700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

13.10.2020

Promocja dla obecnych klientów Santander Banku: 20 zł do Empiku za uruchomienie mobilnego podpisu

Posiadacze konta w Santander Banku w prosty sposób mogą zgarnąć 20 zł do wydania na Empik.com.

20 zł do Empik.com za Mobilny podpis w Santander Banku
Warunki promocji są łatwe, bo w praktyce wystarczy włączyć Mobilny podpis, czyli autoryzację dyspozycji składanych w bankowości internetowej za pomocą aplikacji (zamiast haseł z SMSów) i wykonać jeden przelew. Z udziałem trzeba się jednak pospieszyć, bo pula nagród jest limitowana.

[Promocja zakończona. Na stronie promocji pojawił się następujący komunikat:
"Zakończyliśmy zbieranie zgłoszeń do promocji 
Każdemu uczestnikowi dziękujemy za wysłanie zgłoszenia – do 30.10.2020 r. masz czas, aby spełnić wszystkie warunki promocji. O rozstrzygnięciu powiadomimy Cię w wiadomości e-mail. Sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową (w tym spam)."]

Promocja "20 zł na empik.com w jesiennej promocji z Mobilnym podpisem" jest propozycją dla osób posiadających konto osobiste w Santander Banku. Jeśli takiego jeszcze nie masz, sprawdź kumulację promocji, w której do wzięcia jest co najmniej 350 zł za Konto Jakie Chcę + więcej w dodatkowych promocjach.

"20 zł na empik.com w jesiennej promocji z Mobilnym podpisem"


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, posiadająca konto osobiste w Santander Banku i aktywną usługę Santander Online (czyli dostęp do bankowości elektronicznej).

Z promocji wykluczone są osoby, które przed 6.10.2020 r. miały kiedykolwiek Mobilny podpis jako sposób autoryzacji transakcji w Santander Banku.

Nagroda. Do wzięcia czeka bon o wartości 20 zł, który będzie można wykorzystać w internetowym sklepie Empik.com najpóźniej do 11.12.2020 r.

Limit nagród. Choć promocja ma być dostępna do 30.10.2020 r., to może zakończyć się wcześniej. Z regulaminu promocji wynika bowiem, że bank przyjmie 2000 zgłoszeń w formularzu rejestracyjnym do promocji (do którego linkuję niżej). Jednak nie każdy załapie się na nagrodę, bo tych bank przygotował  1300 sztuk (o wartości 20 zł każda). Nagrody trafią do osób, które jako pierwsze spełnią wszystkie warunki promocji. Z udziałem w promocji warto się zatem pospieszyć. Z regulaminu wynika, że promocja wystartowała 6.10.2020 r., ale przynajmniej jeszcze w weekend nie było o niej informacji na stronie banku, więc - miejmy nadzieję - ciągle jest szansa się załapać.

Mobilny podpis w Santander Banku - co to jest? Mobilny podpis to usługa będąca alternatywnym sposobem potwierdzania dyspozycji (np. zlecania przelewów) w bankowości elektronicznej. Zamiast przepisywania haseł z otrzymanych SMSów, wystarczy zatwierdzić składaną dyspozycję za pomocą aplikacji mobilnej.

Nieco niżej znajdziesz instrukcję jak - krok po kroku - włączyć Mobilny podpis w Santander Banku.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "20 zł na empik.com w jesiennej promocji z Mobilnym podpisem" i uzyskać tytułową nagrodę, najpóźniej do 30.10.2020 r.:
  • zarejestruj się na stronie promocji (można to zrobić tylko jeden raz);
  • jeśli jeszcze nie masz, wyraź zgody na: 
    • kontakt telefoniczny w celach marketingowych i na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (po zalogowaniu do bankowości internetowej: Ustawienia => Zgody na kontakt) oraz
    • Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK), czyli sposób na elektroniczne dostarczanie regulacji bankowych przez bank (po zalogowaniu do bankowości internetowej: Ustawienia => Forma otrzymywania korespondencji);
  • nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych przez bank w celach marketingowych;
  • włącz Mobilny podpis (niżej podpowiadam jak to zrobić); 
  • wykonaj co najmniej jeden z wymienionych przelewów w bankowości internetowej Santander Banku i zatwierdź go Mobilnym podpisem:
    • przelew w złotych na rachunek obcy – dowolny,
    • przelew do ZUS lub
    • przelew do Urzędu Skarbowego oraz innych organów podatkowych

I to wszystko. Jeśli załapiesz się do grona 1300 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki, to bank najpóźniej do 15.11.2020 r., za pomocą wiadomości mailowej przesłanej na adres podany podczas rejestracji, prześle Ci nagrodę. Do dnia otrzymania nagrody nie wyłączaj Mobilnego podpisu, ani nie wycofuj wyrażonych zgód.

