700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

19.02.2021

Uczestniku promocji "Szlachetna Paczka", "Bankowo zasłuchani", Mikołajkowej, "Choinkowe szaleństwo" i "Ochrona bez barier" (z kontem w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

Aż tylu finalizacji promocji w jednym momencie nie było.

Finalizacja 5 promocji konta w BNP Paribas
Nadeszła ważna chwila dla uczestników aż pięciu promocji z kontem w BNP Paribas w roli głównej. To czas, w którym organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu nagród, więc trzeba na tą wiadomość zareagować i uzupełnić niezbędne dane. Przy okazji podpowiadam też, jak z BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

💡 Na osoby, które już nawet posiadają konto osobiste w tym banku (choćby założone w którejś z poniższych promocji) do wzięcia czeka gwarantowana nagroda w postaci dwóch bonów o łącznej wartości 200 zł do wykorzystania w sklepach Carrefour za przetestowanie karty kredytowej (to już jednak ostatnie chwile, by załapać się na tą promocję).

Poniżej przypominam  o finalizacji promocji, które na blogu już oczywiście opisywałem (wg chronologii ich pojawiania się):

W każdym z podlinkowanych wpisów znajdziesz szczegółowe omówienie warunków, ale dziś przypomnę to, co najważniejsze.

"Szlachetna Paczka"

By wziąć udział w tej promocji, należało:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 16.11.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 30.11. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w zależności od wybranego wariantu nagród:
    • w przypadku premii dla siebie: w grudniu 2020 r. wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł i 2 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz w styczniu 2021 r. wykonać 5 płatności BLIKiem i zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł;
    • w przypadku wyboru wypłaty części premii dla siebie i przekazania pozostałej części na rzecz "Szlachetnej Paczki": w grudniu 2020 r. wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł i 2 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz w styczniu 2021 r. wykonać 5 płatności BLIKiem i zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł;
    • w przypadku decyzji o przekazaniu całej kwoty na rzecz "Szlachetnej Paczki": do 4.12.2020 r. zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł.
Ten, kto jako nagrodę wybrał premię dla siebie, teraz powinien otrzymać wiadomość (organizator dał sobie czas do 15.02.) powiadamiającą o przyznaniu nagrody. Do 22.02.2021 r. trzeba zalogować się na stronie promocji, by podać tam numer rachunku konta w BNP Paribas założonego w promocji. Wypłata premii (do 300 zł) ma nastąpić do 28.02.2021 r.

"Bankowo zasłuchani"

W tej promocji, jako nagrody gwarantowane, przygotowano premie pieniężne na sumę 350 zł oraz kod do Legimi o wartości 35 zł, który pozwoli odebrać darmowy audiobook lub/i e-tekst publikacji książkowej w formie elektronicznej.

By zdobyć pierwszy bonus pieniężny w wysokości 100 zł, należało:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 14.12.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 27.12. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w styczniu 2021 r. wykonać 3 płatności kartą wydaną do konta oraz 1 przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Kto te warunki spełnił, ten do 18.02. powinien otrzymać wiadomość powiadamiającą o przyznaniu bonusu i zawierającą dane zalogowania na stronie promocji, by tam uzupełnić numer rachunku konta założonego w promocji (należy to zrobić najpóźniej do 23.02.). Wypłata bonusu ma nastąpić do 28.02.2021 r. Pamiętaj ponadto, że do zdobycia sią jeszcze 2 bonusy (w wysokości 100 i 150 zł) - w celu ich uzyskania warunki należy spełniać w lutym i marcu.

"Promocja Mikołajkowa"

Na uczestników tej akcji czekały premie pieniężne na sumę 250 zł oraz (do wyboru) zestaw klocków Lego o wartości 40 zł lub voucher o wartości 20 zł do Costa Coffee.

By zdobyć pierwszy z bonusów pieniężnych (w wysokości 100 zł), trzeba było:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 6.12.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 20.12. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w okresie od 21. do 31.12.2020 r. wykonać min. 1 przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej;
  • w styczniu 2021 r. wykonać min. 3 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz płatności kartą wydaną do konta na sumę min. 300 zł.

Kto te warunki spełnił, ten do 18.02. powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii, w którym znajdują się też dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji. Tam - najpóźniej do 23.02. r. będzie należało podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. Wypłata premii ma nastąpić do 28.02.2021 r. W lutym do spełnienia są jeszcze warunki uzyskania drugiego z bonusów (tym razem w wysokości 150 zł).

