Nadszedł moment finalizacji jednej z promocji z Kontem Jakie Chcę w roli głównej.
Kto wziął udział w akcji Money mania 23, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii 200 zł. Jest to więc czas, by uzupełnić numer rachunku konta do wypłaty nagrody.Warunki promocji szczegółowo omówiłem we wpisie "Premia co najmniej 250 zł za Konto Jakie Chcę w Santander Banku". Dziś pokrótce przypomnę jednak to, co najważniejsze.
By wziąć udział w promocji i zdobyć gwarantowaną premię, należało:
- do 31.05.2020 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Jakie Chcę wraz z kartą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
- w każdym z trzech miesięcy po otwarciu konta w Santander Banku zapewnić wpływ min. 1000 zł, wykonać min. 5 płatności kartą lub BLIKiem oraz zalogować się do aplikacji mobilnej.
Kto te warunki spełnił, ten teraz (organizator dał sobie czas do 15.10.2020 r. włącznie) powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii. Na tę wiadomość trzeba zareagować i do 20.10.2020 r. zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta założonego w promocji. Premia 200 zł ma wpłynąć do 30.10.2020 r.
Jeśli nie znajdujesz wiadomości powiadamiającej o nagrodzie, koniecznie sprawdź jeszcze foldery typu "spam", "oferty" lub "inne", bo to właśnie tam często wpadają tego typu maile. Jeśli jednak i tam nie ma wyczekiwanego powiadomienia, a na stronie promocji nie da się podać numer rachunku, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. Zgodnie z regulaminem, przebieg procesu reklamacyjnego wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi wyłącznie za pośrednictwem adresu e-mail: reklamacje-mania@totalmoney.pl .
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w korespondencji.
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail będący loginem w aplikacji, numer wniosku o Konto Jakie Chcę oraz szczegółowy opis problemu"
Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):
Dostaliscie juz emila ? Bo ja nie:)
OdpowiedzUsuńJa dostałam wczoraj.
UsuńJuż 19ta A maila nie ma. A jak u Was?
OdpowiedzUsuńU mnie wczoraj przyszedł
OdpowiedzUsuńRównież nie dostałam.
OdpowiedzUsuńDostałam maila Ale nie wiem gdzie wpisać nr konta. Muszę zalogować się do Mamy Manii? Czy w aplikacji? Pomóżcie proszę
OdpowiedzUsuńTeż wczoraj dostałam maila.
UsuńZalogowałam się normalnie na stronie internetowej przez laptopa. Potem prawy górny róg -> menu - Moje konto -> Moje dane. I po środku poniżej moich danych jest rubryczka na wpisanie konta.
W regulaminie nie ma słowa, że trzeba się logować "przez aplikację".
Dzięki. Już uzupełniłam. Teraz tylko czekać na kasę 😊
UsuńA u mnie dalej nie ma, czy mozna samemu wisac nr konta na MoneyMania?
OdpowiedzUsuńSpróbuj. Jeśli w twoich danych będzie miejsce na nr konta to czemu nie?
UsuńNie dostałam maila ani kasy.
OdpowiedzUsuńMąż też nie dostał maila ani kasy, ani nie było miejsca na uzupełnienie nr konta w danych☹️
OdpowiedzUsuńKasa ma dojsc 30.pazdziernika. A jak nie to jedynie reklamacja.
OdpowiedzUsuńCzy ktos dostal juz nagrode, dzisiaj mieli wyplacic?
OdpowiedzUsuńJa otrzymałam wczoraj premię;))) (okazało się że przeoczyłam w spamie mail, ale uzupełniam dane zapobiegawczo na moneymania jak radziliście)
OdpowiedzUsuńmoja mama nie otrzymała, ale sprawdzę dokładnie czy spełniła warunki a jak nie to złoże reklamacje
jesli nie zdazylem wpisac nr konta to jest jakakolwiek mozliwosc zeby jednak dostac ta premie?
OdpowiedzUsuńNapisz reklamację i poproś o wypłatę.
Usuń