Nadszedł ważny moment dla uczestników tytułowej promocji.
Organizator przesyła maile z powiadomieniem o przyznaniu premii. Teraz należy więc uzupełnić numeru rachunku konta do wypłaty tejże premii. Przypominam o tym, ale podpowiadam również, w jaki sposób w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej!Aktualnie BNP Paribas udostępnia kolejną promocję, w której uczestniczyć mogą również posiadacze konta osobistego. Do wzięcia czekają nagrody gwarantowane - bony Allegro o łącznej wartości 300 zł za przetestowanie karty kredytowej. Propozycja jest o tyle kusząca, że teraz dodatkowo bank zwalnia z opłaty za kartę na rok. Możesz zyskać na promocji i sprawdzić korzystanie z karty kredytowej, bez kłopotania się o spełnianie warunków zwalniających z opłaty za taką kartę.
Finalizacja promocji "Postaw na konto"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omawiałem we wpisie Gwarantowana premia 350 zł w promocji "Postaw na konto" w BNP Paribas, ale dziś przypomnę najważniejsze fakty.
By wziąć udział w promocji i zgarnąć pierwszy z bonusów (w wysokości 100 zł) należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 28.02.2021 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej;
- do 14.03. zawrzeć umowę z bankiem i nadać PIN do karty;
- w marcu wykonać min. 2 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz zapewnić wpływ(y) na sumę min. 500 zł.
Co zrobić, gdy brak maila od organizatora?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: postawnakonto@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Jak zarobić jeszcze więcej?
Jeżeli spodobał Ci się udział w powyższej promocji konta w BNP Paribas, to w równie prosty sposób - a czasem nawet prościej - zyskasz dzięki propozycjom innych banków. Aktualnie do wzięcia czeka:
- premia pieniężna do 300 zł + 100 zł na zakupy - to kumulacja promocji dla osób zakładających konto osobiste w Pekao (warto zwrócić uwagę, że to pula nagród o rekordowej wartości, jeśli chodzi o ten bank);
- łatwa premia min. 300 zł za konto w Santander Banku;
- bonus 250 zł na start + do 250 zł w programie poleceń - taka okazja czeka na osoby zakładające konto w Millennium (teraz z nieco uproszczonymi warunkami udziału także dla byłych klientów).
- bonusy do 960 zł za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku (jeszcze nigdy nie było aż tyle do uzyskania z tym kontem) lub
- do 500 zł za konto w Credit Agricole.
Wczoraj dostałem pierwszy kod do Biedronki w promocji "Premia na zakupy"
OdpowiedzUsuńA to wątek o czym innym :)
UsuńAle zgadza się :) Także otrzymałem SMSa z pierwszym kodem do Biedronki.
UsuńKtoś ma jakieś sugestie co do treści reklamacji?
OdpowiedzUsuńWystarczy krótka notka o braku maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu mimo spełnienia warunków. Zgodnie z regulaminem:
Usuń"Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji".
Jako że najczęstszym powodem braku tego maila jest problem z jego dotarciem (przez filtry antyspamowe), to można też skontaktować się telefonicznie 222991150 (w dni robocze od 9 do 17). Jeśli warunki są spełnione, organizator maila wysłał, ale on nie dotarł, to sprawę da się szybko wyjaśnić i kod do logowania jest przekazywany telefonicznie (tak wynika z relacji Czytelników).
Ciekawe, że wszystkie maile od nich docierają, tylko ten o nagrodzie jakoś nie chce))) Ja już muszę drugi raz składać reklamację.
UsuńLiczą na to, że niektórzy ludzie zapomną, odpuszczą lub przegapią termin do składani reklamacji, a bank zaoszczędzi.
Do mnie wszystkie maile docierają. I w tej i w poprzednich promocjach.
UsuńW moim przypadku to już 5. promka u nich (drzewiej jeszcze w BGŻ) i jeszcze ani razu nie obyło się bez reklamacji.
UsuńJa ze swojej strony - w ramach 'rewanżu' - składam dyspozycję zamknięcia konta następnego dnia po przytuleniu premii :)
A u mnie już 4 promocje konta i 1 karty kredytowej. Przy jednej tylko problem ale z miłą niespodzianką. Po reklamacji premię 100 zł wypłacili x 2.
Usuń"Za pomocą danych w niej przesłanych, do 26.05.2021 r. zaloguj się na stronie promocji" - winno być 26.04.2021 :)
OdpowiedzUsuńDzięki za czujność.
UsuńCzy aby uniknąć opłaty za kartę można wykonać płatność kartą w internecie z użyciem kodu CVV czy musi to być fizyczna platność w sklepie?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńZłotówa w odpowiedzi na moją reklamację Hagen twierdzi, że po weryfikacji ustalono, iż nie złożyłem wniosku ze strony promocji.
OdpowiedzUsuńJest to oczywiście nieprawdą - co robić?
Co za bank, co promka to reklamacja!
