Citibank odpalił drugą edycję promocji swego konta osobistego.
Do wzięcia niezmiennie czekają premie pieniężne na sumę 150 zł. Okres wykluczenia dla byłych posiadaczy kont w Citibanku też jest całkiem przyzwoity, a posiadanie innych produktów (np. karty kredytowej z logo Citi) nie wyklucza z promocji.
[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]
[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]
Pierwsza edycja promocji, która pojawiła się po dość długiej przerwie w premiowaniu otwarcia konta w Citibanku, wywołała olbrzymie zainteresowanie - tak duże, że część osób od złożenia wniosku do zawarcia umowy musiała długo czekać (z czasem to jednak przyspieszyło).
Promocja "CitiKonto. Finansowa rewolucja - edycja II"
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie posiada, ani nie współposiada oraz po 1.01.2020 r. nie posiadała, ani nie wpsółposiadała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku.
Co pozytywne, to fakt, że z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów Citibanku. Jeśli zatem posiadasz kredyt, pożyczkę, lokatę czy kartę kredytową z logo Citi (tak popularną ze względu na liczne promocje), to udział w promocji niezmiennie jest możliwy. Pamiętaj jedynie, by o konto zawnioskować na stronie promocji.
Nagroda. Do wzięcia czekają 3 bonusy pieniężne po 50 zł każdy. Łącznie da się więc zgarnąć 150 zł. Citibank wypłaci te bonusy na konto osobiste, więc środki będzie można wykorzystać według własnego uznania (przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel).
Limit uczestników. Promocja ma być dostępna do 5.12.2020 r. Aczkolwiek warto mieć na uwadze, że może zakończyć się wcześniej, bo została przewidziana dla 5 000 klientów, którzy jako pierwsi otworzą CitiKonto. Z udziałem w promocji warto się zatem pospieszyć.
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "CitiKonto. Finansowa rewolucja - edycja II":
- złóż wniosek o CitiKonto i najpóźniej do 5.12.2020 r. zawrzyj umowę z bankiem i w ciągu 10 dni od otwarcia konta podpisz regulamin promocji (robi się to wraz z zawarciem umowy o konto).
Poszczególne nagrody pieniężne (każda po 50 zł) otrzymywać będziesz za spełnienie poniższych warunków:
- (nagroda nr 1) do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta na swe konto w Citibanku otrzymaj "przynajmniej jedną wpłatę z tytułu
wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN" (regulamin nie zawiera dodatkowych wytycznych ani wymogów w tym zakresie poza zacytowanym fragmentem i dopiskiem, że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych 🙂).
- (nagroda nr 2) do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta:
- zaloguj się do aplikacji mobilnej Citibanku oraz
- wpłać/przelej na konto min. 100 zł (musi być to przelew z konta poza Citibankiem; najprostszym sposobem na spełnienie tego warunku jest wykonanie przelewu z własnego konta w innym banku);
- (nagroda nr 3) najpóźniej do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapłać za pomocą Google Pay lub Apple Pay min. 100 zł (mogą to być płatności w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie; dla osób, które dotąd nie miały do czynienia z tymi metodami płatności, na końcu niniejszego wpisu linkuję do poradników podpowiadających jak płacić telefonem).
Można więc zgarnąć 50 zł za wpływ min. 2000 zł i/lub 50 zł za logowanie do aplikacji oraz wpływ min. 100 zł i/lub 50 zł za płatności Google Pay lub Apple Pay. Łącznie to nawet 150 zł.
Nagroda nr 1 zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, nagroda nr 2 do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a nagroda nr 3 wpłynie do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta. Do dnia otrzymania nagrody nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto. Każdą z nagród można otrzymać jeden raz.
CitiKonto - szczegóły oferty
Główne cechy konta osobistego w Citibanku są proste i klarowne:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 0 zł za pierwsze 3 (w miesiącu kalendarzowym) przelewy Express Elixir;
- 0 zł za kartę wydawaną do konta;
- 0 zł za wypłatę gotówki kartą w bankomatach Citi (w pozostałych bankomatach darmowe są pierwsze 4 wypłaty kartą w miesiącu kalendarzowym, a piąta i każda kolejna kosztuje 8 zł).
Podczas zakładania konta zwróć uwagę, by nie włączać usług dodatkowych, jak np. CitiPhone (za którą bank pobiera 9 zł). To usługa dobrowolna, ale na potrzeby promocji nie jest wymagana.
