Nadszedł moment finalizacji dwóch promocji konta osobistego w BNP Paribas.
Uczestnicy tytułowych promocji powinni już otrzymać maile powiadamiające o przyznaniu nagród. Teraz niezbędnym jest uzupełnienie danych w celu otrzymania pierwszych nagród.Promocje szczegółowo omawiałem już w dedykowanych im wpisach ("Premia pieniężna 250 zł + bon 20 zł do Costa Coffeee za konto w BNP Paribas" oraz ">>Wakacyjne konto<< w BNP Paribas + 250 zł na zakupy (Sodexo i Biedronka)"), ale dziś przypomnę to, co najważniejsze.
By wziąć udział w promocji "Kawa z bankiem" i uzyskać pierwszy bonus (100 zł), należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 24.07.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej, a do 14.08.2020 r. zawrzeć umowę i aktywować kartę;
- w sierpniu zapewnić wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł.
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 31.07.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej, a do 14.08.2020 r. zawrzeć umowę i aktywować kartę;
- w sierpniu wykonać co najmniej 3 przelewy za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas.
... aktualnie najpopularniejsze promocje bankowe
- od 250 do nawet 1050 zł za Konto Jakie Chcę w Santander Banku;
- łatwa premia do 150 zł za konto w Citibanku (w długo wyczekiwanej promocji);
- co najmniej 220 zł za konto w Banku Millennium.
Co zrobić gdy brak maila w promocji konta w BNP Paribas?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Kawa z bankiem") kawazbankiem@bnpparibasplus.pl lub (w promocji "Wakacyjne konto") wakacyjnekonto@bnpparibasplus.pl .
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
Na koniec dodam jeszcze informację dla uczestników "Wideopromocji" (z bonami do Biedronki za konto w BNP Paribas). O niej powyżej nie piszę, bo nie ma obowiązku uzupełniania jakichkolwiek danych, ale jeśli nie otrzymałeś/-aś powiadomienia o nagrodzie/nagrody, napisz proszę do mnie: kontakt@bankobranie.pl
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
otrzymałem informację o przyznaniu nagród: bon do Costa Coffee oraz premię 100zł, kod na bon otrzymałem, ale wpływu premii na konto do tej pory nie otrzymałem mimo podania numeru konta po zalogowaniu się na stronie podanej w mailu
OdpowiedzUsuńJeśli numer rachunku konta do wypłaty premii został uzupełniony, to powinna ona wpłynąć do 30.09. Jeśli jej nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji.
Usuń