700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

23.10.2020

Uczestniku Wideopromocji (z kontem w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

Nadszedł moment uzupełnienia danych w celu uzyskana premii pieniężnych. 

Finalizacja Wideopromocji
Uczestnicy, którzy spełnili warunki promocji, teraz powinni otrzymać maila, na który trzeba zareagować, by wkrótce otrzymać pierwszą premię pieniężną.

Zasady uczestnictwa i warunki promocji omówiłem już we wpisie "Wideopromocja, czyli 300 zł do wzięcia za konto w BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę to, co najistotniejsze.

By wziąć udział w promocji, należało:

  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 9.08. złożyć wniosek, a do 24.08.2020 r. zawrzeć umowę o konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej oraz najpóźniej do 31.08.2020 r. wykonać 5 płatności BLIKiem.

Za spełnienie tych warunków przysługiwał bon (przesłany SMSem do końca września), o wartości 50 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka. 

Pierwsza premia pieniężna (100 zł) należała się z kolei za wykonanie we wrześniu min. 2 płatności Google Pay lub Apple Pay, 5 płatności BLIKiem oraz zapewnienie wpływu min. 500 zł. 

Kto te wytyczne spełnił, ten do 23.10. powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii 100 zł. Na tę wiadomość należy zareagować i do 26.10.2020 r. zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych z maila), by tam uzupełnić numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. I to właśnie na ten rachunek wpłynie 100 zł - wypłata ma nastąpić do 30.10.2020 r.

Jeśli nie znajdujesz wiadomości powiadamiającej o przyznaniu premii, sprawdź jeszcze takie foldery, jak "spam", "oferty", "zakupy" czy "inne", bo zdarza się, że to właśnie tam wpadają tego typu maile. Jeżeli jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, a warunki uzyskania premii zostały spełnione, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. Zgodnie z regulaminem, proces reklamacyjny wygląda następująco:

"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: wideopromocja@bnpparibasplus.pl 

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 

3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Na koniec przypomnę, że BNP Paribas można zyskać więcej. Nawet jeśli masz już konto osobiste, to możesz też wziąć udział w promocji karty kredytowej, z którą zyskać można 300 zł do wykorzystania na Allegro

Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...