Dla uczestników trzech tytułowych promocji nadszedł ważny moment.
To czas, w którym organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych premii, więc koniecznym jest teraz uzupełnienia danych, które są niezbędne do uzyskania bonusów. Przy okazji podpowiadam jak z BNP Paribas zyskać jeszcze więcej (rzutem na taśmę, bo to ostatnie chwile promocji).Każdą z trzech promocji konta osobistego już na blogu opisywałem:
- Premia pieniężna 300 zł + bon 50 zł do Biedronki za konto w BNP Paribas w promocji "Jesienny bukiet korzyści"
- Zyskaj aż 375 zł za konto w BNP Paribas w promocji "Zakupowy szał"
- "Złota polska premia" 250 zł za konto w BNP Paribas + do 5000 zł do wygrania w konkursie "Wygraj jesienią"
Dziś przypomnę jednak to, co najważniejsze.
"Jesienny bukiet korzyści"
By wziąć udział w promocji i zgarnąć pierwszy bonus w wysokości 150 zł należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 25.10.2020 r. złożyć wniosek o konto;
- do 6.11.2020 r. zawrzeć z bankiem umowę o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej oraz nadać PIN do karty;
- w listopadzie wykonać co najmniej jeden przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł.
Kto te warunki spełnił, ten do 18.12. powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii, w którym znajdują się też dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji. Tam - najpóźniej do 27.12.2020 r. będzie należało podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. Wypłata premii ma nastąpić do 31.12.2020 r.
Do wzięcia pozostaje jeszcze druga premia (też w wysokości 150 zł) za spełnienie warunków w grudniu oraz bon 50 zł do Biedronki za utrzymanie konta do końca kwietnia 2021 r.
"Zakupowy szał"
W celu wzięcia udziału w tej promocji i dla zgarnięcia pierwszej z nagród - bonusu pieniężnego w wysokości 175 zł - trzeba było:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 31.10.2020 r. złożyć wniosek o konto;
- do 13.11.2020 r. zawrzeć z bankiem umowę o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej oraz nadać PIN do karty;
- w listopadzie wykonać co najmniej jeden przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz wykonać min. 5 płatności kartą wydaną do konta.
Wysyłkę maili powiadamiających o przyznaniu pierwszego bonusu, regulamin promocji przewidział do 18.12. Za pomocą danych z maila należy zalogować się na stronie promocji i tam do 27.12.2020 r. podać numer rachunku konta założonego w promocji w BNP Paribas. Wypłata premii zaplanowana jest do 31.12.2020 r.
W grudniu do spełnienia pozostaną jeszcze warunki uzyskania pozostałych nagród - premii 100 zł oraz bonu 100 zł do Biedronki.
"Złota polska premia" (+ konkurs "Wygraj jesienią")
W tej promocji, dla zgarnięcia pierwszej premii w wysokości 50 zł, trzeba było:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 15.11.2020 r. złożyć wniosek o konto;
- do 25.11.2020 r. zawrzeć z bankiem umowę o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej oraz nadać PIN do karty;
- w listopadzie zalogować się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas oraz wykonać co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta.
Uczestnicy promocji, którzy spełnili powyższe warunki, do 21.12. powinny otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii. W tej wiadomości będą również dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji, by tam - najpóźniej do 27.12.2020 r. - podać numer rachunku konta założonego w promocji w BNP Paribas. Bonus 50 zł ma być wypłacony do 31.12.2020 r. Do zdobycia pozostaną jeszcze dwa bonusy po 100 zł każdy (za spełnienie warunków w grudniu i styczniu).
Warto pamiętać, że tej promocji towarzyszył konkurs, w którym przygotowano nagrody pieniężne (1 000, 1 500 i 5 000 zł). O ich przyznaniu organizator ma powiadomić do 15.01.2021 r. - wówczas, najpóźniej do 24.01., zwycięzcy też będą musieli podać numer konta do wypłaty nagrody.
Nim przejdę do wskazówek, co robić, gdy nie masz wiadomości powiadamiającej o przyznaniu nagrody, podpowiem...
...jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej?
Nawet jeśli już posiadasz konto w BNP Paribas (choćby założone w którejś z powyższych promocji), to możesz wziąć udział w innej promocji tego banku. Do wzięcia czeka nagroda w postaci bonów Allegro o łącznej wartości 300 zł za skorzystanie z karty kredytowej. To okazja, bo podobnej propozycji w BNP Paribas nie było już od dłuższego czasu. Ale trzeba pamiętać, że promocja dostępna jest jedynie do 31.12.2020 r. (i jest to już czas, w którym należy nie tylko złożyć wniosek o kartę, ale też zawrzeć umowę).
Co robić, gdy brak maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, bo jest nie tylko powiadomieniem o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji.
Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma maila, pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych).
Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Jesienny bukiet korzyści" "Zakupowy szał" lub "Złota polska premia"). Wygląda on tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Jesienny bukiet korzyści") bukietkorzysci@bnpparibasplus.pl lub (w promocji "Zakupowy szał") zakupowyszal@bnpparibasplus.pl, lub (w promocji "Złota polska premia") jesien@bnpparibasplus.pl .
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi i nie przegap ważnych terminów w promocjach bankowych. W jaki sposób to sobie zapewnić? Skorzystaj z mailingu dla Czytelników bloga Bankobranie:
Do mnie jeszcze e-mail nie przyszedł.
OdpowiedzUsuńDo mnie też nie przyszedł.