W celu założenia konta, wypełnij wniosek na stronie promocji. Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z linkiem i jednorazowym kodem. Za ich pomocą przejdź do wideoweryfikacji w oparciu o tzw. biometrię, dzięki której konto założysz zdalnie bez konieczności wizyt w placówce i bez spotkania z kurierem. Wystarczy wykonywanie zdjęć za pomocą aparatu w swym telefonie - zgodnie ze wskazówkami uzyskiwanymi w aplikacji. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny (np. technicznej) ten proces by się nie powiódł, można go powtórzyć lub kontynuować, wybierając weryfikację po telefonicznym kontakcie przez bank.
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga, by nie przegapić podobnych okazji w przyszłości:
Może Cię zainteresować:
Przydatne dokumenty:
Jak już mam bankowość to umowa będzie tam do podpisania? Czy musi być z kurierem jak w Santanderze?
OdpowiedzUsuńPo złożeniu wniosku umowę + regulaminy i toip + regulamin promocji będziesz mieć do akceptacji w bankowości (wszystko razem). Konsultant który przed tym zadzwoni wyjaśni ci gdzie i jak.
UsuńTak. Gdybyś nie miał dostępu do bankowości internetowej, to pozostaje jedynie kurier - to nie żart!
UsuńTak samo jak PKO i Santander.
Usuń@Anonimowy, 27 października 2020, 16:24
UsuńDo mnie ten 'konsultant' dzwonił 18. września obiecując dostarczenie umowy przez kuriera na przeciągu kilku dni, po czym zamiast tego zaczęli wysyłać SMS-y informujące o rzekomych wyciągach do konta. Dopiero po kilku telefonach na infolinię wysłali mi umowę przez kuriera i ostatecznie podpisałem ją dopiero 16. października - takiego cyrku nie było jak biorę udział w tej zabawie z bankami już 5 lat!
U mnie poszło szybko i sprawnie.
UsuńPrzez ten ich bałagan organizacyjny przeszło mi koło nosa 3400 punktów powitalnych w programie Bezcenne Chwile!
UsuńZłotówa, w trakcie składania wniosku nie ma możliwości wyboru żadnych 'usług' dodatkowych, jak np. CitiPhone czy CitiAlerts.
OdpowiedzUsuńCzyli jak dobrze rozumie w ciągu jednego dnia można wykonać wszystkie warunki i spokojnie czekając na nagrody?
OdpowiedzUsuńTak, dobrze rozumie.
UsuńHej, a czy tutaj przejdzie przelew z konta kolegi z innego banku tytyłem wynagrodzenie na kwote 2000 zł?
OdpowiedzUsuńTeż jestem ciekawa... Złotówa, co powiesz?
UsuńWystarczy "wynagrodzenie" w przelewie od innej osoby.
UsuńRegulamin mówi o tym, by zapewnić "przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN", gdzie słowo 'wynagrodzenie' nawet nie jest zdefiniowane (bo nie zostało zapisane z wielkiej litery).
UsuńPozostaje więc trzymać się jedynych wytycznych, jakie są przy warunkach uzyskania tego bonusu: "Wpłata (...) nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych". Tu słowo 'Bank' zapisano z wielkiej litery, a więc chodzi o Citibank. Tym samym chodzi o to, by przelew nie pochodził z konta indywidualnego w Citibanku. Podobnie było w poprzednich edycjach promocji konta w Citibanku (sprzed roku i wcześniej).
A jeśli nie wypłacą premii za brak wpływu prawdziwego wynagrodzenia, to kto mi to zwróci?
UsuńAle przecież nikt ci tego nie broni. Możesz przelać prawdziwe wynagrodzenie od pracodawcy :)
UsuńTen wpływ 2000 mogę zrobić z konta innej osoby np. męża? I będzie się liczyć?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńCzy musi być w tytule "wynagrodzenie", albo co innego też przejdzie?
UsuńWpisać w tytule "wynagrodzenie" na pewno nie zaszkodzi.
UsuńI warto już wątku nie rozwijać. Co sprawdzone niech już pozostanie, bo jeszcze komuś zachce się to zmienić w przyszłości.
UsuńZłożyłem wniosek z mojego kompa (Chrome, Win 7) z opcją dostarczenia umowy przez kuriera. Zdjęcia dowodu (format jpeg) dołączyłem, gdyż była taka możliwość, a wczoraj dostałem SMS potwierdzający otrzymanie wniosku z informacją o jego 'procesowaniu' wniosku, a nawet nie posiadam smartka :)
OdpowiedzUsuńA co z płatnościami GPay? Też z kompa?
