700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

30.06.2021

Promocja dla obecnych klientów PKO BP: 100 zł do Empik.com za 2 płatności BLIKiem

Największy bank w Polsce odpalił nową promocję dla posiadaczy konta.

Promocja PKO BP "Wakacje z IKO II"
Do wzięcia czeka 100 zł do wydania podczas zakupów na Empik.com za spełnienie prostych warunków. Wystarczy aktywować aplikację IKO oraz wykonać co najmniej 2 płatności BLIKiem na sumę min. 30 zł. Pula nagród w promocji jest jednak ograniczona, więc warto się pospieszyć.

[Promocja zakończona.]

Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, posiadająca konto osobiste w PKO BP (z wyłączeniem kont Inteligo), otwarte przed 29.06.2021 r., która na dzień 28.06.2021 r. nie miała zarejestrowanej aplikacji mobilnej IKO w systemie PKO BP.

Nagroda to karta podarunkowa o wartości 100 zł, którą będzie można wykorzystać podczas zakupów na Empik.com. Ma ona mieć ważność do 16.12.2021 r. Środki z tego typu bonu można wydawać wielokrotnie aż do wykorzystania salda.

Limit nagród. Bank przewidział dostępność promocji od 29.06. do 31.07.2021 r., ale jednocześnie ograniczył liczbę nagród do 580 sztuk (o wartości 100 zł każda). W przypadku przedterminowego wyczerpania puli, na stronie promocji ma się pojawić stosowny komunikat (acz regulamin promocji zawiera też zapis o tym, że bank dopuszcza zwiększenie liczby nagród). 

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Wakacje z IKO II" i zgarnąć 100 zł do Empik.com, w okresie od 29.06. do 31.07.2021 r.:

  • zarejestruj się na stronie promocji
  • pobierz na telefon i aktywuj aplikację IKO;
  • co najmniej 1 raz zaloguj się do aplikacji; 
  • wykonaj co najmniej 2 płatności BLIKiem (z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu generowanego w IKO) na łączną kwotę min. 30 zł (mogą więc to być np. 2 płatności w wysokości 10 i 20 zł);
  • zweryfikuj oraz w razie potrzeby zaktualizuj (lub uzupełnij) dokument tożsamości, adres mailowy i adres korespondencyjny (można to zrobić za pośrednictwem bankowości internetowej IKO) oraz 
  • jeśli jeszcze nie posiadasz, wyraź "zgodę na otrzymywanie od Banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących".

O przyznaniu nagród ma decydować kolejność spełnienia wszystkich warunków.

Nagrody mają być przekazane do 20.08.2021 r. za pomocą powiadomienia push w aplikacji IKO lub wiadomością na adres mailowy. Do tego czasu posiadaj konto w PKO oraz aktywną aplikację IKO na telefonie i wyrażoną zgodę na marketing. Każdy uczestnik promocji może zdobyć tylko jedną nagrodę.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnicze Milenie.

Przydatne dokumenty:

19 komentarzy:

  1. to dokładnie znaczy: "nie miała zarejestrowanej aplikacji mobilnej IKO w systemie PKO BP."
    Jeżeli miałem kiedyś np. w 2019 roku konto i miałem IKO. W 2019 roku tez zrezygnowałem z konta.
    Teraz mam konto od maja 2021 (też w promocji), nie mam IKO, to kwalifikuję się do nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłeś mieć wcześniej. Ale nie na dzień 28.06.2021. Chodzi o to że nie tylko nie ma aplikacji IKO na telefonie ale też w iPKO nie ma jej w rejestrze. Tam musisz sprawdzić. Ale pewnie jak konto założyłeś znów to raczej jej nie będzie.

      Usuń
  2. A dziś PKO przesłało wiadomości z tytułem "Kod 100 zł na Allegro jest Twój!" :) Na ostatni możliwy dzień przyszła nagroda w promce za wpływy wynagrodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest komunikat że promocja zakończona (choć limit był 780)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie. Link dotyczył pierwszej edycji.. Jeszcze nie aktualizowali. zobacz że tam jest termin: od 24.03.2021 r. do 31.05.2021 r. Jeszcze nie ogarnęli wszystkiego :)

      Usuń
    2. Jak zakończona? Ja całą stronę przejrzałem i nie ma tam takiej informacji.

      Usuń
    3. Przed chwilą rejestracja przeszła. Konto babci.

      Usuń
  4. A czemu Inteligo traktują zawsze tak po macoszemu? Ma ktos jakies wytłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inteligo chyba wygaszają. Zobacz ile tam produktów wycofali. No i promocji już właściwie to nie ma żadnych.

      Usuń
    2. To jest już zauważalne od 2-3 lat.

      Usuń
  5. Promocja ciągle działa? Na stronie nic nie widzę o zakończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy potwierdzają jakoś wzięcie udziału w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy próbie ponownej rejestracji wyskakuje komunikat: "Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji.". Zrobiłem sobie print screena tego.

      Usuń
  7. Co to znaczy j.w: "O przyznaniu nagród ma decydować kolejność spełnienia wszystkich warunków."?
    Zrobiłem wcześniej płatność blikiem, a dopiero teraz w bankowości internetowej przyszło powiadomienie aktywuj aplikację... i jak to możliwe... hm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj pojawiło się powiadomienie w aplikacji o przyznaniu nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  9. czy komuś się udało wykorzytać ten bon na stronie empik.pl? U mnie cały czas komunikat: Niepoprawny kod rabatowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kod wykorzystany. Zadziałał bez problemu.

      Usuń
    2. A jak ten kod dodajesz? To się dodaje jako eKartę.

      Usuń
    3. NO właśnie przed chwilą to odkryłem, ;-), dzieki ;-)

      Usuń