700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

1.03.2021

0,8% do 100 tys. zł na rachunku oszczędnościowym w Santander Consumer Banku (bez konta osobistego!)

Dobrych ofert dla oszczędzających jest jak na lekarstwo, więc dziś przyglądam się propozycji, którą niedawno wprowadził Santander Consumer Bank.

Rachunek oszczędzam 1% w Santander Consumer Banku
To rachunek oszczędnościowy, który można założyć bez konta osobistego i bez konieczności korzystania z jakichkolwiek innych produktów (co zdarza się rzadko w przypadku promocyjnego oprocentowania). Umożliwia on swobodne dysponowanie środkami, bo wszystkie przelewy z rachunku oszczędnościowego są darmowe. Właśnie wystartowała nowa edycja promocji oprocentowania dla nowych środków, w której bank oferuje 0,8% w skali roku.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie najlepsze konta oszczędnościowe.]

Lubię oferty banków z prostymi oraz klarownymi zasadami. I tak jest w tym przypadku, bo regulamin promocji oprocentowania na rachunku oszczędnościowym w Santander Consumer Banku (nie należy mylić z Santander Bankiem, czyli dawnym BZ WBK, bo to dwa odrębne banki) mieści się na zaledwie jednej stronie (z czego połowę stanowią informacje wymagane prawem - o procesie reklamacyjnym czy dot. RODO). Do tego dodać należy prostotę, z jaką można założyć takie konto oszczędnościowe - wystarczy przelew weryfikacyjny z własnego konta w innym banku (co powoduje, że wszystko odbywa się zdalnie - bez kurierów i bez wizyt w placówce).

Główne cechy promocji "Nowe środki w lepszej cenie":

  • oprocentowanie: 0,8% w skali roku dla nowych środków, przez które bank rozumie nadwyżkę środków ponad saldo lokat i rachunku oszczędnościowego w Santander Consumer Banku z dnia 28.02.2021 r. (jeśli dopiero teraz staniesz się klientem tego banku, to z automatu spełnisz ten warunek - każda wpłacona kwota będzie nowymi środkami); 
  • maksymalna kwota objęta promocyjnym oprocentowaniem: 100 000 zł;
  • kapitalizacja odsetek: na koniec miesiąca kalendarzowego;
  • czas obowiązywania oferty: do 5.05.2021 r. (to zarówno czas, w którym można założyć rachunek oszczędnościowy, wpłacić środki, jak i czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania).

Rachunek oszczędnościowy w Santander Consumer Banku otwierany i prowadzony jest za 0 zł bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków. Wszystkie przelewy z rachunku oszczędnościowego są również za 0 zł (co rzadko zdarza się w przypadku takich kont, bo banki najczęściej dają darmowy tylko pierwszy przelew w miesiącu kalendarzowym), dzięki czemu można dysponować środkami jak się chce - nawet wielokrotnie je wpłacając i wypłacając. 

Po złożeniu wniosku o rachunek oszczędnościowy, umowę z Santander Consumer Bankiem zawrzeć można zdalnie, wykonując przelew weryfikacyjny 1 zł z własnego konta w innym banku (może to być Alior Bank, Bank Pocztowy, Credit Agricole, Idea Bank, InBank, ING Bank, mBank, Millennium, Neobank, Nest Bank, Pekao, PKO BP lub Santander Bank Polska). Ważne by dane przy tym przelewie (imię, nazwisko oraz adres) idealnie pokrywały się z tymi z wniosku, bo w taki sposób bank weryfikuje ich prawdziwość.

Środki zdeponowane na rachunku oszczędnościowym w Santander Consumer Banku podlegają pod Bankowy Fundusz Gwarancyjny (który chroni nasze oszczędności do kwoty, która nie przekracza równowartości 100 tys. euro).

Na koniec przypomnę, że w Santander Consumer Banku dostępna jest też promocja z kartą kredytową w roli głównej - Visa TurboKARTA daje do 5% zwrotu za płatności w wybranych kategoriach miejsc (do 360 zł rocznie).