UsuńJuż od pewnego czasu można płacić google pay na komputerach. Wystarczy do tego przeglądarka Chrome i konto google. Dodajemy kartę i kofigurujemy metodę płatności na pay.google.com i gotowe.
Usuńgdzie zaznaczyć, że chcę kuriera?
UsuńW tej edycji zmienili kolejność wykonania warunków w porównaniu do poprzedniej - ciekawe czy nie to spowoduje jakiegoś zamieszania jako, że ich promki są notorycznie na ręcznym sterowaniu.
OdpowiedzUsuńgPrzepraszam a co ze zgodami marketingowymi w trakcie wypełniania wniosku? Trzeba czy nie- nie znalazłem w opisie.
OdpowiedzUsuńNie są wymagane.
UsuńPotwierdzam. Pytałem o to konsultantkę, ale później jeszcze sam wnikliwie wczytałem się w regulamin. Nie są wymagane.
UsuńRegulamin to podstawa, a pytanie tzw. 'konsultantów' o warunki promek to chyba jakiś ponury żart :)
UsuńCiekawe czy przejdzie przelew 2000 zł z konta mojej żony w Pekao?
OdpowiedzUsuńLepiej chyba przelać prawdziwe wynagrodzenie ... tak dla pewności.
UsuńTez tak uważam. Przelew z tytułem "Wynagrodzenie" pewnie nie przejdzie.
UsuńW poprzednich promocjach przelewałem ze swojego konta i nie było problemu.
UsuńZawsze są dwie kluczowe zasady:
Usuń1) Co nie jest zabronione, to jest dozwolone.
2) Co nie jest wymagane, to nie jest wymagane.
Właśnie założyłam konto,ale zastanawiam się czy muszę wnioskować jeszcze o kartę debetową do konta,bo w aplikacji ,aby się zarejestrować trzeba podać 16-cyfrowy numer karty.Proszę o inf. w tej sprawie
OdpowiedzUsuńKarta jest też niezbędna, by płacić za pomocą Apple Pay lub Google Pay.
UsuńCzy zamiast płacić Apple Pay lub Google Pay,mogę zrobić płatność BLIKiem,aby uzyskać trzecią premię 50zł?
UsuńNajpóźniej do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapłać za pomocą Google Pay lub Apple Pay min. 100 zł.
Usuń#Unknown - BLIK to nie jest ani Google Pay ani Apple Pay. Nie.
UsuńJeżeli telefon nie ma NFC,to jak zapłacić Google Play?Czy jest jakaś możliwość?
UsuńZastanawiam się,czy płatność kartą w internecie może być zaliczona,aby uzyskać tą trzecią nagrodę?
Usuńtak, w regulaminie jest zapis że transakcją jest również płatność w Internecie.
UsuńOk,tak właśnie zrobię.Dziękuję za odpowiedz.
UsuńMają jakąś awarię na stronie. Przeszedłem weryfikację tożsamości, tzn. wykonałem zdjęcia dowodu i twarzy, po czym przechodząc dalej wywaliło błąd, komunikat o problemie technicznym i że pracują nad rozwiązaniem. Jak będę mógł wrócić do kontynuacji wniosku?
OdpowiedzUsuńZa kilka dni zadzwoni konsultant.
UsuńSkąd ta pewność? Moja żona czeka już ponad 2 tygodnie na telefon po złożonym i potwierdzonym wniosku w 1. edycji.
UsuńZa namową pani z infolinii złożyłem wniosek drugi raz. Poszło bez problemów, mam już konto.
UsuńWszystkie warunki trzeba spełniać w kolejnych miesiącach czy można wszystkie w jednym?
OdpowiedzUsuńMożna spełnić wszystko wcześniej, ale na wypłatę każdego bonusu i tak najpewniej będzie trzeba zaczekać.
UsuńMożna gdzieś sprawdzić czy się ma włączoną lub wyłączona usługę CitiPhone ?
OdpowiedzUsuńTak, np. poprzez wysłanie z bankowości dyspozycji wyłączenia tej 'usługi' - u nich wszędzie ręczne sterowanie na maksa już od początku :)
UsuńDomyślnie CitiPhone jest włączone. Musisz zalogować się do CityOnline, następnie wejść we wiadomości--->napisz nową wiadomość---->dyspozycje---->rachunki osobiste/oszczędnościowe----->usługa CitiPhone - wyłącz. Mam nadzieję, że pomogłem :)
UsuńA ile wynosi opłata za CitiAlerts?
