700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

19.02.2021

Uczestniku promocji "Szlachetna Paczka", "Bankowo zasłuchani", Mikołajkowej, "Choinkowe szaleństwo" i "Ochrona bez barier" (z kontem w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

Aż tylu finalizacji promocji w jednym momencie nie było.

Finalizacja 5 promocji konta w BNP Paribas
Nadeszła ważna chwila dla uczestników aż pięciu promocji z kontem w BNP Paribas w roli głównej. To czas, w którym organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu nagród, więc trzeba na tą wiadomość zareagować i uzupełnić niezbędne dane. Przy okazji podpowiadam też, jak z BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

💡 Na osoby, które już nawet posiadają konto osobiste w tym banku (choćby założone w którejś z poniższych promocji) do wzięcia czeka gwarantowana nagroda w postaci dwóch bonów o łącznej wartości 200 zł do wykorzystania w sklepach Carrefour za przetestowanie karty kredytowej (to już jednak ostatnie chwile, by załapać się na tą promocję).

Poniżej przypominam  o finalizacji promocji, które na blogu już oczywiście opisywałem (wg chronologii ich pojawiania się):

W każdym z podlinkowanych wpisów znajdziesz szczegółowe omówienie warunków, ale dziś przypomnę to, co najważniejsze.

"Szlachetna Paczka"

By wziąć udział w tej promocji, należało:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 16.11.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 30.11. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w zależności od wybranego wariantu nagród:
    • w przypadku premii dla siebie: w grudniu 2020 r. wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł i 2 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz w styczniu 2021 r. wykonać 5 płatności BLIKiem i zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł;
    • w przypadku wyboru wypłaty części premii dla siebie i przekazania pozostałej części na rzecz "Szlachetnej Paczki": w grudniu 2020 r. wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł i 2 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz w styczniu 2021 r. wykonać 5 płatności BLIKiem i zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł;
    • w przypadku decyzji o przekazaniu całej kwoty na rzecz "Szlachetnej Paczki": do 4.12.2020 r. zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł.
Ten, kto jako nagrodę wybrał premię dla siebie, teraz powinien otrzymać wiadomość (organizator dał sobie czas do 15.02.) powiadamiającą o przyznaniu nagrody. Do 22.02.2021 r. trzeba zalogować się na stronie promocji, by podać tam numer rachunku konta w BNP Paribas założonego w promocji. Wypłata premii (do 300 zł) ma nastąpić do 28.02.2021 r.

"Bankowo zasłuchani"

W tej promocji, jako nagrody gwarantowane, przygotowano premie pieniężne na sumę 350 zł oraz kod do Legimi o wartości 35 zł, który pozwoli odebrać darmowy audiobook lub/i e-tekst publikacji książkowej w formie elektronicznej.

By zdobyć pierwszy bonus pieniężny w wysokości 100 zł, należało:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 14.12.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 27.12. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w styczniu 2021 r. wykonać 3 płatności kartą wydaną do konta oraz 1 przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Kto te warunki spełnił, ten do 18.02. powinien otrzymać wiadomość powiadamiającą o przyznaniu bonusu i zawierającą dane zalogowania na stronie promocji, by tam uzupełnić numer rachunku konta założonego w promocji (należy to zrobić najpóźniej do 23.02.). Wypłata bonusu ma nastąpić do 28.02.2021 r. Pamiętaj ponadto, że do zdobycia sią jeszcze 2 bonusy (w wysokości 100 i 150 zł) - w celu ich uzyskania warunki należy spełniać w lutym i marcu.

"Promocja Mikołajkowa"

Na uczestników tej akcji czekały premie pieniężne na sumę 250 zł oraz (do wyboru) zestaw klocków Lego o wartości 40 zł lub voucher o wartości 20 zł do Costa Coffee.

By zdobyć pierwszy z bonusów pieniężnych (w wysokości 100 zł), trzeba było:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 6.12.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 20.12. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w okresie od 21. do 31.12.2020 r. wykonać min. 1 przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej;
  • w styczniu 2021 r. wykonać min. 3 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz płatności kartą wydaną do konta na sumę min. 300 zł.