"Choinkowe szaleństwo" 

W tej akcji pula premii pieniężnych do zgarnięcia przez uczestnika to aż 400 zł.

By zdobyć pierwszy bonus 200 zł, koniecznym było:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 23.12.2020 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 10.01.2021 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w styczniu wykonać min. 4 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz zapewnić wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł.
O przyznaniu pierwszej z nagród organizator powinien powiadomić mailowo do 18.02. Po tej wiadomości (za pomocą danych w niej się znajdujących) do 23.02.2021. trzeba zalogować się na stronie promocji, by tam wpisać numer rachunku konta do wypłaty bonusów. Pierwszy z nich ma wpłynąć do 28.02.2021 r. By zdobyć kolejne 200 zł, warunki promocji spełnić należy jeszcze w lutym.

"Ochrona bez barier"

W tej promocji organizator przygotował dwie nagrody: lampę Sanolight UV TH-UVC-10 oraz bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka. By zdobyć lampę, trzeba było:

  • zarejestrować się na stronie promocji i do 19.01.2021 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz najpóźniej do 26.01.2021 r. zawrzeć umowę z bankiem i aktywować kartę wydaną do konta (poprzez nadanie PINu);
  • w styczniu wykonać min. jeden przelew a pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz zapewnić wpływ(y) na sumę min. 1000 zł.

Zgodnie z regulaminem, uczestnicy promocji, którzy spełnili powyższe warunki, do 15.02. powinni otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. Za pomocą danych z tej wiadomości, trzeba zalogować się na stronie promocji i tam do 21.02.2021 r. podać adres korespondencyjny do wysyłki nagrody. W lutym do spełnienia pozostały warunki uzyskania bonu do Biedronki.

Co zrobić, gdy brak maila w promocji konta w BNP Paribas? 

Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, bo jest nie tylko powiadomieniem o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma maila, pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). 

Zgodnie z regulaminem promocji ("Szlachetna Paczka", "Bankowo zasłuchani", "Promocja Mikołajkowa", "Choinkowe szaleństwo", "Ochrona bez barier") proces reklamacyjny wygląda następująco:

"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: 

szlachetnapaczka@bnpparibasplus.pl (w promocji "Szlachetna paczka");  

zasluchani@bnpparibasplus.pl (w promocji "Bankowo zasłuchani");  

mikolajki@bnpparibasplus.pl (w "Promocji Mikołajkowej");  

choinkoweszalenstwo@bnpparibasplus.pl (w promocji "Choinkowe szaleństwo") lub  

ochrona@bnpparibasplus.pl (w promocji "Ochrona bez barier")

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 

3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Jak zarobić jeszcze więcej? 

Jeśli spodobał Ci się taki sposób dodatkowego zarobku, jak w promocji konta w BNP Paribas, to równie prosto (a czasem i prościej) możesz zyskać dzięki poniższym propozycjom: 


Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi z mailingiem dla Czytelników bloga - to niezawodne źródło powiadomień o nowościach, jak i o ważnych terminach (jak te w wyżej opisanych promocjach, gdy koniecznym jest uzupełnienie danych potrzebnych do otrzymania nagród):

9 komentarzy:

  1. Numer konta uzupełniony. No to teraz czekamy na przelew. To będzie moja pierwsza premia od banku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zdążyłem wysłać reklamację, a mail faktycznie był w spamie więc dzięki za podpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny grosz wpada do kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff, tym razem jest mail i dane uzupełnione bez konieczności walki przez 3 miesiące w drodze wielu reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. W promocji Bankowo Zasłuchani ten nr konta wystarczy podać tylko raz? Czy przy kolejnych bonusach będzie trzeba robić to samo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jeśli uzupełniłem dane w promocji choinkowe szaleństwo 23 lutego? Promocja zostanie mi przyznana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 23.02. (włącznie) był czas na to, więc wszystko jest okey.

      PS. W poprzednich edycjach pojawiały się już doniesienia Czytelników, że kilkudniowy poślizg też w niczym nie przeszkadzał (trudno by miało być inaczej, gdy maile np. wpadają do spamu - wtedy mogą umknąć uwadze).

      Usuń
  7. No i pierwsza nagroda 200 zł w promocji "Choinkowe szaleństwo" już wpłynęła. :)

    OdpowiedzUsuń