już niejednokrotnie można było poczytać tu w różnych komentarzach.
to skoro otrzymałem dokumenty na maila tzn. że konto już mam?? a jak kliknę na link który przesłali w mailu dot. składanego wniosku i wpiszę się numer wniosku to jest informacja "Twój wniosek o otwarcie Konta Osobistego Citi Handlowy jest procesowany." więc o co chodzi?
UsuńOtrzymałem na maile dokumenty. otrzymałem smsem kod aktywacyjny, ale gdzie mam wpisać ten kod??? ktoś rozpracował to wszystko??
OdpowiedzUsuńJaki czas upłynął od złożenia wniosku do otrzymania tych dokumentów, a później do otrzymania SMS z kodem?
UsuńTakie kody wpisuje się zazwyczaj do okna, które się pojawia przy próbie otwarcia jakiegoś zaszyfrowanego dokument.
Wniosek złożyłem wczoraj, sms wczoraj, dokumenty otrzymałem wczoraj.
UsuńW mailu jest informacja jak otworzyć plik który chroniony jest hasłem. Plik otwieram i tyle w temacie. Nic się nie pojawia żeby wpisać kod autoryzacyjny
Jak możesz otworzyć te dokumenty bez podania hasła otrzymanego w SMS-ie? To niemożliwe!
Usuńoczywiście że mogę. ponieważ w mailu jest podana informacja jak jest generowany klucz do pliki: Hasło jest kombinacją: daty urodzin pierwszego posiadacza Konta w formacie dzień/ miesiąc/ rok oraz,4 ostatnich cyfr numeru telefonu komórkowego podanego we wniosku.. hasło które otrzymuje się w smsie po pierwsze nie otwiera pliku a po drugie służy do podpisania umowy a nie do otwarcia. ale jak i gdzie podpisać to już nie wiaodmo
UsuńBez tego hasła w SMS-ie raczej nic się nie da zrobić.
Usuńjak sie nie da....niech się wypowiedzą osoby które otrzymały plik a nie gdybających. W mailu z banku jest podane info jak otworzyć plik - czyli jak jest generowane hasło. Sms z kodem nie służy do otwierania pliku pdf.
Usuń"Drogi Kliencie, w załączeniu przesyłamy komplet dokumentów wymaganych do zawarcia Umowy Produktów Depozytowych.
OdpowiedzUsuńJeśli Twoje nowe Konto Osobiste będzie otwarte w ramach specjalnej oferty w przesłanym komplecie znajdziesz także Regulamin oferty specjalnej" - żadnego regulaminu oferty specjalnej nie ma, za to jest już nieaktualna TOiP - w co my tu gramy?
"Potwierdzeniem złożenia przez Ciebie oświadczenia o zawarciu umowy będzie wpisanie we wniosku kodu autoryzacyjnego, który otrzymasz w formie SMS na wskazany we wniosku numer telefonu.
Kolejnym krokiem będzie złożenie oświadczenia o zawarciu umowy przez Bank otrzymasz wówczas na adres e-mail podany we wniosku potwierdzenie zawarcia umowy" - jak podpisać te dokumenty, wie ktoś?
Chyba złożę wniosek ponownie z opcją dostarczenia umowy przez kuriera - to jakieś nieporozumienie: wniosek na selfie przyjęty, brak e-maila, brak SMS-u, a co dopiero robić w kwestii podpisania umowy?
OdpowiedzUsuńA gdzie jest taka opcja?
UsuńBo ja od wczoraj mam "spróbować użyć innej przeglądarki", ten sam błąd wyskakuje przy próbie weryfikacji. Już mi się przeglądarki skończyły...
Ale do tego momentu nie było nigdzie opcji z kurierem...
Tak w Opera jak i w Chrom już na końcowym etapie składania wniosku należy nie wyrażać zgody na przetwarzanie danych co jest jednoznaczne z wyborem opcji dostarczenia umowy przez kuriera.
UsuńJako klient (KK) wniosek mi nie przeszedł wczoraj, dzisiaj miła Pani zadzwoniła i wyjaśniła, że klienci mają uproszczoną scieżkę i wszystko załatwiłem w czasie rozmowy z Panią, i tak na promocję się łapię w takiej formie zawarcia umowy (dostaję plik do bankowości, sciągam, potwierdzam i po sprawie)
OdpowiedzUsuńMożesz wyjaśnij jak potwierdzasz plik? dostałem maila z plikiem. Plik chroniony hasłem - plik otworzyłem. Na smsa dostałem kod autoryzacyjny...i tyle. Gdzie wpisać ten kod jak to wyslac do nich???