Kto te warunki spełnił, ten do 18.02. powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii, w którym znajdują się też dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji. Tam - najpóźniej do 23.02. r. będzie należało podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. Wypłata premii ma nastąpić do 28.02.2021 r. W lutym do spełnienia są jeszcze warunki uzyskania drugiego z bonusów (tym razem w wysokości 150 zł).

"Choinkowe szaleństwo" 

W tej akcji pula premii pieniężnych do zgarnięcia przez uczestnika to aż 400 zł.

By zdobyć pierwszy bonus 200 zł, koniecznym było:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 23.12.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 10.01.2021 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w styczniu wykonać min. 4 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz zapewnić wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł.
O przyznaniu pierwszej z nagród organizator powinien powiadomić mailowo do 18.02. Po tej wiadomości (za pomocą danych w niej się znajdujących) do 23.02.2021. trzeba zalogować się na stronie promocji, by tam wpisać numer rachunku konta do wypłaty bonusów. Pierwszy z nich ma wpłynąć do 28.02.2021 r. By zdobyć kolejne 200 zł, warunki promocji spełnić należy jeszcze w lutym.

"Ochrona bez barier"

W tej promocji organizator przygotował dwie nagrody: lampę Sanolight UV TH-UVC-10 oraz bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka. By zdobyć lampę, trzeba było:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 19.01.2021 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 26.01.2021 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w styczniu wykonać min. jeden przelew a pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz zapewnić wpływ(y) na sumę min. 1000 zł.

Zgodnie z regulaminem, uczestnicy promocji, którzy spełnili powyższe warunki, do 15.02. powinni otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. Za pomocą danych z tej wiadomości, trzeba zalogować się na stronie promocji i tam do 21.02.2021 r. podać adres korespondencyjny do wysyłki nagrody. W lutym do spełnienia pozostały warunki uzyskania bonu do Biedronki.

Co zrobić, gdy brak maila w promocji konta w BNP Paribas? 

Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, bo jest nie tylko powiadomieniem o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma maila, pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). 

Zgodnie z regulaminem promocji ("Szlachetna Paczka", "Bankowo zasłuchani", "Promocja Mikołajkowa", "Choinkowe szaleństwo", "Ochrona bez barier") proces reklamacyjny wygląda następująco:

"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: 

szlachetnapaczka@bnpparibasplus.pl (w promocji "Szlachetna paczka");  

zasluchani@bnpparibasplus.pl (w promocji "Bankowo zasłuchani");  

mikolajki@bnpparibasplus.pl (w "Promocji Mikołajkowej");  

choinkoweszalenstwo@bnpparibasplus.pl (w promocji "Choinkowe szaleństwo") lub  

ochrona@bnpparibasplus.pl (w promocji "Ochrona bez barier")

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 

3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Jak zarobić jeszcze więcej? 

Jeśli spodobał Ci się taki sposób dodatkowego zarobku, jak w promocji konta w BNP Paribas, to równie prosto (a czasem i prościej) możesz zyskać dzięki poniższym propozycjom: 


Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi z mailingiem dla Czytelników bloga - to niezawodne źródło powiadomień o nowościach, jak i o ważnych terminach (jak te w wyżej opisanych promocjach, gdy koniecznym jest uzupełnienie danych potrzebnych do otrzymania nagród):

9 komentarzy:

  1. Numer konta uzupełniony. No to teraz czekamy na przelew. To będzie moja pierwsza premia od banku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zdążyłem wysłać reklamację, a mail faktycznie był w spamie więc dzięki za podpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny grosz wpada do kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff, tym razem jest mail i dane uzupełnione bez konieczności walki przez 3 miesiące w drodze wielu reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. W promocji Bankowo Zasłuchani ten nr konta wystarczy podać tylko raz? Czy przy kolejnych bonusach będzie trzeba robić to samo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jeśli uzupełniłem dane w promocji choinkowe szaleństwo 23 lutego? Promocja zostanie mi przyznana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 23.02. (włącznie) był czas na to, więc wszystko jest okey.

      PS. W poprzednich edycjach pojawiały się już doniesienia Czytelników, że kilkudniowy poślizg też w niczym nie przeszkadzał (trudno by miało być inaczej, gdy maile np. wpadają do spamu - wtedy mogą umknąć uwadze).

      Usuń
  7. No i pierwsza nagroda 200 zł w promocji "Choinkowe szaleństwo" już wpłynęła. :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...