Usuń6 zł za pakiet standard.
UsuńW środę (28.10.) otwarte konto zdalnie z małymi komplikacjami a dzisiaj (2.11.) doszła karta. Muszę stwierdzić, że szybko działają.
OdpowiedzUsuńWitam. Właśnie przeczytałem regulamin na stronie banku i w warunkach otrzymania nagrody 1 nie ma mowy o tym, że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez CITIBANK dla klientów indywidualnych, tylko brzmi on dosłownie tak: że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych dla klientów indywidualnych. Nie ma mowy o tym, że chodzi o konta prowadzone przez CITIBANK. Czyli rozumiem, że robiąc przelew z konta w innym banku nie spełniamy warunków :(
OdpowiedzUsuńPrzytoczony zapis nie jest precyzyjny. W regulaminie znajduje się następujący zapis:
Usuń"8. Wpłata, o której mowa w pkt 7 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"
Jako że słowo 'Bank' zapisane jest wielką liter, to nie chodzi o jakikolwiek bank, ale o Citibank, który w regulaminie występuje jako podmiot (zdefiniowany już w 1. punkcie).
Zatem dopuszczalne są następujące wpływy:
- z konta firmowego w Citibanku
- z konta indywidualnego w innym banku
- z konta firmowego w innym banku
Nie zaliczą się jedynie przelewy z konta indywidualnego w Citibanku.
Jak wyłączyć opłatę za zestawienie transakcji płatniczych?
OdpowiedzUsuńA to gdzie ją włączyłeś? U mnie nic takiego nie ma. Napisz wiadomość poprzez bankowość - w ten sposób w Citi można wszystko załatwiać (włącznie z zamknięciem konta).
UsuńOd dzisiaj jest nowa promocja w citibanku z punktami powitalnymi mastercard. Niestety tylko dla zaproszonych klientów.
OdpowiedzUsuńW promocji mogą wziąć udział osoby które:
"...zostaną poinformowane o Ofercie przez Bank drogą elektroniczną (przez SMS, e-mail lub wiadomość w bankowości internetowej Citibank Online);"
Czy ktoś dostał wiadomość w bankowości internetowej? Jak ona wygląda? Czy tylko mi po kliknęciu w korzyści i produkty wyświetla się informacja o promocji? Ale samo wyświetlanie się informacji o promocji nie jest równoznaczne z otrzymaniem wiadomości w bankowości. Dobrze myślę?
Ja nie mam żadnej wiadomości ani informacji. Gdzie ją widzisz?
UsuńPo zalogowaniu w bankowości internetowej citibanku klikasz w korzyści i produkty.
UsuńTeż mam. Tak z ciekawości zapisałem się do programu i po tym czynie zniknęła ta informacja z promocją punktową MC. Teraz w korzyściach i produktach nie ma informacji o tej ofercie.
UsuńA ja dostałem taka wiadomość:
Usuń"Szanowny Kliencie,
Zapraszamy na wirtualne seminarium na temat „Wszystko o dziedziczeniu, czyli jak zaplanować sukcesję.
Zespół Citi Handlowy"
Dzisiaj po 20 dniach wpadło mi 3400 punktów.
UsuńMam i Ja.
UsuńMam kartę kredytową w citi. Mogę otworzyć konto w promocji bez weryfikacji twarzy i przesyłania zdjęcia dowodu?
OdpowiedzUsuńJa też mam kartę kr. Zacząłem składać wniosek z wideo weryfikacją, ale mi się zawiesił. Zadzwonił konsultant i potwierdził wniosek telefonicznie. Umowę zawarłem w bankowości.
UsuńDla ludzi, którzy nie mają dostępu do bankowości internetowej pozostaje tylko kurier - taki klimat :)
UsuńHandlowcy rozsyłają dziś wiadomości SMS zachęcające do brania pożyczek z RRSO 10,5% :)
OdpowiedzUsuńDzisiaj wpadła pierwsza nagroda dla uczestników I edycji. Sporo przed czasem! :)
OdpowiedzUsuńJa nadal nie mam.
UsuńMają na to czas do końca listopada.
UsuńW umowie, którą właśnie dostałem od banku, nagrody są w innej kolejności niż je przedstawiłeś - najpierw premia za aktywność, potem za transakcje, na koniec za wynagrodzenie. Czy to błąd czy zmieniły się warunki?