UsuńJak masz u nich już jakiś produkt to umowę podpisujesz telefonicznie.
Usuńmam karte kredytową, dzwoniłem do nich, tłumaczyłem co otrzymałem i co dalej. Koleś tłumaczy że nic nie może i mam czkeać na ich telefon....
UsuńNa infolinii jak zwykle nie mogą tego sprawdzić każą czekać na telefon od banku, którego nie ma ...
OdpowiedzUsuń(może tak ich zasypały wnioski)
Handlowy ma bardzo niewielu ludzi do obsługi tego typu akcji - sprawdzone w poprzednich promkach CitiPriority.
UsuńTa weryfikacja telefonem jest idiotyczna, bo nie robi się tego aplikacją mobilną, tylko za pomocą przeglądarki internetowej. Nie mogę zrobić zdjęcia dowodu osobistego, bo jest ciągle "obraz rozmazany, popraw ostrość". Telefon jest dobry (Galaxy S10). W PKO BP i Pekao SA nie miałem jakichkolwiek problemów ze zdjęciem.
OdpowiedzUsuńSpróbuj doświetlić latarką (np. z innego telefonu), żeby zdjęcie było jaśniejsze - u mnie wtedy przeszło.
UsuńE-mail:
OdpowiedzUsuń"Drogi Kliencie,
Otrzymaliśmy Twój wniosek o otwarcie konta osobistego.
Pracownik banku skontaktuje się z Tobą w celu umówienia Kuriera"
SMS:
"Dziękujemy za Twój wniosek o CitiKonto z oferta na powitanie. Czas oczekiwania na kuriera może się wydłużyć. Przepraszamy"
Teraz czekam na telefon z Centrali :)
no czysty idiotyzm, ja zakładałem konto na selfie a nie po to żeby się bawić z kurierem. wielka wtopa bo okazuje się, że nic nie działa!
UsuńJaki znowu idiotyzm? Już od ponad 5-ciu lat zakładam konta w najróżniejszych bankach poprzez umowę dostarczaną przesyłką kurierską i gra gitara. Ten nowy trend powstał jedynie w celu zaoszczędzenia kosztów obsługi kurierskiej przez banki, ale tutaj to totalna porażka.
Usuńno taki idiotyzm, że wybrałem taką opcję, a nie kuriera. i nie bardzo mam ochotę Ci to tłumaczyć skoro nie rozumiesz mojego niezadowolenia bo chciałem A a dostałem B
UsuńDzisiaj dzwonili (ok. 5 godz. po wysłaniu wniosku) ale gdy odebrałem była cisza po ich stronie. Dziwne.
UsuńCzy ich umowy wciąż wozi Viva? Niedawno słyszałem, że zbankrutowali.
UsuńInPost.
UsuńCzy można złożyć wniosek bez smartfona?
OdpowiedzUsuńCzy jestem z automatu wykluczony?
Nie.
UsuńTak.
A bank milenium chce okradać ludzi 5 sierpnia bankomat nie wydał mi 900 zl do dziś nie zwrócone A prowizjie za sprawdzenie salda wzięli saldo sprawdzał z winy banku bo bankomat nie wydał mi pieniądzy to robic
OdpowiedzUsuńNapisz reklamację. W niemal identycznej sytuacji Wubek odbijał piłeczkę korespondencyjną z moim kumplem z wojska przez pół roku.
UsuńMr. Złotówa - ile gwiazdek dajesz tej ofercie w swoim ratingu? Warto?
OdpowiedzUsuńZ oczywistych powodów złożyłem wniosek z opcja kuriera. Czy to prawda, że oni bardzo szybko oddzwaniają? Z jakiego numeru, wie ktoś?
OdpowiedzUsuń22 238 ....
Usuń793-885-310
UsuńCzy Bank dzwonił już do osób które w ŚRODĘ przeszły weryfikację i dostały maila potwierdzającego ?
OdpowiedzUsuń(za chwile weekend wiec bedzie się to przeciągało prawdopodobnie).
Mój wniosek poszedł w środę, a męża w czwartek. Zero odzewu ze strony banku :(
UsuńDzwonili dziś na wniosek środowy, nie dzwonili na wniosek wtorkowy.
UsuńNawet nigdzie nie pisało, że będą dzwonić. O karcie też ani słowa..