Przydatne dokumenty:

121 komentarzy:

  1. Złotówa, na liście banków, z których można wykonać przelew weryfikacyjny jest Idea. Czy to nie jest błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką informację można znaleźć we wniosku o rachunek oszczędnościowy (gdzie jest wykaz banków, z których można zrobić przelew). Myślę, że to nie błąd - choć Idea Bank został przejęty przez Bank Pekao, to ciągle jednak funkcjonuje "trochę" odrębnie - dostęp do bankowości ciągle jest przez Idea Cloud (stąd pewnie to rozróżnienie).

      Usuń
  2. Limit w BFG jest traktowany osobno dla Santander Banku i Santander Consumer Banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 2 odrębne banki, więc dla nich odrębnie liczone są gwarancje (innymi słowy to 2 x 100 tys. euro).

      Usuń
  3. A czy ta promocja obejmuje starych klientów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oferta dla nowych środków, więc w praktyce skorzystać może każdy (zarówno nowy, powracający, jak i "stary" klient).

      Usuń
  4. Zgodnie z regulaminem "Środki wpłacone na Rachunek, które stanowią nadwyżkę Nowych Środków ponad 30 000 PLN, środki niespełniające definicji Nowych Środków oraz środki wpłacone po Okresie trwania Promocji będą oprocentowane według oprocentowania zmiennego standardowego, zgodnie z Tabelą Oprocentowania"

    Czy to oznacza, że chcąc wpłacić np. 50 tysięcy i utrzymać oprocentowanie 0,8% trzeba wpłacić np. pierwszego dnia 30tys, drugiego 20tys?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie w regulaminie był błąd (§2, pkt. 5), będący efektem skopiowania zapisu z poprzedniej edycji. Zgłosiłem to do banku i w chwili obecnej zapis jest już prawidłowy: "Środki wpłacone na Rachunek, które stanowią nadwyżkę Nowych Środków ponad 100 000 PLN, środki niespełniające definicji Nowych Środków oraz środki wpłacone po Okresie trwania Promocji będą oprocentowane według oprocentowania zmiennego standardowego, zgodnie z Tabelą Oprocentowania".

      Czyli wszystkie nowe środki wpłacane do 5.05., do sumy 100 tys. zł będą objęte oproc. 0,8% w skali roku. Jeśli ktoś wpłaci np. 102 tys. zł, to dla 100 tys. zł będzie miał naliczane oprocentowanie 0,8% w skali roku, a dla nadwyżki (czyli dla 2 tys. zł) będzie obowiązywać stawka standardowa.

      Usuń
  5. Złotówa, czy mając tylko KO można dokonywać przelewów na dowolny inny rachunek?

    Jeśli tak,to w jaki sposób się tego dokonuje? Poprzez bankowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelewy przez bankowość na rachunek powiązany, którym musi być twój ROR w innym banku.

      Usuń
    2. Czyli otwierając konto otwierają jednocześnie bankowość podobnie jak np. drzewiej w BGŻ Optima?

      Usuń
    3. Czy rachunek powiązany to domyślnie ten sam rachunek, z którego pochodzi przelew weryfikacyjny?

      Usuń
    4. Czy rachunek powiązany można zmieniać?

      Usuń
    5. @Anonimowy 1 marca 2021 21:20
      Uzyskuje się dostęp do bankowości internetowej.

      @Anonimowy 1 marca 2021 21:30
      Domyślnie ten właśnie rachunek, ale można go zmienić.

      Usuń
  6. Złotówka, a kiedy są wpłacane odsetki? Jeśli oprocentowanie jest ważne do 05.05.2021 to warto byłoby trzymać pieniądze tylko do tego dnia, tylko czy na odsetki będzie trzeba czekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapitalizacja odsetek następuje co miesiąc. Odsetki nie przepadną - nawet gdy wycofa się środki wcześniej, to (za ich faktyczny czas utrzymywania) też zostaną naliczone i wypłacone.

      Usuń
    2. Kapitalizacja co miesiąc od otwarcia konta czy na koniec miesiąca kalendarzowego?

      Usuń
    3. Oczywiście na koniec m-ca kalendarzowego.

      Usuń
  7. Czy to konto można założyć również w oddziale czy jedynie poprzez przelew weryfikacyjny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Złotówa, opis tej promki jest jeszcze bardziej 'uproszczony' niż ichni regulamin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbujcie zakładać tego konta na Android.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego?

      Usuń
    2. Lepiej na Windows czy Linux?

      Usuń
    3. W systemie operacyjnym Android w przypadku przerwania wniosku nie można do niego powrócić.

      Usuń
  10. Do czego służy przycisk "Zarządzaj rachunkiem" ---> "Wpłać" skoro przelew i tak jest inicjowany z rachunku w banku nadawczym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też mnie to zastanawia...

      Usuń
    2. Być może w przeszłości można było inicjować przelewy tylko z rachunku powiązanego i tylko tą metodą.

      Usuń
  11. A przez jaki czas obowiązuje to oprocentowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę przeczytać jeszcze raz opis promocji powyżej i nie zadawać zbędnych pytań.

      Usuń
    2. Aż ...2 przez miesiące można uzyskać to super oprocentowanie 0,8% (do do 5.05.2021) :P:P

      Usuń
    3. 1-wsza edycja skończyła się 27-go lutego. Kolejna wystartowała 1-go marca. Dzień badania salda jest na 28-go lutego. Zatem pewnie będzie warto wypłacić pieniądze 4-go maja żeby wrócić 6-go i łapać się na kolejną edycję. Jeśli będzie analogicznie. Na to liczę.

      Usuń
    4. Dobra wiadomość. Dzięki bardzo!

      Usuń
  12. Jak później wygląda zamknięcie takiego konta oszczędnościowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placówka, list albo wypowiedzenie przez formularz na www banku.

      Usuń
  13. Ile czekaliscie na weryfikacje? Z wniosku przełączyło mnie do aliora potwiedziłem przelew na 1 zł. Strona wróciła do wniosku jest status oczekuje na weryfikacje z paskiem postępu. Pasek dochodzi do końca i jest komunikat że bank potrzebuje dłuższego czasu oczekiwania na weryfikacje. To było wczoraj wieczorem. Dostałem link na pocztę wiadmosc że aby kontunuować swój wniosek liknij w poniższy link. Wchodze tam i znowu mam status oczekuje na weryfikacje z paskiem postępu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę minut-autoryzacja blikiem z Santandera.

      Usuń
    2. Kilka minut - przelew 1 zł z Millennium na kompie.

      Usuń
    3. A u mnie dopiero następnego dnia. Ale przelew robiłem późnym popołudniem, więc to może dlatego.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz na myśli konto w Santander Banku. A tu mowa o Santander Consumer Banku. To dwa odrębne banki (tym samym saldo środków w Santander Banku nie ma znaczenia wobec promocji oprocentowania na rachunku oszczędnościowym w Santander Consumer Banku). Produktów w Santander Consumer Banku nie da się założyć przez bankowość Santander Banku (ale można to zrobić przelewem weryfikacyjnym z tego banku).

      Usuń
    2. Od kiedy? 29.02 ???

      Usuń
  15. Oby to zmobilizowało inne banki bo Getin na pewno teraz poczuł odpływ gotówki. Ja wycofałem całą kasę. Za chwilę do Santandera poleci kasa pozostałych osób w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę. Bo u mnie teraz też jest szturm na Santandera :)

      Usuń
  16. Po przejściu weryfikacji na 1zł i ustawieniu sobie loginu oraz hasła loguje sie na swój profil i mam komunikat "nie masz żadnych produktów" Czy ten rachunek oszczednosciowy powinien byc od razu widoczny po pierwszym zalogowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij na klawisz "Menu" w górnym lewym rogu - tam są wyświetlane wszystkie 'produkty'

      Usuń
  17. Rozmumiem, że w przypadku gdy mam jedynie konto w Getin Banku (nie jest wymieniony wśród dostępnych do potwierdzenia mojej tożsamości), nie mogę założyć u nich tego rachunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wniosku do wyboru jest ileś tam banków - trzeba kliknąć w swój. Ale jest też kafelek z opisem MAM KONTO W INNYM BANKU. Nie klikałem bo przelew robiłem z Millennium ale pewnie w takiej sytuacji wtedy możesz zrobić przelew też z Getinu. Może weryfikacja dłużej potrwa bo u mnie szybko, bo przelew 1 zł natychmiastowy.

      Usuń
  18. Mr Złotówka, w umowie zauważyłam następujące informacje o oprocentowaniu:
    Oprocentowanie środków zgromadzonych na Rachunku jest zmienne, uzależnione od wysokości środków na Rachunku i określone w Tabeli Oprocentowania. Bank jest
    uprawniony do dokonania zmiany oprocentowania w czasie trwania Umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z ważnych okoliczności wskazanych
    Regulaminie.
    2. Stawki oprocentowania w skali roku obowiązujące na dzień zawarcia Umowy:
    do 50000.00 zł - 0,01 %
    nadwyżka ponad 50000.00 zł do 200000.00 zł - 0,05 %
    nadwyżka ponad 200000.00 zł - 0,10 %

    To jak to jest z tym oprocentowaniem?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warunki standardowe. Obowiązuje jednak i tabela oprocentowania, i regulamin promocji oprocentowania dla nowych środków (linkuję do nich na końcu powyższego wpisu) - z nich właśnie wynika stawka 0,8% do 100 tys. zł. Takie stawki nie mogą być zapisane w umowie, bo są tymczasowe (w ramach promocji), ale obowiązują gdy spełnione są warunki (w tym przypadku chodzi o wpłatę nowych środków). I tak samo będzie w przyszłości, jeśli kolejne edycje promocji oprocentowania będą się pojawiać - ich w umowie nie będzie, ale moc sprawczą będzie miał regulamin (nowej edycji promocji).

      Pozdrawiam

      Usuń
  19. W Santander Consumer Banku jest teraz też promocja „Korzystaj i zyskaj 50 zł” dla posiadaczy karty kredytowej Visa. Promocja dotyczy tylko tych, którzy otrzymali od nich stosowne zaproszenie.
    Wszystko co trzeba zrobić aby otrzymać nagrodę 50 zł, to wykonać co najmniej 5 dowolnych transakcji robiąc zakupy w sklepie, w internecie lub wypłacając gotówkę z bankomatu (akurat ta ostatnia opcja się nie opłaca ze względu na dodatkowy koszt pomniejszający nagrodę).
    Można powiedzieć, że promocja trwa od 12 sierpnia 2020 roku do 31 lipca 2022 roku (czas w którym można liczyć na otrzymanie zaproszenia) jednak od momentu otrzymania zaproszenia liczone jest 30 dni w których z tej promocji można skorzystać.

    jorg

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    czy ktoś miał taką sytuację, że środki przelane na nowo utworzony RO (przy wykorzystaniu podanej powyżej strony z promocją) są oprocentowane tylko 0,2%?
    Dodam, że chodzi o 50k i są to zupełnie nowe środki - wcześniej w ogóle nie korzystałem z usług tego banku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 5 marca 2021 17:37
      Zapewne już masz 0,80% a pisząc to, pisałeś krótko po wpływie nowych środków na to konto oszczędnościowe. Po prostu, widoczna zmiana następuje z opóźnieniem ale środki liczone są objęte oprocentowaniem promocyjnym od momentu ich wpływu na konto. Bardzo fajną opcją jest widoczność wypracowanych odsetek. Dzisiaj dopiero przed południem wpływ na konto nowych środków i już widać ile jest z odsetek za ten niepełny dzień. I tak każdego dnia ta kwota się powiększa.
      O ile tylko jakieś - jak na obecne czasy - sensowne oprocentowanie będzie w kolejnej edycji, to zostaję u nich.
      Getin Bank chyba przekombinował z obniżkami oprocentowania i mają duży odpływ gotówki, a tym samym sami wbili sobie kolejny (bo już mają problemy) gwóźdź do trumny i pewnie za niedługi czas podzielą los Idea Banku. A potem - jak zwykle - płacz i że to wina innych zamiast tych swoich "strategów" wysokich lotów pociągnąć do odpowiedzialności i posłać na zielone lądowiska...

      Usuń
    2. W szczegółach konta widnieje:

      - Oprocentowanie promocyjne 0,80 %
      - Kwota maksymalna 100 000,00 PLN
      - Obowiązuje od 01.03.2021 do 05.05.2021

      Usuń
    3. Tak, oprocentowanie promocyjne widnieje w szczegółach KO, natomiast w menu głównym widać jedynie standardowe:

      OPROCENTOWANIE ŚRODKÓW
      Środki do 50 000,00 PLN - 0,20 %
      Środki od 50 000,01 PLN do 200 000,00 PLN - 0,25 %
      Środki od 200 000,01 PLN - 0,30 %

      To może być mylące :)

      Usuń
    4. @Anonimowy 5 marca 2021 23:58
      Dziękuję Ci za wyjaśnienie. Masz całkowitą rację - teraz, gdy trochę czasu upłynęło, widnieje już informacja o prawidłowym, tj. promocyjnym oprocentowaniu środków, czyli 0,8%:)

      Usuń
  21. Czy przelew na to konto oszczędnościowe zostaje przyjęty tylko z konta z którego było uwierzytelnienie?? Robiłam przelew z innego konta-banku, zgodność danych jest: dane osobowe, kontaktowe, adresowe... Wszystko takie same jak na koncie "weryfikacyjnym". Nie został przyjęty: "tytuł transakcji: zwrot środków. Niezgodność danych wł. rach."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 6 marca 2021 10:42
      Po to jest rachunek powiązany żeby z niego korzystać. Trzeba było się zastanowić wcześniej jaki to ma być rachunek. Zmiana rachunku powiązanego jest możliwa poprzez kontakt z obsługą klienta.

      Usuń
    2. KO można zasilić z jakiegokolwiek własnego rachunku.

      Przelewy wychodzące można realizować tylko na rachunek powiązany, który można zmienić w bankowości wybierając:

      - Wypłać
      - Chcę zmienić rachunek

      Następnie należy postępować zgodnie z podanymi instrukcjami.


      Usuń
    3. Zrobić przelew z rachunku powiązanego to nie problem wielki. Po prostu pytam, bo w zapisach było, że musi być zgodność danych i się zdziwiłam jak zobaczyłam zwrot. Jutro zadzwonię i zapytam o to zasilenie i wypłacenie.

      Usuń
    4. KO można zasilić z jakiegokolwiek własnego rachunku.

      Usuń
    5. Potwierdzam.

      Usuń
  22. Dziwne, że w pozycji wyboru daty przelewu widnieje "Data zlecenia:
    dziś" i nie można tego zmienić w celu zlecenia przelewu z inną datą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek przy przelewie na ten rachunek podwiązany czyli jedyny na jaki można przelać kasę i jednocześnie z którego nastąpiło uwierzytelnienie, wymagane jest potwierdzenie hasłem SMS :)

      Usuń
  23. I znów domagają się skanów dowodu osobistego! Nie cierpię tego! Szczególnie, jak to zestawić z "dowodami kolekcjonerskimi", które swego czasu były łatwo dostępnę. Jaką mam gwarancję, że nie trafi się jakiś nieuczciwy pracownik banku i nie wykorzysta skanu w niecnych celach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto otwarte. Załączanie skanu nie było wymagane. Na początku piszą by przygotować dowód osobisty ale to tylko do podania danych ale nie trzeba skanu.

      Usuń
    2. Dane dowodu są porównywane do tych podanych i już zweryfikowanych w banku, z którego pochodzi przelew na 1 zł.

      Usuń
    3. Kiedy niby mieli się 'domagać' fotokopii dowodu?

      Usuń
    4. Nie wprowadzaj w błąd. Konto otwarte. Żadnego skanu nikt nigdzie nie chciał.

      Usuń
    5. Nikt nie wprowadza nikogo w błąd. Wyrywkowo przy zakładaniu rachunku bank prosi o załączenie zdjęć dowodu. Zakładałem dwa rachunki - dla siebie i drugiej osoby i w jednym przypadku zostałem poproszony o zdjęcia dowodu, w innym nie.

      Usuń
    6. W jakim celu byliby tym zainteresowani? Dane z wniosku są porównywane przez system komputerowy do danych uprzednio zweryfikowanych w banku, z którego pochodzi przelew na 1 zł. Taki system to nie nowość i jest stosowany od lat tak przez banki stacjonarne jak i przez internetowe, np. BGŻ-Optima.

      Usuń
    7. U mojej mamy też żądają zdjęć dowodu, a weryfikacja przelewem śliczaczy się już kilka godzin.

      Usuń
    8. A od mojej teściowej nie wymagali ... dziwne :)

      Usuń
    9. Potwierdzam, że czasami domagają się zdjęcia dowodu. Zakładałem konto dla siebie i dwóch osób z rodziny. W jednym z tych trzech przypadków, system wymagał zdjęć dowodu. Nie wiem od czego to zależy.

      Usuń
  24. Skąd można wziąć login i hasło do logowania w bankowości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Login jest w umowie. Hasło przychodzi smsem przy p-wszym logowaniu.

      Usuń
  25. Czy przy zakładaniu konta należy wyrazić wszystkie zgody marketingowe?
    Przejrzałem regulamin i nie znalazłem żadnej wzmianki na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej możliwości nawet gdyby ktoś się upierał :)

      Usuń
    2. Nie trzeba wyrażać zgód.

      Usuń
  26. Czy KO można zasilić tylko z rachunku powiązanego? W regulaminie nic o tym nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robiłem przelew z konta w innym banku niż mam rachunek powiązany. Kasa wpłynęła i jest zaksięgowana na koncie oszczędnościowym.

      Usuń
    2. Czy musi to być wpływ z własnego konta czy może być z konta innej osoby?

      Usuń
    3. Zadałem im to pytanie w bankowości - minął tydzień i wciąż brak odpowiedzi.

      Usuń
    4. Chyba szybciej można sprawdzić robiąc przelew :)

      Usuń
    5. są zapisy, że musi być zgodność danych, więc z konta innej osoby nie przejdzie. Ja miałam zwrot, a przelew robiłam ze swojego konta innego niż rachunek powiązany. Wytłumaczyli to tym, że był inny adres. W obu bankach mam adres zameldowania i zamieszkania, a Alior w przelewie podał zamieszkania i to już spowodowało odrzucenie przelewu

      Usuń
    6. Przelew od innej osoby nie dochodzi - jest odbijany i wraca na konto z którego był wykonany.

      Usuń
  27. wiem pazerny jestem. Jednak czytajac nie znalazlem. Czy mozna otworzyc wiecej niz 1 rachunek oszczednosciowy ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już konto osobiste w tym banku z jednej z promocji tu opisywanych. Loguję się i szukam informacji o tym koncie oszczędnościowym i nigdzie nie widzę. Gdzie jest to 0,8 proc.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ROR i szukasz info o KO ??

      Usuń
    2. Santander Consumer Bank nie prowadzi kont osobistych, więc zapewne masz na myśli konto i promocję w Santander Banku? To dwa odrębne banki, więc będąc klientem Santander Banku nie da się w bankowości znaleźć, ani założyć rachunku oszczędnościowego w Santander Consumer Banku. To można zrobić w sposób opisany wyżej - w prześwietleniu promocji oprocentowania. Uzyska się wtedy odrębny dostęp do bankowości internetowej.

      Usuń
  29. Żonie kończą się lokaty w Idea Banku. Może to od razu przelać mi KO w SCB czy najpierw musi to pójść na moje w jakimś banku a dopiero potem przeleję ja do SCB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być przelew z twojego konta.

