Największy bank w Polsce odpalił nową promocję dla posiadaczy konta.
Do wzięcia czeka 100 zł do wydania podczas zakupów na Empik.com za spełnienie prostych warunków. Wystarczy aktywować aplikację IKO oraz wykonać co najmniej 2 płatności BLIKiem na sumę min. 30 zł. Pula nagród w promocji jest jednak ograniczona, więc warto się pospieszyć.[Promocja zakończona.]
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, posiadająca konto osobiste w PKO BP (z wyłączeniem kont Inteligo), otwarte przed 29.06.2021 r., która na dzień 28.06.2021 r. nie miała zarejestrowanej aplikacji mobilnej IKO w systemie PKO BP.
Nagroda to karta podarunkowa o wartości 100 zł, którą będzie można wykorzystać podczas zakupów na Empik.com. Ma ona mieć ważność do 16.12.2021 r. Środki z tego typu bonu można wydawać wielokrotnie aż do wykorzystania salda.
Limit nagród. Bank przewidział dostępność promocji od 29.06. do 31.07.2021 r., ale jednocześnie ograniczył liczbę nagród do 580 sztuk (o wartości 100 zł każda). W przypadku przedterminowego wyczerpania puli, na stronie promocji ma się pojawić stosowny komunikat (acz regulamin promocji zawiera też zapis o tym, że bank dopuszcza zwiększenie liczby nagród).
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Wakacje z IKO II" i zgarnąć 100 zł do Empik.com, w okresie od 29.06. do 31.07.2021 r.:
- zarejestruj się na stronie promocji;
- pobierz na telefon i aktywuj aplikację IKO;
- co najmniej 1 raz zaloguj się do aplikacji;
- wykonaj co najmniej 2 płatności BLIKiem (z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu generowanego w IKO) na łączną kwotę min. 30 zł (mogą więc to być np. 2 płatności w wysokości 10 i 20 zł);
- zweryfikuj oraz w razie potrzeby zaktualizuj (lub uzupełnij) dokument tożsamości, adres mailowy i adres korespondencyjny (można to zrobić za pośrednictwem bankowości internetowej IKO) oraz
- jeśli jeszcze nie posiadasz, wyraź "zgodę na otrzymywanie od Banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących".
to dokładnie znaczy: "nie miała zarejestrowanej aplikacji mobilnej IKO w systemie PKO BP."
OdpowiedzUsuńJeżeli miałem kiedyś np. w 2019 roku konto i miałem IKO. W 2019 roku tez zrezygnowałem z konta.
Teraz mam konto od maja 2021 (też w promocji), nie mam IKO, to kwalifikuję się do nagrody?
Mogłeś mieć wcześniej. Ale nie na dzień 28.06.2021. Chodzi o to że nie tylko nie ma aplikacji IKO na telefonie ale też w iPKO nie ma jej w rejestrze. Tam musisz sprawdzić. Ale pewnie jak konto założyłeś znów to raczej jej nie będzie.
UsuńA dziś PKO przesłało wiadomości z tytułem "Kod 100 zł na Allegro jest Twój!" :) Na ostatni możliwy dzień przyszła nagroda w promce za wpływy wynagrodzenia.
OdpowiedzUsuńJuż jest komunikat że promocja zakończona (choć limit był 780)
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem nie. Link dotyczył pierwszej edycji.. Jeszcze nie aktualizowali. zobacz że tam jest termin: od 24.03.2021 r. do 31.05.2021 r. Jeszcze nie ogarnęli wszystkiego :)
UsuńJak zakończona? Ja całą stronę przejrzałem i nie ma tam takiej informacji.
UsuńPrzed chwilą rejestracja przeszła. Konto babci.
UsuńA czemu Inteligo traktują zawsze tak po macoszemu? Ma ktos jakies wytłumaczenie?
OdpowiedzUsuńInteligo chyba wygaszają. Zobacz ile tam produktów wycofali. No i promocji już właściwie to nie ma żadnych.
UsuńTo jest już zauważalne od 2-3 lat.
UsuńPromocja ciągle działa? Na stronie nic nie widzę o zakończeniu.
OdpowiedzUsuńCzy potwierdzają jakoś wzięcie udziału w promocji?
OdpowiedzUsuńPrzy próbie ponownej rejestracji wyskakuje komunikat: "Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji.". Zrobiłem sobie print screena tego.
UsuńCo to znaczy j.w: "O przyznaniu nagród ma decydować kolejność spełnienia wszystkich warunków."?
OdpowiedzUsuńZrobiłem wcześniej płatność blikiem, a dopiero teraz w bankowości internetowej przyszło powiadomienie aktywuj aplikację... i jak to możliwe... hm...
Dzisiaj pojawiło się powiadomienie w aplikacji o przyznaniu nagrody.
OdpowiedzUsuńczy komuś się udało wykorzytać ten bon na stronie empik.pl? U mnie cały czas komunikat: Niepoprawny kod rabatowy
OdpowiedzUsuńU mnie kod wykorzystany. Zadziałał bez problemu.
UsuńA jak ten kod dodajesz? To się dodaje jako eKartę.
UsuńNO właśnie przed chwilą to odkryłem, ;-), dzieki ;-)
Usuń