OdpowiedzUsuńTak było w poprzedniej edycji, więc być może podpięli stary regulamin. Mnie wysłali np. nieaktualną TOiP - ta firma tak już ma :)
UsuńWitam, a ja mam problem a w sumie pytanie czy bank powinien mieć w jakiś sposób poinformować że konto jest już aktywne. Ponieważ przez zagubienie dokumentów przez pocztę konto zostało otwarte kilka dni przed końcem miesiąca. Zero info, z tego powodu nie otrzymam nagrody pierwszej
OdpowiedzUsuńW przypadku braku pozytywnej wideo-weryfikacji umowa jest dostarczana przez kuriera, a nie przez pocztę. W przypadku braku doręczenia przesyłki firma kurierska ma obowiązek poinformować o tym nadawcę czyli w tym przypadku bank, który zapewne podjął próbę wysyłki ponownie.
UsuńTelefon na infolinię Handlowego powinien tą sytuację wyprostować.
Jest jeden problem: dzwoniąc na infolinię należy znać numer karty - bez tego nie przejdzie się do puli oczekujących na 'doradcę' - sam bym tego nie wymyślił :)
UsuńTa edycja finansowej 'rewolucji' obowiązuje w/g regulaminu od 19. października do 5. grudnia, jednak poprzednia była aktywna jeszcze 21. października gdy moja żona składała wniosek. Składając wniosek 21. października uczestniczy się w 1. czy w 2. edycji? Najzabawniejsze, że teoretycznie umowę w 1. edycji można podpisać jeszcze do jutra, tj. 20. listopada - - co tu jest grane? Czy to jakaś zabawa w chowanego?
OdpowiedzUsuńNajlepiej zapytaj banku. Wyślij wiadomość przez bankowość i będziesz miał podkładkę na to w której edycji bierzesz udział.
UsuńPrzyjechał kurier z umową konta, mija już chyba 10 dni od jego wizyty i dalej mam konto nie aktywne - to jest normalne w tym banku ze tak to działa ?
OdpowiedzUsuńU mnie jaja jak berety.
OdpowiedzUsuń1 października założenie konta, od razu przesłali dokumenty dot. założenia konta i tyle.
Kontakt się urwał, przyszło tylko kilka smsów, że wniosek jest procesowany.
Nie mam numeru konta, nie mam karty, nie mam możliwości zalogowania się na citionline żeby wypełnić pierwszy warunek,
Paranoja!
Nr konta masz w tych dokumentach pdf co wysłali mailem. Ustaliłeś/aś hasło i login do logowania w citionline?
OdpowiedzUsuńCzy wiecie czy na poczet płatności kartą wliczają się płatności Google Pay?
OdpowiedzUsuńTak. W tej promocji nawet płatności Google Pay (lub Apple Pay) są wymagane.
UsuńNie mogę zrobić zdjęcia widać tylko czarne tło w ramce
OdpowiedzUsuńTelefon LGK8 Android 6.0 wer.jądra 3.18.19. Przeglądarka Chrome aktualna
Ktoś coś podpowie?
Aparat nie może zrobić zdjęcia bo przeglądarka go blokuje. W ustawieniach chroma musisz poszukać i pozwolić na robienie zdjęć - nie pamiętam jak ta funkcja dokładnie się nazywa.
UsuńDwa tygodnie temu złożony wniosek. Wideoweryfikcja oczywiście nie zadziałała. Umowa przez kuriera zostawiona na poczcie. Mija tydzień od podpisu i nadal konto nieaktywne. Termin warunkiwy 05.12 mija jutro. Nie ma szans na dotrzymanie terminu, ale nie z mojej winy. I co dalej? Pierwszy raz z jakimś bankiem mam takie problemy.
OdpowiedzUsuńSugeruję kontakt z bankiem i złożenie reklamacji w celu uwzględnienia opisanej sytuacji, która nie wynika z winy klienta.
UsuńDobra rada :)
UsuńPierwsza nagroda wpadła z II edycji.
OdpowiedzUsuńU mnie ani słychu, an i widu nagród..
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńCzy za wpłatę gotówki na to konto w bankomacie €-net pobierana jest opłata?
OdpowiedzUsuńDostaliście juz nagrodę? Konto założone w listopadzie , warunki spełnione dzien po aktywacji konta i nadal nie widać nagrody ...
OdpowiedzUsuńRównież jeszcze nie otrzymałem nagrody.