Jak włączyć Mobilny podpis w Santander Banku?


Przy uruchomieniu pomocna jest krótka instrukcja, którą można znaleźć na stronie banku:
"1. Uruchom aplikację Santander mobile. Na dole ekranu naciśnij przycisk „Mobilny podpis”, następnie wybierz „Włącz Mobilny podpis”. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile. Aby przejść dalej, utwórz PIN do Mobilnego podpisu, następnie naciśnij przycisk "Zapisz". 
2. Zaloguj się do bankowości internetowej i dokończ aktywację. Na ekranie zobaczysz informację o aktywacji Mobilnego podpisu. Potwierdź jego włączenie. Wybierz przycisk „Potwierdź włączenie Mobilnego podpisu”. W kolejnym, ostatnim, kroku konieczne będzie wpisanie smsKodu. 
3. Gotowe! Sprawdź, czy dane się zgadzają i wpisz smsKod. Mobilny podpis włączony. Możesz potwierdzać dyspozycje w aplikacji mobilnej."

💡 Na koniec przypomnę, że jako osoba obecnie posiadająca konto w Santander Banku możesz też zarabiać dzięki programowi "Polecam mój Bank" - za skuteczną rekomendację znajomego czy kogokolwiek z rodziny bank płaci 50 zł. A polecać teraz łatwiej, bo osoba polecona skorzystać może z bogatego pakietu powitalnego (min. 350 zł na start). W podlinkowanych wpisach znajdziesz szczegółowe prześwietlenie wszystkich promocji Santander Banku.

💡 Sporo do wzięcia czeka też na osoby prowadzące działalność gospodarczą, bo można zyskać nawet do 1000 zł za konto firmowe w Santander Banku.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

71 komentarzy:

  1. Zrobione. Jak uda się załapać to będzie to najprostszy zarobek kiedykolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasach BZ WBK takich promek było mnóstwo. Śmiało można było przytulić 100 zł rocznie, co długi czas trzymało mnie w tym banku.

      Usuń
    2. Potwierdzam, tak było! To były piękne czasy.

      Usuń
    3. A ja regularnie zamykam konta następnego dnia po przytuleniu premii :)

      Usuń
    4. Trzymanie konta dla możliwości uzyskania 100 zeta rocznie za takie duperele jak np. ten, jest raczej niepoważne, gdyż wyklucza to możliwość uczestnictwa w prawdziwych promkach.

      Usuń
    5. W tamtych czasach za otwarcie konta dawali 100-150 zł a karencje były dłuższe. No to się opłacało trzymać dla tych "dupereli" bardziej.

      Usuń
    6. Mój rekord to 180 zł w ciągu roku jako stały klient. Nie licząc promocji bankomatowej bo z niej to było kilkaset PLN :)

      Usuń
  2. Jeśli już włączyłem ten podpis kiedyś ale teraz mam znów hasłoSMS to się nie łapię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jeśli ktoś kiedykolwiek korzystał z Mobilnego podpisu w Santander Banku, to z promocji jest wykluczony.

      Usuń
    2. Prosta zasada: nie podpisuj żadnej umowy i nie włączaj niczego, jeśli nic w zamian za to nie masz.

      Usuń
  3. Korzystanie z tego mobilnego podpisu coś kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą fajny sposób na zachęcenie klientów do zmiany sposobu autoryzacji. mBank to wymusił, tj. włączył domyślnie wszystkim, którzy korzystają z aplikacji. Przywrócenie starej metody wymaga zmiany ustawień przez klienta. Zachęta vs przymus. Widać różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie sprawdzić czy został zgłoszony nie sprzeciw wobec przetwarzania danych przez bank w celach marketingowych?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiłem sobie ten mobilny podpis. Wszystko poszło okey. Ale robię przelew i nie wiem gdzie mam go teraz potwierdzić? W aplikacji coś powinno wyskoczyć? Tam jest w Millenium, a tu zalogowałem się i nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po otwarciu aplikacji trzeba (na dole ekranu) wejść w 'Mobilny podpis'. Tam będzie należało podać login - wtedy pojawią się dane przelewu do potwierdzenia.

      Usuń
  7. nic nie rozumiem, zrobiłam wszystko jak należy, włączyłam podpis mobilny, potwierdziłam smsem. No i tu mam problem zlecam przelew, chcę go zatwierdzić ale nigdzie nie pojawia się komunikat zatwierdź mobilnie tylko od razu się wysyła bez niczego O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aplikacji należy wejść w 'Mobilny podpis'. I tam pojawią się dane dyspozycji przelewu do potwierdzenia. W taki sposób wyglądało to przy pierwszym przelewie, który zleciłem po zmianie metody autoryzacji. Przy kolejnych wyskakuje powiadomienie.