OdpowiedzUsuńDo mnie też nie dotarł e-mail
OdpowiedzUsuńDo mnie dotarł już w czwartek :)
OdpowiedzUsuńNadal nie mam e-maila. Pisać już tą reklamację czy jeszcze poczekać?
OdpowiedzUsuńSprawdź spam bo ja miałem maila właśnie tam.
UsuńA jaki mail? Gmail czy coś innego?
UsuńCoś innego :)
UsuńJa mam na gmail i nie mam w spam ani nigdzie.
UsuńWitam dostałem 2 maila od premiuj@bnpparibasplus.pl z infirmscją o spełnieniu warunków i przyznaniu nagrody oraz ze zostanie wypłacona do 31.12.2020. Jednak niema danych do zalogowania się na stronie promocji tak jak w przypadku pierwszej wiadomości. Czy wszystko jest Ok ? Czy powinny być te dane wysłane ?
OdpowiedzUsuńDane wystarczyło uzupełnić tylko raz (do 26.11.2020 r.), czyli przed pierwszym bonusem. Każdy kolejny wypłacany będzie na ten sam numer rachunku. Nie ma już konieczności podawania go po raz kolejny. Pozostaje czekać na wpływ drugiego bonusu :)
UsuńSuper , dziękuje za informacje
UsuńCzy komuś już przelali kasę?
OdpowiedzUsuńNie ;(
UsuńA jutro tylko 2 sesje Elixir 😋
UsuńDzisiaj po południu płacili - Dosięgło Roku!
UsuńHagen dziś płacił.
OdpowiedzUsuń"Szanowni Państwo,
OdpowiedzUsuńPragniemy poinformować Państwa o zdobyciu drugiej nagrody, gratulujemy!
Nagroda, w wysokości 100 zł zostanie przekazana przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 31 stycznia 2021 r. na numer konta podany przy okazji pierwszej Nagrody.
Kod do Biedronki o wartości 100 zł zostanie wysłany smsem do 31 stycznia 2021.
Lista sklepów dostępna na http://www.biedronka.pl/pl/sklepy."
Czy to oznacza, że nie w każdej Biedrze akceptują te kody?
Tak.
Usuńwg mnie można we wszystkich. Przynajmniej nie spotkałem się z taką gdzie się nie da, a bonami płaciłem już w ca. 6-8
UsuńCzy po złożeniu dyspozycji zamknięcie konta np. już 1. lutego otrzymany kod do Biedry nie straci ważności?
UsuńWażność kodu możesz sprawdzić na stronie Biedronki i nie ma on prawa stracić ważności wcześniej. Zamknięcie konta nie ma na to wpływu.
UsuńPod jakim adresem można to sprawdzić?
Usuńhttps://kartypodarunkowe.biedronka.pl/
UsuńCzy ktoś otrzymał już info o 2. premii w promce "Złota polska premia"?
OdpowiedzUsuńMają czas do środy.
UsuńU mnie nie ma. Ale z ewentualnością reklamacji czekam do 31-go.
UsuńDzisiaj po południu wysyłali.
UsuńWypłaty pewnie będą za tydzień - ludzie w Hagen się mocno ogarnęli.
UsuńDzisiaj wpadła premia. Elegancko!
UsuńA dzisiaj kody do Biedry ... tylko dlaczego 2 po 50 zł każdy? Czy trzeba będzie je realizować w całości, a nie na raty?
Usuńmożna na raty, ale i można łączyć.
UsuńA czy Biedra ma karty podarunkowe na wyższe nominały?
Usuńhttps://kartypodarunkowe.biedronka.pl/
IV. Zasady użytkowania e-kodu
Usuń2. W
przypadku gdy Zamawiający wyłączył możliwość zapłaty za artykuły tytoniowe i alkoholowe przy
użyciu e-kodu, Użytkownik jest uprawniony do zapłaty e-kodem za wszystkie towary i usługi
oferowane do sprzedaży w sklepach Biedronka, z wyłączeniem artykułów tytoniowych i
alkoholowych.
4. Użytkownik może posługiwać się e-kodem wielokrotnie aż do wyczerpania limitu środków pieniężnych przypisanego do e-kodu.
Dzięki Złotówa :)
UsuńNie ma za co (dosłownie), bo ktoś z Czytelników odpowiedział :)
UsuńDzisiaj są premie od Hagen.
OdpowiedzUsuńCzy jest ktoś jeszcze że dostał kasę a smsa z kodem do Biedronki nie ?
OdpowiedzUsuńKod dostałem już 28. stycznia czyli zanim wypłacili premię - bym reklamował.
UsuńJest problem - te kody są tylko na spożywkę!
OdpowiedzUsuńCzyli alkohol odpada?
UsuńNiestety.
Usuń@Anonimowy 5 lutego 2021 22:04, bon do Biedronki umożliwia zakupy artykułów spożywczych, przemysłowych i właściwie wszystkiego.
UsuńW regulaminie e-kodów Biedronki znaleźć można jedynie taki zapis: "Zamawiający może wyłączyć możliwość zapłaty e-kodem za artykuły tytoniowe i alkoholowe przez Użytkownika".
Nie kojarzę jednak by organizator promocji (w tym przypadku występujący jako zamawiający) gdzieś wspominał o takim wykluczeniu.
Mnie alkohol niestety nie przeszedł.
UsuńCzy ktoś dostał już Nagrodę-3 w promce "Złota Polska Premia"?
OdpowiedzUsuńDo 28-go mają czas.
Usuń