700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

23.09.2020

Uczestniku promocji "Kawa z bankiem" lub "Wakacyjne konto" (w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

Nadszedł moment finalizacji dwóch promocji konta osobistego w BNP Paribas.

Uczestniku promocji "Kawa z bankiem" lub "Wakacyjne konto" (w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!
Uczestnicy tytułowych promocji powinni już otrzymać maile powiadamiające o przyznaniu nagród. Teraz niezbędnym jest uzupełnienie danych w celu otrzymania pierwszych nagród.

Promocje szczegółowo omawiałem już w dedykowanych im wpisach ("Premia pieniężna 250 zł + bon 20 zł do Costa Coffeee za konto w BNP Paribas" oraz ">>Wakacyjne konto<< w BNP Paribas + 250 zł na zakupy (Sodexo i Biedronka)"), ale dziś przypomnę to, co najważniejsze.

By wziąć udział w promocji "Kawa z bankiem" i uzyskać pierwszy bonus (100 zł), należało:

  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 24.07.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej, a do 14.08.2020 r. zawrzeć umowę i aktywować kartę; 
  • w sierpniu zapewnić wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł.

Osoby, które spełniły powyższe warunki, do 22.09.2020 powinny otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. W tej sytuacji teraz, najpóźniej do 27.09.2020 r., należy zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych otrzymanych w mailu) i podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w ramach promocji. Wypłata bonusu ma nastąpić do 30.09.2020 r. W tym samym terminie przekazany zostanie też bon o wartości 20 zł do wykorzystania w Costa Coffee.

W przypadku promocji "Wakacyjne konto", w celu wzięcia udziału w promocji i zdobycia pierwszej nagrody (bonu Sodexo o wartości 50 zł) trzeba było:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 31.07.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej, a do 14.08.2020 r. zawrzeć umowę i aktywować kartę; 
  • w sierpniu wykonać co najmniej 3 przelewy za pośrednictwem bankowości internetowej  lub aplikacji mobilnej BNP Paribas.

Wiadomość mailowa powiadamiająca o przyznaniu pierwszej nagrody powinna przyjść do 21.09. Uczestnik musi do 27.09. zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych otrzymanych w mailu), by tam podać adres korespondencyjny do przesyłki nagrody - a ma to nastąpić do 30.09.2020 r.

O tym co robić w sytuacji, gdy nie masz maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody, podpowiadam nieco niżej. Nim to jednak zrobię, przedstawię... 

... aktualnie najpopularniejsze promocje bankowe 


Jeżeli chcesz zyskać równie łatwo (a czasem nawet i łatwiej), co dzięki promocji z kontem w BNP Paribas, to możesz sprawdzić poniższe propozycje banków:

Co zrobić gdy brak maila w promocji konta w BNP Paribas? 


Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, bo jest nie tylko powiadomieniem o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. 

Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma maila, pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). 

Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Kawa z bankiem" lub "Wakacyjne konto"). Wygląda on tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Kawa z bankiem") kawazbankiem@bnpparibasplus.pl lub (w promocji "Wakacyjne konto") wakacyjnekonto@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.


Na koniec dodam jeszcze informację dla uczestników "Wideopromocji" (z bonami do Biedronki za konto w BNP Paribas). O niej powyżej nie piszę, bo nie ma obowiązku uzupełniania jakichkolwiek danych, ale jeśli nie otrzymałeś/-aś powiadomienia o nagrodzie/nagrody, napisz proszę do mnie: kontakt@bankobranie.pl

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


2 komentarze:

  1. otrzymałem informację o przyznaniu nagród: bon do Costa Coffee oraz premię 100zł, kod na bon otrzymałem, ale wpływu premii na konto do tej pory nie otrzymałem mimo podania numeru konta po zalogowaniu się na stronie podanej w mailu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli numer rachunku konta do wypłaty premii został uzupełniony, to powinna ona wpłynąć do 30.09. Jeśli jej nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...