      Usuń
    2. Nadal nie wiem o co chodzi- w aplikacji mam wejść w mobilny podpis- czyli mówimy o telefonie tak? zanim jeszcze się zaloguję? Bo jeśli tak to jak klikam moblilny podpis to komunikat że barak operacji do zatwierdzenia co nie dziwi bo jeszcze nie utworzyłam przelewu. Z kolei jak tworzę przelew niezalerznie czy na telefonie czy na kompie to jest tylko przycisk wyślij przelew nie ma żadnego potwierdzania pinem mobilnym.

      Usuń
    3. Robisz przelew w aplikacji czy przez bankowość internetową? Dodatkowo możesz mieć ustawionego zaufanego odbiorcę i do niego robisz przelew, przez co system nie wymaga potwierdzenia.

      Usuń
    4. już wiem o co chodzi- istotna kwestia by odbiorca przelewu nie był dodany wcześniej jako zaufany

      Usuń
    5. U mnie jaki bym nie wymyślił numer konta - to żadnego przelewu nie muszę potwierdzać. Zlecam przelew, klikam potwierdź dane przelewu i wychodzi. Dziwne

      Usuń
    6. @Arko, wydaje mi się, że przelew wykonujesz poprzez bankowość internetową do zapisanego (zaufanego) odbiorcy, który nie wymaga potwierdzenia przelewu albo robisz przelew mniejszej kwoty, zlecając go w aplikacji. To chyba jedyne przypadki, gdy nie ma autoryzacji (hasłaSMS czy - po zmianie - Mobilnego podpisu).

      Na potrzeby promocji przelew należy zlecić poprzez bankowość internetową (po zalogowaniu poprzez przeglądarkę) na numer konta, który nie jest dodany do listy odbiorców niewymagających autoryzacji przelewu.

      Usuń
    7. Masz rację. Kluczem do sukcesu było wykonanie przelewu przez przeglądarkę a nie aplikację mobilną. Dzięki

      Usuń
  8. Po wysłaniu zgłoszenia przychodzi jakieś potwierdzenie rejestracji na maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie dostałem.

      Usuń
    2. W tej promocji żaden email nie przychodzi niestety.

      Usuń
    3. Maila nie ma. Ale w razie czego zrobiłem sobie screen shot strony z potwierdzeniem rejestracji.

      Usuń
  9. Warunki spełnione. Mam nadzieję, że nie będzie za późno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw zgłosiłem podpis mobilny a później dopiero wypełniłem zgłoszenie do promocji/ 30 min/. Admin będzie coś z tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi o spełnieniu warunków w określonym czasie, a nie w określonej kolejności, więc powinno być okey.

      Usuń
  11. "przelew w złotych na rachunek obcy"

    Co to znaczy? To musi być na konto kogoś innego? Czy może być na moje konto w innym banku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie można znaleźć następujące definicje:

      "Przelew na rachunek obcy - transfer środków pieniężnych z Rachunku własnego na rachunek nie będący Rachunkiem własnym"

      "Rachunek obcy - rachunek bankowy prowadzony przez inny bank lub prowadzony przez Bank nie będący Rachunkiem Klienta"

      Czyli w praktyce chodzi o to, by wykonać przelew inny niż na własne konto w Santander Banku.

      Usuń
  12. Mr Złotówka, ile osób odwiedzało dzisiaj post? Jestem ciekawa, czy jestem w pierwszych 1300osób, które spełniły wszystkie warunki. Tak myślę, że jak był mniejszy zasięg to może, może :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczba wyświetleń zbliża się do 2 tys. Ale nie traktowałbym tego jako jakiejś przesłanki - część osób kliknęła kilka razy, inni z ciekawości, ktoś się nie łapie, a ktoś inny stwierdził, że nie weźmie udziału ;)

      Usuń
  13. Dzisiaj był kurier i podpisałem umowę o konto. W jakim czasie powinno być aktywne żebym mógł się zalogować i zmienić na ten podpis mobilny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywacja następuje po 2-3 dniach od wizyty kuriera.

      Usuń
  14. Zrobione 😎 mam nadzieję że się złapię na promkę bo niestety żadnego zwrotnego info brak.. dziękuję Mr.Złotówa za info.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm a jak się dowiemy o przyznaniu wygranej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za regulaminem: "Informację o otrzymanej nagrodzie wyślemy Ci nie później niż do 15 listopada 2020 r. na adres e-mail, który podasz w formularzu
      rejestracyjnym. Kody możesz wykorzystać w sklepie internetowym empik.com do 11 grudnia 2020 r. Regulamin dostępny na stronie
      https://www.empik.com/karty-prezentowe ..."

      Beata

      Usuń
  16. Dostałam meila o loterii pekao. Czy to prawdziwy meil od banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest obecnie dostępna loteria Pekao (w podlinkowanym wpisie szczegółowo ją omawiam).