Ja to samo
Usuń2 września złożyłem wniosek, otrzymałem komplet dokumentów wymaganych do zawarcia Umowy Produktów Depozytowych. Otworzyłem PDF według instrukcji w mailu, ale nigdzie nie ma opcji do wpisania hasła sms żeby zatwierdzić wniosek... Hasła sms też nie otrzymałem. Czy inni też tak mają?
OdpowiedzUsuń.... mam to samo dokumenty w pdf z hasłem i tyle. Co dalej robić?
Usuńjw.
UsuńJa dostałem dzisiaj od nich dość kuriozalny telefon. Otóż z tego co mi powiedziano wynikałoby, że karencja w tej ofercie obowiązuje od 1. stycznia 2019 r. - zrezygnowałem ... bardzo dziwne!
OdpowiedzUsuńAle tu nie ma znaczenia co powie konsultant czy ktokolwiek inny, ale to co jest w regulaminie, bo jedynie on jest wiążący dla obydwu stron. A tam mamy zapis: "Z Oferty wyłączone/eni są: a. osoby, które po dniu 1 stycznia 2020 r. posiadały w Banku Konto Osobiste lub Rachunek Oszczędnościowy (dotyczy również wszystkich Współposiadaczy Konta) (...)" :)
UsuńZłotówa, to był pracownik banku, który dzwonił w celu dokończenia procesu weryfikacji - czy miałbym wątpić w to co mówił? Zresztą, mając na uwadze takie schody już na starcie, wyobrażam sobie co zapewne by było później - wystarczy tylko poczytać wpisy powyżej :)
UsuńKażdemu może zdarzyć się błąd. Ale cokolwiek ktoś mówi, czy pisze, to nie jest wiążące. Liczy się umowa, tabela opłat i prowizji, czy w tym przypadku regulamin.
UsuńKolejny dzień od przejścia wniosku i nadal nie ma ani kontaktu ani wiadomości na e-mail z kolejnymi krokami
OdpowiedzUsuńSpoko, na spełnienie warunków koniecznych do otrzymania 1. nagrody jest czas do końca października.
UsuńZłotówa, rozumiem, że drugi warunek można spełnić "na raty" tzn. to nie musi być jednorazowo 100 zł płatności przez np. Google Pay?
OdpowiedzUsuńCzy istotna jest kolejność spełniania warunków? Na 99,99% nie bo było by to nielogiczne, ale niech ktoś mnie upewni.
W regulaminie mowa "dokona kartą do Konta transakcji bezgotówkowych za pośrednictwem systemu płatności Google Pay lub Apple Pay, na łączną kwotę minimum 100 PLN", więc jest liczba mnoga i zapis o łącznej kwocie - można wykonać więc więcej transakcji, na mniejsze kwoty, które łącznie dadzą min. 100 zł.
UsuńNie widzę przeciwwskazań, by warunki spełnić w dowolnej kolejności.
Po nieudanej weryfikacji, oddzwonił do mnie konsultant Citi zweryfikował moje dane, umówił kuriera, natomiast podał maila - dokument.konto@citi.com - i poinformował o konieczności wysłania skanu dowodu na ten e-mail. Czy mieliście tak, czy ten mail jest bezpieczny? Czy nie lepiej po podpisaniu umowy przez kuriera, pójść do placówki banku i podać dowód, żeby zeskanowali?
OdpowiedzUsuńZ jakiego numeru dzwonią w sprawie kuriera?
UsuńCzy ktoś wysłał skan DO na tego maila?
UsuńU mnie dziś mija tydzień od złożenia wniosku, a telefonu wciąż brak.
UsuńKartę do konta można zarejestrować w programie Mastercard Bezcenne Chwile i dostaniemy 4000 punktów, co równa się bonowi na 50 zł np do Rtv Euro Agd. Dostałam maila po aktywacji karty. Tak samo było w niedawnej promocji w Aliorze. Warto dodać to do treści wpisu jako kolejny bonus :)
OdpowiedzUsuńSuper, tyle że czekamy na telefon od wtorku - to kartę pewnie wyślą za dwa tygodnie.. do tego czasu się już skończy
Usuń@MrZłotówa czy ta usługa CitiPhone za 9 zł jest automatycznie włączana przy zakładaniu konta? Nigdzie nie ma o niej informacji, w bankowości internetowej ani aplikacji...
OdpowiedzUsuńPatrz 1. wpis na tym wątku.