UsuńNiestety nie. Reklamacja poszła w piątek.
UsuńDostałem odpowiedz -> Uprzejmie informuję, że nagrody są wypłacane zgodnie z terminami określonymi w Regulaminie oferty. Pierwsza nagroda (50 PLN) jest wypłacana do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu, w którym otwarto konto. Jeśli zatem data otwarcia konta to listopad - nagroda zostanie wypłacona do końca stycznia, o ile są spełnione warunki. Analogicznie z kolejnymi nagrodami (nagroda 2 do końca trzeciego miesiąca, a 3 do końca czwartego miesiąca).
UsuńNapisz odwołanie od reklamacji - u nich już tak jest, że to zależy od osoby, której akurat przypadnie odpowiadać na wiadomość od klienta :)
UsuńDostałem odpowiedź, że nagroda nie została wypłacona, ponieważ nie spełniłem warunku zalogowania się do aplikacji Citi do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta . Przy tym wysłano mi link do regulaminu pierwszej edycji promocji, a ja biorę udział w drugiej, gdzie warunkiem otrzymania "Nagrody 1" jest otrzymanie 2 tys zł z tytułu wynagrodzenia.
OdpowiedzUsuńNapisałem im o tym i czekam na odpowiedź.
Po wyjaśnieniach reklamacja została uznana.
UsuńA czy płatności na Allegro w Google Pay liczą się do promocji?
OdpowiedzUsuńtak.
UsuńPod warunkiem, że PayU nie będzie pośrednikiem płatności.
UsuńSkąd ten wniosek? O co chodzi z tym PayU?
UsuńW opisie operacji zamiast "Wallet Pay Gxxxx" (xxxx to 4 ostatnie cyfry numeru karty wirtualnej) będzie "PayU".
UsuńW tym właśnie tkwi cały problem!
UsuńA jak mam zapisane w historii operacji konta: Transakcja Online WALLET PAY PayU*Allegro to się liczy taka operacja do promocji czy nie?
UsuńSądząc z wpisów powyżej, to raczej nie :)
UsuńAle w Google Pay mam zapisaną transakcję jako Allegro więc chyba powinno się liczyć.
UsuńU mnie zamiast premii za listopad jest oferta pożyczki:
OdpowiedzUsuń"Nie czekaj na świętego Mikołaja!
Weź pożyczkę gotówkową na święta i na co tylko chcesz.
Szybki proces online bez wychodzenia z domu i minimum formalności.
RRSO: 11,11%"
Widzę, że nastąpiła zmiana o 180° w porównaniu z promką konta Citi Priority sprzed 2 lat kiedy o każdą premię trzeba było pisać reklamację :)
OdpowiedzUsuńDzisiaj wpadła druga nagroda z II edycji :)
OdpowiedzUsuńjest nagroda nr 1
OdpowiedzUsuńU mnie też wpadła dzisiaj Nagroda nr 1.
OdpowiedzUsuńJeśli spełnione są wszystkie warunki promocji w 1 m-cu, to czy wypłata nagrody jest wypłacana naraz czy w 3-ech kolejnych po sobie miesiącach?
OdpowiedzUsuńW trzech kolejnych miesiącach. Dla kont założonych we wrześniu bonusy wpadły w listopadzie, grudniu i styczniu.
Usuńtylko kto tu założył konto we wrześniu, jak ta promocja jest od października?
UsuńWygląda na to że chyba zaczęli sprawdzać czy "wynagrodzenie" jest faktycznie wynagrodzeniem. U mnie miesiąc wcześniej przeszło "wynagrodzenie". Żona robiąc to samo niestety w styczniu już nie dostała bonusu.
OdpowiedzUsuńU mnie przeszedł przelew z własnego konta z innego banku zatytułowany jako "wynagrodzenie" i bonus wpadł.
UsuńU mnie podobnie -"Przelew od osoby indywidualnej z tytułem "wypłata" nie stanowi wpływu wynagrodzenia.
UsuńNo to wygląda na to że musieli zmienić podejście i weryfikują.
UsuńU mnie taka odpowiedź na reklamacje
OdpowiedzUsuńUprzejmie informuję, że Pana reklamacja nie została uznana.
Zgodnie z regulaminem oferty „CitiKonto. Finansowa Rewolucja – edycja II” każdy Uczestnik, który najpóźniej do ostatniego dnia pierwszego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu w którym otwarto konto, otrzyma na to konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN, otrzyma nagrodę o wartości 50 PLN.