      Usuń
  17. Jest opcja że się zarejestruję bo ciągle jest to możliwe, ale jednak znajdę się wśród tych 700 osób bez nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest możliwe. Ale promocję cały czas promują. Jest nawet banner przy logowaniu do bankowości.

      Usuń
  18. To rzeczywiście super promka - prosta i bezproblemowa. Na dodatek dają całkiem niezły bonus :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakończyliśmy zbieranie zgłoszeń do promocji
    Każdemu uczestnikowi dziękujemy za wysłanie zgłoszenia – do 30.10.2020 r. masz czas, aby spełnić wszystkie warunki promocji. O rozstrzygnięciu powiadomimy Cię w wiadomości e-mail. Sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową (w tym spam).

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ten podpis mobimu da sie potem wyłaczyć ?? bo co drugi dzień mi teraz przychodzi potwierdzenie logowania do bankowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zmienić. Po zalogowaniu do bankowości internetowej: Ustawienia => Sposoby logowania i potwierdzania zleceń

      PS. Przypomnę jednak, że Mobilny podpis trzeba posiadać do momentu otrzymania nagrody.

      Usuń
  21. Przyszedł bon do Empiku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest wiadomość o nagrodzie:

    "Cześć,

    dziękujemy za udział w promocji „20 zł na empik.com w jesiennej promocji z Mobilnym podpisem”.

    Mamy dla Ciebie miłą wiadomość. Spełniłeś warunki promocji i zdobywasz nagrodę.

    Przesyłamy Ci kod do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto był nadawcą tego maila?

      Usuń
    2. Organizator akcji.

      Usuń
    3. @Irzin40 15 listopada 2020 11:52
      Mail był wysłany z kontakt@santanderbankpolska.pl a dodatkowo w "Odpowiedź do:" był podany drugi mail santander.promocje@santander.pl

      Usuń
  23. Przyszedł mail o nagrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mnie i męża też przyszła wiadomość z kodem. Ciekawe czy można połączyć mój i meza kod tak, by wybrać jedną rzecz na te dwa kody (ewentualnie dopłacić do wybranej rzeczy) na empik.com.

    Ale fajnie :)

    pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  25. Bony się sumują. Tylko trzeba je dodać do jednego konta empik. Doładować e-kartę kodem na jednym koncie empik. Btw. Też dostałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy, serdecznie Ci dziękuję za tę informację, nie wiedzialam że takie cuda można robić:) Znalazłam tę zakładkę w "platnosci" dodalam 2 kody i mam 40 zł środków na empik.com, w dodatku ważnych pełniutki rok, a nie do 10 listopada br. :) Super! Dzieki!
      pozdrawiam, Beata

      Usuń
    2. edit:
      .. a nie do 10 grudnia br. :)

      Beata

      Usuń
    3. Nie no, super! Dostałam mail z bonem. Doładowałam, zsumowało się z tym co miałam i mam ważne środki do listopada 2021. Ja też dziękuję Anonimowy!

      Usuń
  26. Nagroda wpadała. Pytanie teraz kluczowe: JAK WYŁĄCZYĆ MOBILNY PODPIS i wrócić do haseł SMS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, wyłączy się automatycznie przy zamykaniu konta :)

      Usuń
    2. Tu informacja jak wyłączyć mobilny podpis:

      https://www.santander.pl/klient-indywidualny/bankowosc-internetowa/santander-mobile/mobilny-podpis

      W skrócie - Zaloguj się do bankowości internetowej, Zmień narzędzie do autoryzacji, Potwierdź zmianę w aplikacji mobilnej.

      Usuń
    3. Ustawienia -> Sposoby logowania i potwierdzania zleceń -> Chcę potwierdzać logowanie i dyspozycje używając...

      Usuń
    4. No to zmienione. Może powtórzą promocję.

      Usuń
  27. ja byłem 1300 setny a moja żona 1301?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się rejestrowaliście?

      Usuń
    2. @Anonimowy 14 listopada 2020 22:50
      ja tuż przed 2020-10-14 21:15
      Z 21:15 mam zrzut ekranu po rejestracji.

      Usuń
    3. Napisz reklamację. Mnie już przysłali.

      Usuń
  28. Kolejna promocja. Dziś dostałem taki sms:

    Panie XXXXXXX, przesylamy Panu pozdrowienia i kod na zakup kawy za 1 zl na stacji ORLEN. Moze Pan wybrac kawe lub inny goracy napoj do 210 ml. Wystarczy zaplacic nasza karta platnicza i podac kod XXXXXXXXXXX (wazny do 25.11.). Wiecej na santander. pl/orlen. Polecamy sie - Santander Bank Polska

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałam kod 10.12.20 Po reklamacji.

    Santander to bardzo prokliencki bank
    Dziękuję Złotówa!

    OdpowiedzUsuń