UsuńWiem, ze można ją wyłączyć, ale czy ona jest wgl włączana automatycznie przy zakładaniu konta?
UsuńJak mi kiedykolwiek aktywują konto i bankowość, to sprawdzę czy mam ją aktywowaną :)
UsuńFaktycznie, coś im z tą promocją mocno nie wyszło. Zakładałem konto w środę, nie przeszła weryfikacja przez selfie. System zdecydował, że będzie kurier, nic się nie dało zrobić ani powtórzyć procesu, przyjęło tylko zdjęcie dowodu osobistego. W czwartek info smsem, że kurier się opóźni, w piątek rano Pocztex (!) przywiózł pakiet dokumentów do podpisu. Bez słowa powiadomienia wcześniej. Na dokumentach numer konta i karty (!), więc Citi Online się da założyć od razu. Ale konto ponoć nieaktywne, tylko że w bankowości internetowej nic na ten temat nie ma a że weekend to nie ma jak sprawdzić, zobaczymy w poniedziałek czy testowy przelew przejdzie. Karta ponoć ma pocztą przyjść, zobaczymy ile im to zajmie :) Aha, w pakiecie do podpisu u kuriera był też regulamin promocji, jedyny który wymagał wpisania daty podpisu.
OdpowiedzUsuńZnalezione na innej stronie odnośnie usługi CityPhone.
OdpowiedzUsuń"Ważne: aby uniknąć przyszłych opłat, po założeniu konta wyłącz usługę CitiPhone. Aby to zrobić, wejdź w zakładkę „Kontakt”, na następnie „Napisz nową wiadomość”, potem „Dyspozycje” -> „Rachunki osobiste” -> „Usługa CitiPhone” -> „Wyłącz”"
Cytat z powyższego opisu: "Podczas zakładania konta zwróć uwagę, by nie włączać usług dodatkowych, jak np. CitiPhone (za którą bank pobiera 9 zł)" - gdzie jest możliwość włączenia tych usług, gdyż w trakcie wnioskowania się nie pojawiła?
OdpowiedzUsuńAle numer zrobili. Dziś dostałem umowę a tam stoji jak byk pkt 15 przelew wynagrodzenia musi pochodzić z konta firmowego. Także tylko 100 wpadnie niestety:(
OdpowiedzUsuńPunkt 15 regulaminu brzmi:
Usuń"15. Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"
Gdy jakieś słowo zapisane jest wielką literą (w tym przypadku "Bank") to oznacza, że jest pojęciem wcześniej zdefiniowanym w regulaminem. W tym przypadku: Bank = Citibank, czyli przekładając ten punkt:
'Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych'
Nie ma więc mowy o tym, że musi być to przelew z konta firmowego. Jedyny jaki nie może być, to od innego klienta indywidualnego w Citibanku.
No moze i racje masz;) dzieki
UsuńIle czeka się na kartę?? Ani telefonu ani karty, cisza a już tydzień minął.
OdpowiedzUsuńNajpierw chyba trzeba podpisać umowę, nie?
UsuńWitam pytanko jeżeli spełnię wymogi promocji w pierwszym miesiącu tj. Przelew 100zl płatność no Allegro 100zk i wynagrodzenie 2000 rozumiem że nagrody będę miał wypłacane systematycznie po 50 zl w miesiącu i rozumiem że w następnym miesiącu nie na potrzeby zapłacić ponownie np na Alegroo i wynagrodzenia bo warunki zostały spełnione czy co miesiąc trzeba to robić po kolei pozdrawiam
OdpowiedzUsuńwe wtorek nie udana próba otwarcia konta przez selfi, w środę tel z banku, dziś kurier.
OdpowiedzUsuńNo to czekam tylko na kartę.
Z jakiego numeru dzwonią w banku?
UsuńDo mnie akurat nikt nie dzwonił. Ale kurier u mnie był. Dokumenty podpisane. Czekam na karte.
UsuńZłożyłam wniosek, dostałam maila i sms z linkiem do weryfikacji, ale nic z tego:
OdpowiedzUsuńw żadnej przeglądarce nie działa. W Safari zacina się po wpisaniu kodu z sms, w Operze każe mi spróbować w innej przeglądarce, a w Chromie twierdzi, że ta przeglądarka nie ma uprawnień do weryfikacji. Ktoś może wie jak rozwiązać ten problem? Nie działa ani na telefonie ani na komputerze mimo
udzielenia dostępu do kamery.