Nadmieniam, że w kwestiach nieuregulowanych Regulaminem oferty „CitiKonto. Finansowa Rewolucja” mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Rachunków Bankowych.
Zgodnie, z którym pojęcie wpływu wynagrodzenia na Konto, rozumie się przez wpływ wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę, oraz innych świadczeń związanych z pracą, świadczenia pieniężnego z ubezpieczenia emerytalnego lub rentowego.
Na Pana rachunku nie odnotowaliśmy tego typu wpłaty, dlatego nagroda nie została wypłacona.
Jeżeli w tytule było "wynagrodzenie" to napisz im, że wpływ spełnia warunki regulaminu który nie stawia żadnych innych warunków.
UsuńBTW ludzie pewnie dzwonili na infolinię, dopytywali czy zwykły przelew przejdzie i ta oto kolejną promocję z prostymi warunkami "spalili".
Usuńniestety nie było w tytule wynagrodzenie
Usuńja otrzymałam nagrodę nr 1 ( 11 stycznia) za wynagrodzenie przesłane z konta nie firmowego.
OdpowiedzUsuńCzy płacili już premie za styczeń?
OdpowiedzUsuńU mnie jeszcze brak.
UsuńMają czas do końca miesiąca.
Usuńjeszcze nie ma
Usuńu mnie wpłynęła wczoraj :)
UsuńPotwierdzam, 8 lutego wpadła trzecia i ostatnia nagroda z II edycji :))
Usuńjakim cudem? chyba nie możliwe żebyś zrobił transakcje w październiku, a skoro były zrobione w listopadzie to pierwsza nagroda w styczniu, druga w lutym i trzecia w marcu.
UsuńPo pierwsze, gdybym zrobił transakcje w październiku, co jak sam zauważyłeś jest nie możliwe i wbrew regulaminowi to ostatnia nagrodę miałbym w styczniu.
UsuńPo drugie, skoro transakcje zostały zrobione w listopadzie (trafne spostrzeżenie!) to chciałbym zauważyć, ze ROK ma 12 miesięcy (!!!), w związku z tym 1 nagroda wypada w miesiącu grudniu, a następne styczeń-luty :) . Liczysz do 11 (listopad) a powinieneś do 12 (grudzień), stąd pochodzi Twoje błędne rozumowanie. Inaczej mówiąc jeżeli transakcje sa w miesiącach XI-XII-I to premie wpadają XII-I-II, co jest zgodnie z Regulaminem promocji.
z Regulaminu:
UsuńNagroda nr 1 zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, nagroda nr 2 do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a nagroda nr 3 wpłynie do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta.
konto otwarce w listopadzie
1 nagrodę wypłacą do końca drugiego miesiąca po otwrciu, tzn do końca stycznia, czyż nie? Pierwszy miesiąc po lisopadzie to grudzień, a drugi to styczeń. No itd
skoro pierwsza do końca stycznia, to druga do końca lutego, a trzecia do końca marca.
Ja pierwsż dostałam 11 stycznia, drugiej jeszcze nie
Zgadza się, jeśli otworzyłeś konto w listopadzie to jest tak jak napisałeś i tak przewiduje Regulamin, ale zwróć uwagę, że II edycja rozpoczęła się 27 października i niektórzy otworzyli konto 27-31 października i dla nas "1 nagroda zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta" czyli drugim miesiącem po otwarciu konta w październiku jest grudzień :)i zgodnie z Regulaminem 1 NAGRODA została wypłacona w miesiącu grudniu. Druga nagroda w trzecim miesiącu czyli w styczniu, a 3 nagroda w czwartym miesiącu czyli w lutym.
UsuńTo nie jest skomplikowane. Twój błąd polega na tym, że myślisz, iż wszyscy zaczęli otwierać konto w listopadzie a zapominasz o rozpoczęciu edycji od 27 października czyli o PAŹDZIERNIKU.
Ci z PAŹDZIERNIKA mają wypłacane nagrody: grudzień, styczeń i luty a z LISTOPADA: styczeń, luty i marzec.
Prościej się już nie da tego wytłumaczyć :/
Wpadł ostatni bonus.
OdpowiedzUsuńpo zapytaniu dlaczego nie dostałąm nagrody nr 2, odpowiedzi nie otrzymałam, ale 50 zł owszem
OdpowiedzUsuń:)
dostał już ktoś bonus w marcu?
