Nadszedł moment uzupełnienia danych w celu uzyskana premii pieniężnych.
Uczestnicy, którzy spełnili warunki promocji, teraz powinni otrzymać maila, na który trzeba zareagować, by wkrótce otrzymać pierwszą premię pieniężną.Zasady uczestnictwa i warunki promocji omówiłem już we wpisie "Wideopromocja, czyli 300 zł do wzięcia za konto w BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę to, co najistotniejsze.
By wziąć udział w promocji, należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 9.08. złożyć wniosek, a do 24.08.2020 r. zawrzeć umowę o konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej oraz najpóźniej do 31.08.2020 r. wykonać 5 płatności BLIKiem.
Pierwsza premia pieniężna (100 zł) należała się z kolei za wykonanie we wrześniu min. 2 płatności Google Pay lub Apple Pay, 5 płatności BLIKiem oraz zapewnienie wpływu min. 500 zł.
Kto te wytyczne spełnił, ten do 23.10. powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii 100 zł. Na tę wiadomość należy zareagować i do 26.10.2020 r. zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych z maila), by tam uzupełnić numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. I to właśnie na ten rachunek wpłynie 100 zł - wypłata ma nastąpić do 30.10.2020 r.
Jeśli nie znajdujesz wiadomości powiadamiającej o przyznaniu premii, sprawdź jeszcze takie foldery, jak "spam", "oferty", "zakupy" czy "inne", bo zdarza się, że to właśnie tam wpadają tego typu maile. Jeżeli jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, a warunki uzyskania premii zostały spełnione, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. Zgodnie z regulaminem, proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: wideopromocja@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Na koniec przypomnę, że BNP Paribas można zyskać więcej. Nawet jeśli masz już konto osobiste, to możesz też wziąć udział w promocji karty kredytowej, z którą zyskać można 300 zł do wykorzystania na Allegro.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz