700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

13.04.2021

Premia 300 zł na 3 sposoby za konto w BNP Paribas w promocji "Decyduj i korzystaj"

W tej promocji na wszystkich czeka ta sama nagroda gwarantowana, ale każdy może samodzielnie wybrać warunki do spełnienia.

Promocja "Decyduj i korzystaj" w BNP Paribas
Do wzięcia czekają premie pieniężne na sumę 300 zł. Jak je zdobyć? Uczestnik może wybrać najdogodniejszy dla siebie wariant (spośród trzech dostępnych). Niezmiennie okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta to 12 miesięcy.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas oraz nie ma i w okresie 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie miała konta osobistego w BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie obejmuje też współposiadaczy kont. 

Nagrody. W promocji "Decyduj i korzystaj" do wzięcia są 3 bonusy pieniężne po 100 zł każdy. Wpłyną one na konto, więc środki będzie można wykorzystać według własnego uznania (wypłacając, przelewając lub wydając na dowolny cel). 

Limit rejestracji. Promocja została przygotowana dla 3000 uczestników. W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. To dobra informacja, bo każdy kto zdąży się zarejestrować, ten może być pewien nagrody (oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej), bo o udziale w promocji decyduje kolejność rejestracji, a nie złożonych wniosków, czy podpisanych umów.

Zasady promocji "Decyduj i korzystaj"

By wziąć udział: 

  • zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony); już na tym etapie wskaż sposób, w jaki chcesz zdobyć bonusy. Do wyboru masz jeden z poniższych wariantów:
    • opcja nr 1: przelewy i wpływy
    • opcja nr 2: BLIK i wpływy,
    • opcja nr 3: transakcje i wpływy

      Na razie te opcje brzmią tajemniczo, ale zaraz je szczegółowiej omówię (w praktyce wszystkie są dość proste)
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 16.05.2021 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (najlepiej wybrać Kartę Otwartą na Dzisiaj - o tym dlaczego, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi, co formularz rejestracji na stronie promocji; 
  • do 31.05.2021 r. r. podpisz umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej i nadaj PIN do karty wydanej do konta (należy to zrobić w ciągu siedmiu dni po otrzymaniu przesyłki z kartą, ale też nie później niż do 31.05.).

Na a teraz czas wyjaśnić czym są poszczególne opcje i co oznacza wybór konkretniej z nich.

OPCJA NR 1: przelewy i wpływy


Jeśli wybierzesz opcję nr 1, to w czerwcu, lipcu i sierpniu 2021 r. (w każdym z tych trzech miesięcy):
  • zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas; 
  • wykonaj min. 3 przelewy z konta oraz 
  • zapewnij wpływ(y) na sumę min. 1000 zł.
Za każdy miesiąc, w którym spełnisz powyższe warunki, otrzymasz bonus 100 zł.

OPCJA NR 2: BLIK i wpływy


W przypadku wyboru tej opcji, by zgarnąć bonusy, w czerwcu, lipcu i sierpniu (w każdym z tych trzech miesięcy):
  • wykonaj min. 5 płatności BLIKiem oraz
  • zapewnij wpływ(y) na sumę min. 1000 zł.
Za każdy miesiąc, w którym zrealizujesz powyższe wytyczne, dostaniesz 100 zł.

OPCJA NR 3: transakcje i wpływy


W celu zgarnięcia bonusów w ramach tej opcji, w czerwcu, lipcu i sierpniu (w każdym z tych trzech miesięcy):
  • wykonaj min. 6 płatności kartą wydaną do konta oraz 
  • zapewnij wpływ(y) na sumę min. 1000 zł.

I to wszystko - za każdy miesiąc, w którym spełnisz powyższe warunki, uzyskasz bonus 100 zł.

Wypłata bonusów w promocji "Decyduj i korzystaj"


O przyznaniu pierwszego z bonusów, organizator promocji powiadomi Cię mailowo (z adresu decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl):
  • do 19.07. o bonusie 100 zł za spełnienie warunków w czerwcu;
  • do 27.08. o bonusie 100 zł za realizację warunków promocji w lipcu oraz
  • do 27.09.2021 r. o trzecim, ostatnim bonusie 100 zł za spełnienie warunków w sierpniu.

Na pierwszą z wymienionych wiadomości koniecznie zareaguj - do 25.07.2021 r. zaloguj się na stronie promocji (dane do logowania otrzymasz mailem) i podaj numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. Wypłata bonusów nastąpi odpowiednio do 31.07., do 31.08. oraz do 30.09.2021 r. Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości elektronicznej.

Warunkiem uzyskania każdego z kolejnych bonusów jest spełnienie warunków uzyskania bonusu poprzedniego (a więc np. by dostać 100 zł za spełnienie warunków w lipcu, to uprzednio w czerwcu należy spełnić warunki zgarnięcia pierwszego z bonusów).

Jeśli nie chcesz przegapić maila o przyznaniu bonusów pieniężnych, a tym samym stracić szansy na premię, to zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą nie tylko powiadamiam o promocjach, w których zyskasz najwięcej, ale i przypominam o ważnych terminach w najpopularniejszych promocjach, takich jak ta:

Przydatne informacje dla uczestników promocji


▶️ Rejestrując się na stronie promocji i wnioskując tam o konto, warto wyłączyć AdBlock'a (lub inne, podobnie działające programy), jeśli z takowych korzystasz. Czytelnicy bloga sygnalizowali, że bez tego wniosek o konto może się nie otwierać. 

▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji w ramach każdej z opcji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. 

Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.

▶️ Dot. opcji nr 1. Przelewy jakie należy wykonać z konta w BNP Paribas zlecić należy za pomocą bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Może to być zwykły przelew nawet na własne konto w innym banku (z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych).

▶️ Dot. opcji nr 2. Płatności BLIKiem na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie, wykorzystując 6-cyfrowy kod BLIKa generowany w aplikacji mobilnej banku. Do transakcji nie zostaną zaliczone przelewy na telefon, ani wypłaty z bankomatu.

▶️ Dotyczy opcji nr 2 i opcji nr 3. Regulamin promocji wyklucza płatności BLIKiem i płatności kartą wykonywane w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kod mający na celu wskazywać dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy): 
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne 

Choć ta lista może wydawać długa, to w praktyce bankowi chodzi właściwie o wyeliminowanie tych miejsc, gdzie można zrobić większy obrót BLIKiem lub kartą, a najczęściej bez faktycznego robienia zakupów. Za to płacić można w różnych sklepach (spożywczych, odzieżowych), marketach, na stacjach paliw, w kinach, lokalach gastronomicznych, drogeriach czy aptekach itp. Te transakcje będą zaliczone.

Konto Otwarte na Ciebie - prześwietlenie oferty BNP Paribas


Konto Otwarte na Ciebie to konto osobiste w ofercie BNP Paribas. Jego główne cechy to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • do konta można wyrobić jedną z trzech poniższych kart: 

    Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat);

    Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.; 

    Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży. 

Jeśli za kartę nie chcesz płacić, to najlepszym wyborem będzie Karta Otwarta na Dzisiaj. W jej przypadku, by uniknąć opłaty miesięcznej, wystarczy wykonać kartą min. jedną płatność na dowolną kwotę (płatność BLIKiem  nie spełnia warunku zwalniającego z opłaty za kartę).

Złożenie wniosków o Konto Otwarte na Ciebie objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej (wystarczy wpisać login z umowy, a hasło do pierwszego logowania przyjdzie wtedy SMSem).

Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto z bankiem jest wideoweryfikacja.

💡 A na koniec dodam, że jak już otworzysz konto w powyższej promocji (najlepiej zachować taką kolejność), to później możesz też zgarnąć od BNP Paribas 300 zł w bonach Allegro za kartę kredytową.

Przydatne dokumenty:

66 komentarzy:

  1. Zamknęłam konto 11.04.2020. Załapię się na tą promocję czy jeszcze czekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie co nastąpiło 11.04.2020 r.? Czy już wtedy bank zamknął konto? Czy dopiero została złożona dyspozycja zamknięcia konta (do której trzeba doliczyć okres wypowiedzenia)? Liczy się 12 miesięcy od faktycznego zamknięcia konta przez bank (jeśli zrobił to 11.04.2020 r., to teraz droga do udziału w promocji jest otwarta).

      Usuń
  2. Wypowiedzenie umowy o konto osobiste złożyłam 27 marca 2020 roku. Czy wobec tego wniosek mogę złożyć już 28 kwietnia czy muszę czekać do kolejnego miesiąca i złożyć 1 maja? Dość mocno się to zazębia a nie chce przez kilka dni przyspieszenia stracić szansy na premie. Wiem, że wypowiedzenie obejmuje okres 30 dni więc teoretycznie 27 kwietnia 2020 roku konto było zamknięte i mogę wnioskować już 28 kwietnia ale czy ktoś był w takiej sytuacji lub wie jak to wygląda i może podpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się 12 m-cy od faktycznego zamknięcia konta.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Konto zamknięte 3.02.2020. Wniosek o nowe 5.02.2021 i teraz dostałem już info o nagrodzie.

      Usuń
  3. moje konto zamknięte było 16 maja :), czy jest sens się rejestrować i podpisać umowę po tym 16, czy już rejestracja musi być po rocznej przerwie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką samą sytuację - konto zamknięte 16/05/2020, kiedy się rejestrować teraz czy dopiero 16/05?

      Usuń
    2. @aga 13 kwietnia 2021 22:40
      To zupełnie inna sytuacja. Przeczytaj dokładnie (wczytaj się żeby zrozumieć sens pytania które nie ma sensu) co to tam ktoś powypisywał.

      Usuń
    3. jak masz problemy ze zrozumieniem, to dla ciebie może nie ma sensu, widać trzeba ciebie pytać dużymi literami.
      A sytuacja Agi jest identyczna z moją.

      Usuń
    4. @Kasia 14 kwietnia 2021 14:37
      jak nie umiesz pytać to nie pytaj.
      Na chwilę obecna więc musi ci wystarczyć odpowiedź dana przez Anonimowy 13 kwietnia 2021 13:53
      Zgadnij tylko, do której części tego twojego "pytania" się odnosi. :)

      Usuń
    5. Regulamin zawiera zapis: "W Promocji może wziąć udział Uczestnik, który (...) w okresie 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku". Zatem odnosi się to do wniosku o konto, a nie terminu rejestracji (więc wcześniejsza rejestracja nie powinna w niczym przeszkodzić), acz w tym przypadku niestety nie będzie czasu na złożenie wniosku (bo trzeba to zrobić do 16.05.2021 r., więc zaczekałbym do jakiejś nowej promocji z późniejszym terminem na złożenie wniosku).

      Usuń
    6. Mr. Złotówa bardzo dziękuję.

      Usuń
  4. Cześć. Czy transakcje kartą mogą być wykonane przez Google Pay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jest o tym nawet w regulaminie że może być Google/Apple Pay.

      Usuń
  5. Jeżeli wybiorę opcję nr 1 to czy muszę w ogóle brać kartę do konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyrobienie karty do konta wymagane jest w każdym przypadku - bez względu na wybraną opcję warunków do spełnienia.

      Usuń
  6. Wybrałem założenie konta kurierem i znowu:

    "Weryfikacja nie powiodła się

    Niestety, nie możemy założyć Ci tego konta zdalnie. Prosimy, spróbuj wypełnić wniosek jeszcze raz lub udaj się do Oddziału.

    Odwiedź najbliższą placówkę, by poznać szczegóły.

    Oddziały z obsługą detaliczną i biznesową"

    Wygląda że z nagród nic nie wyjdzie, bo regulamin promocji przewiduje założenie konta tylko za pomocą kuriera lub aplikacji z udostępnionego linka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może umowa ramowa trzyma ?

      Usuń
    2. mnie też nie puszcza, na infolinii uzyskałem informację, że mam aktywną umowę ramową i aby ją rozwiązać muszę udać się osobiście do dowolnego oddziału banku.

      Usuń
  7. Co to znaczy umowa ramowa? Jeżeli mam kartę kredytową aktywną, to jestem wykluczony z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta kredytowa nie wyklucza z promocji.

      Usuń
  8. Pytanie. Przez głupotę nie wyłączyłem adblocka. Normalnie zarejestrowałem się na stronie promocji, następnie kliknąłem otwórz konto i niestety tam nic mi się nie wyświetliło. Wyłączyłem adblocka, ale strona z wnioskiem się dalej nie pojawiała. Dałem wstecz, wylądowałem na stronie promocji. Czy otwierając konto na stronie głównej bnpparibas.pl i podając takie same dane jak w formularzu rejestracji promocji wszystko będzie ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alternatywnym sposobem złożenia wniosku (lub kontynuacji przerwanego) jest przejście do niego po linku, który przychodzi na maila (po rejestracji; warto sprawdzić spam albo foldery typu "Oferty" itp.). Wtedy będzie to kontynuacja, która zapewnia udział wniosku w powyższej promocji.

      Nowy wniosek (złożony w inny sposób; mimo podania tych samych danych) nie brałby udziały w promocji.

      Usuń
  9. Po próbie zawarcia umowy korzystając z opcji zrobienia tego przez aplikację GoMobile dostałem komunikat, że niestety nie mogą założyć mi konta zdalnie. Przyszedł także mail, że mój wniosek został odrzucony. Kliknięcie w link z pierwszego maila (tego od organizatora promocji) i próba wypełnienia wniosku ponownie też kończy się fiaskiem (wywala komunikat, że wniosek został odrzucony, bo jest już w toku inny wniosek złożony przeze mnie).

    Co teraz mogę zrobić? Rejestrować się jeszcze raz w promocji, odczekać jakiś czas i spróbować ponownie kliknąć w tamten link, czy może już nie da rady wziąć udziału w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwonić na infolinię banku i anulować wniosek. A potem jeszcze raz z linka w mailu złożyć nowy ale już z kurierem.

      Usuń
    2. Dziś już mogłem odpalić kolejny wniosek korzystając z linka w mailu, bez dzwonienia na infolinię. Wybrałem oczywiście tym razem opcję z kurierem. Niestety, sytuacja się powtórzyła. "Weryfikacja nie powiodła się" itd. Może to trzeba robić w ich godzinach pracy czy coś? Albo bez zaznaczenia zgód marketingowych nie przechodzi?

      Usuń
    3. Przeszedłem przez to dwa razy u rodziców i pod tym względem Paribas dawniej BGŻ jest najgorszym bankiem w Polsce i to powiedziałem tydzień temu pani w Banku, oraz że nikomu w życiu go nie polecę. Wyrwało się jej zdanie "ale że aż tak?" Nie będę już opisywał przebojów jakie przeszedłem, bo nóż już mi się w kieszeni otwiera na samą myśl.

      Do rzeczy Też miałem komunikaty że nie przeszła weryfikacja i zdalnie nie otworzą a trzeba przyjść do placówki. Ta opcja jest dla Ciebie do zrealizowania, na infolinii promocji uzyskałem informację, że jeśli zarejestrowałem się na stronie promocji i z linka próbowałem złożyć wniosek a ten nie przeszedł, to mogę założyć konto w placówce banku (koniecznie podając dane które były używane przy rejestracji w promocji) i dzwoniąc na infolinię promocji (NIE banku) i prosząc o ręczne podpięcie otwartego rachunku do promocji. Możesz skorzystać z tego rozwiązania.

      Niestety jak to w paribas, konto otwarte w placówce, karta aktywowana, a jednak okazało się że cały czas jest zablokowane, kolejna wizyta w banku i obietnica że już wszystko będzie ok. Po powrocie do domu konto nadal zablokowane- kilka telefonów do banku i wreszcie po tygodniu udało im się konto odblokować. Zgroza. Dwa lata temu u Mamy podobna sytuacja tyle że przez miesiąc nie potrafili aktywować karty wydanej do konta, jak w końcu się udało to ja z tego wszystkiego zapomniałem zrobić przelewu zasilającego konto i tak nie spełniłem warunków na premię, której nie otrzymałem (moja wina), ale z czystym sumieniem powiem na pewnie z 15 banków w których miałem lub jeszcze mam konta w żadnym innym takich "atrakcji" nie przechodziłem.

      Usuń
  10. Jeżeli zarejestrowałem się już teraz w kwietniu i podpiszę umowę też kwiecień, a warunki spełniania promocji, np. opcja 3 zaczynają się od miesiąca czerwca, to czy m maju nic nie muszę spełniać (wpływy, płatności) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju tylko 1 x płatność kartą żeby nie było opłaty (3 zł) za kartę.

      Usuń
  11. Dzień Dobry.
    Czy posiadanie aktywnej karty kredytowej BNP Paribas wyklucza możliwość wzięcia udziału w promocji "Decyduj i korzystaj"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji wyklucza posiadaczy umowy ramowej (która dotyczy konta i karty do konta), więc (teoretycznie) można wziąć udział. W praktyce były sygnały Czytelników, że kto ma bankowość internetową (choćby w związku z jakimś innym produktem w tym banku), ten otrzymuje informacje o odrzuceniu wniosku. Aczkolwiek w ostatnim czasie zaczęły pojawiać się informacje, że już złożenie wniosku się udaje (bliska mi osoba, która miała kartę kredytową BNP Paribas, też niedawno wzięła udział i już dostaje premie za konto). Zatem pozostaje spróbować.

      Usuń
  12. Dzisiaj mogę jeszcze złożyć wniosek? Nie będzie za późno?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktoś już dostał wiadomość z informacją o pierwszej nagrodzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie dostałem, a jest 18.07.2021.

      Usuń
  14. Sprawdzać Należy 19 LIPCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nic z Paribasa. Dostał ktos juz z Was maila?

      Usuń
    2. Ja też jeszcze nie dostałam maila. Dzwonił ktoś z Was do nich?

      Usuń
  15. ja nadal nic nie dostałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie i żony póki co cisza. Ktoś dostał e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jeszcze nic nie dostałam. Próbowaliście tam dzwonić?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jeszcze nic nie dostałam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam przed chwilą, ale po kliknięciu w link otwiera się strona z informacją, że promocja zakończona - nie ma pola do uzupełnienia danych

    OdpowiedzUsuń
  20. Maila już mam ale wchodząc na stronę z linku w mailu nie wiem gdzie się zalogować żeby podać numer konta....

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra, ja dostałam. Ale po wejściu w link, który oni podali nie ma jak się zalogować i podać nr konta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dostałam maila, ale nie da się zalogować bo nie ma takiej opcji na stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak. Wyslalem do nich maila z tą informacją.

      Usuń
  23. Właśnie dostałam maila. Link będzie działał poprawnie od jutra tak, jak napisali w mailu: "FORMULARZ BĘDZIE DOSTĘPNY OD DNIA JUTRZEJSZEGO tj. 20 lipca".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mailu nie ma słowa że formularz będzie dostępny na podanej w linku stronie dopiero od jutra (20 lipca), lecz że trzeba uzupełnić dane do 25 lipca.
      Natomiast na infolinii właśnie taką informację uzyskałem, że działać będzie od jutra. Zapewne nie tylko ja do nich dzwoniłem w tej sprawie ;)

      Usuń
    2. dokładnie w mailu ani słowa o tym, nie można się zalogować , robią z ludzi idiotów, myślą,że zapomną się zalogować i kaska przepadnie.

      Usuń
    3. To pewnie zmienili treść w trakcie wysyłania maili i niektórzy dostali poprawioną wersję, ale fakt, że nie jest to zorganizowane najlepiej.

      Usuń
    4. @Kamilu, myślę, że nie taki jest cel organizatora promocji. Zorganizował już dziesiątki edycji - możliwości zalogowania zazwyczaj jest już przygotowana przed wysyłką maili. Być może tu coś nawaliło - czasem się zdarza. Ale właściwie, to zmieścili się w terminach.

      Aktualnie można się zalogować i uzupełnić dane. A żeby nikomu to nie umknęło, to przypominam też na blogu w odrębnym, nowym wpisie (tutaj).

      Usuń
  24. Ja nadal nic

    OdpowiedzUsuń
  25. Link już działa, można się zalogować i wpisać numer swojego konta.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak troche off topic ale przypominam, ze Paribas zmienil warunki, i zeby konto bylo za free, nalezy juz od lipca zrobic 3 transakcje kartą na dowolną kwote. Inaczej pobiorą 5 zł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzisiaj można już się zalogować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest ktoś kto nadal nie dostał e-maila ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Potwierdzam. Numer konta uzupełniony.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest ktoś kto nadal nie dostał wiadomość żadnej ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj wpadła nagroda nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A co jak wypelniłem dane po 25 lipca czy dostanę choć później nagrodę nr 2 i 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin zawiera zapis o uzupełnieniu danych do 25.07., ale jednocześnie organizator promocji jest świadomy, że maile czasem wpadają do spamu, a uczestnicy zapominają o tym wymogu. Regulamin zawiera więc furtkę i dopuszcza uzupełnienie numeru konta po tym czasie:

      "Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 25.07. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu podania numeru Konta Osobistego. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 16 maja 2022 r."

      Zatem sugeruję kontakt z organizatorem - nagrody nr 2 i 3 powinny zostać wypłacone (tak samo, jak i nagroda nr 1).

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za pomoc

      Usuń
  33. Co za hamstwo! Ale polecieli. 20 lipca nowy regulamin, nowe oplaty! Rzadko sprawdzam poczte, do tego jeszcze urlop. Nie bylo nawet czasu jak zareagowac i spelnic warunki. W sierpniu kradna z konta 5zl! Teraz wymagane sa 3 platnosci karta, uwazajcie. Nie odpuszcze, pisze reklamacje!

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...