OdpowiedzUsuńPoprzednio płacili 11 sty 2021 oraz 08 lut 2021 - może dzisiaj?
UsuńJa już dostałem.
OdpowiedzUsuńZa 2. edycję? Kiedy wpłynął?
Usuńa u mnie nie ma, znowu musze się upominać jak poprzednio :(
UsuńNagrodę numer 3 otrzymałem 5 marca.
UsuńTo dziwne, bo oni niemal zawsze płacą w poniedziałki :)
UsuńJak pozostali? U mnie i u męża brak 3. nagrody. Chyba trzeba będzie się upomnieć...
OdpowiedzUsuńU mnie wszystko wypłacone. Ale jak pytasz o bonus za luty to czas na wypłacenie mają do końca marca jeszcze.
UsuńDokładnie. Fakt, że dotychczas wypłacili części uczestników nie oznacza jeszcze, że nie wypłacą reszcie.
Usuńmi nie wypłacili na czas(podobnie jak i drugiej) więc zapytałam czy jeszcze wyłacą czy mnie pominęli. Dostałam odp że nie spełniłam warunków, bo nie zapłaciłam przez GooglePay tylko zwykła płatnośc w internecie, co nie jest prawdą, i nagrody nie dostanę. No więc wczoraj jeszcze raz wiadomość z dowodami, zobaczymy co będzie. poprzednio też musiałam sie upominac.
UsuńWygląda na to, że oni są wciąż na ręcznym sterowaniu, ale to i tak mały pikuś w porównaniu do tego co się działo circa 2 lata temu z wypłatami (5 x 30 zeta) w promce ROR - co miesiąc reklamacja!
Usuń@Irena, 18 marca 2021, 14:52
UsuńPisałbym odwołania aż do skutku - być może trafisz wreszcie na kogoś kompetentnego :)
czy jest ktoś kto reklamował jakię sbrak wypłaty i mimo tego jej nie otrzymał. Upieraja mi się, że nie zapłaciłąm GooglePay. JAk nie uznają to co daej trzeba zrobić? (ew. czy sobie odpuścić?)
OdpowiedzUsuńTeż nie dostałem jeszcze ale czekam do końca marca.Na pewno nie odpuszczać.
UsuńW aplikacji Google Pay jest historia transakcji więc łatwo to udowodnić.
UsuńPoza tym jeśli dobrze pamiętam (vi konto mam już zamknięte) to w historii konta w CitiOnline też to widać że płatność GP
W historii rachunku do każdej operacji wykonanej telefonem na terminalu POS pojawia się opis: Gxxxx, gdzie xxxx to 4 ostatnie cyfry karty wirtualnej.
UsuńHandlowy wciąż nie rozpoznaje płatności GPay dokonanych w internecie i to właśnie jest problemem.
U mnie to samo. Piszę odwołanie.
UsuńDziś minął termin wypłaty i niestety nie dostałam premii. Co za bank!
UsuńGdzie piszecie reklamację czy odwołanie? Też nie dostałam trzeciej nagrody. A transakcje zrobiłam GP w internecie ale już usunęłam kartę stamtąd. Jak udowodnić że zapłaciłam GP?
OdpowiedzUsuńraczej ciążko udowodnić, ja już z nimi wymieniam korespondencję od 11 marca. Nie wypłacą bo nie zrobiłam w GooglePay a zrobiłam. Ale dalej będę walczyła o swoja.
UsuńWarunki spełnione i trzeciej nagrody nie ma.Może ktoś wklei gotowca co napisać?
OdpowiedzUsuńWystarczy krótka notka w stylu: biorę udział w promocji "XXX". Mimo spełnienia warunków promocji w (jakim miesiącu) nie otrzymałem należnego bonusu. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację sytuacji oraz wypłatę nagrody. Odpowiedź proszę skierować na (i tu wskazać adres bądź wiadomość w poczcie wewnętrznej bankowości elektronicznej).
UsuńU mnie taka odpowiedź: Transakcje, na które się Pani powołuje nie zostały dokonane za pośrednictwem zarejestrowanej aplikacji Google Pay a poprzez wybór formy płatności Google Pay ( są to płatności obsługiwana przez PayU)....i co dalej?
OdpowiedzUsuńDostałam taką samą odpowiedź dwukrotnie i mimo że odpowiedzieli, że nie uznają reklamacji nagroda przyszła po 5 dniach od wiadomości.
Usuńno to ja piszę po raz trzeci, może też wypłacą. A ktoś jeszcze tak ma?
Usuń