UsuńDość dawno takiego sygnału nie było (bo wcześniej się zdarzały; z dotąd znanych mi przypadków - gdy ktoś sygnalizował podobną sytuację - nie kojarzę, by ktoś po odwołaniu nadal zmagał się z problemem.). Sugeruję zgłosić reklamację, w której warto wykazać ile warunków zostało spełnionych (karencja, czas zawarcia umowy, wymagana aktywność itd.) i ze stanowczością stwierdzić, że wniosek został złożony we właściwy sposób wymagany regulaminem promocji (jako dowód można załączyć maila przychodzącego po rejestracji), co dowodzi świadomego udziału i realizacji wytycznych.
UsuńU mnie to samo. Porażka.
UsuńStąd - ale nie czepiam się :)
UsuńPorażka ja we wcześniejszej promocji nie załapałam się na nagrody pomimo spełnienia warunków ,reklamacja też nic nie dała. Teraz w tej promocji syn się załapał ale mąż już nie pomimo oczywiście spełnienia warunków. LOTERIA!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńJa również nie otrzymałam e-maila o przyznaniu premii, a po reklamacji dostałam odpowiedź, że konto założyłam niezgodnie z Regulaminem, bo nie przez link aktywacyjny, co oczywiście jest nieprawdą. Jednak w moim przypadku po e-mailu z linkiem aktywacyjnym dostałam kolejnego e-maila o treści: "Dzień dobry,dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem. Aby dokończyć składanie wniosku, kliknij w poniższy link:". Tyle, że żadnego linku poniżej nie było. Pomyślałam, że to jakiś błąd, ponieważ link aktywacyjny był już we wcześniejszym e-mailu. Teraz bank twierdzi, że konto założone nie w promocji.
OdpowiedzUsuńWitam
UsuńCo sądzisz o tej promocji Działaj i zgarniaj” - do 650zł w banku BNP Paribas
@Anonimowy, 22 kwietnia 2021, 15:51 - Witamy w klubie :)
UsuńU mnie ta sama wymówka czyli, że nie wnioskowałem o konto ze strony promki co jest nieprawdą.
UsuńJako ciekawostka: otworzyli mi konto z identycznym numerem jaki miał mój zamknięty już ROR z Raiffeisen - czy to nie dziwne?
Mnie już 3. miesiąc zamykają dostęp do bankowości - czy to nie dziwne?
UsuńOni nie są w stanie już niczym zadziwić :)
UsuńTo prawda, mają łatwe promki, dość solidne premie, ale poza tym to porażka!
UsuńU mnie to samo, do dziś żadnego maila od BNP Paribas, myślałąm, że może do końca miesiąca mail dotrze, niestety, trzeba pisać reklamację :(
OdpowiedzUsuńTen e-mail wysyła nie bank tylko spółka Hagen z adresu postawnakonto .....
UsuńCzy komuś rozpatrzyli już odwołanie od reklamacji?
OdpowiedzUsuńMam w szczególności na myśli sytuację, gdy w odpowiedzi na reklamację twierdzono, że wniosek nie został złożony ze strony promocji.
Tak, Parobas przyznał się do omyłki.
UsuńMnie też uznano reklamację.
UsuńCzy również masz problem z zapisaniem numeru rachunku?
UsuńTak.Godzinkę temu dostałem maila,że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i abym podał numer konta na wskazanej stronie,ale co z tego jak wyskakuje komunikat,że niewłaściwy numer konta.I znowu reklamacja.
OdpowiedzUsuńZa dużo promem - gubią się.
UsuńMnie odpisano, że taki komunikat pojawia się ponieważ jest to numer konta z dawnego Raiffeisen. Konto to już wcześniej zamknąłem, a w tej promce nadano mi go ponownie.
UsuńSam bym tego nie wymyślił :)
To oznacza, że przy zamykaniu konta z Raiffeisen dostęp do bankowości nie został zamknięty, a jedynie zablokowany - to rekurencyjny problem w Parobasie.
UsuńNiestety do dziś nie wiadomo czy do udziału w ich promkach trzeba mieć ten dostęp zamknięty, ale sądząc z ilości problemów jakie ludzie mają, to chyba jednak musi być on zamknięty. Ciekawe czy ludzie w spółce Hagen coś o tym wiedzą?
Z tego co mi powiedziano na infolinii, to samo zamknięcie dostępu do EKD wymaga wypowiedzenia umowy ramowej, jednak na infoliniach słyszałem już wiele dziwnych rzeczy :)
UsuńZamykanie dostępu do bankowości jest u nich znacznie trudniejsze niż wypełnianie warunków promek - taki klimat :)
UsuńCzy ktoś dostał już info o przyznaniu 2. premii?
OdpowiedzUsuńMają czas jeszcze do czwartku :)
UsuńNa razie brak.
UsuńU mnie również nic nie ma. Kolejna reklamacja?
UsuńDziś są już premie!
Usuń