      Usuń
    2. To pierwsze konto z jakim mam do czynienia z tak absurdalnym wymogiem.

      Usuń
    3. Na dodatek nawet mała niezgodność w adresach eliminuje wpływ na KO i kasa jest zwracana na konto w banku nadawczym.

      Usuń
  30. Przepraszam, jestem laikiem w tych sprawach. Zakładam Konto Oszczędnościowe i nic za nie nie płacę, tak? Mogę zrezygnować w każdej chwili, oraz wpłacać/wypłacać środki w każdej chwili?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie można dzisiaj złożyć wniosku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosku o co?

      Usuń
    2. O rachunek oszczędnościowy raczej (chyba tego wątek dotyczy)

      Usuń
  32. KO w SCB w obecnej sytuacji wygląda atrakcyjnie. Jednak mnie prześladuje pech. Po założeniu KO z pomocą przelewu weryfikacyjnego,otrzymaniu Umowy,podjąłem próbę logowania. Po wpisaniu Loginu wyskakuje błąd. Ponieważ na e-mail nie było odpowiedzi,udałem się do Oddziału. Tam stwierdzono, że wszystko jest ok,a ,, odblokować" konto może tylko centrala. W końcu dodzwoniłem się, okazało się że sprawę musi Konsultant zgłosić informatykom i ktoś przedzwonić. Nie udzielono mi odpowiedzi kiedy można się spodziewać telefonu. Niestety minęło sporo czasu i nikt nie przedzwonił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 2 tygodnie temu zadałem pytanie w bankowości o limit przelewów - wciąż cisza!

      Usuń
  33. Po serii problemów z założeniem w końcu się udało za 3 razem. Problem wyjaśniła konsultantka, która zadzwoniła: przelew weryfikacyjny do założenia konta musi pochodzić z rachunku, którego umowę zawieraliśmy fizycznie w banku, składając tam podpis. Odpadają rachunki założone przelewem weryfikacyjnym, kurierem, biometrią itp. Nic nie pomoże nawet osobne złożenie wzoru podpisu w takim banku - musi być tam zawierana na początku fizycznie umowa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Link do założenia z artykułu jest błędny, tu poprawny:
    https://www.santanderconsumer.pl/konto-oszczednosciowe/rachunek-oszczednosciowy,1.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy najlepiej wytransferować środki żeby załapać się z nimi jako z nowymi na III edycję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie. Też się nad tym zastanawiam.

      Usuń
    2. Ja z kasą ewakuuję się na koniec kwietnia. Zobaczymy co będzie od 6-go maja.

      Usuń
    3. A nie wystarczy wypłacić 4.05?

      Usuń
    4. Lepiej być w plecy z odsetkami przez kilka dni niż potem nie załapać się na nową edycję.

      Usuń
  36. Ja wypłaciłem w piątek ale zapomniałem że odsetki dodali. 50 zł z groszami poszło dopiero dziś. No trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma nowej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje mi się że między I i II edycją też była kilkudniowa przerwa. Więc może jeszcze się coś pojawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie obserwują jaki jest odpływ pieniędzy i ile kont się zamyka. Ja nie zamykam i czekam cierpliwie.

      Usuń
  39. Do wczoraj było 0,8%. A jakie jest teraz oprocentowanie?

    OdpowiedzUsuń
  40. żadne, brak nowej, III Edycji.

    OdpowiedzUsuń
  41. I nic. Ciągle nie ma III edycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie będzie. Sporo kasy mają od ludzi więc po co jakieś trzecie edycje. Ta "trzecia" będzie może dopiero od czerwca...

      Usuń
  42. Nowe wydanie wchodzi w życie 1. lipca czyli w święto narodowe Kanady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zbieg okoliczności, bo Santander Consumer to filia niemieckiego oddziału hiszpańskiego Santander.

      Usuń
  43. Maila właśnie dostałem: jest nam miło poinformować, że nadal może Pan korzystać z atrakcyjnego promocyjnego oprocentowania aż do 0,40% powyżej 200 000 zł1 na rachunku oszczędnościowym.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...